Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 59 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 10.027 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 19:14
Dankjewel martje17.
Hoe kun je eigenlijk zien of een team een botje is?

Ik moet vanavond tegen de nummer 2, en als ik win dan kom ik 2e te staan, wat promotie zal betekenen als ik dat volhoud :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jouw comp bevat geen botjes, maar je kan het heel simpel zien doordat er op de team-pagina staat "Dit is een 'bot'-team"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Ik mag vanavond de eerste WO verwelkomen :/ Nouja, iig zekere 0-5 winst en de mogelijkheid om te stijgen (sta 4e met 3pt achter op #1 en gelijk aantal punten als de #3).

Good luck all, vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Iedereen succes vanavond idd... Voor mij wel een spannende wedstrijd. Tegen de nummer 1(sta tweede). De nummer 1 moet nu wel ongeveer door zijn mazzel heen zijn(won vorige week zwaar tegen de verhoudingen in met 5-1...(niet van mij, alhoewel hij tegen mij ook niet mocht klagen).

Overigens heb ik het gevoel dat de transfermarkt niet alleen aantrekt qua prijzen, maar heb sterk het gevoel dat het aanbod hard daalt(of ik zoek te specifiek).

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

Joss schreef op zondag 16 september 2007 @ 17:52:
Ik mag vanavond de eerste WO verwelkomen :/ Nouja, iig zekere 0-5 winst en de mogelijkheid om te stijgen (sta 4e met 3pt achter op #1 en gelijk aantal punten als de #3).

Good luck all, vanavond :)
ja dat was een spannende wedstrijd :*) is je tegenstander voor de bekergegaan ofzo of houdt hij er gewoon mee op?

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Damn nog niet eerder zoveel supporters gehad:

In het Rinus Michels Stadion zaten 71120 toeschouwers in de felle zon klaar voor de wedstrijd. En uitverkocht ook!

"Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 610 700 € aan entreegeld."

Altijd lekker :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Ik sta op mijn eerste verlies (2-1 achter) :( Te veel spelers verkocht afgelopen weken denk ik. Nu hopen dat het nog goed komt. Volgende week een paar nieuwe spelers in de basis als het meezit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Net als vorige week 0-4 voor bij rust. Gaan we de 10 weer halen? Ik ben benieuwd :D

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben, na een lange tijd van afwezigheid, weer begonnen met Hattrick. Nu ben ik zoek naar een goed Hattrick-programma, die overzichtelijk vooruitgang in vaardigheden en vorm (vooral dit vind ik belangrijk) bijhoudt. Vroeger gebruikte ik HattrickOK, maar die is niet meer :) Kunnen jullie mij een programma aanraden?

Ik ben overigens niet op zoek naar een uitgebreid en ingewikkeld programma dat allerlei dingen voor je berekent. Eigenlijk wil ik het alleen gebruiken om de resultaten van mijn trainingen te bekijken...

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2007 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op zondag 16 september 2007 @ 21:17:
Ik ben, na een lange tijd van afwezigheid, weer begonnen met Hattrick. Nu ben ik zoek naar een goed Hattrick-programma, die overzichtelijk vooruitgang in vaardigheden en vorm (vooral dit vind ik belangrijk) bijhoudt. Vroeger gebruikte ik HattrickOK, maar die is niet meer :) Kunnen jullie mij een programma aanraden?

Ik ben overigens niet op zoek naar een uitgebreid en ingewikkeld programma dat allerlei dingen voor je berekent. Eigenlijk wil ik het alleen gebruiken om de resultaten van mijn trainingen te bekijken...
Het gratis HattrickOrganizer (HO) wordt door velen hier gebruikt. Of het betaalde Hattrick Assistant Manager (HAM)

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op zondag 16 september 2007 @ 21:17:

Probreem HAM eens zou ik zeggen. Zie je openings post of GoTtrick voor de links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta 0-3 voor. Met een onbedoelde 4-3-3 opstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Eerste nederlaag lijkt een feit :( Sta nog wel eerste, maar de wedstrijd tegen de nummer twee in de laatste week wordt dus echt de klapper. Als we allebei tot die week niet meer verliezen (volgende week WO) dan kan het nog heel spannend worden voor directe promotie.

Eerste nederlaag is duseen feit :( 6-2 verloren. Daar gaat mijn broodnodige doelsaldo.

[ Voor 14% gewijzigd door Pewwy op 16-09-2007 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Jammer genoeg gaan we die tien niet meer halen.

Bestlevel is overigens uitgedaagd voor de jeugdEre.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
Ik sta 3-1 achter :( Stomme aanvaller wou zo graag een rode kaart krijgen :(, 2 mooie kansen gemist.. Maargoed tis tegen de nummer 2 ( ik ben 3, dus zo super erg is het nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
*O* Gestegen naar #2 *O*

-O- #1 3 punten voor met flink beter doelsaldo -O-

Moet nog wel tegen die #1 spelen, maar we zullen zien. Eerste 5 zit nog steeds heel dicht bij elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 09:48
Nauw ja, weer weggecountered. 2-1 verloren.
Lijkt er op, dat ik na 3 seizoenen 2e opeens geen 2e meer mag worden.

Het plan was toch al om pas volgend seizoen te promoveren, maar ik speel wel graag bovenin mee.....

(team 508915)

Nog even wat anders:

ik vind dat de transfermarkt echt enorm aantrekt! Trainees gaan voor tonnen meer weg dan waar ze voor getraint zouden worden. Het gisteren/zaterdag zelfs mijn transferrecord verbroken: 2.4M gekregen voor een speler die een half jaar geleden nog 1.5M waard was!

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Met 71000 toeschouwers, 610k aan inkomsten en een 3-1 overwinning op de nummer 1 heb ik dan eindelijk weer de koppositie te pakken! :) Gaat goed dus.

Net ook van een speler een goed coach met redelijk leiderschap gemaakt voor 400k.

Goede week dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uiteindelijk 2-3 geworden. Komt voornamelijk door mijn 4-3-3 foutje.
Sta nog steeds 3des 3 punten voor de #4, 3 achter de #2 en 6 achter de #1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:09
Nou na een klote wedstrijd (3-0 verloren) sta ik nu 6e met 4 punten voor op de nummer 7, van mijn 5 wedstrijden moet ik er echter nog 3 tegen de top 3 en word het dus een zware dobber voor mij om niet te degraderen.

De eerst komende wedstrijden tegen de nummers 2 en 3 maar kijken of ik kan PIC'en en dan hopen dat ik tegen de nummer 5 met een MOTS kan winnen.

Als dit IRL was kreeg ik volgens mij dreigbrieven van de fans op de deurmat :X

overigens iemand nog een idee hoe ik mijn team kan versterken? (507237)

Ik zat zelf de denken aan 1 of 2 nieuwe vleugelspelers, maar degene die ik vind die beter zijn dan mijn huidige vallen steeds buiten mijn budget.

(ik zoek dan naar spelers met minimaal goede conditie/positiespel/vleugelspel en redelijke ervaring)

[ Voor 26% gewijzigd door Puc van S. op 17-09-2007 07:36 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:55

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

M1lamb3r schreef op zondag 16 september 2007 @ 22:36:
Nou na een klote wedstrijd (3-0 verloren) sta ik nu 6e met 4 punten voor op de nummer 7, van mijn 5 wedstrijden moet ik er echter nog 3 tegen de top 3 en word het dus een zware dobber voor mij om niet te degraderen.

De eerst komende wedstrijden tegen de nummers 2 en 3 maar kijken of ik kan PIC'en en dan hopen dat ik tegen de nummer 5 met een MOTS kan winnen.

Als dit IRL was kreeg ik volgens mij dreigbrieven van de fans op de deurmat :X

overigens iemand nog een idee hoe ik mijn team kan versterken? (507237)

Ik zat zelf de denken aan 1 of 2 nieuwe vleugelspelers, maar degene die ik vind die beter zijn dan mijn huidige vallen steeds buiten mijn budget.

(ik zoek dan naar spelers met minimaal goede conditie/positiespel/vleugelspel en redelijke ervaring)
Mag ik vragen waarom je vier van de vijf middenvelder herpositioneerd hebt laten spelen? Volgens mij, als je die gewoon op het middenveld had laten concenteren (of slechts twee repositoneerd) had je een middenveld overwicht gehad en had hij geen kans gemaakt..

vervolgens zou ik met twee centrale verdedigers spelen en en vleugel verdedigen en die ander onbezet laten,.. zolang je tenminste middenveld overwicht hebt kun je het risico laten gaan dat ze daar domweg geen kans krijgen. Zolabng ze geen vleugelaanval spelen kun je beter zorgen dat je centrumverdediging sterk is, dan dat je die verzwakt om je vleugels af te dekken

Wat betreft verbetering zou ik eigenlijk eerder denken aan het kopen van één of twee echt goede verdedigers... die je nu op de vleugelverdediging hebt spelen halen 2 tot 2,5 ster en je hebt minstens verdedigers nodig die tussen de 3 en 3,5 ster halen ...
Op de wat langere termijn heb je ook beter aanvallers nodig..

Het zou me echter verwonderen als je nog die 4 punten voorsprong uit handen zou geven... die twee andere in de degradatie-linie hebben een dusdanig slecht middenveld, dat ze waarschijnlijk domweg geen kansen krijgen (en die wedstrijd die je verloren hebt was volgens mij geen ongeluk, maar je eigen vergissing om je eigen middenveld dusdanig te verzwakken dat je je tegenstander nu net die kans gaf... die had zelf het probleem dat zijn middenveld zo zwak is dat hij meestal helemaal niks heeft aan zijn eigen sterke aanval)..

Over mn eigen weekend, het was weer feest... 6-0 gewonnen tegen de nr 7 (dus geen verrassing)
maar mn teamgeest is nu 'in de wolken', fans ook in de wolken.
volgende week tegen de nr.1 van mn liga; en ik durf wel in te zetten op een stevige overwinning, zeker als ik van de week nog een nieuwe uitstekend-formidabel vleugel-speler kan vinden met goed tot uitstekend positiespel, wat passen en liefst een skill als snelheid of koppen.
met mn verkopen van afgelopen vrijdag en zaterdag heb ik 1,1 miljoen € binnengehaald en nadat ik al een nieuwe middenvelder erbij heb gehaald (die direkt 3,5 ster haalde) en mn stadionuitbreiding ingezet heb, heb ik nu nog 6,5 ton beschikbaar voor die speler. (wat ik echter liever niet totaal wil uitgeven)

het lijkt erop dat ik mn targets voor dit seizoen best kan gaan halen (cq kampioenschap en promotie), waar dat overigens tot in de vijfde week nog absoluut niet op leek, toen stond ik nog op de 6e plek

[ Voor 19% gewijzigd door RM-rf op 17-09-2007 09:14 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oops, weer gewonnen met 2-5. Nu sta ik ruim 2de. Lijkt wel alsof niemand wil winnen in m'n competitie terwijl ze allemaal beter zijn dan me. Komende 3 wedstrijden maar de grootste losers opstellen om niet te promoveren :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van het weekend verassend gewonnen van de nr 2. In mijn eerste seizoen VI gaat het allemaal wel goed heb al 18 punten gehaald in 9 wedstrijden en sta gewoon 2e. De nr 1 is zo goed dat het niet te doen is om die nog in te halen. Zou ook niet zo goed zijn, want mijn mid is aardig verzwakt. Volgende week een botje dus dan kan ik weer een x piccen om de teamspirit om te krikken.

Hoe zit het eigenlijk met de jeugdcompo, want de mijne is nog niet erg vol :D.

@jmac: waarom ga je niet gewoon promoveren, das toch leuk om te doen en wie weet kom je wel in een wat zwakkere competitie terecht en kun je je handhaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 12-09 13:52
1-0 gewonnen dit weekend van de nr2. Sta nu zelf 2e met 1 punt voorsprong. Alles nog in eigen hand dus als het meezit promoveer ik onverwacht naar VI. Zal ook wel eens tijd worden na 4 seizoenen :)

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2007 @ 09:56:

@jmac: waarom ga je niet gewoon promoveren, das toch leuk om te doen en wie weet kom je wel in een wat zwakkere competitie terecht en kun je je handhaven.
Werd me afgeraden door mensen hier. Heb maar gemid 82,5 hatstats dus daar kom ik niet ver mee volgens andere :) Beter was 't om m'n team op te bouwen zodat ik volgend jaar met een beter team kan promoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
Ik heb iets waar ik me nogal aan irriteer, en volgens mij doe ik het niet goed, namelijk het volgende..

Ik zie een leuke speler op de transferlijst, en ik doe een bod. Dan kan ik dat zien bij de transfers.. Maar zodra een ander team een bod doet dan kan ik de speler nergens meer terugvinden ( of ik zal opnieuw in de transferlijst moeten kijken, maar dan ben ik de naam vd speler allang weer vergeten).
Hoe kan ik makkelijk deze speler tracken, en kijken of mijn bod nog het hoogst is?
(Ik weet dat het via sms kan, maar als ik bv achter de computer kan vind ik SMS zonde van het geld ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enfer schreef op maandag 17 september 2007 @ 10:49:
Ik heb iets waar ik me nogal aan irriteer, en volgens mij doe ik het niet goed, namelijk het volgende..

Ik zie een leuke speler op de transferlijst, en ik doe een bod. Dan kan ik dat zien bij de transfers.. Maar zodra een ander team een bod doet dan kan ik de speler nergens meer terugvinden ( of ik zal opnieuw in de transferlijst moeten kijken, maar dan ben ik de naam vd speler allang weer vergeten).
Hoe kan ik makkelijk deze speler tracken, en kijken of mijn bod nog het hoogst is?
(Ik weet dat het via sms kan, maar als ik bv achter de computer kan vind ik SMS zonde van het geld ;) )
Je krijgt toch rechts in je 'berichten/nieuws' te zien dat er een ander team op de speler heeft geboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

De truc is natuurlijk om vooral niet te bieden zolang de speler niet kort voor de deadline zit... anders zit je ongewild vooral de prijs omhoog te drijven en jezelf in de vingers te snijden....

Op mn Mac stel ik gewoon een alert in via iCal... die me waarschuwd 5 minuten voordat de deadline verloopt, op windows zul je idd ook iets kunnen doen met timed events, maar ik hang dan meestal gewoon een post-it papiertje naast mn monitor met een aantal deadlines + IDs die ik in de gaten wil houden (al vergeet ik het dan sneller)
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2007 @ 10:09:
[...]

Werd me afgeraden door mensen hier. Heb maar gemid 82,5 hatstats dus daar kom ik niet ver mee volgens andere :) Beter was 't om m'n team op te bouwen zodat ik volgend jaar met een beter team kan promoveren.
Dat klinkt niet helemaal of je zélf overtuigd bent ... natuurlijk kunnen mensen je hier wel wat aanraden, maar je moet het zelf natuurlijk doen...
Ik was zelf een van degenen die je promotie afraadde, en zou dat nog steeds doen, omdat ik denk dat je in de Liga VIII voorlopig weinig kans zou hebben en dus een retourticket zou winnen, maar het is altijd goed om dat zelf ook uit te vinden...

Ik denk overigens dat je nog steeds redelijk probleemloos promotie kunt ontlopen, de komende vier wedstrijden moet je tegen sterkere tegenstanders en gister won je enkel van een degradatiekandidaat...
Wel zou ik een prognose maken van je liga, met http://www.databased.at/hattrick/x-ray Roud to Go, ervanuitgaande dat die 'De Spartapen' welbewust moeite lijkt te doen promotie te ontlopen omdat die volgend seizoen kampioen wil worden (die is nl. opvallend gaan verzaken vanaf het moment dat hij tegen de huidige koploper verloor)

[ Voor 33% gewijzigd door RM-rf op 17-09-2007 11:16 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:40

hilgo

Clear your mind of can't.

Ik word hier zo moe van.. mijn topscorer van vorig seizoen kwam, voor de 2e keer dit seizoen, terug van een langdurige blessure en voor de 2e keer dit seizoen was het meteen weer einde van de pret. Gelukkig is het deze keer geen 5 weken zoals de laatste keer maar echt vrolijk word ik er niet van. Al met al heeft hij dit seizoen pas 2x gespeeld en maar 1 doelpuntje gemaakt.

[ Voor 11% gewijzigd door hilgo op 17-09-2007 11:11 ]

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@enfer: je kunt hem bookmarken wanneer je supporter bent en anders moetje gewoon zoals boven aangegeven de speler idee opschrijven (staat achter de naam) en de deadline en erg scherp zijn. Het kopen van spelers kost nu eenmaal veel tijd zeker als je er niet teveel voor wil betalen.

@hilgo: ik weet hoe het is. Afgelopen seizoenen bijna geen blessures gehad en nu de ene trainee na de andere. Maar goed zo ishet nou eenmaal veel dokters inhuren en dan is het snel weer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Een (misschien) stom vraagje :)

Maar bij het aankopen van een goede scorende spits kijk je dan ook naar zijn scorings verleden?
Ik heb namelijk het idee dat mijn spitsen niet voldoende er in knallen.....

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank RM-rf . Jawel ben er wel van overtuigd ;) vind het alleen jammer. O-)

Zal idd straks als ik klaar ben op werk eens even alles evalueren. handige link iig :) Gebruik zelf alleen nog maar HAM. Overigens lukt 't me goed te spelen/te winnen van betere tegenstanders somehow. Behalve van LG Crew dan.

Enige waarmee ik struggle is waarop ik moet trainen. Train nu maar elke keer op scoren/schieten. Maar heb weinig trainees inmiddels dus dat schiet eigenlijk ook niet meer op :X
Wat is het beste om in beginsel op te trainen?

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2007 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damien2004 schreef op maandag 17 september 2007 @ 11:26:

Maar bij het aankopen van een goede scorende spits kijk je dan ook naar zijn scorings verleden?
Nope, ik kijk er nooit naar. Mijn spitsen knallen er meestal voldoende in, alleen gisteren even niet. Volgende week WO, kijken wat ik nog kan aanpassen met 1,5 miljoen op de bank 8)

Iemand toevallig een Nederlandse keeper (minimaal wereldklasse keepen en eventueel wonderbaarlijk sh) te koop/in de planning om te verkopen? Die briljant keeper moet er namelijk echt eens uit.

[ Voor 15% gewijzigd door Pewwy op 17-09-2007 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op maandag 17 september 2007 @ 11:26:

Nee ik kijk daar ook niet naar. De kansen die je spitsen krijgen liggen voornamelijk aan je middenvelders denk ik. Hoe meer kansen hoe meer goals :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
kan je speler ook voor 2 wedstrijden geschorst worden?
Situatie: Mijn speler stond op scherp voor de wedstrijd van gisteren (had dus 2 gele kaarten ontvangen in de voorgaande wedstrijden dit seizoen). Nu kreeg hij gisteren weer geel, dus dat levert een schorsing op voor de volgende wedstrijd. Echter vond hij het nodig om 3 minuten voor tijd met een 11-0 voorsprong ( 8)7) zijn 2e gele kaart van de wedstrijd, dus rood te pakken.

Dus hij krijgt rood terwijl hij al geschorst zou zijn voor de volgende wedstrijd, vandaar de vraag of ie nu voor 2 wedstrijden geschorst, ik heb het nog nooit voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vermoed dat alleen die rode kaart word geregistreerd en dat je voorgaande gele kaarten blijven staan. Kan het nu even niet onderbouwen met feiten, maar dit lijkt me het meest logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2007 @ 12:17:
Ik vermoed dat alleen die rode kaart word geregistreerd en dat je voorgaande gele kaarten blijven staan. Kan het nu even niet onderbouwen met feiten, maar dit lijkt me het meest logisch.
Dus je bedoelt nu geschorst (dat klopt sowieso, duh) en na zijn geschorste wedstrijd zou die weer op +2 gele kaarten staan?
Ik ga er eigenlijk vanuit dattie gewoon weer 'clean' is na volgende wedstrijd. Niet dat het ook zoveel uitmaakt, ik merk het vanzelf wel, maar dit zijn weer van die typische HTdingen, je denkt het spelletje precies te kennen, maar dan zijn er toch weer rare situatie waar ik gewoon heel nieuwsgierig naar ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Die kaarten worden inderdaad kwijt gescholden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje.....Waarneer komt het laatste team nu bij de Eredivisie? Deadline was toch zondagavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die uitnodiging is al door Quintus verstuurt, moet alleen aanvaard worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2007 @ 13:25:
Die uitnodiging is al door Quintus verstuurt, moet alleen aanvaard worden.
Inderdaad. Zowel Springfield als de beoogde vervanger Bestlevel hebben nu een uitnodiging staan. Beiden hebben ook een (Springfield al meerdere) HT bericht ontvangen. Dus wie het eerst aannneemt zit er in.
Waarschijnlijk is dat Bestlevel, maar die is nog niet weer online geweest na gisteravond.
FF geduld dus nog.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Voor mij ook geen slechte weken, de laatste 3 week een solid/solid coach aangesteld, 2 maal met pic gewonnen en mijn ts naar content geholpen(wat overbleef deze zondag). En vanavond de nummer 1 met 1-4 verslagen en sta nu zelf eerste. Ik ben erg tevreden. Volgende week een makkie, daarna 3 keer stevig aan de bak(nummers 3-5 die allemaal erg leuke teams hebben voor de 6e klasse).

Ik zit naar mijn smaak sowieso in een erg leuke compo... iedereen heeft een leuk team, en iedereen kan van iedereen winnen...
http://www87.hattrick.org...p?leagueLevelUnitID=17979

[ Voor 21% gewijzigd door TheInsomniac op 17-09-2007 19:14 ]

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:20

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Gisteren maar net aan met 2-3 gewonnen, match engine was aardig op dreef zeg maar :P Sta lekker op P2, 1 punt achter de nummer 1. De doelstelling is P2, maar als er meer in blijkt te zitten ga ik het niet na laten natuurlijk :)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

-------------------JEUGDCOMPO-----------------------------

Jaja Dames en Heren kom er maar bij !

Donderdag 20 september om 19.25 uur gaat seizoen 2 van de Eredivisie van start!

Swanfield's Youth Team – The potentials
Ress A selectie – FC Junior Jacks
Youth Stars – Bestlevel jeugd
DSanka Youth – Jong Pmaas
SCA Koters – A2 United Beloften
Pandora Gioventù – RoMar MFC

GoT II.2 is helaas een ander verhaal.
Er zitten nog maar 5 teams in zodat er dus nog ZEVEN plaatsen onbezet zijn.
Mensen neem die uitnodiging aan als je hem hebt staan en probeer nog een aantal teams te werven om de divisie te vullen.

HTmail RoyZzZ van Elimination (11222) als je mee wilt doen.

Bij deze een verzoek aan RoyZzZ om hier op GoT het lijstje bij te houden met uitstaande uitnodigingen.

Een ideetje van mijn kant:
Mocht het voor donderdag niet gelukt zijn om de GoTII.2 vol te krijgen dan kunnen we die ook terugschroeven naar 10 teams zodat er minder teams bij hoeven en II.2 in tijd tegelijk klaar is met II.1 dat donderdag al de tweede ronde speelt.

[ Voor 12% gewijzigd door Quintus op 17-09-2007 22:57 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quintus schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:56:
-------------------JEUGDCOMPO-----------------------------

Jaja Dames en Heren kom er maar bij !

Donderdag 20 september om 19.25 uur gaat seizoen 2 van de Eredivisie van start!

Swanfield's Youth Team – The potentials
Ress A selectie – FC Junior Jacks
Youth Stars – Bestlevel jeugd
DSanka Youth – Jong Pmaas
SCA Koters – A2 United Beloften
Pandora Gioventù – RoMar MFC

GoT II.2 is helaas een ander verhaal.
Er zitten nog maar 5 teams in zodat er dus nog ZEVEN plaatsen onbezet zijn.
Mensen neem die uitnodiging aan als je hem hebt staan en probeer nog een aantal teams te werven om de divisie te vullen.

HTmail RoyZzZ van Elimination (11222) als je mee wilt doen.

Bij deze een verzoek aan RoyZzZ om hier op GoT het lijstje bij te houden met uitstaande uitnodigingen.

Een ideetje van mijn kant:
Mocht het voor donderdag niet gelukt zijn om de GoTII.2 vol te krijgen dan kunnen we die ook terugschroeven naar 10 teams zodat er minder teams bij hoeven en II.2 in tijd tegelijk klaar is met II.1 dat donderdag al de tweede ronde speelt.
goed idee...als we maar kunnen beginnen vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Overigens, ik weet niet of het een bug is, maar bij mij staat de optie 'TEST AANGEBODEN SPELER' bij 'De Club' gewoon open, zelfs als ik al een jeugdspeler heb gescout en een speler heb gepromoveerd naar mn jeugdteam...
Voorheen stond daar 'Je hebt deze week al een jeudspeler gepromoveerd', als ik binnen mn jeugdopleiding een speler scoutte

Ik kan dus domweg tegelijk mn jeugdopleiding aslwel mn zaakwaarnemers voor me aan de gang laten gaan... tenminste, als ik geinvesteerd zou hebben in die zaakwaarnemers (wat ik nu overweeg)...

verder, ik had een speler waar bij de matchreports van gemeld werd:
David Glöggler: Na een slechte wedstrijd is hij de eerste die zich over de teleurstelling heen zet en begint te praten over de volgende wedstrijd.
die heb ik nu naar mn team gebracht, en alhoewel zn skills rampzalig en 2x zwak zijn, heeft hij ook 'goed' leiderschap en is een populair persoon:
een rasechte clown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Zo heb nu nog 1,9 om uit te geven :) Wil een nieuwe keeper (misschien U20 als haalbaar is) een middenvelder.

Weet iemand een U20 spelertje op de TL? Ken er geen vinden :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 08:54:
Zo heb nu nog 1,9 om uit te geven :) Wil een nieuwe keeper (misschien U20 als haalbaar is) een middenvelder.

Weet iemand een U20 spelertje op de TL? Ken er geen vinden :)
http://www87.hattrick.org...p?t2=1&playerID=128603890 Dit iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Is een beetje te duur denk ik :) Dacht voor 5 ton wel een 17 jarig keepertje te halen uit één of ander hakkie takkie land ofzo maar das lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Komende week WO, al mijn spelers die ik wil vervangen voor volgend seizoen staan intussen te koop. Kijken of ik genoeg geld bij elkaar sprokkel om 3 of 4 nieuwe spelers te kopen om een beetje beter het komende seizoen in te gaan. Mocht iemand wonderbaarlike (liefst Nederlandse) middenvelders hebben onder de 21 met redelijk/goed verdedigen dan heb ik interesse :)

Ideeën om mijn team V waardig te krijgen zijn ook altijd welkom ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Pewwy op 18-09-2007 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:25:
Komende week WO, al mijn spelers die ik wil vervangen voor volgend seizoen staan intussen te koop. Kijken of ik genoeg geld bij elkaar sprokkel om 3 of 4 nieuwe spelers te kopen om een beetje beter het komende seizoen in te gaan. Mocht iemand wonderbaarlike (liefst Nederlandse) middenvelders hebben onder de 21 met redelijk/goed verdedigen dan heb ik interesse :)

Ideeën om mijn team V waardig te krijgen zijn ook altijd welkom ;)
koop een spits als ik ;) 36139106

Verwijderd

Je kan als je HTsupporter bent spelers bookmarken. Dan zie je onder Gereedschappen > Bookmarks: Onder Spelers je gebookmarkte spelers staan. Compleet met klikbare link, id nummer, en eind datum en tijd.

Zo kan je precies zien tot wanneer je kan bieden. Als je dan 10/5 minuten voor de einde transfer tijd nog eens kijkt. Weet je waar je aan toe bent.

• Swanfield
Youri Kusters (71376695) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
24 jaar en 63 dagen, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een redelijk leider.

Specialiteit: Technisch

Volgende verjaardag: 07-11-2007
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 16 040
Loon: 4 428 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Pescia F.C.
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: slecht
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Voor 1,4 mil duur of niet?

• Ralphie
Ik vind van niet :)

HODL

Verwijderd

vind de prijs ook wat hoog, maar blijft veradelijk omdat je niets aan de transfervergelijking hebt. De prijzen zijn daarop de helft, maar ja de tsi is van die spelers ook de helft.

• CNS
  • Laatst online: 12-09 12:08

CNS

Ik heb nog iemand gevonden voor jeugdcomp GoT II.2
Hoe zit het hiermee eigenlijk, omdat er nog best veel open plaatsen zijn. Worden er al teams gevonden momenteel?

• Swanfield
Erhm weet iemand waar ik een goede versie van HO kan downloaden? Die van de site werkt niet is een jar file

Nevermind :)

[ Voor 9% gewijzigd door Swanfield op 19-09-2007 12:56 ]

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

CNS schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:11:
Ik heb nog iemand gevonden voor jeugdcomp GoT II.2
Hoe zit het hiermee eigenlijk, omdat er nog best veel open plaatsen zijn. Worden er al teams gevonden momenteel?
RoyZzZ van Elimination handelt II.2 af.
Wat ik er momenteel van weet is dat:

Uitdaging aangenomen hebben:
1. sizokids (83558) Jeugdploeg van vv-sizo
2. Kauwgomballenbende B (29003) Jeugdploeg van kauwgomballenbende
3. Grinta United (30110) Jeugdploeg van Wappie
4. Upcoming eliminators (11222) Jeugdploeg van Elimination
5. Young Supah (90416) Jeugdploeg van Supah Stars

Uitgedaagd zijn (of nog niet):
6. garbage?2 (91716) Jeugdploeg van garbage?
7. Jong Yoshi (324406) Jeugdploeg van Yoshi's Titans
8. FC ITS <20 (83713) Jeugdploeg van FC ITS
9. Pukkies (334305) Jeugdploeg van FC Puk
10. Verschillende opties:
- Springfield Minibarss (32744) Jeugdploeg van Springfield Isobars
- Komtie (240782) Jeugdploeg van Komtie Gaatie
- Extra team aangedragen door CNS (HTmail RoyZzZ voor een uitnodiging)

Nieuwe teams kunnen zich gewoon aanmelden de teams die het snelst de uitdaging aannemen komen er in. We hebben nu lang genoeg gewacht.

Aan RoyZzZ nu de taak de II.2 terug te zetten naar 10 teams en de laatste uitnodigingen te versturen.
Ik kan daar verder weinig aan doen. RoyZzZ is de laatste tijd ook niet elke dag online dus laten we er het beste van hopen. Dan kan II.2 volgende week donderdag spelen.

Unknown

Verwijderd

Damien2004 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 10:38:
Youri Kusters (71376695) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
24 jaar en 63 dagen, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een redelijk leider.

Specialiteit: Technisch

Volgende verjaardag: 07-11-2007
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 16 040
Loon: 4 428 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Pescia F.C.
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: slecht
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Voor 1,4 mil duur of niet?
ik vind het zelf veel, hij heeft geen passen als bij stat.

• Swanfield
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:14:
[...]

ik vind het zelf veel, hij heeft geen passen als bij stat.
Tja vind het ook wel duur maarja toch maar gekocht :p Moest versterking hebben op de vleugel dus ik ga vanavond wel zien wat mijn nieuwe elftal gaat doen :)

Met 5 nieuwe aankopen en nog 1 in het verschiet denk ik dat ik volgend seizoen wel kansen gaat maken :)

BTW we zijn er al weer bijna maar tussen seizoen? Wat ga je trainen? Wat zou handig zijn?
Ik zat te denken aan een combo van algemeen en conditie dus 50% - 50% dan zou de vorm misschien niet zo zakken?

[ Voor 18% gewijzigd door Swanfield op 19-09-2007 15:34 ]

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:33:
[...]

Tja vind het ook wel duur maarja toch maar gekocht :p Moest versterking hebben op de vleugel dus ik ga vanavond wel zien wat mijn nieuwe elftal gaat doen :)

Met 5 nieuwe aankopen en nog 1 in het verschiet denk ik dat ik volgend seizoen wel kansen gaat maken :)

BTW we zijn er al weer bijna maar tussen seizoen? Wat ga je trainen? Wat zou handig zijn?
Ik zat te denken aan een combo van algemeen en conditie dus 50% - 50% dan zou de vorm misschien niet zo zakken?
Conditie heeft toch geen invloed meer op de vorm? Of is dat nog niet bevestigd maar gewoon een gerucht?

Verwijderd

Damien2004 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:33:
[...]

ach ja heb je nu wel een sterke vleugel :9 . maar aangezien hij ook pm heeft doet hij ook het mid een beetje versterken. Nou heb ik gehoord dat het niet uit maakt of je deze aanvallend of normaal zet, hij blijft het zelfde toevoegen aan pm. Klopt dat?

• Swanfield
Hmmm maar dan nog als het geen invloed meer zou hebben dan kan je 50-50 doen en dus maximale profijt uit het tussen seizoen halen toch?

Verwijderd

Iedereen succes dadelijk in de GoT-cup en dat ik de volgende ronde maar mag halen O-)

Verwijderd

Zo ik ben met mijn jeugdteam gestopt ;)

Verwijderd

Moeten al die kids nu ergens op een boereveld zelf gaan spelen. Je vernield een hoop dromen om ooit prof te worden :P

• Swanfield
Gewonnen en 2de geworden. Nu maar hopen dat ook de nummers 2 door gaan :p

• Puc van S.
Damien2004 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:00:
Gewonnen en 2de geworden. Nu maar hopen dat ook de nummers 2 door gaan :p
Gewonnen met 2-0 en de oude nummer 2 heeft met 4-0 verloren.

Hierdoor staan er nu 3 ploegen gedeeld 2e, wat telt er nu doelsaldo of onderling resultaat? (ik sta namelijk +1, de beukers +4 en de lolly's -1

Verwijderd

1e geworden in de groep laatste wedstrijd was een walk over... btj jammer

• simsim
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-02 13:30
M1lamb3r schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:26:
[...]

Hierdoor staan er nu 3 ploegen gedeeld 2e, wat telt er nu doelsaldo of onderling resultaat? (ik sta namelijk +1, de beukers +4 en de lolly's -1
Ook gewonnen en gedeeld eerste. Maar obv onderling resultaat en doelsaldo zal ik 2e worden. Nu dus inderdaad maar hopen dat een 2e plek ook recht geeft op de volgende ronde

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:15
[...]

Lijkt me toch het handigst om dan de hattrick manier te gebruiken (maar ik weet dus niet of er uberhaupt mensen doorgaan die 2e zijn geworden). Op hattrick gebruiken ze dit:

De stand op de competitieranglijst wordt bepaald door: 1. Punten 2. Doelsaldo 3. Meeste gescoorde doelpunten.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Sandyman538 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 20:01:
[...]

Lijkt me toch het handigst om dan de hattrick manier te gebruiken (maar ik weet dus niet of er uberhaupt mensen doorgaan die 2e zijn geworden). Op hattrick gebruiken ze dit:

De stand op de competitieranglijst wordt bepaald door: 1. Punten 2. Doelsaldo 3. Meeste gescoorde doelpunten.
En zo gaat het op GoTtrick niet anders :)

• NiMu83

NiMu83

AFCA

GoT Cup

Alle poule wedstrijden zijn gespeeld! In totaal zijn er 75 wedstrijden gespeeld (incl WO's) en daarin zijn 345 goals gescoord! Dat leverd een gemiddelde van 4,6 goal per wedstrijd op.

Allereerst worden de achtse finales gespeeld. Alle nummer 1 en 2 zijn doorgegegaan en daarbij de beste nummers 3 om de wedstrijden aan te vullen.

De wedstrijden zijn als volgt en dienen MET BEKERREGELS te worden uitgedaagd:

brainmania - chario2
F.C. Flower Power - Da Beukors F.C.
FC Kalverda - DSanka Kickers
FC Sagas - Giga Eagles
Fresh Kickers - vv ONB
kauwgomballenbende - FC Jacks
Swanfield United - SVGHENT
Great Lions - E.V.V. Phenix

Voor overige standen, uitslagen en statistieken zie GoTtrick.

Succes iedereen!

GoT Cup

• Pewwy
[...]

Ik ga in ieder geval niet door als laatste in de poule, vieze schoppert ;) Mijn allerslechtste speler er met +6 aftrappen. Die kon gelijk weer vertrekken :)

Als er nog niet geplaatste teams een wedstrijd zoeken dan ben ik altijd in voor een friendly :)

[ Voor 9% gewijzigd door Pewwy op 19-09-2007 21:24 ]

• CNS

CNS

Yey, eindelijk de tweede ronde in de GoT-CuP bereikt. :*)
Weer een doelstelling gehaald dit seizoen.

Verwijderd

Doe je ontzettend je best om van de nummer 2 te winnen, zodat jezelf nummer 2 word. Gaat de nummer 3 van je poule ook door :P

We hebben weer een doelstelling behaald. Dat is nummer 4 van de 6 al. Moet volgend seizoen die lat toch iets hoger leggen.

Verwijderd

Mag ik hier ook een andere fed cup, die nog 3 deelnemers zoekt, schaamteloos propageren?

• CNS

CNS

Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:40:
Doe je ontzettend je best om van de nummer 2 te winnen, zodat jezelf nummer 2 word. Gaat de nummer 3 van je poule ook door :P
Haha, ja dat had ik dus ook.
Gisteren zo'n beetje mijn hele a-team opgesteld om maar tweede te worden, is de nummer 3 uit mijn poule ook door.

Maar we hebben voor het eerste de tweede ronde gehaald, dus we klagen niet :)

[ Voor 34% gewijzigd door CNS op 20-09-2007 11:20 ]

Verwijderd

Ga komend weekend botje afslachten dus er zit nog wel een ronde in gok ik.

• Puc van S.
CNS schreef op donderdag 20 september 2007 @ 11:20:
[...]
Haha, ja dat had ik dus ook.
Gisteren zo'n beetje mijn hele a-team opgesteld om maar tweede te worden, is de nummer 3 uit mijn poule ook door.

Maar we hebben voor het eerste de tweede ronde gehaald, dus we klagen niet :)
Maar voor hetzelfde geld had je niet gewonnen, maar was je ook niet een van de beste nummers 3 ;)

• Swanfield
[...]

Lolly's is een collega van mij :) Baalt als een stekker hahaha.

Maar ben blij dat ik een ronde verder ben!
The road to glory continues! :)

• Swanfield
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 11:18:
Mag ik hier ook een andere fed cup, die nog 3 deelnemers zoekt, schaamteloos propageren?
Heel zachtjes dan voor de mensen die er nu uitliggen ;)

dus wel in klein lettertype ;)

• Pewwy
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 11:18:
Jaah, ik wil meedoen en weer kansloos verliezen :)

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

vraagje voor de counterteams:
wat doen jullie met de middenvelders? Stellen jullie 3 CM op? 1 CM en 2 wingers of 2 Cm's? Ik heb nu best een goeie winger lopen (wonderbaarlijk/redelijk/redelijk 27jr). Deze misschien toch verkopen en in plaats daarvan een middvelder halen om zo het midd te versterken?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Verwijderd

offtopic:
De fc utrecht federatie zoekt nog 3 deelnemers linkje

Zo klein genoeg. :>

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2007 21:29 ]

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:59:

als je hem tusen [offtopic][/offtopic]-tags zet wordt hij nog licht grijs ook, valt hij nog minder op :P ;)
Flipm0de schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:35:
vraagje voor de counterteams:
wat doen jullie met de middenvelders? Stellen jullie 3 CM op? 1 CM en 2 wingers of 2 Cm's? Ik heb nu best een goeie winger lopen (wonderbaarlijk/redelijk/redelijk 27jr). Deze misschien toch verkopen en in plaats daarvan een middvelder halen om zo het midd te versterken?
ik speel meestal 5-3-2 met twee centrale middenvelders en één man op de vleugel, wisselend op welke vleugel:
als je werkelijk zo graag een sterk middenveld wilt hebben moet je gewoon géén counter spelen... je vleugel ook nog opofferen betekent dat je inboet op je aanvalscapaciteit en die heb je nu net ook weer hard nodig om ervoor te zorgen dat je van die kansen die je krijgt ook een paar inlegt

[ Voor 50% gewijzigd door RM-rf op 20-09-2007 16:07 ]

• Swanfield
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:59:

Tja off topic off spoiler hehehe

Nah is goed zo hoor ;) Zo lang het maar niet een conflict biedt met de inschrijving van de GoT cup :) Nu dat er wat mensen uit liggen mag je best wat mensen vragen om de 3 plekjes in die cup op te vullen :)

Verwijderd

Damien2004 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 17:01:
[...]

Tja off topic off spoiler hehehe

Nah is goed zo hoor ;) Zo lang het maar niet een conflict biedt met de inschrijving van de GoT cup :) Nu dat er wat mensen uit liggen mag je best wat mensen vragen om de 3 plekjes in die cup op te vullen :)
Daarom vraag ik het ook netjes. :)

• Joss
* GoT II.1 Jeugdcompetitie *
Speelronde 2
FC Minikalf - AFC Juniors 1 - 3
Nickys Youth Squad - Tolhek Termites 0 - 1
Great Lions Newbies - The Squires 0 - 0
FC Strijen - Sv. Wintergarten 1 - 0
FEDI met zijwieltjes - sharks junior 3 - 0
Mullie - SC Destiny Juniors 4 - 2

Stand na twee wedstrijden
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
#   Team                  Pt
1.  AFC Juniors        6
2.  FEDI met zijwieltjes  6
3.  The Squires        4
4.  FC Strijen          4
5.  Mullie              3
6.  sharks junior        3
7.  Tolhek Termites    3
8.  Great Lions Newbies   2
9.  Sv. Wintergarten      1
10. SC Destiny Juniors  1
11. Nickys Youth Squad  0
12. FC Minikalf        0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Nou, dat was weer een enerverende pot gisteravond van de jeugd
KY TS-speler Laurent van Hoven kreeg na 3 minuten in de wedstrijd een gele kaart omdat hij een tegenstander torpedeerde. Tjakko Tax van GLN kreeg geel toen hij de bal wegtrapte na het fluitsignaal van de arbiter. Bij rust stond er 0-0 op het scorebord. KY TS deed wat de coach had opgedragen en mocht 62 procent balbezit laten aantekenen.

GLN kreeg na 57e minuten een geweldige kans om te scoren uit een counter, maar het slechte schot van Frans van Zorg was geen probleem voor de keeper. KY TS leek met 53 procent balbezit vandaag het meest ambitieus.
En daar moeten we het dan maar mee doen. :(
Is al de tweede wedstrijd die in 0-0 eindigd. Ja ik speel op de verdediging, maar dit is toch wel wat overdreven lijkt me.

Ik heb wel inmiddels een 7* verdediger. Tot hoever kun je die nog doortrainen, weet iemand dat toevallig? Ik heb namelijk nog geen speler gezien met meer dan 7*. Anders zet ik deze op de bank en train er een andere speler voor.

[ Voor 12% gewijzigd door CNS op 21-09-2007 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
Mijn aangekochte wereldklasse speler popt na 1 week naar bovennatuurlijk. Met de huidige transfermarkt kan ik er gelijk 5 ton op verdienen :)

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Joss schreef op donderdag 20 september 2007 @ 21:36:
* GoT II.1 Jeugdcompetitie *
Speelronde 2
FC Minikalf - AFC Juniors 1 - 3
Nickys Youth Squad - Tolhek Termites 0 - 1
Great Lions Newbies - The Squires 0 - 0
FC Strijen - Sv. Wintergarten 1 - 0
FEDI met zijwieltjes - sharks junior 3 - 0
Mullie - SC Destiny Juniors 4 - 2
[/code]
Woei, ik heb een 15-jarig topperttje denk ik :)
Nu wel een volledige opstelling blijven maken, want vorige week liepen er te weinig man in de basis :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

21-09-2007
De training van deze week is verloren gegaan als gevolg van onbegrijpelijke acties van de manager van de club.

Euh... Dat is volgens mij geen goed nieuws. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Mijn verdediging is uiteraard ook mijn sterkste linie:

- 18 jaar 28 dagen 6.5*
- 17 jaar 64 dagen 7.0*
- 17 jaar 28 dagen 5.0*
- 16 jaar 107 dagen 4.5*

Het leuke is alleen dat ik ook wat toppers (volgens de scout) in de spit heb lopen. Dus train ik verdedigen en scoren... Zal je net zijn: 2 verdediger gepopt in scoren, 1 aanvaller in verdedigen. 0 verdedigers in verdedigen, 0 aanvallers in scoren. Ik geloof dat mijn trainer flink wat pops gemist heeft, want zeker die verdedigers staan er al 10 weken, minstens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is in de afgelopen 7 dagen niets opmerkelijks gebeurd.
weer niks bahh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He he eindelijk weer een stijging :)....duurt veel langer lijkt het wel....conditie staat op 10% maar dat merk je wel...

Heb nu een formidabel verdediger/uitstekend vleugel...19 jaren jong en nederlander :D:D...me eerste transfervergelijking die over de miljoen gaat :D:D....

In de jeugd een Walk over :(....was benieuwd hoe het nieuwe systeem wat ik ga spelen zou werken ......afwachtten tot volgende keer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:12:
21-09-2007
De training van deze week is verloren gegaan als gevolg van onbegrijpelijke acties van de manager van de club.

Euh... Dat is volgens mij geen goed nieuws. :o
http://www82.hattrick.org...28&ratingsVersion=classic
waarschijnlijk omdat je met vier centrale verdedigers speelde, de laatste friendly

was dat bewust, of een vergissing, of dat zou dat een fout van hattrick kunnen zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RM-rf schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:45:
[...]

http://www82.hattrick.org...28&ratingsVersion=classic
waarschijnlijk omdat je met vier centrale verdedigers speelde, de laatste friendly

was dat bewust, of een vergissing, of dat zou dat een fout van hattrick kunnen zijn ?
Dat was een vergissing. Maar dan weet ik tenminste waar het door komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:53:
[...]

Dat was een vergissing. Maar dan weet ik tenminste waar het door komt.
Meer dan 3 spelers in een linie (vleugels tellen niet mee in de linie) verziekt de training ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Pewwy op 21-09-2007 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:18:
Mijn verdediging is uiteraard ook mijn sterkste linie:

- 18 jaar 28 dagen 6.5*
- 17 jaar 64 dagen 7.0*
- 17 jaar 28 dagen 5.0*
- 16 jaar 107 dagen 4.5*

Het leuke is alleen dat ik ook wat toppers (volgens de scout) in de spit heb lopen. Dus train ik verdedigen en scoren... Zal je net zijn: 2 verdediger gepopt in scoren, 1 aanvaller in verdedigen. 0 verdedigers in verdedigen, 0 aanvallers in scoren. Ik geloof dat mijn trainer flink wat pops gemist heeft, want zeker die verdedigers staan er al 10 weken, minstens.
kan ook zijn dat de verdedigers niet meer verder kunnen verbeteren ;)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.