Ik speel ook op Europe, mijn main heet Amsterdam. Kijk af en toe wel op dit forum, maar inderdaad, de meeste spelen global.[b][message=36535247,noline]
[...]
Zover ik weet speelt iedereen hier Global. Ik speel dan af en toe nog op europe.
Verwijderd
ik speel zelf ook europe, ben niet ehct vele op dit topic geweest en bij de op stond niks erover. las wel dignen die ik niet op europe gezien nog heb.
welke server van de 2 zit je bij maple europe?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2011 11:46 ]
pricewatch: MSI U270-086NLMuskalade schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:34:
[...]
Wat voor laptop heb je besteld ?![]()
Ik denk dat ik met mijn TB eerder 115 zal zijn dan met mijn Priest.
En aan je TB heb ik niets
Maar die ga ik morgen bestellen en dan kan ze woensdag lekker weer der eigen dingetjes doen op der laptopje..
Heb zelf ook een MSI laptop en het Chiclet toetsenbord typt erg lekker moet ik zeggen.TrekDr0p schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 12:39:
[...]
pricewatch: MSI U270-086NL
En aan je TB heb ik nietsI need HS
biatch
hehe
Maar die ga ik morgen bestellen en dan kan ze woensdag lekker weer der eigen dingetjes doen op der laptopje..
Ik kan op mijn Priest en TB tegelijk zijn
Ik speel op Kradia, mijn main is Muskalade (I/L Mage of in de oude Maple EU vertaling Zon/KoudVerwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:45:
ik speel zelf ook europe, ben niet ehct vele op dit topic geweest en bij de op stond niks erover. las wel dignen die ik niet op europe gezien nog heb.
Level 130 is niet slecht.Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:42:
[...]
Ik speel ook op Europe, mijn main heet Amsterdam. Kijk af en toe wel op dit forum, maar inderdaad, de meeste spelen global.
Jammer, ik had gehoopt op een hogere level quest .Yorin schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:38:
[...]
Het was de Marbas-quest en ik was toen level 18 65%. Ik ben toen level 20 met 0,05% geworden.

Ze heeft al een MSI Wind U100 roze, en wilde nu de WIND12 Roze maar die is niet meer leverbaar.Muskalade schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:12:
[...]
Heb zelf ook een MSI laptop en het Chiclet toetsenbord typt erg lekker moet ik zeggen.![]()
Ik kan op mijn Priest en TB tegelijk zijn. Gisteren ook gedaan. Blessing en HS gegeven aan mijn TB tijdens het trainen.
Alleen die WIND U100 heeft nog geen chiclet, maar ze vind het heerlijke dingetjes dus vandaar maar weer een MSI
Ja ik weet het maar dan moet ik weer een VM gaan maken en aanzetten om ook me bishop in te loggen, maar daar ben ik te lui voor. Me main HDD begint het ook te begeven, word misschien tijd voor een SSD
Verwijderd
Kradia, ben momenteel druk bezig om paralyse 30 book te scoren bij de werewolves in el Nath. Paralyse staat nu op 20, maar zolang ik dat boek niet vind kan ik mooi andere skills upgraden.Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:45:
En zo af en toe zap ik wat kanalen af om snowman te killen, hoop op nieuwe schoenen, heb mijn laatste paar geboemd met potential scroll

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2011 13:49 ]
Volgens mij had ik die link nog een keer doorgestuurd om Maple te laten werken in een VM, maar dat weet ik niet meer zeker.TrekDr0p schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:16:
[...]
Ze heeft al een MSI Wind U100 roze, en wilde nu de WIND12 Roze maar die is niet meer leverbaar.
Alleen die WIND U100 heeft nog geen chiclet, maar ze vind het heerlijke dingetjes dus vandaar maar weer een MSI![]()
Ja ik weet het maar dan moet ik weer een VM gaan maken en aanzetten om ook me bishop in te loggen, maar daar ben ik te lui voor. Me main HDD begint het ook te begeven, word misschien tijd voor een SSDof een nieuwe Sata hdd kan ook
Een SSD is echt een wereld van verschil met opstarten en afsluiten. Vooral het openen van programma's gaat een stuk vlotter. (De SSD zit in mijn MSI laptop
edit:
Ben nog 96 op mijn TB
.
Ben nog 96 op mijn TB

Net enrage 30 gelukt 
Zometeen maar weer even een LHC party zoeken, om van 153 naar 155 te trainen.
En ik heb nx nodig! Mijn top (23 str 3 lined unique) moet 9% str + worden..
Netjes! Heb je alle mastery books al ?Fastclaimer schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 18:06:
Net enrage 30 gelukt
Gisteren 100 geworden op mijn Thunder Breaker. Gelijk Barrage gehaalt en de gespaarde SP (17) er in gestopt.

Ik kreeg gelijk de kans om de skill te testen in die group quest waarbij je een rode enveloppe boven je hoofd krijgt.Attacks a monster nearby 6 times in quick succession. The targeted monster is stunned until the attack is complete.
De boss heeft bijna geen damage kunnen doen door Barrage
De nieuwe patch zal vanaf 5:00 duren vannacht t/m 15:00 's middags. Wat een geluk dat ik moet werken 's middags.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Ik was gelukkig getuigen van dit moment.. heheMuskalade schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 07:57:
[...]
Netjes! Heb je alle mastery books al ?
Gisteren 100 geworden op mijn Thunder Breaker. Gelijk Barrage gehaalt en de gespaarde SP (17) er in gestopt.
[afbeelding]
Hopen dat die crusader quest chain nog beetje te doen is
Hehe, traint wel lekker met Blessing en HS van mijn priest.TrekDr0p schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:13:
[...]
Ik was gelukkig getuigen van dit moment.. hehe![]()
Hopen dat die crusader quest chain nog beetje te doen isEn de laatste marathon quest makkelijk is, kan wel 10k gratis nx gebruiken
En dan ook nog eens:
August Gachapon Jackpot: Super Zakum Helmet - REQ LEV: 50, +45 STR/DEX/INT/LUK, +150 Weapon DEF/Magic DEF, +20 ACC/AVOID
Zou wel erg leuk zijn om te hebben.
[ Voor 3% gewijzigd door Muskalade op 10-08-2011 15:14 ]
Die SZH zal ik wel voor gacha-hunten.
Ik heb bijna alle belangrijke skill books binnen 
Vandaag en gister nog even gecubed, men 3 lined unique top = 9%str (kan wel beter)
En ik had nog deze oorbellen voor 100m gekocht: http://imageshack.us/photo/my-images/233/maple0035u.jpg/
En na 6 cubes waren ze dit: http://imageshack.us/photo/my-images/855/maple0038y.jpg/ , jammer dat ik nu geen cubes meer heb
Wat las ik nou 10k gratis nx
dat kan ik wel gebruiken
Vandaag en gister nog even gecubed, men 3 lined unique top = 9%str (kan wel beter)
En ik had nog deze oorbellen voor 100m gekocht: http://imageshack.us/photo/my-images/233/maple0035u.jpg/
En na 6 cubes waren ze dit: http://imageshack.us/photo/my-images/855/maple0038y.jpg/ , jammer dat ik nu geen cubes meer heb

Voor die 10k ben je nu te laat. Je moest een aantal opdrachten uitvoeren binnen een bepaalde periode om in aanmerking te komen.
Dat is wel netjes. Is best een dure grap om bepaalde mastery books te krijgen.Fastclaimer schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 23:18:
Ik heb bijna alle belangrijke skill books binnen
En na 6 cubes waren ze dit: http://imageshack.us/photo/my-images/855/maple0038y.jpg/ , jammer dat ik nu geen cubes meer hebWat las ik nou 10k gratis nx
dat kan ik wel gebruiken
Cuben kan soms echt een drama zijn.
Met die 10k ben je inderdaad te laat, dat kon via een survey. (Heb het zelf helaas ook gemist.)
EXP Booster Preview
As a way of saying thank you for your patience through the recent downtime, all players are receiving one free EXP Booster per Cash Inventory. Be sure to check your inventory in the Cash Shop to retrieve it! See the Cash Shop Update section below on how to use it.
De nieuwe 1.5x exp ticket kosten 1.2k nx, dat valt me mee!
Zometeen maar even nx halen
Zometeen maar even nx halen
Maple story is echt awesome... en nu heb je er ook nog een facebook app van...
bron: http://maplestory.nexon.n...ntentNo=00Ch3&pageIndex=1Full schedule of 2x EXP ONLY dates:
Saturday, August 20 & Sunday, August 21
Saturday, August 27 & Sunday, August 28
Saturday, September 3 & Sunday, September 4
Monday, September 5 (Labor Day)
Hele dagen 2x exp ?
[ Voor 16% gewijzigd door Muskalade op 12-08-2011 08:44 ]
Deze week even me laatste quest doen voor die marathon sjit
En even me crusader quest halen
Die crusader quest is best leuk om te doen. Heb nu iets van 279 kaarten en heb de belt en shoulders al. Belt is nu perfect gescrolled en je krijgt er ook nog eens mooie ringen van.TrekDr0p schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:29:
Deze week even me laatste quest doen voor die marathon sjitEn even me crusader quest halen

De Belt heb ik niet nodig, omdat ik al een 15DEX belt heb.
De Shoulders zijn wel nice en de Ring op zich ook wel.
Vandaag 120 geworden op mijn Thunder Breaker. De laatste quests gedaan en ben bezig met peridots te verzamelen. Ik zit momenteel op 5. Morgen maar weer verder proberen.
Gratz nogmaalsMuskalade schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 00:12:
Vandaag 120 geworden op mijn Thunder Breaker. De laatste quests gedaan en ben bezig met peridots te verzamelen. Ik zit momenteel op 5. Morgen maar weer verder proberen.
En goodluck met Peridots hunten
Ik ga misschien als ik lvl 120 ben met me aran weer peridots hunten.. moet er nog 4.. *zucht*
Word tijd dat je weer je priest gaat trainen en samen met mij bij LHC gaan trainen
zojuist maar eens MS eu gedownload. Vroeger altijd op Global gespeeld, maar daar kom je tegenwoordig niet meer op met een nieuwe account
Zorgen dat je je oude account weer terug krijgtRaxious schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:56:
zojuist maar eens MS eu gedownload. Vroeger altijd op Global gespeeld, maar daar kom je tegenwoordig niet meer op met een nieuwe account
Maar EMS loopt volgens mij niet meer zo ver achter op GMS
tjah, ik heb het gespeeld toen ik in de 1e zat. Dat is dus 6 jaar geleden, en toen was ik nog niet zo van mijn echte gegevens invullen. Tevens werkt het email wat daarop zit al jaren niet meer.
Mijn priest is 10% verwijderd van 114TrekDr0p schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 08:30:
[...]
Gratz nogmaals![]()
En goodluck met Peridots hunten![]()
Ik ga misschien als ik lvl 120 ben met me aran weer peridots hunten.. moet er nog 4.. *zucht*
Word tijd dat je weer je priest gaat trainen en samen met mij bij LHC gaan trainen
I know en daarom moet je mij altijd meenemenMuskalade schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 14:18:
[...]
Mijn priest is 10% verwijderd van 114. Kan makkelijk als priest in een LHC party komen.
Haha, ik ben je wingman.TrekDr0p schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 20:24:
[...]
I know en daarom moet je mij altijd meenemen
bijna lvl 118, bijna tijd voor 4th job
Heb er nu genoeg van,.. morgen weer een dag..
Nice, dan kan je eindelijk de leuke 4th job skills gebruiken.TrekDr0p schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 22:50:
[...]
bijna lvl 118, bijna tijd voor 4th job
Heb er nu genoeg van,.. morgen weer een dag..
Stomme sjit wilde lvlen.. is er nog een scMuskalade schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:58:
[...]
Nice, dan kan je eindelijk de leuke 4th job skills gebruiken.
Nou ja over 2 uur nog een keer proberen.. al word het dan wel weer wat laat..

Nog kunnen levelen? Of duurde de sc te lang ?TrekDr0p schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 19:45:
[...]
Stomme sjit wilde lvlen.. is er nog een sc![]()
Nou ja over 2 uur nog een keer proberen.. al word het dan wel weer wat laat..
nee duurde te lang.. dus misschien straks nog even proberen.Muskalade schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:17:
[...]
Nog kunnen levelen? Of duurde de sc te lang ?
Hmmzzz natuurlijk een USC
[ Voor 6% gewijzigd door TrekDr0p op 26-08-2011 21:30 ]
Zonde, het zit je niet echt mee.TrekDr0p schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 21:16:
[...]
nee duurde te lang.. dus misschien straks nog even proberen.
Hmmzzz natuurlijk een USC
iemand toevallig een makkelijke leveling spot voor een mage? ben nu lvl 20
Verwijderd
Ben weer van plan om te gaan beginnen op Global, iemand die een leuke server (en guild?) kan aanraden?
Ik ben verder gegaan op EMS!!
Ben nu met een aantal mensen 2 maanden bezig, nu lvl 134 Paladin ^_^
Ik had op EMs al een aantal chars gemaakt maar nu alleen nog me Paladin
Nice nice geen leven is ook een levenVerwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 09:59:
Ik ben verder gegaan op EMS!!
Maar als je toch geen GMS meer doet ditch dan even die dimension blocks mijn kant op voor papulatus.
Kan ik eindelijk weer dageljiks Angel Ray Lv30 hunten
Gisteren eindelijk toch gelvled nu 118 Aran
Daarna word het eens tijd om te gaan kijken want mijn end game weapon gaat worden. En daarvoor maar gaan sparen ofzo...
Ben benieuwd wanneer die 10k wor uitgekeerd voor die Marathon event
Dat zou kunnenTrekDr0p schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 11:30:
[...]
Nice nice geen leven is ook een leven![]()
Maar als je toch geen GMS meer doet ditch dan even die dimension blocks mijn kant op voor papulatus.
Kan ik eindelijk weer dageljiks Angel Ray Lv30 hunten
Gisteren eindelijk toch gelvled nu 118 Arannog 2 lvls en dan ben ik eindelijk 4th job
![]()
Daarna word het eens tijd om te gaan kijken want mijn end game weapon gaat worden. En daarvoor maar gaan sparen ofzo...
Ben benieuwd wanneer die 10k wor uitgekeerd voor die Marathon event
Ik heb al een eind game wapen xD wij hebben miracle wapens
Ben nu 134 en doe 220k max met Charge blow en 360k met blast ^_^
ik zal je die papu stukken wel ff geven
Nice.. nu nog kunnen transferen van GMS naar EMS en ik doe ook mee met de miracle scrollsVerwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 12:49:
[...]
Dat zou kunnen
Ik heb al een eind game wapen xD wij hebben miracle wapensdus doe onwijze dmg.. en die dingen kosten geen enkele ruk! zelfde als bwg, 27 att 1,6b xD Heb er dus ook 1 en een mace 1handed +9 miracled kost 500m ofzo
zo grappig en dan hebbie ook 3 lines!!
Ben nu 134 en doe 220k max met Charge blow en 360k met blast ^_^
ik zal je die papu stukken wel ff geven
Maar zeg maar wanneer je online kan zijn. Ik ben rond 8 uur online denk ik zo, op PLnkAoi dan
Gister op EMS een Evolving ring gekocht voor 800m 
Ook me attack shield verkocht voor 1,8b xD
Me range attack is clean tot 12k, attack pot over 13,8k en met divine shield aan 16k

Me range attack is clean tot 12k, attack pot over 13,8k en met divine shield aan 16k
nice hoor.. ik heb maar clean att van 8k met me aran..Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 09:21:
Gister op EMS een Evolving ring gekocht voor 800m
ik zal ff een screenshot posten vanavond
EMS Prijzen:
27 Att w/g ~ 1.3B 0 Lined
150 Att sword ~ 1B 3 Lined
Pac 15 Att ~ 1.5B 0 Lined
MoN ~ 200M ---
Purple Belt 9 Att ~ 900m 0 Lined
Dit is wat het ongeveer kost, dus het is echt goedkoop
Als je goed de prijzen kan bij houden dan maak je veel geld
Gisteren 10x Eye of Fire gekocht voor 4,5m per stuk en vannacht voor 10m per stuk verkocht, bij EMS is geld maken echt easy ^_^ Daarom hebben veel mensen zo veel goeie items.
EMS Prijzen:
27 Att w/g ~ 1.3B 0 Lined
150 Att sword ~ 1B 3 Lined
Pac 15 Att ~ 1.5B 0 Lined
MoN ~ 200M ---
Purple Belt 9 Att ~ 900m 0 Lined
Dit is wat het ongeveer kost, dus het is echt goedkoop

Als je goed de prijzen kan bij houden dan maak je veel geld
Gisteren 10x Eye of Fire gekocht voor 4,5m per stuk en vannacht voor 10m per stuk verkocht, bij EMS is geld maken echt easy ^_^ Daarom hebben veel mensen zo veel goeie items.
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2011 13:42 ]
Gisteren lvl 120 geworden 
Im so proud
nu nog even kijken welke skill build ik het este kan volgen
Im so proud
Ik zit op GMS dus mij vind je niet op EMSVerwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 12:28:
Welke server op EU zitten jullie?
kradiaVerwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 12:28:
Welke server op EU zitten jullie?
EDIT
Paar screenshots: (Zonder attack pot of MW of Divine)

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2011 19:10 ]
had overlaatst nog is een filmpje gezien op Youtube en zo kwam de zin om weer te spelen terug.
Kan iemand mij meedelen welke grote veranderingen er zijn geweest over het afgelopen jaar? het is wss wel heel veel maar in grote lijnen is goed genoeg
En aangezien ik op Kradia opnieuw ga beginnen heeft er iemand genoeg geld om een Aran of Mage (weet nog niet welke) wat noob items te voorzien?
Kan iemand mij meedelen welke grote veranderingen er zijn geweest over het afgelopen jaar? het is wss wel heel veel maar in grote lijnen is goed genoeg
En aangezien ik op Kradia opnieuw ga beginnen heeft er iemand genoeg geld om een Aran of Mage (weet nog niet welke) wat noob items te voorzien?
Verwijderd
Begin gewoon en doe alle quests. Eventueel een Battle Mage aanmaken via resistance, binnen een week ben je level 50 (of meer voor No Life)
Zoals HoCr al zegt gewoon beginnen en alle quests doen.Evengeduld schreef op donderdag 01 september 2011 @ 08:31:
had overlaatst nog is een filmpje gezien op Youtube en zo kwam de zin om weer te spelen terug.
Kan iemand mij meedelen welke grote veranderingen er zijn geweest over het afgelopen jaar? het is wss wel heel veel maar in grote lijnen is goed genoeg![]()
Kleine veranderingen.
Minder exp nodig
10 - 30 = 20% wat het voorheen was
30 - 70 = 25% wat het voorheen was
70 - 120 = 30% wat het voorheen was
120 - 200 = 50% wat het voorheen was
Dus llevelen gaat tegenwoordig een stuk sneller.
Je kan alleen nog monsters hitten max 5 levels hoger dan jij.
Dus accuracy is niet meer zo van belang als vroeger. hoe krachtig je ook bent een monster die 6 lvls hoger is raak je nooit.
Je hebt nu weapons/armour met potentials, dus extra Watt/Matt of % str/dex/luk/int en ook soms speciale skills zoals Sharp eyes, Hyper body en nog een paar skills.
Je hebt nu ook meerdere classes.
Adventure (eerste chars)
Mage
Warrior
Bowman
Thief
Pirate
Ultimate Adventure (zelfde als adventure alleen met 1 cygnus knight skill van die class)
Mage
Warrior
Bowman
Thief
Pirate
Cygnus knights(max lvl 120)
Dawn Warrior (warrior)
Night Walker (thief)
Wind Archer (bowman)
Blaze Wizard (mage)
Thunder Breakers (pirate)
Hero (max 200 en blijven altijd dezelfde naam houden)
Aran (warrior)
Deze hero's hebben nxcash nodig om hun skills te kopen in de cashshop:
Evan (mage)
DualBlade (thief)
Resistance (max lvl 200 erg over powered)
Wild Hunter (Bowman)
Battle Mage (Mage)
Mechanic (Pirate)
En er zijn nog een paar nieuwe classes in de maak.
Gisteren even een half uurtje peridots gehunt en heb er 1 gevonden
Dan ga ik een pirate maken
Minder EXP wootKleine veranderingen.
Minder exp nodig
Dus accuracy is niet meer zo van belang als vroeger. hoe krachtig je ook bent een monster die 6 lvls hoger is raak je nooit.
monsters changes niet zo woot
Dit klopt niet.. De exp om te lvlen is daadwerkelijk per lvl minder geworden maar de exp die monsters voorheen gaven is ook stukken minder geworden. Dus inprincipe scheelt het maar 5% ofzoTrekDr0p schreef op donderdag 01 september 2011 @ 10:40:
[...]
Zoals HoCr al zegt gewoon beginnen en alle quests doen.
Kleine veranderingen.
Minder exp nodig
Je hebt nu weapons/armour met potentials, dus extra Watt/Matt of % str/dex/luk/int en ook soms speciale skills zoals Sharp eyes, Hyper body en nog een paar skills.
Je hebt nu ook meerdere classes.
Adventure (eerste chars)
Mage
Warrior
Bowman
Thief
Pirate
Ultimate Adventure (zelfde als adventure alleen met 1 cygnus knight skill van die class)
Mage
Warrior
Bowman
Thief
Pirate
Cygnus knights(max lvl 120)
Dawn Warrior (warrior)
Night Walker (thief)
Wind Archer (bowman)
Blaze Wizard (mage)
Thunder Breakers (pirate)
Hero (max 200 en blijven altijd dezelfde naam houden)
Aran (warrior)
Deze hero's hebben nxcash nodig om hun skills te kopen in de cashshop:
Evan (mage)
DualBlade (thief)
Resistance (max lvl 200 erg over powered)
Wild Hunter (Bowman)
Battle Mage (Mage)
Mechanic (Pirate)
En er zijn nog een paar nieuwe classes in de maak.
Gisteren even een half uurtje peridots gehunt en heb er 1 gevondenDus nog 3 te gaan en ik kan een Ultimate adventure maken
![]()
Dan ga ik een pirate maken
Verschil in exp is niet zo veel. Monsters hebben andere EXP gekregen. Daarom moet je andere monsters hunten.Jeffrey0416 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:28:
[...]
Dit klopt niet.. De exp om te lvlen is daadwerkelijk per lvl minder geworden maar de exp die monsters voorheen gaven is ook stukken minder geworden. Dus inprincipe scheelt het maar 5% ofzo
Vroeger was je een aardig tijdje bezig om je char lvl 30 te maken. Nu ben je in 2~ 3 uur lvl 30.
Dus ik blijf voor 80,75.30 minder exp gaan
Maar dat maakt LHC meer dan goed met zijn 50% bonus party exp. met priest haal ik gewoon 150k exp per kill als ik er 1 solo.
Gisteren is Vroin de Battlemage geboren.
na een uurtje casual spelen al lvl 15
Ik vind de updates wel nice anders.
heeft er ook iemand een guild waar ik welkom in ben?
Alleen jammer dat ik niet naar een grotere resolutie dan 1024*800 kan gaan nu moet ik spelen met 2 zwarte banden naast mijn scherm.
En plaktoetsen uitschakelen was ook een goed idee
na een uurtje casual spelen al lvl 15
heeft er ook iemand een guild waar ik welkom in ben?
Alleen jammer dat ik niet naar een grotere resolutie dan 1024*800 kan gaan nu moet ik spelen met 2 zwarte banden naast mijn scherm.
En plaktoetsen uitschakelen was ook een goed idee
[ Voor 8% gewijzigd door Evengeduld op 02-09-2011 09:35 ]
Eergister lvl 135 geworden, hoop dit weekend 140 te worden.
Blast 30 heb ik nu toegevoegd ^_^..
Dojo gedaan vannochtend maar kwam niet verder dan papu... dat ding doet 1/1 op mij en dan nog een hit ben ik dood... beetje jammer.
Heeft er iemand een schema van Dojo Belts en Medals?
Dojo gedaan vannochtend maar kwam niet verder dan papu... dat ding doet 1/1 op mij en dan nog een hit ben ik dood... beetje jammer.
Volgende keer gewoon rushen naar <<< en dan pinnen met je attack zodat hij niet in zijn schulp kan verdwijnen.Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 09:59:
Eergister lvl 135 geworden, hoop dit weekend 140 te worden.
Als je een beetje opschiet kan ik dit weekend nog papulatus killen met je dimension blocks
Kijken of ik AR 30 voor me bishop kan fixen
WOOT weekend 
Zaterdag een dagje no-life doen op de battlemage hopen toch aan lvl 50+ te geraken
Zaterdag een dagje no-life doen op de battlemage hopen toch aan lvl 50+ te geraken
Gisteren eindelijk mijn laatste peridots gevonden. 3 in 2 uur. Dus ging nog best snel.
Meteen mijn brawler aangemaakt en sharkwave is echt uber
doe nu met standaard equips al 5k crits. Vanavond even me att gloves en earring met %str transferen 
Even dik lvlen naar lvl 70 krijg ik een verrassing van de empress. Had nog niet online gekeken wat ik van der krijg. Hehe
Meteen mijn brawler aangemaakt en sharkwave is echt uber
Even dik lvlen naar lvl 70 krijg ik een verrassing van de empress. Had nog niet online gekeken wat ik van der krijg. Hehe
[ Voor 20% gewijzigd door TrekDr0p op 03-09-2011 07:47 ]
Hallo wie kan mij helpen heb wat geld nodig en wil mijn nocturnal staff verkopen er zitten 7 60% op (godly of zo?)zit in EMS kradia. wie weet voor hoeveel ik het kan verkopen
Verwijderd
probeer ook maple story te spelen maar het lukt gewoon nniet. krijg elke keer de melding "connectie met server verbroken" heb al van alles gezocht. heb geen nod32 die problemen geeft, host file aangepast. opnieuw installeren. andere aanmelding maken, maar blijf hetzelfde probleem hebben.
speel op windows 7 maar zelfs in compatibility werkt het niet.
jammer maar dit spel gaat hem niet worden door nu al problemen....
speel op windows 7 maar zelfs in compatibility werkt het niet.
jammer maar dit spel gaat hem niet worden door nu al problemen....
Vanavond even kijken of ik tijd heb om de overige 5 peridots te verzamelen.
JE MOET GEWOON VANAVOND OM 8 UUR INLOGGEN.. THATS ALL.Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 10:53:
Trekkie Droppie
Je moet echt ff MSN aanschaffedan kan ik je helpen die dimensie dingen geven ;-)
Weetje wat zo lastig is, ik moet opnieuw de client downloaden en installeren -.-TrekDr0p schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 19:16:
[...]
JE MOET GEWOON VANAVOND OM 8 UUR INLOGGEN.. THATS ALL.
Beetje weinig zin in gehad nog xD
Maaruh, gisteren PMD update gekregen ^_^
4 weken PMD voor 400 NX in Skele bijvoorbeeld DOUBLE EXP!!
Dit betekend dat ik ff ga door knallen naar de 150

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2011 10:24 ]
hey man !TrekDr0p schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 19:16:
[...]
JE MOET GEWOON VANAVOND OM 8 UUR INLOGGEN.. THATS ALL.
waar was je gister
Laat ff weten wanneer je om 8 uur aanwezig bent, dan ben ik er ook.
Deze avond toch proberen tot lvl 30 te geraken op de battle mage kan ik eindelijk first job doen
Ik ben vandaag om 8 uur online??Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:55:
[...]
hey man !
waar was je gister
Laat ff weten wanneer je om 8 uur aanwezig bent, dan ben ik er ook.
Laatste paar dagen niet meer gespeeld
Dan zorg ik ook dat ik aanwezig benVerwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 14:42:
zo vanavond kan ik er weer zijn mr Trek Drop
Zit laatste tijd gratis exp en mesos te score via Maplestory Adventures op Facebook
Altijd leuk
Ik was gewoon online, moest alleen even een email sturen voor verjaardagstaart van me zoontje.Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 20:16:
waar ben je dan?
Maar gelukkig was je geduldig en heb ik de dimension blocks.
Zal het resultaat van elke block hierop posten met een screenshot
Hopelijk wat leuke drops, mocht ik heel veel drops krijgen krijg je wel een deel van de profit.
Nogmsals bedankt.
Nice nice kereltVerwijderd schreef op zondag 18 september 2011 @ 12:24:
Zo ff Scarlion 2x solo gedaan
Check me nieuwe record Range XD
[afbeelding]
Ik heb pas 1 keer pap gedaan omdat ik eerst die quest moest doe mn voordat die stomme deur open ging. Ik deed er 11 minuten over om hem te killen.. Hehe moet nog even een goede manier vinden om hem effectief te killen.
Helaas geen drops, dat is dan wel weer jammer.
En je hebt een nieuwe buddy op ems. GoNubGo hehe ben al bijna lvl 40 dus nog een paar lvls en ik kom een zakumhelm bij je stelen
haha prima, ik geef je wel een zakhelm
kan ook scarlion helm geven, die is iets beter.
Gisteren nieuwe cape gekocht/geruild.
Ik had een 15 att 6 luk en heb nu een 19 att 2% all stats
Gisteren duo zakum gedaan. Duurde ongeveer 30 minuten ^_^
Nieuwe range record staat nu op de 30k
met apple ook ^_^

Nieuwe range record staat nu op de 30k
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2011 10:12 ]
Nice niceeeeee.... Had ik maar van dat soort equips op gmsVerwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 10:10:
haha prima, ik geef je wel een zakhelmkan ook scarlion helm geven, die is iets beter.
Nieuwe range record staat nu op de 30kmet apple ook ^_^
Lol gaat echt snel unfunded alweer lvl 41 bijna 50, ff zakum jpq doen en dan ff samen zakum doen
Wow, de maplestory thread weer levend?
What the BBQsaurusrex?
Is nooit dood gegaan
Was alleen soms wat slaperig
Maar jack ik ben bijna lvl 43 volgens mij, heb jij niet een lvl 43 maple wapen voor me??
Of zal ik gewoon me str gebruiken om normale pistooltjes te kopen ??
Uhmmm dat kan je doen maar maplewapens zijn met PMD makkelijk te krijgen. Zou ff de FM doorlopen een keer ofzo.
Wat is pmd? En ik zal eens kijken of ik lvl 43 kan vinden voor mijn 1 mil mesosVerwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:46:
Uhmmm dat kan je doen maar maplewapens zijn met PMD makkelijk te krijgen. Zou ff de FM doorlopen een keer ofzo.
Private Mini Dungeon.
Maar over die helm, je krijgt van mij een Zakum helm en een Scarlion
Dus zorg dat je 50 bent en de quest gedaan heb dan neem ik je mee als het kan dit weekend (zondag)
Gisteren voor het eerst Targa Solo gedaan
Duurde 45minuten ~ 55 voordat ik ze beide dood had, scarlion and targa samen ^_^
Dus zorg dat je 50 bent en de quest gedaan heb dan neem ik je mee als het kan dit weekend (zondag)
Gisteren voor het eerst Targa Solo gedaan
Private Mini Dungeons die kan je alleen in als je NX gebruikt?Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2011 @ 09:15:
Private Mini Dungeon.
Gisteren voor het eerst Targa Solo gedaanDuurde 45minuten ~ 55 voordat ik ze beide dood had, scarlion and targa samen ^_^
En denk niet dat ik dit weekend lvl 50 word
En targa kom ik wel jatten bij je als ik lvl 80 ben
De Ascension update ziet er wel interessant uit. Maar weer niks met Pirates
.

[ Voor 40% gewijzigd door Muskalade op 27-09-2011 09:21 ]
Ik zag het ook. Klinkt wel veel belovend.Muskalade schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 08:46:
De Ascension update ziet er wel interessant uit. Maar weer niks met Pirates.
[afbeelding]
Is er al een lijst met welke updates welke class krijgt?
Tot nu toe is er alleen een trailer te zien van een paar skills.TrekDr0p schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:30:
[...]
Ik zag het ook. Klinkt wel veel belovend.
Is er al een lijst met welke updates welke class krijgt?
YouTube: MapleStory: Ascension [HD] - YouTube
Ik las ook iets van advanced bless en dark genesis ofzo.. Volgens mij gaan vooral bm's i/l's er flink op vooruit.. Maar ja we zullen het meemaken.Muskalade schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 22:06:
[...]
Tot nu toe is er alleen een trailer te zien van een paar skills.
YouTube: MapleStory: Ascension [HD] - YouTube
Zal vanavond weer een keer pap vermorsellen, en daarna ff me mech naar lvl 60 brengen.
Verwijderd
Ik ben ook weer van plan om te gaan spelen, mensen van Scania, ik zoek nog een guild 
Nog wel even een vraagje, als ik een Cygnus Knight maak, dan krijgt deze een attack bonus van mijn hoogste character. Mijn andere characters krijgen dan weer een attack bonus voor elke 10 levels dat mijn cygnus omhoog gaat. Nu is de vraag, behoud je beide aanvalsbonussen als je een Ultimate Adventurer maakt?
Nog wel even een vraagje, als ik een Cygnus Knight maak, dan krijgt deze een attack bonus van mijn hoogste character. Mijn andere characters krijgen dan weer een attack bonus voor elke 10 levels dat mijn cygnus omhoog gaat. Nu is de vraag, behoud je beide aanvalsbonussen als je een Ultimate Adventurer maakt?
Van Cygnus Knight characters die 120 zijn krijg je 24 att bonus en van een 200 van iedere andere class krijg je 20 att bonus. Degene die het hoogst is krijg je, het is niet en 20 att en 24 att.Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 20:52:
Ik ben ook weer van plan om te gaan spelen, mensen van Scania, ik zoek nog een guild
Met een Ultimate Adventurer behoud je de 24 att bonus van je Cygnus.
We hebben wel een guild maar die is niet echt active.
Verwijderd
Mhm, oke, maar mijn cygnus krijgt dan weer wel die max. 20 att bonus. Valt me toch nog mee dat je de 24 att bonus behoud als je Ultimate Adventurer wordt. Van het weekend maar is actief gaan spelen
Een Ultimate Adventurer is niet een Cygnus. Je Cygnus character waar je de quest mee gaat doen voor Ultimate Adventurer, blijft speelbaar.Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 23:09:
Mhm, oke, maar mijn cygnus krijgt dan weer wel die max. 20 att bonus. Valt me toch nog mee dat je de 24 att bonus behoud als je Ultimate Adventurer wordt. Van het weekend maar is actief gaan spelen
Vandaag achter gekomen dat ik en EMS en GMS tegelijk kan opstarten
Ga vanavond even Pap killen op GMS en ondertussen op EMS ff naar Trojans gaan om daarna die te killen tot lvl 60
Ben nu 56 met 70% ofzo dus denk binnen 1 uurtje lvl 60
misschien vandaag nog even lvl 64 zodat ik me nieuwe pistool aan kan.. en dan op lvl 80 jack stalken voor een targa hehe Zakum is teveel gedoe.. JumpQuest zombies killen.. arghhh
En ja de guild is een beetje niet active, maar als hij active is is het verdomde gezellig
Maar als je echt fanatiek gaat spelen, moet je de Dutch guilds eens proberen.. DutchSlayers ofzo
Ga vanavond even Pap killen op GMS en ondertussen op EMS ff naar Trojans gaan om daarna die te killen tot lvl 60
En ja de guild is een beetje niet active, maar als hij active is is het verdomde gezellig
Maar als je echt fanatiek gaat spelen, moet je de Dutch guilds eens proberen.. DutchSlayers ofzo
[ Voor 23% gewijzigd door TrekDr0p op 29-09-2011 09:03 ]
zombies killen? nee man.. je moet gewoon 50 hector tails halen xD geen golden teeth.. staat er wel maar dat is niet nodig.
ennuh, welk lvl is een scarlion helm? die kan ik zo voor je regelen...
Die guilds zijn voor EMS of GMS?
speel nu even geen maple btw door de update die er nu is met PMD.. Die heeft alles fcked up gemaakt en geeft met echt een naar gevoel om te lvlen.
Op 4 okt verdwijnt die PMD weer en dan ben ik weer van de partij
speel nu even geen maple btw door de update die er nu is met PMD.. Die heeft alles fcked up gemaakt en geeft met echt een naar gevoel om te lvlen.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2011 10:40 ]
Ow dacht nogsteeds zombies killenVerwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 10:37:
zombies killen? nee man.. je moet gewoon 50 hector tails halen xD geen golden teeth.. staat er wel maar dat is niet nodig.
Maar die jump quest zuigt.. en scarlion is volgens mij lvl 80 om die te dragen
ik las iets van 21x exp enzo?