Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 59 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.031 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Kuch, kuch, ik ben wat ongeduldig. Meer voorstanders van andere dagen of sta ik alleen?
Pewwy schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:33:
Kunnen we de jeugdwedstrijden niet bijvoorbeeld op zaterdag of zondag laten spelen? Afgaande op mijn nieuwe jeugdspeler is het zonde om te stoppen, en daarnaast is de jeugdcompo leuk, als het maar niet door de weeks is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Pewwy schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:48:
Kuch, kuch, ik ben wat ongeduldig. Meer voorstanders van andere dagen of sta ik alleen?

[...]
Wat mij betreft sta je alleen :P Ik vind het wel goed zo, op de donderdag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:45

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Zijn er al mensen die wat meer zicht hebben op het conditie geheel ? Ik heb sinds het begin van dit seizoen de trainingsintensiteit op 95 % staan met 15 % conditietraining en ik heb nu eindelijk een positief saldo zeg maar. Tot nu toe een totaal score van +3 na... 6 weken geloof ik :P Ik heb geen enkele update een negatieve score gehad tot nog toe, het was of in de plus totaal of 0. Ik laat het conditie geheel dus gewoon op 15 % staan... tot het totaal keldert, maar zoals het zich nu ontwikkeld verwacht ik dat niet.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Quintus schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:09:
[...]

Ik neem aan dat je team is: The Squires (6116) ??

post 1200 woei !
ja dat was mijn team ;P

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Pewwy schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:48:

[...]
Van mij mag het ook wel op zondagmiddag of zaterdag. Weekends heb ik er toch wat meer tijd voor.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind donderdags juist een leuke dag dan is er voor de rest niets te doen op hattrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 10:37:
ik vind donderdags juist een leuke dag dan is er voor de rest niets te doen op hattrick
Precies de reden waarom we toen tot donderdag gekomen zijn. Volgensmij zelfs met een hele democratische meerderheidsstemming :P

Edit: Gevonden :) Overduidelijke meerderheid
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=179493&layout=6&sort=prc

[ Voor 16% gewijzigd door Joss op 25-08-2007 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Ik moet morgen tegen een counter team. Hij heeft een zeer goede verdediging dus het zal lastig worden.
Ik zelf denk aan bijvoorbeeld vleugel aanval omdat zijn vleugel verdediging het slechtste is....
Jullie misschien tips?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Joss schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 10:50:
[...]

Precies de reden waarom we toen tot donderdag gekomen zijn. Volgensmij zelfs met een hele democratische meerderheidsstemming :P

Edit: Gevonden :) Overduidelijke meerderheid
[afbeelding]
Tsja, da's een poll van voor het begin. Ik heb zelf gemerkt dat ik de donderdag een waardeloze dag vind, terwijl ik toch donderdag had gestemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Als ik vanavond niet win of de raintings kloppen totaal niet met het geen wat HO mij voorschoteld dan Kap ik met HO en ga ik HAM kopen!! 8)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Pewwy schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 12:30:
[...]

Tsja, da's een poll van voor het begin. Ik heb zelf gemerkt dat ik de donderdag een waardeloze dag vind, terwijl ik toch donderdag had gestemd.
Precies, toen heb ik ook donderdag gestemd.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet of ik donderdag gestemd had ik wil in ieder geval donderdag rlxte dag stem anders gewoon opnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Dan bij deze een niet bindende stemming, ik heb immers niet de leiding (wie wel eigenlijk? :P ). Zondag (competitie), maandag (day after), woensdag (friendly) en vrijdag (training) zijn wat mij betreft no-go's, omdat er dan al 'genoeg' te doen is op HT. We zullen zien...

Poll: Op welke dag wil jij de jeugdwedstrijden afwerken?
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=227217&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Na een tijdje weggeweest te zijn en alles weer up-to-date is met het lezen van dit draadje, ga ik weer fanatiek meelezen. Mijn jeugdteam ( Nickys Youth Squad (161737)) gaat nog mooi een seizoen door want zitten paar mooie spelertjes bij. Donderdag vind ik een mooie dag want dan is er niet echt veel te doen, en op de andere dagen altijd wel, zo verspreid je het mooi! :)

De discussie over pressie, dat je bij voorbaat al verliest hoeft niet zo te zijn. Speelde deze wedstrijd (MatchID: 137580894) en hij was net iets beter. Had toen pressie ingesteld en had met 3-2 gewonnen, dus het kan wel!

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb je nou aan trainer bij de jeugd als hij met berichten komt als deze
Het spijt me echt, man. Ik had deze hele week thuis gezeur aan m'n kop - persoonlijke probleempjes - dus ik heb helaas geen praktische nieuwe informatie voor je.
Royzzz staat trouwens nu als beheerder voor de HvP University. Dus de jeugdfed word beheerd door iemand die op de blacklist van de cup staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ja dat zijn echt trainingsberichten van niks maar komt wel vaak voor zo te lezen hier.

Zelf zit ik nu in de 8e divisie en heb nog wat geld te besteden, sta nu ruim 9 ton in de plus. Hierdoor dacht ik dat ik mijn team wel wat kon versterken. Maar wat is nu een verstandige keus om te versterken?
Zelf dacht ik aan 2 betere vleugelverdedigers zodat er minder tegendoelpunten worden gemaakt door de tegenstander. Ook heb ik eraan gedacht om in plaats van die 2 vl. verdedigers 2, 1 aanvaller erbij te kopen om zo de gemaakte kansen van het middenveld erin te trappen. Mis in wedstrijden soms veel kansen, dus hierdoor de keus.

Zelf train ik op positiespel, en heb al 2 goede mids (uitmuntend pos spel). Misschien nog de optie om een betere mid erbij te halen zodat er een betere middenveld ontstaat en meer kansen?

Wat is het nu het verstandigste om te doen?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Lijkt me ook nu weer redelijk duidelijk dat donderdag de meest gewilde dag is...

Wedstrijden zijn weer begonnen, nieuwe openingszin ( :? ):
Het aangename weer lokte 31065 fans naar Eastwood Park. Zij genoten van het weer en van de inspirerende teksten in het gratis programmaboekje dat ook deze week weer door een tweetal enthousiaste vrijwilligers was volgepend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Joss schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 20:08:
Lijkt me ook nu weer redelijk duidelijk dat donderdag de meest gewilde dag is...
Jammer genoeg wel. Dan zet ik er gewoon definitief een punt achter. Door de weeks kost het me sowieso te veel tijd.

Ben benieuwd hoe mijn pic vanavond gaat uitpakken, het kan nog wel eens lastig gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Pewwy schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 20:13:
[...]

Jammer genoeg wel. Dan zet ik er gewoon definitief een punt achter. Door de weeks kost het me sowieso te veel tijd.

Ben benieuwd hoe mijn pic vanavond gaat uitpakken, het kan nog wel eens lastig gaan worden.
Ik snap niet wat het probleem is, je hebt 7 dagen de tijd om de wedstrijd te bekijken/je opstelling te bepalen. Ookal spelen we op donderdag, dan kan je toch net doen alsof we zaterdag spelen? Succes iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Iedereen veel succes met de competitie. Zelf moet ik tegen de nr1, zien hoe dit uitpakt. Denk dat ik wel kan winnen maar je weet het maar nooit met Hattrick :p.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Moet dus tegen de divine-tricker... Hij startte in een opmerkelijke 3-4-1 formatie, maar ondanks dat kwam ik toch achter.

Net wel de gelijkmaker erin gelegd én één van zijn goddelijke mids eraf getrapt, zodat hij 3-3-1 speelt nu :P

Ik ruik bloed, ik ruik de winst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Joss schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 20:34:
Moet dus tegen de divine-tricker... Hij startte in een opmerkelijke 3-4-1 formatie, maar ondanks dat kwam ik toch achter.

Net wel de gelijkmaker erin gelegd én één van zijn goddelijke mids eraf getrapt, zodat hij 3-3-1 speelt nu :P

Ik ruik bloed, ik ruik de winst :P
Nog maar 2 eraf schoppen en je wint sowieso :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Pewwy schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 20:39:
[...]

Nog maar 2 eraf schoppen en je wint sowieso :P
Misschien dat maar doen...
De teams gingen met een 1-1 stand de rust in. Strijen had met 75 procent balbezit een veldoverwicht.

1-1 met 75% bbz :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Nou HO exit en HAM binnen :p morgen effe betalen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Heb met 2-1 gewonnen en sta nu gelijk met het aantal punten met de nr1. Zelf sta ik nu nr2 doordat mijn doelsaldo lager is. Mijn eerste seizoen in de VIII en kan al aardig goed meekomen. Ga komende week een paar versterkingen halen voor mijn team, moet nog even zien wat om zoveel mogelijk aan te sterken voor de rest van de competitie.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Zijn er mensen die HAM gebruiken hier? Had een vraagje.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister met 4-1 gewonnen van de nr. 2. Eerste seizoen in VI valt niet tegen. Heb helaas al 4 punten achterstand op de koploper, deze is ook veel sterker. Maar ik probeer het gewoon en we zien wel waar het schip strand.

Gaat trouwens goed met de transferprijzen. Mijn reusachtige mid matig passen stond voor 1,8 mil op de transferlijst en er is gewoon nu al geboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damien2004 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 08:57:
Zijn er mensen die HAM gebruiken hier? Had een vraagje.....
Ik gebruik HAM al jaren, wat wil je weten (heb overigens geen HAM op mijn werk, dus moeilijke vragen beantwoorden wat lastig nu ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Pewwy schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 10:00:
[...]

Ik gebruik HAM al jaren, wat wil je weten (heb overigens geen HAM op mijn werk, dus moeilijke vragen beantwoorden wat lastig nu ;))
Nee makkelijke vraag :-)

Werkt het fijn? En kan je met de opstellingen ook de namen veranderen? Of automatisch laten kiezen? Want dat kan niet met de trail versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Toch nog een (magere) 3-1 overwinning gisteren. Uiteindelijk waren de hatstats gelijk (211 om 211), maar had wel een veel beter middenveld door het aftrappen van één van z'n divines.

3 punten in de tas dus, waar de competitie nog erg dicht bij elkaar zit:
1-3 hebben 12 punten
4-6 hebben 9 punten*
7 heeft 6 punten
8 heeft 3 punten**
*ben ik één van
** divine tricker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damien2004 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 10:39:
[...]

Nee makkelijke vraag :-)

Werkt het fijn? En kan je met de opstellingen ook de namen veranderen? Of automatisch laten kiezen? Want dat kan niet met de trail versie :)
Automagisch kiezen (dus een opstelling laten verzinnen) kan hij niet. Geen idee wat je met namen veranderen bedoelt, maar je kan andere spelers kiezen die je op die plek wil inschatten.

Als je een luie opstelling wilt maken moet je HT Ratings eens proberen. Wekrt niet helemaal vlekkeloos, maar best prettig, en het is gratis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Laatst online: 12-09 12:08

CNS

Ow jee, lijkt wel of Hattrick under attack is :X
HTTP Error 500.13 - Server error: Web server is too busy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

CNS schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:14:
Ow jee, lijkt wel of Hattrick under attack is :X

[...]
Das minder, wou net gaan kijken hoeveel het gisteren nog geworden was, stond bij rust met 6-0 voor met PIC en het was niet eens een bot team :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

lameeuw schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:24:
[...]

Das minder, wou net gaan kijken hoeveel het gisteren nog geworden was, stond bij rust met 6-0 voor met PIC en het was niet eens een bot team :*)
spoiler:
Het is 8-0 geworden. Zie hier
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tering...ik was net bezig met een speler kopen...hopen dat ze die deadline opschuiven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:28:
tering...ik was net bezig met een speler kopen...hopen dat ze die deadline opschuiven :D
Jij had zeker het laatste bod en hebt een DOS-attack gedaan? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Gisteren 229 hatstats met PIC en 4-1 gewonnen. Sta nog steeds bovenaan. Komende 3 weken zijn cruciaal, daarna mag het niet meer mis gaan. Na 6 weken nog steeds ongeslagen en dikke kans op promotie naar de V.

Nu nog zien of aanvallende verdedigers met uitstekend/formidabel verdedigen genoeg geld opleveren om mijn trainingsschema voorgoed om te gooien naar het trainen van aanvallende verdedigers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:29:
[...]

Jij had zeker het laatste bod en hebt een DOS-attack gedaan? >:)
hij heeft me door :S... niet aan de GM's verklappen he ;)...

maar hij is binnen voor 800k redelijk prijs voor net 20 jr pm briljant matig passen...wilde eigenlijk een redelijk passen...maar die zijn gelijk belachelijk veel duurder. Kheb nu nog 1 miljoen over voor een nieuwe skilltrade en het uitbreiden van mijn stadion dus op zich gatie lekker. Met het uitbreiden van het stadion kan ik weer ruimte scheppen voor hogere salarissen in de toekomst :D. V here we come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 09:48
De TH0Rretjes (508915)

Gisteravond weer zo'n baaldag.
Stond halverwege de 2e helft voor, tegen de #1 (4 punten staat hij voor op mij)
De #2 zat op 0-0. (4 punten staat hij voor op mij)
De #4 stond voor.

Ik zou dus 3e worden, met maar 1 en 2 punten afstand. (grotere kans op kampioenschap voor mij)

Scoort de tegenstander helaas een goal (hij scoort 2 uit 2, ik scoor 2 uit 4), terwijl ik overwicht heb :(

Nu is het nog steeds 4 en 4 punten afstand, en ben ik zelfs weer een plek gezakt. Zucht!

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom in het harde leven dat hattrick heet.

Gisteren met 4-1 gewonnen van de nummer 6, maar ging makkelijker dan ik van te voren had verwacht. Bij rust stond het namelijk al 4-0 en had ook nog een PIC ingesteld. Dus ben helemaal blij en had die PIC ook wel weer nodig om de Teamgeest omhoog te krikken. Die was namelijk van de week iets omlaag gegaan vanwege het aantrekken van mijn nieuwe wonderbaarlijke keeper.

Een winger is er af geschopt voor de 3 weken, maar denk niet dat ik er een vervanger voor aan ga trekken. Had weer een vol huis gisteren en als volgende thuiswedstrijd ook uitverkocht is dan gaan we eerst het stadion verbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaaaaaaa laat je ff gaan ;)

maar het lijkt mij een typisch geval van pech. Je leek zo op het eerste gezicht (qua ratings) wel sterker en ook qua hatstats ben je sterker. FC appel is daarentegen wel een stukje sterker dus die zou je normaal gesproken voor moeten laten gaan. Verder is hattrick een simulatie van stats afgewogen tegen elkaar en er is altijd een kans dat je niet wint of zelfs verliest. Alleen hoe sterker je bent hoe kleiner die kans is. Ik weet hoe je je voelt trouwens heb zelf zo 3 seizoenen lopen pielen in een VIIe divisie waar ik elk seizoen het beste team had maar ja. Volgende week kun je weer winnen ;)

edit: ik denk dat je koploper binnenkort weleens een botje of walkover zou kunnen worden, aangezien hij niet eens wisselspelers op heeft gesteld een halve ster verdediger de mat op stuurde.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2007 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 12:28:
jaaaaaaa laat je ff gaan ;)

maar het lijkt mij een typisch geval van pech. Je leek zo op het eerste gezicht (qua ratings) wel sterker en ook qua hatstats ben je sterker. FC appel is daarentegen wel een stukje sterker dus die zou je normaal gesproken voor moeten laten gaan.

edit: ik denk dat je koploper binnenkort weleens een botje of walkover zou kunnen worden, aangezien hij niet eens wisselspelers op heeft gesteld een halve ster verdediger de mat op stuurde.
Die FC Kappuh speelt nu al een paar seizoen met 14 spelers, echt zo maf. Z'n coach speelt vaak mee, hij vergeet soms een opstelling. Daarom is het nog extra frustrerend om gelijk te spelen :P

FC appel kan ik met een goede strategie, en pic/etc wel pakken, jammer dat ze dit jaar zo slim is geworden om normale spitsen te kopen. Dat was haar enige zwakke punt.

En idd, dit is mijn pech-divisie :P

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

27-08-2007 Nog even wachten met wisselen
Het was onze bedoeling om in augustus wisselmogelijkheden in te voeren voor de jeugdteams. Helaas moeten wij de lancering van geplande wissels nog even uitstellen. We zijn namelijk nog niet helemaal tevreden over hoe het werkt in de tests die we nu aan het uitvoeren zijn. En we willen geen feature introduceren die in onze ogen nog niet 100% is.

Het spijt ons erg dat we dit moeten uitstellen, omdat we weten dat jullie er naar uitkijken. Maar we hopen ook dat jullie het met ons eens zijn dat het goed functioneren van de wissels belangrijker is dan het halen van de eerdergenoemde planning.

We weten nog niet precies wanneer jullie kunnen beginnen met wisselen, maar we houden jullie op de hoogte!
Iig goed dat ze niet tijdens het invoeren tegen allerlei problemen aanlopen (althans, dat is te hopen).

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mijn vorige basiskeeper verkocht en nog met winst ook. Heb hem twee seizoenen geleden voor 573k gekocht en nu is hij voor 729k weer vertrokken. Waardoor ik misschien een versterking kan gaan zoeken en mijn stadion uitbreiden. Stadion uitbreiden was eigenlijk sowieso de bedoeling, want de laatste twee thuiswedstrijden tegen niet bot-teams waren uitverkocht. Als de komende thuiswedstrijd dat ook is gaat de verbouwing beginnen.

Moet dan alleen nog even kijken op welke positie ik mijn elftal nog kan verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 23:37:
Moet dan alleen nog even kijken op welke positie ik mijn elftal nog kan verbeteren.
Als ik zo puur naar je sterren kijk (met x-ray):

5* spits ipv P. Mulderij
5* verdediger (eventueel 2 hiervan)
6* middenvelder
5* ster keeper (of 5 1/2*) (of train je hier op?)

Waarbij middenveld het belangrijkste is, lijkt me. Ook het duurst helaas.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TH0R schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:27:
[...]

Als ik zo puur naar je sterren kijk (met x-ray):

5* spits ipv P. Mulderij
5* verdediger (eventueel 2 hiervan)
6* middenvelder
5* ster keeper (of 5 1/2*) (of train je hier op?)

Waarbij middenveld het belangrijkste is, lijkt me. Ook het duurst helaas.
P.Mulderij zijn beste prestatie is 5*. Alleen hij is op het moment zwak in vorm.

Keeper heb ik net een wonderbaarlijk aangetrokken, maar nog maar matig in vorm dus die haalt die 5* ook wel.

Middenvelders worden getrained dus dat is ook geen optie om een 6* aan te gaan schaffen.

Dan blijft een verdediger erbij over, maar mits de huidige goed in vorm zijn staat er al 4,5*, 5* en 5,5*.

Dus eigenlijk twijfel ik nog tussen een verdediger of een vleugelspeler. Als ik een jonge vleugelaar haal kan ik nog best 1 of 2 levels positiespel optrainen. Daarbij kan een van mijn veugelverdedigers er ook wel uit.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2007 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Ik had ook even heel snel gekeken :D

Jonge vleugelspeler is dan erg goed te doen, als je ze toch nog optraint!

En verdedigers heb je niet nodig, als je middenveld domineert ;-)

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Woehoe, me eerste "verkoopbare" speler uit de jeugdopleiding :)
Cornelis Clignet
17 jaar en 100 dagen, goed in vorm, gezond

Volgende verjaardag: 09-09-2007
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 20
Loon: 250 €/week
Eigenaar: FC Railrunner
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Goed, stelt nog geen kloten voor natuurlijk, maar dit is voor mij wel een motivatie om de jeugdopleiding nog maar even door te laten gaan. Haalde overigens 4 * in de jeugd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik verbaas me iedere keer over de bijstats van die spelers, die blijkbaar nooit boven slecht uitkomen tenzij je dat traint... Moeten we dan constant van training gaan switchen in de jeugdopleiding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 16:55

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

lameeuw schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 17:50:
Woehoe, me eerste "verkoopbare" speler uit de jeugdopleiding :)

[...]

Goed, stelt nog geen kloten voor natuurlijk, maar dit is voor mij wel een motivatie om de jeugdopleiding nog maar even door te laten gaan. Haalde overigens 4 * in de jeugd.
gaf je trainer een melding dat hij 'uitgetrained' was?

Dat is bij mij eigenlijk nog steeds de grootste vraag, of ik spelers werkelijk moet doortrainen totdat de coach zegt dat ze klaar zijn, of het niet zo'n probleem is ze voortijdig te promoveren?

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

RM-rf schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:29:
[...]

gaf je trainer een melding dat hij 'uitgetrained' was?

Dat is bij mij eigenlijk nog steeds de grootste vraag, of ik spelers werkelijk moet doortrainen totdat de coach zegt dat ze klaar zijn, of het niet zo'n probleem is ze voortijdig te promoveren?
Volgens de trainer moest hij over op iets anders omdat deze knakker aan zijn "limiet" zat qua PM..... dus daarom heb ik deze maar uit de jeugd gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 22:57
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe héél erg weinig multiskillers langs heb zien komen uit de jeugdopleiding, allemaal 1 stat hoog en de rest erg laag, ik ben ook erg nieuwsgierig wat ik er zelf uit ga halen komende seizoenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Hmm. Misschien wordt het dan weer interessant om bijstats te gaan trainen...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
CNS schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:05:
Hmm. Misschien wordt het dan weer interessant om bijstats te gaan trainen...........
Ik blijf toch het idee hebben dat dat best rendabel is. Zeker met de huidige markt, het lastige is dat je al spelers met een hele geode hoofdstat moet hebben om een bijstat te trainen, anders is het vrijwel nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnaast moet je ook rekening houden met het feit dat de conditie belangrijker gaat worden. Heb hem daarom ook op coniditie staan naast positiespel. In de hoop dat ze met een fatsoenlijke conditie uit de jeugd gaan komen. Verwacht dat conditie zwaarder gaat wegen op de transfermarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:12:
Daarnaast moet je ook rekening houden met het feit dat de conditie belangrijker gaat worden. Heb hem daarom ook op coniditie staan naast positiespel. In de hoop dat ze met een fatsoenlijke conditie uit de jeugd gaan komen. Verwacht dat conditie zwaarder gaat wegen op de transfermarkt.
En dat verwacht ik dus juist niet.
Omdat je wekelijks een deel van je training besteed aan conditie en jonge gasten sneller op conditie trainen dan oudere spelers. Binnen een redelijke tijd zitten ze op een acceptabel conditie niveau. En dit tijd krijgen ze als trainees wel, omdat ze toch maar friendlies spelen.

Daarnaast conditie train je in no time als het moet, maar een bijstat duurt echt wel langer.

[ Voor 6% gewijzigd door CNS op 29-08-2007 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog eens het achtergrondverhaal over conditie er op nageslagen en las toen het volgende.

• Spelers zullen een bepaald conditieniveau nodig hebben om te kunnen profiteren van de training van andere vaardigheden. Spelers met een slechte conditie zullen amper iets opsteken van een training (wordt volgend seizoen ingevoerd).

Lijkt mij dan dat hij sneller kan gaan stijgen als hij al conditie heeft op het moment dat hij gepromoveerd word. Echter is het mij nog niet duidelijk hoe snel de conditie bij een pas gepromoveerde kan stijgen en welke percentages daar voor nodig zijn.

Edit:

Iedereen succes vanavond in de GoT-cup en vergeet onze overgebleven Gotters niet aan te moedigen in die andere beker.
Belgische Beker

The Gummis - FCThe_Blade 140921701

Nederlandse Beker

KCNOVA - The Magnificient Eleven 140929983

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2007 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

-----------------------OPROEP JEUGDTEAMS --------------------------------------------

Meld of laat anderen melden of ze wel of niet verder gaan in de GoT jeugdcompetities !
GoT II.2 speelt deze week al de laatste ronden en de rest de week erna.
Haast is dus geboden, om snel een nieuw schema op te kunnen zetten.

Bijgewerkte versie:

Momenteel zijn dit de teams die in de jeugdcompo's spelen. Van verschillende kanten heb ik geluiden gehoord van mensen die kappen, al dan niet helemaal of alleen met de nieuwe jeugd. Om een overzicht te krijgen van welke teams er nog steeds mee willen blijven doen graag even melden of je wel of niet mee blijft doen.

Legenda
De teams waarvan ik weet dat ze niet meer mee willen doen heb ik doorgestreept.
Teams die zich uitgesproken hebben en nog meedoen gemarkeert met :)
Twijfelaar Brainpower met een :?

Nieuwe teams kunnen zich aanmelden voor de reservelijst.

Eredivisie 2/12 onbekend
1.SCA Koters :)
2.Swanfield's Youth Team :)
3.DSanka Youth :)
4.Little Stars
5.Pandora Gioventù :)
6.Ress A selectie :)
7.Hoedje's Jeugd
8.E.V.V. Phenix Jeugd
9.SC Capelle Youngsters
10.AFC Juniors :?
11.Losers Juniors
12.Dama Youth Squad

GoT II.1 6/12 onbekend
1.FC Junior Jacks
2.Jong Pmaas :)
3.sharks junior
4.FEDI met zijwieltjes
5.FC Strijen :)
6.Tolhek Termites :)
7.SC Destiny Juniors
8.The Squires :)
9.FC Minikalf
10.Great Lions Newbies :)
11.Mullie :)
12.Bomabino's

GoT II.2 6/12 onbekend
1.A2 United Beloften
2.RoMar MFC :)
3.Youth Stars
4.EatRice
5.Kauwgomballenbende B :)
6.Grinta United :)
7.Sagas Novus
8.Divine Cubs
9.Upcoming eliminators
10.Globesjotters
11.Young Supah
12.Los zand

Got II.3 7/12 onbekend
1.The potentials :)
2.Springfield Minibarss
3.Nickys Youth Squad :)
4.garbage?2
5.Bestlevel jeugd
6.Watergraafsmeer Wannabees
7.Jong Yoshi :)
8.sizokids
9.FC ITS <20
10.AC Quattro Ragazzi
11.Komtie
12.Heintjes Hengsten

Reservelijst: :)
1. De instrumentjes (673096)
2. Sv. Wintergarten (136258)
(Meld je aan)

(Laatst bijgewerkt Donderdagnamiddag 30 augustus)

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Jong Yoshi's is bereid door te gaan (ookal heeft ie3 WO's veroorzaakt :P ) Ik zal hem wat strakker aan de lijn houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( 0-1 achter bij rust met 60% balbezit. Zo word het natuurlijk nooit wat in die GoT-cup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kauwgomballenbende B GoT II.2 gaat gewoon door

overigens staan we in de beker lekker voor met 2-1...zou er nog wel een bij mogen :D

edit: en drie mag natuurlijk ook...weer 3 punten in de GoT cup

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2007 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagacitus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-08 23:29
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 17:52:
:( 0-1 achter bij rust met 60% balbezit. Zo word het natuurlijk nooit wat in die GoT-cup
1-0 voor bij rust met 40% balbezit. Zo gaat het nog eens wat worden met die GoT-cup :P

Kleinigheden leiden tot perfectie, maar perfectie is geen kleinigheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

De jeugdlijsten zijn weer bijgewerkt. Nog 24 onbekend van de 48, we zijn op de helft.

[ Voor 22% gewijzigd door Quintus op 29-08-2007 18:46 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Zo geen slecht resultaat in de GoT cup:
1-0 verlorer
Fresh Kickers - Krondorian Lancers

180 hatstats vs 104. Heeft mijn verdedigende opstelling+pressievoetbal toch wat opgeleverd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Een zeer solide 0-2 overwinning. Helaas met +/- 80% balbezit is 0-2 mager maarja mag niet klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ah! Ik zie dat HET TALENT van SU 17 is geworden en gepromoveerd mag worden a.s. zondag!

Dit is het talent van de ere divisie geloof ik dus ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 19:14:
Ah! Ik zie dat HET TALENT van SU 17 is geworden en gepromoveerd mag worden a.s. zondag!

Dit is het talent van de ere divisie geloof ik dus ben benieuwd :)
Vergeet mijn 7 ster keeper niet :)

Maar ben benieuwd wat zn stats zijn! Laat het dus even weten zondag! Post dan ook een overzichtje van zn sterren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Brainpower schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 19:50:
[...]

Vergeet mijn 7 ster keeper niet :)

Maar ben benieuwd wat zn stats zijn! Laat het dus even weten zondag! Post dan ook een overzichtje van zn sterren...
5.5 tot 6 sterren als aanvaller naar de vleugel... dat wordt niks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

GoT Cup

De tweede ronde is gespeeld is daarbij zijn ook de standen alweer geupdate!

In deze ronde vielen er 61 goals er was er 1 walkover.

Ik wil jullie er even op wijzen dat mocht je tegenstander de wedstrijd niet geaccepteerd heeft voor zondag eind van de avond, dat je mij dan een HT-mail verzend daarover. Doe je dit niet, en kan ik er woensdagavond niet aan zien wie de WO veroorzaakt heeft dan krijgen beide teams geen punten (de 20-20 uitslag). Let hier dus goed op!

Succes zondag maar weer :)

GoT Cup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Heb met 6-0 verloren van Brainmania, en terecht ook. (153 vs 106 Hatstats). Dat wordt dus niks meer in de GoT-cup :p.

Vanaf wanneer is het rendabel om een econoom aan te nemen, is dat nog steeds vanaf 500k? Meende dat het beetje veranderd was of niet?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Geen volgende ronde voor mij dit seizoen, de nadruk ligt volledig op de competitie. Misschien volgend seizoen meer geluk, maar dit gaat niets meer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Quintus schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 17:45:
-----------------------OPROEP JEUGDTEAMS --------------------------------------------

Meld of laat anderen melden of ze wel of niet verder gaan in de GoT jeugdcompetities !
(Laatst bijgewerkt Woensdagnamiddag 29 augustus)
The potentials gaan natuurlijk ook gewoon door...(Ben wegens vakantie/huwelijk(sreis)) hier al een tijd niet meer geweest... Ga gelijk ff wat inhalen qua leeswerk :)

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Pewwy schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 21:24:
Geen volgende ronde voor mij dit seizoen, de nadruk ligt volledig op de competitie. Misschien volgend seizoen meer geluk, maar dit gaat niets meer worden.
Goh dus ik maak wellicht nog kans om (beste) 2e te worden :p

sta nu 2e met 1 winst tegen de beukers en 1-0 verloren tegen Pewwy United en moet nog tegen jou en De Lolly's

• Pewwy
M1lamb3r schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 22:46:
[...]

Goh dus ik maak wellicht nog kans om (beste) 2e te worden :p

sta nu 2e met 1 winst tegen de beukers en 1-0 verloren tegen Pewwy United en moet nog tegen jou en De Lolly's
Jep, die kans is er zeker. Normaal wilde ik nog wel eens een aantal a-team spelers opstellen, maar dat gaat dit seizoen niet gebeuren in verband met de risico's om het kampioenschap te missen. Ik wil namelijk erg graag uit mijn divise ;)

• Swanfield
Hattrick 10 jaar!

En nu komen ze dus met 2 vette functies! Een kalender (nouja leuk ok!)
En de wedstrijd flash versie met chat! Ben benieuwd of dit de servers omzeep helpt maar laten we hopen dat dit niet het geval is en dat we dus tijdens de match kunnen chatten!! Wel cool natuurlijk!

• CNS

CNS

Wow, HT Live in flashmode is wel heel mooi.

Je kan meerdere wedstrijden volgen en voor iedere wedstrijd kom je in een eigen "chatbox", apart veld voor de hoogtepunten en apart veld voor de opstelling.
Dit is wel een hele leuke functie........

Verwijderd

Hij doet nog niets bij mij, misschien dat ik de verkeerde flash-versie heb hier op mijn werk. Kan hem ook niet updaten ofzo 8)7

• Pewwy
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 14:27:
Hij doet nog niets bij mij, misschien dat ik de verkeerde flash-versie heb hier op mijn werk. Kan hem ook niet updaten ofzo 8)7
En terecht, al dat gepruts van die gebruikers moet verboden worden ;)
Wij hadden zelfs HAM geïnstalleerd staan bij een aantal hattrick gebruikers :D

Verwijderd

Kan ik ook geen flash animatie maken in mijn applicatie als de gebruiker dat zou willen ;)

Zou het hem toch ernstig afraden, maar dat terzijden :9

• Swanfield
Pewwy schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 14:34:
[...]

En terecht, al dat gepruts van die gebruikers moet verboden worden ;)
Wij hadden zelfs HAM geïnstalleerd staan bij een aantal hattrick gebruikers :D
Idd al die pruts usertjes die allemaal flash sites willen bekijken enzo :p En dan heb je het nog niet eens gehad over de Java speler en de shockwave speler en andere rotzooi wat ze willen gebruiken :)
Mooie vind ik altijd dat zze altijd wel een manier proberen te zoeken waarmee ze het kunnen rechtvaardigen om voor hun werkzaamheden te gebruiken hehe de meest slappe verhalen krijg je :p

Anyho die flash player voor de wedstrijden is uber cool! Maar ben benieuwd of het werkt dadelijk ;)

• Pewwy
Damien2004 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:27:
[...]

Idd al die pruts usertjes die allemaal flash sites willen bekijken enzo :p En dan heb je het nog niet eens gehad over de Java speler en de shockwave speler en andere rotzooi wat ze willen gebruiken :)
Mooie vind ik altijd dat zze altijd wel een manier proberen te zoeken waarmee ze het kunnen rechtvaardigen om voor hun werkzaamheden te gebruiken hehe de meest slappe verhalen krijg je :p

Anyho die flash player voor de wedstrijden is uber cool! Maar ben benieuwd of het werkt dadelijk ;)
Java heerst, vooral de verschillende versies die niet ondersteund worden door de verschillende banken :(

Rommel. Maar HAM op een werkplek installeren bij een gebruiker is dan wel weer grappig.

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Nieuwe functies? Gelijk maar even checken :D

@ jeugdcompo's
Naar de jeugdteams waarvan het lot nog niet van bekend is uit de eredivisie en GoT II.1 Heb ik inmiddels een HT mailtje gestuurd. Totaal is het nog wachten op de antwoorden van 24 23 teams nu.

Unknown

• Pewwy
Quintus schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 16:30:
Nieuwe functies? Gelijk maar even checken :D

@ jeugdcompo's
Naar de jeugdteams waarvan het lot nog niet van bekend is uit de eredivisie en GoT II.1 Heb ik inmiddels een HT mailtje gestuurd. Totaal is het nog wachten op de antwoorden van 24 teams nu.
Maak mijn uitschrijving maar ongedaan. Ik ga door met de jeugdopleiding. Dan maar zondag tijdens de wedstrijd de wedstrijd van donderdag inplannen. Joss heeft me overtuigd ;)

• Swanfield
Even bezig met de selectie voor volgend seizoen :p

8 posities en tot nu toe 4,7 miljoen als het mee zit in de verkoop :'(
Moet even kijken of het allemaal haalbaar is maarja :) We zien wel :)

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
pffff

speler in de jeugd met 8 sterren ,, centrale verdediger.. had na promotie matig verdedigen.. :|

• CNS

CNS

Loona35 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 17:51:
pffff

speler in de jeugd met 8 sterren ,, centrale verdediger.. had na promotie matig verdedigen.. :|
Damn, wat een anticlimax zeg. :X
Ik heb er ook eentje rondlopen met 7 sterren en is pas 3 weken "in dienst".
Hier heb had ik dus wel vertrouwen in, maar als dit maar matig of lager is valt het wel tegen zeg.

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Loona35 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 17:51:
pffff

Daarom twijfel ik nog steeds sterk of ik doorga met de jeugd... Ik wil eigenlijk eerst mn 6 ster verdediger of mn 7 ster keeper promoveren om te kijken wat ze hebben... Maarja duurt weer effe dus.

• Pewwy
Brainpower schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 19:40:
[...]

Daarom twijfel ik nog steeds sterk of ik doorga met de jeugd... Ik wil eigenlijk eerst mn 6 ster verdediger of mn 7 ster keeper promoveren om te kijken wat ze hebben... Maarja duurt weer effe dus.
Had een def met 6, redelijk verdedigen (laag redelijk, maar ging wel voor 50k)

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
Pewwy schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 19:49:
[...]

Had een def met 6, redelijk verdedigen (laag redelijk, maar ging wel voor 50k)
Waarschijnlijk dat me secundaire skills wat hoger lagen dan .. heb em uit frustratie direct ontslagen dus dat kunnen we niet meer vergelijken ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Loona35 op 30-08-2007 19:52 ]

• Swanfield
Bah wwer 0-1 achter. Ik weet het niet meer met het jeugdteam hoor :p Ik dacht kampioen te worden maar laat aan het eind steken vallen.

Kunnen de competities ook kleiner worden? Zodat het één seizoen duurt.

• Joss
Damien2004 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 20:50:
Bah wwer 0-1 achter. Ik weet het niet meer met het jeugdteam hoor :p Ik dacht kampioen te worden maar laat aan het eind steken vallen.

Kunnen de competities ook kleiner worden? Zodat het één seizoen duurt.
Denk dat de competities sowieso kleiner worden door het aantal afvallers :P

Verleidelijk knopje trouwens:
Je hebt de mogelijkheid je Jeugdopleiding te sluiten, omdat het seizoen van de jeugdcompetitie waaraan je deelneemt afgelopen is, of omdat je jeugdteam niet in een competitie speelt.

Sluit Jeugdopleiding :P

[ Voor 23% gewijzigd door Joss op 30-08-2007 21:08 ]

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Om te voorkomen dat GoTII.1 in de huidige samenstelling verder gaat spelen zal er een team even uit moeten stappen. Bijvoorbeeld de nrs 1 en 2 die promoveren.

Ben momenteel even een HTM bestandje aan het opstellen voor de herverdeling.

[ Voor 20% gewijzigd door Quintus op 30-08-2007 21:19 ]

Unknown

• Joss
Quintus schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 21:17:
Om te voorkomen dat GoTII.1 in de huidige samenstelling verder gaat spelen zal er een team even uit moeten stappen. Bijvoorbeeld de nrs 1 en 2 die promoveren.
Moet ik er mensen uit knikkeren/de competitie verwijderen? Anders gaat hij aanstaande donderdag weer verder bedoel je?

Eindstand GoT II.1 seizoen 1
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
#   Team                 GE GV-GT Pt
1.  FC Junior Jacks      22 76-42 44
2.  Jong Pmaas           22 55-37 43
3.  sharks juniors       22 64-41 41
4.  FC Strijen           22 56-37 36
5.  Tolhek Termites      22 38-34 36
6.  FEDI met zijwieltjes 22 49-42 34
7.  SC Destiny Juniors   22 35-37 31
8.  The Squires          22 51-51 29
9.  Great Lions Newbies  22 48-46 27
10. FC Minikalf          22 43-59 25
11. Mullie               22 59-91 24
12. Bomabino's           22 22-79 11

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Ja inderdaad ja.
Van wat ik van anderen gehoord heb duurt het tussenseizoen een week (of minder) en dan kunnen er mutaties gedaan worden. Zo gauw de divisie na een week (of iets eerder) weer vol zit begint een nieuwe competitie. Precies weet ik het ook niet.

Jong Pmaas gaat bijvoorbeeld door met de jeugd en gaat naar de ERE promoveren, dus die zou je een berichtje kunnen doen en eruitgooien zodat hij na volgende week de uitnodiging voor de ERE kan aannemen.

[ Voor 126% gewijzigd door Quintus op 30-08-2007 21:49 ]

Unknown

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:15
Ik blijf mee doen!

GoT II.1 - SC Destiny

Sarcasm is my superpower! What's yours?

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Er zijn nog steeds veel onduidelijkheden waarvoor we nog een week hebben die op te lossen.
We hadden afgesproken dat de nummers 1 en 2 uit de IIe divisies zouden promoveren. Op basis daarvan is de volgende indeling voor zover mogelijk gemaakt. De teams op de reservelijst heb ik in GoT II.1 ingedeeld zodat die competitie, zodra het lot van enkele teams uit die competitie duidelijk is, z.s.m weer kunnen gaan spelen om geen week te verliezen.

>>>>>>>>Voorlopige nieuwe indeling Jeugdteams<<<<<<<<<<

@ Stinger

Is verwerkt.

@ ERE
Woooot met een doelsaldo van +54 en drie punten voorsprong op Swanfield dat een doelsaldo van +19 heeft zijn de SCA Koters kampioen in de GoT Eredivisie !

Met één wedstrijd te gaan in de GoT EREdivisie seizoen 1
code:
1
2
3
4
#   Team                       GE GV-GT Pt
1.SCA Koters                   21  80 - 26 47
2.Swanfield's Youth Team      21 61 - 40 44
3.DSanka Youth              21 78 - 41 42

[ Voor 28% gewijzigd door Quintus op 30-08-2007 23:14 ]

Unknown

• Joss
Quintus schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 22:10:
De teams op de reservelijst heb ik in GoT II.1 ingedeeld zodat die competitie, zodra het lot van enkele teams uit die competitie duidelijk is, z.s.m weer kunnen gaan spelen om geen week te verliezen.
Lijkt me niet mogelijk, aangezien er nog degradanten uit de Ere bij komen en we nog niet precies weten met hoeveel man we verder gaan. Toch?

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Uit de Ere verdwijnen veel teams die dus niet degraderen maar zullen verdwijnen. Daarom heb ik de twee teams van de reservelijst in GoT II.1 geplaatst. Dan hoeft er niet gewacht te worden op de resultaten in de ere.
Ik ben er wel voor om GoT.II.3 op te heffen als er genoeg afmeldingen zijn.
Wanneer we de competitie grootte gaan inkorten dan wordt het erg veel regelwerk vaker in het jaar.
Zelf vind ik het ideaal zo'n lange competitie.

Momenteel is het voor de jeugdteams nog wachten op 18 teams die zich nog niet hebben uitgesproken.
Ook zijn er nog 7 plaatsen vrij voor nieuwe jeugdteams!

[ Voor 32% gewijzigd door Quintus op 30-08-2007 23:15 ]

Unknown

• Puc van S.
overigens naam van mijn jeugdteam is niet The Suuires maar The Squires ;)

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

M1lamb3r schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 22:51:
overigens naam van mijn jeugdteam is niet The Suuires maar The Squires ;)
Gefixed 8)

Unknown

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.