Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
RichieB schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:11:
@LiquidT_NL: je kan toch gewoon aan de activiteit voor je HTPC een vertraging opnemen en dan het commando om je TV op de juiste input te zetten?
Dat heb ik dus gedaan, maar de remote blijkt er weinig mee te doen :S Ik heb al zitten proberen hiermee (5s, 10s etc) maar geen succes. Wat ik NIET snap is dat ik in de apparaatvolgorde van aanzetten de HTS bovenaan heb staan, maar dat altijd EERST de tv aangaat, en pas na een seconde of 6 mijn HTS. Want als gewoon die HTS aan gaat, dan mijn TV, en dan naar het kanaal switcht ben ik van mijn probleem af.

Iemand anders nog ideeën? Toevallig dezelfde (soort) TV oid, met ook SCART apparaten?
RichieB schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:11:Overigens is het gebruik van SCART bij een LE40A656 wel een beetje jammer. Heb je geen component of HDMI op je HTS?
Meh, mijn HTS kan sowieso dan nog 480p over component, maar dat is het niet waard voor mij. Ik gebruik namelijk de HTS puur als receiver, al mijn media kijk ik op mijn HTPC.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:13
LiquidT_NL schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:31:
[...]

Wat ik NIET snap is dat ik in de apparaatvolgorde van aanzetten de HTS bovenaan heb staan, maar dat altijd EERST de tv aangaat, en pas na een seconde of 6 mijn HTS. Want als gewoon die HTS aan gaat, dan mijn TV, en dan naar het kanaal switcht ben ik van mijn probleem af.
Dat lijkt me een mooie vraag voor de Logitech helpdesk. Want die volgorde moet gewoon werken natuurlijk. De helpdesk is echt goed, dus gewoon even bellen.

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
RichieB schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:40:
[...]

Dat lijkt me een mooie vraag voor de Logitech helpdesk. Want die volgorde moet gewoon werken natuurlijk. De helpdesk is echt goed, dus gewoon even bellen.
Oh als ze ook met dit soort dingen helpen is dat wel mooi. Ga ik dan maar even doen straks.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sikkek
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:33
Volgens mij zat er ergens in de software ook een optie voor scart geactiveerde TV's, weet uit mijn hoofd niet precies waar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ben bang dat onze Harmony 555 spontaan overleden is :(

Eergister begon hij vaag te doen, alle functies algen door elkaar, geen enkel knopje op de remote deed nog wat hij moest doen. Toen de remote aan de laptop gehangen om even de instellingent e bekijken en er bleek een firmware update te zijn dus die is geïnstalleerd. Vreemd genoeg werkte de remote toen weet goed, nergens alst van gehad.

Gisteravond waren er echter weer dezelfde problemen, geen enkele functie werkte nog goed. de tekst in de display verdwijnt soms helemaal erg vaag! Het vreemde is dat er ook niets met de remote gebeurd is, niet laten vallen oid.

herkent iemand deze problemen?

[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 28-10-2008 15:49 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Chaoss schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:48:
Ben bang dat onze Harmony 555 spontaan overleden is :(

Eergister begon hij vaag te doen, alle functies algen door elkaar, geen enkel knopje op de remote deed nog wat hij moest doen. Toen de remote aan de laptop gehangen om even de instellingent e bekijken en er bleek een firmware update te zijn dus die is geïnstalleerd. Vreemd genoeg werkte de remote toen weet goed, nergens alst van gehad.

Gisteravond waren er echter weer dezelfde problemen, geen enkele functie werkte nog goed. de tekst in de display verdwijnt soms helemaal erg vaag! Het vreemde is dat er ook niets met de remote gebeurd is, niet laten vallen oid.

herkent iemand deze problemen?
Iets heel stoms misschien, maar zijn de batterijen niet aan vervanging toe? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

hehe was ook mijn gedachte, kheb 2 vd 4 vervangen meer had ik even niet bij de hand maar dat holp iig niets.

[ Voor 19% gewijzigd door Chaoss op 28-10-2008 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Sikkek schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:15:
Volgens mij zat er ergens in de software ook een optie voor scart geactiveerde TV's, weet uit mijn hoofd niet precies waar....
Klopt, maar daar doet hij dus helemaal niets mee :P
Chaoss schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:39:
hehe was ook mijn gedachte, kheb 2 vd 4 vervangen meer had ik even niet bij de hand maar dat holp iig niets.
Eerst even allemaal dan vervangen hè :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 07:55

SeatRider

Hips don't lie

Vanmorgen legde ik mijn Harman Kardon TC-30 op de lader, grote knal, en exit voeding... Lampje brandt niet meer op de dock, en voedinkje ruikt verbrand. Helaas voor mij is de remote van juni 2007, dus buiten de garantie. Iemand een tip hoe ik deze het beste kan vervangen? Iets universeels wellicht?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
Gewoon op zoek naar een voeding/lader met dezelfde specs. Staan vast wel ergens op de voeding vermeldt. Evt. het originele stekkertje bewaren of er af knippen, mocht je geen passend stekkertje kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

kaajee schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 12:59:
Gewoon op zoek naar een voeding/lader met dezelfde specs. Staan vast wel ergens op de voeding vermeldt. Evt. het originele stekkertje bewaren of er af knippen, mocht je geen passend stekkertje kunnen vinden.
8 volt, 0,5A. Ik ga wel aan de slag met een goedkoop universeel dingetje dan, en dan beginnen met iets lagere voltages voor de zekerheid. Via USB laadt ie niet op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

SeatRider schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 12:28:
Vanmorgen legde ik mijn Harman Kardon TC-30 op de lader, grote knal, en exit voeding... Lampje brandt niet meer op de dock, en voedinkje ruikt verbrand. Helaas voor mij is de remote van juni 2007, dus buiten de garantie. Iemand een tip hoe ik deze het beste kan vervangen? Iets universeels wellicht?
Je kan natuurlijk ook proberen nog garantie te claimen...
Van een apparaat met een dergelijke prijs mag je toch wel verwachten dat 'ie het langer volhoud dan 1,5 jaar?
Misschien beetje lastig als je um online gekocht hebt, maar volgens mij mag je gewoon garantie claimen, of i.i.g. flinke korting op een nieuwe lader.
Maar een universele voeding is misschien wel sneller geregeld.

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Arie-Kanarie schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 14:04:
[...]

Je kan natuurlijk ook proberen nog garantie te claimen...
Van een apparaat met een dergelijke prijs mag je toch wel verwachten dat 'ie het langer volhoud dan 1,5 jaar?
Misschien beetje lastig als je um online gekocht hebt, maar volgens mij mag je gewoon garantie claimen, of i.i.g. flinke korting op een nieuwe lader.
Maar een universele voeding is misschien wel sneller geregeld.
Tja, op zich heb je gelijk, alleen:
W.Wezz schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 12:36:
[...]

De klantenservice van HK is opgeheven enkele weken terug nadat HK is overgenomen en bij de Harman Group is toegevoegd. Er wordt dus helemaal geen support meer gegeven aan HK TC30 producten. De TC30 wordt ook niet meer geproduceert door HK. Heb ik me laten vertellen door de NL distributeur van HK.
............
Kan nog best lastig worden.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 15:29

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Van Ibood:
Afbeeldingslocatie: http://martijnfoto.nl/dump/IMG_23442344.jpg

Ik heb er zelf al 1, deze alvast gekocht als kerstcadeau voor m'n schoonvader. Ik was overigens niet de enige die er 1 besteld heeft bij Ibood, de UPS-man vroeg me wat Ibood is, want hij had er nog 25 bij. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

LiquidT_NL schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:33:

[...]

Eerst even allemaal dan vervangen hè :P
Done... helaasch geen oplossing, soms werkt hij totaal neit goed en soms weer wel, dvd-event lijtk het altijd te doen, schakel je over op tv-kijken dan fubart hijw eer, druk je op 3 gaat hij naar kanaal 16...wtf echt alle functies lijken dan door elkaar te liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Mocht je deze niet vinden,dan heb ik wel interesse in je TC-30. Die van mijn begint namelijk erg veel kuren te vertonen (kan oa niet meer updaten via USB :( )

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reden temeer om eindelijk over te stappen op Logitech ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NPrimus
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-04-2022
Ik heb sinds een week een Harmony One, en tot nu toe bevalt hij echt super!
Echter, een vraagje: Ik zit in de Activiteit 'TV Kijken' en druk op de Uit-knop. De tv wordt dan als eerste uitgezet, en daarna de versterker en de digitale tuner. De tv gaat echter aan bij zowat elk IR-signaal dat hij ontvangt. Probleem: de tv staat alsnog aan op het eind.
Ik heb al een keer de volgorde van inschakelen aangepast, in de hoop dat hij die volgorde omgekeerd toepast bij het uitschakelen, maar helaas. Ook andersom werkt niet.

Overigens ging dit helemaal in het begin wel goed, maar na wat aanpassingen en updates ineens niet meer. Ik ben ook al een keer helemaal opnieuw begonnen met apparaten en activiteiten toevoegen, maar ook dat mocht niet baten.

Dank voor eventuele hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdGnoj
  • Niet online
Deze zijn op ebay te koop voor zo'n 20 dollar inclusief verzending uit de US. Ook kun je hier extra batterijen bestellen.
Ebay Item number: 320313444455

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe je digitale radio van UPC insteld op je Harmony 1000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:28:
Iemand enig idee hoe je digitale radio van UPC insteld op je Harmony 1000?
Net zoals je dat doet met je originele UPC remote. Is/kan gewoon een 1-op-1 'kopie van de UPC remote......
(evt. met learning/raw mode)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 22:14:
Reden temeer om eindelijk over te stappen op Logitech ;)
Veel problemen wat ik heb komen niet door HK maar meer door 3 kids die ik hier heb rond lopen ;)
Daar kan zelfs een Logitech niet tegen. :|
En trouwens de TC-30 is gewoon een Logitech maar dan door HK uitgebracht

[ Voor 10% gewijzigd door seninha op 31-10-2008 16:09 ]

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
seninha schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:07:
[...]
........
En trouwens de TC-30 is gewoon een Logitech maar dan door HK uitgebracht
Klopt voor het hardware gedeelte. Software en support: zie hierboven. Daar is het duidelijk géén Logitech.......... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

EdGnoj schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:51:
[...]

Deze zijn op ebay te koop voor zo'n 20 dollar inclusief verzending uit de US. Ook kun je hier extra batterijen bestellen.
Ebay Item number: 320313444455
Ik heb uiteindelijk ontdekt dat de laadapparaten van mijn DiNovo toetsenborden hetzelfde zijn, ik plug hem wel af en toe om, scheelt me weer een hoop geetter met extra laadapparaten maken/bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:02

Priet

To boldly do what no one has..

Hoe verwijder je eerder geleerde knoppen :?

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
Priet schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 10:37:
Hoe verwijder je eerder geleerde knoppen :?
Door de helpdesk te bellen. Die kunnen dat zo voor je doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdGnoj
  • Niet online
Voor de liefhebbers, vandaag is de 895 in de aanbieding bij http://www.just247.nl
voor 129,95 + 5,95 verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je de 555 eigenlijk uitzetten? Glow gaat natuurlijk wel weg na 10 seconden ( heb ik zo ingesteld ) maar je blijft altijd het menu zien in het zwart, dus hoe zet je m uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

euhm hij gaat uit als je hem neerlegt en niet gebruikt, nouhja uit t'is meer stand-by. Er zit een bewegings sensor in zodat hij aangaat zodra je hem oppakt. Deze sensor is imho wel erg gevoelig! als ik richting dat ding loop, ziek ik hem al aanspringen als ik er nog 2 meter vanaf ben :P

Batterijen gaan overigens (in verhouding) vrij lang mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:41
Ik heb ook een 555 gekocht van ibood voor in de slaapkamer. Harmony One ligt beter in de hand en de knoppen zitten ook logischer die ik in de woonkamer gebruik.

Maar goed... voor 40 euro is het toch wel een goede aankoop aangezien een UPC remote helemaal een ergonomische hel is :)

Is er trouwens een mogelijkheid tot een sleeptimer voor alle devices?

[ Voor 12% gewijzigd door lowfi op 04-11-2008 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Wellicht een stomme vraag:

Ik heb een LG LCD televisie en een Samsung DVB-T (Digitenne) tuner. Nu wil ik de twee losse afstandsbedieningen vervangen voor een Logitech Harmony 525.

Kan ik de Harmony zodanig instellen, dat de powerknop beide apparaten tegelijk in of uitschakelt? En dat ik het volume van de TV regel met de volumetoetsen en de tussen de zenders schakel op de DVB-T tuner met de zaptoetsen? Dit het liefst zonder telkens tussen apparaten te switchen op de afstandsbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
ja ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:32
F4T4L_3RR0R schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 03:07:
Wellicht een stomme vraag:

Ik heb een LG LCD televisie en een Samsung DVB-T (Digitenne) tuner. Nu wil ik de twee losse afstandsbedieningen vervangen voor een Logitech Harmony 525.

Kan ik de Harmony zodanig instellen, dat de powerknop beide apparaten tegelijk in of uitschakelt? En dat ik het volume van de TV regel met de volumetoetsen en de tussen de zenders schakel op de DVB-T tuner met de zaptoetsen? Dit het liefst zonder telkens tussen apparaten te switchen op de afstandsbediening.
Misschien eens dit topic doorlezen ;)

Maar kort gezegt: Ja.

Maar hoe je het moet doen, dat mag je dan zelf uitzoeken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
lowfi schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 17:06:
............

Is er trouwens een mogelijkheid tot een sleeptimer voor alle devices?
U bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Een mogelijkheid om bv na 30min alle apparaten automatisch uit te schakelen. Vergelijkbaar met de sleeptimer voor de tv maar dan dus ook bv voor de versteker, gameconsole en cable encoder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dat is (helaas) niet mogelijk.
Goede tip voor Logitech om dat in hun software te inplementeren. Meld het ze even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je zo'n dure, maar zeer coole, remote koopt (in mijn geval de One)... ga er dan vooral niet op staan!
Gaat ie stuk ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
lowfi schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 09:12:
Een mogelijkheid om bv na 30min alle apparaten automatisch uit te schakelen. Vergelijkbaar met de sleeptimer voor de tv maar dan dus ook bv voor de versteker, gameconsole en cable encoder....
&
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 11:12:
Nee, dat is (helaas) niet mogelijk.
Goede tip voor Logitech om dat in hun software te inplementeren. Meld het ze even :)
Maar dat is toch een feature van de apparatuur en niet van de/een remote? De apparatuur heeft dit soort opties (of niet) heeft helemaal niets met de remote te maken.

Als Logitech al aan zoiets zou denken, wat ik niet verwacht en ook raar zou vinden, zou je nl. de remote ook nog eens ten alle tijde op de apparatuur gericht moeten hebben. Anders heeft het versturen van het 'sleep commando' vanaf de Harmony helemaal geen effect natuurlijk. Gaat dus niet werken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stel je hebt een activiteit waarbij drie apparaten gebruikt worden, dan zouden alle drie de apparaten die optie moeten hebben. Onwaarschijnlijk dat je dat tegen gaat komen. Het zou dus makkelijk zijn als je remote gaat zitten aftellen en nadien de activiteit beëindigd.
Ja je dient dan je remote richting je apparatuur te hebben liggen. So what?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 16:38:
......
Ja je dient dan je remote richting je apparatuur te hebben liggen. So what?
Dat gaat natuurlijk nooit werken en zal Logitech nooit implementeren/ondersteunen! Denk na!
Je kunt je de telefoontjes al voorstellen.......

Je hele gezin (WAF factor) moet er dan aan denken om, voordat ze naar bed gaan bijv, de remote wel dusdanig neer te leggen dat ie vrij zicht heeft op de apparatuur. Als die apparatuur überhaupt al allemaal in een bereikbare range van de remote staat!!

o en denk erom: niet per ongeluk een kussentje of krant op de remote laten liggen want dan werkt het niet!! En ook de remote niet in de oplader stoppen, die in de vensterbank staat, want dan heeft ie geen 'vrij zicht' op de apparatuur!!

Kom op! Denk na!! Ik vind het een aardig idee, maar natuurlijk complete onzin........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
@kaajee: niet emotioneel worden. Ik vind het zelf ook een aardig idee, en natuurlijk zitten er randvoorwaarden aan, maar zeker geen onzin. Ik zou het erg handig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Dat de AB op de apparatuur gericht moest zijn was ik even vergeten :$

En gelijk onmogelijk omdat ik deze functie vooral in bed handig zou vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zou perfect toegevoegd kunnen worden,als Logitech het klokje eindelijk zou klaar hebben,en als je een ir/rf modulle hebt.
Je zou dan perfect een timer kunnen instellen en de harmony doet de rest,door de ir/tf modulle moet er dus ook niet gericht worden.
En die modulle is wel een echte aanrader,want hoe goed het toestel ook is,je moet altijd dat ding goed richten,en zoals ik zit,staat de salon tafel in de weg.En nu met deze module is het echt een gemak,je drukt de activiteit en het komt voor 100% in orde,zelfs sneller als zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMorgoth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

LordMorgoth

Valar Morghulis!

Misschien een stomme vraag, maar is het met de Harmony 1000 ook mogelijk om een scherm met knoppen aan te maken met je favoriete tv zenders?

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H'ghar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

LordMorgoth schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 10:40:
Misschien een stomme vraag, maar is het met de Harmony 1000 ook mogelijk om een scherm met knoppen aan te maken met je favoriete tv zenders?
Ik heb zelf de 555, maar dat moet volgens mij gewoon mogelijk zijn.
Als je aan zon knop de toets(en) van je afstandsbediening koppelt en dan de knop de naam van de zender geeft ben je er.

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stomme vragen bestaan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Wel vragen die in deze en het vorige topic al meerdere malen zijn beantwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Stomme antwoorden wel. :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 07:26

Sandyman538

SandstorM [148839]

Zoiets??

Daar staan de logo's voor tv zenders, staat erg mooi bij mijn Harmony one. Deze logo's zijn voor de harmony 1000 gemaakt. Zo komt het er dan ongeveer uit te zien.

Afbeeldingslocatie: http://harmony-forum.nl/downloads/1000-logo/1000-logo.jpg

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Zijn er eigenlijk van die siliconen hoesjes te krijgen voor bijvoorbeeld een 895? Zeg maar van die hoesjes die je om de Wii remotes hebt? De kleine hier vind mijn AB namelijk héél interessant, en ik zie dat nog wel eens fout gaan.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-09 11:58
Ja dat is mogelijk.

Ik weet niet precies hoe, ik heb zelf een One.

Overigens kun je logo's van vrijwel alle zender ter wereld hier vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Werken er bij de canadese helpdesk van logitech medewerkers die nederlands spreken?

Mijn vrouw had vorige week gebeld met de NL helpdesk (ivm eerder omschreven probleem) maar die konden ons niet verder helpden en hadden het probleem doorgezet naar de Canadese afdeling. Vanavond werden we gebeld door Logitech (een of ander vaag 14-cijferig tel. nummer)... was dus iemand van logitech.

Probleem is nu iig opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Chaoss schreef op maandag 17 november 2008 @ 20:46:
Werken er bij de canadese helpdesk van logitech medewerkers die nederlands werken?

Mijn vrouw had vorige week gebeld met de NL helpdesk (ivm eerder omschreven probleem) maar die konden ons niet verder helpden en hadden het probleem doorgezet naar de Canadese afdeling. Vanavond werden we gebeld door Logitech (een of ander vaag 14-cijferig tel. nummer)... was dus iemand van logitech.

Probleem is nu iig opgelost.
huh? en huh?

Werken er bij de Canadese helpdesk mensen die Nederlands werken.
Die Nederlands spreken bedoel je wellicht?

en wat is het probleem cq. vraag nou precies? Je bent toch geholpen nu? Of dat nou vanuit Canada of vanuit China is gebeurd...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

jah sorry typo, zei ik ergens dat ik er een probleem mee had? ;) nee dus, ik vroeg het me gewoon af omdat het wat typisch overkwam... hij had ook een klein beetje een accent vandaar.

Probleem werdt overigens veroorzaak door een hele vreemde bug in de software. blijkbaar als je het woord "versterker" in de instellingen gebruikt gaat je AB vaag doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Voor de mensen die nog een Harmony zoeken,

Vicomputer heeft de 555 in de aanbieding voor 35,-.... Als ik er nog geen had wist ik het wel... koopje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMarcel
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-08 13:32
Hetzelfde geldt voor Paradigit, en bij Computerland kost ie 33 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayures
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-08 16:52
Chaoss schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:40:
Voor de mensen die nog een Harmony zoeken,

Vicomputer heeft de 555 in de aanbieding voor 35,-.... Als ik er nog geen had wist ik het wel... koopje!
computerland.nl voor 33,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:25
Ik heb dus met behulp van favorieten mooie icoontjes gemaakt voor elke zender. Het werkt wel alleen bij zender 10 springt de tv automatisch naar zender 0. Bij zender 11 springt de tv naar zender 1. Ik kan dus eigenlijk maar gebruik maken van 9 favoriete zenders. Lijkt mij dat dit niet helemaal de bedoeling is.

Bij de instellingen bij de Logitech Harmony Remote Software op mijn pc vul ik gewoon '10' en '11' in bij de 10e en 11e zender. Maar de afstandsbediening ziet dit dus als 0 en 1. Doe ik nu iets verkeerd of heeft iemand hier de oplossing voor?

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
UltraSub schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 22:39:
Zijn er eigenlijk van die siliconen hoesjes te krijgen voor bijvoorbeeld een 895? Zeg maar van die hoesjes die je om de Wii remotes hebt? De kleine hier vind mijn AB namelijk héél interessant, en ik zie dat nog wel eens fout gaan.. ;)
Niemand? -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Oh my, wat een lelijk ding :P
Ik had echt een beetje gehoopt op zo'n lekker passend Wii-mote dingetje. Maar mijn zoektocht op internet is inmiddels gestrand. Dat snap ik nou niet, dat daar niet meer in te krijgen is. Valt echt vies tegen.

Tuurlijk kun je die kleine leren dat hij er af moet blijven. Maar we weten allemaal hoe het gaat, vroeg of laat heeft hij hem toch een keer te pakken en laat hij hem uit zijn handjes kletsen. Kan ik wel gaan lopen schelden, maar dan is het toch al te laat :)
Beter proactief handelen, en dan alsnog leren dattie er niet aan mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
evleerdam schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 19:15:
Ik heb dus met behulp van favorieten mooie icoontjes gemaakt voor elke zender. Het werkt wel alleen bij zender 10 springt de tv automatisch naar zender 0. Bij zender 11 springt de tv naar zender 1. Ik kan dus eigenlijk maar gebruik maken van 9 favoriete zenders. Lijkt mij dat dit niet helemaal de bedoeling is.

Bij de instellingen bij de Logitech Harmony Remote Software op mijn pc vul ik gewoon '10' en '11' in bij de 10e en 11e zender. Maar de afstandsbediening ziet dit dus als 0 en 1. Doe ik nu iets verkeerd of heeft iemand hier de oplossing voor?
Ik denk dat jij eens naar de snelheid van de uitvoer van commando's kunt kijken?
Het lijkt er op dat hij nu 1 doet, en even later pas 0. En als daar te lang tussen zit zal je ontvangende partij ze niet meer aan elkaar plakken. Weet niet meer precies hoe het heet, maar je kunt dit instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
UltraSub schreef op woensdag 19 november 2008 @ 07:41:
[...]

Ik denk dat jij eens naar de snelheid van de uitvoer van commando's kunt kijken?
Het lijkt er op dat hij nu 1 doet, en even later pas 0. En als daar te lang tussen zit zal je ontvangende partij ze niet meer aan elkaar plakken. Weet niet meer precies hoe het heet, maar je kunt dit instellen.
Ik denk dat je gedeeltelijk gelijk hebt, het lijkt wel over mijn tv twee keer schakelt, eerst naar 1 en dan naar 0. Toch blijkt het niet te werken, ik heb de intertoetsvertraging veranderd:
Intertoetsvertraging. Wanneer een apparaat een infraroodopdracht ontvangt, is het apparaat 'bezig' de opdracht te verwerken. De hoeveelheid tijd die het apparaat nodig heeft om op een volgende opdracht te reageren, wordt de 'intertoetsvertraging' genoemd, en duurt meestal tussen 0 en 300 milliseconden. Apparaten met lange intertoetsvertragingen reageren langzamer op meerdere infraroodopdrachten (bijvoorbeeld wanneer er van tv-kanaal gewisseld wordt).
Echter, als ik deze verlaag, (hij staat standaard op 100ms) is het probleem niet verholpen.

Ik denk dat het probleem iets anders is. Als ik op mijn normale AB naar bijvoorbeeld 10 wil gaan, kan ik niet zomaar 1 en dan 0 drukken. Maar ik moet dan het knopje -- drukken en dan 10. Iemand een idee hoe ik dat toe kan voegen aan de Harmony 1000? Dus als ik op een favoriete zender boven de 9 druk, dat hij eerst -- selecteert en dan pas 10?

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

evleerdam schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:06:
[...]

Ik denk dat je gedeeltelijk gelijk hebt, het lijkt wel over mijn tv twee keer schakelt, eerst naar 1 en dan naar 0. Toch blijkt het niet te werken, ik heb de intertoetsvertraging veranderd:

[...]

Echter, als ik deze verlaag, (hij staat standaard op 100ms) is het probleem niet verholpen.

Ik denk dat het probleem iets anders is. Als ik op mijn normale AB naar bijvoorbeeld 10 wil gaan, kan ik niet zomaar 1 en dan 0 drukken. Maar ik moet dan het knopje -- drukken en dan 10. Iemand een idee hoe ik dat toe kan voegen aan de Harmony 1000? Dus als ik op een favoriete zender boven de 9 druk, dat hij eerst -- selecteert en dan pas 10?
Is daar ook niet een instelling voor? Ik ben laatst een paar uur bezig geweest met mn 555 en er staat mij ergens iets bij dat ik tijdens een wizard oid voor mijn TV op kon geven hoe ik naar zenders boven de 9 zapte.
Als je dat niet kan vinden of dat dat niet werkt in dit geval, dan kun je toch ook eerst de -- toets doen, dan de 1 en dan de 0.
Ik bedoel, als 2 toetsen achterelkaar kunnen, waarom dan niet een reeks van 3?
Heb zelf een activiteit die 7 toetsen achter elkaar doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En anders doet de Logitech helpdesk het wel voor je :)

• synthdood
  • Laatst online: 27-06-2022
Deze week zag ik in een Computerland foldertje de 555 voor 33 euro staan. Dat is echt spotgoedkoop! Onlangs heb ik er nog eentje bij Ibood gekocht voor 39+porto=44 en dat vond ik al goedkoop.

Het valt me op dat een hoop Harmony modellen de laatste tijd heel goedkoop worden aangeboden. Lijkt erop dat ze voorraden aan het dumpen zijn. Misschien een teken dat er iets nieuws aan zit te komen? Ik gok dat ze het aantal modellen willen gaan beperken. Alle oude types (510, 550,525,555,785,880,885,890,895) eruit en dan alleen nog:

- Harmony 1 als instapmodel
- Harmony 2 als opvolger van de 890/895 (met RF)
- Harmony 1000 voor gadgetfreaks (en Ozzy ;-)

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

jah een jaar geleden betaalden wij in de winkel nog 59,- was via internet wel ietsje goedkoper te krijgen... maar khad geen zin om te wachten destijds... en incl verzendkosten wast nou ook weer niet zoveel.

maar 35,- is idd een koopje... geld meer dan waard!

Toen onze 555 laatst fubarde moesten we nood gedwongen weer met de gewone AB's werken wat een ellende zeg! tafel vol afstandsbedieningen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 20-11-2008 10:59 ]

• evleerdam
Arie-Kanarie schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:41:
[...]

Is daar ook niet een instelling voor? Ik ben laatst een paar uur bezig geweest met mn 555 en er staat mij ergens iets bij dat ik tijdens een wizard oid voor mijn TV op kon geven hoe ik naar zenders boven de 9 zapte.
Als je dat niet kan vinden of dat dat niet werkt in dit geval, dan kun je toch ook eerst de -- toets doen, dan de 1 en dan de 0.
Ik bedoel, als 2 toetsen achterelkaar kunnen, waarom dan niet een reeks van 3?
Heb zelf een activiteit die 7 toetsen achter elkaar doet.
Er is wel een soortgelijke instelling maar die helpt niet.

Met het advies van dit forum en op advies van tweakernick heb ik ook een email gestuurd naar Logitech in de hoop dat zij het op kunnen lossen.

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 07:32
Iemand enig idee of er een Harmony met bluetooth en IR in de maak is? Zodat ik ook de PS3 kan bedienen?

• UltraSub
wiene schreef op donderdag 20 november 2008 @ 13:32:
Iemand enig idee of er een Harmony met bluetooth en IR in de maak is? Zodat ik ook de PS3 kan bedienen?
Zoek eens op Google op "Harmony +PS3" ;)
Volgens mij is het niet in de maak, dus andere oplossingen dan maar.

Ik had het me ook voorgenomen, maar zet hem om het moment nog steeds handmatig aan en uit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht eigenlijk niet dat Logitech ooit bluetooth zal ondersteunen (al zeg nooit nooit), maat je zou Logitech eens kunnen vragen of het de moeite waard is om te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

UltraSub schreef op donderdag 20 november 2008 @ 22:04:
[...]

Zoek eens op Google op "Harmony +PS3" ;)
Volgens mij is het niet in de maak, dus andere oplossingen dan maar.

Ik had het me ook voorgenomen, maar zet hem om het moment nog steeds handmatig aan en uit :X
Maar zijn er oplossingen waarbij je de PS3 ook aan/uit kunt zetten met de Harmony? kzit wat te googlen maar kom er niet echt verder mee.

Zolang ik de PS3 niet aan/uit kanz etten met de AB blijf ik gewoon de PS3-controller gebruiken, want dan heeft het voor mij geen toegeveogde waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Chaoss schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 10:35:
[...]

Maar zijn er oplossingen waarbij je de PS3 ook aan/uit kunt zetten met de Harmony? kzit wat te googlen maar kom er niet echt verder mee.

Zolang ik de PS3 niet aan/uit kanz etten met de AB blijf ik gewoon de PS3-controller gebruiken, want dan heeft het voor mij geen toegeveogde waarde.
http://www.google.nl/sear...&q=Harmony+%2Bir2bt&meta=
Je moet niet de goedkope ir2bt stuff gebruiken, die worden gevoed door de USB poort op de PS3, en die heeft geen stroom meer als de PS3 uit staat. Er zijn echt wel oplossingen voor hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dignus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-07-2024
Medetweakerts,

na het lezen van ongeveer 20 pagina's van dit topic toch nog een vraag: heb ik het goed als ik zeg dat de software functies van alle apparaten (behalve de 1000 dan) hetzelfde zijn? Qua mogelijkheden voor bediening zit er geen verschil tussen de verschillende versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Dat is correct. Afgezien van scherm mogelijkheden (meer/minder dingen op je schermpje), en verschil in hoeveelheid aan te sturen apparaten, zijn er volgens mij geen verschillen in functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:36
UltraSub schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 14:52:
Dat is correct. Afgezien van scherm mogelijkheden (meer/minder dingen op je schermpje), en verschil in hoeveelheid aan te sturen apparaten, zijn er volgens mij geen verschillen in functionaliteit.
Ik zou zeggen: bijna correct. De 895 kan ook nog RF uitzenden en daarmee Z-wave lichtnet-schakelmodules en zo bedienen. En een RF-extender gebruiken.

Maar wat infrarood betreft zijn v.z.i.w. alle modellen identiek, op de knopjes, display en aantal apparaten na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Um, oja :)
* UltraSub heeft zelf een 895 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSlider
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
UltraSub schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 14:52:
De 555 heeft als enige (dacht ik) ook nog de Sound en Picture knoppen functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
vanaalten schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 15:29:
[...]

Ik zou zeggen: bijna correct. De 895 kan ook nog RF uitzenden en daarmee Z-wave lichtnet-schakelmodules en zo bedienen. En een RF-extender gebruiken.

Maar wat infrarood betreft zijn v.z.i.w. alle modellen identiek, op de knopjes, display en aantal apparaten na.
Inderdaad. Overigens ZEER spijtig dat de 1000 dit niet meer heeft. Zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthdood
Thefirstikke schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 12:52:
[...]

Inderdaad. Overigens ZEER spijtig dat de 1000 dit niet meer heeft. Zonde.
In één van de reviews over de One, toen deze net op de markt was, heeft de reviewer 'm uit elkaar gehaald. Ik meen me te herinneren dat er een lege plek op de PCB (print) zat met een opdruk waaruit bleek dat op die plek een RF/Zwave IC thuishoort. Ik ga er eigenlijk van uit de de toekomstige types Harmony allemaal op dezelfde electronica/print gebaseerd zullen zijn en het feit dat er in het ontwerp een RF chip is opgenomen geeft mij hoop voor de toekomst. Ik ben zeer benwieuwd wat voor moois Logitech nog voor ons in petto heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 17:09
Hallo,

Ik heb een probleempje....

Ik wil dus een activiteit instellen voor TV kijken en DVD Kijken. Nu stel ik in dat als ik op tv kijken druk, mijn tv, receiver en digitale decoder aangaan. Dit lukt wel, maar als ik vervolgens een dvd wil kijken, en ik druk op de knop, dan gaat alles uit! ik heb al eens gelezen dat je alle apparaten via 'passthrough' bij je activities moet invoegen, maar die optie kan ik nergens vinden. ook staan bij de opties in 'apparaten' de apparaten op 'altijd aan'

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik heb een Harmony 885

Pim

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

TheSlider schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 17:15:
[...]

De 555 heeft als enige (dacht ik) ook nog de Sound en Picture knoppen functionaliteit.
Wat houdt dat eigenlijk in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Van de Logitech site: "Sound- en Picture-knoppen: Configureer uw voorkeuren met slechts één knop."

en anders zoek je even in dit topic, werkt vrij aardig hoor zo'n zoekfunctie, grote voordeel is ook nog eens dat je je antwoord vrijwel meteen hebt...........je zou als zoekterm: sound kunnen proberen of picture for that matter........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 17:09
Crypter schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 09:27:
Hallo,

Ik heb een probleempje....

Ik wil dus een activiteit instellen voor TV kijken en DVD Kijken. Nu stel ik in dat als ik op tv kijken druk, mijn tv, receiver en digitale decoder aangaan. Dit lukt wel, maar als ik vervolgens een dvd wil kijken, en ik druk op de knop, dan gaat alles uit! ik heb al eens gelezen dat je alle apparaten via 'passthrough' bij je activities moet invoegen, maar die optie kan ik nergens vinden. ook staan bij de opties in 'apparaten' de apparaten op 'altijd aan'

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik heb een Harmony 885

Pim
even een update;

Het blijkt dat de help functie van de Remote toch goed zijn werk doet!! :)

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Crypter schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 14:44:
[...]

even een update;

Het blijkt dat de help functie van de Remote toch goed zijn werk doet!! :)
Ja, maar realiseer je dat die niet 'permanent' is. Dus hij helpt je met met name het uitzetten van apparatuur. Maar je zult toch echt in je activities de boel moeten aanpassen om het de volgende keer weer goed te aten gaan......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

kaajee schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 12:18:
[...]

Van de Logitech site: "Sound- en Picture-knoppen: Configureer uw voorkeuren met slechts één knop."

en anders zoek je even in dit topic, werkt vrij aardig hoor zo'n zoekfunctie, grote voordeel is ook nog eens dat je je antwoord vrijwel meteen hebt...........je zou als zoekterm: sound kunnen proberen of picture for that matter........
Komt dus neer op een extra knoppenset binnen een activity. Snap ik nog steeds het voordeel niet ten opzichte van goed geconfigureerde extra knoppen (die 4 rond het schermpje dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthdood
MartijnGizmo schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:30:
[...]

Komt dus neer op een extra knoppenset binnen een activity. Snap ik nog steeds het voordeel niet ten opzichte van goed geconfigureerde extra knoppen (die 4 rond het schermpje dus).
Het grootste voordeel zit 'm, wat mij betreft, in de cursor/OK besturing. Bijvoorbeeld in een mediacenter activity:
- Normaal bedien je met de cursor toetsen het MediaCenter menu.
- in 'sound' mode bestuur ik het menu van de receiver
- in 'picture' mode bestuur ik het menu van de TV

Alternatief is om gewoon naar device mode te gaan als je iets in het menu van één van je devices wil doen, maar daar roept iedereen (inclusief logitech) van dat je niet zou hoeven doen... ALLES moet juist binnen een activity kunnen. Natuurlijk kan je de menubesturing van die verschillende apparaten ook in het schermpje opnemen maar handig is dat niet. Bij een 525 of 555 heb je maar vier toetsen in het schermpje. Dan heb je dus al twee schermen per device nodig om up,down,left,right,ok,cancel(exit) kwijt te kunnen. Da's nie erg handig he... Even snel in sound of picture mode en je kan gewoon de normale cursorbesturing gebruiken..veel handiger. Verbazend dat niet meer mensen het gemak hiervan snappen. Ik denk dat de meeste mensen niet weten wat die sound en picture knoppen doen en ze dus gewoon negeren.

Het ontbreken van de sound en picture mode is voor mij de reden om voorlopig nog geen Harmony One te kopen. (sterker nog, zoals een aantal postsgeleden is te lezen, heb ik als reserve alvast een extra 555 gekocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Ah, helder, dan snap ik het dus toch. Ik gebruik altijd dezelfde beeld-instelling op mijn tv en op de receiver schakel ik alleen tussen 5.1 en stereo, wat me dus een knopdruk bespaard als ik ze in het schermpje opneem. :)

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Simpele vraag over de harmony 555.

Is het mogelijk om een aantal knoppen te wijzigen?

Zappen moet ik nu namelijk doen met de afstandbediening van mijn HD Ontvanger en het geluid regelen met de afstandbediening van mijn tv (i.v.m. HDMI verbinding).

En heeft iemand een indicatie van hoelang de batterijen mee gaan?

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:50

Arfman

Drome!

jongentje schreef op donderdag 27 november 2008 @ 10:42:

Zappen moet ik nu namelijk doen met de afstandbediening van mijn HD Ontvanger en het geluid regelen met de afstandbediening van mijn tv (i.v.m. HDMI verbinding).

Joh, lees de startpost en blader eens door dit topic.

Sorry hoor, maar sjezus wat een vraag, is al minstens 100x beantwoord ..

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Vinamp
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Vinamp

Oja joh...

Hier een klein probleempje met de harmony 555,

Als ik mijn tv (42px80 panasonic) voor het eerst aanzet via de activiteit tv-kijken, dan schakelt hij niet automatisch over naar hdmi2, waar mijn upc mediabox op aangesloten is.
Dit is alleen wanneer de tv uit de standby stand komt, heb de "opwarm tijden" al verlengt naar 12 seconden maar niks helpt...
Druk ik op de help-toets gaat hij wel naar hdmi2 maar dat moet ik dus steeds doen (als hij van standby komt), staat hij eenmaal aan, gaat het schakelen tussen de activiteiten wel goed....

Iemand een oplossing?

Update: Moest bij activiteiten als ik tv uitzet instellen dat hij eerst naar input TV gaat!
Anders "denkt" de harmony dat tv op hdmi2 blijft staan na uitzetten.
Werkt nu perfect, misschien kan ik toch nog iemand helpen met dit bericht...

[ Voor 17% gewijzigd door Vinamp op 27-11-2008 22:39 ]

Asus A8N-SLI DeLuxe, AMD3500+ Venice, 2*512MB PC3200 Kingston, Ati850 XT, 2*Samsung 160 GB SATA (Raid0) , Maxtor 160 GB, Toshiba Dvd SD-M1502 speler, Nec 3520 Dvd Brander

• synthdood
jongentje schreef op donderdag 27 november 2008 @ 10:42:

Wat jij wil is precies waar de Harmony voor is gemaakt! Je kan, als je zou willen, elke knop iets anders op een andere device laten doen.

Ik doe met mijn 555 een maand of 6 á 8 met een setje batterijen. En dan gebruik ik 'm heel intensief! Best zuinig dus _/-\o_

Verwijderd

Hoi,

ik ben sinds gisteren ook in het bezit van een Harmony 885 en alle apparaten werken ondertussen behalve mijn XBMC die op m'n Xbox draait.

Heb geprobeerd deze onder Game Consolel (met DVD)/Microsoft/xbox te definieren maar dit werkt niet, heb wel de orignele xbox dvd AB met IR plug en deze plug steekt ook in m'n xbox.

Had ergens gelezen dat je ook je keymap in xbmc moet aanpassen maar zonder verdere details, heb ook al in het XBMC topic op GoT gepost maar daar komen zoveel posts binnen dat niemand er nog wijs uit raakt :)

Mocht me hier iemand op weg kunnen helpen, ook om bv. XBMC aan- en uit te zetten) zou dat super zijn!

• jongetje
  • Nu online
synthdood schreef op donderdag 27 november 2008 @ 13:24:
[...]

Wat jij wil is precies waar de Harmony voor is gemaakt! Je kan, als je zou willen, elke knop iets anders op een andere device laten doen.

Ik doe met mijn 555 een maand of 6 á 8 met een setje batterijen. En dan gebruik ik 'm heel intensief! Best zuinig dus _/-\o_
Dankjewel voor je duidelijke antwoord :)
Hij is namelijk voor 40euro te koop en kan ik de stapel afstandsbedieningen in de la laten liggen.

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Vinamp schreef op donderdag 27 november 2008 @ 13:21:
Hier een klein probleempje met de harmony 555,

Als ik mijn tv (42px80 pioneer) voor het eerst aanzet via de activiteit tv-kijken, dan schakelt hij niet automatisch over naar hdmi2, waar mijn upc mediabox op aangesloten is.
Dit is alleen wanneer de tv uit de standby stand komt, heb de "opwarm tijden" al verlengt naar 12 seconden maar niks helpt...
Druk ik op de help-toets gaat hij wel naar hdmi2 maar dat moet ik dus steeds doen (als hij van standby komt), staat hij eenmaal aan, gaat het schakelen tussen de activiteiten wel goed....

Iemand een oplossing?
Beetje houtje-touwtje-oplossing, maar gewoon nóg een keer "schakel tv naar HDMI2" in de activiteit zetten?

• Arfman

Arfman

Drome!

synthdood schreef op donderdag 27 november 2008 @ 13:24:
[...]

Top dat je iemand helpt, ook al heeft deze overduidelijk nog geen 5 minuten research gedaan. Dat zal het aantal RTFM-posts in dit topic nog verder terugdringen d:)b

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Verwijderd

Pioneer?

• Vinamp
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Vinamp

Oja joh...

Asus A8N-SLI DeLuxe, AMD3500+ Venice, 2*512MB PC3200 Kingston, Ati850 XT, 2*Samsung 160 GB SATA (Raid0) , Maxtor 160 GB, Toshiba Dvd SD-M1502 speler, Nec 3520 Dvd Brander

• jongetje
  • Nu online
Arfman schreef op donderdag 27 november 2008 @ 15:21:
[...]

Top dat je iemand helpt, ook al heeft deze overduidelijk nog geen 5 minuten research gedaan. Dat zal het aantal RTFM-posts in dit topic nog verder terugdringen d:)b
Deze 2 reacties van jou schiet het topic ook niets mee op. In de startpost staat niets over individueel toewijzen van knoppen, alleen dat je schema;s kunt downloaden.

• Arfman

Arfman

Drome!

jongentje schreef op donderdag 27 november 2008 @ 15:40:
[...]

Deze 2 reacties van jou schiet het topic ook niets mee op. In de startpost staat niets over individueel toewijzen van knoppen, alleen dat je schema;s kunt downloaden.
Het schiet in zoverre op dat er dan hopelijk niet elke nieuwe pagina weer een of ander figuur komt vragen of water nat is, of dat vuur heet is. Daarnaast kan ik me bijna niet voorstellen dat in 2 volle topics je vraag niet beantwoordt werd. Daarnaast had het ook al geholpen als je had vermeld dat je had gezocht (wat je volgens mij niet hebt gedaan), waarnaar je dan had gezocht en wat je dan wel (of niet) had gevonden. Dan is echt niemand (mezelf incluis) te beroerd om even te helpen met zoeken (niet iedereen is daar even goed in). Het gaat erom dat je eigen initiatief toont, daarvoor is dit GoT en niet het forum van ComputerIdee.

Je post kwam nu over als een ongefundeerde "ik plemp hier mijn vraag wel ff neer" post, vandaar dat ik zo reageer.

Pagina: 1 ... 20 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.