Het World of Warcraft topic - Deel 125 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.005 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:02
Skillz schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:01:
Ik ben zelf een Hunter, maar heb absoluut niet de "drang" om hoog in de DPS lijst te eindigen en
ik denk dat veel mensen in de Raid er ook niet gelukkig mee zullen zijn.

Een hunter moet juist gebruik maken van zijn trapping mogelijkheden, het beschermen van de healers en eventueel de tank helpen als die in de problemen komt...kortom helpen helpen helpen en als je tijd over hebt mee DPS'en. Je zal er niet hoog mee in de lijst eindeigen maar je krijgt wel de waardering van je mede raiders :)
ROFL

punt: in 25 man raids kan je trash niet meer trappen op een paar uitzonderingen na

punt: in 25 man raids ben jij ook in 1 mep dood niks offtanken

punt: in 25 man raids ben je dps en ga je daarvoor.

als ik crap dps doe word ik uitgefoetert op ts (bij wijze van spreken)

Jij Raid niet of wel?

*edit*

Lees Bosmonsters reply hieronder maar die is beter met woorden dan ik en hij heeft gelijk ook.
Skillz schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:07:
[...]

Vergeet ook niet Go for The Throat + Bestail Discipline (uit BM tree), dat geeft je een sloot meer "Focus" (mits je crit) voor je pet waardoor het theoretisch mogelijk moet zijn om Dash, Growl (niet in instances dan) Claw EN Bite op auto te hebben staan wat je pet een stuk sterker maakt.

Ja, heb idd een Cat ;)
http://www.wowhead.com/?talent=ctbM0gxRwuVoVVbRV

high dps BM spec (punten in imp rez/imp mend kan je anders indelen maar meer dps krijg je er niet van).

[ Voor 27% gewijzigd door Ashrah op 26-07-2007 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

lethalnl schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 11:22:
mensen ff een vraagje, http://armory.wow-europe....xml?r=Sylvanas&n=Bloodway

wat is er mis met deze tank?

zijn tps is echt bagger, met alleen dotten (ben warlock) haal ik zijn tps, terwijl hij in verhouding betere gear draagt
Verkeerde gem keuze
cheapass gems in kara epics
maar 15k hp met een priest/druid/flask buff

extreem slechte talent keuze: TM, wtf? imp revenge? Geen focused rage? 1 punt in deflection? Piercing howl op zijn gear level? Ik heb nog wel eens met PH in een prot spec rondgelopen, dat was toen we net met heroics begonnen omdat het het iets makkelijker maakte om grote groepen te tanken.

Klinkt dus idd als ebay.
Als je tank teveel dodge en parry heeft word hij bijna niet geraakt krijgt dus geen rage en kan dus geen treath genereren.
25.6% dodge 13.8% parry heeft ie.

Ik kom aan 21.6% dodge 17.5% parry. En dat is met goede gem en gearkeuze. En daar haal ik alsnog rond de 900 tps in karazhan mee, soms wat meer, soms wat minder.Zn dodge/parry excuus is dus echt gewoon grote bs.

Overigens komt die cloak uit naxx, dus je zou verwachten dat ie iig wat l2p heeft gehad.

We hadden gister overigens hetzelfde probleem: een kara run met iemand die heel soms wel eens meegaat met onze raids van buiten de guild als offtank... maar serieus.. Op moroes, als offtank: 76 dps. Ja, 76. Ga je kijken naar de wws welke abilities ie heeft gebruikt: 2x revenge, 2xhs, 2x devastate, 1x shield bash. Verder alleen white hits. Op een gegeven moment maar gewoon in berkserker stance getankted omdat de dps het anders echt niet meer volhield.

En dan ga je naar nightbane kijken, waar je geen ot nodig hebt en waar ie dus gewoon dps is. 30x whirlwind, 49x hamstring, 5x heroic strike en 0 devastates? Dat klopt toch ook gewoon niet zou je denken :)

[ Voor 47% gewijzigd door Hmzaniac op 26-07-2007 12:21 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Ik ben zelf een Hunter, maar heb absoluut niet de "drang" om hoog in de DPS lijst te eindigen en

Een hunter moet juist gebruik maken van zijn trapping mogelijkheden, het beschermen van de healers en eventueel de tank helpen als die in de problemen komt...kortom helpen helpen helpen en als je tijd over hebt mee DPS'en. Je zal er niet hoog mee in de lijst eindeigen maar je krijgt wel de waardering van je mede raiders :)
Iedere dps class heeft die secundaire taken. Banishen/sheepen/healers beschermen, etc.

Maar je bent nog steeds primair DPS class en zal dus het maximale uit je char moeten halen.

Net als een healer zn best moet doen om zo goed mogelijk te healen, een tank zn best moet doen om zo goed mogelijk te tanken, zie ik niet waarom een DPS class niet zn best zou moeten doen om zoveel mogelijk damage te doen (uiteraard binnen de grenzen van de tank TPS)... Daar is het ineens normaal om te slacken :?

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 26-07-2007 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:02
Hmzaniac schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:09:
[...]

Verkeerde gem keuze
cheapass gems in kara epics
maar 15k hp met een priest/druid/flask buff

extreem slechte talent keuze: TM, wtf? imp revenge? Geen focused rage? 1 punt in deflection? Piercing howl op zijn gear level? Ik heb nog wel eens met PH in een prot spec rondgelopen, dat was toen we net met heroics begonnen omdat het het iets makkelijker maakte om grote groepen te tanken.

Klinkt dus idd als ebay.

[...]

25.6% dodge 13.8% parry heeft ie.

Ik kom aan 21.6% dodge 17.5% parry. En dat is met goede gem en gearkeuze. En daar haal ik alsnog rond de 900 tps in karazhan mee, soms wat meer, soms wat minder.Zn dodge/parry excuus is dus echt gewoon grote bs.

Overigens komt die cloak uit naxx, dus je zou verwachten dat ie iig wat l2p heeft gehad.
In that case Ebayzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
The World of Warcraft subscriber base has continued to grow this year as new and returning players have signed up to explore Azeroth and check out all of the content added with the Burning Crusade expansion. Worldwide, the game's community now numbers more than 9 million subscribers. In the midst of preparations for BlizzCon and the upcoming launch of the expansion in mainland China, we wanted to take a moment to share the news and thank everyone for continuing to support the game.

China krijgt NU pas de expansion, damn wat moeten die lang wachten dan.

Super lagory (sorry armory) alternatief:

http://www.mmoguildsites.com/tools/2

Je naam realm en europe opgeven en een super snelle armory

Heeft iemand trouwens een goede update voor mijn chest item:
http://www.wowhead.com/?item=30518#00zc

Mijn snelle armory:
http://armory.mmoguildsit.../twisting+nether/deramagi

[ Voor 35% gewijzigd door barfieldmv op 26-07-2007 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
MantaMania schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:00:
[...]

Precies wat er eerder gezegt is in normale instances krijgt hij met die gear amper hits en dmg dus amper rage. Dan word het lastig tanken. Iemand met mindere gear krijgt meer dmg en dus meer rage en dus meer agro ;)
Hoeveel tps haalt ie dan?
nou...ik heb het hier over prince/nightbane, dus damage die hij krijgt is relatief hoog, hij zit meestal op 50-100% rage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Atlas schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:05:
[...]

Trainer ;)

Oeh oeh gister EINDELIJK mijn plate belt van Moroes en mijn boots van Chess geloot :D
14.8k armor, 12.2k HP, uncrushable (met holy shield up) en 200 spell damage :)
Getting there 8)
Hoerrr,

je gaat niet je master outgearen he? ;)

Ik krijg NOOIT Kara drops, ben ondertussen exalted en heb al 30 runs ofzo achter de rug en heb pas 2 epics uit karazhan voor me tanking.. Justicar gloves, trinket van moroes en bracers van Attuman.. verder alles verloren of gewoon nooit meer gedropt :/

Mocht gister wel Magtheridon tanken, 16.7k buffed, was dik eng trouwens hij slaat wel erg hard :>
Rustig 5/6k normal hits en 9k cleaves..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lethalnl schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:59:
[...]

nou...ik heb het hier over prince/nightbane, dus damage die hij krijgt is relatief hoog, hij zit meestal op 50-100% rage
Dan doet die toch iets fout.. ik heb alleen zoveel rage als ik lag of 5 mobs op me heb. Mischien is ze manier van tanken niet goed? geen revenge ofzo, te weinig sunder/devastate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 13:05:
[...]

Dan doet die toch iets fout.. ik heb alleen zoveel rage als ik lag of 5 mobs op me heb. Mischien is ze manier van tanken niet goed? geen revenge ofzo, te weinig sunder/devastate
Prince phase 2 moet je je best doen om je ragebar leeg te houden hoor :)
Mocht gister wel Magtheridon tanken, 16.7k buffed, was dik eng trouwens hij slaat wel erg hard :>
Rustig 5/6k normal hits en 9k cleaves..
Ik kijk in 25 man bossfights niet meer naar mn healthbar, veel te slecht voor mn hart...

[ Voor 25% gewijzigd door Hmzaniac op 26-07-2007 13:20 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
nou ik vraag hem ff wtf hij nu eigenlijk doet, kom er later nog wel op terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Grote kans dat ie gewoon een baggere tanking rotatie heeft.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:05:
Pfff, na een aantal chars te hebben gelvlt wordt dat nu wel saai :P Maar ik wil zo graag me UD priest op lvl 70 :( Nog maar ff doorzetten dan.

En dan nog een dagboekitem:
Gister ff AV gejoint met me 70 druid. Het was al begonnen en echt alle 40 alliance stonden in defense, en alle horde aan te vallen :P Op den duur vond ik het wat te lang duren en het gevecht op de brug duurde maar voort :P Toen ben ik maar met /y PUSH gaan yellen. En guess what, na 2 minuten hadden we de hordes al naar 8er gepushed :P 2 Minuten later hadden we onze GY weer terug, maar tot onze verbazing waren er alweer 20 horde naar ons alli kamp gerent en hadden zij die GY weer >.< Dus wij weer terug en ook die GY weer gepakt :D Toen begon AV weer opnieuw. Na een tijdje zaten we in FW, maar de adds van Drek waren verdubbeld oid, er kwamen zoveel elke pull. Anyway, toen we met de adds bezig waren won de horde alsnog :( Toch was het de vetste AV ooit, puur om nog zo goed terug te komen. Dit allemaal gebeurde in de Reckoning-group, nog een GoTter die in die AV zat? :D Het was rond 23.30-00.00
av's van gisteren waren echt crap niveau. Of we nu wonnen of verloren, niveau was echt om te huilen (net als de 10-20 mensen afk, true story). Bunkers met >1 minuut tijd verliezen ondanks de waarschuwingen, healers die dps waren, tanks die dps waren zorgen voor lange frustrerende av's. Dit itt tot een gemiddelde av van 15-25 minuten als mensen wakker zijn, en verstand hebben van bg's.
Dus niet zerg midfield ipv erlangs lopen, of stomme opmerkingen als: leave the bunkers, we don't need them.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
SMulTiE schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:26:
[...]

Kan me goed voorstellen dat je nergens kon vinden dat het een recipe is ja :x
ik bash altijd de "train" knop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
BootVluchteling schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 14:04:
[...]

ik bash altijd de "train" knop..
http://www.wowhead.com/?spell=30308

Was toch sneller geweest dan 'al een paar dagen op zoek zijn' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier ook maar even een linkje naar mijn armory profile dan :)

http://armory.wow-europe....ragonflight&n=Nymphomania

Niet dat gear veel zegt over iemand zijn skill, maar kan je even zien waarmee ik het moet doen.

ben mijn huidige raid guild geleaved btw.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2007 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 14:32:
hier ook maar even een linkje naar mijn armory profile dan :)

http://armory.wow-europe....ragonflight&n=Nymphomania

Niet dat gear veel zegt over iemand zijn skill, maar kan je even zien waarmee ik het moet doen.

ben mijn huidige raid guild geleaved btw.
woah nice gear mooie hit/ap _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
Ik ben een beetje aan het brainstormen over een tankingbuild, voor wanneer ik level 70 ben. Wat vinden jullie van deze build. Voornamelijk gericht op 5 man instances (al dan niet heroic) en eventueel nog wat mogelijkheden om quests te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Wiebbe schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 13:05:
[...]

Hoerrr,

je gaat niet je master outgearen he? ;)

Ik krijg NOOIT Kara drops, ben ondertussen exalted en heb al 30 runs ofzo achter de rug en heb pas 2 epics uit karazhan voor me tanking.. Justicar gloves, trinket van moroes en bracers van Attuman.. verder alles verloren of gewoon nooit meer gedropt :/
Hoe doe je dat? :P
Ik neem aan dat na 30 runs alle tanks wel uitgegeared zijn?

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Atlas schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 15:02:
[...]

meh, ik heb ook stapels runs gedaan hoor, en het heeft me nog tijden gekost om een paar stukken gear te krijgen. Ik wacht nog steeds op de maiden gloves, nog nooit gedropt. Daarentegen kreeg een fury warrior bij ons in 1 run de attumen bracers, de maiden neck, de opera helm, de curator broek en de king's defender. 8)7

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atlas schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 15:02:
[...]

Bij ons in de guild hebben we momenteel 3 protection warriors. De MT zat in de eerste groep die naar Kara ging en had binnen twee maanden de meeste drops die hij echt nodig had, de rest waren kleine verbeteringen. In de raids met de andere twee warriors zijn zeggen en schrijven 4 tanking items gedropt en ze hebben er nu ieder twee uit Kara. En dat is gezien het aantal runs heel weinig.

Een MS warrior uit de guild die meestal mee gaat in de runs met de MT heeft inmiddels in dezelfde tijd al bijna een complete Kara Tank set! Er wordt nu al druk gelobbied om hem protection te laten speccen en een van de protection warrs die wel al redelijk wat warrior dps gear heeft mogen ontvangen :{ MS te laten speccen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Hmzaniac schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:09:

We hadden gister overigens hetzelfde probleem: een kara run met iemand die heel soms wel eens meegaat met onze raids van buiten de guild als offtank... maar serieus.. Op moroes, als offtank: 76 dps. Ja, 76. Ga je kijken naar de wws welke abilities ie heeft gebruikt: 2x revenge, 2xhs, 2x devastate, 1x shield bash. Verder alleen white hits. Op een gegeven moment maar gewoon in berkserker stance getankted omdat de dps het anders echt niet meer volhield.

En dan ga je naar nightbane kijken, waar je geen ot nodig hebt en waar ie dus gewoon dps is. 30x whirlwind, 49x hamstring, 5x heroic strike en 0 devastates? Dat klopt toch ook gewoon niet zou je denken :)
hahahaha meesterlijk dan weet je echt niet wat je doet maar hoe kan zo iemand toch nog mee kunnen??

Ik was tijdelijk arms gespecced om eens te kijken hoe dat bevalt in arena en ging mee met de eerste dag karazhan (kara doen we in 2 dagen eerste dag tot en met aran). Wilde eens testen of arms nog wat deed. Zat met een melee shaman, feral druid in de party omg wat is dat heerlijk zeg ik stond 3e in dmg toch niet slecht voor arms warrior met middelmatige dmg gear. Nu zijn fights waarbij je kan whirlwinden encleaven (sweeping strikes) natuurlijk heerlijk. En ook bv aran kan je heerlijk door gaan.
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 15:33:
[...]

Bij ons in de guild hebben we momenteel 3 protection warriors. De MT zat in de eerste groep die naar Kara ging en had binnen twee maanden de meeste drops die hij echt nodig had, de rest waren kleine verbeteringen. In de raids met de andere twee warriors zijn zeggen en schrijven 4 tanking items gedropt en ze hebben er nu ieder twee uit Kara. En dat is gezien het aantal runs heel weinig.

Een MS warrior uit de guild die meestal mee gaat in de runs met de MT heeft inmiddels in dezelfde tijd al bijna een complete Kara Tank set! Er wordt nu al druk gelobbied om hem protection te laten speccen en een van de protection warrs die wel al redelijk wat warrior dps gear heeft mogen ontvangen :{ MS te laten speccen.
waarom wil je een ms warrior in een raid?? ik denk dat je met fury aanzienlijk hoger uit komt.!
En die MS is maar minimaal nuttig misschien op julianne en op netherspite maar thats it.

[ Voor 27% gewijzigd door MantaMania op 26-07-2007 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 15:35:
[...]
waarom wil je een ms warrior in een raid?? ik denk dat je met fury aanzienlijk hoger uit komt.!
En die MS is maar minimaal nuttig misschien op julianne en op netherspite maar thats it.
Nah, hij mag ook fury gaan hoor, moet hij zelf weten. De guild is opgericht door een groep vrienden (waar ik niet bij zat) waarvan een paar op een andere server hardcore geraid hadden. Dat waren ze chter zat en zijn daarom met de hele groep op de huidige RP-PVP server gererolled.

Er wordt dus geraid, maar geen enkele eis aan de leden gesteld inzake spec attandance etc... Het dkp systeem werkt met een rating die naarmate je minder items harder stijgt. Gevolg is 1. een gelijkmatige verdeling van de loot (dropafhankelijk helaas nog steeds zoals boven geillustreerd) en 2. Nieuwe mensen maken snel kans op drops.

Op level 60 hebben we op deze manier bij 1 van de eerste bezoekjes met 9 man venoxis gedaan, waarbij 1 persoon het hele begin van het gevecht afk was. (mensen staken toen nog gedeeltelijk in greens zelfs) En zo zijn we altijd verder gegaan. Eerste maulgar poging met 20 man, tweede kill met 24 man en feral druids en enhancement shamans als healers.

Het kost wat meer moeite maar iedereen heeft er plezier aan en met wat dicipline lukt het zo ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:59

Dhrax

Prog Lord

Mind you dat in 90% van de 25 man raids DPS belangrijker is dan wat dan ook :)

Als iemand aggro trekt is die in 9/10 gevallen met 1 klap dood, geen Hunter die daar ook maar iets aan kan doen hoor.

Bij fights zoals Gruul etc gaat het echt PUUR om DPS en als je dan mensen hebt die denken dat het allemaal niet zo belangrijk is en wat lopen te slacken ... ja dan kan het nog wel lastig worden.

Maar ik vraag me af wat jou raid ervaring is nu je dat zo zegd ;) Klinkt meer als 5 man party experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iavak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-02-2024

Iavak

no savegame

Voor de liefhebbers.. Vanvanod.

http://www.hollanddoc.nl/...70/afleveringen/34826717/

Lijk me wel grappig om te zien wat er schuilgaat achter die 'spammers'.

EDIT:

Je hebt gelijk 'interessant' was misschien beter geplaatst..

[ Voor 43% gewijzigd door Iavak op 27-07-2007 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Iavak schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 16:46:

Eigenlijk is er niks grappigs aan dat mensen zo ver moeten gaan om brood op de plank te krijgen... eigenlijk is het dieptreurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik heb die docu een tijdje geleden gezien, via de website.

De mensen die dat werk doen, zijn toch over het algemeen best tevreden over hun werk en leven. Het alternatief is namelijk vaak (in hun ogen) slechter als 12 uur WoW spelen. Gekke is, dat sommige na de 12 uur WoW spelen voor werk, hun eigen Char nog eens gaan spelen.
Maar het is best zielig wel, als je ziet hoeveel die mensen verdienen en hoeveel die bazen uiteindelijk verdienen aan dat gold en de items.

Al met al vond ik het een heel boeiende docu, en zeker het kijken waard. Niet alleen voor mensen die WoW (en een andere MMO) spelen trouwens.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
DizzyWeb schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 16:51:
[...]

Eigenlijk is er niks grappigs aan dat mensen zo ver moeten gaan om brood op de plank te krijgen... eigenlijk is het dieptreurig.
tja. vraag en aanbod. mensen worden daar keihard gebruikt.. ligt ook een beetje in de cultuur geloof ik. mensen die geen zin hebben om boer te zijn, naar de stad trekken en hier terecht komen..

/edit

hoe zit het eigenlijk met peons4hire.com? is die website al plat, of ligt er een rechtzaak klaar?

[ Voor 10% gewijzigd door BootVluchteling op 26-07-2007 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Iavak schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 16:46:

Das een herhaling :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

[...]

Bedenk je wel dat die mensen vaak net zo veel verdienen als andere banen in dat soort landen. Het lijkt misschien afzetterig voor een hongerloontje, maar voor dat geld kan je goed leven daar.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

De mensen die het werk doen zijn over het algemeen heel blij met hun werk hoor. Het verdient relatief goed voor eenvoudig werk.

Beter dan voor $0,50 per uur in een fabriek werken 12 uur per dag (dat is het alternatief).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resistance_NL schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 15:01:
Ik ben een beetje aan het brainstormen over een tankingbuild, voor wanneer ik level 70 ben. Wat vinden jullie van deze build. Voornamelijk gericht op 5 man instances (al dan niet heroic) en eventueel nog wat mogelijkheden om quests te doen.
Ik zou iig improved revenge nemen aangezien je dat vaak gebruikt en dan 50% kans heb op een 3 sec stun :) De punten kan je halen uit one hand spec, 6% dmg van 400 ofzo is toch maar 24 dmg meer, en ja 6% lijkt veel mischien maar je bent er niet om dmg te doen :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2007 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoelang duurt het voordat een boss verdwijnt in ZG als je em laat liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:12

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Atlas schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:05:
[...]

Trainer ;)

Oeh oeh gister EINDELIJK mijn plate belt van Moroes en mijn boots van Chess geloot :D
14.8k armor, 12.2k HP, uncrushable (met holy shield up) en 200 spell damage :)
Getting there 8)
En ik zit hier een potje te balen dat alle pala tank epics in BT juist droppen als ik even een weekendje aan het strand lig ;(
Nog steeds niet uncrushable alhier dus. Maar ik wil op termijn toch echt naar 490+ defense, meer dan 102.4% avoindance en 16k HP unbuffed gaan, anders doe je niets als tank.

[ Voor 12% gewijzigd door Kees op 26-07-2007 17:47 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Kees schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 17:37:
[...]

En ik zit hier een potje te balen dat alle pala tank epics in BT juist droppen als ik even een weekendje aan het strand lig ;(
Nog steeds niet uncrushable alhier dus.
Had je maar niet op het strand moeten liggen.
Volgende weekend ben jij aan de beurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Capa schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 17:45:
[...]

Had je maar niet op het strand moeten liggen.
Volgende weekend ben jij aan de beurt ;)
nah, boots dropten niet gister, bracers ook niet ;(

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Hoe verdienen die gold sites eigenlijk hun geld.

AH manipulatie
Eindeloos grinden
Speciale drops
Alle patterns hebben en verkopen
Enchating (dissen etc)
Eenvoudig te farmen bosses / Buggy lokaties voor makkelijke items

Zelf verdien ik vooral geld met tranmute earth-water das dan 10 gold per dag in 20 secondes
Verder vooral lekker pvpen :D

[ Voor 21% gewijzigd door barfieldmv op 26-07-2007 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 17:29:
[...]

Ik zou iig improved revenge nemen aangezien je dat vaak gebruikt en dan 50% kans heb op een 3 sec stun :) De punten kan je halen uit one hand spec, 6% dmg van 400 ofzo is toch maar 24 dmg meer, en ja 6% lijkt veel mischien maar je bent er niet om dmg te doen :P
Ìk zou liever geen punten uit one hand spec halen, voor questen en voor aggro opbouwen lijkt me het toch wel nuttig. Improved revenge is op zich wel leuk, ook voor questen eventueel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Laatst online: 19:07

Snuffel

Vroem!

Eigenlijk gaat die documantaire niet eens zo zeer over het spel World of Warcraft, maar meer over de gang van chinese jongeren vanaf het platteland naar de stad, in de hoop daar een ander en in hun ogen een beter leven te vinden.
Dat ze gaan werken als goldfarmers is eigenlijk een bijzaak, het had net zo goed werk in een of andere vieze fabriek kunnen zijn.

Maar het is wel een boeiende docu, dat zeer zeker.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:07
barfieldmv schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 17:51:
Hoe verdienen die gold sites eigenlijk hun geld.

AH manipulatie
Nope, zijn teveel mensen met teveel goederen. En je moet daar eerst voor investeren
Eindeloos grinden
bot's / human player
Speciale drops
door mensen, bijv toen in dire maul door boekjes te farmen dmv een exploit en de king te killen
Alle patterns hebben en verkopen
geld investeren enzo
Enchating (dissen etc)
enchanting lvlen is waaay te duur
Eenvoudig te farmen bosses / Buggy lokaties voor makkelijke items
zie dire maul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipsec
  • Laatst online: 09-09 20:37
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 13:54:
[...]

av's van gisteren waren echt crap niveau. Of we nu wonnen of verloren, niveau was echt om te huilen (net als de 10-20 mensen afk, true story). Bunkers met >1 minuut tijd verliezen ondanks de waarschuwingen, healers die dps waren, tanks die dps waren zorgen voor lange frustrerende av's. Dit itt tot een gemiddelde av van 15-25 minuten als mensen wakker zijn, en verstand hebben van bg's.
Dus niet zerg midfield ipv erlangs lopen, of stomme opmerkingen als: leave the bunkers, we don't need them.....
:o zelfde battlegroup, zelfde potje AV!!! was echt lachen gisteren... zat met wat maten erin :p

Wij spelen op Ahn'Qiraj overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een macro zodat ik alleen me zelf dispell terwijl ik me target wel hou, ik ben Spriest. Alt er bij inklikken is niethandig, wnat ik heb dispell op shift + 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
hihi. vandaag voor het eerst meegegaan naar karazhan. tot en met curator down. daarna zijn we gestopt. 1 wipe en in totaal 3x dood. 1x expres.

loot:

een +healing mail bracer
een offhand
een nieuwe ring met healing.
een nieuwe libram

heerlijke run. mag totaal niet klagen :D

morgen weer verder.. ik zit nu in raid #1, en daar zitten afaik de best gegearde mensen in, dus het gaat perfect. *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 20:03:
Ik zoek een macro zodat ik alleen me zelf dispell terwijl ik me target wel hou, ik ben Spriest. Alt er bij inklikken is niethandig, wnat ik heb dispell op shift + 3
Decursive. Wel een addon, geen macro dus, maar die addon wil je echt wel.

Krijg je een handig balkje met voor iedereen in je party/raid een vierkantje (kan je instellen though), en dus ook voor jezelf. Door op die vierkantjes te klikken dispel je de persoon wiens vierkantje je op klikt, en dat zonder je huidige target te verliezen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2007 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

Oke, net mn eerste char op lvl 70 gekregen + flying mount (yay for me).
Maar wat nu. Gewoon verder questen in de verschillende gebieden of me nu op andere dingen gaan richten??
Heb nogal wat quests die ik nog moet doen maar eigelijk wil ik nu wel eens wat anders.

Moet nu eigelijk gewoon een ander doel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10110001 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 22:23:
Oke, net mn eerste char op lvl 70 gekregen + flying mount (yay for me).
Maar wat nu. Gewoon verder questen in de verschillende gebieden of me nu op andere dingen gaan richten??
Heb nogal wat quests die ik nog moet doen maar eigelijk wil ik nu wel eens wat anders.

Moet nu eigelijk gewoon een ander doel hebben.
Veel te doen eens je lvl 70 bent.

* Revered worden met alle factions en heroic keys halen
* Heroic instances runnen voor gear
* PVP
* Gold/items farmen om eventueel gear te laten craften
* Attunen voor raiding instances
* Raiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

instances in rep grinden gear klaar maken voor kara.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Zo morgen grote respec dag :P

Lock is nu Demon specced en die wil ik toch weer naar een raid spec helpen. Ik zat te denken aan 40/0/21. Ruin tikt zo lekker aan, en UA zie ik het nut niet van in voor PvE :)
Paladin heeft nu een complete n00b spec, en nu ik het tanken begin te begrijpen zie ik waar ik de punten wel in moet zetten. Dag 5% strenght, hellooo +5% overall damage enzo ;)

En eens gems/ enchants vinden voor mijn nieuwe Kara epics. Doel: 13k HP unbuffed :)

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Atlas schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 00:25:

Lock is nu Demon specced en die wil ik toch weer naar een raid spec helpen. Ik zat te denken aan 40/0/21. Ruin tikt zo lekker aan, en UA zie ik het nut niet van in voor PvE :)
Paladin heeft nu een complete n00b spec, en nu ik het tanken begin te begrijpen zie ik waar ik de punten wel in moet zetten. Dag 5% strenght, hellooo +5% overall damage enzo ;)

En eens gems/ enchants vinden voor mijn nieuwe Kara epics. Doel: 13k HP unbuffed :)
Onderschat UA niet, t doet meer damage dan de extra damage van ruin. Neemt niet weg dat 40/0/21 een prima raidspec is, ben zelf lang 37/3/21 geweest en mn dps was prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:07
Neeeeeee !!, niet weer dat geneuzel van 41/0/20 vs 40/0/21 : (

[ Voor 11% gewijzigd door ImdaMned op 27-07-2007 02:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

lock specs _/-\o_

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 10:33
hmm, kijk

als je net begint met raiden is 41/0/20 (of zelfs beter, 41/2/18 met 2 in improved imp) waarschijnlijk de beste dps en het practischt/makkelijkst te spelen. zeker omdat je als affliction spec meestal lage crit hebt, en als beginnende raider lage +spell hit, zal UA je meer damageboost geven dan ruin.

daarna, als je wat betere gear begint te krijgen, kan je 30/21/10 proberen (tryspec, imba ^^) met succubus sac, sterke dots, en korte shadowbolts.
en als je rond de hit cap begint te komen (>150 hit) wil je shadow destro speccen. het liefst zelfs met meerdere locks.
want, als elke lock ong 30% crit heeft, en je bent met 3 locks die shadow destro zijn. is improved shadowbolt het grootste deel van de tijd aanwezig,
wat er weer voor zorgt dat IEDEREEN, zijn shadowdamage 20% meer is. en das best veel :P

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:49

vhal

ಠ_ಠ

voor het eerst sinds 5 weken weer geraid. :)
Eergisteren Moroes, BBW, Curator, Chess en Prince binnen 3 uur, gisteren Attunemen, Maiden, Aran en Illhoof eveneens in 3 uur. Dus vanavond Netherspite en Nightbane killen en Karazhan is weer leeg :) (afgezien van de minibosses die crap loot droppen)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu tijdelijk op een leuk funservertje waarbij de BT gesloten is en ik die dus niet kan soloen :P Ah fijn.. Denk dat ik over een aantal weekjes (kortom als ik weer genoeg moneyyy heb) een gamecard kopen..

Word toch nog een aardige klus van lvl 1 naar 70 :') Ik wil toch niet meer op m'n oude chars.. Waarschijnlijk word het dan een blood elf paladin -> Holy voor raids dus 41/20/0 voor retri word het dus voorlopig 0/20/41 (20 in prot om reckoning :P)

Klik -> Uber slechte armory page van mijn Dwarf Paladin 49 (hacked dus vette crap gear had halve SM set nog)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2007 07:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
coredalae schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 03:00:
hmm, kijk

als je net begint met raiden is 41/0/20 (of zelfs beter, 41/2/18 met 2 in improved imp) waarschijnlijk de beste dps en het practischt/makkelijkst te spelen. zeker omdat je als affliction spec meestal lage crit hebt, en als beginnende raider lage +spell hit, zal UA je meer damageboost geven dan ruin.

daarna, als je wat betere gear begint te krijgen, kan je 30/21/10 proberen (tryspec, imba ^^) met succubus sac, sterke dots, en korte shadowbolts.
en als je rond de hit cap begint te komen (>150 hit) wil je shadow destro speccen. het liefst zelfs met meerdere locks.
want, als elke lock ong 30% crit heeft, en je bent met 3 locks die shadow destro zijn. is improved shadowbolt het grootste deel van de tijd aanwezig,
wat er weer voor zorgt dat IEDEREEN, zijn shadowdamage 20% meer is. en das best veel :P
alleen jammer dat je pots moet slikken alsof je biertjes wegzuipt alsof het happy hour is :+ of in een groep met 3 a 4 spriests moet zitten om je mana up te houden ^^

gisteren eerste raid met nieuwe guild, voidreaver gedaan en paar tries op al'ar (2)
volgende keer vlak voor phase 2 maar even shoulshatter >_<

wel leuk gevecht

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joker1977
  • Laatst online: 21:18

joker1977

Tweakert

code:
1
2
3
/targetself 
/cast Dispell
/targetlasttarget

zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey kheb een vraagje over macros , is het mogelijk dat bijv , ik mijn Fireblast spell een macro kan maken , en dan op de Q toets van mn keyboard te doen , weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 09:55:
Hey kheb een vraagje over macros , is het mogelijk dat bijv , ik mijn Fireblast spell een macro kan maken , en dan op de Q toets van mn keyboard te doen , weet iemand dat?
Je kan alles wat op je bars staat binden aan een knop, dus als je je macro op een bar zet kan dat. Je kan macro's niet los binden als je ze niet ergens gebruikt zover ik weet, maar misschien is er een mod die het wel mogelijk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:13
Zover ik weet kun je onder interface instellingen iets instellen van auto self cast... wanneer je dan niemand gesellecteerd hebt of een tegenstander word de spell altijd op jezelf uitgevoerd... Verder gebruik ik ook decursive... Ook hadiger voor het dispellen in party/raid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gister mocht ik Battlescar boots ophalen uit de chest, helaas nu wel saved zonder iets te hebben gedaan, maar het was het waard. 12.5k unbuffed, 99% uncrushable, ring swap + king = vol uncrushable, nog een klein stukje naar 13k unbuffed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
UdiBenLudi schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 10:02:
[...]

Zover ik weet kun je onder interface instellingen iets instellen van auto self cast... wanneer je dan niemand gesellecteerd hebt of een tegenstander word de spell altijd op jezelf uitgevoerd... Verder gebruik ik ook decursive... Ook hadiger voor het dispellen in party/raid...
of gewoon
/cast [target=player] Dispel Magic(Rank 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Tranzity schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 10:02:
Gister mocht ik Battlescar boots ophalen uit de chest, helaas nu wel saved zonder iets te hebben gedaan, maar het was het waard. 12.5k unbuffed, 99% uncrushable, ring swap + king = vol uncrushable, nog een klein stukje naar 13k unbuffed.
Drop die Brooch of the huppelup voor een Gnomish Poultryzer :)
Als je die kan maken natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Atlas schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 00:25:

Het nut van UA is simpel, het is meer DPS dan Ruin voor die laatste talentpoint. UA schaalt ook als een malloot met +dmg gear, net als corruption :)

Het grote voordeel van 41/0/20 vind ik persoonlijk dat het een imba raid spec is, maar het het ook een heerlijke solo en prima PvP spec is (lekker UA/(so)corr spammen enzo :P)

Eindelijk weer eens warlock specs \o/

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 27-07-2007 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah lees net iets interesants over de aankomende nieuwe raid instance Zul'Aman.
Is time-based. Naarmate je hem sneller cleared krijg je betere loot. :)

Check hier voor nog veel meer informatie.
http://wow.warcry.com/news/view/75268

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Atlas schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 10:08:
[...]
Drop die Brooch of the huppelup voor een Gnomish Poultryzer :)
Als je die kan maken natuurlijk :P
Van het weekend heb ik een char te leen waar mee ik kan minen, dan fix ik gelijk dat ding. :)
Heb verder ook nog een GAB600 voor het trashwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

dat is oud nieuws :P

maar het is idd leuk

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 10:11:

zou opzich wel relax zijn. Hopen dat je hiermee de slackers gelijk aanpakt. Heb zo'n gruwelijke hekel als mensen niet buffen, afk gaan om wat voor reden of ineens weg moeten. Word al wel wat aan gedaan maar nog niet super scherp. Met zo'n timing moet dit wel

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

moet niet, maar als je het niet doet krijg je geen uberloot :) en idd het is zwaar irritant.. bij karazhan gaat het bij ons nu wel. maar bij 25 man hebben we bijv gistere bij elkaar denk ik 1.5 uur stil gestaan.. om niets :|

[ Voor 56% gewijzigd door Bezulba op 27-07-2007 10:23 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 10:11:

Volgens mij is dat niet helemaal wat gezegd is. Het is een raid instance net als Karazhan, maar met een timed-modus voor de echte die-hards met betere loot.

Een soort heroic mode dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincentio schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 10:01:
[...]

Je kan alles wat op je bars staat binden aan een knop, dus als je je macro op een bar zet kan dat. Je kan macro's niet los binden als je ze niet ergens gebruikt zover ik weet, maar misschien is er een mod die het wel mogelijk maakt.
nee dat weet ik wel , maar hoe maak ik een macro zo , zodat als ik op mn q knop druk dat ie dan fireblast doet..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Als ik dat nieuws over die nieuwe Patch zo lees, zitten er volgens mij toch wel een aantal leuke updates in waar je blij van wordt.

Guild bank - Lijkt me erg handig
Bear Mount - Oeh, leuk! :)
Voice chat - Eindelijk geen geklooi met een vent.server
Kloppende drops - Als een enemy een Axe vast heeft, grote kans dat die ook dropt

Al met al een prima update lijkt me zo. En daarnaast de 10 mans die - zoals het lijkt - erg goed is voor casual spelers. Ik ben erg benieuwd.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
OkkE schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 11:15:
Als ik dat nieuws over die nieuwe Patch zo lees, zitten er volgens mij toch wel een aantal leuke updates in waar je blij van wordt.

Kloppende drops - Als een enemy een Axe vast heeft, grote kans dat die ook dropt

Al met al een prima update lijkt me zo. En daarnaast de 10 mans die - zoals het lijkt - erg goed is voor casual spelers. Ik ben erg benieuwd.
Hij is moeilijker dan Karazhan, dus zo casual is het niet :) Het begin van Zul'Aman is vergelijkbaar met Prince/Nightbane heeft een blue gezegd op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Bosmonster schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 11:22:
[...]

Hij is moeilijker dan Karazhan, dus zo casual is het niet :) Het begin van Zul'Aman is vergelijkbaar met Prince/Nightbane heeft een blue gezegd op het forum.
De eerste boss zou meer van het type tank-spank zijn. Weinig tactics en makkelijk te begrijpen. Alleen mept ie wel een stuk harder als normaal dus daar zal de moeilijkheid in zitten. De rest van de instance is van een hoog gescript gehalte dus veel tactics en veel onverwachte elementen.

Dat is althans wat ik uit de post van Tygole begrepen heb.

[ Voor 5% gewijzigd door redfoxert op 27-07-2007 11:27 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
redfoxert schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 11:26:
[...]

De eerste boss zou meer van het type tank-spank zijn. Weinig tactics en makkelijk te begrijpen. Alleen mept ie wel een stuk harder als normaal dus daar zal de moeilijkheid in zitten. De rest van de instance is van een hoog gescript gehalte dus veel tactics en veel onverwachte elementen.

Dat is althans wat ik uit de post van Tygole begrepen heb.
Maar aangezien er geen 'eerste boss' is, maar de eerste 4 los van elkaar staan in geen specifieke volgorde, vind ik dat nogal een aparte uitspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
eendje schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 10:23:
moet niet, maar als je het niet doet krijg je geen uberloot :) en idd het is zwaar irritant.. bij karazhan gaat het bij ons nu wel. maar bij 25 man hebben we bijv gistere bij elkaar denk ik 1.5 uur stil gestaan.. om niets :|
Precies. Wij hebben gruul wel op farm kan je zeggen en magtheridon ook al 2x succesfull neer.
Gister dus Magtheridon geoneshot maar we gingen dus wel pas om 19:45 naar gruul (om 19:00 begonnen). Als je gewoon erdoorheen gaat moet je dit in 20min kunnen doen dunkt mij. Positief was wel dat hij in 1x neerging. Daarna gruul, gewoon 2x gewhiped om maulgaur :S dat was lang geleden. En ik geloof dat we rond half 10 naar buiten liepen (ook omdat er een hoop horde buiten stonden en summonen niet mogelijk was).
Wat ik gezien heb, en wat de potentie kwa skills/gear in onze guild is moeten deze 2 encounters in een uur, max 1.5uur makkelijk te doen zijn. Dan is hierna nog ruimte voor voidreaver en eventueel Kazzak of doomlord.
Helaas is blijkbaar niet iedereen zo gemotiveerd als mij :(

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

VC komt toch in de upcoming patch, maar de rest niet hoor volgens mij.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

eendje schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 11:39:
[...]

VC komt toch in de upcoming patch, maar de rest niet hoor volgens mij.
Mijn reactie was naar aanleiding van het nieuwbericht over E3. Daaruit begreep ik dat die dingen allemaal iedergeval in de volgende (grote/content) patch komen. Die komt over een paar maandjes. :)

Misschien staat het er wat krom, in mijn vorige post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een tip voor een guild op The Maelstrom - EU - Horde?

Heb alleen maar bad luck in het joinen van guilds. Of ze doen niets, of ze vallen uit elkaar.
Zodoende nu weer guildless en zoals altijd, alles solo doen, wat ook weer verveelt.
Alle proffs op m'n hunter op 375 en nu druk bezig met grinden voor epic flying mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 11:59:
Iemand een tip voor een guild op The Maelstrom - EU - Horde?

Heb alleen maar bad luck in het joinen van guilds. Of ze doen niets, of ze vallen uit elkaar.
Zodoende nu weer guildless en zoals altijd, alles solo doen, wat ook weer verveelt.
Alle proffs op m'n hunter op 375 en nu druk bezig met grinden voor epic flying mount.
Speltip 1:

Join alleen guilds die strenge toelatingseisen hebben, een forum application verwachten en eerst met een trial werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Bosmonster schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 12:28:
[...]

Speltip 1:

Join alleen guilds die strenge toelatingseisen hebben, een forum application verwachten en eerst met een trial werken.
Ligt er maar aan wat je wil. Ik ben bijvoorbeeld een causal speler, ik heb geen enkele behoeften aan dikke eisen aan mijn doen en laten. Dergelijke guilds zou ik no way never niet in komen, laat staan in blijven, omdat ik nooit aan de eisen zal voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

Ik speel met het idee om van Combat Rogue naar een of andere build met daggers te en subtlety te speccen. Kunnen jullie mij wat tips en advies daarover geven? Mijn build + gear is op dit moment deze. Alvast bedankt. :)

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:40

On_E

Housemusic

DizzyWeb schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 12:30:
[...]

Ligt er maar aan wat je wil. Ik ben bijvoorbeeld een causal speler, ik heb geen enkele behoeften aan dikke eisen aan mijn doen en laten. Dergelijke guilds zou ik no way never niet in komen, laat staan in blijven, omdat ik nooit aan de eisen zal voldoen.
Ja maar hier is 99% de creme de la creme van de raiding-guilds ;)
Ik speel met het idee om van Combat Rogue naar een of andere build met daggers te en subtlety te speccen. Kunnen jullie mij wat tips en advies daarover geven? Mijn build + gear is op dit moment deze. Alvast bedankt.
Ik vind 17/3/41 heerlijk, als PvPer : http://www.wowhead.com/?talent=i0ecoxZhZE0ecoMocxkt

[ Voor 27% gewijzigd door On_E op 27-07-2007 12:50 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
DizzyWeb schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 12:30:
[...]

Maakt niet uit of je casual wilt spelen of niet imho. Ook casual guilds kunnen strenge toelatingseisen hebben. Die eisen zijn niet voor je doen of laten, maar bijvoorbeeld je leeftijd, je volwassenheid en of je in de guild past, omdat ze er wel een plezierige guild van willen maken die niet binnen een paar maanden weer uit elkaar klapt of die vol met kiddies blijkt te zitten ;)

Dus juist als je een stabielere guild wil met volwassenere spelers moet je een guild nemen met strengere toelatingseisen. En dat heeft niks met hardcore raiden te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 12:48:

Ja maar hier is 99% de creme de la creme van de raiding-guilds ;)
sarcasme much? Ja, veel mensen hebben hier redelijk goede guilds of progress, anderen iets minder of helemaal niet. Maakt het leuker om de diversheid te lezen, ipv warlock-builds, en voor je erover begint, een hc-raid guild is niet per defenitie no-life nerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:40

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 14:00:
[...]

sarcasme much? Ja, veel mensen hebben hier redelijk goede guilds of progress, anderen iets minder of helemaal niet. Maakt het leuker om de diversheid te lezen, ipv warlock-builds, en voor je erover begint, een hc-raid guild is niet per defenitie no-life nerd.
Sarcasme ja, mag best zo op de vrijdagmiddag, en je hoeft je inderdaad niet aangesproken te voelen, iedereen speelt het spel zoals ie wil, of je nou BT farmed of nooit een raid gedaan hebt. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk dat je vrij veilig kan stellen dat het overgrote merendeel van de wow spelers nooit BT zal zien van binnen, net zoals de meeste ook nooit naxx hebben gezien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Net zoals het grootste gedeelte van de spelers weleens afk honor heeft staan farmen in AV $@&*$@# :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sarcasme mode:

heb naxx wel gezien (alleen in filmpies :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 14:12:
Sarcasme mode:

heb naxx wel gezien (alleen in filmpies :P )
Afbeeldingslocatie: http://www.erwin.demon.nl/wow/cthun.gif

Je mag me aanraken. :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLmaN schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 14:09:
Net zoals het grootste gedeelte van de spelers weleens afk honor heeft staan farmen in AV $@&*$@# :(
Mjah deed ik eerder ook. Gewoon in het midden waar het gevecht altijd was gaan stealthen en TV kijken. Niet erg netjes, maar goed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 14:07:
denk dat je vrij veilig kan stellen dat het overgrote merendeel van de wow spelers nooit BT zal zien van binnen, net zoals de meeste ook nooit naxx hebben gezien....
Bij BlackTemple wordt dat nog een stuk anders als Naxx. De attunement for Naxx was gewoon rep en wat gold. BT moet je high end bosses killen.

Maar maakt ook niet echt uit, Vind dat Blizzard een goede job doet om iedereen tevreden te stellen. Ook nu die nieuwe 10 mans instance erbij. Super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Bosmonster schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 13:39:
[...]

Maakt niet uit of je casual wilt spelen of niet imho. Ook casual guilds kunnen strenge toelatingseisen hebben. Die eisen zijn niet voor je doen of laten, maar bijvoorbeeld je leeftijd, je volwassenheid en of je in de guild past, omdat ze er wel een plezierige guild van willen maken die niet binnen een paar maanden weer uit elkaar klapt of die vol met kiddies blijkt te zitten ;)

Dus juist als je een stabielere guild wil met volwassenere spelers moet je een guild nemen met strengere toelatingseisen. En dat heeft niks met hardcore raiden te maken.
Ik bedoel meer de eisen aan de spelers. Verplicht bepaalde avonden raiden, verplicht respeccen voor de raids.... dat soort dingen. Ben zelf gewoon geen goede speler, speel voor mijn plezier en de gezelligheid, voor mij is het dus verdomd lastig om een fatsoenlijke guild te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik val net onder de noemer: buiten de bood valler.

Vind mezelf niet hardcore, meer een casual player die teveel speelt.
Zo heb ik wat tijd erin gestoken om Skinning / Mining / First Aid / Cooking / Fishing op 375 te krijgen.
En nu ben ik bezig om 5k gold bij elkaar te farmen voor epic flying mount.

En daarna..... wil ik wel gaan raiden.

Maar of dat er van komt, geen idee...... Eerst een guild die niet bestaat uit een pool met solo typetjes en dus wel instances induikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DizzyWeb schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 14:21:
[...]

Ik bedoel meer de eisen aan de spelers. Verplicht bepaalde avonden raiden, verplicht respeccen voor de raids.... dat soort dingen. Ben zelf gewoon geen goede speler, speel voor mijn plezier en de gezelligheid, voor mij is het dus verdomd lastig om een fatsoenlijke guild te vinden.
Casual guilds genoeg toch?

De eisen die een guild stelt aan de speler komen, als het goed is, overeen met het doel van de guild. Wil een guild hardcore raiden, dan zit je daar als applicant met 2 avonden per week speeltijd niet goed. Bij een casual guild daarentegen weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-08 19:18

we_are_borg

You will Comply

Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 14:07:
Blizzard heeft gezegt dat als men ziet dat er te weinig players naar BT of MH gaan dankzij de attunement dan wordt dit later bekeken en misschien het zelfde als SSC en TK gedaan door het te laten vervalen.
Q: With the current status of raid progression and the corresponding attunements, it is becoming more and more clear to many people that their chances of beating (or even seeing) Black Temple or Hyjal before the next expansion is out are quite low. Only the most hardcore of the hardcore, even among raiders, seem to be making significant progress. Are there any plans to making BC raiding somewhat less unforgivable?

Tigole: Yes, tomorrow, first thing in the morning 2.1.0 will go live and I think there are *many* significant changes to help with raid progression issues. If raid progression is still a problem after 2.1.0, we'll make further changes. We WANT people doing the content, we want the encounters to get beat, i'd rather have fun, beaten encounters then a raid game full of mysteries that no one is going to see, plus all your epics are getting a big buff tomorrow. if all that fails, there is always STARCRAFT 2 omg?
Bron: WorldofRaids

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
1. Guild bank - Lijkt me erg handig
2. Bear Mount - Oeh, leuk! :)
3. Voice chat - Eindelijk geen geklooi met een vent.server
4. Kloppende drops - Als een enemy een Axe vast heeft, grote kans dat die ook dropt
1. Niet deze patch, maar voor de volgende expansion
2. Net deze patch, maar 2.3 waarschijnlijk
3. Zie 1.
4. Zie 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Van Voice Chat is het GUI framework al geïmplementeerd, dus het heeft een grote kans dat het al in 2.2 zal komen, de rest zal minimaal 2.3 of later worden. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Kees schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 14:48:
[...]

3. Zie 1.
4. Zie 2.
bron?

Want volgens mij is het allemaal de volgende contentpatch (en dus niet expansion). Maar ik kan het verkeerd hebben natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Kees schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 14:48:
[...]

3. Zie 1.
4. Zie 2.
Mm ja ik was er al achter dat het niet allemaal de komende patch was, maar ik was misschien onduidelijk in mijn post.

Wat ik meer met mijn post wilde zeggen; ik ben blij dat ze niet alleen aan nieuwe content voor kleinere raidgroups denken, maar ook aan dingen als voice en de drops beter laten kloppen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Laatst online: 19:07

Snuffel

Vroem!

WoW geeft tegenwoordig erg veel errors als ik in BG's ben.
Gewoon keihard terugklappen naar de desktop met wazige foutmelding.

Hebben meer mensen dit?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 03:34
Voice Chat:
Yes Voice Chat is planned for 2.2. No it is not available yet. When it is available expect an announcement because we intend to do a lot of testing on it.

Guild Banks and Zul'Aman
The new features mentioned in recent developer interviews are planned for a future patch, they will not be part of 2.2.
Bron: http://forums.wow-europe....l?topicId=304221679&sid=1

[ Voor 22% gewijzigd door DiS-K op 27-07-2007 15:01 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.