Ik heb de Harmony One nu al een half jaartje in gebruik in combinatie met een Philips TV... Je moet maar eens goed testen hoe je TV reageert als je deze uitzet met de knop en vervolgens aanzet. Hierna nog een keertje maar dan doe je als extra handeling even de Standby toets gebruiken ... Bij mij is de opstartcycles dan wat anders... Ik zet hierdoor eerst altijd mijn TV op standby om vervolgens deze met de knop uit te zetten.. Anders is de One de draad kwijt... Om kort even aan te geven waar het verschil inzit, zet ik hem met de knop rechtstreeks uit en ik zet de TV aan, dan gaat de TV terug naar de laatst actieve zender. Druk ik eerst op standby, dan gaat de TV altijd terug naar Ext1...Verwijderd schreef op woensdag 31 december 2008 @ 10:34:
[...]
Welke tv heb je? Ik doe namelijk precies hetzelfde. 's avonds zet ik de tv helemaal uit met de power knop op de tv zelf. Als ik de dag er na de tv aan zet met de power knop op de tv, gaat de tv ook helemaal aan. Als ik vervolgens op de activity 'watch tv' klik op de harmony one blijft mijn tv gewoon aan! Pas als ik de power knop op de harmony one gebruik, schakelt de tv uit. Nu heb ik die harmony one ook pas enkele dagen in bezit dus kan niet echt een oplossing voor jouw probleem bedenken. Maar als je wil dat ik bepaalde instellingen voor je op zoek, laat het me dan maar weten.
(tv = philips 37pf9731)
Ik heb hier echt mee lopen vogelen in het begin... Maar nu werkt het al een tijdje als een trein, ik vind het echt een geweldig aparaat, puntje van krtiek vind ik het Touchscreen, is eigenlijk te gevoelig en ik druk vaak mis en ik denk dat je dit met knopjes niet hebt..
[ Voor 14% gewijzigd door CronoS76 op 31-12-2008 11:22 ]