Op dit moment heb ik Kaspersky Internet Security op mijn pc draaien, en ben er uiterst tevreden over... hij doet zijn werk goed.
- Echter begin ik een beetje een hekel te krijgen aan die irritante popups (bij bijna elk programma dat ik wil starten krijg ik een popup "toestaan/weigeren").
* KIS is lekker compleet, vandaar mijn keuze voor een all-in-one (phishing, spyware/adware, virussen, firewall)
-------------------------
Nu zit ik te denken aan andere opties...
1) NOD32 schijnt erg goed te zijn als ik zo de reviews lees (phishing, spyware/adware, virussen)
Er zit dan geen firewall in, die ik dus ergens anders vandaan zou moeten halen.
(iemand een idee voor een goede firewall?)
* Is NOD32 idd zo'n all-in-one pakket als het beweerd?
En hoe goed is ie?
2) Wat ik wel heel opmerkelijk vind;
NOD32 is naar mijn weten (als ik zo de verhalen moet geloven) toch wel 1 van de beste beveiligingspakketen momenteel beschikbaar...
Waarom is het dan toch zo dat veel mensen nog kiezen voor een losse spyware/adware destroyer of dergelijke aanvullende programma's?
3) Ik zou heel graag de best mogelijke beveiliging willen, en daarom zit ik dus te denken aan NOD32.
Is het verstandig om NOD32 aan te schaffen en hem voor all-in-one te gebruiken?
(met wél in het achterhoofd dat ik daarnaast nog ergens een losse firewall vandaan moet halen)
* Of raden jullie me aan om NOD32 alleen voor virussen te gebruiken, en voor de rest (spyware/adware en dergelijke) andere programma's te gebruiken?
Zo ja, welk programma raden jullie me aan voor welke beveiliging?
- Echter begin ik een beetje een hekel te krijgen aan die irritante popups (bij bijna elk programma dat ik wil starten krijg ik een popup "toestaan/weigeren").
* KIS is lekker compleet, vandaar mijn keuze voor een all-in-one (phishing, spyware/adware, virussen, firewall)
Nu zit ik te denken aan andere opties...
1) NOD32 schijnt erg goed te zijn als ik zo de reviews lees (phishing, spyware/adware, virussen)
Er zit dan geen firewall in, die ik dus ergens anders vandaan zou moeten halen.
(iemand een idee voor een goede firewall?)
* Is NOD32 idd zo'n all-in-one pakket als het beweerd?
En hoe goed is ie?
2) Wat ik wel heel opmerkelijk vind;
NOD32 is naar mijn weten (als ik zo de verhalen moet geloven) toch wel 1 van de beste beveiligingspakketen momenteel beschikbaar...
Waarom is het dan toch zo dat veel mensen nog kiezen voor een losse spyware/adware destroyer of dergelijke aanvullende programma's?
3) Ik zou heel graag de best mogelijke beveiliging willen, en daarom zit ik dus te denken aan NOD32.
Is het verstandig om NOD32 aan te schaffen en hem voor all-in-one te gebruiken?
(met wél in het achterhoofd dat ik daarnaast nog ergens een losse firewall vandaan moet halen)
* Of raden jullie me aan om NOD32 alleen voor virussen te gebruiken, en voor de rest (spyware/adware en dergelijke) andere programma's te gebruiken?
Zo ja, welk programma raden jullie me aan voor welke beveiliging?