Dagtopics versus weektopics

Pagina: 1
Acties:
  • 377 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Topicstarter
Onlangs heeft een lid van WCG gevraagd of de stats van dit project voortaan in een dagtopic konden komen, wegens vermeerderde belangstelling. Het punt is dat ongeveer 1.5 jaar geleden besloten is om langzaam over te schakelen op weektopics voor projecten, en dat projecten die nu nog dagtopics hebben voorlopig te laten, maar nieuwe projecten standaard in een weektopic te zetten. Probleem is nu of we dat beleid gaan doorzetten of niet. Intern is niet iedereen overtuigd, dus nu vragen we het aan jullie.

Voordelen van een weektopic :
- Minder topics op /5, waardoor je een beter overzicht kunt houden.
- Geen onderscheid tussen 'grote' en 'kleine' projecten, alles gelijk.
- ja kan een discussie/onderwerp gewoon voortzetten ook al is er een nieuwe dag, wat het wellicht 'gezelliger' maakt.

Nadelen :
- Het is lastiger te zien of er al is gepost.
- Het animo om een groot verhaal neer te zetten kan minder worden.

Heb je hier dus een mening over, dan horen we die graag.

de DPC-crew

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLSchutP
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-01 12:36
Persoonlijk vindt ik dat je een veel groter overzicht hebt wanneer je per dag een topic opent...

Ik vergelijk het maar met Whatpulse.. Graag zou ik Whatpulse ook per dag een topic zien openen.. We hebben daar al verscheidene malen van mensen commentaar gekregen dat ze puur kijken voor de stats, en niet voor de commentaren van anderen... en doordat veel mensen reageren moeten die mensen dus langer scrollen voor hun stats. Wanneer de stats nu elke keer in een nieuw draadje worden gepost, staan ze altijd bovenaan, zonder uitzondering. Dit heeft mijns inziens een veel beter overzicht!

whatever..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolical
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-10-2023
Weektopics vind ik persoonlijk niet zo handig. En geef toe dat er eigenlijk weinig andere topics in dit forum staan.

Als alles over zou gaan in een weektopic krijg je overigens ook topics met veel posts wat niet altijd de leesbaarheid ten goede komt. Zoeken naar posts wordt zo lastiger. Ook het door jou aangehaalde nadeel dat het niet duidelijk is of stats er al staan ja of nee is een behoorlijk minpunt. Verder zie ik in weektopics toch meer een "hier heb je de stats zie maar" mentaliteit dus idd minder verhaal. Dat is vaak ook niet zo denderend aangezien de meeste reacties toch echt ingaan op het verhaal.

"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:02

Lord_Nemesis

Wa oars?

Persoonlijk vind ik de weektopics een stuk leuker/mooier. Ik crunch bij WCG, en heb zodoende de discussie daar stilzwijgend gevolgd. Wat mij opviel was dat de opgegeven reden voor een dagtopic was dat er minder werd gereageerd in een weektopic.
Ik zelf vind dit geen goed argument. Post dan gewoon iets vaker, reageer op je teamleden of post een leuk weetje ofzo. Als er in een weektopic nauwelijks wordt gereageert zie ik dat ook niet gebeuren in een dagtopic.

* Lord_Nemesis stemt voor weektopic

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

FreezeXJ schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:58:
Onlangs heeft een lid van WCG gevraagd of de stats van dit project voortaan in een dagtopic konden komen, wegens vermeerderde belangstelling.
uuhm welk project?? :X

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

* Mobster jaagt CaLeX naar [World Community Grid] hitparade van week 23

Ik ben vanaf het begin al niet voor weektopics geweest en ben dat nog steeds niet. Ik weet niet of het de bedoeling was/is om alle projecten op een week te zetten, maar dan is puntje 2 van de voordelen geen voordeel. Als alle projecten dagelijks gepost worden, is er ook gelijkheid.
Tevens vind ik dat weektopics de boel juist onduidelijker maken.
Het niet gepost worden van de hitparades in weektopics, zie ik ook als een nadeel.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178824

Ik ben erg voorstander van dagtopics,

als complete statsverslaafde check ik elke dag de stats. Om naast de dagstats ook nog weekstats te produceren is wellicht nog mooier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
Weekstats houden niet in dat de stats maar 1x per week worden gepost. Dit houdt in dat er per week 1 topics komt waarin elke dag de stats gepost worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 19:43

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Dagstats hebben voor mij de voorkeur, omdat je zo de interessante topics er direct uit kunt pikken. (lees, de topics met veel posters)
Weekoverzichten zijn er ooit ingekomen als gedoging in /5 van niet door dpc crew ondersteunde projecten. (begon geloof ik met Ecologyfund door Droopy- gepost als weekoverzicht only)

Criterium werd daarna gesteld op aantal flushende deelnemers zie ook: Te veel dpch's?

Deze deelnemersgrens plus de screening van projectgeldigheid (project moet een doel hebben etc.) de beste methode om de dagstats toe te laten voor die projecten.

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178824

archetta schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:14:
Weekstats houden niet in dat de stats maar 1x per week worden gepost. Dit houdt in dat er per week 1 topics komt waarin elke dag de stats gepost worden. :)
My bad ;)

Mijn stem gaat naar dagelijkse nieuwe draadjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151618

Hmm eigelijk heeft een WEEK topic meer voordelen. Dus voor week topic. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

offtopic:
Ow die, die is ieuwl das geen dnet :X

OT: Ik kan bij beide voor en nadelen bedenken. Dagtopics zijn leuker ALS er gereageerd in wordt (8+ keer ofzo) Maar een dagtopic die om 23.32 gepost wordt met 1 reactie staat ook zo zielig.

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-06 18:47
wat ook een nadeel van een WEEK topic is is dat deze niet megenomen worden in de lijst van nog te posten stats (waardoor veel stats met een weektopic niet / slecht worden gepost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 11:50

SandStar

DPC-Crew

Zandster

dagstats samen met de combinatie van geen limiet op aantal projecten zorgt wellicht voor een overvol /5

Alles in dagtopics zetten werkt volgens mij niet. Ik zou graag alleen de actieve dpch's in een dagtopic zien en de rest in weektopics. (of gewoon helemaal verdwijnen: ufluids)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BwO
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-06 10:44

BwO

Up The Irons!

dagtopics... als ze inactief worden, worden ze op een gegeven moment toch niet meer gepost
weektopics zuigen gewoon hard, veel te veel zoekwerk etc ik wil gewoon snel de stats zien!

en dan offtopic: ik zou graag ook gewoon weer aangestelde statsposters zien. die maakten tenminste leuke verhaaltjes (Pim, Funcracker en Rollerjooster zijn voorbeelden van statsposters die echt geniale posts deden)

<<Team BSD>> #22 OGR-24 - #12 OGR-25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-05 22:14

ScSi

Belg.

Die aangestelde statsposters zie ik niet zo zitten. Ze waren de beste, maar het is tijd dat andere mensen ook opstaan om een mooi verhaal te verzinnen en hier te posten. Vroeger stonden ze hier door de regel voor 9u en 10u, dat kan je als lid ZELF dus nu. Ook krijg je dan niet zoiets als de estafette statposten..

Ik ben ook voorstander van dagtopics, en dit om een aantal eenvoudige redenen:
- elk project is gelijk aan elkaar; geen onderscheid tussen kleinere en grotere projecten; uniformiteit
- de kans op respons ligt hoger
- je kan ze opnemen in de tracker om te kijken of ze al gepost zijn
- de counter voor wie al hoeveel DPCH's heeft gepost kan hier dan ook mee overweg
- ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159695

- ja kan een discussie/onderwerp gewoon voortzetten ook al is er een nieuwe dag, wat het wellicht 'gezelliger' maakt.

Nadelen :
- Het is lastiger te zien of er al is gepost.
- Het animo om een groot verhaal neer te zetten kan minder worden.

Heb je hier dus een mening over, dan horen we die graag.

de DPC-crew
Dagtopics:

Voordelen :
- Niet lang scrollen/zoeken voordat je statistieken zien.
- Sneller communicatie binnen de dagtopic met de mensen.
- Overzichtelijker welke stats er al gepost zijn, zonder eerst in het weektopic te hoven kijken.

Nadelen :

- Ik zie eigenlijk geen nadelen, er is genoeg animo om een verhaal te posten boven de statistieken, het is ook geen verplichting om een heel groot verhaal er neer te zetten (als ik het goed heb).
Qua "rommeligheid" over het aantal threads wat er dan zou kunnen onstaan, ligt aan je eigen instellingen, je kunt er voor kiezen om enkel de laatste 24 uur te laten zien.

just my 2 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Laatst online: 06-06 13:51
Ik ben voor dagtopics omdat ik lui ben en niet graag scroll. Toch hebben weektopics ook wel voordeel omdat je bij projecten waar je niet (meer) aan mee doet heel snel even een update krijgt om te zien hoe de verhoudingen tussen de teams/users geweest zijn die week. Toch vind ik uiteindelijk een dagtopic iets leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trenza
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:02
Geen voordeel. Het aantal topics neemt niet noemenswaardig toe. Van gemiddeld 10 tot gemiddeld zo'n 14 per dag.
Onduidelijk argument. Wat zijn grote en wat zijn kleine projecten? Aantal leden, aantal actieve flushers per dag, aantal reacties op statsposts, ouderdom van het project?
- je kunt een discussie/onderwerp gewoon voortzetten ook al is er een nieuwe dag, wat het wellicht 'gezelliger' maakt.
Maakt geen verschil. Bij beide soorten kan er gewoon gereageerd worden, ook na enkele dagen. Nadeel bij weekstats is dat er bij late reacties niet meer duidelijk is op welke statspost de reactie betrekking heeft. Weektopics komen rommeliger over.

Voodeel dagstats:
Bijzondere statsmomenten vallen sneller op door het aantal extra reacties.
Duidelijkere structuur: Openingspost, al dan niet gevolgd door een of meerdere reacties die betrekking hebben op die stats.
Beter zichtbaar of de stats al zijn gepost.
Terugzoeken van een statspost van oudere datum is eenvoudiger. (Bij een weekstatstopic met veel reacties is het gokken en bladeren waar die is terug te vinden.)
Statsposters besteden vaak meer aandacht aan openingsstatspost dan aan reactiestatspost.

(Waarom wordt de optie zoals voor WhatPulse geldt (doorgaan tot 1000 reacties) niet als mogelijke optie genoemd?)

Vergeet ik bijna te melden dat ik de voorkeur heb voor dagstats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:56

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Dit verhaal komt iedere keer weer terug.. het is mij om het even, maar opzich vind ik het prima zoals het nu is.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

DukeBox schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 22:18:
Dit verhaal komt iedere keer weer terug.. het is mij om het even, maar opzich vind ik het prima zoals het nu is.
Daarom dat er misschien ook naar je mening wordt gevraagd en er iets aan gedaan kan worden.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinstein
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-07-2021

Reinstein

Half-Nul

Ik volg alleen de OGR topic's en die zijn in DAG formaat (niet de krant ;)) dat vind ik wel makkelijk. Ik heb mn topic lijst standaard op de laatste 24h staan waardoor dagtopic's waar ook na de dag van posten nog in gereageerd extra opvallen waardoor ik nog even kijk. Aangezien soms er nog wat gereageerd wordt op die stats als er iets speciaals gebeurt.

* Reinstein is voor dag topic's :)

PC based oscilloscope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150661

Fjolle is ook voor dagtopics vanwege het overzichtelijk blijven van reacties op posts. De enige doorn in mijn oog is vaak het kleine aantal reacties op posters die een hoop moeite doen om er toch iets leuks van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140925

Ik vind weektopics veel onoverzichtelijker dan dagtopics.

V.b.: pas haalde ik bij WCG de 1 mijlpaal en zag dit vermeld staan.

Ging wat later nog ff terug naar het rijtje mijlpalen en..... weg mijlpaal!

Tja, geen wonder ik keek toen onder de hitparade van de vorige dag.

Geef mij voor elke dag maar een openingspost met daaronder de hitparades en de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schrik
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-06 03:23

schrik

Boe

* schrik is ook voorstander van dagstats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:56

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

ScSi schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 23:14:
[...]

Daarom dat er misschien ook naar je mening wordt gevraagd en er iets aan gedaan kan worden.. :*)
Dan is mijn mening houden zoals het is..

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLSchutP
  • Laatst online: 11-01 12:36
Ik zou het niet willen houden zoals het is... Ik zou, wanneer DPC actief is binnen het een project,l per definitie Dagstats aanhouden. Dus ook voor de kleinere projecten.

whatever..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Laatst online: 08-06 18:38
Dagtopics voor WCG graag. Ik vind de weektopics erg onoverzichtelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Team-RiNo op 07-06-2007 16:33 ]

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189931

Dagtopics zijn het lievst! Zijn we nou statsgeile koeien of hoe zit t!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-06 17:13

Oet

[DPC]TG & MoMurdaSquad AYBABTU

Anoniem: 189931 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 18:07:
Dagtopics zijn het lievst! Zijn we nou statsgeile koeien of hoe zit t!
Wat he said..

There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature
PC Specs | Mo Murda Squad Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67917

Uur topics toch? :+

Nee dag persoonlijk overzichtelijker

Edit: Kunnen er geen mappen gemaakt worden per project en dan in /5 zelf de gewone topics

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 67917 op 07-06-2007 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinstein
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-07-2021

Reinstein

Half-Nul

Anoniem: 67917 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 19:48:
Edit: Kunnen er geen mappen gemaakt worden per project en dan in /5 zelf de gewone topics
Ik vraag me af of React dat kan. Maar dan nog, die [tag] zijn toch duidelijk zat? ik vind dat iig duidelijk zo zie je direct waar het over gaat.

PC based oscilloscope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125039

Ik ben groot voorstander van dagtopics.
Voordeel dagtopcis:
- overzichtelijk
- altijd de juiste dagstats te pakken
- eenvoudiger (terug)zoeken
- nachtvogel telt goed
- of project gepost is wordt goed weergegeven

Nadeel weektopics:
- onoverzichterlijker
- blijk met enige regelmaat bij 't verkeerde dag(deel) te kijken
- search naar is lastiger
- animo bericht/posten wordt wat minder
- nachtvogel telt maar 1 post(er) i.p.v. 7.

Je moet geen verschil tussen projecten (willen) creëren. Wat zou je als criteria moeten stellen wat in de praktijk daar dan ook (altijd) aan voldoet? Het is of alle projecten met dagstats of weekstats.

Het /5 overzichterlijker maken is alle projecten (hitparades) op alfabetische volgorde standaard vastzetten. Voor overige topics hoeft geen wijziging 'in het dansen' plaats te vinden.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 125039 op 07-06-2007 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26032

* Anoniem: 26032 kiest resoluut voor dagtopics :)

Veel handiger om te zien welke stats er staan en welke niet (overzicht dus), makkelijker achteraf terug te vinden met de search, en als er eentje niet gepost is kun je dat makkelijk achteraf nog doen. In een weektopic zit je dan met stats van maandag, woensdag, donderdag, dan pas dinsdag, ...
En zo gigantisch veel topics komen hier ook niet voorbij dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Die tags zijn daarbij ook gewoon handig.

* Anoniem: 26032 moet er niet aan denken dat hij na een paar dagen afwezigheid door het werk alles in weektopics mag gaan zoeken... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenAadNel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:12

HenAadNel

ER-6N ABS 2006 / MAGNA SUPER

dagtopics

wat was ook al weer het doel van het project, waar doen we het allemaal voor.
Alias Spekaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:28

jpiwf

licenced pepernootaddict

^^ with stupid degene boven mij

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-06 17:08
Met piranha, al is het voor WhatPulse mogelijk minder handig, iig niet voor EcologyFund :+

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-05 19:40

JohFraEl

Slainte!

* JohFraEl kiest voor dagtopics! :Y

Maand/kwartaaltopics zijn lastig en onoverzichtelijk imho :+

En natuurlijk uur-statistieken!! >:)

Winter | 1st T-net Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-06 21:32
* Dbm12 kiest ook voor dagtopics!

makkelijk te lezen, scores zijn goed bij te houden, dagelijks gezellig verhaal, contact gebeurd dagelijks en nieuwe leden hebben dagelijks kans om in de top 30 te komen.

Alleen maar voordelen

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Nu online

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Topicstarter
/me Freeze_XJ gaat toch weer even schoppen

Voorlopige stand van zaken :
Dagtopics : 24 stemmen
Gemengd Dag/Week : 2 stemmen
Weektopics : 2 stemmen

Voorlopig lijkt me dat een iets te duidelijke uitslag, maar vul die draadjes dan maar! :+
(oh, voor de duidelijkheid, er is nog niks besloten, dat komt nog... Wie dus zelf besluit over te schakelen kan een leuke discussie met de mods tegemoet zien)

edit:
even iets meer duidelijkheid, voorlopig blijven dingen zoals ze zijn

[ Voor 32% gewijzigd door FreezeXJ op 12-06-2007 16:02 ]

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Laatst online: 31-05 15:04
FreezeXJ schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 08:15:
Voorlopig lijkt me dat een iets te duidelijke uitslag, maar vul die draadjes dan maar! :+
Het is zeker een duidelijke uitslag. Dat kunnen we mooi meenemen naar de DPC-Crew meet komende zaterdag :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Fijn, kunnen we vanaf komende maandag overal dagtopics posten :)

[ Voor 5% gewijzigd door ScSi op 12-06-2007 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolical
ScSi schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 08:19:
Fijn, kunnen we vanaf komende maandag overal weektopics posten :)

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
HK reactie.. sorry....

[ Voor 6% gewijzigd door Diabolical op 12-06-2007 08:42 ]

"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
ScSi schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 08:19:
Fijn, kunnen we vanaf komende maandag overal dagtopics posten :)
Zullen we maar even afwachten of Pim. en Kuuke daar mee akkoord gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolical
iisschots schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 09:22:
[...]

Zullen we maar even afwachten of Pim. en Kuuke daar mee akkoord gaan. :)
Wat gaat het ons kosten om ze meer richting ons standpunt te bewegen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen87
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-06 16:26

Jeroen87

Bier Connaisseur

Gewoon lekker bij dagtopics houden, kan nu tenminste snel vinden of de nieuwe stats er weer zijn, en is makkelijker terug te zoeken

Craft beer specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-05 09:00

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Diabolical schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 09:26:
[...]

Wat gaat het ons kosten om ze meer richting ons standpunt te bewegen? O-)
Jij begint het helemaal te leren >:)

Even kijken wat Kuuke een goede prijs vindt :+

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Ehmm, ff denken......

* Mijn lappertje is inmiddels een jaar oud. Da's dus aan vervanging toe..... :+
* Mijn hoofdkoe moet het stellen met 3 Gb geheugen. daar kan nog wel een reepje bij..... :+
* Mijn tweede koe heeft een chronisch gebrek aan harddiskruimte. daar kan dus nog wel minimaal 1 Tb bij :+

Ben je nog student?
Ow, dan moet het anders.....

Doe je Pim een jaar lang iedere week een kratje sinas.
Doe je mij de rest het jaar iedere week een kratje Erdinger (en ja, je mag meehelpne opdrinke. Zo krenterig ben ik nu ook al weer niet)

Of- euhh....
* KuuKe loert nog eens naar Pim.

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Jij bent echt te makkelijk vandaag... ik ben ook aan een nieuw lappie toe en sinas moet ik echt wel iets opschroeven naar 2 jaar minimaal....

Komen ze er nog makkelijk af >:)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Dit is toch niet normaal meer. Beleid op GoT bepalen voor kratjes sinas en Erdinger. Die Kuuke heeft duidelijk geen goede invloed op Pim. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Hmm ja, en dan vergeten we eigenlijk nog de lekkere hapjes voor Monster en een paar flinke potten piksteen zodat ik m'n snavel eens goed kan bijpunten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Als je dan toch iets wil hebben doe dan tenminste nog iets goeds voor DPC of zijn doelen. Bijvoorbeeld dit: [DPC] Wereldkankerdag

[ Voor 54% gewijzigd door iisschots op 12-06-2007 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Hmm, Dutch Power Cow Diabolical verdubbelt gift voor Sophia Kinderziekenhuis....

Mooie kop voor op de frontpage hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Kuuke schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 22:24:
Hmm, Dutch Power Cow Diabolical verdubbelt gift voor Sophia Kinderziekenhuis....

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Die komt zeker op WDO :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125039

Kuuke, Pim en iisschots (inzake de kleine letters die nu weg zijn).

Als dit onder de noemer geinen valt ....
Ik word er effies compleet niet goed van :r .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Adem in, adem uit Liz. Ik weet niet wat er stond, maar de heren bedoelde het vast niet zo kwaad als dat het opgevat kon worden...

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Anoniem: 125039 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 22:31:
Kuuke, Pim en iisschots (inzake de kleine letters die nu weg zijn).

Als dit onder de noemer geinen valt ....
Ik word er effies compleet niet goed van :r .
Kan me voorstellen dat je die kots smilly plaatst, de kans dat we lopen te geinen is wel zooooo veel kleiner dan dat we dit serieus menen, daarnaast staan we natuurlijk bekend als een stel afpersers.

maw: bedankt voor het vertrouwen en voor een ander die het kwartje niet ziet vallen, ja dit was een geintje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-01-2024

JoY

Wij zijn mij er eentje

Kuuke schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 21:57:

...
Doe je Pim een jaar lang iedere week een kratje sinas.
...
sinas?
silent improved network attached storage?
edit:
* JoY is voor dagtopics

[ Voor 8% gewijzigd door JoY op 12-06-2007 23:13 ]

\TP51/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolical
Kuuke schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 22:24:

Ah.. w8 ff... de gift gaat richting Sophia... hmm.. daar moeten we wat mee gaan doen.....

Pagina: 1