Ik heb de FZ28 gekocht en ben super tevreden met deze camera. Vooral de raw support icm Lightroom 2.2 biedt enorme mogelijkheden. Ik dacht dat de Sony F717 en Pentax K20D al goed waren, maar wat deze kleine camera presteert is ongelooflijk. Niet te vergelijken met de matige beeldkwaliteit van de Fuji S100FS, de positieve reviews en de marketing praat zijn in dit geval terecht.
Verwijderd
Ik maak met deze camera bijna altijd foto's met ISO-400, en nooit last gehad van ruis, maar de laatste week begin ik er steeds meer last van te hebben.
Wat kan daar de oorzaak van zijn?
Misschien een lichter behangetje?
De meeste foto's maak ik namelijk op mijn kamer met als onderwerp mijn modelboten.
Voor op forums is het niet zo erg, maar ik wil van ieder model een dvd-tje met foto's van de bouw maken om bijvoorbeeld op het tv-scherm te laten zien, en dan wordt het wel een probleem.
Wat kan daar de oorzaak van zijn?
Misschien een lichter behangetje?
De meeste foto's maak ik namelijk op mijn kamer met als onderwerp mijn modelboten.
Voor op forums is het niet zo erg, maar ik wil van ieder model een dvd-tje met foto's van de bouw maken om bijvoorbeeld op het tv-scherm te laten zien, en dan wordt het wel een probleem.
Vraagje aan FZ-28 bezitters:
Kunnen jullie eens een foto posten van een foto gemaakt binnen bij matig licht? Een feestje bv?
Kunnen jullie eens een foto posten van een foto gemaakt binnen bij matig licht? Een feestje bv?
Yo.
Verwijderd
Ik heb mijn FZ18 van software v1.08 voorzien. Gaat echt super makkelijk.
Had een volgens mij software v1.0, dus ik heb eerst v1.05 op gezet.
http://supertoyncen.blogs...z18-105-108-firmware.html
Had een volgens mij software v1.0, dus ik heb eerst v1.05 op gezet.
http://supertoyncen.blogs...z18-105-108-firmware.html
check hierVonFoX schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:20:
Vraagje aan FZ-28 bezitters:
en natuurlijk hier: Panasonic FZ-28
Ik heb niets te melden.
Je beseft dat je nu reageert op een post van een half jaar terug? Lijkt me dat VonFox die pagina's ondertussen zelf ook wel gevonden had en de camera al gekocht heeftjoeltje schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 09:11:
[...]
check hier
en natuurlijk hier: Panasonic FZ-28