Ik kwam dit topic toevallig tegen, heb ooit wel op Maplestory gezocht op GoT maar toen kreeg ik op de een of andere manier dit topic er niet.
Zijn er hier nog mensen die GMS spelen of speelt zowat iedereen hier EMS?
Ik heb namelijk 5 jaar geleden een GMS account aangemaakt en Maplestory best veel gespeeld (in die tijd duurde het echt weken totdat je lvl 30 was).
Heb het toen een tijd niet meer gespeeld (zat na iets van 4 jaar op lvl 96) en ben ergens begin 2011 weer begonnen.
Ergens in September zou ik mijn eerste character, een Marksman die nu LVL 157 is, 5 jaar hebben.
Het vervelende is echter dat er rond die tijd een "database leak" was in het MTS (Maple Trade System) waardoor inloggegevens konden worden achterhaald.
Ook gingen er geruchten dat er nog ergens anders gegevens zouden zijn gelekt.
Het gevolg was dat veel spelers gehacked werden, waaronder ik en een aantal guild/alliance mates.
Heb de dag daarna al m'n gestolen items nog in een shop gezien van een lvl 17 figuur die z'n hele shop vol had met "godly" items, en hoorde later van anderen dat ook hun items in zijn shop zaten.
Ticket sturen naar Nexon hielp natuurlijk niet veel dus ik heb besloten om te stoppen met Maplestory (Speelde al niet zo veel meer).
Misschien dat ik ooit nog eens een tijdje ga spelen maar ben er voorlopig klaar mee.
Ik vraag me eigenlijk af of er nog meer mensen zijn die MapleGlobal gespeeld hebben of nog spelen, die gehackt zijn rond Augustus/September 2011?
Groeten.