Ik heb MS ook weer opgepikt (naja, 3 weekjes terug). Speel op mijn vertrouwde "homeserver" Broa. TrekDrop, jij hebt hier toch ook nog een redelijk geleveld character? Ik ken jou nog wel van DMC, ik geloof dat het zo heette.
En de tering zeg, mijn Priest (10x) is helemaal vernacheld! AP en SP zijn beide helemaal de poeier in, en ik ga echt geen 30-40k NX uitgeven om dit te resetten. Dus ben maar een DS begonnen

is nu lvl 12x wat speelt dit character heerlijk zeg. Tevens gister een Mercedes aangemaakt, deze is nu 4x en is ook zeer fijn spelen. Nu alleen nog een Cannon Master

Zal alleen moeten wachten tot een volgend event denk ik.
Goeie gear krijgen als je compleet unfunded bent is echt onmogelijk... En je kan zonder FM markt kraampje eigenlijk ook niet fatsoenlijk mesos verdienen. Dit vind ik persoonlijk wel een erg groot nadeel, ik ben niet het type persoon dat elke dag een paar uur spendeerd aan het maken van belts, earrings etc om deze te potent'en en te verkopen voor een paar 100 mil. Heb ik ook het geduld eigenlijk niet voor. Dus voor mij zal er niet veel anders op zitten dan gruwelijk undergeared door te blijven gaan
Ik speel trouwens met een PS2 controller, en voorheen (toen 4th job nog niet eens uit was) was deze controller voldoende. Maar nu met 4th job kom ik gewoon buttons te kort. Heeft iemand misschien een suggestie voor een goeie controller met voldoende knoppen? Als die er überhaupt zijn. aan de rechterkant moeten eigenlijk minstens 6 knoppen zitten.
De community is trouwens ver te zoeken zeg ... Zo goed als geen oude bekenden spelen meer, sleepywood is ook zo goed als dood. Hackers galore, en brutaal! ... Was een paar dagen terug lekker bij MDT aan het grinden, word mijn channel gewoon overgenomen door 2 hackers, eentje top, eentje bottom ... Ik out-dmg ze wel keihard, maar probeer ze maar eens je channel uit te KSen ... ging gewoon niet.
[
Voor 15% gewijzigd door
Necris Phayder op 14-05-2012 12:09
]