Even voor de duidelijkheid: of er dus een accessoire ofzo is voor een groepenschakelaar. Of dat ik er een aparte schakelaar ergens tussen kan zetten. Ik snap dat de gemiddelde groepenkast geen wireless technologie kent..
Verwijderd
Ik gebruik naar alle tevredenheid de Harmony One icm met HTPC OrigenAE S16T.
Probleem is echter dat ik mijn HTPC niet in en uit standby krijg. De HTPC heeft een IR221 module, officieel zou dat moeten werken maar ik krijg het niet voor elkaar.
Nu heb ik de volgende vraag. Is de Harmony ook zo te programmeren dat indien ik de HTPC in standby wil zetten, er terug genavigeerd wordt naar het hoofdmenu van vista media center, vervolgens genavigeerd wordt naar het Taken menu en daar de standby-mode geselecteerd wordt. Heeft iemand een idee hoe dit te realiseren is?
Probleem is echter dat ik mijn HTPC niet in en uit standby krijg. De HTPC heeft een IR221 module, officieel zou dat moeten werken maar ik krijg het niet voor elkaar.
Nu heb ik de volgende vraag. Is de Harmony ook zo te programmeren dat indien ik de HTPC in standby wil zetten, er terug genavigeerd wordt naar het hoofdmenu van vista media center, vervolgens genavigeerd wordt naar het Taken menu en daar de standby-mode geselecteerd wordt. Heeft iemand een idee hoe dit te realiseren is?
Kan iemand even in de Logitech database kijken of de Harmony de discrete code's kent voor mijn receiver? Ik heb een Philips DFR9000 receiver en op de bijgeleverde afstandsbediening zit een knopje dat 'schakelt' tussen vijf verschillende surround standen. Ik zou graag met de Harmony direct de receiver willen instellen op een van die vijf standen, wat dus alleen maar met een discrete code kan verwacht ik.
Ik heb dezelfde receiver en kan er alles mee wat ik wil met mijn 555. Dat is ook het direct schakelen tussen de ingangen en surround standen.compie schreef op maandag 12 januari 2009 @ 17:11:
... heb een Philips DFR9000 receiver en op de bijgeleverde afstandsbediening zit een knopje dat 'schakelt' tussen vijf verschillende surround standen...
Heb de DFR9000 nu iets meer dan een jaar, echt een geweldig ding. Ideaal dat je de ingangen zelf kan toewijzen.
[ Voor 28% gewijzigd door fmb op 12-01-2009 20:33 ]
WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.
Ben sinds vanmiddag ook een gelukkig bezitter van een Harmony One.
Lekker bezig geweest met programmeren, maar een paar dingetjes zinnen me nog niet:
- ik heb een aantal activiteiten gemaakt: 'TV kijken', 'TV kijken via stereo.'
Ik heb een mooi setje favoriet tv zenders erin geknutseld, maar die worden alleen weergegeven bij de activiteit TV kijken(Niet bij 'TV kijken via stereo', terwijl het vakje"Geef deze kanalen altijd op de afstandsbediening weer wanneer ik in een activiteit ben die favoriete kanalen ondersteunt (bijvoorbeeld Tv kijken)."
- bij deze favorieten zit het probleem dat kanalen boven de 9 niet gekozen kunnen worden omdat mijn TV eerst verwacht dat bij dubbele cijfers een -/-- knop wordt ingedrukt.
- Mijn Harman Kardon AVR 347 geeft geen standaard activiteit 'Radio luisteren' op de Harmony
dus nu zit ik met zo'n lelijk utility pictogrammetje
to do:
DVD en cd afspelen finetunen:
- laatje open bij inschakelen, laatje open, -pauze- laatje dicht bij afsluiten
- Juiste surround mode laten kiezen
Popcornhour bediening uitvlooien
maar het resultaat voor één avondje invoeren is al veelbelovend......
* JAMF denkt niet dat ie van de 'niet tevreden-geld terug' garantie gebruikt hoeft te maken
Lekker bezig geweest met programmeren, maar een paar dingetjes zinnen me nog niet:
- ik heb een aantal activiteiten gemaakt: 'TV kijken', 'TV kijken via stereo.'
Ik heb een mooi setje favoriet tv zenders erin geknutseld, maar die worden alleen weergegeven bij de activiteit TV kijken(Niet bij 'TV kijken via stereo', terwijl het vakje"Geef deze kanalen altijd op de afstandsbediening weer wanneer ik in een activiteit ben die favoriete kanalen ondersteunt (bijvoorbeeld Tv kijken)."
- bij deze favorieten zit het probleem dat kanalen boven de 9 niet gekozen kunnen worden omdat mijn TV eerst verwacht dat bij dubbele cijfers een -/-- knop wordt ingedrukt.
- Mijn Harman Kardon AVR 347 geeft geen standaard activiteit 'Radio luisteren' op de Harmony
dus nu zit ik met zo'n lelijk utility pictogrammetje
to do:
DVD en cd afspelen finetunen:
- laatje open bij inschakelen, laatje open, -pauze- laatje dicht bij afsluiten
- Juiste surround mode laten kiezen
Popcornhour bediening uitvlooien
maar het resultaat voor één avondje invoeren is al veelbelovend......
* JAMF denkt niet dat ie van de 'niet tevreden-geld terug' garantie gebruikt hoeft te maken
Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen
Ik zit te twijfelen om een harmony aan te schaffen en wil dit zeker gaan doen als ik daarmee het volgende probleem op kan lossen;
Ik heb nu een Microsoft MCE afstandsbediening en daarmee bestuur ik mn mediecenter die aan mn tv hangt, alleen heb ik ook een Xbox360 staan bij mn tv en die reageert op dezelfde afstandsbediening. Dus als mn xbox uit staat en mn mediacenter aan en ik wil mn mediacenter uit drukken gaat mn xbox aan. Druk ik nog een keer op standby dan gebeurt het omgekeerde.
Weet iemand of dat gaat lukken?
Ik heb nu een Microsoft MCE afstandsbediening en daarmee bestuur ik mn mediecenter die aan mn tv hangt, alleen heb ik ook een Xbox360 staan bij mn tv en die reageert op dezelfde afstandsbediening. Dus als mn xbox uit staat en mn mediacenter aan en ik wil mn mediacenter uit drukken gaat mn xbox aan. Druk ik nog een keer op standby dan gebeurt het omgekeerde.
Weet iemand of dat gaat lukken?
67890
Nee, daar zal een Harmony of welke universele remote niet tegen helpen. Heeft namelijk niets met de remote te maken. Als je een universele neemt, zal ie gewoon de originele IR signalen blijven versturen.
Maar er zijn toch wel andere die ook deze combi hebben (MCE & Xbox360), kun je niet ergens instellen dat de ontvanger (van de Xbox of MCE) reageert op andere codes? Om zo te voorkomen dat ze elkaar 'storen'?
Maar er zijn toch wel andere die ook deze combi hebben (MCE & Xbox360), kun je niet ergens instellen dat de ontvanger (van de Xbox of MCE) reageert op andere codes? Om zo te voorkomen dat ze elkaar 'storen'?
In de Xbox kan je inderdaad instellen dat hij alleen reageert op de Xbox remote en niet op de MC remote.. Dus het probleem is de wereld uit alleen kan ik mn Xbox nu niet meer met mn remote besturen.
Nu vraag ik me wel af of beide profielen in de Harmony te laden zijn, dus die van de MC remote en van de Xbox remote. Iemand die dit kan bevestigen en/of ook gebruikt?
Nu vraag ik me wel af of beide profielen in de Harmony te laden zijn, dus die van de MC remote en van de Xbox remote. Iemand die dit kan bevestigen en/of ook gebruikt?
67890
|Ik heb gelezen dat er in de 525 geen motion detection zit, maar ik weet wel zeker dat het wel zo is, als hij namelijk op de bank ligt, en ik plof ernaast, gaan alle lampies direct aan. Net had ik het zelfs toen ik de krant op tafel gooide.
Is dit bij latere reversies erin gebouwd of wat?
Heb mijn 525 al wat jaartjes en vanaf heb begin zit het erin.mdj84nl schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 21:06:
|Ik heb gelezen dat er in de 525 geen motion detection zit, maar ik weet wel zeker dat het wel zo is, als hij namelijk op de bank ligt, en ik plof ernaast, gaan alle lampies direct aan. Net had ik het zelfs toen ik de krant op tafel gooide.
PSN: Shiver23
Verwijderd
FF bellen dusxiD schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 18:42:
In de Xbox kan je inderdaad instellen dat hij alleen reageert op de Xbox remote en niet op de MC remote.. Dus het probleem is de wereld uit alleen kan ik mn Xbox nu niet meer met mn remote besturen.
Even een heel snel vraagje; heb het volledige topic nog niet doorgelezen namelijk. Om onze televisie, een Panasonic TH42P2800, aan te zetten met de originele afstandsbediening moet je 5 seconden op de aan-knop drukken. Kan ik de Logitech Harmony one ook zo instellen dat ik onze tv ermee aan kan zetten?
Verwijderd
Elke Harmony kan elke infrarood afstandsbediening vervangen.smeerbartje schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 21:50:
Even een heel snel vraagje; heb het volledige topic nog niet doorgelezen namelijk. Om onze televisie, een Panasonic TH42P2800, aan te zetten met de originele afstandsbediening moet je 5 seconden op de aan-knop drukken. Kan ik de Logitech Harmony one ook zo instellen dat ik onze tv ermee aan kan zetten?
Heb sinds 2 dagen de Logitech Harmony One... Heb hem dan ook bijna 2 dagen op de oplader liggen aangezien er in het boekje staat dat de batterij volledig is opgeladen wanneer het statuslampje groen brandt. Welk lampje bedoelen ze daarmee?? Dat witte rechthoekige statusledje op de houder zelf is gewoon wit (kun je ook fel/normaal/uit zetten) Maar groen wordt ie nooit bij mij. Hij zal toch wel volledig opgeladen zijn na 2 dagen op dat ding gelegen te hebben?
Verwijderd
Nee groen wordt die niet. Overigens kun je in het display van je One zien hoeveel juice die heeft.
Oke, dat 2e snapte ik welVerwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 23:42:
Nee groen wordt die niet. Overigens kun je in het display van je One zien hoeveel juice die heeft.
Ben tot nu toe wel tevreden, maar moet nog aardig wat uitpluizen. Als ik nu bv de activiteit "Film Kijken via PC" doe (TV + Decoder + PC) dan gaat de decoder gelijk aan op de goede stand, maar de TV gaat pas een seconde of 10 later op de goede ingang (vga). Kan ik deze "delay" ergens wat lager zetten? Of omdraaien.
Ik heb mijn Panasonic zo ingesteld. Duur in milliseconden is de tijd dat de knop wordt ingedrukt.smeerbartje schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 21:50:

zijn er hier toevallig mensen die hun WD HD TV mediaspeler ook bedienen met de harmony? Alles doet het prima hier, alleen als ik de options tijdens de film wil aanpassen (dus ondertitelingsspoor, inzoomen etc.) dan werkt de 'OK' knop ineens niet en moet ik op '#' drukken (enter). De 'OK' knop werkt wel gewoon in het wd tv menu.
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Heeft iemand ervaring met de Harmony One in combinatie met de Marmitek PowermidXS (http://www.marmitek.com/n...midxs_en_januari2008.html).
Ik heb een deel van mijn apparatuur achter een deurtje staan en vraag me af of dit de beste oplossing is om de apparatuur te bedienen (zolang er nog geen RF versie komt van de Harmony One).
[Edit] Ik zie dat de Powermid al een keer is besproken in dit draadje. Ben vooral benieuwd of alle signalen moeten lopen via de Powermid, of dat andere apparaten in de kamer rechtstreeks bediend blijven worden met de Harmony.
Ik heb een deel van mijn apparatuur achter een deurtje staan en vraag me af of dit de beste oplossing is om de apparatuur te bedienen (zolang er nog geen RF versie komt van de Harmony One).
[Edit] Ik zie dat de Powermid al een keer is besproken in dit draadje. Ben vooral benieuwd of alle signalen moeten lopen via de Powermid, of dat andere apparaten in de kamer rechtstreeks bediend blijven worden met de Harmony.
[ Voor 25% gewijzigd door Laohu op 18-01-2009 21:36 ]
Ik wilde vandaag mijn TC30 updaten. De software werkt, tot op het moment dat hij naar de remote wil gaan schrijven. Dan blijft ie hangen op het volgende scherm, dat inderdaad iedere 15 seconden herlaadt.

Ik heb de knop troubleshoot gedrukt

en dan kom ik in de gelegenheid de communicatiesoftware los te starten

Ik klik erop en probeer het ding te downloaden, maar zonder resultaat.
Ik draai Vista SP1 en het heeft altijd gewerkt (laatste keer een maand of drie geleden).

Ik draai Vista SP1 en het heeft altijd gewerkt (laatste keer een maand of drie geleden).
Nederlands is makkelijker als je denkt
Werkt die RF-IR extender nou ook als IR extender voor bijv. Harmony One. Of werkt het echt alleen maar als RF extender? En zo niet wat zouden jullie mij dan aan kunnen raden als IR-extender?
Na eerst een Harmony 525 te hebben gehad, heb ik nu een Harmony 785. Alles werkt perfekt, op 1 ding na: ik krijg de 785 maar niet in standby. Via de software heb ik de 'tilt' sensor al uit gezet, maar de display en alle blauwe ledjes voor de verlichting rondom de 'Activities' knop en de navigatieknoppen blijven continu branden; zowel op de oploader als ook los er van.
Iemand een lumineus idee hoe dit zou kunnen komen, en belangrijker: hoe dit te veranderen?
Iemand een lumineus idee hoe dit zou kunnen komen, en belangrijker: hoe dit te veranderen?
| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |
Heb het inmiddels opgelost. Na wat research op internet vond ik meer mensen die problemen ondervonden met de HK software in combinatie met Vista. De truc is dus de 5.1.4 versie te installeren, en die opstarten zonder netwerkverbinding. HIj klaagt dan over geen netwerk, dan zet je je netwerk weer aan en dan start de applicatie door - maar zonder te upgraden naar de nieuwe versie. De oude versie werkt beter onder Vista, en mijn remote is nu in ieder geval geupdate.SeatRider schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 18:06:
Ik wilde vandaag mijn TC30 updaten. De software werkt, tot op het moment dat hij naar de remote wil gaan schrijven. Dan blijft ie hangen op het volgende scherm, dat inderdaad iedere 15 seconden herlaadt.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga nu ineens heel erg aan mezelf twijfelen of dit wel klopt...Ik draai Vista SP1 en het heeft altijd gewerkt (laatste keer een maand of drie geleden).
Nederlands is makkelijker als je denkt
Harman Kardon TC30 is nergens meer te koop, of weten jullie nog ergens een winkel?
Ik vraag me af of er een opvolger aankomt of dat het hier bij blijft.
39
Verwijderd
Ik ben heel tevreden over mijn 555 maar ik zit toch met het volgende:
Er zit nogal een grootte 'pauze' in het aan/uit-zetten van de verschillende apparaten in de activiteiten, ik kan maar niet vinden waar ik dat kan instellen.
Het liefst heb ik dat alles net iets sneller gaat.
Er zit nogal een grootte 'pauze' in het aan/uit-zetten van de verschillende apparaten in de activiteiten, ik kan maar niet vinden waar ik dat kan instellen.
verkeerde topic

[ Voor 99% gewijzigd door BAS80 op 19-01-2009 21:28 ]
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Verwijderd
Iemand?Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 21:05:
Ik ben heel tevreden over mijn 555 maar ik zit toch met het volgende:
Uit mijn hoofd zit dit op een van de tabbladen/knop in het scherm, iets van "instellingen" het het.
hoe gaan jullie eigenlijk om met teletekst die je op je tv wil bedienen maar zenders wisselt via een kabelontvanger OID?
Ik heb voor een vriend van mijn (die is TT verslaafd) een aparte activiteit aangemaakt. Niet echt gebruikersvriendelijk
Ik heb voor een vriend van mijn (die is TT verslaafd) een aparte activiteit aangemaakt. Niet echt gebruikersvriendelijk
Verwijderd
Wat is nu de bestwerkende IRDA receiver om een HTPC te besturen met de Harmony (895)?
Ik zie op pricewatch dat de MCE afstandsbediening + receiver niet meer te leveren is. Zie o.a. een Sweex IRDA receiver, werken die gewoon goed?
Kan ik daarmee het systeem ook uit en in standby zetten (met RF extender staat ie straks onder de vloer)..
Ik zie op pricewatch dat de MCE afstandsbediening + receiver niet meer te leveren is. Zie o.a. een Sweex IRDA receiver, werken die gewoon goed?
Kan ik daarmee het systeem ook uit en in standby zetten (met RF extender staat ie straks onder de vloer)..
Ik kan met mijn digitale kabel ontvanger gewoon teletekst kijken.TF schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 22:01:
hoe gaan jullie eigenlijk om met teletekst die je op je tv wil bedienen maar zenders wisselt via een kabelontvanger OID?
de harmony ONE kan echter zowel mijn mini-stereo (Philips MCM390) en mijn speakers (Ozaki B5 HM050) niet bedienen..Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 22:27:
[...]
Elke Harmony kan elke infrarood afstandsbediening vervangen.
diverse dingen geprobeerd maar beide apparaten weigeren dienst met de ONE
mijn 40W4500 & BD-SP350 doen het gelukkig wel

hoe is het trouwens mogelijk de mogelijkheden van een activity uit te breiden (de acties die je op het touchscreen kan doen?)
[ Voor 13% gewijzigd door mschol op 23-01-2009 10:26 ]
Sinds ik allemaal Pioneer spul heb wat met één versterker-remote kan worden bedient gebruik ik de TC30 nooit meer. Kan wel weg voor een leuk prijsjeFietsbel schreef op zondag 18 januari 2009 @ 18:11:
Harman Kardon TC30 is nergens meer te koop, of weten jullie nog ergens een winkel?
Nickname does not reflect reality
Doen ze het helemaal niet of niet correct maar reageren ze wel?mschol schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 10:25:
[...]
de harmony ONE kan echter zowel mijn mini-stereo (Philips MCM390) en mijn speakers (Ozaki B5 HM050) niet bedienen..
diverse dingen geprobeerd maar beide apparaten weigeren dienst met de ONE
..................
Beide zijn gewoon IR ontvangers, dus moet voor elkaar te krijgen zijn. Desnoods met RAW commando's.
edit: beide apparaten komen gewoon voor in de Harmony database, worden dus door gebruikers gebruikt en worden dus gewoon ondersteund. Dus jij doet iets niet helemaal goed........
kun je hier checken.....
[ Voor 29% gewijzigd door kaajee op 23-01-2009 12:49 ]
Verwijderd
Waarschijnlijk een beetje een domme vraag, maar ik kon het niet zo snel ergens vinden.
Mijn Harmony One staat standaard in een stand voor bv óf de DVD speler óf de versterker voor het geluid. Nu wil ik dus zowel de start / stop / pauze knop kunnen bedienen (richting de DVD) en harder / zachter (richting de versterker) zonder dat ik op de logitech moet schakelen van apparaat. Kan dat?
Mijn Harmony One staat standaard in een stand voor bv óf de DVD speler óf de versterker voor het geluid. Nu wil ik dus zowel de start / stop / pauze knop kunnen bedienen (richting de DVD) en harder / zachter (richting de versterker) zonder dat ik op de logitech moet schakelen van apparaat. Kan dat?
Ja, dat is nou juist het hele idee achter de Harmony's, die functionaliteit moet je gewoon in de bewuste/betreffende activiteit zetten.
Bijv. DVD kijken; dan knoppen pauze/play/stop/etc ---> bedienen de DVD speler
knoppen harder/zachter --> bedienen de versterker.
(ergens iets van: ik gebruik de versterker om volume harder/zachter te zetten)
Bijv. DVD kijken; dan knoppen pauze/play/stop/etc ---> bedienen de DVD speler
knoppen harder/zachter --> bedienen de versterker.
(ergens iets van: ik gebruik de versterker om volume harder/zachter te zetten)
De AB van de HK set die ik onlangs heb gekocht zou dat ook kunnen, maar het ding is zooooo verschrikkelijk groot en onhandig + een zwart glanzende toplaag = bittere ellende.Brad Pitt schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 10:49:
[...]
Sinds ik allemaal Pioneer spul heb wat met één versterker-remote kan worden bedient gebruik ik de TC30 nooit meer. Kan wel weg voor een leuk prijsje
Ik heb er net eentje van een andere tweaker overgenomen, maar een tweede kan geen kwaad voor de slaapkamer, stuur maar even een berichtje met je prijs
39
beide ook uit de database toegevoegd.. gaan niet aan of uit (via power of power ON/OFF knopjes)kaajee schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 12:38:
[...]
Doen ze het helemaal niet of niet correct maar reageren ze wel?
Beide zijn gewoon IR ontvangers, dus moet voor elkaar te krijgen zijn. Desnoods met RAW commando's.
edit: beide apparaten komen gewoon voor in de Harmony database, worden dus door gebruikers gebruikt en worden dus gewoon ondersteund. Dus jij doet iets niet helemaal goed........
kun je hier checken.....
als ik ze vervolgens handmatig aanzet, dan op ONE naar hardware -> apparaat ga en een optie kies.. werkt het niet...
ook de remote al commando's van de originele remote laten leren, geen effect m.a.w. ze reageren helemaal niet
heb je wel de raw geleerde functies onder de goede knoppen gezet ??
Asus X99-DELUXE i7-5930K 16 GB (DDR3 2133) asus GTX1070 8 GB , asus xense ,asus usbdvdwriter,CM-COSMOS II,coirsair1200I,evo1TB,960pro512,Seagate2TB+Seagate 2x4TB,canon5350 logi g910+g502 iiyama G2773HS
zo ver ik weet wel..VIPER2001 schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 23:41:
heb je wel de raw geleerde functies onder de goede knoppen gezet ??
ik ga binnenkort gewoon nog een keertje testen...
overigens vind ik em (ondanks het niet werken van 2 apparaten) nog steeds erg tof ^O^
Oh, maar dit vind ik wat anders dan je eerder geschreven: "maar beide apparaten weigeren dienst met de ONE".
Ze doen het dus wel maar niet correct. Ik zou Logitech anders even bellen.......
Ze doen het dus wel maar niet correct. Ik zou Logitech anders even bellen.......
ik heb nu nogmaals de MCM390 ingevoerd, met de informatie uit de logitech database..kaajee schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 09:58:
Oh, maar dit vind ik wat anders dan je eerder geschreven: "maar beide apparaten weigeren dienst met de ONE".
het setje ontvangt elk IR commando echter zijn er maar 2!! commando's die effect hebben (uit de devices -> mini-stereo lijst op de remote) namelijk preset up en preset down...
als ik zoek op internet blijkt dat ik niet de enige ben (iig met aan/uit zetten)
====
oke..
iig maar verder aankutten, als ik m'n stereo set aan de praat krijg ben ik al blij
[ Voor 16% gewijzigd door mschol op 24-01-2009 10:20 ]
Domme vragen bestaan niet.Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 13:02:
Waarschijnlijk een beetje een domme vraag, maar ik kon het niet zo snel ergens vinden.
HahaMijn Harmony One staat standaard in een stand voor bv óf de DVD speler óf de versterker voor het geluid. Nu wil ik dus zowel de start / stop / pauze knop kunnen bedienen (richting de DVD) en harder / zachter (richting de versterker) zonder dat ik op de logitech moet schakelen van apparaat. Kan dat?

Slimme koop, maar dat is nou (zoals kaajee ook al zegt) precies waar je een Harmony voor koopt. Nu ga je er nog meer plezier van hebben!
WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.
poster zal je erg dankbaar zijn voor deze post... ik zou hem graag invullen.fmb schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 10:57:
[...]
Domme vragen bestaan niet.
[...]
Haha(sorry), waar heb je de Harmony voor gekocht dan?
![]()
Slimme koop, maar dat is nou (zoals kaajee ook al zegt) precies waar je een Harmony voor koopt. Nu ga je er nog meer plezier van hebben!
Mijn Harmony heeft een knop activities, hiermee stel je een activiteit in, e.g. TV kijken. Als ik daar op druk gebeurt er het volgende
- tv gaat aan
- digitale decoder gaat aan
- tv gaat naar juist AV kanaal voor decoder
- versterker gaat aan
- versterker gaan naar de decoder als input kanaal.
Als ik zap doet hij dat op de decoder, als ik met het volume speel doet hij dat op de versterker, als ik iets met beeld instellingen doe, doet hij dat op de TV...
Zo heb ik ook activiteiten voor radio, media center, dvd/hd speler.
Activiteiten dus... zelfs m'n opa kan ermee vooruit... (lijkt wel reclame), het wat en hoe van de activities kun je instellen via de bijgeleverde software, daar kan ook een kind de was
[ Voor 4% gewijzigd door Zerveza op 24-01-2009 16:40 ]
Verwijderd
Vanmiddag bij de lokale Dixons toch eindelijk maar een Harmony 525 aangeschaft, en ik vraag me nu al af waarom ik het niet eerder gedaan heb.
Software geinstalleerd, Harmony aansluiten, apparaten uitkiezen, activiteiten toevoegen, klaar. Al met al heeft het installeren me nog minder dan 5 minuten geduurd en hij werkt gelijk vlekkeloos.
De 885 koste overigens maar 50 euro meer, maar het grote display en de activiteiten knoppen konden me uiteindelijk niet verleiden, ik ben zeer tevreden met mijn 525.
Software geinstalleerd, Harmony aansluiten, apparaten uitkiezen, activiteiten toevoegen, klaar. Al met al heeft het installeren me nog minder dan 5 minuten geduurd en hij werkt gelijk vlekkeloos.
De 885 koste overigens maar 50 euro meer, maar het grote display en de activiteiten knoppen konden me uiteindelijk niet verleiden, ik ben zeer tevreden met mijn 525.
even kort een vraagje:
's ochtends springt mijn radio aan als wekker, is het mogelijk de harmony dit te laten herkennen?
zodat, wanneer de radio aanspringt, de harmony automatisch naar de juiste activity gaat?
of dat wanneer ik de activity aandruk dat hij niet eerst het apparaat uit zet en vervolgens weer aanzet?
of is dat te veel gevraagd? (wat ik opzich nog wel logisch vind)
's ochtends springt mijn radio aan als wekker, is het mogelijk de harmony dit te laten herkennen?
zodat, wanneer de radio aanspringt, de harmony automatisch naar de juiste activity gaat?
of dat wanneer ik de activity aandruk dat hij niet eerst het apparaat uit zet en vervolgens weer aanzet?
of is dat te veel gevraagd? (wat ik opzich nog wel logisch vind)
Nee da's te veel gevraagd. Hoe had je dit in gedachten dan? Is toch onmogelijk? De Harmony is toch helemaal niet in staat om iets (signalen) te ontvangen?
(jaja behalve in raw/learn modus zullen de betweters nu zeggen)
Enige optie is nadat je radio aan gegaan is, de Harmony wegrichten van de radio en de juiste Activiteit kiezen/drukken........
(jaja behalve in raw/learn modus zullen de betweters nu zeggen)
Enige optie is nadat je radio aan gegaan is, de Harmony wegrichten van de radio en de juiste Activiteit kiezen/drukken........
Even een vraagje. Als ik de activiteit "Film via PC" start, dan gaat mijn tv aan op het juiste kanaal en mijn receiver ook. Echter kan ik daarna niet gelijk met de harmony one mijn receiver bedienen. Ik moet dan eerst die receiver weer via apparaten aanklikken. Als ik het goed heb zou dit toch gelijk moeten werken. Wat zie ik over het hoofd?
Je hebt je Activity verkeerd ingesteld. Staat potjandorie 4 berichten hierboven (Zerveza) uitgebreid beschreven.........
lees dan gewoon even, doe wat moeite, voordat je lukraak je probleem maar neerplempt!!!

lees dan gewoon even, doe wat moeite, voordat je lukraak je probleem maar neerplempt!!!
je moet onder de knoppen van de activiteit ook natuurlijk de apparaat en de betreffende functie uitkiezen.Executor16 schreef op zondag 25 januari 2009 @ 11:13:
Even een vraagje. Als ik de activiteit "Film via PC" start, dan gaat mijn tv aan op het juiste kanaal en mijn receiver ook. Echter kan ik daarna niet gelijk met de harmony one mijn receiver bedienen. Ik moet dan eerst die receiver weer via apparaten aanklikken. Als ik het goed heb zou dit toch gelijk moeten werken. Wat zie ik over het hoofd?
Asus X99-DELUXE i7-5930K 16 GB (DDR3 2133) asus GTX1070 8 GB , asus xense ,asus usbdvdwriter,CM-COSMOS II,coirsair1200I,evo1TB,960pro512,Seagate2TB+Seagate 2x4TB,canon5350 logi g910+g502 iiyama G2773HS
Ik heb een Harmony One besteld. Zijn er wel drivers voor Vista x64 beschikbaar?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Gebruik mijn Harmony One zonder enig probleem onder Vista x64 (Home Premium)
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Hm, werkt bij mij prima, gebruik zelf de Menu-knop voor het submenu tijdens het afspelen en kan dan gewoon navigeren en op de OK-knop drukken.amahusu schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 15:43:
zijn er hier toevallig mensen die hun WD HD TV mediaspeler ook bedienen met de harmony? Alles doet het prima hier, alleen als ik de options tijdens de film wil aanpassen (dus ondertitelingsspoor, inzoomen etc.) dan werkt de 'OK' knop ineens niet en moet ik op '#' drukken (enter). De 'OK' knop werkt wel gewoon in het wd tv menu.
Heb gewoon de OK-knop staan op device: WDTV, command: Enter
en op de Menu-knop staat op device: WDTV, command: Option
'T is geen 'echt' computer device, je hebt software nodig om hem te kunnen programmeren, komen geen drivers aan te pas.jelmervos schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:14:
Ik heb een Harmony One besteld. Zijn er wel drivers voor Vista x64 beschikbaar?
Staat gewoon hier:
en hier is de software (eigenlijk gewoon een interface die gebruik maakt van internet) te downloaden, zoals je kunt zien staat daar ook gewoon Vista tussen:Systeemvereisten
Pc
Windows® 2000, Windows® XP, Windows Vista®
USB-poort
Cd-rom-drive
Internettoegang
Software:
Titel: Harmony Remote
Software Version: 7.5.0
Post Date: 8/6/2008
Platform: Windows Vista
File Size: Ca. 45 MB
Ja, maar ik begrijp de vraag wel. Voor het programmeren moet je hem toch aan de USB hangen, en moet er dus alsnog een herkenning en (liefst plug and play) drivers geinstalleerd worden. Als je hem niet kan programmeren is hij waardeloos. En x64 was tot voor vista nog het ondergeschoven kindje in dat verband (voor alles waren er drivers in 32, voor zéér weinig ook in 64).
Hetgeen je daar quote is in dat verband ook niet helemaal eerlijk: probeer die software maar is in XP 64 te installeren... brrrr.
Nu, ik heb dat voorlopig nog niet gemerkt in Vista x64. Letterlijk alles wat ik er aan hang werkt tegenwoordig gewoon. In dat verband vind ik vista wél zo lekker. Zo ook de Harmony dus.
Hetgeen je daar quote is in dat verband ook niet helemaal eerlijk: probeer die software maar is in XP 64 te installeren... brrrr.
Nu, ik heb dat voorlopig nog niet gemerkt in Vista x64. Letterlijk alles wat ik er aan hang werkt tegenwoordig gewoon. In dat verband vind ik vista wél zo lekker. Zo ook de Harmony dus.
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Volgens mij heeft elk apparaat wat via USB werkt drivers nodig voordat je hem kan gebruiken in Windows, vandaar mijn vraag. Veel drivers zitten standaad in Windows, maar ik verwachte de drivers voor een universele afstandsbediening niet.
Ik zie dat Vista wordt ondersteund, maar ze zetten er weer niet bij welke versie (32/64bit).
Maar als er mensen zijn die goed kunnen werken met de AB onder 64bit omgeving ben ik gerust, bedankt!
Ik zie dat Vista wordt ondersteund, maar ze zetten er weer niet bij welke versie (32/64bit).
Maar als er mensen zijn die goed kunnen werken met de AB onder 64bit omgeving ben ik gerust, bedankt!
Ik wil vandaag de Harmony 525 of 555 halen aangezien mijn AB defect (naja het werkt wel, maar is niet echt bevordelijk meer)
Maar zou deze AB werken met de Humax PVR-9200C?
Is de batterijduur verlengt sinds 2006 of is deze nog steeds maar 2-3 weken?
Maar zou deze AB werken met de Humax PVR-9200C?
Is de batterijduur verlengt sinds 2006 of is deze nog steeds maar 2-3 weken?
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Als je dit topic gelezen zou hebben zou je weten dat de Harmony met elk infrarood apparaat kan werken.
En hoe kom je erbij dat de batterij duur 2-3 weken is?
Review hier in de pricewatchkaajee schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 10:13:
Als je dit topic gelezen zou hebben zou je weten dat de Harmony met elk infrarood apparaat kan werken.
De bose systemen werken niet goed met de Harmony terwijl de Bose systemen toch ook infrarood zijn?
[ Voor 14% gewijzigd door Meneer iCy op 28-01-2009 10:16 ]
Er zijn net zoveel berichten hier te vinden dat het anders is. Als je toch post in dit topic neem dan even de moeite om één en ander te lezen.
En bose werkt wel hoor: http://www.harmony-forum....2&p=4203&hilit=bose#p4203
(simpele search met bijv. google).
Buiten dat, je hebt toch geen bose?
En bose werkt wel hoor: http://www.harmony-forum....2&p=4203&hilit=bose#p4203
(simpele search met bijv. google).
Buiten dat, je hebt toch geen bose?
Re: Bose lifestyle v20 en Harmony 895
Dank voor alle reacties. Logitech Support heeft mij gecontacteerd en het probleem was meteen opgelost. Alles werkt nu naar behoren. Ze hebben aan mijn apparaten een nieuwe stereo receiver toegevoegd (ik kan wel niet zeggen welke, ze hadden dit gedaan voor ze contact hadden opgenomen). Ik diende een update uit te voeren en de harmony uit te testen. Direct resultaat, geen probleem meer. Indien je hetzelfde probleem hebt, kan je ct opnemen met logitech support en mijn refertenummer (Ref# 080602-000436) vermelden.
[ Voor 47% gewijzigd door kaajee op 28-01-2009 10:43 ]
Ligt een beetje aan de soort batterijen, maar mijn 525 doet het op oplaadbare batterijen een half jaar of zo! Gewoon een beetje kwalitatieve dingen kopen, dan gaat dat prima.iCy schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 10:15:
[...]
Review hier in de pricewatch
De bose systemen werken niet goed met de Harmony terwijl de Bose systemen toch ook infrarood zijn?
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Oke thnx, heb hem al gehaald bij de MM. Was 80 euro, maar laagste prijs garantie reduceerde het bedrag tot 45 euro, want zo duur is die bij de dynabyte,Garyu schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 11:08:
[...]
Ligt een beetje aan de soort batterijen, maar mijn 525 doet het op oplaadbare batterijen een half jaar of zo! Gewoon een beetje kwalitatieve dingen kopen, dan gaat dat prima.
Vanavond eens even spelen, maar ik zag geen knop over om van Tv/Radio over te gaan met me
Humax PVR9200. Dit hebben andere digitale tv decoders ook dus hoe hebben jullie dit opgelost? Gewoon 1 van de andere zwarte knoppen misbruikt (bv info ofzo?)
[ Voor 4% gewijzigd door Meneer iCy op 28-01-2009 13:25 ]
Hier heb ik een aparte activiteit voor gemaakt, "Digitale radio". Ik wil mijn tv dan namelijk ook uit hebben en mijn stereo aan.iCy schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 13:25:
[...]
Oke thnx, heb hem al gehaald bij de MM. Was 80 euro, maar laagste prijs garantie reduceerde het bedrag tot 45 euro, want zo duur is die bij de dynabyte,
Vanavond eens even spelen, maar ik zag geen knop over om van Tv/Radio over te gaan met me
Humax PVR9200. Dit hebben andere digitale tv decoders ook dus hoe hebben jullie dit opgelost? Gewoon 1 van de andere zwarte knoppen misbruikt (bv info ofzo?)
Je kunt de knop natuurlijk ook in je display zetten.
Afgelopen week via bol de 555 aangeschaft. Wat een geweldig goed apparaat, zelfs de vrouw is er enthousiast mee.
Alleen probeer ik zelf nog twee zaken te vinden, maar betwijfel of deze mogelijk zijn.
Bij radio luisteren gaat de STB en de AV receiver aan, maar van de STB wil ik voor elkaar krijgen dat deze meteen op de juiste kanaal van de zender wordt gezet en van de AV receiver wil ik het volume op een bepaalde stand krijgen. Maar hiervan heb ik nog geen mogelijkheid gevonden. Ik mogen begrijpen dat er via RAW leren iets mogelijk is, maar daarvan snap ik nog niet veel.
Alleen probeer ik zelf nog twee zaken te vinden, maar betwijfel of deze mogelijk zijn.
Bij radio luisteren gaat de STB en de AV receiver aan, maar van de STB wil ik voor elkaar krijgen dat deze meteen op de juiste kanaal van de zender wordt gezet en van de AV receiver wil ik het volume op een bepaalde stand krijgen. Maar hiervan heb ik nog geen mogelijkheid gevonden. Ik mogen begrijpen dat er via RAW leren iets mogelijk is, maar daarvan snap ik nog niet veel.
Als je met je originele remote wel/ook direct een/de juiste zender kunt kiezen, kan je dit met de Harmony ook. Zelfde geldt eigenlijk met het volume.
Ik betwijfel of ja dat met de originele kan, dus moet je een workaround vinden.
Voor volume bijv. stel in dat bij de betreffende activiteit het volume eerst helemaal naar 0 gaat, door bijv. 100x op volume down te laten doen. Daarna weer volume up met het gewenst aantal keren om op het gewenste volume te komen. Zoiets ook met de STB/Kanaal.
Omslachtig wellicht, maar de enige manier.......
Voor volume bijv. stel in dat bij de betreffende activiteit het volume eerst helemaal naar 0 gaat, door bijv. 100x op volume down te laten doen. Daarna weer volume up met het gewenst aantal keren om op het gewenste volume te komen. Zoiets ook met de STB/Kanaal.
Inderdaad zeer omslachtig. Dus eigenlijk gezegd NEE het kan niet. Gewoon ff met de AB volume en kanaal instellen, gaat zekers even sneller. Bedankt.kaajee schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 17:26:
Als je met je originele remote wel/ook direct een/de juiste zender kunt kiezen, kan je dit met de Harmony ook. Zelfde geldt eigenlijk met het volume.
Hallo allemaal!
Eergister de knoop doorgehakt en een Harmony One aangeschaft. fantastisch apparaat! na een half uurtje werkte eigenlijk de uitgebreide basisfuncties al prima. Heb echter wel 2 vraagjes, mijn Xbox360 wil niet aangaan bij de activity Xbox360 spelen, en ik zou graag op de activity DVD kijken hem zo willen instellen dat hij het geluid op een bepaalde setting zet (-40db ofzo), kan ik dit ergens doen of is dat niet mogelijk?
Tot nu toe in ieder geval een aanrader!
Eergister de knoop doorgehakt en een Harmony One aangeschaft. fantastisch apparaat! na een half uurtje werkte eigenlijk de uitgebreide basisfuncties al prima. Heb echter wel 2 vraagjes, mijn Xbox360 wil niet aangaan bij de activity Xbox360 spelen, en ik zou graag op de activity DVD kijken hem zo willen instellen dat hij het geluid op een bepaalde setting zet (-40db ofzo), kan ik dit ergens doen of is dat niet mogelijk?
Tot nu toe in ieder geval een aanrader!
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Eh......dat van dat volume staat potjandorie meteen in de post boven die van jou? Neem gewoon even de moeite om 1 en ander te lezen ipv meteen je eigen 'sores' neer te plempen...........
(en die xbox is ook al vele malen aan de orde geweest)
(en die xbox is ook al vele malen aan de orde geweest)
Zou je die icoontjes willen delen met ons?3nzym3 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:29:
Heb inmiddels voor de functie TV kijken favorieten aangemaakt met mooie icoontjes van de zenders.
Laat maar, zelf gevonden: http://www.lyngsat-logo.com/tvcountry/nl.html
[ Voor 12% gewijzigd door jelmervos op 28-01-2009 20:56 ]
kaajee schreef op zondag 25 januari 2009 @ 11:17:
Je hebt je Activity verkeerd ingesteld. Staat potjandorie 4 berichten hierboven (Zerveza) uitgebreid beschreven.........![]()
![]()
Ja, dat gaat lekker de laatste tijd...kaajee schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 20:51:
Eh......dat van dat volume staat potjandorie meteen in de post boven die van jou? Neem gewoon even de moeite om 1 en ander te lezen ipv meteen je eigen 'sores' neer te plempen...........
Sinds gister heb ik de Harmony One, leuk apparaat. Moest wel wat prutsen om de Tv aan goed te krijgen. Deze moet namelijk op EXT1 voor de decoder. De Tv heeft maar 1 ingang (EXT1 dus). Bij het instellen heb ik aangegeven dat er 1 bron ingang is en dat ik deze kies door op een knop te drukken. Helaas geeft de wizard bij 1 bron ingang je niet de mogelijkheid te kiezen welke opdracht hij daarvoor moet gebruiken. Dus heb ik maar 2 bron ingangen ingesteld, de eerste (EXT1) aan de juiste opdracht gekoppeld en bij de 2e (EXT2) gewoon opdracht --Geen-- gekozen. Werkt goed.
Kan je met deze afstandsbediening en een usb to IR een computer MCE maken? (MediaPortal)
Kan niet echt het gewenste antwoord vinden, alleen dat je voor MCE van Microsoft de microsoft IR ontvanger nodig heb.
Kan niet echt het gewenste antwoord vinden, alleen dat je voor MCE van Microsoft de microsoft IR ontvanger nodig heb.
[ Voor 40% gewijzigd door Meneer iCy op 29-01-2009 10:15 ]
Wat bedoel je met "een computer MCE maken?"
Als jij een infrarood device hebt dat reageert op een infrarood afstandsbediening, dan zal ie ook reageren op een Harmony. Vervolgens zul je aan de 'achterkant' (dus softwarematig) moeten zorgen dat de ontvangen ir commando's juist geïnterpreteerd worden.
Dit alles heeft niets met de/een Logitech Harmony te maken in principe.
Als jij een infrarood device hebt dat reageert op een infrarood afstandsbediening, dan zal ie ook reageren op een Harmony. Vervolgens zul je aan de 'achterkant' (dus softwarematig) moeten zorgen dat de ontvangen ir commando's juist geïnterpreteerd worden.
Dit alles heeft niets met de/een Logitech Harmony te maken in principe.
[ Voor 10% gewijzigd door kaajee op 29-01-2009 10:40 ]
@iCy ik heb heelang geprust en heb eindelijk een signaal via mijn Philips ontvanger naar mijn computer gekregen alleen kan ik niets met het signaal (gebruik HIP). De driver die je btw nodig heb voor de ontvanger (terwijl die eigenlijk alleen vista only is) heet MCE Replacement Driver
BTW ik krijg hier net het blaadje binnen van HON grossiers, 76,31€ ex btw voor de Harmony One (zijn toch ook geen prijzen, als je dat vergelijkt met Internet).
BTW ik krijg hier net het blaadje binnen van HON grossiers, 76,31€ ex btw voor de Harmony One (zijn toch ook geen prijzen, als je dat vergelijkt met Internet).
Ben van plan mijn Harmony 785 te upgraden naar een Logitech Harmony One. Nou zie ik op Amazon.co.uk een goede aanbieding van 98 pond.
Is deze ook te gebruiken in Nederland??
[Edit] Laat maar....kan niet geshipped worden naar NL
Is deze ook te gebruiken in Nederland??
[Edit] Laat maar....kan niet geshipped worden naar NL

[ Voor 17% gewijzigd door Flatwhite op 29-01-2009 23:07 ]
Ik zou niet weten waarom niet..........
(wel een enorme korting daar inderdaad; van 100 pond naar 98!!!)
(wel een enorme korting daar inderdaad; van 100 pond naar 98!!!)

[ Voor 53% gewijzigd door kaajee op 29-01-2009 23:10 ]
Ik heb gisteren het omschakelen naar kanaal maar uit gezet aangezien de tv bij 2 keer drukken weer terug gaat naar het oude kanaal.
Wat ik wel ontzettend gaar vind is dat je niet het inschakelen van de tv en een tussenpauze voor het inschakelen van een ander apparaat kan doen. Is het wel mogelijk om gewoon handmatig zelf alle instellingen in te voeren? Ik heb die mogelijkheid namelijk nog niet kunnen vinden. Dus gewoon leeg beginnen en zelf zeggen van: TV-Aan, 5 sec wachten, mediabox aan enzovoorts.
Wat ik wel ontzettend gaar vind is dat je niet het inschakelen van de tv en een tussenpauze voor het inschakelen van een ander apparaat kan doen. Is het wel mogelijk om gewoon handmatig zelf alle instellingen in te voeren? Ik heb die mogelijkheid namelijk nog niet kunnen vinden. Dus gewoon leeg beginnen en zelf zeggen van: TV-Aan, 5 sec wachten, mediabox aan enzovoorts.
Mijn Harmony One werkt nu nagenoeg perfect met mijn apparaten, alleen vind ik het wijzigen van de volume op mijn TV wat traag gaan. Als ik snel op volume omhoog druk dan gaat dit nogal traag, met als resultaat dat het volume op de TV "uitschiet". Ik heb de Intertoetsvertraging al op 0 gezet.
Er is sinds kort ook een Profile voor Plex (Mac OSX). Die tovert je Mac om in een dik Multimedia Platform. Nu kun je deze ook remote opstarten en afsluiten met je Harmony
Er zit een optie in Plex die luistert naar je Harmony, ook al draait het programma niet.
Werkt erg goed en het is echt super mooi! Bij de nieuwe Beta worden bijvoorbeeld achtergronden en themesongs afgespeeld van je favo series.
Maar goed het ging hier om de Harmony. En die doet het er erg goed mee!
Plex: http://www.plexapp.com/
Harmony Thread: http://forums.plexapp.com/index.php?showtopic=1769
Download v0.7.5: http://plex.liquidgravity.com/releases/Plex-v0.7.5.dmg
Werkt erg goed en het is echt super mooi! Bij de nieuwe Beta worden bijvoorbeeld achtergronden en themesongs afgespeeld van je favo series.
Maar goed het ging hier om de Harmony. En die doet het er erg goed mee!
Plex: http://www.plexapp.com/
Harmony Thread: http://forums.plexapp.com/index.php?showtopic=1769
Download v0.7.5: http://plex.liquidgravity.com/releases/Plex-v0.7.5.dmg
Kijk ook eens op http://www.iconharmony.com/icons/jelmervos schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 20:54:
[...]
Zou je die icoontjes willen delen met ons?
Laat maar, zelf gevonden: http://www.lyngsat-logo.com/tvcountry/nl.html
Kwam net van de mediamarkt Arnhem af. Daar hebben ze de harmony 525 voor 77 euro. De Dynabyte ernaast heeft de 525 voor 45 euro. Nu dacht ik: Tjakka, laagste prijs garantie!
Maar wat blijkt nu volgens mediamarkt. De Dynabyte heeft een oude versie van de 522 en de mediamarkt heeft de 525 refresh, daardoor kan er geen laagste prijsgarantie kan worden toegepast.
Is er wel een harmony 525 product refresh, ik kan er niks van vinden op de logitech site?
Maar wat blijkt nu volgens mediamarkt. De Dynabyte heeft een oude versie van de 522 en de mediamarkt heeft de 525 refresh, daardoor kan er geen laagste prijsgarantie kan worden toegepast.
Is er wel een harmony 525 product refresh, ik kan er niks van vinden op de logitech site?
ID4.1M Honey Yellow
Ja, die bestaat. Maar als ze die prijsgarantie niet geven, waarom koop je hem dan niet bij Dynabyte
Persoonlijk voorkeursewer schreef op zondag 01 februari 2009 @ 14:07:
Ja, die bestaat. Maar als ze die prijsgarantie niet geven, waarom koop je hem dan niet bij Dynabyte
ID4.1M Honey Yellow
Ben ik de enige die de besturing icm Mediaportal (en ook min of meer met XP Media Center) dmv de XP MCE receiver behoorlijk vreemd vind werken? Het is erg traag, en als je te vaak achter elkaar drukt repeat hij plots iets van 10 keer de ingedrukte command... Ik heb al alle delays op 0 gezet, en ook de die andere setting van 0 t/m 5 (voor als apparaten niet goed of te veel reageren).
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
En opgelost, bij mij was het wel de instelling bij Probleem oplossen > Tv reageert teveel of niet altijd op sommige opdrachten > 0. Nu schiet de volume tenminste niet meer uit, al vind ik het nog wel wat traag gaan. De snelheid tussen drukken op knoppen is nog wat te lang.jelmervos schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 16:10:
Mijn Harmony One werkt nu nagenoeg perfect met mijn apparaten, alleen vind ik het wijzigen van de volume op mijn TV wat traag gaan. Als ik snel op volume omhoog druk dan gaat dit nogal traag, met als resultaat dat het volume op de TV "uitschiet". Ik heb de Intertoetsvertraging al op 0 gezet.
[ Voor 4% gewijzigd door jelmervos op 02-02-2009 18:53 ]
mijn receiver en digitale tv reageren beide langzamer dan de originele AB.
Ik heb alle 3 de vertragingen op 0 gezet en toch zijn ze langzaam.
Iemand een idee om het te versnellen???
Ik heb alle 3 de vertragingen op 0 gezet en toch zijn ze langzaam.
Iemand een idee om het te versnellen???
Verwijderd
Misschien een domme vraag, maar ik krijg het niet voor elkaar om na een activiteit nog commando's door te geven. Een maand geleden heb ik het ooit gedaan, maar ik kan het gewoon niet meer vinden waar ik het in kan stellen.
Na de activiteit wil ik nog een commando doorgeven om de goede geluidscodec(dts, 7ch enhancer etc.) op mijn receiver in te stellen. Kan iemand mij even de stappen geven waar ik op moet klikken in de onhandige logitech software?
Na de activiteit wil ik nog een commando doorgeven om de goede geluidscodec(dts, 7ch enhancer etc.) op mijn receiver in te stellen. Kan iemand mij even de stappen geven waar ik op moet klikken in de onhandige logitech software?
Klik bij de activiteit op "instellingen"
Daarna "De instellingen voor deze activiteit bekijken" (radio button) en dan op "volgende".
Dan (radio button) "Ja, maar ik wil meer controle over opties en apparaten voor deze activiteit toevoegen." en "volgende".
Ga het riedeltje door tot je komt bij "Controleer de acties voor uw activiteit TV Kijken:".
Hier kun je nog acties toevoegen.
Bij mij staan er een aantal stappen om van Digital Auto naar Analog te gaan. Bij het afsluiten weer een paar handelingen om weer op Digital Auto uit te komen.
Succes
Daarna "De instellingen voor deze activiteit bekijken" (radio button) en dan op "volgende".
Dan (radio button) "Ja, maar ik wil meer controle over opties en apparaten voor deze activiteit toevoegen." en "volgende".
Ga het riedeltje door tot je komt bij "Controleer de acties voor uw activiteit TV Kijken:".
Hier kun je nog acties toevoegen.
Bij mij staan er een aantal stappen om van Digital Auto naar Analog te gaan. Bij het afsluiten weer een paar handelingen om weer op Digital Auto uit te komen.
Succes
Verwijderd
Zit met het volgende probleem met m'n harmony one:
Ik heb dus de activiteit "TV kijken" die mijn HD Digicorder (Telenet) aanzet en die de tv goed zet op HDMI 2. Maar als ik op "TV kijken" klik dan, als m'n digicorder al aan staat, dan zet hij de digicorder uit! en klik ik erop wanneer de tv op analoge tv staat dan zet hij juist de digicorder aan. Dus hij zet hem niet op het juist kanaal.
Weet iemand een oplossing hiervoor want ik zit al 2 uur te prutsen zonder resultaat
Ik heb dus de activiteit "TV kijken" die mijn HD Digicorder (Telenet) aanzet en die de tv goed zet op HDMI 2. Maar als ik op "TV kijken" klik dan, als m'n digicorder al aan staat, dan zet hij de digicorder uit! en klik ik erop wanneer de tv op analoge tv staat dan zet hij juist de digicorder aan. Dus hij zet hem niet op het juist kanaal.
Weet iemand een oplossing hiervoor want ik zit al 2 uur te prutsen zonder resultaat
Je moet zorgen dat alle apparaten uitstaan als je begint met je afstandbediening. Deze onthoud namelijk of een apparaat al aan of uit staat. Als jij tussendoor iets handmatig aan of uit gaat zetten dan weet de afstandbediening natuurlijk niet dat jij iets aan dan wel uit hebt gezet.Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 16:38:
Zit met het volgende probleem met m'n harmony one:
Verwijderd
Maar als alles de digicorder uit staat dan zet hij de tv nog altijd niet op het juist kanaaljongentje schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 16:46:
[...]
Je moet zorgen dat alle apparaten uitstaan als je begint met je afstandbediening. Deze onthoud namelijk of een apparaat al aan of uit staat. Als jij tussendoor iets handmatig aan of uit gaat zetten dan weet de afstandbediening natuurlijk niet dat jij iets aan dan wel uit hebt gezet.
De "help" functie op de Harmony kan dit proberen op te lossen, of anders op je PC de "activiteit" verder aanpassen, is vast wel mogelijk om in te stellen dat hij dat ook moet doen.
Je ziet het lampje van activiteiten oplichten als hij een IR signaal verstuurt. Zie jij hem oplichten voor de tijd dat je TV klaar is met aangaan (en dus IR verstuurt die je TV nog niet verwerkt, er is vaak een vertraging tussen het aanzetten en het daadwerkelijk kunnen wisselen van kanalen) dan kun je in de software bij problemen oplossen de vertragingen (zoals deze) instellen.Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 16:54:
[...]
Maar als alles de digicorder uit staat dan zet hij de tv nog altijd niet op het juist kanaal
Overigens grappig dat je zelf niet even de moeite hebt gedaan om op problemen oplossen te klikken in de software, daar staat het toch vrij letterlijk en stap-voor-stap beschreven.
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Ik heb momenteel een Harmony One, alleen heb ik wat problemen met het uitschakelen van mijn HTPC. Eerst gold het probleem zowel voor het inschakelen en uitschakelen, maar het inschakelen heb ik kunnen oplossen met de help-functie op de remote.
Nu is het echter nog het geval dat de HTPC niet wil uitschakelen. Ik heb geprobeerd:
1. Handmatig afsluiten toe te voegen in de applicatie (geen effect)
2. De opdracht te "leren" (geen effect)
3. PowerToggle ipv afsluiten te proberen (geen effect)
(PS het lampje van de receiver ontvangt wel een signaal, maar sluit niet af)
Ik gebruik gewoon de MCE reciever en zouden geen probleem moeten opleveren. Ik krijg ook de impressie dat ik iets verkeerd doe, maar ik heb geen idee wat exact. Iemand ervaring hiermee?
Nu is het echter nog het geval dat de HTPC niet wil uitschakelen. Ik heb geprobeerd:
1. Handmatig afsluiten toe te voegen in de applicatie (geen effect)
2. De opdracht te "leren" (geen effect)
3. PowerToggle ipv afsluiten te proberen (geen effect)
(PS het lampje van de receiver ontvangt wel een signaal, maar sluit niet af)
Ik gebruik gewoon de MCE reciever en zouden geen probleem moeten opleveren. Ik krijg ook de impressie dat ik iets verkeerd doe, maar ik heb geen idee wat exact. Iemand ervaring hiermee?
[ Voor 5% gewijzigd door Cardinal op 10-02-2009 09:38 ]
Maar als je de HTPC met de 'gewone' (originele) MCE remote probeert uit te zetten, lukt het dan wel?
Ja, met de orginele MCE remote gaat hij wel uit.
Als hij hem leert zou het gewoon moeten werken hoorcardinal808 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 11:13:
Ja, met de orginele MCE remote gaat hij wel uit.
Dit topic is gesloten.