Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 59 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.030 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 12:08

CNS

Ik blijf kromme tenen krijgen van die trainingsupdates en dat percentage conditie trainen.
Ik train dus scoren 95% met 20% conditie (wat ik al hoog vind) en krijg je deze update
Scoren +2 (skilltrade) :P
Vorm -8/+2 (grotendeels a-spelers) }:|
Conditie -1/+3 (allemaal b-spelers) }:|
Die conditie haalt me hele vorm omlaag

Gisteren nog met de jeugd van de koploper gewonnen. Mooie afsluiting van het jeugdseizoen.

Bedankt Joss voor het vermelden van de eindstand in jeugdcomp GoT II.1, want Hattrick vond het schijnbaar niet zo belangrijk aangezien ik het niet meer kan terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 16:55

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

CNS schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:25:

naar ik meen was gemeld dat het negatieve effect van conditietraining op de vorm weggehaald was..
altghans het staat niet in het achtergrondeffect, maar ik meen dat direkt na de invoering van die nieuwe trainingsmethode er als 'bug' gemeld werd dat de eerste keer er teveel vorm was afgehaald door het conditietraining en dat dat kwam omdat men veregeten was dat negatieve effect weg te halen en dat vervolgens alsnog deed..

Wat wél zo is, is dat het dalen van de conditie nu ook tijdens de training gebeurt, waar dat vroeger op maandag plaatsvond... dat kan de indruk wekken dat bij de trainingsupdate de conditie sneller zou dalen dan eerst..

Ik had zelfs enkel een -1 conditie bij mn coach ..., en -3/+5 vorm (+2/-2 in mn A-team) verder bleef alles gelijk; ik train 15% conditie, wel op 100% intensiteit

[ Voor 8% gewijzigd door RM-rf op 31-08-2007 09:30 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf kromme tenen krijgen van die trainingsupdates en dat percentage conditie trainen.
Ik train dus scoren 95% met 20% conditie (wat ik al hoog vind) en krijg je deze update
Scoren +2 (skilltrade) :P
Vorm -8/+2 (grotendeels a-spelers) }:|
Conditie -1/+3 (allemaal b-spelers) }:|
Excusez-moi, maar... waar kan je dat soort dingen zien ?

Ik heb sinds gisteravond HAM geinstalleerd. Kan je dat daarin zien of gebruiken jullie andere (betere?) programma's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 09:28:
Excusez-moi, maar... waar kan je dat soort dingen zien ?
Ik gebruik Hattrick Organizer (zie openingspost).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom 95% en geen 100%? Er zijn volgens mij geen negatieve effecten te verwachtren van 100% training. Verder denk ik dat 20% conditie inderdaad aan de hoge kant is, ik zit zelf op 13%, maar je zult de conditiedalingen moeten koppelen aan leeftijd. Ook al zet je conditie op 30%, een 28 jarige speler houd je daar niet mee op formidable en zelfs exellent is moeilijk haalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Ik heb intensiteit op 95% staan om blessures te voorkomen. De komende twee wedstrijden moet ik tegen de nummer 2 en ik moet er minimaal 1 winnen om vrij zeker te zijn van het kampioenschap en daarvoor heb ik mijn a-spelers hard nodig.

Die 20% conditietraining heb ik staan, zodat mijn middenvelders niet nog verder zakken in conditie. Hebben nu allemaal goed conditie en dat is toch wel het minimum. Ik ben begonnen met 10% en daarna 15% conditie en toch zijn ze gedaald in conditie dit seizoen. Mijn middenvelders zijn minimaal 28 jaar.

Door dat invoeren van al die veranderingen mbt conditie zie je dat de oudere spelers steeds meer probleemgevallen worden. Ook zie je de tranferprijzen dalen als de aandelen van financiele instellingen momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar wat ik tot nu toe lees en begrijp, is dat je spelers zoals je 28 jarige middenvelder met 15% conditietraining naar een bepaald evenwicht dalen en dan niet meer verder zakken.

Als ik het verkeerd heb wordt ik graag verbeterd, maar volgens mij is het nu onmogelijk om spelers van bijvoorbeeld 25+ op formidable te houden, hoger dan solid worden ze niet. Door 15% conditietraining te geven blijven ze op dit niveau zweven. Als het goed is stijgen je 17 jarige trainees wel in conditie met diezelfde 15%.

Neem de genoemde waardes in bovenstaand voorbeeld aub met een korreltje zout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Mensen ik zit met een idee en als jullie het leuk vinden voer ik het dit weekend effies uit ;)

Voor de mensen met een logo wil ik bijvoorbeeld bij het winnen van de GoT cup of het winnen van de jeugd ere een icoontje maken waaraan men kan zien dat ze dus die prijs hebben gewonnen.

Zoals in mijn logo bijvoorbeeld de ster links bovenin. Dan natuurlijk wat mooier dan het sterretje maar je snap het idee wel ;)

Wat vinden jullie er van?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:45

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Ik heb sinds begin dit seizoen de conditie op 15 % bij 95 % intensiteit. De jonge spelers (keepers en spitsen in dit geval, max 21 jaar) zijn allemaal gestegen in conditie sinds begin seizoen, +10 / -0 voor die 2 linies. Verdedigers zijn om en nabij blijven hangen (tussen 21 en 28 jaar +2 / -1 totaal). Grote klap is op het middenveld gevallen, +2 / -7 (tussen 23 en 32 jaar).

Uiteindelijk kom ik totaal wel op een positief saldo, maar voor het middenveld is 15 % dus te weinig, Of ze nu (bijna) allemaal op goed conditie blijven hangen is afwachten, maar het zou me niet verbazen als ze nog verder zakken.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Damien

Lijkt me wel een strak plan. Niet dat ik snel verwacht er eentje toe te kunnen voegen. Moet eigenlijk die van hattrick ook weer toevoegen aan mijn logo.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2007 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

lameeuw schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:17:
Ik heb sinds begin dit seizoen de conditie op 15 % bij 95 % intensiteit. De jonge spelers (keepers en spitsen in dit geval, max 21 jaar) zijn allemaal gestegen in conditie sinds begin seizoen, +10 / -0 voor die 2 linies. Verdedigers zijn om en nabij blijven hangen (tussen 21 en 28 jaar +2 / -1 totaal). Grote klap is op het middenveld gevallen, +2 / -7 (tussen 23 en 32 jaar).

Uiteindelijk kom ik totaal wel op een positief saldo, maar voor het middenveld is 15 % dus te weinig, Of ze nu (bijna) allemaal op goed conditie blijven hangen is afwachten, maar het zou me niet verbazen als ze nog verder zakken.
als ze een goede conditie hebben zijn de prestaties op het middenveld toch iets minder?

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
lameeuw schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:17:

Hmmm mooi overzichtje. Ik denk dat conditie gewoon op de zelfde manier moet werken als vorm. Vind het onzin dat iemand die kern gezond is, iedere wedstrijd speelt gewoon zakt in conditie.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf met Bestlevel jeugd meedoen aan de competitie.

Zou opzich wel een zwaardere competitie willen, alle wedstrijden worden momenteel gewonnen met grote cijfers.

Ik sta momenteel op plaats 4, hoe gaat dit precies in zijn wer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

chario2 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:37:
[...]

als ze een goede conditie hebben zijn de prestaties op het middenveld toch iets minder?
Nou.....voor middenvelders is conditie enorm belangrijk. Hoe hoger hoe beter de prestaties. Het volgend seizoen wordt conditie ook voor andere spelers belangrijker al weet ik nog niet in welke mate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Damien2004 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:39:
[...]

Hmmm mooi overzichtje. Ik denk dat conditie gewoon op de zelfde manier moet werken als vorm. Vind het onzin dat iemand die kern gezond is, iedere wedstrijd speelt gewoon zakt in conditie.
Tsja, normaal zakt conditie met blessures/seizoensstop/minder training, maar vorm kan je zelfs hebben zonder dat je speelt. Dat heeft weinig met andere zaken te maken. Zou dus ook 100% at random moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Pewwy schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:38:
[...]

Tsja, normaal zakt conditie met blessures/seizoensstop/minder training, maar vorm kan je zelfs hebben zonder dat je speelt. Dat heeft weinig met andere zaken te maken. Zou dus ook 100% at random moeten zijn.
Tja zoals vorm werkt vind ik ook onzinnig. Iemand die goed of uitstekend in vorm is en in de spits staat kan gewoon 2 á 3 wedstrijden spelen zonder een doelpunt. Hoe bedoel je goed in vorm :?

Daarnaast zou de conditie bijvoorbeeld moeten zakken bij blessures en rode kaarten. Niet te veel maar gewoon 1 level bij een rode kaart en meerdere bij conditie. Als de speler dan speelt stijgt het weer. Zij het door friendlies of competitie wedstrijden. Maakt het allemaal meer realistisch. Zowiezo als de blessure over is hervat hij de trainingen dus word zijn conditie weer beter.

Ipv dat de conditie stijgt in de het tussen seizoen zou deze moeten dalen dan omdat er maar 1 wedstrijd is naar mijn meening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:56:
Ik blijf met Bestlevel jeugd meedoen aan de competitie.

Zou opzich wel een zwaardere competitie willen, alle wedstrijden worden momenteel gewonnen met grote cijfers.

Ik sta momenteel op plaats 4, hoe gaat dit precies in zijn wer?
We hebben afgesproken dat de beste 2 uit de Got II leagues promoveren en de onderste 6 uit de ERE degraderen.
Mijn idee voor het komende jeugdseizoen is:
Omdat er veel afmeldingen zijn (al 12) en slechts 2 nieuwe aanmeldingen ziet het er naar uit dat we komend seizoen GoT II.3 kunnen opdoeken. Dan kunnen na de nieuwe competitierondes de nummers 1 tm 3 promoveren van GoT II.1 en .2

Helaas zul je dit seizoen dus nog niet in aanmerking komen voor promotie.

>>>>>>>>Voorlopige nieuwe indeling Jeugdteams<<<<<<<<<<

Het is nog wachten op 14 teams waarvan de toekomst onduidelijk is.

[ Voor 9% gewijzigd door Quintus op 31-08-2007 15:29 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Maar de nieuwe indeling is toch nog steeds met de wedstrijden verspreid over 2 seizoenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dan is het nog steeds verspreid over 2 seizoen, maar ik zie het probleem niet waarom je het gelijk aan de gewone competitie wilt hebben. Uberhaupt als je het gelijk wilt laten lopen moet je nu eerst een half seizoen stil gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Precies waarom gelijk, als ik alleen nu al zie hoeveel geregel het is om elk team te peilen of ze verder willen met de jeugd of niet. Dat wil je niet vaker dan 1x per 2 seizoenen. Daarnaast is het voor de meesten denk ik ook fijner om wat minder te hoeven opletten wanneer de competitie is afgelopen.
Hoe minder verschuivingen des te meer kans is er dat er hoogstens een weekje verloren gaat qua training.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Nou stel dat er van de overblijvende teams mensen er toch mee willen stoppen dan kan dat eerder. Ook kunnen mensen weer eerder mee doen.
Lijkt mij leuker maarja maakt ook niet echt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Damien2004 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:39:
[...]

Das het voordeel dat HO vanaf de server draait, heb een paar honderd hrf-files, vanaf dat ik begon met dit team (eind 2005) tot nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
lameeuw schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:50:
[...]

Das het voordeel dat HO vanaf de server draait, heb een paar honderd hrf-files, vanaf dat ik begon met dit team (eind 2005) tot nu :P
LoL :p

Wel netjes hoor heb ze altijd weg gegooid met nieuwe versies enzo hehe.
Ach heb nu HAM :p ben nog steeds aan het zoeken naar alles :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Zondag werd mn 31 jarige middenvelder er voor 3 weken afgeschopt. Meteen 10 dokters in dienst genomen, maar vreemd genoeg is hij vandaag de dag nog steeds 3 weken geblesseerd. Dat klopt toch niet? Dit had toch allang naar 2 weken moeten gaan met 10 dokters?

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Quintus schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:24:
[...]

We hebben afgesproken dat de beste 2 uit de Got II leagues promoveren en de onderste 6 uit de ERE degraderen.
Mijn idee voor het komende jeugdseizoen is:
Omdat er veel afmeldingen zijn (al 12) en slechts 2 nieuwe aanmeldingen ziet het er naar uit dat we komend seizoen GoT II.3 kunnen opdoeken. Dan kunnen na de nieuwe competitierondes de nummers 1 tm 3 promoveren van GoT II.1 en .2

Helaas zul je dit seizoen dus nog niet in aanmerking komen voor promotie.

Het is nog wachten op 14 teams waarvan de toekomst onduidelijk is.
wanneer wordt er begonnen met de ere divisie, laten we dit zo snel mogelijk regelen, anders missen we training :*) wil best helpen, maar weet niet hoe

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 19:14
Zo, ik heb mij hiervoor ook maar eens geregisteerd. ( Team 'De lamballen' in IX 911 ) .. Ik heb me wel eens eerder geregistreerd maar toen leek het me niet zoveel aan, maar ik ga nu toch proberen er wat van te maken ;)..
Heb de eerste 13 opdrachten al doorstaan, de 14e moet ik een wedstrijdje voor wachten..

1 klein vraagje, waarvoor staat TSI?

Jullie nog handige tips die je als beginnen moet weten/toepassen? :*)

[ Voor 9% gewijzigd door Enfer op 01-09-2007 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
ik wil graag met mijn jeugdelftal blijven meedoen.

Sharks junior.
ik was 3de in GotII

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

chario2 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 10:48:
[...]

wanneer wordt er begonnen met de ere divisie, laten we dit zo snel mogelijk regelen, anders missen we training :*) wil best helpen, maar weet niet hoe
Komende donderdag spelen de ERE, GoT II.2 en II.3 de laatste ronden.
Daarna is er een kort tussenseizoen waarin de wisselingen plaats moeten vinden.
Als alles en iedereen snel handelt dan kan er de week erna al weer gespeeld worden.

Vooralsnog is er van 10 teams en een 2 twijfelaars niet duidelijk of ze doorgaan of niet met de jeugd. Zolang dat niet duidelijk is kan er nog niet veel definitiefs qua indeling bekend gemaakt worden.

Het gaat nog om de volgende jeugd teams:

GoT Ere:
4. Little Stars (Sir_Veen van Junior Stars)
10. AFC Juniors (Brainpower van F.C. GoT twijfelt nog)
12. Dama Youth Squad (damaskus van Dama United twijfelt nog)

GoT II.1

9. FC Minikalf ( Kilverdo van FC kalverda)

GoT II.2
3. Youth Stars (Ralphy2k -beheerder van de ERE- van Ralphie's Boys Dsanka gaat navragen)
9. Upcoming Eleminators (RoyZzZ van Elimination gaat waarschijnlijk wel door)
11. Young Supah (Jazzpa van Supah Stars)

GoT II.3
2. Springfield Minibars (jjharssema van Springfield Isobars)
4. garbage?2 (died_laughing van garbage?)
9. FC ITS <20 (jmerkx van FC ITS)
10. AC Quattro Ragazzi (bsbroekhuizen van AC Quattro)
11. Komtie (maartenrsr van Komtie Gaatie)

Ken je deze managers ook op HT of IRL? Spoor ze aan hun bedoelingen met de jeugd bekend te maken.

Op onderstaande pagina staat de voorlopige indeling voor zover bekend.

[ Voor 9% gewijzigd door Quintus op 02-09-2007 19:22 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 20:27

Shabbaman

Got love?

lameeuw schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:50:
[...]

Mijn eerste hrf is van 12 december 2003. Ik vind het nog steeds jammer dat ik pas na 3 maanden met HO ben begonnen, zo is mijn collectie niet compleet. Maar ja, het is ook jammer dat ik de eerste 3 maanden zo heb lopen prutsen :+

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Earthcoach gaat door. Heb hem uit GoT II.1 gezet en heb wat mailtjes van hem gehad. Hij wacht iig op de uitnodiging voor de Ere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Joss schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 18:29:
[...]

Earthcoach gaat door. Heb hem uit GoT II.1 gezet en heb wat mailtjes van hem gehad. Hij wacht iig op de uitnodiging voor de Ere.
Ok, we naderen nu de 10 en dan kunnen we gaan aftellen.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enfer schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 12:24:
Jullie nog handige tips die je als beginnen moet weten/toepassen? :*)
Als je de links uit de OP hebt gelezen weet je alles wat je moet weten als beginner. Dus ik heb geen extra tips. In ieder geval welkom en veel succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
12. Dama Youth Squad (damaskus van Dama United)

Ik zal bij hem informeren. Ken hem in RL heeft het op het moment erg druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

9. Upcoming Eleminators (RoyZzZ van Elimination)

Ik neem aan dat die doorgaat als hoofdbeheerder van HvP Academy, maar zal zijn gastenboek even spammen om te controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Het talentje:

Arjan Reinen (174309794) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar en 5 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.

Volgende verjaardag: 18-12-2007
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 170
Loon: 370 €/week
Eigenaar: Swanfield United
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: rampzalig
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos

Begon met de mededeling redelijk scoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Damien2004 schreef op zondag 02 september 2007 @ 10:11:
Begon met de mededeling redelijk scoren
Goh, bijstats zijn weer fantastisch... Bevestigd mijn vermoeden dat je dus zou moeten switchen om die bijstats op acceptabel niveau te krijgen. Die 2e training instellen heeft volgensmij echt weinig nut... Na bijna 2 seizoenen heb ik nog steeds geen melding gehad dat er iemand gepopt zou zijn op die 2e training :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Begin april gekocht voor 5 ton...nu in de verkoop en het eerste bod van 1.1 miljoen staat:
Philipp Heiß (157555845)
17 jaar en 111 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.

Specialiteit: Technisch

Volgende verjaardag: 03-09-2007
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 6 010
Loon: 1 356 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: F.C. GoT
Waarschuwingen: 1

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: formidabel Spelhervatting: waardeloos
Niet onaardig vind ik zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Freddie Ligthart: Voel je niet bezwaard om hem op de huidige manier te blijven trainen, maar hij moet ook een kans krijgen om zijn vaardigheden op het gebied van Spelhervatting te oefenen.
Train dit knakkertje op verdedigen ( 6 tot 7 ster ), maar is dit nou zo'n melding dat hij niet veel verder meer komt :? snap hem niet echt helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
lameeuw schreef op zondag 02 september 2007 @ 11:00:
[...]

Train dit knakkertje op verdedigen ( 6 tot 7 ster ), maar is dit nou zo'n melding dat hij niet veel verder meer komt :? snap hem niet echt helemaal.
Dit is een melding dat hij veel potentie heeft om spelhervatting te ontwikkelen. Niet dat hij zijn "roof" van verdedigen heeft bereikt iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

weer niks uit de nieuwe jeugd, verdediger met 6 sterren, matig verdedigen. en het was nog wel een echt talentje...flikker toch op met die klote jeugdopleiding

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 03:17:
9. Upcoming Eleminators (RoyZzZ van Elimination)

Ik neem aan dat die doorgaat als hoofdbeheerder van HvP Academy, maar zal zijn gastenboek even spammen om te controleren.
Dat is inderdaad een goed argument dat hij in ieder geval door wil gaan. Het is nog erg recent dat hij die taak op zich genomen heeft. Zal de upcoming eliminators wel bij de twijfelteams zetten.

Het aftellen kan nu beginnen nog 10 teams geheel onbekend en 2 twijfelgevallen (Brainpower en RoyZzZ)

[ Voor 14% gewijzigd door Quintus op 02-09-2007 12:21 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wil je nu wel of niet de GoT II.1 stil laten liggen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Joss schreef op zondag 02 september 2007 @ 12:24:
[...]

Wil je nu wel of niet de GoT II.1 stil laten liggen? :P
Het liefst speelt GoT II.1 zsm door maar..
- Er is sowieso in GoTII.1 nog Kilverdo die zich niet uitgesproken heeft.
- Zijn er door de promotie en een stopper 3 plekken vrij en maar 2 reserveteams.

Daarnaast zijn er momenteel totaal 12 teams die niet doorgaan.
GoT II.3 zou dan opgeheven kunnen worden, wel blijft de reservelijst dan onaangeroerd.
Ik kan dus wel de twee reserveteams in GoT II.1 plaatsen ter opvulling, maar dat zou niet eerlijk zijn ten opzichte van de teams uit GoT II.3 die bij opheffing van GoT II.3 ook nog in II.1 of II.2 geplaatst moeten worden. Daarvan blijven er dan twee teams over.
Mochten er nog minimaal 2 teams opzeggen dan is er alle ruimte om GoTII.1 zsm weer aan het spelen te krijgen met de reserveteams na donderdag.
Hoe sneller er duidelijkheid is van alle teams des te minder tijd gaat er verloren aan jeugdtraining.

Vanzelfsprekend kunnen ook de reserve teams alleen in GoT II.3 geplaatst worden en de teams die daar nu in spelen herverdeeld worden over II.1 en II.2. Dan moeten er dus wel 10 nieuwe teams gevonden worden voor II.3 wat me niet zo gemakkelijk lijkt.

Kortom even geduld nog, het nieuwe schema is ook nog voorlopig he :)

[ Voor 28% gewijzigd door Quintus op 02-09-2007 12:46 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mss is deze vraag al een keer voorbij gekomen maar ik ben ze niet meteen tegen gekomen; daarmee. Wat ik me afvroeg is of dat je opgestelde spelers een training krijgen als de andere ploeg forfait geeft? (dus een 0-0-0 opstelling kiest) Is het nu nodig om m'n A-ploeg op te stellen voor de vriendschappelijke wedstrijd om ze toch een training te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
Hmm
Ik zit een beetje te lezen hier en daar. Maar wat ik me afvraag wat die Got cup/league nu precies inhoud, en of iedereen ( van GoT ) gewoon vrij mee kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 18:12:
Mss is deze vraag al een keer voorbij gekomen maar ik ben ze niet meteen tegen gekomen; daarmee. Wat ik me afvroeg is of dat je opgestelde spelers een training krijgen als de andere ploeg forfait geeft? (dus een 0-0-0 opstelling kiest) Is het nu nodig om m'n A-ploeg op te stellen voor de vriendschappelijke wedstrijd om ze toch een training te geven?
Jep, krijgt gewoon training...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Enfer schreef op zondag 02 september 2007 @ 18:22:
Hmm
Ik zit een beetje te lezen hier en daar. Maar wat ik me afvraag wat die Got cup/league nu precies inhoud, en of iedereen ( van GoT ) gewoon vrij mee kan doen?
Voor zover ik weet was het zo dat er fed leden meededen en dat de poules aangevuld werden met nietleden. Dus je kunt je opgeven voor de reservelijst.

@ Jeugdcompo's

Nog 9 te gaan en 3 twijfelaars.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Lekker saai weer de wedstrijd van vanavond al 0-3 voor tegen een botje na 20 minuten.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Stond bij rust al 0-4 voor tegen een counterploeg van gelijke waarde. Khad zelfs minder balbezit :P

Zojuist wel m'n aanvallende verdediger rood gekregen, maar ik neem aan dat m'n voorsprong niet meer in gevaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

voor de got cup is de vriendschappelijke wedstrijd nog niet geaccepteerd

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

chario2 schreef op zondag 02 september 2007 @ 21:27:
voor de got cup is de vriendschappelijke wedstrijd nog niet geaccepteerd
Wacht even tot vanavond laat (morgen vroeg) en stuur me bij geen reactie een HT-mail.

Overigens heeft jouw tegenstander al sinds 12 augustus niet meer ingelogd dus ik verwacht niet dat hij gaat accepteren. Wanneer hij rond 12en nog steeds niet geaccepteerd heeft kan je wel een andere friendly regelen.

[ Voor 28% gewijzigd door NiMu83 op 02-09-2007 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
"Peter Håkansson verzilverde in de 75e minuut een vrije schop vanaf zeker 30 meter: 3-1 voor het thuisteam."

...vette keep of niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Loona35 schreef op zondag 02 september 2007 @ 21:34:
"Peter Håkansson verzilverde in de 75e minuut een vrije schop vanaf zeker 30 meter: 3-1 voor het thuisteam."

...vette keep of niet ;)
Realistisch he, dat als hij diezelfde vrije trap mist, je geen tegengoal krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Lol,

2-5 gewonnen, nog maar 1 concurrent over voor de titel. Dat kan nog een leuke laatste wedstrijd worden als we allebei blijven winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
Joss schreef op zondag 02 september 2007 @ 21:45:
[...]

Realistisch he, dat als hij diezelfde vrije trap mist, je geen tegengoal krijgt :P
Hehe.. en dat met een conditie van het niveau "rampzalig" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

"Als er geschopt moet worden, dan schop ik het eerst", leek de lijfspreuk van Great-speler Dieter Lassak. Hij haalde vol door op zijn tegenstander en ontving terecht een gele kaart voor deze nare overtreding
Oeps..... :X
Maarja, wel een belangrijke wedstrijd he.

[ Voor 8% gewijzigd door CNS op 02-09-2007 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Komende donderdag spelen de ERE, GoT II.2 en II.3 de laatste ronden.
Daarna is er een kort tussenseizoen waarin de wisselingen plaats moeten vinden.
Als alles en iedereen snel handelt dan kan er de week erna al weer gespeeld worden.

Van 8 teams en een 3 twijfelaars is nog niet duidelijk of ze doorgaan of niet met de jeugd. Zolang dat niet duidelijk is kan er nog niet veel definitiefs qua indeling bekend gemaakt worden.

GoT Ere:
12. Dama Youth Squad (damaskus van Dama United twijfelt nog)

GoT II.1

GoT II.2
3. Youth Stars (Ralphy2k -beheerder van de ERE- van Ralphie's Boys Dsanka gaat navragen)
9. Upcoming Eleminators (RoyZzZ van Elimination gaat waarschijnlijk wel door)

GoT II.3
4. garbage?2 (died_laughing van garbage?)

Ken je deze managers ook op HT of IRL? Spoor ze aan hun bedoelingen met de jeugd bekend te maken.

[/quote]

Er zijn nu totaal 13 teams die stoppen. Dit betekend dat GoT II.3 geschrapt kan worden en het eerste team op de reservelijst een plaats krijgt.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
Woei
Vandaag mijn allereerste wedstrijd gehad :) .. Eerste helft viel nogal tegen.. Paar kansjes gehad maar niet echt verzilverd.. Maar in de 2e helft ging het team-spel wat beter, en dat resulteerde zowaar in 2 goals :)
Natuurlijk ben ik zeer tevreden met mijn 2-0 overwinning bij mijn 1e wedstrijd als coach van 'De Lamballen'! :D

't mooie is dat ik volgende week weer tegen ze moet ( IFC ambacht ).. Hopelijk kan ik dan ditzelfde truukje nog een keer uithalen..met 7 wedstrijden gespeeld 2 punten achter de leider in het kampioenschap.. Competitie van 8 teams, dus 14 wedstrijden.. Misschien zit er wel gelijk 'n promotietje in voor mij :D :*)

[ Voor 32% gewijzigd door Enfer op 02-09-2007 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Nou, wegens in eerste instantie plaatsgebrek maar een eerder genoemde spelert gepromoveerd uit de jeugd... Freddy Ligthart.... 17 jaar en iets van 70 dagen ofzow en met 6 tot 7 * in de jeugd op redelijk def uitgekomen.... en wederom geen bijstats... die bijstats zijn leuk bedacht maar daar zal toch echt op getraind moeten gaan worden, laat je bijstats als 2e training staan dan heeft het nauwelijks zin. Uiteindelijk toch eindelijk een keepertje kunnen krijgen met getalenteerd keepen, maar de scouts maar weer op def-scouting gezet :P

Vanavond een nette 4-0 uit winst, blijf P2 staan, gaat zoals gewenst :) 1 punt achter op de koploper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ik overweeg toch ook om te stoppen met de jeugd opleiding. Idd de bijstats zijn *** je moet dus één hoofdstat en een bijstat als conditie kiezen want anders heb je niet.
Ik kijk wel even maar heb het idee dat pullen beter gaat.
Alleen is het jammer dat het weer een seizoen duurt eer het op uitstekend staat,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je Royzzz kan schrappen voor de jeugdcomp kijkend naar mij gastboekpost
Hey sorry maar ik ben niet zo actief meer met HT helaas. bij deze doe ik dan ook afstand van de orgranisatie van de GoT jeugdcomp. Succes iig spreek je snel weer!
Gisteren met 0-3 gewonnen nog steeds maar 1 punt achter de koploper. Wel mijn wonderbaarlijke spits er voor 4 weken uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damien2004 schreef op maandag 03 september 2007 @ 08:13:
Ik overweeg toch ook om te stoppen met de jeugd opleiding. Idd de bijstats zijn *** je moet dus één hoofdstat en een bijstat als conditie kiezen want anders heb je niet.
Ik kijk wel even maar heb het idee dat pullen beter gaat.
Alleen is het jammer dat het weer een seizoen duurt eer het op uitstekend staat,
Ik heb de investering in mijn zaakwaarnemers naar 10k gezet om het in ieder geval op een fijn niveau te krijgen. Mocht ik willen stoppen dan beslis ik dat half komend seizoen, maar eerst ga ik lekker knutselen aan de jeugdteam en mijn team voor de V. Lekker voorbarig, maar ik ga er vanuit dat het dit seizoen gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
mijn friendly voor de GoT cup (Krondorian Lancers vs. De lollys) is ook nog niet geaccepteerd.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Yey, gisteren van de nummer twee gewonnen met 2-3 *O*
Sta nu 7 punten voor op de nummer twee en mag het kampioenschap nu niet meer uit handen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:49
Ik ga voorlopig nog door met mijn jeugdteam garbage?2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15
M1lamb3r schreef op maandag 03 september 2007 @ 09:08:
mijn friendly voor de GoT cup (Krondorian Lancers vs. De lollys) is ook nog niet geaccepteerd.
Even de regels lezen. Niet hier melden, maar via ht-mail bij de cupgeit (kun je vinden op de gottrick website).

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
0-4 gewonnen dus gisteren :) Met een rode kaart, dus ben sowieso wel tevreden. Sta alleen nog steeds maar 5e, edoch nog alle kans op een eventueel kampioenschap:
#1 heeft 15 punten
#2 en #3 hebben 13 punten
#4 en #5 hebben 12 punten
#6 heeft 9 punten
#7 heeft 6 punten
#8 heeft 3 punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Joss schreef op maandag 03 september 2007 @ 09:55:
doch nog alle kans op een eventueel kampioenschap:
#1 heeft 15 punten
#2 en #3 hebben 13 punten
#4 en #5 hebben 12 punten
#6 heeft 9 punten
#7 heeft 6 punten
#8 heeft 3 punten
Heb precies het zelfde :)

Btw. Dama United stop met Jeugdteam dus die kan je schrappen.
Lollies voor de friendly zal ik even aanspreken vandaag is een collega van mij :)

Ohja en mijn jeugdteam ik ga het zelfde doen als Pewwy :) Dus 10k investeren naast mijn jeugdteam en volgend seizoen beslissen. Alleen jammer dat de GoT ere dus 2 seizoenen duurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand zin in friendly van jeugdteam? Romar MFC: 8560

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Bij mij is het een klein beetje feest...
drie wedstrijden terug stond ik zesde, terwijl ik wedstrijden voor me had van teams die allemaal bovenin stonden (de onaantastbare leider, en twee teams die voor de 2e plek speelden of er al stonden) ...

Drie weken later heb ik 9 punten uit die drie wedstrijden gehaald en sta zelf op de tweede plek. :)

Ik ga nu kijken of ik toch nog kan gaan meespelen voor de eerste plek, dat heb ik wel niet geheel in eigen handen, maar iig kan ik ernaar streven over drie weken in mn hernieuwde treffen tegen de nummer 1 weer te winnen en dan kan het nog spannend worden (dan ligt er iig veel druk op hem, zolang ikzelf ook blijf winen).
Hopelijk krijg ik binnenkort flinke inkomsten van twee trainee's die op poppen staan, waarmee ik mn middenveld en aanval flink kan versterken, en kan ik mn presteren nog een beetje sterker maken.

Overigens, wat me wel verwonderd is dat ik een speler heb die al 37 competitiewedstrijden lang op precies hetzelfde ervaringsniveau hangt..... dat de ervaring niet altijd precies te definieren is weet ik, en soms je ervaring kunt missen (en soms driedubbel ontvangt) ... maar een speler die 33% te laat is, vind ik best wel stevig...

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Van 6 teams en een 1 twijfelaars is nog niet duidelijk of ze doorgaan of niet met de jeugd. Zolang dat niet duidelijk is kan er nog niet veel definitiefs qua indeling bekend gemaakt worden.

GoT Ere:

GoT II.1

GoT II.2

GoT II.3

Er zijn nu totaal 14 teams die stoppen. Dit betekend dat GoT II.3 geschrapt kan worden en de twee teams op de reservelijst een plekje krijgen.
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 08:40:
Ik denk dat je Royzzz kan schrappen voor de jeugdcomp kijkend naar mij gastboekpost
Als hij stopt met de jeugd dan wil ik wel de HVP university al dan niet tijdelijk overnemen, dat is wat gemakkellijker qua communicatie wie er een uitnodiging voor de ere moet ontvangen.

[ Voor 16% gewijzigd door Quintus op 03-09-2007 11:20 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 12-09 13:52
Ik ga door met de jeugdopleiding trouwens :)

Youth Stars in Got. II 2

Tijdje niet op het forum geweest (gaan we verandering in brengen :P)

[ Voor 33% gewijzigd door Ralphie op 03-09-2007 11:18 ]

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Rolf van der Valk (174449831)
18 jaar en 25 dagen, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.

Volgende verjaardag: 29-11-2007
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 20
Loon: 330 €/week
Eigenaar: VVV De Geblesseerde
Waarschuwingen: 0

Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

Haalde ongeveer 6 sterren in de jeugd. Heeft een iets betere bijstat dan waardeloos mjah, dat lijkt me wel te verwaarlozen. Hij heeft daarentegen wel redelijk verdedigen.

Ik sta zowaar 1e! in mijn eerste seizoen van de VIII. Had ik echt nooit verwacht maar denk niet dat ik klaar ben voor de VII. Heeft iemand tips om mijn team te versterken? :$

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Wil wel eens kijken hoe snel conditie er bij komt bij jeugdspelers. Is toch belangrijk voor de verkoop ook. Misschien is het wel de bedoeling als je een redelijk speler pullt dat je hem dan op passen en conditie traint bijvoorbeeld voor de bijskills.

De kans is klein denk ik maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Voor deze speler ga je niet veel krijgen helaas.

Beetje triest is het wel. Waarschijnlijk een van je beste spelers in je jeugd met 6 sterren.
Maarja, hij is al 18 en daar verdien je weinig op.

Echt rendabel wordt het verhaal niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
CNS schreef op maandag 03 september 2007 @ 13:38:
Voor deze speler ga je niet veel krijgen helaas.

Beetje triest is het wel. Waarschijnlijk een van je beste spelers in je jeugd met 6 sterren.
Maarja, hij is al 18 en daar verdien je weinig op.

Echt rendabel wordt het verhaal niet zo.
Ja het is dramatisch gesteld. Zelf denk ik dat als je gaat pullen meer kans op betere spelers hebt.
Las al in dit draadje dat sommige spelers weer in hun zaakwaarnemers niveau gaan investeren. Dit lijkt mij ook een goed idee, om zo de jeugdopleiding stop te zetten. Hoe gaan jullie dit doen?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meest logische manier is inderdaad eerste investeren en je zaakwaarnemers op peil krijgen. Tot die tijd dan aankloten met het jeugdteam. In de hoop natuurlijk dat er als nog wat uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Infinitytron schreef op maandag 03 september 2007 @ 13:44:
[...]

Ja het is dramatisch gesteld. Zelf denk ik dat als je gaat pullen meer kans op betere spelers hebt.
Las al in dit draadje dat sommige spelers weer in hun zaakwaarnemers niveau gaan investeren. Dit lijkt mij ook een goed idee, om zo de jeugdopleiding stop te zetten. Hoe gaan jullie dit doen?
Ik ben al een tijdje 10k aan het investeren. Komt er wat goeds uit de jeugd dan is dat fijn. Zo niet dan kan ik de investering volgend seizoen naar 20k verhogen en tegen het einde van het jeugdseizoen is de opleiding weer uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 13:53:
Meest logische manier is inderdaad eerste investeren en je zaakwaarnemers op peil krijgen. Tot die tijd dan aankloten met het jeugdteam. In de hoop natuurlijk dat er als nog wat uitkomt.
Ja ik heb me investering al naar 10k per week gedaan. Van rampzalig naar uitstekend duurt wel eventjes jammer genoeg. Nu maar hopen dat het nog wat wordt in de jeugd... maar me moed is wat weg.. :(

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ooowww leuk een hattrick topic haha ben verslaafd aan hattrick, er zijn niet veel meiden die dit spelen maar ik wel ;) haha mijn team heet pinkdragon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 14:54:
ooowww leuk een hattrick topic haha ben verslaafd aan hattrick, er zijn niet veel meiden die dit spelen maar ik wel ;) haha mijn team heet pinkdragon
Welkom in dit topic! Er zijn niet veel vrouwen die het spelen inderdaad, join the club i say!

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dankje wel, ben ook supporter dus heb een gastenboek ;) haha

wat vinden jullie van de nieuwe HT Live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Inderdaad, welkom in dit topic.
Er zouden meer vrouwen moeten zijn die HT spelen.

De nieuwe HT-Live vind ik heel leuk geworden. Opstelling, hoogtepunten, chatroom ed. Leuk verzonnen in ieder geval.

Ook meteen je gastenboek maar even gespammed. :P

[ Voor 12% gewijzigd door CNS op 03-09-2007 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind HT live flash erg fijn. Leuk als de ander ook komt chatten maar sowieso is het wat fijner dan pure tekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 15:12:
dankje wel, ben ook supporter dus heb een gastenboek ;) haha

wat vinden jullie van de nieuwe HT Live?
Ik heb het nog niet meegemaakt maar hoop dat ik het zondag sowieso mee kan maken. Moet dan weer tegen degene waar ik gisteren van heb gewonnen. Sta daarom eerste en zou dan mooi uitlopen maar dan kom ik in de VII. Iemand tips hier voor versterking van me team?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik sta tot nu toe 1e in de competitie, was gister nog gedeeld eerste dus was spannend gister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Infinitytron schreef op maandag 03 september 2007 @ 15:21:

Iemand tips hier voor versterking van me team?
het lijkt me redelijk duidelijk dat je verdediging eigenlijk het zwakste punt is .. zeker je vleugelverdedigers (die ene zwitser specifiek) en je nu vooral geluk hebt dat je centrale verdediger Fiores in zeer sterke vorm is... (Hij haalt nu al 5 weken 'goed' vorm, dat kan echter niet eeuwig duren)
zou je je verdediging kunnen versterken kun je misschien ook meer werk in je opbouw steken en indirekt ook je middenveld en vleugels versterken.

ook je aanval kan mischien ietsjes sterker, maar qua middenveld ben je eigenlijk al een van de sterkste teams (wat de grond is voor je sterke positie, ondanks dat je op de rest bij lange na niet de ratings van de anderen haalt, win je het op puur middenveld, wat sterk telt in een competitie waar 7 van de 8 teams 3-5-2 spelen)

[ Voor 4% gewijzigd door RM-rf op 03-09-2007 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 15:40:
ik sta tot nu toe 1e in de competitie, was gister nog gedeeld eerste dus was spannend gister
Ah een vrouw/dame/meid(zie 17 dus zal wel leeftijd zijn?)!

Ben je al lid van de GoT federatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Eindelijk een super meevaller!

Onderstaande speler voor liefst 2 miljoen verkocht!!
Philipp Heiß (157555845)
17 jaar en 111 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.

Volgende verjaardag: 03-09-2007
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 6 010
Loon: 1 356 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: F.C. GoT
Waarschuwingen: 1

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: formidabel Spelhervatting: waardeloos
Had niet gedacht er zoveel voor te krijgen zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
RM-rf schreef op maandag 03 september 2007 @ 15:42:
[...]

het lijkt me redelijk duidelijk dat je verdediging eigenlijk het zwakste punt is .. zeker je vleugelverdedigers (die ene zwitser specifiek) en je nu vooral geluk hebt dat je centrale verdediger Fiores in zeer sterke vorm is... (Hij haalt nu al 5 weken 'goed' vorm, dat kan echter niet eeuwig duren)
zou je je verdediging kunnen versterken kun je misschien ook meer werk in je opbouw steken en indirekt ook je middenveld en vleugels versterken.

ook je aanval kan mischien ietsjes sterker, maar qua middenveld ben je eigenlijk al een van de sterkste teams (wat de grond is voor je sterke positie, ondanks dat je op de rest bij lange na niet de ratings van de anderen haalt, win je het op puur middenveld, wat sterk telt in een competitie waar 7 van de 8 teams 3-5-2 spelen)
Ja hier heb ik zelf ook al over nagedacht. Ik won meestal net van teams doordat ik een beter middenveld heb. De andere teams zijn dan qua sterren beter en qua ratings voor de verdediging e.d.
Zelf dacht ik ook om de vleugelverdedigers te vervangen door wat betere (en mss oudere(met ervaring)). Welke stats moet je ongeveer aan denken om goede verd. te hebben?
Het middenveld zit wel goed inderdaad (2 x uitmuntend en 1x goed) Misschien hier nog een vervanger zoeken zodat je 3 goede middenvelders hebt.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Damien2004 schreef op maandag 03 september 2007 @ 16:14:
Wat is dit? Doorhalen wat niet van toepassing is? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op maandag 03 september 2007 @ 16:14:
[...]

Ben je al lid van de GoT federatie?
Geboortedatum 23 oktober 1988

Do the math ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
CNS schreef op maandag 03 september 2007 @ 16:28:
[...]
Wat is dit? Doorhalen wat niet van toepassing is? ;)
Haha tja vrouwen/dames/meiden zijn daar wat gevoeliger voor he :)

Anyhow :) Even weer on-topic ;)

Heb dus een keepertje voor 6 ton gekocht eind vorig seizoen in de laatste week. Verkoop hem nu voor 1,4 (althans dat is nu geboden) In een half seizoen is dat een aardige winst dacht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Ik zag dat GoT II.2 pas 13 september de laatste ronde speelt. Daarom is het handiger die op te heffen zodat GoT II.3 (6 sept klaar) alvast tot die tijd met enkele reserveteams gevuld kan worden

@ Joss
Jij was toch beheerder van GoT II.1?
Omdat er veel teams zijn die stoppen (nu al 16) kunnen we 1 divisie opheffen.
Daarom kun je voor GoT II.1 de twee nieuwelingen wel vast uitnodigen:

1. De instrumentjes (673096) GoT II.1
2. Sv. Wintergarten (136258) GoT II.1

Als Brainpower en Kilverdo dan even besluiten dat ze doorgaan dan kan kun je donderdag ook Brainpower uitnodigen en kan GoT II.1 donderdag alweer compleet zijn en weer gaan spelen.

Dit kan omdat de nr3 uit GoT II. 1 zelfs bij het wegvallen van nog een team uit de ere niet in aanmerking zal komen voor alsnog een promotie.

Nieuw op de reservelijst is:

3. Pukkies (334305) per 14/09
4. Vacant

Door de 16 stoppers is er dus sowieso nog één plek vrij voor een nieuw team.

Check allen de lijst voor een indeling die steeds meer vorm begint te krijgen.

[ Voor 34% gewijzigd door Quintus op 03-09-2007 16:57 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Laatst online: 10-09 10:47
Mijn team heeft gisteravond een gelijkspel gehaald. De eerste in hun competitie. Helaas was het de 1 na laatste ploeg waartegen we gelijk speelden. We staan zelf laatste. Heb een paar 'verkeerde' investering gedaan waardoor mijn budget nog wel redelijk is maar niet super.

Ben nu drie weken bezig en ik hoop wel dat er binnenkort wat meer vooruitgang komt. Mijn fanclub is in iedergeval niet meer moorddadig maar sinds gisteren woedend. De sponsers zijn gelukkig nog tevreden.

Ik denk dat ik dit 'seizoen' als verloren beschouw en richt mij op verbetering en versterking van het volgens seizoen. Ik kom er vast wel!

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Quintus schreef op maandag 03 september 2007 @ 16:51:
Ik zag dat GoT II.2 pas 13 september de laatste ronde speelt. Daarom is het handiger die op te heffen zodat GoT II.3 (6 sept klaar) alvast tot die tijd met enkele reserveteams gevuld kan worden

@ Joss
Jij was toch beheerder van GoT II.1?
Omdat er veel teams zijn die stoppen (nu al 16) kunnen we 1 divisie opheffen.
Daarom kun je voor GoT II.1 de twee nieuwelingen wel vast uitnodigen:

1. De instrumentjes (673096) GoT II.1
2. Sv. Wintergarten (136258) GoT II.1
De instrumentjes zit al in een competitie. Sv. Wintergarten is bij deze uitgenodigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
WorkForce schreef op maandag 03 september 2007 @ 16:54:
Ik denk dat ik dit 'seizoen' als verloren beschouw en richt mij op verbetering en versterking van het volgens seizoen. Ik kom er vast wel!
We zitten allemaal wel eens in zo'n seizoen ;)
Zit er nu ook en vorig jaar ook :) Al met al kom je er als je veel geduld heb of flink daytrade :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Quintus schreef op maandag 03 september 2007 @ 16:51:
Als Brainpower en Kilverdo dan even besluiten dat ze doorgaan dan kan kun je donderdag ook Brainpower uitnodigen en kan GoT II.1 donderdag alweer compleet zijn en weer gaan spelen.
Ik zal er even goed over nadenken en dan hoor je het zsm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Joss schreef op maandag 03 september 2007 @ 17:26:
[...]

De instrumentjes zit al in een competitie. Sv. Wintergarten is bij deze uitgenodigd.
Dat is jammer. Dan zijn er dus nog 2 plaatsten totaal vacant voor nieuwe teams.

Voor GoT II.1 is het dan dus wachten op Brainpower, Kilverdo en een Nieuw team.

[ Voor 12% gewijzigd door Quintus op 03-09-2007 18:53 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ja ik ben 18 en bijna 19 maar dat doet er verder niet toe toch? haha nee ben nog niet van de GoT federatie lid, ben wel van 2 anderen lid
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.