ROFLSkillz schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:01:
Ik ben zelf een Hunter, maar heb absoluut niet de "drang" om hoog in de DPS lijst te eindigen en
ik denk dat veel mensen in de Raid er ook niet gelukkig mee zullen zijn.
Een hunter moet juist gebruik maken van zijn trapping mogelijkheden, het beschermen van de healers en eventueel de tank helpen als die in de problemen komt...kortom helpen helpen helpen en als je tijd over hebt mee DPS'en. Je zal er niet hoog mee in de lijst eindeigen maar je krijgt wel de waardering van je mede raiders
punt: in 25 man raids kan je trash niet meer trappen op een paar uitzonderingen na
punt: in 25 man raids ben jij ook in 1 mep dood niks offtanken
punt: in 25 man raids ben je dps en ga je daarvoor.
als ik crap dps doe word ik uitgefoetert op ts (bij wijze van spreken)
Jij Raid niet of wel?
*edit*
Lees Bosmonsters reply hieronder maar die is beter met woorden dan ik en hij heeft gelijk ook.
http://www.wowhead.com/?talent=ctbM0gxRwuVoVVbRVSkillz schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:07:
[...]
Vergeet ook niet Go for The Throat + Bestail Discipline (uit BM tree), dat geeft je een sloot meer "Focus" (mits je crit) voor je pet waardoor het theoretisch mogelijk moet zijn om Dash, Growl (niet in instances dan) Claw EN Bite op auto te hebben staan wat je pet een stuk sterker maakt.
Ja, heb idd een Cat
high dps BM spec (punten in imp rez/imp mend kan je anders indelen maar meer dps krijg je er niet van).
[ Voor 27% gewijzigd door Ashrah op 26-07-2007 12:11 ]