Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 59 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.029 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op maandag 03 september 2007 @ 16:17:
Eindelijk een super meevaller!

Onderstaande speler voor liefst 2 miljoen verkocht!!

[...]

Had niet gedacht er zoveel voor te krijgen zeg!
de transfermarkt spoort echt van geen meter. Je krijgt nooit meer zo'n hoog bod voor diezelfde speler als je hem doortraint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 08:56:
[...]

de transfermarkt spoort echt van geen meter. Je krijgt nooit meer zo'n hoog bod voor diezelfde speler als je hem doortraint.
Niet helemaal waar, er is weer meer geld in omloop, dus er wordt weer meer uitgegeven voor spelers. Zo zullen ze waarschijnlijk allemaal gaan stijgen de komende tijd, om daarna weer hard in te storten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:55

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Pewwy schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 09:51:
[...]

Niet helemaal waar, er is weer meer geld in omloop, dus er wordt weer meer uitgegeven voor spelers. Zo zullen ze waarschijnlijk allemaal gaan stijgen de komende tijd, om daarna weer hard in te storten.
maar die 2 miljoen was idd een beetje overdreven... die speler die hem gekocht heeft weet waarschijnlijk niet zo goed wat die doet (heb eventjes gekeken en die gast logt een keer per anderhalve maand in en die speler was zn derde aankoop ooit).

Ik heb ook het idee dat de transfermarkt nu een stukje aantrekt, spelers die je aan het eind van vorig seizoen gekocht hebt kun je nu probleemloos voor het dubbele kwijt...
De grond is echter duidelijk, enerzijds de gestegen inkomsten uit bezoekers, en daarbij de gedaalde looninkomsten, waardoor spelers de financiele ruimte ook hebben hun team stevig te versterken ... het effect is wel sterker (doordat alle salarissen met 250€ per speler gezakt zijn) bij lagere clubs en dus profiteert vooral de onderkant van de markt ervan, maar is het effect op de duurste spelers stukken minder:

Volgens mij ligt de bovengrens op de transfermarkt nog steeds rond de twee miljoen en kun je nooit winst maken met spelers die je boven de miljoen aankoopt....
Ik vermoed dat dat ook wel zo blijft zolang de salariskosten bij zulke spelers dusdanig hoog zijn dat een 'financieel gezond' spelend team ze niet kan betalen.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
RM-rf schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 10:19:
[...]
Volgens mij ligt de bovengrens op de transfermarkt nog steeds rond de twee miljoen en kun je nooit winst maken met spelers die je boven de miljoen aankoopt....
Ik vermoed dat dat ook wel zo blijft zolang de salariskosten bij zulke spelers dusdanig hoog zijn dat een 'financieel gezond' spelend team ze niet kan betalen.
Ik denk dat je, zelfs met spelers boven de miljoen (wereldklasse positiespel o.i.d.) kan je, zodra je iets anders traint dan positiespel wel degelijk geld kan verdienen. Als je de spelers maar multiskilled maakt. Doortrainen op 1 skill heeft inderdaad weinig nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 22:28:
haha ja ik ben 18 en bijna 19 maar dat doet er verder niet toe toch? haha nee ben nog niet van de GoT federatie lid, ben wel van 2 anderen lid
Nee hoor :) Wel even lid worden van de federatie hoor! Anders hoor je er niet bij ;) hehe
Ohja natuurlijk maak je ook kans op de GoT awards aan het einde van het seizoen als je lid bent van de federatie :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Klopt wel wat er hier gezegd word maar er moet ook maar eens gekeken worden naar de keepers. Eén skill level stijgen betekend gewoon 3 ton meer waard.

Heb nu een keeper voor 7 wedstrijden gehad. Heb hem gekocht op poppen voor 650.000 heb hem nu verkocht na 2x poppen voor 1,2 mil (netto!) dat betekend gewoon een verdubbeling van waarde.
Voor zover ik weet is dat nog niet mogelijk met verdedigers/mids of spitsen. Pas na een 5 levels wil je daar het dubbelen voor vangen.

Ik heb nu een andere keeper die ook al het dubbelen waard is maar die bewaar ik nog even tot het einde seizoen denk ik. Ben ook weer opzoek naar een nieuwe keeper.

Al met al als ik het heel zwart wit kijk kan ik in 1 seizoen 4 keepers verkopen voor 6 ton winst is dus 2,4 mil per seizoen. (wel heel zwart wit natuurlijk ;) )

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een te vroeg getrokken conclusie van mijn kant. Royzzz blijft wel actief met zijn jeugdteam.
Ik wil nog wel meedoen met de GoT competitie als het kan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Nog steeds 6 teams onduidelijk
Zolang dat niet duidelijk is kan er nog niet veel definitiefs qua indeling bekend gemaakt worden.

Het gaat nog om de volgende jeugd teams:

GoT Ere:
4. Little Stars (Sir_Veen van Junior Stars)

GoT II.1
9. FC Minikalf ( Kilverdo van FC kalverda)

GoT II.2
11. Young Supah (Jazzpa van Supah Stars)

GoT II.3
2. Springfield Minibars (jjharssema van Springfield Isobars)
9. FC ITS <20 (jmerkx van FC ITS)
11. Komtie (maartenrsr van Komtie Gaatie)

Ken je deze managers ook op HT of IRL? Spoor ze aan hun bedoelingen met de jeugd bekend te maken.
Ze hebben op Brainpower na ook niet op een HT mail geantwoord.
Op onderstaande pagina staat de voorlopige indeling voor zover bekend.
>>>>>>>>Voorlopige nieuwe indeling Jeugdteams<<<<<<<<<<

Er zijn nu totaal 15 teams die stoppen. Daarom is naast de nieuwe teams nog 1 plek vacant.
Geef je op!

[ Voor 7% gewijzigd door Quintus op 04-09-2007 18:13 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Oke ik ga toch door :) Blijf ik nu wel in de ere of degradeer ik?

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 12:45:
Even een te vroeg getrokken conclusie van mijn kant. Royzzz blijft wel actief met zijn jeugdteam.

[...]
Geregeld
Brainpower schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 16:52:
Oke ik ga toch door :) Blijf ik nu wel in de ere of degradeer ik?
Je eindigt helaas niet bij de eerste 6 in de ere daarom ga je naar GoT II.1. Donderdag stap je uit de Ere en dan kan Joss je uitnodigen voor GoTII.1.
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 22:28:
haha ja ik ben 18 en bijna 19 maar dat doet er verder niet toe toch? haha nee ben nog niet van de GoT federatie lid, ben wel van 2 anderen lid
Speel je al mee in een jeugdcompetitie? Er is in GoT II.1 nog een plekje vrij.

[ Voor 49% gewijzigd door Quintus op 04-09-2007 18:14 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik doe mee aan een jeugdcompetitie zoals je op mijn hattrick kan zien ;) haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 21:00:
ja ik doe mee aan een jeugdcompetitie zoals je op mijn hattrick kan zien ;) haha
Trouwens al geregistreerd op GoTrick? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
Ik zit zo even te kijken naar een aantal stats en dergelijke en stuit daarbij op dit team: AFCAJAX a'dam

Af en toe begrijp ik er helemaal niets van als je zo zijn spelers, loon en transfergeschiedenis bekijkt en dan bedenkt dat hij in IX speelt, weliswaar komende vanuit VI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

mlevd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 14:28:
Ik zit zo even te kijken naar een aantal stats en dergelijke en stuit daarbij op dit team: AFCAJAX a'dam

Af en toe begrijp ik er helemaal niets van als je zo zijn spelers, loon en transfergeschiedenis bekijkt en dan bedenkt dat hij in IX speelt, weliswaar komende vanuit VI.
Dat lijkt me een Farm-team... hij traint spelers dusdanig ver door dat ze eigenlijk geen winst meer opleveren maar wel U20 kunnen spelen... die Jorn den Herder (114455027) kost €80.000 per week, dat si eigenlijk puur verlies leiden.

die speler kiest er kennelijk voor de kans om die paar spelers door te trainen, ten kostte van zn kansen in de competitie zelf, omdat de andere spelers vervolgens gigantisch bagger zijn.

eigenlijk vind ik dat doodzonde, een beetje asociaal ten opzichtte van andere spelers die wél gewoon serieus spelen en pogen hun teams hoger en beter te laten presteren....
Ik zou eigenlijk graag zien dat het systeem zo veranderd dat zulke clubs domweg écht hun sponsoren en toeschouwers flink verliezen en kapot gaan als ze zo spelen.
Dat zou bv te doen zijn door het verlies van toeschouwers en sponsoren stevig te maken, als teams met hoge salariskosten, niet kunnen winnen van teams met véél lagere salariskosten.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Wanneer iemand een friendly wilt spelen tegen mn jeugdteam, daag me dan even uit: 56755

Meldt het wel even hier aub of stuur een HT-Mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op woensdag 05 september 2007 @ 15:47:
Wanneer iemand een friendly wilt spelen tegen mn jeugdteam, daag me dan even uit: 56755

De volgende trainingswedstrijd kan niet eerder geboekt worden dan 10-09-2007

ik zou wel willen, maar het wordt dus ff lastig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op woensdag 05 september 2007 @ 15:47:

Uitdaging staat er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Laatst online: 12-09 12:08

CNS

Iedereen natuurlijk weer succes in de GoT-CuP vanavond
Behalve skywalker sharks dan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 19:14
Is er alleen maar een GoT-CuP voor de jeugd-teams, of is deze er ook voor je gewone team? Dit lijkt me namelijk wel interessant om aan mee te doen ( ondanks dat ik net 1 weekje speel ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:58
sjonge jonge wat een prijzen. ik trap 2 trainees eruit die uit mn jeugd kwamen, destijds getraind omdat ik ff geen geld had voor betere trainees. leverden samen 1,5m netto op terwijl ik van de helft was uit gegaan :-). nou das fijn, maarja wel nieuwe trainees terug kopen. meestal kostte me dat ongeveer anderhalf ton voor een 17 oud 18 jong spelertje met een goede bijstats, nu vind ik die niet onder de 500k :O. wat is er gebeurd?

(gelukkig kan ik de spits die ik op het oog had nog wel gewoon kopen, zijn prijs is nog ongeveer net zo hoog als een seizoen geleden, maar zal vast niet lang duren)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Enfer schreef op woensdag 05 september 2007 @ 16:25:
Is er alleen maar een GoT-CuP voor de jeugd-teams, of is deze er ook voor je gewone team? Dit lijkt me namelijk wel interessant om aan mee te doen ( ondanks dat ik net 1 weekje speel ;) )
De GoT Cup is juist voor de gewone teams. Echter is deze al in een gevorderd stadium, en zul je dus tot de volgende editie moeten wachten. Deze begint rond week 5 in het volgende seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Enfer schreef op woensdag 05 september 2007 @ 16:25:
Deze is er ook voor je gewone team Enfer. Kijk eens even hier. De GoT-cup is momenteel al bezig dus je kan helaas niet meer meedoen, volgende keer aanmelden dus! :)

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En opnieuw gewonnen in de GoT cup,al 3 overwinnigen op rij en nog geen tegendoelpunt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

GoT Cup

Ook de derde ronde van de GoT Cup is gespeeld! Het gaat snel :)

Deze ronde waren er opnieuw 2 walkovers. In de overige 13 duels werd er liefst 73 keer het doel van de tegenstander gevonden! Dat kan twee dingen betekenen. Of teams stellen hun B-elftal op om zo blessures van a-spelers voor de competitie te voorkomen, of ze hebben echt zo'n slecht team ;)

Succes zondag in ieder geval! :)

Standen en uitslagen zijn zoals gebruikelijk op GoTtrick te vinden!

GoT Cup

[ Voor 10% gewijzigd door NiMu83 op 05-09-2007 19:49 ]

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
CNS schreef op woensdag 05 september 2007 @ 16:15:
Iedereen natuurlijk weer succes in de GoT-CuP vanavond
Behalve skywalker sharks dan >:)
En dank je wel.
leuk om weer eens klop te krijgen in de GoT cup. :'(
Ik zal ook dit keer de eerste ronde niet overleven. :X
Maar ik krijg je wel in de jeugdcompetitie. 8)

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

• CNS

CNS

Haha, kon het niet laten om toch een redelijk deel van mijn a-team op te stellen. :P
Het gehele middenveld was a-team. De vorm van deze spelers moet echt omhoog en hoop met deze tweede wedstrijd in de week de vorm wat omhoog te krikken.
Maar wees gerust. Ik heb ook in dat schuitje gezeten. Kon Damien2004 het ook niet laten om zijn halve a-team op te stellen en Damien2004 speelt in VI. Pak slaag gekregen van 9 of 10 - 0 }:|

@Cupgeit:
code:
1
2
3
4
Ronde 4
skywalker sharks   -   vv ONB
R'dam Stars        -   R'dam Stars
F.C. Flower Power  -   HYS

Ik sta er niet bij :'( , maar ik denk dat ik tegen R'dam Stars moet. Zou je dit willen aanpassen, dan weet ik ook of ik uit of thuis moet spelen :P
Dit is trouwens groep B

[ Voor 15% gewijzigd door CNS op 06-09-2007 10:21 ]

• Pewwy
GrumpyGamerDad schreef op donderdag 06 september 2007 @ 08:35:
[...]

En dank je wel.
leuk om weer eens klop te krijgen in de GoT cup. :'(
Ik zal ook dit keer de eerste ronde niet overleven. :X
Maar ik krijg je wel in de jeugdcompetitie. 8)
Gisteren ook 5-0 klop, maar behalve voor de cup ziet er allemaal goed uit. Trainees trekken aan, heb een niet te goede bijgekocht voor niet te veel. Nu nog een nieuwe aanvallende vleugelverdediger en een nieuwe aanvallende verdediger en de boel krijgt vorm :)

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
@Quintus

Ik denk dat we wel lang genoeg op een antwoord van Kilverda/FC Minikalf. Hij is meer dan dagelijks online en heeft dus blijkbaar geen zin om te reageren. Het feit dat hij zijn jeudgopleiding niet gesloten heeft en zelf niet de GoT II.1 heeft verlaten zijn voor mij genoeg tekenen om hem erin te laten.

GoT II.1 heeft dan dus nog 2 plekken vrij, 1 daarvan is voor Brainpower (AFC Juniors). Al bekend wie de 2e plek in moet gaan vullen?

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Joss schreef op donderdag 06 september 2007 @ 10:10:
@Quintus

Ik denk dat we wel lang genoeg op een antwoord van Kilverda/FC Minikalf. Hij is meer dan dagelijks online en heeft dus blijkbaar geen zin om te reageren. Het feit dat hij zijn jeudgopleiding niet gesloten heeft en zelf niet de GoT II.1 heeft verlaten zijn voor mij genoeg tekenen om hem erin te laten.

GoT II.1 heeft dan dus nog 2 plekken vrij, 1 daarvan is voor Brainpower (AFC Juniors). Al bekend wie de 2e plek in moet gaan vullen?
Inderdaad laat kilverdo maar staan. Een zelfde geval is ook Little stars in de Ere.
Wel is er overigens nog niet bekend wie de vacature gaat opvullen die nog openstaat.
Het eerste nieuwe jeugdteam dat bereid is dat gat te vullen mag zich melden.

------------- VACATURE GOT II.1 --------------------------
Zijn er nog teams die net starten met de jeugd en vanaf donderdag mee willen draaien in GoT II.1?
Er is in die divisie nog 1 plek vrij.

Meld je dan aan !

Unknown

• NiMu83

NiMu83

AFCA

CNS schreef op donderdag 06 september 2007 @ 09:24:
@Cupgeit:
code:
1
2
3
4
Ronde 4
skywalker sharks   -   vv ONB
R'dam Stars        -   R'dam Stars
F.C. Flower Power  -   HYS

Ik sta er niet bij :'( , maar ik denk dat ik tegen R'dam Stars moet. Zou je dit willen aanpassen, dan weet ik ook of ik uit of thuis moet spelen :P
Dit is trouwens groep B
Het is aangepast! Al denk ik niet dat je deze cupmatch zult spelen aangezien R'dam Stars enkel WO's heeft veroorzaakt.

• CNS

CNS

Brainpower schreef op donderdag 06 september 2007 @ 10:20:
[...]

Het is aangepast! Al denk ik niet dat je deze cupmatch zult spelen aangezien R'dam Stars enkel WO's heeft veroorzaakt.
Hmm. Raar, deze persoon logt wel nog regelmatig in
04-09-2007 om 19:24
04-09-2007 om 12:08
04-09-2007 om 10:16
03-09-2007 om 00:20
02-09-2007 om 21:29
Ik heb hem maar alvast uitgedaagd en in zijn gastenboek geschreven. Ik heb niet zo'n zin in een wo

Euh, niet om de lastige jongen hier uit te hangen of zo, maar kun je ronde twee van groep B ook nog even aanpassen ? :X
Ronde 2
HYS 1-4 Great Lions
skywalker sharks 20-20 R'dam Stars
F.C. Flower Power 5-2 vv ONB

[ Voor 18% gewijzigd door CNS op 06-09-2007 10:28 ]

• NiMu83

NiMu83

AFCA

CNS schreef op donderdag 06 september 2007 @ 10:26:
[...]
Hmm. Raar, deze persoon logt wel nog regelmatig in
04-09-2007 om 19:24
04-09-2007 om 12:08
04-09-2007 om 10:16
03-09-2007 om 00:20
02-09-2007 om 21:29
Ik heb hem maar alvast uitgedaagd en in zijn gastenboek geschreven. Ik heb niet zo'n zin in een wo

Euh, niet om de lastige jongen hier uit te hangen of zo, maar kun je ronde twee van groep B ook nog even aanpassen ? :X
Ronde 2
HYS 1-4 Great Lions
skywalker sharks 20-20 R'dam Stars
F.C. Flower Power 5-2 vv ONB
Nee, ik kreeg van beide kanten geen HT-mail wie de WO had veroorzaakt, daarom is de uitslag 20-20 waarbij er geen punten zijn toegekend aan beide teams. Staat zo in de regels.

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Brainpower schreef op donderdag 06 september 2007 @ 10:34:
[...]

Nee, ik kreeg van beide kanten geen HT-mail wie de WO had veroorzaakt, daarom is de uitslag 20-20 waarbij er geen punten zijn toegekend aan beide teams. Staat zo in de regels.
Sorry dat ik dit niet eerder gedaan heb, maar R'dam stars heeft niet gereageerd op mijn uitnodiging.
Ik heb hem netjes uitgenodigd , maar geen respons gehad.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15
Joss schreef op donderdag 06 september 2007 @ 10:10:
Het feit dat hij zijn jeudgopleiding niet gesloten heeft en zelf niet de GoT II.1 heeft verlaten zijn voor mij genoeg tekenen om hem erin te laten.
Hoe moet dit dan? Ik kan nergens een knop vinden van 'verlaat competitie', of een knop met 'investering in alle scouts en alles wat er omheen hangt wat niet leuk genoeg is stoppen'... Jij wel?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• CNS

CNS

Ik zit zelf in GoT II.1 en heb gewoon de knop "Verlaat Competitie". Als je dat gedaan hebt kun je ook je jeugdopleiding stopzetten volgens mij.

• Sandyman538
Nu denk ik dat ik het snap. Wij zijn 2 weken later begonnen, dus moeten 22 wedstrijden spelen, dan zal die knop ook wel bij mij verschijnen :P |:(

• NiMu83

NiMu83

AFCA

GrumpyGamerDad schreef op donderdag 06 september 2007 @ 11:18:
[...]

Sorry dat ik dit niet eerder gedaan heb, maar R'dam stars heeft niet gereageerd op mijn uitnodiging.
Ik heb hem netjes uitgenodigd , maar geen respons gehad.
Zie HT-mail.

• Swanfield
Ik weet dat ze met de rente hebben rommelen maar weet iemand wat nu de laatste rente percentages waren?

• CNS

CNS

Ik kan dit er nog wel van terugvinden
Eerder hebben we aangekondigd dat je geen rente meer zou ontvangen voor je spaargeld, maar uit onze economische analyse bleek dat dit contraproductief zou werken. Daarom blijf je rente ontvangen op je spaargeld, maar halveren we het percentage. Verder verminderen we de rente die je moet betalen voor geleend geld met een derde.
Maar nergens staan nog rentepercentages 8)7 Althans, ik kan ze niet meer vinden.

• Sandyman538
Damien2004 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 13:26:
Ik weet dat ze met de rente hebben rommelen maar weet iemand wat nu de laatste rente percentages waren?
Geen idee (geen zin om uit te rekenen), maar vrij weinig in ieder geval. Ik kreeg afgelopen ronde 2100 euro erbij 8) Maar als je dat afzet tegen het positieve saldo van 5.5 miljoen, vind ik het vrij matig...

• Hugo
  • Laatst online: 10-09 10:47
Gisteren een oefenwedstrijd gewonnen met 0-2. Het gaat er hopelijk langzaam aan op lijken dat het team zijn vorm gaat vinden. Mijn jeugdteam ging gisteren kansloos met 1-6 ten onder. Daar moet dus nog hard gewerkt worden.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

• CNS

CNS

Sandyman538 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 14:33:
[...]

Geen idee (geen zin om uit te rekenen), maar vrij weinig in ieder geval. Ik kreeg afgelopen ronde 2100 euro erbij 8) Maar als je dat afzet tegen het positieve saldo van 5.5 miljoen, vind ik het vrij matig...
Ik kom uit op het schrikbarende percentage van maar liefst 0.0381% _O-

• Vincitore
Ja ik heb ook een econoom ingehuurd maar had maar 300 euro financieel voordeel. De rekenmachine heb ik aan het werk gezet en kwam uit op een percentage van een schrikbarend vette 0.03%, dus dat schiet niet echt op. Econoom is dus ook meteen weer de laan uit gegaan :p

Stats

• Swanfield
CNS schreef op donderdag 06 september 2007 @ 14:43:
[...]
Ik kom uit op het schrikbarende percentage van maar liefst 0.0381% _O-
Ja en er is een max van 25.000 dus dat betekend dat je 400.000 per seizoen kan verdienen aan economen. Moet dan nog wel de kosten van de economen vanaf natuurlijk maar dacht bij een flink bedrag dat je er niet veel nodig had.
Het lijkt mij wel een leuk extratje. Jammer dat je iedere week dan naar al die miljoenen moet kijken en niet mag aankomen :)

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

Damien2004 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 15:06:
[...]

Ja en er is een max van 25.000 dus dat betekend dat je 400.000 per seizoen kan verdienen aan economen. Moet dan nog wel de kosten van de economen vanaf natuurlijk maar dacht bij een flink bedrag dat je er niet veel nodig had.
Het lijkt mij wel een leuk extratje. Jammer dat je iedere week dan naar al die miljoenen moet kijken en niet mag aankomen :)
ik zou er dus zo een zijn die niet van die miljoenen af zou kunnen blijven. 8)

Chario2 (818126)

• CNS

CNS

Damien2004 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 15:06:
[...]

Om aan die 25.000 te komen moet je dus wel een slordige 65.000.000 op je bankrekening hebben staan. Ik weet jouw financiele huishouding niet, maar dit lijkt mij toch wel grenzen aan het belachelijke.
En dan heb je die 65M en verdien je er 25k op per week, dat zijn nog eens marges. -O-

• Swanfield
CNS schreef op donderdag 06 september 2007 @ 15:19:
[...]
Om aan die 25.000 te komen moet je dus wel een slordige 65.000.000 op je bankrekening hebben staan. Ik weet jouw financiele huishouding niet, maar dit lijkt mij toch wel grenzen aan het belachelijke.
En dan heb je die 65M en verdien je er 25k op per week, dat zijn nog eens marges. -O-
Hmm ach 65 mil is zo verdient :p Maar blijf daar maar eens af hahaha onmogelijk :p
4 ton dekt niet eens wat kosten maarja het helpt wel. Met 4 ton extra zou ik volgens mij geen verlies meer draaien. Maar op hoger niveau is dit gewoon niks.
Toch is het gratis geld :) Jammer dat het zo onbereikbaar is :'(

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Het schijnt dat je pas vanaf de 5 miljoen aan euro's op je bankrekening moet hebben staan wil je met 1 econoon een slaatje eruit kunnen slaan. Heb je minder dan 5 miljoen EN 1 econoom dan heb je al verlies.

Dus gewoon die apekoppen niet inhuren tenzij je echt ruim in het geld zit.

• CNS

CNS

Ik kijk net eens even voor de gein bij de duurste transfers van deze week internationaal en daar gebeuren toch rare dingen. Ik zie de hoogste prijzen voorbijkomen voor spelers met een TSI van nog geen 1000 en een leeftijd tussen de 20 en 30.

Deze speler bijvoorbeeld:

Ulrich Sitler (76767182) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
23 jaar en 20 dagen, zwak in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.

Volgende verjaardag: 07-12-2007
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 680
Loon: 444 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: addiktid fc
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Is voor 6.000.000 verkocht en haalt als verdediger nog geen 3 sterren. Zie ook hier http://alltid.org/player/76767182/

Mis ik hier iets en is dat normaal?

Er staat zelf een ontslagen speler bij die voor 10M is verkocht.........

[ Voor 4% gewijzigd door CNS op 06-09-2007 16:24 ]

Verwijderd

Als we zondag uitverkocht huis hebben ga ik dan eindelijk mijn stadion weer eens verbouwen. Is ook wel weer nodig, want volgens de rekenregel (20/25/30) Zou ik bij een gemiddelde reeks al 9k aan plaatsen te kort komen. Dus het plan is om het stadion met 10k aan plaatsen uit te breiden.

Verwijderd

CNS schreef op donderdag 06 september 2007 @ 16:22:
Is voor 6.000.000 verkocht en haalt als verdediger nog geen 3 sterren. Zie ook hier http://alltid.org/player/76767182/

Is niet normaal en zijn allemaal gebruikers die waarschijnlijk binnenkort hun account kwijt zijn. Uberhaupt stom dit soort transfers. Als je nu echt vals wilt spelen doe het dan niet zo opvallend.

• Pewwy
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 16:49:
Als we zondag uitverkocht huis hebben ga ik dan eindelijk mijn stadion weer eens verbouwen. Is ook wel weer nodig, want volgens de rekenregel (20/25/30) Zou ik bij een gemiddelde reeks al 9k aan plaatsen te kort komen. Dus het plan is om het stadion met 10k aan plaatsen uit te breiden.
Die regel klopt van geen kanten (meer). Er wordt namelijk geen rekening gehouden met de plaats van je tegenstander in de competie. Mijn wedstrijd tegen de onderste uit de divisie leverde ongeveer de helft van de zitplaatsen op, terwijl de stelregel in het slechtste geval voor mezelf nog bijna een uitverkocht stadion zou moeten opleveren.

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Pewwy schreef op donderdag 06 september 2007 @ 17:29:
[...]

Die regel klopt van geen kanten (meer). Er wordt namelijk geen rekening gehouden met de plaats van je tegenstander in de competie. Mijn wedstrijd tegen de onderste uit de divisie leverde ongeveer de helft van de zitplaatsen op, terwijl de stelregel in het slechtste geval voor mezelf nog bijna een uitverkocht stadion zou moeten opleveren.
Het gaat om een GEMIDDELD goede- normale- of slechte reeks. Daarnaast zijn ook de resultaten uit vorige wedstrijden van invloed op het aantal toeschouwers.
Het is slechts een stelregel en geen wet ofzo *)

Unknown

Verwijderd

Pewwy schreef op donderdag 06 september 2007 @ 17:29:
[...]

Zolang ik het geld er voor heb en komend weekend waarschijnlijk voor de 3x op rij voor uitverkocht huis speel is het toch wel nodig.

• Pewwy
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 17:43:
[...]

Zolang ik het geld er voor heb en komend weekend waarschijnlijk voor de 3x op rij voor uitverkocht huis speel is het toch wel nodig.
Tsja, dat is een ander verhaal. Ik ga er stiekum vanuit dat ik komend weekend voor de 2e keer op rij een uitverkocht stadion heb, maar met een eventuele promotie en onduidelijkheid over mijn nieuwe divisie kan een vergroting dikke geldverspilling zijn.

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
ph4ge schreef op woensdag 05 september 2007 @ 16:50:
sjonge jonge wat een prijzen. ik trap 2 trainees eruit die uit mn jeugd kwamen, destijds getraind omdat ik ff geen geld had voor betere trainees. leverden samen 1,5m netto op terwijl ik van de helft was uit gegaan :-). nou das fijn, maarja wel nieuwe trainees terug kopen. meestal kostte me dat ongeveer anderhalf ton voor een 17 oud 18 jong spelertje met een goede bijstats, nu vind ik die niet onder de 500k :O. wat is er gebeurd?

(gelukkig kan ik de spits die ik op het oog had nog wel gewoon kopen, zijn prijs is nog ongeveer net zo hoog als een seizoen geleden, maar zal vast niet lang duren)
Ik heb ook het idee dat er immens geboden wordt op het moment. Is dat nou het moment in het seizoen waar veel mensen blessures hebben, zijn er mensen die net veel pops hebben gehad en nu flink cashen en dat weer willen spenden of komt ergens anders geld vandaan wat iedereen te besteden heeft.

De transferindex wordt vaak verdubbeld en een beetje koopjes jagen (leuke bijstat ofzo) is er dus echt niet meer bij!!!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
CNS schreef op donderdag 06 september 2007 @ 16:22:
Ik kijk net eens even voor de gein bij de duurste transfers van deze week internationaal en daar gebeuren toch rare dingen. Ik zie de hoogste prijzen voorbijkomen voor spelers met een TSI van nog geen 1000 en een leeftijd tussen de 20 en 30.

Deze speler bijvoorbeeld:

Ulrich Sitler (76767182) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
23 jaar en 20 dagen, zwak in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.

Volgende verjaardag: 07-12-2007
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 680
Loon: 444 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: addiktid fc
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Ik zie wel vaker zulke belachelijke dingen. ik report dat dan nog braaf, maar vraag me altijd af wat daar dan mee gedaan wordt. En dan nog die ontslagen spelers Er staat er nu een bovenaan in de top25 van NL van deze week en een in de top25 internationaal. Hoe koop je uberhaupt ontslagen speler en waarom zou je zulke geweldige spelers ontslaan en niet verkopen? Of zijn dat bot teams en dan is de vraag: waar vind ik die spelers???

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
AJ1815 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 18:09:
[...]

Ik zie wel vaker zulke belachelijke dingen. ik report dat dan nog braaf, maar vraag me altijd af wat daar dan mee gedaan wordt. En dan nog die ontslagen spelers Er staat er nu een bovenaan in de top25 van NL van deze week en een in de top25 internationaal. Hoe koop je uberhaupt ontslagen speler en waarom zou je zulke geweldige spelers ontslaan en niet verkopen? Of zijn dat bot teams en dan is de vraag: waar vind ik die spelers???
Je koopt in dit geval geen ontslagen speler. Je koopt een speler en ontlaat die dan.
Dus bij voorbaat al verdacht.

Idd, ik meld dit soort zaken ook altijd als ik het zie, wat er dan vervolgens gebuert..........ik heb geen idee. Waarschjinlijk in de zakken van de staf

Verwijderd

Oh lekker. De stand van de jeugdcompetitie word al gereset tijdens de laatste wedstrijd.

• Joss
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 19:49:
Oh lekker. De stand van de jeugdcompetitie word al gereset tijdens de laatste wedstrijd.
Komt na de wedstrijd weer terug, was bij ons ook.

• Vincitore
Iedereen weer een fijne avond gewenst en veel succes met de jeugdteams!
Zelf sta ik nog 0-0 maar als ik win dan kom ik wel eerste te staan hoop ik :p

Haha hopeloos verloren met 5-0 tegen de nr1. Twee van mijn verdedigers die wel goed waren zijn gepromoveerd naar mijn A-team, dus zal daar wel aan liggen ook.

[ Voor 35% gewijzigd door Vincitore op 06-09-2007 23:14 ]

Stats

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Wil de beheerder van de Eredivisie de volgende teams verwijderen uit de ere:

- Hoedjes Jeugd
- EVV Phenix Jeugd
- Dama Youth Squad

En alvast onderstaande teams een uitnodiging sturen:

- FC Junior Jacks
- The potentials
- Jong Pmaas
- Springfield Minibars (zo gauw deze uit GoT II.3 is)

[ Voor 6% gewijzigd door Quintus op 06-09-2007 23:16 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
2de geworden :'(
Na de geweldige start van de jeugdcompetitie.

Heb nu de training op keepen en conditie gezet. Inprinciepe zou iedereen training moeten krijgen dan als conditie werkt zoals bij de senioren.
Heb nu weer een leuk verdedigertje dus zal dadelijk wel keepen en verdedigen worden :p Blijft moeilijk kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Dat is zeker het geval. Komt omdat de jeugdopleiding niet gebouwd is om echt talent te kweken. Je kan maar 1 linie van je opstelling trainen. Maximaal is dat 3 spelers met volledige training en 2 met gedeeltelijke training. En dat op een totaal van 16 spelers. Zo wordt het inderdaad moeilijk. Ik denk dat je echt een keuze moet maken en daaraan vast moet blijven houden. Op die manier zou je theoretisch 3 goede jeugdspelers op een heel seizoen moeten kunnen opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

CNS schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 12:18:
Ik denk dat je echt een keuze moet maken en daaraan vast moet blijven houden.
Nu ja, dan vergelijk je het wel heel erg met de huidige situatie waar met je A-team eigenlijk gewoon een vaste training aanhoudt..
bij de jeugdopleiding is het zo dat het trainen veel sneller gaat en je dus zeker niet continue bij twee trainingsvormen moet blijven...

De truc is volgens mij het rouleren van trainingsvormen, al dan niet op basis van de potentie van bepaalde spelers;
zelf heb ik het volgens seizoen voor gewoon 5 of 6 trainingsvormen afwisselend te trainen, conditie sowieso, verdedigen, vleugelspel, keepen, en scoren.. evt positiespel er nog bij

[ Voor 20% gewijzigd door RM-rf op 07-09-2007 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Het lijkt me ook dat je nooit bijstats kan optrainen als je slechts 1 van de trainingen kiest als hoofdtraining.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Op verzoek van Quintus zal Infinitron (Hoofdteam: VVV de Geblesseerde | Jeugdteam: Nickys Youth Squad) verhuizen naar de GoT II.1. Voordat deze echter een uitnodiging van GoT II.1 kan ontvangen moet hij zelf uit GoT II.3 stappen, of eruit gezet worden door de beheerder.

GoT II.1 kan dan aanstaande donderdag om 19.35 aan het volgende seizoen beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Is er iemand die de eindstanden van de ERE en GoT II.3 heeft bewaard?

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Quintus schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 13:29:
Is er iemand die de eindstanden van de ERE en GoT II.3 heeft bewaard?
Ik niet, weet alleen dat iemand uit de Eredivisie érg snel weg was, waardoor de stand dus is verdwenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

De eindstand was snel weg maar op basis een vorig bericht hier de

Eindstand Top 3 GoT EREdivisie seizoen 1
code:
1
2
3
4
#   Team                       GE GV - GT  Ds  Pt
1.SCA Koters                   22 83 - 26  +57 50
2.DSanka Youth              22 85 - 42  +43 45
3.Swanfield's Youth Team      22 62 - 41  +21 45

Tussen nummer 6 en 7 was het verschil te groot om nog wijzigingen in promotie degradatie te forceren.
Damien2004 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 09:06:
2de 3e geworden :'(
Na de geweldige start van de jeugdcompetitie.
Wel goed rekenen hè 8)

[ Voor 44% gewijzigd door Quintus op 07-09-2007 13:49 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Mijn wraak zal zoet zijn!!! :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd hoe het zal gaan volgend jaar in de eredivisie :D..........Heb er zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Joss schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 13:27:
Op verzoek van Quintus zal Infinitron (Hoofdteam: VVV de Geblesseerde | Jeugdteam: Nickys Youth Squad) verhuizen naar de GoT II.1. Voordat deze echter een uitnodiging van GoT II.1 kan ontvangen moet hij zelf uit GoT II.3 stappen, of eruit gezet worden door de beheerder.

GoT II.1 kan dan aanstaande donderdag om 19.35 aan het volgende seizoen beginnen.
Heb GoT II.3 verlaten en zal wachten op de uitnodiging voor GoT II.1...

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik ben GoT II.3 gestart, aangezien ik naar de ere ga, is GoTII.3 gedisbanned. Ik wacht op een invite voor de ere :D.

(haastig richting een bruiloft)

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Snel advies gevraagd graag!

Kan je nou beter de eerste of de tweede kopen als verdediger? Dus gaat ervaring boven vleugelspel bijvoorbeeld?
Speler 1:

Józef Zientek (66065432)
25 jaar en 63 dagen, matig in vorm, gezond
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: formidabel
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Vraagprijs: 395 000 €

Of een jongere variant met beter vleugelspel zoals deze:?

Alexandre Leite (153118190)
20 jaar en 89 dagen, redelijk in vorm, gezond
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: formidabel
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Vraagprijs: 385 000 €

What to do?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ligt er aan wat je ermee wilt doen he... Ik zou voor de jongste gaan.

GoT II.1 is vol en het wedstrijdprogramma is al gegenereerd. Op donderdag 13 september 2007, 19.35 gaan we van start met de volgende wedstrijden:
FEDI met zijwieltjes – FC Minikalf
sharks junior – Mullie
SC Destiny Juniors – FC Strijen
Sv. Wintergarten – Great Lions Newbies
Tolhek Termites – AFC Juniors
The Squires – Nickys Youth Squad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Joss schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 20:10:
Ligt er aan wat je ermee wilt doen he... Ik zou voor de jongste gaan.
Ik ga mijn verdediging ermee versterken (VIII) maar ik ga ze niet verder trainen.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Van 5 teams is nog niet duidelijk of ze doorgaan of niet met de jeugd. Zolang dat niet duidelijk is kan er nog niet veel definitiefs qua indeling bekend gemaakt worden.

GoT Ere:

GoT II.1 is rond en begint donderdag 13 september al met de nieuwe compo.

GoT II.2

GoT II.3

Ken je deze managers ook op HT of IRL? Spoor ze aan hun bedoelingen met de jeugd bekend te maken.

Momenteel zijn er geen vacatures meer. Toch kun je je aanmelden voor de reservelijst omdat de kans groot is dat er nog een plek vrij komt.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beide wedstrijden in mijn vakantie gewonnen. :D En de ziekenboeg is nagenoeg leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Infinitytron schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 20:15:
[...]

Ik ga mijn verdediging ermee versterken (VIII) maar ik ga ze niet verder trainen.
Ik zou dan voor de bovenste gaan. Kijk even wat voor sterren ze behalen. Vleugelspel bij verdedigers is niet echt nodig...Mijn wingbacks hebben ook geen vleugelspel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

Quintus schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 20:24:
Van 5 teams is nog niet duidelijk of ze doorgaan of niet met de jeugd. Zolang dat niet duidelijk is kan er nog niet veel definitiefs qua indeling bekend gemaakt worden.

GoT Ere:

GoT II.2

GoT II.3

Momenteel zijn er geen vacatures meer. Toch kun je je aanmelden voor de reservelijst omdat de kans groot is dat er nog een plek vrij komt.
laten we snel een knoop doorhaken want je jeugdspelers krijgen zo geen training.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

chario2 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 09:53:
[...]

laten we snel een knoop doorhaken want je jeugdspelers krijgen zo geen training.
GoT II.2 speelt donderdag de laatste ronde tot dan is er dus nog tijd. Daarna moet het gros van de overplaatsingen plaatsvinden. De Ere en GoT II.3 ontkomen dus ook niet aan 1 gemiste week.

Maar er zitten een paar teams nog bij die al een maand niet hebbben ingelogd.

GoT Ere:
4. Little Stars (Sir_Veen van Junior Stars) (laatste login 7 sept)

GoT II.2
11. Young Supah (Jazzpa van Supah Stars) (laatste login 7 sept)

GoT II.3
2. Springfield Minibars (jjharssema van Springfield Isobars) (laatste login 2 aug)
9. FC ITS <20 (jmerkx van FC ITS) (laatste login 6 sept)
11. Komtie (maartenrsr van Komtie Gaatie) (laatste login 10 aug)

Ook zag ik dat GoT II.3 inmiddels is opgeheven. De teams daaruit die doorgaan die niet promoveren worden donderdag in GoT II.2 geplaatst.

[ Voor 48% gewijzigd door Quintus op 08-09-2007 12:01 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Eindelijk heb ik qua Jeugdopleiding ook een 'daar-doe-je-het-voor'-beleving :)

mn 7 sterren keeper eindelijk gepromoveerd en hij is idd redelijk keepen geworden, maar bovenal een TSI van 2340, volgens berekeningen zou hij op keeping-skill van 6.8 zitten ...
ik verwacht zeker minimaal anderhalve ton voor hem te kunnen vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quintus schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 11:30:
[...]

GoT II.3
2. Springfield Minibars (jjharssema van Springfield Isobars) (laatste login 2 aug)
9. FC ITS <20 (jmerkx van FC ITS) (laatste login 6 sept)
Ik vermoed dat Springfield en Komtie ook niet meer meedoen indien ze al een maand niet meer inloggen.

Trouwens Brainpower een beetje mijn enige fatsoenlijke verdediger geblesseerd schoppen. Het is vriendschappelijk :P

Edit: nou die is er dus 4 weken uit.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2007 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Nog 2 te gaan.

GoT Ere: Het is wachten op antwoord van promovendus Springfield Minibars

GoT II.2 Het is wachten op de laatste teams uit GoT II.3

GoT II.3

Little Stars uit de Ere kapt er mee en daarom promoveert ook Youth Stars uit GoT II.2 als beste nr 3.

Dit betekent ook dat er weer een vacante plaats is...

[ Voor 53% gewijzigd door Quintus op 08-09-2007 21:09 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 16:24:
[...]

Ik vermoed dat Springfield en Komtie ook niet meer meedoen indien ze al een maand niet meer inloggen.

Trouwens Brainpower een beetje mijn enige fatsoenlijke verdediger geblesseerd schoppen. Het is vriendschappelijk :P

Edit: nou die is er dus 4 weken uit.
Dat moet je mijn assistent maar aanrekenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Het beheer van een jeugdcompo kan niet overgedragen worden daarom heb ik een nieuwe GoT EREdivisie (164326) opgestart.

Deze ploegen moeten eerst uit de oude eredivisie stappen voor ik ze kan uitnodigen:
Ress A selectie (2223) Jeugdploeg van FC Ress
Swanfield's Youth Team (2839) Jeugdploeg van Swanfield United
DSanka Youth (14502) Jeugdploeg van DSanka Kickers
Pandora Gioventù (84402) Jeugdploeg van F.C. Pandora

Onderstaande teams hebben een uitnodiging ontvangen
FC Junior Jacks (21411)
Jong Pmaas (58578)
Springfield Minibars (32744)
The potentials (182393)

En dit laatste rijtje uit GoT II.2 krijgt donderdag eentje als ze II.2 verlaten hebben:
A2 United Beloften (17839)
RoMar MFC (8560)
Youth Stars (7871)

[ Voor 50% gewijzigd door Quintus op 09-09-2007 21:51 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
Lol
Dan is je teamnaam 'De Lamballen', en dan heet je trainer Lamsma _o-
http://www74.hattrick.org...ls.asp?playerID=174130619

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Hehe :P

Good luck all, voor vanavond.

Sta zelf 1-0 voor en de tegenstander heeft alweer verwarring in de kopjes, mooi mooi :)

Dat goddelijke team waar ik tegen moest is na mijn wedstrijd een WO geworden door de blessures, ik vrees alleen dat hij volgende week weer genoeg spelers heeft om een wedstrijd te starten ;(

Edit: Woops, hij heeft vanacht zn spelers ontslagen en z'n 4 internationals te koop gezet :D

[ Voor 12% gewijzigd door Joss op 09-09-2007 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Veel plezier vanavond.

Zelf de derde BOT op rij en al 1-0 voor. Gaat weer heerlijk, nu maar hopen op geen blessures.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Good luck allen, Ik sta al 4-0 voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
31e minuut, en er is 1 keer een kansvolle vrije trap verprutst door de tegenstander.. Er mag wel wat meer pit inkomen hiero.. Zo win ik natuurlijk de wedstrijd noooit ( vorige week ook tegen ze gespeeld, soepele 2-0 gewonnen )..

edit:
NEEEEN! in 3 minuten 2 doelpunten van dezelfde doelpuntenmaker tegen! :(

[ Voor 15% gewijzigd door Enfer op 09-09-2007 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
@hierboven: gebeurd er wat, is het ook niet goed :P

@mezelf: 3-0 voor, 59% balbezit (wel tegen counter team), niet verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De competitie word er steeds spannender op. De tegenstander waar ik vorige week met 0-3 van won is nu een bot. Dan hadden we twee teams die te weinig spelers hadden om een wedstrijd te spelen. Daarvan is er 1 nu ook bot en de ander blijft gewoon WO veroorzaken.

Maar zoals een Amsterdamse filosoof ooit zei: Elk nadeel hebt zijn voordeel. Kan mooi wat sterker elftal opstellen in de GoT-cup als ik me kwalificeer voor de volgende ronde :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Gaaap alweer 7-0. Wel een rode kaart, maar ach volgende week weer een botje.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Sta 1-1 waar ik vorige week uit, 3-2 won van hem. Heb wel 66% balbezit in de eerste helft gehad, dus nu maar hopen op meer kansen en meer goals vna mijn kant. Mijn nieuwe aanwinst (verdediger) heeft notabene gescoord in zijn debuutwedstrijd :p

/edit: Heb nu een groter stadion, 4000 plaatsen meer, en ze zitten meteen al weer vol tijdens de eerste wedstrijd tegen de nr3.

[ Voor 21% gewijzigd door Vincitore op 09-09-2007 21:25 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8-0 :D 4 goals van een man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Eredivisieclubs check even mijn vorige bericht. Deze is veranderd en geeft aan hoe een uitnodiging voor de ERE te ontvangen.

[ Voor 39% gewijzigd door Quintus op 09-09-2007 21:51 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ben uitgeschreven wacht op uitnodiging ;)

1-1 gespeeld eigenlijk nog wel goed maar resultaat is dat ik niet meer mee doe voor promotie. Er moet een hoop gebeuren moet dat nog gaan lukken :)

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.