Ik zal je toevoegen als ik online kom, deze week erg druk gehadVerwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 20:19:
Ik ben in ieder geval ingame, mensen op Scania, voeg me toe![]()
MrDillDough (2x L)
Misschien vanavond even online gaan
Ik zal je toevoegen als ik online kom, deze week erg druk gehadVerwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 20:19:
Ik ben in ieder geval ingame, mensen op Scania, voeg me toe![]()
MrDillDough (2x L)
What the BBQsaurusrex?
GefeliciteerdiPims schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 10:14:
All move to Gms Broa please
Daar speel ik al 6.5 jaar
Gister level 200 geworden op Nightlord
Zo en nu heb je kromme vingers?iPims schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 10:14:
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2011 16:56 ]
[ Voor 20% gewijzigd door iPims op 07-10-2011 22:10 ]
What the BBQsaurusrex?
Nog even doorgrinden naar 120
What the BBQsaurusrex?
Rofl Pims, ik zag het idd, grats! (Evan / lDarkltachiI)iPims schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 10:14:
Ach, hij is nu 87, ik stuur hem straks met virtue's blessing wel naar MP3, ik gooi Comas van 50k daarmee
Dat vond ik op mijn I/L nou nietVerwijderd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 14:36:
Netjes lvl 80, dan begint het langzaam leuk te worden
Ben bijna 147LHC is bij ons nog niet echt geweldig omdat de exp niet klopt -.-
De exp klopt wel, alleen ze hebben de ratio veranderd.Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 14:36:
Netjes lvl 80, dan begint het langzaam leuk te worden
Ben bijna 147LHC is bij ons nog niet echt geweldig omdat de exp niet klopt -.-
What the BBQsaurusrex?
Daarna was jij 60% afk.. heb gewoon gelvled toen je op je zakumstoeltje zat..Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:23:
TrekdropWaar was je nou man ^^ Stond de hele tijd naast je maar je was afk
[ Voor 17% gewijzigd door TrekDr0p op 12-10-2011 11:55 ]
Alleen als ik lvl 77 ben
[ Voor 13% gewijzigd door TrekDr0p op 12-10-2011 15:56 ]
Zo goed als geen delay in skills. Is inderdaad erg fijn.TrekDr0p schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:46:
[...]
En misschien dat ik de overstap maak van GMS naar EMS, het spel loopt een stuk soepeler dan GMS.
Maar ja ik merk sowieso al dat ik steeds minder tijd krijg om te spelen. Maar komt goed
Alvast gefeliciteerd.TrekDr0p schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:46:
Hoop voor dat me zoon 1 jaar word lvl 70 te worden
Dus nog 20 dagen om te lvlendag 21 is de dag
Het is maar net wat je soepeler vind,TrekDr0p schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:46:
[...]
Alleen als ik lvl 77 ben
En misschien dat ik de overstap maak van GMS naar EMS, het spel loopt een stuk soepeler dan GMS.
Maar ja ik merk sowieso al dat ik steeds minder tijd krijg om te spelen. Maar komt goed
Hoop voor dat me zoon 1 jaar word lvl 70 te worden
Dus nog 20 dagen om te lvlendag 21 is de dag
Was geen ddos, maar mensen die BT weer eens probeerden.w00tstok schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:38:
Heb gehoord, of het waar is is de vraag, dat mensen DDoS aanvallen op de (log-in-) servers plegen. Ik word er meestal om de 45 min uit geknikkerd though.
What the BBQsaurusrex?
zal wel aan mij liggen maar ik heb ook nog nooit echt last gehad van buggs in GMS, enige waar ik echt last van heb gehad was toen eu ip's waren verbannen van de server.Valandin schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 07:53:
[...]
Het is maar net wat je soepeler vind,
de laatste tijd is het met elke game in Nexon EU echt mis.
Vooral in Maple wel, elke event die bugged meerdere keren, wat ze elke keer niet oplossen.
Zie evolving ring/PMD event bijvoorbeeld.
Het Nexon EU team reageert bijna tot niet meer op de Moderators,
Paar dagen terug een 5 maanden rollback op het Moderator forum waardoor de volledige bug report van Big Bang+ weg is. Dus alle 200-300 bugs die de moderators hebben gereport voor niks..
Daarnaast zijn de NX Prijzen veel hoger ga maar door.
Beter blijf je gewoon op gMS.. haha.
Ben 62 maar ik weet ff niet waar ik moet trainen.TrekDr0p schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 23:54:
[...]
Maar ik blijf beide spelen, wie weet heb ik straks helemaal geen tijd meer om te spelen. We zullen het wel zien.
Vandaag lvl 69 gewordenstraks door naar Spiders en dan huppa naar iron mutae's
en dan gaat het echt harddd
Ik zou zeggen Robo's in Ludi. Je hebt een map waar de spawn lekker hoog is (Aparatus Room). Kan je zeker tot eind 60 zitten. Daarna eventueel al naar Haunted Mansion als je wilt.Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:05:
[...]
Ben 62 maar ik weet ff niet waar ik moet trainen.
Wat denk jij? Ik was in ludi maar das echt traag
Robo's in ludi tot lvl 66 en dan naat Edelstein en dan lekker puppets killen tot lvl 70 en dan spiders killen.Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:05:
[...]
Ben 62 maar ik weet ff niet waar ik moet trainen.
Wat denk jij? Ik was in ludi maar das echt traag
[ Voor 10% gewijzigd door TrekDr0p op 18-10-2011 08:30 ]
GadverdammeTrekDr0p schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 20:32:
[...]
Robo's in ludi tot lvl 66 en dan naat Edelstein en dan lekker puppets killen tot lvl 70 en dan spiders killen.
Als je 66 bent kan ik je wel laten zien hoe ej puppets moet killen..
Ik doe daar nu 40% per 10 minblijf daar nog even tot lvl 70 en dan ga ik spiders proberen.. kijken of de exp beter is dan puppets..
Enige nadeel van puppets is dat ze niets droppen.
Edit:
Inmiddels lvl 70, even spiders geprobeerd en wederom godly exp. Even daar door trainen naar lvl 75 en dan naar scorpio en sandrats..
Ik denk dat ik bij spiders ongeveer 200% per uur doe misschien iets meer. Zal vanavond even kijken wat ik doeVerwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:02:
[...]
GadverdammeJe gaat even te hard
Vanavond ga ik even knallen om je bij te houden. Maar robo's leek mij niet snel te gaan. Ik ga he tnog eens bekijken
dan meot ik eerst 120 worden en dan weer vanaf lvl 50TrekDr0p schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:30:
[...]
Ik denk dat ik bij spiders ongeveer 200% per uur doe misschien iets meer. Zal vanavond even kijken wat ik doe![]()
ik hou wel van me rocket jump en me teleport dingen.. lekker snel swappen van platform naar platform![]()
Maar straks als je Souldriver hebt ga ik je niet meer bij kunnen houden.
[ Voor 4% gewijzigd door Zillasaur op 19-10-2011 08:15 ]
Moguh,Zillasaur schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 07:29:
Hoi mensen, ik ben sinds een paar dagen geleden weer begonnen met Maplestory en hield die paar dagen deze topic al in de gaten.
Ik moet toegeven dat ik begonnen ben tijdens beta van Maplestory (volgens mij Global), nu ben ik dus op Europa begonnen en was verbaasd over de flinke veranderingen tussen toen en nu.
Momenteel level ik een Thunder Striker class en ben level 40 (waarschijnlijk een foute keuze als nieuw beginnend speler), echter kan ik niet echt een goede "Where to level" guide vinden en had google al geprobeerd, zijn er misschien nog goede websites met een recente guide? (Edit: Duh, was vergeten de links te proberen in TS post)
Mijn ingame naam. NonstopDisco (Thunder Striker) op Kradia.
De links in de TS zijn veel te outdated. Vooral omdat de Big Bang patch het levelen flink heeft veranderd.Zillasaur schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 07:29:
Momenteel level ik een Thunder Striker class en ben level 40 (waarschijnlijk een foute keuze als nieuw beginnend speler), echter kan ik niet echt een goede "Where to level" guide vinden en had google al geprobeerd, zijn er misschien nog goede websites met een recente guide? (Edit: Duh, was vergeten de links te proberen in TS post)
Mijn ingame naam. NonstopDisco (Thunder Striker) op Kradia.
55 -60 TrojansZillasaur schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:56:
@Muskalade, cool thanks. Zodra ik de mogelijkheid heb ga ik de links bekijken, helaas momenteel op het werk.
Ja, dat was mijn grote reden om die class te kiezen. Shark Wave ziet er gaaf uit.
Vanavond ga ik proberen in Kerning Square de minidungeons te doen.
Jah vind ik ook! Ik voorzie dat jou zaterdag avond niet helemaal alleen Maple wordw00tstok schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:01:
Btw TrekDr0p, word het niet eens tijd voor een nieuw deeltje? Deze is inmiddels ook al 3 jaartjes oud ;P Veel in die tijd veranderd
Maak er maar 4 jaar van juli 2007w00tstok schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:01:
Btw TrekDr0p, word het niet eens tijd voor een nieuw deeltje? Deze is inmiddels ook al 3 jaartjes oud ;P Veel in die tijd veranderd
Weten jullie wel hoeveeeeeeeeeeeeeeeeeel werk dat is?Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:20:
[...]
Jah vind ik ook! Ik voorzie dat jou zaterdag avond niet helemaal alleen Maple wordWord nieuwe topic bouwe jonguh!
[ Voor 27% gewijzigd door TrekDr0p op 21-10-2011 13:58 ]
O dat is toch niets.
[ Voor 8% gewijzigd door TrekDr0p op 23-10-2011 21:11 ]
Nice niceFrerk schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:55:
Trouwens woo 130 op Ice/Lightning, Chain Lightning max, nu Buff Mastery en Arcane Aim.
Mijn Reverse Aeas Hand gescrolled, 156 magic attack, 11 int, 8 luk
Vorige week lekker veel gedaan, Scarlion met 15 int/luk met 3% int en +3 int potential
Ik heb 40 base LUK, dus 3% int is 20 int, dus zeer lekkerTrekDr0p schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 14:25:
[...]
Nice nice![]()
Altijd fijn die 3% extra intals je lukless bent tenminsten maar aangezien je een lvl 120 wand hebt denk ik het niet
Zag laatst een screenshot van een Mercedes, nieuwe class, die 600% dex potential haddie had een attack range van max 650k
die zal wel moeite hebben om geen 999 999 damage te doen
![]()
Vanavond nog een leveltje hoop ikIron mutae gaat nog behoorlijk snel
![]()
Denk dat ik dit weekend wel lvl 90 bengaat echt te hard met die mechs
[ Voor 26% gewijzigd door TrekDr0p op 27-10-2011 08:41 ]
Dat klopt niet helemaal toch? Dan zou ik nu op me paladin al +14 att moeten hebbeTrekDr0p schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:39:
Nou gisteren weer even de doos der grinden open getrokken.
Level 85 en ik heb zo een witch belt gekochtNu nog even verder grinden zodat ik 450 tokens heb om nog 3 witch belts scrolls te kopen
Als ik level 120 ben met me mech dan ga ik een KoC maken voor de extra Attack buff.. lvl 50 geeft toch al 10 att extra dus dat is nooit mis
Moet je ff een ticket maken.Frerk schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 08:35:
Level van je KoC/5, dus krijgt hij dan wel degelijk 10.
Trouwens bah, trade hack, 450M kwijt
Ik zal wel eens even zien wat die events inhouden, misschien kan ik nog wat geld verdienen daarmee o.i.d, ik heb eigenlijk geen zin om nu 24/7 LHC te gaan doen
[ Voor 25% gewijzigd door Fastclaimer op 28-10-2011 10:00 ]
Wil jij je avatar even wijzigen? Ferarri word hier niet getolereerd. xDFastclaimer schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:59:
[...]
Moet je ff een ticket maken.
Ik had een ticket gemaakt dat ik gehackt was, na 19 maanden reactie!
Ik heb 30k nx + alle reverse spullen voor warrior en een blackfist cloath 4 att, owja en ook nog 7 glove attack scrolls en 10 advance potential scrolls
Heel GMS is downFrerk schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 14:22:
Heel Bello ligt stil door de dupers, geweldig.
Net even kunnen spelen op GMS maar na een half uurtje liep MS vast.
Fighters zijn zeker vet. Hoe hoger je word hoe vetter. Dus ff snel naar 70 want dan krijg je brandish..Zillasaur schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 07:13:
In EMS geleveld en begin nu een class te hebben welke ik gaaf vind. Momenteel level 52 Fighter, AdviceDog.
In de free markets op EMS word je client steeds afgesloten door een exploit die sommige "script kiddies" gebruiken. Het was een beetje irritant, was dit ook de reden dat GMS down was?
Dupers ja.TrekDr0p schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 08:18:
[...]
Fighters zijn zeker vet. Hoe hoger je word hoe vetter. Dus ff snel naar 70 want dan krijg je brandish..
En GMS was down ivm een exploit..
En dan nog "ff" 10 peridots zien te krijgen bij harpsVerwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:33:
We gaan langzaam weerbeginnen met Maple na een korte break voor school.
Ben 112 met me KoC moet ff 120 worden ^^ Dan kan ik me paladin gaan inhale
Hier kom ik even op terug, blijkbaar is de cube glitch op GMS maar half opgelost, als je item de glitch al had dan blijft dat onveranderd(10% dex is nog altijd 10% dex dus, en geen +10 dex), maar als je hercubed dan staat het er wel goed.Frerk schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:55:
[...]
Dupers ja.
Ze hebben het nu trouwens opgelost blijkbaar, en ze hebben ook gelijk de cube glitches opgelost, cool
Verwijderd
Gefeliciteerd..Frerk schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 12:22:
AEE gekocht voor 3M en de 5K maple points gebruikt voor wheel of gachapon, Halphas Bloody Gauntlet en Sharp Eye 20, mooi begin van de dag
[ Voor 13% gewijzigd door dommerick op 09-11-2011 16:04 ]
Heeft geen signature.
Verwijderd
Work Gloves (WG) zijn de meest gebruikte gloves om te scrollen met Weapon Attack scrolls, omdat alle klasses ze kunne dragen, kijk maar eens in de Free Market, 8 att wg is duurder als 8 att lvl 110 thief glove.dommerick schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:23:
Ik heb nu een thief lvl 32. Straks wel weer wat hoger vermoed ik, maar waar kan ik nou het beste equip halen. Ik zag daarstraks een lvl 101 night hunter met work gloves. Waarom draagt hij nog lvl 10 gloves? Ik snap nog vrij weinig van het gear verhaal.
Wat moet ik trouwens met mijn ores? Ik hoop nog een hoop ores van pre big-bang.
Huh? mij goeiste vak is nederlandisch maar deze is wel lastigVerwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:16:
[...]
Wat is trouwens een night hunter, want ik ken wel een night Walker of een hunter, maar geen night hunter en ik ben wel aardig geinformeerd over de jobs en dergelijke (updates) in GMS
Verwijderd
Kun je me dan uitleggen wat er verkeerd of moeilijk aan de zin is want ik vindt je opmerking wel grappig, maar snap niet echt waarom je hem plaatst, kan aan mij liggen daar niet vanVerwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:42:
[...]
Huh? mij goeiste vak is nederlandisch maar deze is wel lastig
Verwijderd
Denk inderdaad dat we mekaar niet helemaal begrepenVerwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 23:31:
Wat is night hunter vroeg je, en dan zeg je je kent wel night walker of een hunter.
Kwam bij mij over als Night walker en night hunterdubbel op xD verkeerd gelezen denk! haha
ik kan je iig 2 fame gevenVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:04:
Mr Trekdrop..
Ik heb het een beetje druk gehad met BF3 xD dus maple kwam beetje achter te liggen.
Eigenlijk heb ik even 50 fames nodig op me nightwalker, kan je daar bij helpen?
Ik ga me nightwalker oppakken naar lvl 120.. dan eindelijk me paladin starten.
Als jij niet meer op GMS verder gaat en je hebt 10b over nu, zou ik het verkopen voor euro's. Meer info over de PM als je wat wilt weten.TrekDr0p schreef op maandag 05 december 2011 @ 08:03:
Ben na veel nadenkwn toch voor de 10 bil mesos gegaan. Heb nu een 147 att PSB, een kleine 1k attack range erbij ivm me oude pa.
Vriend heeft die 100k nog niet weggegeven, dus wie weet kan ik die straks ook nog op mijn account bijschrijven.
Moet nog even goed gaan nadenken wat ik met me geld verder ga doen. Misschien nog 10 gm scrolls kopen voor polearm en een chtp voor extra dex zodat ik straks zoner wapen 170 dex heb voor lionheart pole arm
Krijg je bijna niets voor man, maak er liever buddies blij mee danVerwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:19:
[...]
Als jij niet meer op GMS verder gaat en je hebt 10b over nu, zou ik het verkopen voor euro's. Meer info over de PM als je wat wilt weten.
Heb je reeds via DM geantwoord.DSW schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:56:
Ik doe een onderzoek het effect van micro transacties van items op MMO spellen. Dus hoe buyable content spel plezier van MMO spellen beinvloed. Ik dacht erover om MapleStory als uitgangspunt te nemen vanwege de lage instap drempel, hoeveelheid mensen die het spelen, en grote itemshop.
maar ik vroeg me eerst het volgende af: Kan je in de item store zowel functionele als cosmetische items kopen? en kan je zien of iemand het item gekocht heeft met echt geld of met gehaalde punten?
alvast bedankt!
Verwijderd
Daarom is het misschien verstandig om gewoon opnieuw te beginnen.Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 08:30:
@ Oxyxix
Begin gewoon met alle3 je chars een uur te spelen en kijk wat je leuk vind.
Je moet wel even kijken of al je chars nog een juiste SP verdeling hebben, sommige skills zijn vervallen en er zijn nieuwe bijgekomen.
Verwijderd
Verwijderd
Op GMS moet je eventjes dan naar LHC, een leech pt joine en dan gwn wat anders gaan doen, ken iemand die in 3 dagen zo van lvl 104 naar 164 is gegaan. Is een forced familiar glitch, het wachten is op Nexon die de familiars uit de game haalt, of het fixed (waarschijnlijk gewoon het eruit, makkelijk).Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:47:
Vooral dat PvP heeft de boel verziekt. Haal in 1 rondje 5% EXP, daar had ik normaal gesproken een uur voor nodig (ben L140). Over 1 a 2 maanden is iedereen L150 ;-(
Hey, sinds gisteren weer beetje terug op maple, duurde even maar kon even niet veel achter me PC.TrekDr0p schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:40:
[...]
Daarom is het misschien verstandig om gewoon opnieuw te beginnen.
Je bent zo lvl 70 met de nieuwe exp ratio
nice hoor.Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 09:27:
zo, ben inmiddels lvl 125. Hoop van het weekend 130 te worden ^^ Gaat erg lekker.
Moet EMS opnieuw downloaden krijg een error met patchen.. denk dat het niet vandaag word misschien morgenVerwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:28:
mooiZie je vanzelf ;-) track: iDoser, is me priest en als die online is, ben ik het ook.
[ Voor 4% gewijzigd door TrekDr0p op 27-01-2012 20:31 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq