M1lamb3r schreef op zondag 16 september 2007 @ 22:36:
Nou na een klote wedstrijd (3-0 verloren) sta ik nu 6e met 4 punten voor op de nummer 7, van mijn 5 wedstrijden moet ik er echter nog 3 tegen de top 3 en word het dus een zware dobber voor mij om niet te degraderen.
De eerst komende wedstrijden tegen de nummers 2 en 3 maar kijken of ik kan PIC'en en dan hopen dat ik tegen de nummer 5 met een MOTS kan winnen.
Als dit IRL was kreeg ik volgens mij dreigbrieven van de fans op de deurmat
overigens iemand nog een idee hoe ik mijn team kan versterken? (507237)
Ik zat zelf de denken aan 1 of 2 nieuwe vleugelspelers, maar degene die ik vind die beter zijn dan mijn huidige vallen steeds buiten mijn budget.
(ik zoek dan naar spelers met minimaal goede conditie/positiespel/vleugelspel en redelijke ervaring)
Mag ik vragen waarom je vier van de vijf middenvelder herpositioneerd hebt laten spelen? Volgens mij, als je die gewoon op het middenveld had laten concenteren (of slechts twee repositoneerd) had je een middenveld overwicht gehad en had hij geen kans gemaakt..
vervolgens zou ik met twee centrale verdedigers spelen en en vleugel verdedigen en die ander onbezet laten,.. zolang je tenminste middenveld overwicht hebt kun je het risico laten gaan dat ze daar domweg geen kans krijgen. Zolabng ze geen vleugelaanval spelen kun je beter zorgen dat je centrumverdediging sterk is, dan dat je die verzwakt om je vleugels af te dekken
Wat betreft verbetering zou ik eigenlijk eerder denken aan het kopen van één of twee echt goede verdedigers... die je nu op de vleugelverdediging hebt spelen halen 2 tot 2,5 ster en je hebt minstens verdedigers nodig die tussen de 3 en 3,5 ster halen ...
Op de wat langere termijn heb je ook beter aanvallers nodig..
Het zou me echter verwonderen als je nog die 4 punten voorsprong uit handen zou geven... die twee andere in de degradatie-linie hebben een dusdanig slecht middenveld, dat ze waarschijnlijk domweg geen kansen krijgen (en die wedstrijd die je verloren hebt was volgens mij geen ongeluk, maar je eigen vergissing om je eigen middenveld dusdanig te verzwakken dat je je tegenstander nu net die kans gaf... die had zelf het probleem dat zijn middenveld zo zwak is dat hij meestal helemaal niks heeft aan zijn eigen sterke aanval)..
Over mn eigen weekend, het was weer feest... 6-0 gewonnen tegen de nr 7 (dus geen verrassing)
maar mn teamgeest is nu 'in de wolken', fans ook in de wolken.
volgende week tegen de nr.1 van mn liga; en ik durf wel in te zetten op een stevige overwinning, zeker als ik van de week nog een nieuwe uitstekend-formidabel vleugel-speler kan vinden met goed tot uitstekend positiespel, wat passen en liefst een skill als snelheid of koppen.
met mn verkopen van afgelopen vrijdag en zaterdag heb ik 1,1 miljoen € binnengehaald en nadat ik al een nieuwe middenvelder erbij heb gehaald (die direkt 3,5 ster haalde) en mn stadionuitbreiding ingezet heb, heb ik nu nog 6,5 ton beschikbaar voor die speler. (wat ik echter liever niet totaal wil uitgeven)
het lijkt erop dat ik mn targets voor dit seizoen best kan gaan halen (cq kampioenschap en promotie), waar dat overigens tot in de vijfde week nog absoluut niet op leek, toen stond ik nog op de 6e plek
[
Voor 19% gewijzigd door
RM-rf op 17-09-2007 09:14
]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen