Dat is toch nietsMuskalade schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 20:13:
Net even een Blood Snowboard gescrolled. Aanschouw! Het resultaat:
[afbeelding]

Dat is toch nietsMuskalade schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 20:13:
Net even een Blood Snowboard gescrolled. Aanschouw! Het resultaat:
[afbeelding]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
tuurlijk wel niet miepen....SinergyX schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 23:29:
Mijne staat nog steeds te downloaden, 260KB/sec gaat niet zo snel, gaan we niet redden
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 43% gewijzigd door CSB op 09-07-2011 12:00 ]
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Constant. Al 2 dagen, sinds de laatste update...Yorin schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 20:36:
Hebben meer mensen er last van dat gMS er zo maar uit gaat zonder enige mededeling? Heb het nu al twee keer in 5 minuten in dezelfde map.
Gratz!Muskalade schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 23:53:
Net 75 geworden op mijn Aran.![]()
Een mooie actie screenshot gemaakt .![]()
[afbeelding]
Zat ik met 0.97% maar al op een kwart. Ging het levelen een stuk sneller.kats schreef op zondag 10 juli 2011 @ 11:05:
[...]
Gratz!
Ziet er geinig uit. 0.97 exp en die exp balk nog op een kwart ofzo haha.
En de update heeft niks gefixed. Nog steeds d/c's na 3 minuten ofzo.Yorin schreef op zondag 10 juli 2011 @ 21:12:
Ja leuk als ik een pc heb met een 32bit Windows 7 en ook last hebben van de d/c's.
Balen ik speel MS op een XP 32bit systeemCSB schreef op maandag 11 juli 2011 @ 12:56:
[...]
En de update heeft niks gefixed. Nog steeds d/c's na 3 minuten ofzo.
Verwijderd
Je mag mijn Blood Snowboard anders wel lenen.Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2011 @ 16:32:
Ik speel op vista (jawel! vista!) en heb bijna nooit dc's. Alleen laatst had ik er wat last van maar is nu weer gefixxed min of meer.
Al dat studeren toch niet voor niets, net gehoord dat ik mijn P heb gehaald dus donderdag is het tijd voor een feestje!![]()
P.s. Eric, Had jij nog een maple snowboard liggen of heb ik dat gedroomd? Zou ik die mogen lenen?
Verwijderd
Kom ik hem vanavond wel ophalen, Die rare dc's nu verhinderen mij. Thanks.Muskalade schreef op maandag 11 juli 2011 @ 17:21:
[...]
Je mag mijn Blood Snowboard anders wel lenen.
Ik heb hetzelfde probleem ja. Einde van het programma. Ik ga even kijken of mijn XP VM het ook heeft.Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2011 @ 17:51:
[...]
Kom ik hem vanavond wel ophalen, Die rare dc's nu verhinderen mij. Thanks.
Error 38: Einde van het bestand. Ofzoiets. Ze hebben het weer verneukt bij nexon?
[ Voor 8% gewijzigd door Muskalade op 11-07-2011 18:12 ]
Verwijderd
Bij mij doet hij het nog steeds. Zolang ik stilsta is er niets aan de hand maar als ik beweeg gaat het mis.Muskalade schreef op maandag 11 juli 2011 @ 17:54:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem ja. Einde van het programma. Ik ga even kijken of mijn XP VM het ook heeft.
Zelfs op mijn Windows XP VM.
edit:
Maple draait nu weer.
Ik heb even 5 minuten gewacht en toen deed alles het weer.Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2011 @ 21:59:
[...]
Bij mij doet hij het nog steeds. Zolang ik stilsta is er niets aan de hand maar als ik beweeg gaat het mis.
Hoe heb jij het gefixxed?
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2011 00:12 ]
Jammer dat ze alleen gaan kijken waar het aan ligt en dat het 2,5 uur duurt. Dit zal natuurlijk weer uitlopen dus dat betekent niet meer minen voor mij vandaag.Muskalade schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 20:18:
Server maintenance om de disconnect problemen op te lossen.
Zo een linlin ring ofzo krijg je toch?Muskalade schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 07:54:
Ik ben in ieder geval nog level 88 geworden op mijn Aran voordat de server offline ging. Nog 2 levels en dan heb ik de Chaos Warrior quest voltooid.
Een Lilin’s Aura Ring met all stats +3 en +3 M.A of +3 W.A .TrekDr0p schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 08:18:
[...]
Zo een linlin ring ofzo krijg je toch?
Gisteren ervoor gezorgt dat ik iig al de Marathon ding heb gehaald 2 professions naar lvl 3![]()
Mining en crafting that is.
Vandaag kijken of ik beide naar lvl 4 kan krijgen![]()
Zullen vast al veel nubs zijn met lvl 10 mining en crafting.. non stop fatigue reset nx
Ga wel kijken of ik als ik toch niet kan trainen ff kan mijnen en craften. Wil lvl 7 beide hebben voor die speciale prijs
[ Voor 3% gewijzigd door Muskalade op 13-07-2011 14:45 ]
DitMuskalade schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 10:43:
[...]
Een Lilin’s Aura Ring met all stats +3 en +3 M.A of +3 W.A .Binds on account. Helaas staat mijn Aran niet op hetzelfde account als mijn priest.
![]()
Even kijken wat ik op mijn Aran word met professions. Waarschijnlijk ook Mining en Crafting. Van het weekend of volgende week maar mee beginnen.
Wat voor prijs kan je krijgen als je level 7 professions hebt ?
offtopic:
Kaartjes gewonnen voor Cars 2 dankzij Wallie.
Master Professional - 07.11.2011 - 08.09.2011
Requirement: Lv.30 or higher
You will be rewarded with special items for reaching Lv.7 of a harvesting profession or Lv.5 of a crafting profession during the event.
* The Master Herbalist: Gain a special shovel and herb bag.
* The Master Miner: Gain a special pickaxe and mineral bag.
* The Master Alchemist: Gain a drink to lower your Fatigue level, and gain a potion recipe.
* The Master Blacksmith: Gain a drink to lower your Fatigue level, and gain a multiple use glove recipe for your job.
* The Master Jeweler: Gain a reusable drink to lower your Fatigue level, and gain a multiple use face accessory recipe for your job.
Huh??Yorin schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 11:54:
Wat gaat sneller? Een level 52 naar level 70 krijgen of een nieuw poppetje aanmaken en hierop van 0 naar level 30 levellen? Dan kan ik namelijk ook een Accesory crafter maken.
[ Voor 14% gewijzigd door TrekDr0p op 13-07-2011 16:02 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik vind het toch nog steeds lastig om de goede spots te vinden. Zit nu met mn level 41 assassin bij die kid mannequins aangezien die cd's altijd al bezet zijn. En met mn level 34 crossbow weet ik t ook niet goed.Yorin schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 15:50:
Gisteravond in een half uurtje van level 52 naar level 54 kunnen trainen. Als je de goede spots en maps weet, dan kom je heel snel, aan een heel hoog level. Ik verwacht toch wel volgende week op woensdag of donderdag level 70 te zijn en een jumpstart-char aan te maken. Hiermee kan ik dan gelijk een accesory-crafter maken en mezelf bevoorraden met accesories.
Ik denk recipe's vinden die monsters droppen? Ik heb alleen crafting..kats schreef op maandag 18 juli 2011 @ 11:03:
Wel leuk dat mining en smithing alleen hoe kun je crossbows maken?
crossbows staat als je Smithing heb, bij Two Handed Weps.kats schreef op maandag 18 juli 2011 @ 11:03:
Wel leuk dat mining en smithing alleen hoe kun je crossbows maken?
Verwijderd
Jij lvled die professions echt te hard. Ik heb zelf nog maar lvl 4 mining en 2 crafting.TrekDr0p schreef op maandag 18 juli 2011 @ 09:41:
Gisteren Lv 6 mining geworden, misschien morgen Lv7 en dan ga ik craften als een mofo![]()
Met Lv7 krijg ik een speciale mineral bag en pickaxeben dus benieuwd
Ik heb volgens mij nu 100 silver bars, 30 topaz, 20 garnets, 25 diamons, 40 adementium en ga maar zo door, denk dat ik wel voorlopig genoeg heb voor lvl 5 craftingVerwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 11:49:
[...]
Jij lvled die professions echt te hard. Ik heb zelf nog maar lvl 4 mining en 2 crafting.
Mocht je nog ores nodig hebben voor te craften, ik heb er genoeg, Naast mijn geminede ores heb ik nog ongeveer een account vol met die troep
Yorin schreef op maandag 18 juli 2011 @ 12:39:
[...]
crossbows staat als je Smithing heb, bij Two Handed Weps.
Kan je ook Pink Snowboards Smithen?? Want die wil ik wel hebben zegmaarkats schreef op maandag 18 juli 2011 @ 22:35:
Hmm ja alleen level 80 ofzo. Had gehoopt dat er ook level 40 enzo tussen zat.
[ Voor 16% gewijzigd door TrekDr0p op 19-07-2011 12:31 ]
Gisteren Lv7 mining gehaald dus heb nu een goude pickaxeMuskalade schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 23:54:
Ik heb nu de volledige King Pepe set op mijn Thunder Breaker. Inclusief de knuckle.
Ik heb van het weekend wel professions gehaald met mijn Priest maar nog niks er mee gedaan.TrekDr0p schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 08:38:
[...]
Gisteren Lv7 mining gehaald dus heb nu een goude pickaxeen een extra mineral bag
![]()
Dus ik ben blij vandaag nog even me crafting naar Lv 5 brengen als het lukt![]()
Daarna weer lekker gaan lvlen, maar ja de nieuwe patch komt vandaag.. Dus zal wel weer een nieuwe marathon ding komen die ik even moet halen
Ik ga wel stoppen met me Mining Lv op me main en alleen nog Crafting doen, Want die is op Lv 10 wel goed Lv 130 items maken enzo
Misschien vrijdag even lekker PvP doen tegen me eigen accountsff gallant emblems maken
Staat niet echt iets bij, maar je kan 30 - 69 , 70 en above, 120 en above en 180 en above.Muskalade schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 09:23:
[...]
Ik heb van het weekend wel professions gehaald met mijn Priest maar nog niks er mee gedaan.![]()
Hoe groot mag het level verschil zijn met PvP ?
Europe krijgt vandaag de BigBang update.
Dan ga ik lekker met mijn Priest tegen mijn AranTrekDr0p schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 10:17:
[...]
Staat niet echt iets bij, maar je kan 30 - 69 , 70 en above, 120 en above en 180 en above.
Dus ik denk dat ik wel met mijn aran lvl 112 tegen mijn bishop lvl 140 kan battleen anders ook nog tegen mijn DK lvl 78
FF vette galant emblems score, hopelijk gaat het een beetje snel
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Yorinn op 21-07-2011 12:39 ]
Dat is nog een best nette gacha run. Die chairs zijn nog aardig prijzig. Ik zag gisteren de Locker chair verkocht worden voor 500 millYorin schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 12:38:
Wat ben ik toch ook dom om dingen te sellen zonder een prijs te weten. BWG verkocht voor 50m, terwijl ik later een bod van 200m kreeg. Een Beach Chair verkocht voor 25m, terwijl ik later eentje verkocht zag voor 250m. Ach ja, gelukkig ging mijn Gacha-Run gisteren goed. Had een Locker Chair, White Raccoon Mask, CS 20% scroll, 3x Markers en nog wat andere dingen. Had jammer genoeg wel 3x een xBow 10% scroll. Oh ja, en een 2nd Unwelcome Guest 2H Sword.
Vanavond weer een Gacha run doen, nu ze nog zo goedkoop zijn.
Welke gacha hebben jullie gebruikt???Muskalade schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 09:33:
[...]
Dat is nog een best nette gacha run. Die chairs zijn nog aardig prijzig. Ik zag gisteren de Locker chair verkocht worden voor 500 mill. Heb gisteren zelf de Evan chair en de Locker chair gekregen.
Ook nog een 1st Unwelcome Guest staff en een 2nd Unwelcome Guest bow gekregen uit gacha.
Mijn Thunder Breaker is nu 45.Ik heb mijn King Pepe's knuckle gescrolled met 60% scrolls. 6 Scrolls waren gelukt.
54 w.a en +6 Str.
Ik heb Henesys gebruikt voor de verandering.
Ik heb gisteren 140 tickets gekocht waar zal ik allemaal heengaan??Muskalade schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:13:
[...]
Ik heb Henesys gebruikt voor de verandering.
Iedere Gachapon automaat langsgaan? Dan zie je nog eens wat van de wereld.TrekDr0p schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:15:
[...]
Ik heb gisteren 140 tickets gekocht waar zal ik allemaal heengaan??
Verwijderd
Ik vond het al zo raar dat ik opeens gekicked werd. Kwam er ook niet meer op en toen kwam er ineens game offline .. Nouja, zien straks wel even.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2011 18:18 ]
nou mij zie je niet meer terug vandagVerwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 18:18:
[...]
Ik vond het al zo raar dat ik opeens gekicked werd. Kwam er ook niet meer op en toen kwam er ineens game offline .. Nouja, zien straks wel even.
*edit*
Of .. niet?
he maintenance will last approximately 5 hours.
[ Voor 29% gewijzigd door kats op 23-07-2011 20:56 ]
Phoenix 20 of Phoenix 30? Phoenix 30 zie ik namelijk staan voor 5 mill.kats schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 20:33:
Heb ff 11 gacha tickets ingeleverd. Kreeg oa een hero's chair- evan. Wel nice. Alleen ik kreeg ook een Mastery Book voor Phoenix.
Is dat wat waard? Of kan ik t zo dumpen?
Oh en wie kan me helpen met de quest: "Who Broke the Seal of Amdusias?" (die is voor bowmen dan, maar iedere job heeft een eigen variant)
nice is dat de knuckle die ik je heb gegeven?Muskalade schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 23:35:
[...]
Phoenix 20 of Phoenix 30? Phoenix 30 zie ik namelijk staan voor 5 mill.
Ik kan wel helpen met een quest.![]()
Ik scroll net even een Maple knuckle.
[afbeelding]
Alle 7 60 % scrolls zijn gelukt !![]()
Misschien nog recuben en dan is het een perfecte knuckle.
Nee, dat zou helemaal nice zijn. Deze had ik gevonden in GT.TrekDr0p schreef op zondag 24 juli 2011 @ 16:11:
[...]
nice is dat de knuckle die ik je heb gegeven?
Hier geen rollback gelukkig.Yorin schreef op zondag 24 juli 2011 @ 21:34:
En er was een rollback op Bera, Khaini en een aantal andere servers. Het gaat om een rollback van 1 uur. Komt mij mooi uit, omdat ik net mijn White Racoon Mask had verneuqt met Hidden Potential Scrolls en ik nu een 4%DEX heb ipv een 4% HP.
Combo's maken in PvP lijkt me wel moeilijk met die vertraging.TrekDr0p schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 10:34:
[...]
Hier geen rollback gelukkig.
Heb een paar keer team pvp gedaan, maar een aran is daar toch niet echt super in.
Jammer dat alles zo gedelayed is, dus kan niet nonstop rollingspin spammen helaas.
Heb dus wel weer een puntje voor de marathon gehaald![]()
Ben benieuwd naar de patch van vandaag.
combo's mken is niet zo moeilijk, het is meer de delay in de attacks..Muskalade schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 11:42:
[...]
Combo's maken in PvP lijkt me wel moeilijk met die vertraging.
Van de week even met mijn Thunder Breaker PvPen. Sharkwave is OP.
Ging goed gister in Dojo. Manon en Griffey.TrekDr0p schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 15:17:
[...]
combo's mken is niet zo moeilijk, het is meer de delay in de attacks..
Normaal is rollingspin nonstop nu heb je er steeds een hinderljike pauze tussen van een seconde..
Verwijderd
Met je TB?Muskalade schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 09:20:
[...]
Ging goed gister in Dojo. Manon en Griffey.
Nee met Mijn Aran en die van Eric. Er was ook nog een Mechanic mee van onze guild. Maar die ging in de eerste paar seconden al dood bij Manon.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 10:28:
[...]
Met je TB?Man, die Manon is gewoon kut met zijn special attack. Maarja, ik ga hem een keer te pakken nemen! OOIT!
Verwijderd
Ik dacht al, hoe heb je dat nu weer geflikt, maar dit verklaart een boelMuskalade schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 10:42:
[...]
Nee met Mijn Aran en die van Eric. Er was ook nog een Mechanic mee van onze guild. Maar die ging in de eerste paar seconden al dood bij Manon.
[ Voor 7% gewijzigd door TheThomas op 28-07-2011 21:26 ]
Leviathan die 3.5k damage doet per hit. Als Aran met 4.5k HP ben je dan snel dood.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 16:55:
[...]
Ik dacht al, hoe heb je dat nu weer geflikt, maar dit verklaart een boel![]()
Wat komt er na griffey? Papu? Die maar niet gekilled?
Nu kan ik weer Europe spelen.TheThomas schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 17:27:
edit: in de originele setup.exe werd de patcher.exe niet gedownload, die heb ik apart gedownload en nu werkt ie weer
[ Voor 10% gewijzigd door Muskalade op 29-07-2011 17:41 ]
Verwijderd
Voor mij hetzelfde! Bovendien heb ik donderdag 12 dagen vakantie en zijn we van 5 aug tot 14 aug lekker op vakantie.Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:57:
Hmm, deze hele week mooi weer en lekker aan het werk hele week.
Maple wordt waarschijnlijk niets, een goed boek in de tuin met een koud "watertje" erbij lijkt me beter als ik thuiskom. Mocht het onverhoopt toch slecht weer worden of de boeken uit zijn kom ik online. Of als ik me verveel
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2011 23:36 ]
Gisteren maar een uurtje ofzo kunnen maplen dus ben maar bezig geweest met een ubuntu mail server op te zetten.Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 23:35:
Ik zou vandaag ook weer even online verschijnen, maar de maplegoden waren mij dus ongunstig gestemd.De gelegenheid maar benut om een nieuwe Tom Clancy open te slaan, misschien wel net zo leuk als hersenloos de wereld van maple wat veiliger maken
*Een kleine edit nog*
Mocht er iemand in Sneek zijn nog deze paar dagen (Sneekweek), Ik verstop me daar ook ergens. DM en dan drinken we er eentje, of misschien twee.
Het is een rollback van 2 uur wat ik begrepen heb. Alleen sommigen hebben er wel last van en anderen niet.Muskalade schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 09:26:
[...]
Gisteren maar een uurtje ofzo kunnen maplen dus ben maar bezig geweest met een ubuntu mail server op te zetten.
Heel veel mensen hebben het over een rollback, ik hoop het niet want dan ben ik 9 levels kwijt (87-96).
Als het maar 2 uur is, is het niet zo erg. Ben ik maar 1 level kwijt en een above average White Fangz.Yorin schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 09:59:
[...]
Het is een rollback van 2 uur wat ik begrepen heb. Alleen sommigen hebben er wel last van en anderen niet.
Moar info pl0x.Yorin schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:03:
Ok, nu weet ik het zeker. Het EXP-systeem is f*cked up. Heb net 2 levels vanuit 1 quest gehad. Er klopt dus ergens iets niet.
Zover ik weet speelt iedereen hier Global. Ik speel dan af en toe nog op europe.Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:04:
zijn de emeste hier op maple global of ook aantal op maple europe?
[ Voor 29% gewijzigd door Muskalade op 08-08-2011 11:06 ]
Wat voor laptop heb je besteld ?TrekDr0p schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:18:
Overmorgen nieuwe laptop voor me vrouw in huis.
Vanavond misschien heel ff spelen als ik me vrouw achter mijn computer vandaan kan krijgen![]()
Ben blij dat ik niets heb gedaankan ik straks weer rustig lvlen.
Ik wacht nogsteeds op 5 guildies die lvl 115 zijn zodat we eindelijk eens goed lhc kunnen trainen met z'n allen
Het was de Marbas-quest en ik was toen level 18 65%. Ik ben toen level 20 met 0,05% geworden.Muskalade schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:04:
[...]
Moar info pl0x.![]()
Welke quest ? Op welk level heb je de quest gedaan ?
[...]
Zover ik weet speelt iedereen hier Global. Ik speel dan af en toe nog op europe.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq