Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 59 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.028 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Damien2004 schreef op zondag 09 september 2007 @ 21:52:
Ben uitgeschreven wacht op uitnodiging ;)

1-1 gespeeld eigenlijk nog wel goed maar resultaat is dat ik niet meer mee doe voor promotie. Er moet een hoop gebeuren moet dat nog gaan lukken :)
Done :D

Vanavond met 10-0 gewonnen ! Altijd goed voor de fans.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

Quintus schreef op zondag 09 september 2007 @ 22:00:
[...]

Done :D

Vanavond met 10-0 gewonnen ! Altijd goed voor de fans.
bedankt voor de uitnodiging voor de got eredivisie _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Heb met 2-1 gewonnen waarbij alletwee de goals werden gemaakt door mijn nieuwe verdediger. Helaas wel een trainee met 2 weken eruit geschopt maar dat zij zo :(

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb me uitgeschreven Quintus dus laat die uitnodiging maar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 23:02:
Heb me uitgeschreven Quintus dus laat die uitnodiging maar komen.
De uitnodiging staat

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en geaccepteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister met 2-1 gewonnen, eigenlijk heel raar want vorige week verloor van hetzelfde team en toen hadden we samen dezelfde staat. Maar ja de 2e plaats in mijn eerste seizoen VI is nog steeds in zicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 12:08

CNS

Gisteren 2-2 gelijkspel tegen de directe concurent. Sta nu 5 punten los van de nummer twee, dus dat ziet er veelbelovend uit.

@Brainpower: Ik heb je een HT mail gestuurd omdat mijn tegenstander de uitnodiging van de GoT-CuP nog niet heeft geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het nut van expres niet promoveren? Ok, je wint waarsch weinig in een hogere comp in beginsel maar je spelers worden toch wel getrained en rond blijven hangen in dezelfde league heeft toch ook geen zin als je vooruit wil? Dan moet je 2jaar later oid alsnog n heel jaar erover doen om te promoveren omdat je dan wel t niveau aankan. Ik sta nu 2de in n league waar ik eigenlijk een van de zwakkere ben maar iemand raadde me aan niet te promoveren dit jaar. Question is dus: Why? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Simpel: money money money :) In de VI (bijv.) is het makkelijker overleven, makkelijker wedstrijden winnen dan in de V. Als je dus nog een jaartje in de VI zou blijven hangen kan je rustig bouwen en geld verdienen :)

Gisteren nog met 5-0 gewonnen en gestegen naar de 4e plek. Huidige stand:
#1 18 punten
#2 16 punten
#3 en #4 15 punten
#5 13 punten
#6 9 punten
#7 6 punten
#8 3 punten

Alles nog steeds heel erg open, behalve de laatste plaats, dat is nu 90% zeker een WO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 09:15:
Wat is het nut van expres niet promoveren? Ok, je wint waarsch weinig in een hogere comp in beginsel maar je spelers worden toch wel getrained en rond blijven hangen in dezelfde league heeft toch ook geen zin als je vooruit wil? Dan moet je 2jaar later oid alsnog n heel jaar erover doen om te promoveren omdat je dan wel t niveau aankan. Ik sta nu 2de in n league waar ik eigenlijk een van de zwakkere ben maar iemand raadde me aan niet te promoveren dit jaar. Question is dus: Why? :)
gewoon voor de promotie gaan. anders kan je net zo goed altijd in de 10e blijven. no gut's no glory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:55

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 09:15:
Je inkomsten hangen ook grotendeels af van het aantal fans dat je hebt... zowel je toeschouwersaantallen, maar ook sponsorinkomsten...
te vroeg promoveren kan betekenen dat je in een dusdanig zware competitie terechtkomt dat je een heel seizoen iedere wedstrijd verliest... dat is desastreus voor je inkomsten, én kan zelfs betekenen dat je aantal fans eerder daalt, en je na degradatie weer terugzit in dezelfde liga met minder fans dan 17 weken voorheen....
Ik heb dat overigens meegemaakt, na een half seizoen lukte het me al uit de IX te promoveren met een behoorlijk 'zwak' team in opbouw... en vervolgens kwam ik terecht in een van de sterkere VIII-liga's... waar ik dus 14 wedstrijden lang flink ingemaakt werd en met 0 punten op de laatste plek eindigde, kansloos..
ik kan je zeggen dat dat echt niet leuk is voor de motivatie...

Vergeleken met de optie van een seizoen bewust promotie ontwijken, en het volgend seizoen waarschijnlijk beter presteren (meer bezoekers, meer fans) en volgend seizoen dan proberen te promoveren kan financieel gewoon een stuk voordeliger zijn ....

Wel moet je en aantal dingen afwegen, de inkomsten uit toeschouwers en sponsorinkomsten stijgen ook per Liga hoger én het aantal fans dat je in theorie kunt winnen wordt ook hoger als je hoger komt..
tevens win je met promotie sowieso veel extra fans...

Als je vooraf meent dat je wel een kans zou kunnen maken je te kunnen standhouden in een hogere Liga, zou ik zeker proberen om die promotie te halen...
maar dat zou wel moeten betekenen dat je vooraf eventjes vergelijkt of in de hoger Liga met je huidige AH-score al minimaal tot de eerste 75% teams van die Liga zou behoren op Alltid..
verder of je nu het budget hebt je team enigszins te versterken...

met wat geluk heb je dan zeker een kans je te kunnen standhouden in de hogere Liga, als je echter vooraf met hoge zekerheid vassteld dat een competitie hoger je weinig kans maakt en een retourticket terug in je oude Liga hebt, kun je beter kiezen nog niet te promoveren

[ Voor 7% gewijzigd door RM-rf op 10-09-2007 10:23 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Persoonlijk zou ik altijd voor promotie gaan en dan puur voor handhaving en daarop verder bouwen. De promotie kan je niet meer ontnomen worden.
Of je moet wel heeeeeeel zeker zijn dat je het volgend seizoen promoveert. Er bestaat namelijk altijd een kans dat de degradant van een hogere divisie in jouw divisie komt en ook voor promotie gaat en dan blijft het maar afwachten of je het gaat halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Ach promoveren is leuk maar als je niks te zoeken heb in de hogere divisie dan kan je beter nog een seizoen bouwen vind ik.
Tuurlijk kan je ook gaan voor handhaving en proberen in de hogere competitie te blijven maar al met al is het financiël en voor je zelf leuker als je wat wedstrijdjes weet te winnen ipv alles of veel te verliezen.

Het is een persoonlijke keuze maar ik denk dat je ook even naar het financiële plaatje moet kijken. Kijk of je nu een seizoen later promoveert of eerder maakt niet zoveel uit. De meeste blijven steken in de V en nog meer in de VI. Nu mijn 4de seizoen in de VI en ik moet je zeggen er is nog geen zicht op de V hehe. Best frustrerend maarja Hattrick kost nu eenmaal tijd als je hoger op wil. (of je moet daytraden)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

CNS schreef op maandag 10 september 2007 @ 10:26:

De promotie kan je niet meer ontnomen worden.
In de IX liga is het altijd zo dat zowel de degradanten alswel de promoties sterke teams kunnen zijn...
idd zul je nooit promotie kunnen 'garanderen', en in de IX weet je sowieso dat 4 teams slechts blijven en 4 teams 'nieuw' komen en teams die promoveren uit de X kunnen best evengoed of sterker zijn dan de teams die zich in XI weten 'stand te houden', er is een gerede kans dat een zwakke of midelmatige IX-liga opeens tot een van de sterkste behoort.

ik ben het echter niet eens met het idee 'de promotie kan je niet meer ontnomen worden'... je kunt wel degelijk na een seizoen weer makkelijk terugdegraderen, en als je daarbij ook veel verloren hebt en je teamgeest/fan-stemming erg laag was, kun je er zelfs nog flink op inboetten, dan sta je dr financieel een stuk slechter voor, dan wanneer je een extra seizoen doormaakt in de XI, en veelvuldig een vol stadion haalt en goede fan-stemming hebt.

om eventjes te kijken naar het team waa het hier om gaat:
http://alltid.org/team/207308

dan zie ik een team dat een AHstats record van 83 AH-punten heeft en 23 sterren gehaald heeft..
gemiddeld dit seizoen 77 AH-punten haalt en 21.9 sterren....

Als je op Alltid kijkt naar de 'nexteasontable' in wat voor Liga's hij bv volgend seizoen zou 'kunnen' komen, kom je bv uit op de VIII.115, waar de teams gemiddeld 115 AH-punten halen...
in de tabel daarvan zou ij enkel één team kunnen verslaan , welke een botje is... de rest vand e teams zullen hem kansloos laten ....

het spijt me, maar tenzij hij nog een flink budget heeft om te investeren in zn team een stuk beter te maken (minimaal 100-105 punten), heeft promotie weinig zin als je team nog dusdanig in opbouw is, dat je gewoonweg kansloos zal zijn, tenzij je het geluk hebt in een liga met toevallig twee botjes te komen

[ Voor 13% gewijzigd door RM-rf op 10-09-2007 11:01 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In mijn huidige liga (hele lage ;) ) promoveren de eerste 2 plekken en aangezien ik nu al 'makkelijk' meekan tegen 'sterkere' teams denk ik dat ik volgend jaar zeker ook mee kan doen voor promotie.

Aangezien ik het spel nog niet ontzettend lang speel (2,5 seizoen) denk ik dat ik nog maar een jaar blijf dan n.a.v. bovenstaande reacties. Ben nog erg druk bezig m''n team samen te stellen en weet nog lang niet alles dus een hogere liga lijkt me dan te hoog gegrepen. M'n fanbase groeit nu eindelijk dus dat is ook wel fijn. Was dit seizoen vooral bezig met spelers aankopen/verkopen en wat saldo opbouwen en m'n team op meerdere plekken te verbeteren. En het onderdeeltje motivatie telt idd ook. Als je elke week verliest vergaat de lol in 't spel helaas al snel. M'n bank is ook maar 350.000 dus daar kan ik ook geen wonderen mee verrichten.

Edit: bedankt RM-rf, duidelijke info :>

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2007 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
Speler 8 weken geblesseerd, nieuw record. Sheiz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan jullie federatie niet vinden hellppp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 12:27:
Ik kan jullie federatie niet vinden hellppp
Uit de op: http://gottrick.bitxs.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow je kan je niet alvast inschrijven zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 12:57:
ow je kan je niet alvast inschrijven zeker
Heet binnen Hattrick: Gathering of Tweakers :) Als je dat bedoelde :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verdenk de nummer 2 van mijn liga (IX) ervan dat die ook promotie wil ontwijken. Dit zou natuurlijk helemaal geen probleem moeten zijn. Waren het niet dat ik 3de sta en helemaal nog niet aan promotie toe ben, zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben member ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Kijk! Welkom :)

Tja als je nog niet toe ben aan promoveren is 3de een mooie plek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

En nu wachten tot de volgende ronde van de GoT-CuP
Ik heb in ieder geval al een WO woensdag en kan nog snel gaan zoeken naar een friendly }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 10:47
Gisteren gewonnen met 2-0. Na 40 minuten kreeg een speler helaas een rode kaart waardoor ik de 2 helft met 10 man in ging. Ondanks dat toch de nul gehouden en een doelpunt kunnen scoren.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Gisteren 7-1 gewonnen :) Sta nog steeds maar 3 punten voor op mijn concurrent (onderlinge wedstrijd thuis gewonnen), die ook alles blijft winnen. Ontknoping volgt waarschijnlijk pas in de laatste wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Kan effe niet inloggen op mijn werk maar is het nu seizoen 22 of 23?

22 dus :p
Pewwy schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:03:
[...]

Peanuts, ik speel voor seizoen 24 in de IV. En dat volledig op de counter.
Zelf schreef ik eerder ook in seizoen 24 in de IV te zitten :) Ik heb nog 2 seizoen en dit seizoen lukt de V niet dus word lastig hehe.
Was ook gebasseerd op mijn trainings beleid wat ik toen voerde :p

[ Voor 73% gewijzigd door Swanfield op 11-09-2007 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damien2004 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 11:24:
Kan effe niet inloggen op mijn werk maar is het nu seizoen 22 of 23?

22 dus :p

[...]

Zelf schreef ik eerder ook in seizoen 24 in de IV te zitten :) Ik heb nog 2 seizoen en dit seizoen lukt de V niet dus word lastig hehe.
Was ook gebasseerd op mijn trainings beleid wat ik toen voerde :p
Lol, da's een oude. Voor seizoen 24 lukt in ieder geval niet meer. Volgend seizoen zal het vast ook niet lukken om direct te promoveren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 16:30:
[...]

Lol, da's een oude. Voor seizoen 24 lukt in ieder geval niet meer. Volgend seizoen zal het vast ook niet lukken om direct te promoveren ;)
leuk dat je dat nu al weet :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Wat een visie he :)

Maar gelukkig kan ik het ook waarschijnlijk niet waar maken :'(
Volgend seizoen er op of er onder!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 13:08:
Ik verdenk de nummer 2 van mijn liga (IX) ervan dat die ook promotie wil ontwijken. Dit zou natuurlijk helemaal geen probleem moeten zijn. Waren het niet dat ik 3de sta en helemaal nog niet aan promotie toe ben, zo te zien.
Aha! Dus jij bent mijn nieuwe supporter :) ben ook effies supportje van jou geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Damien2004 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 16:49:
[...]

Wat een visie he :)

Maar gelukkig kan ik het ook waarschijnlijk niet waar maken :'(
Volgend seizoen er op of er onder!! :)
Heb je alweer een nieuw PLAN opgesteld dan?

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
De revisies ervan volgen elkaar in rap tempo op toch? :P
Beetje flauw, volgens mij spelen er maar enkele gotters boven de 6e klasse(wel een paar 5e, maar de meesten blijven hangen in de 6e...) Als ik revisies zou bijhouden dan zat ik nu ook op f-3 ofzo. Ben wel pas bezig met mijn 3e trainingsvorm.

Ik speel daar nu trouwens zelf mijn eerste seizoen, weet nog niet hoe lang ik er blijf hangen. Maak nog wel een aardige kans op de titel, maar vraag me inderdaad ook af in hoeverre ik ook echt wil promoveren. Hangt een beetje af van de transfers van de komende weken.(heb wel wat spelers die op poppen staan die er vervolgens uitvliegen(als iemand flink genoeg wil lappen)).

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Een vraagje over de vorm van spelers:

Bij het aankopen van speler kijk ik natuurlijk primair naar de vaardigheden die nodig zijn voor de positie waarop de speler zou moeten spelen (defense, positiespel, aanval, etc).

Ik ben benieuwd in hoeverre de andere stats belangrijk zijn en dan met name de conditie en nog belangrijker de vorm. Ik weet dat conditie eigenlijk alleen telt voor middenvelders, maar hoe zit dat nou met de vorm. Op zich voor iedereen belangrijk lijkt me. Maar ook iets om rekening mee te houden bij een aankoop (twee spelers met dezelfde stats, maar de een met een slechtere vorm zal slechter preseteren dan een met een betere vorm). Maar is die vorm snel weer op te krikken of is iemand met een slechte/matige vorm gedoemd en dus niet de investering waard.

Het gaat mij met name om wat oudere spelers (30+) om mijn A-team wat op te krikken in het middenveld, misschien dat dat nog uitmaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik doelde meer op mijn eigen blufpoker een tijd geleden. Ach, promotie naar de V en handhaving het seizoen erna staat nu bovenaan de prioriteitenlijst :)

Verwijderd

Gisteren een wedstrijd gespeeld in Albanië en heb daar denk ik niet bepaald vrienden gemaakt :P
Heb drie van zijn spelers geblesseerd geschopt. Daaronder bevindt zich een van zijn beste middenvelders (7*/tsi van 96610) die ik er voor zes weken uitgeschopt heb.

Maar wel 3-3 gespeeld met mij B-elftal dus ik ben wel tevreden.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2007 00:34 ]

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

AJ1815 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 22:07:

Bij het aankopen van speler kijk ik natuurlijk primair naar de vaardigheden die nodig zijn voor de positie waarop de speler zou moeten spelen (defense, positiespel, aanval, etc).

Ik ben benieuwd in hoeverre de andere stats belangrijk zijn en dan met name de conditie en nog belangrijker de vorm. Ik weet dat conditie eigenlijk alleen telt voor middenvelders, maar hoe zit dat nou met de vorm. Op zich voor iedereen belangrijk lijkt me. Maar ook iets om rekening mee te houden bij een aankoop (twee spelers met dezelfde stats, maar de een met een slechtere vorm zal slechter preseteren dan een met een betere vorm). Maar is die vorm snel weer op te krikken of is iemand met een slechte/matige vorm gedoemd en dus niet de investering waard.

Het gaat mij met name om wat oudere spelers (30+) om mijn A-team wat op te krikken in het middenveld, misschien dat dat nog uitmaakt...
Vorm varieert altijd en is niet afhankelijk van leeftijd of vaardigheden. Alleen wanneer een speler in een week niet speelt is dat (extra) negatief voor de vorm. Normaliter zal de vorm van een speler altijd iets per week veranderen dan wel naar boven of beneden.
Bij aankoop letten op vorm kan dus wel maar is minder van belang dan een slechte conditie omdat conditie en andere stats alleen met training omhoog gaan. Vorm en ook ervaring niet.

Unknown

• Pewwy
Quintus schreef op woensdag 12 september 2007 @ 00:40:
[...]

Vorm varieert altijd en is niet afhankelijk van leeftijd of vaardigheden. Alleen wanneer een speler in een week niet speelt is dat (extra) negatief voor de vorm. Normaliter zal de vorm van een speler altijd iets per week veranderen dan wel naar boven of beneden.
Bij aankoop letten op vorm kan dus wel maar is minder van belang dan een slechte conditie omdat conditie en andere stats alleen met training omhoog gaan. Vorm en ook ervaring niet.
Daarbij komt volgens mij ook dat vorm vaak geld kost. Een speler met goed/uitstekend vorm levert over het algemeen meer op dan een speler met slecht vorm. Als je de tijd hebt om te wachten gewoon lekker die kopen.

Verwijderd

Pewwy schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 22:28:
[...]

Ik doelde meer op mijn eigen blufpoker een tijd geleden. Ach, promotie naar de V en handhaving het seizoen erna staat nu bovenaan de prioriteitenlijst :)
succes ermee!!maar waarom is de stap van de 6e naar de 5e zo moeilijk. vrienden van mij spelen bv al 4 seizoen in de 6e.... is die stap zo groot?

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

AJ1815 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 22:07:

Conditie wordt vanaf komend seizoen een stuk belangrijker, ook voor andere posities dan enkel middenveld .... bovendien wordt het juist bij oudere spelers zo dat conditie bij hen een 'probleemgebied' wordt, wat moeilijker bij te trainen is dan bij jonge spelers...

Als je voor oudere spelers gaat zou ik zeker goed erop letten of hun conditie een beetje te doen is, óf je moet bewust extra op conditie gaan trainen om deze op te krikken...

Vorm is, als je op de lange termijn kijkt idd minder belangrijk... mààr dan moet je wel de ruimte en het geduld hebben om een speler de kans te geven op herstel.... bedenk goed dat bv een vormherstel van een speler vanaf zwak of slecht hoogstwaarschijnlijk tegen de 6 tot 8 weken duurt (waarbij er een groot gok-risico is, in theorie zou het ook in 2 tot 3 weken kunnen herstekllen. óf het duurt nóg langer)...
Bij het kopen letten op de vorm is meestal domweg een methode om het risico te beprken en zeker te zijn dat je die speler direkt kan inzetten..

Overigens, als het om een speler gaat wiens skills duidelijk boven die van je huidige A-team liggen en die je ook probleemloos zal kunnen inzetten bij lage vorm, matig en zwak en misschien ook slecht, kan het juist een goede methode zijn zekerheid te hebben op snel vormherstel én kun je misschien hem ook een stuk gunstiger inkopen dan wanneer hij een hoge vorm zou hebben gehad.
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 08:52:
[...]

succes ermee!!maar waarom is de stap van de 6e naar de 5e zo moeilijk. vrienden van mij spelen bv al 4 seizoen in de 6e.... is die stap zo groot?
vermoedelijk heeft er wat mee te maken dat Liga 6, net als Liga 7 1024 teams kent, maar Liga 5 slechts 256 plaatsen heeft... de kans een plaats hoger te komen is 4 maal kleiner van 6 naar 5, dan van 7 naar 6.

[ Voor 9% gewijzigd door RM-rf op 12-09-2007 09:05 ]

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
RM-rf schreef op woensdag 12 september 2007 @ 08:58:
de kans een plaats hoger te komen is 4 maal kleiner van 6 naar 5, dan van 7 naar 6.
Ah, in mijn huidige 5e seizoen in de VII lijk ik dan toch te gaan promoveren, dus statistisch gezien zou ik na 20 seizoenen VI al weer kunnen promoveren...

• Pewwy
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 08:52:
[...]

Afhankelijk in welke VI je komt en uit welke VII denk ik. Ik ben ook al een paar seizoenen aan het bivakkeren. De degradanten uit de V zijn over het algemeen de teams die het jaar erna weer promoveren, wat het lastig maakt door te gaan. Voor de rest zijn de p/d duels natuurlijk altijd lastig.

• CNS

CNS

Heeft er nog iemand zin in een oefenwedstrijd voor de jeugd?

Verwijderd

CNS schreef op woensdag 12 september 2007 @ 13:13:

Verwijderd

CNS schreef op woensdag 12 september 2007 @ 13:13:
Altijd.

• CNS

CNS

Geef even je TeamID door, zodat ik je kan uitdagen.

• Flipm0de
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

ik heb al me middenvelders te koop gezet. Zijn er hier wat mensen met genoeg financien die misschien wat openingsboden kunnen uitbrengen? Volgens mij zijn de prijzen redelijk. teamid (769777)

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
iedereen weer veel succes in de GoT-cup. Zelf ben ik vergeten mijn opstelling te veranderen dus dat is weer een week training minder voor de trainees. Hele a-team dus weer opgesteld zowat :O :P

Stats

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Het beheer van een jeugdcompo kan niet overgedragen worden daarom heb ik een nieuwe GoT EREdivisie (164326) opgestart.

Onderstaande teams hebben een uitnodiging ontvangen en nog niet aangenomen
Springfield Minibars (32744) (Hij heeft 10 sept weer ingelogd maar geen antwoord nog)
Swanfield's Youth Team (2839) Jeugdploeg van Swanfield United
Ress A selectie (2223) Jeugdploeg van FC Ress

En dit laatste rijtje uit GoT II.2 krijgt donderdag eentje als ze II.2 verlaten hebben:
A2 United Beloften (17839)
RoMar MFC (8560)
Youth Stars (7871)

[ Voor 23% gewijzigd door Quintus op 13-09-2007 10:56 ]

Unknown

Verwijderd

zoooooo weer 3-0 gewonnen in de GoT cup wel 2 blessures waarvan 1 trainee beetje jammer.

Iemand nog interesse in een vriendschappelijke wedstrijd voor de jeugd Kauwgomballenbende B (29003)

• Pewwy
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 18:54:
zoooooo weer 3-0 gewonnen in de GoT cup wel 2 blessures waarvan 1 trainee beetje jammer.

Iemand nog interesse in een vriendschappelijke wedstrijd voor de jeugd Kauwgomballenbende B (29003)
Ik lig er definitief uit. Met blessure ;( verslagen met 3-0. Gelukkig maar een week, maar door een blessure van een kneusje en te weinig wisselspelers heeft mijn def op het middenveld gespeeld :(

Heb je uitgedaagd ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Pewwy op 12-09-2007 19:04 ]

• Pewwy
Flipm0de schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:50:
ik heb al me middenvelders te koop gezet. Zijn er hier wat mensen met genoeg financien die misschien wat openingsboden kunnen uitbrengen? Volgens mij zijn de prijzen redelijk. teamid (769777)
Sommige spelers hangen echt te dik tegen de vergelijking aan om een bod te gokken. Heb er op 1 geboden waar ik weinig risico mee loop.

Verwijderd

Hebben jullie ook dat bij trainingsresultaten tegenwoordig niets meer komt te staan?/ bij mij gebeurt er niets en bij me vriend en een forumlid van mij ook niets

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

GoT Cup

De een na laatste poule ronde is inmiddels gespeeld en de standen zijn uiteraard ook direct geupdate op GoTtrick.

Met nog 1 poulewedstrijd in het vizier kan er nog heel wat veranderen!

Doe je best zou ik zeggen en denk er niet te makkelijk over :)

Succes zondag maar weer!

GoT Cup

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• Flipm0de
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

Pewwy schreef op woensdag 12 september 2007 @ 19:07:
[...]

Sommige spelers hangen echt te dik tegen de vergelijking aan om een bod te gokken. Heb er op 1 geboden waar ik weinig risico mee loop.
iig heel erg bedankt _/-\o_ _/-\o_

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Verwijderd

joepieeeeeeeeeeee 2e ronde weer gehaald....want volgende week is gezien de rest van de uitslagen een walk over...en anders moet chario nog met iets van 10 doelpunten verschil winnen :D

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 20:12:
joepieeeeeeeeeeee 2e ronde weer gehaald....want volgende week is gezien de rest van de uitslagen een walk over...en anders moet chario nog met iets van 10 doelpunten verschil winnen :D
hmmm ik ga mij best doen ;)

Chario2 (818126)

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Flipm0de schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:50:
ik heb op Boris Trappiel en Enrico van Mosselveld geboden...

mocht iemand zin hebben om op mn 17 jarige redelijk keepen te bieden:
Heinrich-Ralf Abelshauser (176498856) ... wordt ook prjs gesteld :)
(heb hem zonder minimumbod te koopgezet, omdat ik een beetje reken (of hoop) op een bied-oorlog, maar heb zo'n idee dat het helpt als er al een minimumbod van een ander team staat)

Wat betreft de GoT-cup die is voor mij voorbij, volgende week heb ik geen wedstrijd, geluig wel een leuke wedstrijd vanavond gehad... was bijna nog spannend te noemen, kwam tweemaal voor, maar uiteindelijk won FC Sagas nog heel terecht, echter met maar 1 doelpunt verschil... dat geeft hoop voor mn team :)

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Spelen er nog ervaren/oude spelers bij GoT? In de zin van dat ze al lang spelen.. want als ik nu de cup kijk herken ik nog maar 2 teams van vroegah zegmaar ;)

• Swanfield
2-0 verloren niet te geloven! Ik mag hopen dat de eerste 2 door gaan :(

• Swanfield
Loona35 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 21:22:
Spelen er nog ervaren/oude spelers bij GoT? In de zin van dat ze al lang spelen.. want als ik nu de cup kijk herken ik nog maar 2 teams van vroegah zegmaar ;)
Oud ja :)

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Loona35 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 21:22:
*O* Al doe ik dit jaar niet mee om anderen een kans te geven te winnen :P

Verwijderd

CNS schreef op woensdag 12 september 2007 @ 14:36:
Geef even je TeamID door, zodat ik je kan uitdagen.
507928 Sorry voor de late reactie.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2007 21:44 ]

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
Brainpower schreef op woensdag 12 september 2007 @ 21:42:
[...]

*O* Al doe ik dit jaar niet mee om anderen een kans te geven te winnen :P
Yah ;)

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Joepie opeens wat bekende namen hier, het lijkt het nostalgie topic op het Nl forum wel :D

Waar gehackt wordt vallen spaanders

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Zo af en toe komt die nostalgie ook hier terug op het forum. Dan komen er weer enkele posts van oudgedienden hier die nog slechts lurken in dit topique. :)

Unknown

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 19:41:
Hebben jullie ook dat bij trainingsresultaten tegenwoordig niets meer komt te staan?/ bij mij gebeurt er niets en bij me vriend en een forumlid van mij ook niets
??? iemand? ik vind het best raar

• CNS

CNS

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 21:42:
[...]

507928 Sorry voor de late reactie.
En uitgedaagd :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 06:11:
[...]

??? iemand? ik vind het best raar
Geen last van. Sterker nog, ik heb er vrij veel die in dat rapport staan.

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Ress A selectie heeft nu ook een uitnodiging voor de ere ontvangen.

Mijn vorige bericht over de jeugdcompo is geüpdate

Unknown

Verwijderd

RM-rf schreef op woensdag 12 september 2007 @ 20:52:
[...]

ik heb op Boris Trappiel en Enrico van Mosselveld geboden...
Enrico is gelieft

Ik zal vanmiddag uit de GOT II.2 comp stappen......en zie mijn uitnodiging wel verschijnen....

Verwijderd

Ik zit een beetje te wachten op de uitnodiging voor de nieuwe jeugd competitie. Is daar al meer over bekend?

Het gaat om bestlevel jeugd team

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 17:28:
Ik zit een beetje te wachten op de uitnodiging voor de nieuwe jeugd competitie. Is daar al meer over bekend?

Het gaat om bestlevel jeugd team
Vanavond meer over de jeugdcompetitie. Eerst even eten koken hier :D.

Unknown

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Nu iedereen uitgespeeld is hierbij de nieuwe indeling:

De nieuwe GoT EREdivisie (164326)
De Ere is vol op één team na:
Springfield Minibarss (32744)Jeugdploeg van Springfield Isobars
(Hij heeft 10 sept weer ingelogd maar geen antwoord nog)

(Laat Springfield voor zondagavond niets van zich horen dan komt Bestlevel team in aanmerking voor de Ere)

GoT II.1 Eerste ronde is alweer gespeeld.

De beheerder van GoT II.2 (RoyZzZ) kan de volgende teams uitnodigen:
Nieuwe indeling GoT II.2
1. sizokids (83558) Jeugdploeg van vv-sizo
2. Kauwgomballenbende B (29003) Jeugdploeg van kauwgomballenbende (Al aanwezig in GoT II.2)
3. Grinta United (30110) Jeugdploeg van Wappie Al aanwezig in GoT II.2)
4. garbage?2 (91716) Jeugdploeg van garbage?
5. Jong Yoshi (324406) Jeugdploeg van Yoshi's Titans
6. Upcoming eliminators (11222) Jeugdploeg van Elimination (Al aanwezig in GoT II.2)
7. FC ITS <20 (83713) Jeugdploeg van FC ITS
8. Young Supah (90416) Jeugdploeg van Supah Stars (Al aanwezig in GoT II.2)
9. Pukkies (334305) Jeugdploeg van FC Puk NIEUW per 14/09
10. A of VACANT
11. B of VACANT
12. VACANT

Mogelijke deelnemers voor GoT II.2 die niets nog hebben laten horen of om andere reden onduidelijk.
A. Springfield Minibarss (32744) Jeugdploeg van Springfield Isobars (Ere of niet)
OF
Bestlevel jeugd (158061) Jeugdploeg van BestLevel team (Ere of GoT II.2)
B. Komtie (240782) Jeugdploeg van Komtie Gaatie (Nog onbekend) (GoT II.2 of niet)

Er zijn nog een aantal onduidelijkheden.
Voor de Ere is dat Springfield Minibars. Voor GoT II.2 ligt het gecompliceerder.
- Sowieso is er één plaats nog vacant. Wie weet daar een deelnemer voor?
- Reageert Springfield niet voor zondagavond dan gaat Bestlevel Jeugd naar de Ere en is er een tweede vacante plaats.
- Komtie heeft ook niets nog laten horen dus vooralsnog is dat de derde vacante plaats in GoT II.2

De deadline voor de trage reageerders heb ik op zondag gezet omdat er dan nog ruimte is voor de ME om voor de ERE wedstrijden te genereren voor volgende week donderdag. GoT II.2 kan pas starten als de divisie vol is. Laten we met z'n allen dus nog even +/- 3 teams zoeken.

[ Voor 12% gewijzigd door Quintus op 14-09-2007 11:54 ]

Unknown

Verwijderd

Edit:

Heb het verkeerde gelezen.

Laat maar horen in welke divisie ik ga spelen! De uitnodiging zal ik direct accepteren.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2007 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Pukkies (334305) Jeugdploeg van FC Puk NIEUW per 14/09

14/09 is vandaag maar het teamid bestaat nog niet volgens HT. Klopt dat?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Ik ben misschien van plan om van een speler mn coach te maken. Mijn huidige coach is goed en waardeloos leider. Dus dat schiet niet echt op met de TS.

Ik wil van een speler met wonderbaarlijk ervaring en redelijk leiderschap mijn coach maken. Kost met 4 ton en dan heb ik een goed coach met redelijk leiderschap.

Zitten hier nog nadelen aan? Hij kan toch nog gewoon spelen? Iemand ervaring met dit, of tips voor me? :)

Ook een ouwe rot in het vak ontdekt nog weleens wat nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Royz schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 10:15:
Pukkies (334305) Jeugdploeg van FC Puk NIEUW per 14/09

14/09 is vandaag maar het teamid bestaat nog niet volgens HT. Klopt dat?
http://wwwXX.hattrick.org...w.aspx?YouthTeamID=334305
Verander de XX waar je ingelogd bent.

Bestaat dus wel, maar speelt vanavond zijn laatste wedstrijd. Dan kan je hem nu idd nog niet uitnodigen (totdat hij er zelf uitstapt of eruit gezet wordt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Joss schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 10:52:
[...]

Bestaat dus wel, maar speelt vanavond zijn laatste wedstrijd. Dan kan je hem nu idd nog niet uitnodigen (totdat hij er zelf uitstapt of eruit gezet wordt).
Ah, ik deed invite maar er stond een foutmelding. Dan snap ik hem nu :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Royz schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 10:53:
[...]
Ah, ik deed invite maar er stond een foutmelding. Dan snap ik hem nu :)
Precies, die foutmelding kreeg ik ook bij de teams die nog in de oude ere zaten en toen niet uigenodigd konden worden. Er is mij toegezegd dat Pukkies vanavond direct uit zijn eigenlijk haar divisie stapt.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
+1 keepen. Keepertje is nu 1,2 mil waard en wederom kan ik met verkoop het dubbelen er voor vangen.
De miljoen winst die ik dit seizoen wilde maken word ruimschoots gehaald.

Financiël gaat het dan misschien wel goed sportief nog niet :'( Tevens heb ik een mid verkocht voor 1,5 mil en wil ik in een nieuwe mid investeren. Helaas zijn deze erg dun gezaaid (wil alleen nederlanders hebben).

Wil ook een U20 keepertje een keer kopen maar dat duurt nog wel even vrees ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Damien2004 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 11:18:
+1 keepen. Keepertje is nu 1,2 mil waard en wederom kan ik met verkoop het dubbelen er voor vangen.
heb je misschien interesse in mijn keeper? 17 jaar (en 50 dagen), redelijk keepen en TSI 2190 (was voor de statusupdate 2340, berekend op 6,8 keeperskill, dus niet te ver voor het poppen)

Heinrich-Ralf Abelshauser - 176498856

staat nu voor een bod van € 30.000 op de TL, 2 weekjes trainen en je kunt hem voor €350000 te koop zetten (dat staan de meeste gelijksoortige keepers iig met 'goed'-skills in keepen)

wat overigens heel grappig is, ik trof een keeper met exáct dezelfde naam en overeenkomstige skills (al is die n net al gepopt naar goed), met precies dezelfde leeftijd...
zn spiegelbeeld... kennelijk zit er in de engine iets niet geheel goed, als zulke dingen schijnbaar helemaal vastliggen én ook dubbel voorkomen (naam gekoppeld is aan de skills en leeftijd) .. dat kan nl. nooit toeval zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 12-09 13:52
Brainpower schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 10:47:
Ik ben misschien van plan om van een speler mn coach te maken. Mijn huidige coach is goed en waardeloos leider. Dus dat schiet niet echt op met de TS.

Ik wil van een speler met wonderbaarlijk ervaring en redelijk leiderschap mijn coach maken. Kost met 4 ton en dan heb ik een goed coach met redelijk leiderschap.

Zitten hier nog nadelen aan? Hij kan toch nog gewoon spelen? Iemand ervaring met dit, of tips voor me? :)

Goed idee trouwens. Als hij kan blijven spelen (zonder nadelen), dan ga ik ook gelijk een speler promoveren tot coach

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 11:18:

Financiël gaat het dan misschien wel goed sportief nog niet :'( Tevens heb ik een mid verkocht voor 1,5 mil en wil ik in een nieuwe mid investeren. Helaas zijn deze erg dun gezaaid (wil alleen nederlanders hebben).

Wil ook een U20 keepertje een keer kopen maar dat duurt nog wel even vrees ik :p
Train je dan keepen?? En hoe winstgevend is dat? (mits je hoog keepen koopt al zodat je weinig hoeft te trainen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja is wel een goede idee...ik was dat ook van plan om dat te doen met mijn volgende nieuwe verdediger....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang na het aanmaken van een account duurt het voordat je een team toegewezen krijgt? Ik heb twee dagen geleden gepoogd een account aan te maken maar tot op heden nog niets gehoord of gezien :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Brainpower schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 11:34:
[...]

Train je dan keepen?? En hoe winstgevend is dat? (mits je hoog keepen koopt al zodat je weinig hoeft te trainen)
Train nu dit seizoen voor het eerst keepen. Heb de eerste keeper vorige week verkocht met 5 ton winst en ga deze week de 2de keeper verkopen met ongeveer 5 ton winst. Dus reken op een miljoen winst dit seizoen. Wat ik terug koop is op de zelfde manier dus ik verwacht volgend seizoen weer 1 miljoen winst te maken. Als ik goed inkoop word het meer en als ik dan ook nog poppers koopt die voor vrijdag een wedstrijd hebben gespeeld dan kan ik die ook nog verkopen maar die worden meestal te duur :)

1 mil per seizoen is volgens mij wel redelijk te doen. Zit misschien nog wel meer in hoor :)

Zal eens kijken naar die keeper van je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 12:51:
Hoe lang na het aanmaken van een account duurt het voordat je een team toegewezen krijgt? Ik heb twee dagen geleden gepoogd een account aan te maken maar tot op heden nog niets gehoord of gezien :(.
Duurt even idd :) Geduld en je mag mee doen met het mooiste web spel ter wereld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Na 2 dagen al klagen _/-\o_
Heintje had je tot op je enkels afgefikt ;)

Geduld is een schone zaak. Vroeguh duurde het echt stukken langer, dus wacht rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Brainpower schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 10:47:

Werkt geweldig, je kan hem alleen niet meer verkopen. Volgens mij dalen ze ook langzamer in leiderschap dan een aangekochte coach, maar dat heb ik ook van horen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 19:20

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Het duurt ietsie langer dan bij F1time :P

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

zie dat de jeugd ere al bijna vol is, weer iemand wanneer de wedstrijden beginnen?

Chario2 (818126)

• Joss
chario2 schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 11:08:
zie dat de jeugd ere al bijna vol is, weer iemand wanneer de wedstrijden beginnen?
De bedoeling is gewoon deze donderdag, maar....

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

chario2 schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 11:08:
Komende donderdag. Zie ook:
Quintus schreef op donderdag 13 september 2007 @ 19:18:
De Ere is vol op één team na:
Springfield Minibarss (32744)Jeugdploeg van Springfield Isobars
(Hij heeft 10 sept weer ingelogd maar geen antwoord nog)

(Laat Springfield voor zondagavond niets van zich horen dan komt Bestlevel team in aanmerking voor de Ere)

Unknown

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:05
Pewwy schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 13:59:
[...]

Werkt geweldig, je kan hem alleen niet meer verkopen. Volgens mij dalen ze ook langzamer in leiderschap dan een aangekochte coach, maar dat heb ik ook van horen zeggen.
Ja klopt. Ze kunnen nog prima spelen (al is mijn coach onderhand zo ontzettend slecht geworden, maar dat is een ander verhaal).

Vandaag ook de stekker uit de jeugdopleiding getrokken, dat is wel weer mooi geweest... haha :O

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Verwijderd

Joss schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 10:52:
[...]

Bestaat dus wel, maar speelt vanavond zijn haar laatste wedstrijd. Dan kan je hem haar nu idd nog niet uitnodigen (totdat hij zij er zelf uitstapt of eruit gezet wordt).
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereen succes vanavond he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Idd

Vanavond tegen het vierde botje op rij. Dus we gaan weer voor de tien 8)

@ Bestlevel. Het ziet er naar uit dat je vanavond de uitnodiging voor de ere zult ontvangen tegen een uur of 10. Be prepared :D

Unknown

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.