WCG "Mow Down" - DPC v Christians Aug.1-31 '2007

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 3.252 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167389

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/ysqu2f
The Challenged:Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/2pxram
The Challenger:Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/2t7ex2
In Cijfers:
________Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/2fu45e_________
Ja hij staat er maar wordt de "DPC Register Account" op tijd gevonden om de handschoen op te pakken en de uitdaging te bevestigen op het WCG website?

"Mow Down" als in 'Neer Maaien' maar ook als "Maai Wedstrijd".... dus 4 dagen tot de start-streep!

/me Als we accepteren, zal het bovenstaande 'stand' plaatje regelmatig geupdate worden in the kop van dit topic.

Update: Na acceptatie en wat achter gesloten deuren verkeer is de challenge herdoopt naar "Moh Down".

Waar gaat het over: WCG is het grootste Humanitarian Multi Project Distributed Computing gebeuren. Tot voor kort waren er 5 projecten simultaan, thans 2 (FightAids@Home en Human Proteome Folding Phase 2 (Malaria segment net klaar). Binnenkort komt er geupdate en nieuw project werk:
If not for the win, it's for the best project on the DC front with new and improved projects upcoming:

- FightAids@Home Update (Till Dec.'08 Phase III if you will with Phase II in it's last month)
- Dengue (multi disease all related to the flavivirus. Covers Diseases like Hepatitus C and Yellow - Fever, West Nile encephalitis, Dengue hemorrhagic fever) - Werktitel: Discovering Dengue Drugs - Together - Wordt op 20/21 Augustus gelanceerd, alleen op BOINC
- Cancer (X-Ray Crystallography) - Werk Titel: Help Conquer Cancer uit Toronto
- South African Climate Prediction, much more detailed than BBC Climate prediction
- Help Cure Muscular Dystrophy, Phase II

And we have Human Proteome Folding Phase 2, that just finished a segment on Malaria and continuing foreseeably thru the end of 2008.
Gedurende de kalendermaand Augustus wordt er een tweestrijd gevoerd op punten met Team Christians. Als achtergrond stond DPC al een maand op hun hielen te trappen, toen ze er plotseling door 2 power crunchers 130k pd bij kregen en weer wegliepen. Dat gaf ze de moed voor de uitdaging.

Nu dat het van start zal gaan wordt het plaatje in de kop automatisch bijgewerkt bovenop de tijdelijke invoering van een WCG dag topic ter 'celebratie' van dit ener verend gebeuren. De link naar de competitie stats op WCG is: http://www.worldcommunity...allenge.do?challengeId=58

DPC stond begin 2007 op WCG op plaats 51. Door versterking na sluiting van Grid.org, ging het harder, en stonden we op 30 tot 29 juli j.l. Op de 29e passeerden we de uitdagers en IBM Australia om plaats 28 te pakken. EN, en passant werd Germany door sterk stijgende scores ook nog even meegepakt, zodat DeePeeCee bij WeeCeeGee de challenge Stampede per 1 Augustus op stal 27 begint.

Wat is het doel.... wel uiteraard consolideren, winnen winnen en winnen om naar een zo hoog mogelijke klassering te komen en te behouden.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
De status per 31 juli is:

20.     (stil)  100157828   TribalWar.com   29190   186
21.     (stil)  98788066    IBM Research Triangle Park (RTP) 182276 27
22.     (stil)  97857257    Czech Republic  121106  49
23.     (stil)  97131657    Russia  227143  23
24.     (stil)  79545074    Marist College  287166  21
25.     (stil)  78815151    Fansub for research     157974  36
26.     (stil)  78722290    IBM Canada  106081  57
27.     (stil)  74084789    Dutch Power Cows    491087  11
28.     (up 1)  73758406    Christians  354192  16
29.     (down 1)   73713786     Germany     171234  31

Statistici zullen snel kunnen berekenen dat nog in augustus 2 plekken beter te doen zijn.... 25 dus, maar is die 24ste ook te pakken voordat PCDVD@Taiwan langs komt? Zal geheel van de nieuwe dagproduktie afhangen hoe de kaarten zich opnieuw laten schudden.

Voor meer WCG Informatie:
Research en About Us

To Join WCG: http://www.worldcommunitygrid.org/reg/viewRegister.do
To Join DPC op WCG: My Grid > My Team > Find a Team > Dutch Power Cows > Afbeeldingslocatie: http://www.worldcommunitygrid.org/images/joinTeam_off.gif
Join DPC @ WCG Direct: http://www.worldcommunity...nfo.do?teamId=025RSMBR9N1

Oh, en voor maximale prestatie de client wel op 100% instellen. Dit wordt verderop in deze draad besproken en ook op de WCG Throttle pagina. EN de keuze is vrij welk WCG project je draait:

Allen: bezoek My Grid > My Projects en let voor BOINC op de 'alternatieve terugval' keuze als je voorkeur even droog loopt.

Ter afsluiting een plaatje van een Dengue proteine waarvoor aanstaand een nieuw project gestart wordt (geleend van een oud, niet WCG project). Als het in Augustus zou beginnen en je hebt "all projects" gekozen, krijg je er automatisch werk voor. Het project wordt in 2 phases gerund.

___________Afbeeldingslocatie: http://www.biozentrum.unibas.ch/grid/images/ns5_activesite.jpg___________

En ons devies is: You 'Can' Check Out, BUT You 'Can' Never Leave (Again).

Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/vh32r

[ Voor 127% gewijzigd door Anoniem: 167389 op 20-08-2007 10:39 . Reden: Team Challenge Page geupdate ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-05 20:13

Lord_Nemesis

Wa oars?

Misschien leuk voor teams die niet aan World Community Grid doen om even een maandje te laten zien wat we als DPC waard zijn??

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theadalus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-12-2023

Theadalus

Nostalgist

Huh? Wat? Stampede? }:O

Computing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis

Lord_Nemesis

Wa oars?

Geen stampede, maar een Team Challenge van The Christians.

Stampede opzetten voor 1 augustus gaat iig niet lukken...

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfje666
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-04 15:50

Wolfje666

Shooter fanatic

Kom op mensen, meehelpen en laten wij hen "Neer Maaien" ipv gemaaid worden.

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222991

Maaien?? Dacht ik rustig te kunnen graazen, moet er in eens gemaaid gaan worden.
No problem, ben alles langzaam aan het omzetten naar WCG, de rest van de projecten moet maar een maandje geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:07

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

* Bubbles wilt wel even een maandje flirten.
Count me in met een AMD64 X2 4200+

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 19:43

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Team Switch helpt ook wel mee, vanaf half augustus plankgas waarschijnlijk.

DPC Crew heeft de captainsgegevens om de challenge te accepten zodat we 1 augustus kunnen beginnen.
Subteam stats zijn mogelijk; Team en naam scheiden door middel van een . (punt) .

[ Voor 55% gewijzigd door Cow_tipping op 27-07-2007 14:11 ]

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixion
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-02-2024

Ixion

[DPC]TeamGrazzie + KletsCows

TeamGrazzie is ook van de partij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-05 10:46

itsalwaysme

Graast voor DB

ik zal ook eens kijken of ik wat over kan zetten, het zal niet echt veel worden(waarschijnlijk een AMD64 3000+ en/of sempron 2600+), maar alle beetjes helpen he

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis

Lord_Nemesis

Wa oars?

*O* Woei *O* @ helpende DPC-ers! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Oké, waar is die project-FAQ? Een uitdaging kan ik niet laten liggen.

Registratie is gelukt. Boinc weer installeren is gelukt en het project toevoegen ook, alleen haalt ie geen wu's op:

Scheduler request failed: problem with the SSL CA cert (path? access rights?)
Access to reference site succeeded - project servers may be temporarily down.

[ Voor 67% gewijzigd door Megaflix op 27-07-2007 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64276

Als team grazzie meedoet doe ik mee onder hun vlag zoals altiojd bij dit soort akties k ben net 2 x2 6000+ systemen aan het bouwen die getest moeten worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnHard
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05-2024
Zal er ook eens over nadenken om mee te doen aan dit soort acties, is het vanaf 1 aug??

BurnHard.nl ICT Solutions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfje666

Wolfje666

Shooter fanatic

* Wolfje666 zwaait naar alle DPC'ers die mee willen helpen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BurnHard schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 15:41:
Zal er ook eens over nadenken om mee te doen aan dit soort acties, is het vanaf 1 aug??
Yes heel augustus, voor die tijd mag er ook mee gerekend worden hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Ik heb heel even met Kuuke op MSN gesproken. Hij zou een berichtje posten op het crew forum. Archetta zou degene zijn die de captain is, danwel de challenge kan aannemen als ik het goed heb begrepen.

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubencs
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-05 14:51
Na dat ik rosetta heb afgerond, zal ik eens kijken wat ik hier kan doen.
1* E6700 als het weer het toelaat 24/7. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Draadje loopt. Ook Freeze_XJ als crewlid heeft dit inmiddels opgepikt :)

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-05 13:49

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Ik heb me inmiddels aangemeld bij WCG, maar ik moet nog heel even uitzoeken hoe alles er werkt, en ik wacht even de reactie af van meer crewleden... Binnenkort meer nieuws :)

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Megaflix schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 15:13:
Oké, waar is die project-FAQ? Een uitdaging kan ik niet laten liggen.

Registratie is gelukt. Boinc weer installeren is gelukt en het project toevoegen ook, alleen haalt ie geen wu's op:

Scheduler request failed: problem with the SSL CA cert (path? access rights?)
Access to reference site succeeded - project servers may be temporarily down.
Weet niet welke OS, maar het is een veel voorkomend probleem wat met 5.10.14 opgelost is door een wijziging in de libCurl (5.10.14 is instabiel). Er is een WCG Start Here forum FAQ over het certificaat probleem. Poort 443/HTTPS uitwaards moet teogang hebben naar 129.33.89.134 van WCG voor secure connection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Bij mij installeerde WCG de 5.8 client na registratie, terwijl ik al wel de 5.10 client had gedownload en geinstalleerd. In ieder geval doet ie het goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:25

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Ixion schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 14:16:
TeamGrazzie is ook van de partij :)
Tsjek :P
[DPC]TeamGrazzie.APCIII 07/27/2007 -:---:--:--:-- 0 0
[DPC]TeamGrazzie.Ixionnyu 07/27/2007 -:---:--:--:-- 0 0
Anoniem: 64276 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 15:28:
Als team grazzie meedoet doe ik mee onder hun vlag zoals altiojd bij dit soort akties k ben net 2 x2 6000+ systemen aan het bouwen die getest moeten worden
Het zou zonde zijn om zo'n systeempje niet te testen, toch? :P

[ Voor 30% gewijzigd door APClll op 27-07-2007 18:24 ]

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Ik heb ondertussen 2 dualcores werkend :) Al wat meer bekend of het doorgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceDok
  • Laatst online: 30-05 18:44
Help mij even op weg waar ik de juiste gegevens en files vandaan zou kunnen halen a.u.b. :?

Geloof niets van wat je hoort en de helft van wat je ziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
http://www.worldcommunitygrid.org en dan kies je voor Sign In ergens rechts. Dan krijg je gewoon een drietal schermpjes waar je je kan inschrijven en dan moet je aangeven voor welk systeem je de files wil downloaden (windows, linux, mac, enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heb met the WCG admin heen en weer gepost en 'nelsoc' heeft het verzoek gegund de challenge te aanvaarden als niemand zich van de DPC crew binnen 48 uur laat horen. Hij heeft een support bericht gestuurd naar the Captains account.

Nelsoc brengt ook nog de verwarring met een 'DPC' team aan de orde. Wat hiermee? Kent iemand een E. Frijters. Die zit op WCG, ex Grid.org onder het nieuwe team Dutch Cow opgericht op 27 april j.l.... zeer in z'n eentje en toch al stiekem ,5 miljoen puntjes.

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 167389 op 27-07-2007 20:54 . Reden: 47 natuurlijk 27 April - mda Cow_Typping :D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnHard
Heeft hier die optimezed client nog nut, denk het niet maar vraag het toch even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Anoniem: 167389 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 18:39:
Heb met the WCG admin heen en weer gepost en 'nelsoc' heeft het verzoek gegund de challenge te aanvaarden als niemand zich van de DPC crew binnen 48 uur laat horen. Hij heeft een support bericht gestuurd naar the Captains account.

Nelsoc brengt ook nog de verwarring met een 'DPC' team aan de orde. Wat hiermee? Kent iemand een E. Frijters. Die zit op WCG, ex Grid.org onder het nieuwe team Dutch Cow opgericht op 47 april j.l.... zeer in z'n eentje en toch al stiekem ,5 miljoen puntjes.
47 april 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Heb me ook net aangemeld, niemand daagt de DPC ongestraft uit :Y)
Is dit CPU patroon trouwens normaal, ben van m'n OGR }:O namelijk een flatliner van 100% gewend ;)

Afbeeldingslocatie: http://skilla.nl/boinc.png

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Anoniem: 167389 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 18:39:
Omdat er nog niet genoeg crewleden actief waren, heb ik besloten om nog even niet te accepteren... Ik hoop dit binnen nu en ongeveer 12 uur te doen, maar heb geen zin in een solo-actie...

@ Burnhard : optimized heeft hier helaas geen zin, draait onder BOINC, en resultaten worden geverifieerd...

@ de rest : Van project wisselen mag altijd, tijdelijk of niet, het gaat er nu even om of we dit als officiële DPC-actie erkennen :Y)

offtopic:
Sekerob en anderen, zet je PB eens aan, hoef ik er het topic niet voor te vervuilen :)

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

SKiLLa schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 19:11:
Heb me ook net aangemeld, niemand daagt de DPC ongestraft uit :Y)
Is dit CPU patroon trouwens normaal, ben van m'n OGR }:O namelijk een flatliner van 100% gewend ;)

[afbeelding]
Even de configuratie aanpassen, als je dat doet zie je dat de client standaard op 60% staat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnHard
Cow_tipping schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 19:14:
[...]

Even de configuratie aanpassen, als je dat doet zie je dat de client standaard op 60% staat. :)
Waar staat dat dan, bij device settings zie ik die niet staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:29
Daarvoor moet je bij Device Profiles zijn. Default even aanpassen, die staat nu waarschijnlijk op minimal impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Thanx, device profile inderdaad aangepast; nooit gedacht dat het een 'online' setting zou zijn ...
lang leve de flatliners !

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insomniac
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:07
ik doe mee.
En als het goed is nog wat LA-ers

::. PVOutput: Zuid 4875Wp :: Noord 5406Wp :: Totaal 10281Wp .::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

FreezeXJ schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 19:12:
[...]

Omdat er nog niet genoeg crewleden actief waren, heb ik besloten om nog even niet te accepteren... Ik hoop dit binnen nu en ongeveer 12 uur te doen, maar heb geen zin in een solo-actie...

*snip*
Dadelijk nog, of morgen heel erg vroeg? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Kunnen we er Moooooooh Down van maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Laatst online: 28-05 22:34

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

FreezeXJ schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 19:12:
[...]

@ de rest : Van project wisselen mag altijd, tijdelijk of niet, het gaat er nu even om of we dit als officiële DPC-actie erkennen :Y) [/offtopic]
Volgens mij zijn er al een leuk aantal personen bezig om wat computers op WCG te zetten. Dan is het toch geen probleem om het te accepteren? Wat is nou het ergste wat er kan gebeuren? :>
Wij hebben iig drie leden die gaan meedraaien, Switch-leden schijnen te switchen en andere leden ook. :D

Humor toch zo'n uitdaging, zeker als er wat meer computers deze kant uitkomen waardoor de output (tijdelijk) zou gaan verdubbelen. O-)

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Goeiemorgen mensen, zojuist is de Grote Maai-actie geaccepteerd. Laat de koeien maar aantreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Vrees dat de Christians niet berekend waren op 'de mobilisatie'. Er is nu zelfs suggestie van hun laatste gast die 65k per dag doet, dat het maar een interne strijd van DPC zou moeten worden of een Project van de Maand.... kan natuurlijk niet 5 dagen voor het begin. Make up your own mind.

.... let op dat de nieuweling elke 5 minuten alliantie verruild, dus neem hem niet als maatstaf of als spreker van de Cs.

Added: Nu dat ik net zie dat de acceptatie er door is "runne met de kudde".... des te eerder zijn we op plek 25 bij WCG.

mooooh

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 167389 op 28-07-2007 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Tja, wie A zegt.... We gaan gewoon 'even' op de inhaaltoer, en als ze niet mee willen spelen, is dat niet mijn probleem }) We gaan er toch wel langs, maar het zou leuker zijn als ze nog proberen hun stekkie te houden... (volgens mij zitten we over een week al plaatsen hoger, tot 27 is niet meer zo ver)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Sekerob heb jij een forum ofzo gevonden, of is dat met pm's/mail gegaan?
Ik heb alleen hun 'frontpage'gevonden op: http://www.shoutlife.com/groups_home.cfm?group_id=4298

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05 14:57
Maakt eigenlijk allemaal weinig uit, zelfs als blijkt dat het een "walk-over" wordt dan nog is het tof om eens gezamelijk dat project even te steunen.
Bovendien is WCG net een project waar dpc nog relatief "ver" staat in de overall ranking dus alle hulp is daar zoiezo wel welkom denk ik. :)
Cow_tipping schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 11:33:
Sekerob heb jij een forum ofzo gevonden, of is dat met pm's/mail gegaan?
Ik heb alleen hun 'frontpage'gevonden op: http://www.shoutlife.com/groups_home.cfm?group_id=4298
Kijk hier eens ;) :
http://www.worldcommunity...s/wcg/listthreads?forum=7

[ Voor 39% gewijzigd door -AzErTy- op 28-07-2007 11:36 ]

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-02 23:43
* iceheart kijkt nog eens naar challenge

oke, ik doe mee, ga bij nader inzien nog wel even rustig m'n eiwitorigamiprojectje afronden en wat eten :P

[ Voor 38% gewijzigd door iceheart op 28-07-2007 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_p_g
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-05 10:32
Oke, ik zal ook even mijn bijdrage leveren aan dit project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

APClll schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 18:23:
[...]

Tsjek :P

[...]

[...]

Het zou zonde zijn om zo'n systeempje niet te testen, toch? :P
No Stress hij draait nu seti boinc.
Mischien dat ik daar binnenkort m'n pc's ook wel ga toevoegen aan het Grazzie collectief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-05 20:59
ben nu aan het registreren, krijg de keuzes om mee te doen met FightAIDS@Home en/of Human Proteome Folding 2, maakt dat uit voor de Challenge??

God schiep mensen en dieren maar geen rechters en officiëren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!zzy
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:37
zal hier ook even eens laten draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Maakt het voor de Mooooohhh Down binnen WCG nog uit welke 'application' ik doe, of is elke workload goed ? Edit: stom ... was ff wat anders doen en nu is Tielemans me voor ;) Anyways, de vraag staat nog ...

[ Voor 30% gewijzigd door SKiLLa op 28-07-2007 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maakt niet uit welke van de 2 onderdelen je doet, het beste is default bijde projecten, als er geen werk is voor de 1 dan werk van het ander project pakken. Natuurlijk kun je het extra vinkje er onder aan zetten dan gebeurd het automatisch. De Foldings suren 15 wu's per resultaat, terwijl FightAids er maar 3 doet. Voor de Mow Down maakt het niet uit, iedere workunit is er eentje.

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 222991 op 28-07-2007 16:08 . Reden: even duidelijker gemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!zzy
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:37
:) mijn client zit al aan de 43,1 % ... maar is het de bedoeling om dat te flushen VANAF 1 augustus ? of mag ik het nu al flushen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
mastadizzy schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 16:36:
:) mijn client zit al aan de 43,1 % ... maar is het de bedoeling om dat te flushen VANAF 1 augustus ? of mag ik het nu al flushen XD
Ja je mag beginnen en eindigen wanneer je wilt.... als je genoeg werkt hebt gebufferd tot na 31 juli kan je ook met een flinke flush beginnen op 1 Augustus.

De teller van Challenge aanhakers is 28 momenteel en de eerste 10k zijn al geleverd.

Let op dat WCG punten exact 7x die van de BOINC credits zijn.... dat gaat heel hard.... of had ik dat niet moeten vertellen zodat er nog veel meer komen helpen :X

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 167389 op 28-07-2007 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Hoezo de eerste 10k al ingeleverd? De teller gaat toch pas lopen op 1 augustus?
Of bedoel je 10k van de nieuwe mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
dat laatste.... zal me niet verbazen dat we ze al voorbij zijn voor 1 Augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Nouja, als de Christians 2 zware jongens hebben van 65k/dag elk, dan krijgen we het hier nog zwaar te halen met alleen 10k er bij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Ik denk niet dat ik me echt zorgen maak... Wij hebben een paar subteams die toegezegd hebben langs te komen, ik vermoed dat er wel wat meer zijn die power kunnen ophoesten...

Berekening : 4uur werk levert me ruim 300 punten op op een 3500+, = 2K per dag... x de farm die sommigen erop na houden (hele servers of kantoren)... Gewoon even je baas/centenbeheerder overtuigen dat het echt tijd wordt voor een nieuwe computer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-07-2024

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Ik heb het Dutch Power Cows-team ook net gejoind :) Ik deed al aan WCG mee voor een ander Nederlands team, maar ik vond deze challenge wel een mooie reden om over te stappen. Ik denk dat ik per dag iets van 5-6k aan punten kan bijdragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priens
  • Laatst online: 07:08
_/-\o_ _/-\o_ Wow, ik denk dat die Christians het moeilijk gaan krijgen de komende dagen! Mooi om te zien dat er een hoop hulp komt van een hele hoop DPC-ers! }:O }:O Ik ben heel benieuwd wat dit gaat doen met onze daily score. Zou toch mooi zijn om eens dik in de daily-top10 terecht te komen! :P >:) >:)

[edit] dit was oud nieuws...

[ Voor 34% gewijzigd door priens op 28-07-2007 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis

Lord_Nemesis

Wa oars?

Dat zijn toch een hele hoop DPC-ers die nu joinen! Leuk zo'n challenge!

[ Voor 80% gewijzigd door Lord_Nemesis op 28-07-2007 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42168

Ik zou ook wel mee willen doen :). Ik draai al boinc, R@H, is het dan mogelijk om gewoon een project URL toe te voegen of moet ik opnieuw reggen en een andere client installeren?.
Wie kan een Q6600 even helpen om de boel goed aan de praat te krijgen. Enne, krijgen we ook Stats >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hier kan je de (nieuwe) Old hands zien:

http://www.worldcommunity...status&teamId=025RSMBR9N1

Dit is een chronologische lijst en als je op Afbeeldingslocatie: http://www.worldcommunitygrid.org/images/2right_off.gif drukt krijg je meteen te zien wie er bij gekomen is en hoeveel puntjes (WCG = BOINC score maal 7) er gescored zijn. De team info wordt 1x per dag bijgewerkt (team en individueel). De My Grid pagina wordt 2x daags bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 42168 schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 19:55:
Ik zou ook wel mee willen doen :). Ik draai al boinc, R@H, is het dan mogelijk om gewoon een project URL toe te voegen of moet ik opnieuw reggen en een andere client installeren?.
Wie kan een Q6600 even helpen om de boel goed aan de praat te krijgen. Enne, krijgen we ook Stats >:)
Hotty, eerst Joinen, zeggen dat je de software al hebt en daarna in de client "Attach To Project" op het Advanced menu, naam en paswoord. url = www.worldcommunitygrid.org (zonder http://) Niet vergeten om dan de Existing Member box aan te vinken. Bij WCG heb je na registratie je email adres niet meer nodig.... alles naam/paswoord.

Er is daar een knaap van de Christians die probeert 100 'hi end' machines aan te haken die normaal 15 uur pd stil staan.... dat wordt matten met de bierkaai (denken ze), dus alle hulp is welkom. Q6600 zou toch wel 10-12k WCG puntjes mogen doen.

ttyl

Edit: Met een paar namen gezien in deze draad en niet op WCG zitten we ongeveer op extra 33-35 grazers.... weet niet hoeveel cores of ghz dat gaat toevoegen.

*O*

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 167389 op 28-07-2007 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga de boel nu overzetten. Bij R@H score ik per dag zo'n 1900/2000 pnt. Hij loopt op 3232mhz. :). big thanks voor de hulp.
Mmh, eerst nog even de oude wu's uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:38

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Ik ben vroeger al eens met de boinc client bezig geweest maar krijg hem nooit werkend.. bij het toevoegen van een project krijg ik altijd de melding 'project tijdelijk niet beschikbaar'.. iemand tips ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik in de stats bij grazzie wil horen moet ik bij dit project dan ook pieie_TeamGrazzie gebruiken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfje666

Wolfje666

Shooter fanatic

<teamnaam>.<naam>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
DukeBox schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 20:18:
Ik ben vroeger al eens met de boinc client bezig geweest maar krijg hem nooit werkend.. bij het toevoegen van een project krijg ik altijd de melding 'project tijdelijk niet beschikbaar'.. iemand tips ?
1. Joinen
2. platform kiezen of direct doorgaan als je 5.8.15 of hoger al hebt (helemaal onderaan) + Continue
3. installatie instructies kiezen voor jouw BOINC versie igg NIET de bovenste!!!
4. De RTFM instructies volgen op. Hier wordt ook de member naam en project url gegeven voor later)

Zie ook post in antwoord op Hotty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Laatst online: 09:25

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Anoniem: 64276 schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 20:26:
Als ik in de stats bij grazzie wil horen moet ik bij dit project dan ook pieie_TeamGrazzie gebruiken ofzo?
Wij gebruiken [DPC]TeamGrazzie(PUNT)member_naam

Nooit te beroerd om een ander te helpen: kopieer het volgende:
code:
1
[DPC]TeamGrazzie.pieie

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Dat heb ik allemaal gevolgt, maar er zit blijkbaar een bug in de client. Als je een systeemvariabele HTTP_PROXY hebt is het niet mogelijk de proxy uit te zetten. Zelfs als je hem uitzet blijft hij werken. Helaas dus, ik kan geen WCG draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceDok
DukeBox schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 20:18:
Duke,

..........

edit:
Ik bla, bla, bla, blaat...... je kan beter naar Sekerob luisteren want die heeft er meer verstand van ;)

[ Voor 26% gewijzigd door SpaceDok op 28-07-2007 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
DukeBox schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 20:46:
[...]

Dat heb ik allemaal gevolgt, maar er zit blijkbaar een bug in de client. Als je een systeemvariabele HTTP_PROXY hebt is het niet mogelijk de proxy uit te zetten. Zelfs als je hem uitzet blijft hij werken. Helaas dus, ik kan geen WCG draaien.
Ervan uitgaande dat je linux gebruikt is het volgens mij ook mogelijk om 'n soort van override mee te geven bij het starten van 'n applicatie.. Probeer 'ns

code:
1
HTTP_PROXY= ./run_client

run_client uiteraard vervangen door de naam van de applicatie die jij moet starten. Let op! er staat 'n spatie tussen de = en de .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt :) ik ben hier up and running. Cureseekers-Joschy voor de DPC :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Laatst online: 20-05 14:57
@ DukeBox: misschien kan je de UD grid client eens proberen als je die nog ergens vast krijgt?
Kan wel een geklooi worden als je veel cores hebt ;) .

[ Voor 58% gewijzigd door -AzErTy- op 28-07-2007 21:05 ]

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
-AzErTy- schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 21:03:
@ DukeBox: misschien kan je de UD grid client eens proberen als je die nog ergens vast krijgt?
Kan wel een geklooi worden als je veel cores hebt ;) .
Werkt alleen op Windows en op 1 core en wordt binnen niet afzienbare tijd uit de download genomen en mogelijk eind 2008 helemaal uitgeschakeld. De BOINC client geeft veel meer WCG punten per core.

@ dukebox
mogelijk als je een van de xml files direct bewerkt voor het starten. 5.10.14 heeft een oplossing for SOCKS proxy die ergens tijdens de ontwikkeling kapot was gegaan.

Hier een eerder geziene behulpzame draad op BOINC Dev. http://boinc.berkeley.edu/dev/forum_thread.php?id=1939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morbid2002
  • Laatst online: 23-03 19:05
heb ook alles up an running nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Het blijft klooien, die variabele is niet te overrulen bij het starten. De windows client heeft overigens hetzelfde probleem. Ik ga ff kijken of ik nog een vm licentie kan opsnorren, dan installeer ik daar wel een apparte server voor voor die ene maand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

" ... een vm licentie kan opsnorren ... ".

Je kan toch ook gewoon het gratis VirtualPC draaien ? Of in het geval van Linux b.v. Xen ?
Of moet het echt bare-metal zijn ?

PS: Hoe kun je eigenlijk nieuw werk ophalen zonder tegelijkertijd te flushen ?
Heb je daar speciale proxy software voor (nodig) ? Zie in de app. alleen update staan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Virtual pc draait maar tot max 4 cpu's en 4GB mem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
DukeBox schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 21:54:
Virtual pc draait maar tot max 4 cpu's en 4GB mem.
Dat maakt me toch wat nieuwsgierig.. Wat voor monster heb je draaien dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:04
Morgen maar even zien of ik mijn PC ook even over kan zetten, zoiets is altijd leuk om mee te doen :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

anboni schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 22:26:
Dat maakt me toch wat nieuwsgierig.. Wat voor monster heb je draaien dan? :)
M'n statsbak, Dell PE2900, 2*E4345 met 32GB.

Heb de client volgens mij nu werkend, maar zoals SKiLLa ook al vroeg, hoe krijg ik die client 100% ? Op de site heb ik al aangegeven 'max performance', maar cpu blijft gemiddeld 30 tot 60% idle.

[ Voor 8% gewijzigd door DukeBox op 28-07-2007 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het antwoord is vandaag al gegeven in deze of het weektopic draadje: <cpu_usage_limit>100.000000</cpu_usage_limit> toevoegen aan global_prefs_override.xml en daarna via Advanced menu de lokale voorkeuren inlezen.

Add: Hier dus: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/28471401

Waarschijnlijk heeft de client geen contact gehad om de website prefs naar de machine te kopiëren of je overrides staan al op 60%.

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 167389 op 28-07-2007 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Ah.. kijk.. tnx, werkt meteen. Ook max cpu's aangepast naar naar 32, ga nu eens testen op een andere bak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priens
  • Laatst online: 07:08
DukeBox schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 23:16:
Ah.. kijk.. tnx, werkt meteen. Ook max cpu's aangepast naar naar 32, ga nu eens testen op een andere bak ;)
Uhhhhh...... En dan vooral dat knipoogje op 't laatst! :? :? :? I think he's up to something!!! ;) }:O >:)
Anoniem: 42168 schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 20:58:
Bedankt :) ik ben hier up and running. Cureseekers-Joschy voor de DPC :>
Ik zou die "-" even vervangen door een "." dan crunch je daadwerkelijk voor subteam Cureseekers.
Welkom BTW! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

priens schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 23:22:
Uhhhhh...... En dan vooral dat knipoogje op 't laatst! :? :? :? I think he's up to something!!! ;) }:O
Helaas, hij pakt maar max. 16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Je bedoelt dat je maar 16 CPUs hebt ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Nee, 32 in een bak waar ik toevallig de komende 2 maanden mee bezig ben.. (16* i2 9050)
In m'n statsbak (thuis) heb ik 2 quad's ziten.

[ Voor 21% gewijzigd door DukeBox op 28-07-2007 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Kan je 2 BOINC clienten tegelijk laten draaien?

[ Voor 75% gewijzigd door Cow_tipping op 28-07-2007 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

quote//
Ik zou die "-" even vervangen door een "." dan crunch je daadwerkelijk voor subteam Cureseekers.
Welkom BTW! _/-\o_
\\quote
Done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceDok
Duke,

Op de website kan je bij profielen het aantal processors invullen en die stond bij mij standaard op 16. Helpt het niet als je die op 32 zet of kan jij niet met die profielen overweg met jouw configuratie?

Link naar "default" profiel: http://www.worldcommunity...iguration.do?name=Default
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9c9b6137a2eeeda7f0501f2e6dfe7302/full.jpg

edit:
Ik zie dat je dat ook bij lokale instellingen kan invullen (in mijn Windows Boinc Client).

[ Voor 8% gewijzigd door SpaceDok op 28-07-2007 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Hehehe, met 32 cores heb je niet veel bakkies nodig om een flinke output te leveren :)
Doe je normaliter ook OGR of niet ? Kunnen we anders volgende maand wel gebruiken nu de Russen langzaam tempo oppikken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Lijkt ook niet te werken. Max is denk ik gewoon 16..

@SKiLLa ik doe normaal SoB, heb een uitstapje gemaakt naar FaD FaH voor de stampede.. zodra ik daar de top20 verzekerd heb ga ik weer SoB-en.

[ Voor 59% gewijzigd door DukeBox op 29-07-2007 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De WCG default is 16 cores max, maar er is al een machine gezien met 96 cores. Heb een berichtje bij de techs achtergelaten om eventueel een hogere dag quota beschikbaar te stellen.... ze zijn daar voorzichtig mee omdat 'cyclers' (errors) een hele batch om zeep kunnen helpen.

Zelfde verhaal natuurlijk.... update om het profiel naar de cliënt te kopiëren. (Na het saven kijken of die 32 op de website is blijven staan in het geval). OF, ook in het global_prefs_override.xml bestandje zetten <max_cpus>32</max_cpus>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Laatst online: 14:07

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

DukeBox schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 23:55:
Lijkt ook niet te werken. Max is denk ik gewoon 16..

@SKiLLa ik doe normaal SoB, heb een uitstapje gemaakt naar FaD voor de stampede.. zodra ik daar de top20 verzekerd heb ga ik weer SoB-en.
Daar bedoelde je natuurlijk F@H. FaD was een andere stampede :> Overigens erg tof dat je nog zo ver bent door gegaan, ondanks de problemen die je toen ervaren hebt. d:)b

Overigens ben ik nu met mijn main-bak over op WCG. 2e bakje en flatpc draaien nog wel F@H, zodat ik daar niet helemaal zonder punten kom te zitten.

[ Voor 13% gewijzigd door Bubbles op 29-07-2007 00:07 ]

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
oops verkeerde draadje... 38 nieuwe leden die al 57,6k mee brachten met anbino's 19k als eerste uitschieter.... go cows go.

[ Voor 110% gewijzigd door Anoniem: 167389 op 29-07-2007 15:34 . Reden: totaal nieuwe leden toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Staan die stats wel in het goeie topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Ik heb nu 8 dingen waar staat 'ready to report' hoe report ik die ? Netwerk staat op 'always availible'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:02

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Bij het tabje "Projects" staats er onder "Commands" een knop waar "Update" op staat. Daarmee kan je ze reporten.

Ik doe trouwens ook mee met 2 machines. :)

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis

Lord_Nemesis

Wa oars?

Gewoon wachten, worden vanzelf verstuurd.

Pagina: 1 2 3 Laatste