Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 59 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.033 views sinds 30-01-2008

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 23:25:
Je moet deze F.C. Volt hebben ;) http://www86.hattrick.org...onType=view&TeamID=504640

Het teamId in jouw link leid trouwens naar: Team-Fryslân
Bedankt!
Gaat geregeld worden.
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 22:30:
FCThe_Blade is ingedeeld in poule C, maar dat team speelt nu nog in de beker. Dus die kan volgende week nooit aan de GoT-cup beginnen.
Een ander team gaat hiervoor in de plaats komen. Ook bedankt :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Louis van Gaal krijgt zaterdag voor het competitieduel met VVV-Venlo de Rinus Michels Award uitgereikt. De coach van AZ werd in juni door zijn collega's in het betaald voetbal uitgeroepen tot beste trainer/coach van het seizoen en vertelt in de vrijdageditie van De Telegraaf dat hij nog lang niet van plan is om het bijltje erbij neer te gooien.
Hmm ik heb die award toch aan iemand anders gegeven?? :?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Een klein vraagje om zeker te zijn.

Voor Be is de economische update toch ook zaterdag op zondag nacht ?

Dus als iedereen hersteld is ben ik het best dat ik al mijn dokters ontsla, zaterdagavond, of hou ik er beter eentje ?

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Tomsworld schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 08:57:
Een klein vraagje om zeker te zijn.

Voor Be is de economische update toch ook zaterdag op zondag nacht ?

Dus als iedereen hersteld is ben ik het best dat ik al mijn dokters ontsla, zaterdagavond, of hou ik er beter eentje ?
Gewoon ontslaan, als je er zondag weer 1 nodig blijkt te hebben dan kan je die altijd na de wedstrijd weer aannemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:40

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Hmmm, hebben ze met de teamgeest zitten kloten ?? Heb 3 weken PIC gespeeld achter elkaar, en wat er ook gebeurt, de teamgeest zakt iedere keer weer terug naar kalm.... Stond na de PIC van voige week op dolgelukkig.... en weer terug naar kalm..... week ervoor stond ie op tevreden na de PIC en ook toen zakte die terug naar kalm..... ik heb geen spelers aangetrokken of gekocht deze week dus daar kan het niet aan liggen.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heeft denk ik met het leider zijn van je coach te maken. Hoe hoger die is hoe langer hij de teamgeest op niveau kan houden. Kijkend naar jou coach denk ik dat daar het probleem ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Leiderschap staat nog net zo waardeloos als afgelopen seizoen en toen zakte het maar 1 niveau terug per week.... najah, maar eens bij de IKEA een nieuwe halen dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 16:55

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik vier een feestje :)

gisteren met 6-1 dik van de koploper gewonnen, iets dat ik eigenlijk allerminst verwacht had, omdat het hele seizoen al kut verloopt (tweemaal thuis gelijkspel tegen teams in de degradatiezone, en tegen een naar ik dacht direkte concurrent dik verlies terwijl mn AH-stats 15% beter waren en ook loddar 2 punten hoger stond).

Ik had het geluk dat die koploper de eerste helft last had van overschatting (ik stond 6e en hij had 4 wedstrijden na elkaar gewonnen), maar ik vermoed dat ik zelfs zonder dat mogelijk wel gewonnen had, de tweede helft zat zn motivatie wel goed en incaseerde hij nog steeds drie goals.

Ik speelde 5-3-2 op de counter, iets dat ik tot nu toe nagelaten had in de competitie omdat ik vreesde door een te zwak middenveld op dat punt gewooon afgetroefd te worden ...
Ik vraag me af of ik nu niet gewoon door moet zetten met 5-3-2, haal ik ook nog een extra trainingsplek per week...

voor de promotie doe ik nog wel mee (m'n Liga staat 36e van de 2048, is dus best wel een flinke klus), al zijn er 5 teams die vrijwel gelijkstaan (4 op 9 punten, en ik dr met 8 net achter), en als ik binnekort mn trainee's kan verkopen kan ik met 1,2 tot 1,5 miljoen mn team versterken en dan werkelijk korte metten maken met mn liga-genoten en misschien nog het kampioenschap halen

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Laatst online: 10-09 10:47
Vanavond mijn eerste wedstrijd. Uit tegen SC Friesland. Ben benieuwd hoe ik de eerste wedstrijd door ga komen.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Geweldig :/
Een **&@#%^@*(# in onze divisie heeft er voor gekozen een Heintje toe te passen en dus divines in te gaan kopen. Voor luttele bedragen tot 100k heeft hij o.a. een aantal internationals ingekocht. Probleem: 4 mensen hebben al met een WO van hem gewonnen en ik ga 100% zeker van hem verliezen volgende week... Leuk dat iemand het spel/de competitie zo kan verneuken, not :/

Nou goed, vanavond nog maar even de winst pakken dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Niet online

Tomsworld

Ligt het nu aan mij of loopt de HT tijd nu 5 minuten achter ?

Browser hing.

[ Voor 17% gewijzigd door Tomsworld op 19-08-2007 20:42 ]

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een niets zeggende WO vandaag, maar ja wat wil je als je tegenstander op komt dagen met keeper en 1 spits. 5-0 overwinning voor mij en de nummer 1,2,3,4 spelen allemaal onderling. Dus ik ga sowieso stijgen van het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Joss schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 20:09:
Geweldig :/
Een **&@#%^@*(# in onze divisie heeft er voor gekozen een Heintje toe te passen en dus divines in te gaan kopen. Voor luttele bedragen tot 100k heeft hij o.a. een aantal internationals ingekocht. Probleem: 4 mensen hebben al met een WO van hem gewonnen en ik ga 100% zeker van hem verliezen volgende week... Leuk dat iemand het spel/de competitie zo kan verneuken, not :/

Nou goed, vanavond nog maar even de winst pakken dan
Heeft klagen bij de GM dan geen zin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Pewwy schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 21:14:
[...]

Heeft klagen bij de GM dan geen zin?
Tsja, competitievervalsing is in Hattrick niet echt strafbaar. Valsspelen is het ook niet, dus wat heeft het voor zin? Tis gewoon te belachelijk voor woorden dat die spelers te koop zijn voor die lage prijzen. Vroeger telde je voor een goddelijk 8 miljoen neer ofzo :/

(sta overigens wel 1-2 voor, jeej)

[ Voor 4% gewijzigd door Joss op 19-08-2007 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:12

ZieMaar!

Moderator General Chat
83% bbz voor mij, tegen een ploeg die de helft van mijn hatstats haalt en tijdens de wedstrijd weer voor het eerst in 10 dagen inlogt.

En de tussenstand? 2-0 achter...

edit: Gelukkig nu 5-2 voor...

[ Voor 8% gewijzigd door ZieMaar! op 19-08-2007 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
1-2 voorsprong uit handen gegeven (3-2 verloren). Erg jammer met de ontmoeting met divine-team volgende week in het oog... ***zooi :(

Bezet nu dus na 5 wedstrijden de 7e plek met 6 punten. Volgende week zak ik af naar de 8e plek wanneer ik die divinetrick over me heen krijg. Kampioenschap my ass dus :X

[ Voor 39% gewijzigd door Joss op 19-08-2007 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
En mijn eerste wedstrijd dus verloren met 3-1. Vlak voor rust toch nog de gelijkmaker kunnen scoren maar helaas de 2de helft ging wat minder.

Al met al toch redelijk tevreden voor een eerste wedstrijd.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Niet online

Tomsworld

Wat gaat er toch mis weer een transfer gemist :(
Die klok in de titelbar loopt na een tijdje achter. Dat is nu al 2 keer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste uit wedstrijd gewonnen. :o
Geen mensen in de lappen mand.
En ingelopen op de nummer 2.
Bij de nummer 1 kan ik niet in de buurt komen maar met mazzel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word nog spannend dit seizoen de eerste 6 teams staan na 5 wedstrijden binnen 2 punten. Maar moeten nu eerst nog even twee trainees kopen voor de GoT-cup van de week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Zow, voor de 2e week achter elkaar clubrecords in de zin van sterren en hatstats.... gaat best aardig op dit moment. Sta nu P2 met 1 punt achter de leider van de compo.... kon slechter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:10
Tomsworld schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 22:11:
Wat gaat er toch mis weer een transfer gemist :(
Die klok in de titelbar loopt na een tijdje achter. Dat is nu al 2 keer :(
Je moet gewoon de hele tijd blijven refreshen (bookmarks zijn dan handig) totdat er staat 'bieden geeindigd'. Niet vertrouwen op die klok, heeft totaal geen zin.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
3-1 gewonnen raitings dramatisch maarja speelde ook PIC en mis nog steeds 1 belangrijke speler.

Wel weer gewonnen en 3 punten achter op de nummer 1. Komende 4 weken worden beslissend voor mij denk ik zo.....

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 08:16:
3-1 gewonnen raitings dramatisch maarja speelde ook PIC en mis nog steeds 1 belangrijke speler.

Wel weer gewonnen en 3 punten achter op de nummer 1. Komende 4 weken worden beslissend voor mij denk ik zo.....
ja ik ken het ja die ratings...mijn vorm blijft maar dalen, maar inmiddels wel minder hard. Had gelukkig van de week een botje dus met 9-1 gewonnen. Mijn nieuwe spits haalde gelijk 6 sterren in matige vorm. Mag ook wel met dat kapitale salaris ;). Ik speel eigenlijk gewoon nog mee voor het kampioenschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Gisteren WO. De concurrenten voor de eerste plek hebben helaas geen punten laten liggen. TS is wel lekker hoog, maar de komende 4 weken zijn cruciaal. Als ik daar minstens 3 wedstrijden van weet te winnen dan kom ik misschien eens uit deze divisie :) Nu nog kijken of ik daarna weer zo ver kan komen dat ik weer een flinke verdediging kan opzetten zodat ik de moeilijke wedstrijden weer kan counteren komend seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

7-3 verloren en vast op plek 5. De aankomende 4 weken spelen we echter fijn tegen 2 botjes. Tijd om te stijgen in het klassenment en ook in de beker nog wat ronden verder te komen als het even mee zit.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Laatst online: 12-09 12:08

CNS

Welk programma gebruiken jullie om een goed beeld te krijgen wat een speler van je team waard is?
Ik weet dat je wel een beetje indruk kan krijgen met de transfervergelijking in Hattrick, maar wil eigenlijk ook weten wat een speler waard is als deze is gepopt. Zodat ik kan zien wat het rendement is als ik een skiltrade wil kopen.
Ik gebruik nu Hattrick Organizer, maar de bedragen die daar worden aangegeven slaan nergens op.

[ Voor 37% gewijzigd door CNS op 20-08-2007 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon even op de transferlijst kijken naar ongeveer vergelijkbare spelers, waarvan je verwacht dat ze net gepopt zijn en daar de transfervergelijking oproepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
ZIjn er nog mensen die een friendly zoeken voor de jeugd. Er wordt op alle uitnodigingen die ik uit heb staan totaal niet gereageerd, ik heb niet het idee dat de jeugd nog erg leeft bij veel teams.
Maar voor de geïnteresseerden, 106741 kan worden uitgenodigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Probeer het anders eens via het advertentieprincipe op hattrick, dat werkt vrij snel.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou wel willen, maar mijn volgende is pas vanaf 3 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

mlevd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:17:
ZIjn er nog mensen die een friendly zoeken voor de jeugd. Er wordt op alle uitnodigingen die ik uit heb staan totaal niet gereageerd, ik heb niet het idee dat de jeugd nog erg leeft bij veel teams.
Maar voor de geïnteresseerden, 106741 kan worden uitgenodigd.
Uitgedaagd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
En aangenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk spel idd. 't frustreert me alleen dat de weg naar de top zooooo lang duurt :D Ik wil alles graag snel... Maar heb nog lang niet genoeg verstand van 't spel. In m'n eerste jaar was ik meteen gedegradeerd naar de laagste divisie (X) met alleen maar botjes dus dat was niet erg inspirerend. Op de laatste speeldag in de 89'ste minuut m'n kampioenschap kwijtgeraakt maar in blessuretijd scoorde ik alsnog ('90ste) de gelijkmaker waardoor ik gelukkig weer in een normale divisie zit.

M'n team heet knollenhollers. Ik heb een record aan transfers. Vind het leuk om spelers goedkoop te kopen en duurder te verkopen een paar weken later en dan hopelijk m'n team te verbeteren op andere plekken. Heb voor de rest nog niet veel kaas ervan gegeten dus training etc. is er nog een beetje bij in geschoten. Heb 3-4-3 goed ontwikkeld en een betere coach aangeschaft en een aantal assistenten aangeschaft. Verder speel ik natuurlijk elke week een friendly. Ik heb een erg sterke aanval (vergeleken met de rest van de league). Maar erg zwak midfield en defence helaas. Bank ligt ook maar op 90.000 momenteel dus weinig speelruimte daarin.

Maar goed, vind het wel vermakelijk en zie net heeeel veel interessante dingen in de OP. Kan ik helaas hier op werk niet openen maar zal thuis eens een kijkje nemen. Dank daarvoor.

Als iemand nog tips heeft of iets opmerkelijks ziet bij mijn team ' knollenhollers ' dan hoor ik het natuurlijk graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
@jmac, ik zou gaan beginnen met trainen. Je hebt een redelijk coach, dat is wel aardig (persoonlijk zou ik een goed coach nemen, maar dat kun je nu toch niet betalen). Verder inderdaad de OP even doornemen, staat heel veel info in, voornamelijk voor beginnende teams. Succes in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:51:

Als iemand nog tips heeft of iets opmerkelijks ziet bij mijn team ' knollenhollers ' dan hoor ik het natuurlijk graag!
zeker als je een erg goed aanval hebt is het belangrijk om te realiseren dat zolang je middenveld niet zo goed is, het makkelijk voor kan komen dat je aanvallers geen goede kansen krijgen...
let er ook eens op hoeveel kansen jij krijgt en hoeveel je ervan inlegt, natuurlijk is een 100% ratio van kans-doelpunt erg leuk, maar als je nog steeds vervolgens met standen als 3-4 of 4-5 verliest, wordt het echt belangrijk je middenveld te versterken, óf je verdediging te versterken en counter te spelen (dan wordt je middenveld wel ietsjes zwakker, maar je hebt ook gegarandeerd drie kansen extra)..

een tweede tip, mischien om teleurstelling te besparen, de top is sowieso eigenlijk onbereikbaar, volgens mij iedereen loopt tegen de V-e Liga tegen een 'muur' op waarbij het versterken van je team eigenlijk financieel niet haalbaar is zonder flink aan daytrading te doen of andere vormen van inkomsten te vinden (waarbij het dan ook weer lullig is dat de mensen achter Hattrick die verdienstmogelijkheden, weer gaan tegenwerken door allerlei extra 'strafboetes' erop te zetten, soms krijg je het idee dat je economisch deel ook moet opvechten tegen de Mods, die liever geen vrije economie zien)...
Vraag jezelf af of bv het traden nu werkelijk je winst oplevert (als je meerekent dat je vaak extra loon moet betalen en altijd de agent-kosten ervanaf gaan, je moet dan spelers werkelijk met minimaal 125% je aankoopbedrag kunnen verkopen wil je werkelijk een beetje winst maken)

wat ikzelf denk dat wél een belangrijk aspect is, is gewoon ervoor te blijven zorgen dat je fan-aantal blijft oplopen, het aantal fans is uiteindelijk dé variabele die het meest betrouwbaar is voor je vaste inkomsten en je garantie biedt dat je je budget zou kunnen verhogen.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Net een briljant scoren opa (27) verkocht voor 833k. Gaan de prijzen zo hard omhoog of is dit alleen aan zijn toekomstig coaching te danken? Het scheelt namelijk nogal met de aanschafprijs van de beste man (613 o.i.d.)

In ieder geval ben ik een goede reserve kwijt die anders te veel waarde zou verliezen. Nu hopen dat mijn spitsen heel blijven komende weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Zojuist volgensmij mijn relatief én absoluut beste skilltrade ooit gemaakt:

code:
1
2
3
Datum        Van               Naar               Bedrag        TSI
21-08-2007   FC Strijen        liliecii depresi   412 000 €     670
14-08-2007   Pro Evolution So  FC Strijen       104 000 €   610

Het was een 17 jarige speler uit Malta (toch geen écht klein land in HT) met redelijk scoren en matig vleugelspel. Inkoopprijs was al vrij hoog omdat hij echt 0,0001 training nodig had om te poppen, maar ik heb het voor lief genomen. Voor 150k op de markt gezet en toen dat geboden werd was ik al tevreden (immers, winst na aftrek van alle zooi). Uiteindelijk liep de bidwar helemaal uit de hand tussen 3/4 teams met deze winst als gevolg. Best lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Joss schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:55:
Zojuist volgensmij mijn relatief én absoluut beste skilltrade ooit gemaakt:

code:
1
2
3
Datum        Van               Naar               Bedrag        TSI
21-08-2007   FC Strijen        liliecii depresi   412 000 €     670
14-08-2007   Pro Evolution So  FC Strijen       104 000 €   610

Het was een 17 jarige speler uit Malta (toch geen écht klein land in HT) met redelijk scoren en matig vleugelspel. Inkoopprijs was al vrij hoog omdat hij echt 0,0001 training nodig had om te poppen, maar ik heb het voor lief genomen. Voor 150k op de markt gezet en toen dat geboden werd was ik al tevreden (immers, winst na aftrek van alle zooi). Uiteindelijk liep de bidwar helemaal uit de hand tussen 3/4 teams met deze winst als gevolg. Best lekker :)
De vraag luidt dan: Hoe wist je dat deze speler zo weinig training nodig had om te poppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Brainpower schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:09:
[...]

De vraag luidt dan: Hoe wist je dat deze speler zo weinig training nodig had om te poppen?
Ervaring in het aflezen van TSI/loon i.c.m. skills :) (ben in den beginne ook vaak genoeg op m'n muil gegaan dat ze dan nog 2/3 weken nodig hadden :P )

[ Voor 17% gewijzigd door Joss op 21-08-2007 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:10:
[...]

Ervaring in het aflezen van TSI/loon i.c.m. skills :) (ben in den beginne ook vaak genoeg op m'n muil gegaan dat ze dan nog 2/3 weken nodig hadden :P )
Precies het fingerspitzengefuhl, ying yang en ervaring. Mocht je dan nog twijfelen kan je altijd nog een tool gebruiken of gewoon om te checken of je gelijk hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:55
Hoe kun je zien of een speler op poppen staat? Ik gebruik zelf Hattrick Coach Professional voor mijn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Kan je niet zo 1,2,3 zien. Want als dat zou kunnen zou er ook geen markt meer voor zijn.
Maar salaris is altijd een indicatie van hoe hoog iemand is in zijn skill

Let op! Dit geldt alleen bij jeugdpulls

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen succes in de beker dan wel de GoT-cup. Voor actieve Gotters in de beker verwijs ik terug naar een vorige post van mijn kant. Zal vanavond een geupdate lijst plaatsen.

Edit:

Als service
Belgische Beker

Erdöszél - Boem Boem Betis 140667554

Nederlandse Beker

Ego's United - SC Amsreiw 140676237
Dama United - Onetouchables bvo 140675819
FC Léglise - FCThe_Blade 140667451
Hoedjevanpapier's XI tal - Vinductie Cavia 140676201
Senzoriar United - The Magnificient Eleven 140675822
De Friese Rotterdammers
- Verbroedering Fritzy 140675831
GoFat - OO0nMe's Dreamteam 140675998
Onoverwinnelijkheid - team tommyg 140675775
Slik United - Hoog boys 140675950
Bijna gewonnen - Brabantse nachten zijn lang! 140676002
Electrical Boys - Pielewiepers 140676076

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2007 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

We staan al 1-0 achter. Ik geef mijn team nu weinig kans meer met de eerste blessure al te pakken.

Edit: En bij rust al 4-0 achter dag beker.

We gaan ons maar richten op de competitie met 4 botjes op komst.

[ Voor 58% gewijzigd door Quintus op 22-08-2007 17:47 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Zo eerste wedstrijd in GoT cup gewonnen! De weg naar de finale is in geslagen! ;)

Tevens is er een nieuw logo en een nieuw uit en thuis tenu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
Mijn eerste jeugdwedstrijd met mijn team heeft geresulteerd in een 5-0 verlies. Daarnaast heeft mijn 'volwassen' team verloren met 0-9 in een vriendschappelijke wedstrijd. Nog veel te doen dus. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Damien2004 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 19:10:
Zo eerste wedstrijd in GoT cup gewonnen! De weg naar de finale is in geslagen! ;)

Tevens is er een nieuw logo en een nieuw uit en thuis tenu :)
Same met 2-0 van de beukers gewonnen, had mijn A team opgesteld omdat ik afgelopen zondag met hun toch zou verliezen en toen dus maar mijn B team opgesteld ;)

Finale is wel ver weg though met nog 2 ruim hoger geplaatste teams =(

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerste wedstrijd in de GoTcup met 0-7 gewonnen van chario. Beetje geflatteerd naar mijn mening, hatstats gelijk alleen middenveld was wat beter, zelfs met de zoveelste rode kaart haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Dsanka was zeer lief tegen me, had zelfs nog best wel een schijnbare kans mee te blijven (althans dat leek erop, met een gemistte penalty, en lang 2-1)
maar in de eindfase werd het verschil toch nog duidelijk gezet... 4-1 verloren...

Toch ben ik best wel trots op mn jongens, die zich kranig geweerd hebben tegen een tegenstander die zoveel sterker is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

GoT Cup

Het ijs is gebroken! De eerste wedstrijden zijn gespeeld!

In deze eerste ronde zijn er maar liefst vier (!!) walkovers (hoop dat het ligt aan de vakantietijd).
Daarnaast zijn er in de 11 wedstrijden 49 goals gescoord wat een gemiddelde opleverd van 4,5 goal per wedstrijd.

De poules zijn tevens weer geupdate zodat je direct kunt zien of je nog je best moet doen :)

Succes iedereen en vergeet niet elkaar ZO SNEL MOGELIJK uit te dagen!

http://gottrick.bitxs.com

GoT Cup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
Brainpower schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 21:43:
GoT Cup

Het ijs is gebroken! De eerste wedstrijden zijn gespeeld!

In deze eerste ronde zijn er maar liefst vier (!!) walkovers (hoop dat het ligt aan de vakantietijd).
Daarnaast zijn er in de 11 wedstrijden 49 goals gescoord wat een gemiddelde opleverd van 4,5 goal per wedstrijd.

De poules zijn tevens weer geupdate zodat je direct kunt zien of je nog je best moet doen :)

Succes iedereen en vergeet niet elkaar ZO SNEL MOGELIJK uit te dagen!

http://gottrick.bitxs.com

GoT Cup
Kan ik me nog inschrijven voor de cup en zo ja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RM-rf schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 20:31:
Toch ben ik best wel trots op mn jongens, die zich kranig geweerd hebben tegen een tegenstander die zoveel sterker is :)
Overdrijven is ook een vak. De teams die vanavond in het veld stonden was alleen mijn middenveld sterker. Je aanval was gelijk aan mijn verdediging en jouw verdediging was zelfs iets sterker dan mijn aanval.

Dus zoveel sterker was ik nou ook weer niet.

Er heeft een werkelijk slachting van Gotters plaatsgevonden in de beker. Volgende week zijn er nog maar 2 van de 12 teams actief in de beker. Het programma ziet er voor komende week dan ook zo uit:

Belgische Beker

The Gummis - FCThe_Blade 140921701

Nederlandse Beker

KCNOVA - The Magnificient Eleven 140929983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 09:48
Hallo, eerste post in dit topic.

Even voorstellen:

Mijn team: De TH0Rretjes (508915)

Begonnen met Hattrick in december 2004, na een hattrickbericht op de frontpage van tweakers. En nu pas de GOT-federatie gejoined :P

Ik ben de laatste 4 seizoenen telkens tweede geworden in mijn VI.378 (echt om te janken).

Ik trainde middenvelders, maar moest team verbouwen omdat bijna alle trainees te veel loon opeisten. Ik train nu (korte) passen, wat me wel bevalt. Aanvallers en mids worden steeds beter, lang verhaal, etc. De trainingsswitch heeft me een stuk teruggeworpen helaas, maar gaat wel weer aardig.

Dat was ik, in het kort!

Dit draadje is erg leuk om te lezen trouwens.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Welkom TH0R !

@Beker
Wat een slachting trouwens in de beker, niet te zuinig.

@ Jeugdcompo

De eerste competitie loopt op zijn eind. Ik meende dat er veel stoppers waren waardoor we de drie divisies niet snel vol gaan krijgen.
Daarnaast heb ik gehoord dat na de laatste competitieronde de eindstand niet lang weergegeven wordt.
De promotieregeling na dit seizoen waren we al overeengekomen. Uit de ere degraderen nrs 7-12 en uit de GoT I, II, en III promoveren de beste twee. Waarschijnlijk moeten we daarna nog gaan herverdelen in de onderste leagues.

Lijkt me handig vast te inventariseren welke teams er komend seizoen nog doorgaan met de jeugd.

[ Voor 96% gewijzigd door Quintus op 22-08-2007 23:29 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja welkom en volgend seizoen wel meedoen aan de GoT-cup he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Momenteel zijn dit de teams die in de jeugdcompo's spelen. Van verschillende kanten heb ik geluiden gehoord van mensen die kappen, al dan niet helemaal of alleen met de nieuwe jeugd. Om een overzicht te krijgen van welke teams er nog steeds mee willen blijven doen graag even melden of je wel of niet mee blijft doen.

Legenda
De teams waarvan ik weet dat ze niet meer mee willen doen heb ik doorgestreept.
Teams die zich uitgesproken hebben en nog meedoen gemarkeert met :)
Twijfelaar Brainpower met een :?

Nieuwe teams kunnen zich aanmelden voor de reservelijst.

Eredivisie
1.SCA Koters :)
2.Swanfield's Youth Team :)
3.DSanka Youth :)
4.Little Stars
5.Pandora Gioventù
6.Ress A selectie :)
7.Hoedje's Jeugd
8.E.V.V. Phenix Jeugd
9.SC Capelle Youngsters
10.AFC Juniors :?
11.Losers Juniors
12.Dama Youth Squad

GoT II.1
1.FC Junior Jacks
2.Jong Pmaas
3.sharks junior
4.FEDI met zijwieltjes
5.FC Strijen :)
6.Tolhek Termites
7.SC Destiny Juniors
8.The Squires :)
9.FC Minikalf
10.Great Lions Newbies :)
11.Mullie :)
12.Bomabino's

GoT II.2
1.A2 United Beloften
2.RoMar MFC :)
3.Youth Stars
4.EatRice
5.Kauwgomballenbende B
6.Grinta United :)
7.Sagas Novus
8.Divine Cubs
9.Upcoming eliminators
10.Globesjotters
11.Young Supah
12.Los zand

Got II.3
1.The potentials
2.Springfield Minibarss
3.Nickys Youth Squad
4.garbage?2
5.Bestlevel jeugd
6.Watergraafsmeer Wannabees
7.Jong Yoshi
8.sizokids
9.FC ITS <20
10.AC Quattro Ragazzi
11.Komtie
12.Heintjes Hengsten

Reservelijst: :)
1. De instrumentjes (673096)
2. Sv. Wintergarten (136258)
(Meld je aan)

(Laatst bijgewerkt Donderdagavond 24 augustus 18:30)

[ Voor 8% gewijzigd door Quintus op 24-08-2007 19:09 ]

Unknown

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Ik ben nog niet zo heel lang bezig. Weet dat ik eigenlijkde boot heb gemist, maar ga toch nog vol goede moed van slag. Heb alle regeles, diverse tipsites en Hattrick Control uitgebreid doogenomen. Is dat Hattrick Control het meest uitgebreid of moet je verschillende progjes doornemen? 59 topics vond ik wat veel, maar heb de meeste recente iig van voor tot achter doorgenomen. Iedereen met de gouden tip: ik hoor hem graag.

Heb mijn diploma iig op zak, moet nu alleen als ik het goed begrijp op zoek naar jonge spelers met iig een goed op hun te trainen kwaliteit. Vraag is alleen hoeveel geld ik ongeveer bereid moet zijn om voor zulke mensen neer te leggen. kan daar nergens een indicatie voor vinden (of zijn door ook weer progjes voor???). - Wie helpt me daarmee? En wat zijn nou wel slimme spelers om aan te kopen en welke niet? ik reken het uit met een bepaalde functie van HC uit, maar dat moet vast anders!!!

Verder vind ik alles nog leuk, dus is het bijvoorbeel mogelijk om met de jeugdcompo mee te doen? Ik hou in ieder geval de komende tijd zeker vol!!!

Dus Reservelijst:
De instrumentjes (673096)

[ Voor 22% gewijzigd door AJ1815 op 23-08-2007 09:16 ]

• Pewwy
Quintus schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 23:48:
Momenteel zijn dit de teams die in de jeugdcompo's spelen. Van verschillende kanten heb ik geluiden gehoord van mensen die kappen, al dan niet helemaal of alleen met de nieuwe jeugd. Om een overzicht te krijgen van welke teams er nog steeds mee willen blijven doen graag even melden of je wel of niet mee blijft doen.
De teams waarvan ik weet dat ze niet meer mee willen doen heb ik doorgestreept.
Mijn team houdt ook op te bestaan (Tolhek Termites). Kost me te veel tijd, alhoewel ik al wel een 17-jarige voor 50k heb verkocht uit de jeugdopleiding.

Verwijderd

ik blijf meedoen....Romar MFC.....

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2007 08:40 ]

• Sagacitus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-08 23:29
Pewwy schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 08:34:
[...]

Mijn team houdt ook op te bestaan (Tolhek Termites). Kost me te veel tijd, alhoewel ik al wel een 17-jarige voor 50k heb verkocht uit de jeugdopleiding.
Mijn team houdt er ook mee op (Sagas Novus). Het grootste deel van de tijd vergeet ik een nieuwe opstelling te maken en het lijkt me leuker om weer nietsvermoedend een speler te pullen. Duurt alleen weer een tijd voordat het niveau van mijn zaakwaarnemers is gestegen. :/

Kleinigheden leiden tot perfectie, maar perfectie is geen kleinigheid

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik zou dan mn jeugdteam willen aanmelden voor de reservelijst:
Sv. Wintergarten (136258)

Overigens, een vraagje over de jeugdopleiding ...
Is het nu altijd noodzakelijk om te wachten totdat de trainer aangeeft dat een speler zich niet verder ontwikkeld..
ik meende gelezen te hebben dat je, als je spelers voordat ze uitontwikkeld zijn promoveert naar je A-team een 'strafboete' krijgt op hun capaciteiten en enkel als ze uitgetrained zijn ze met hun volledige skills 'overgaan'.. klopt dat?

[ Voor 46% gewijzigd door RM-rf op 23-08-2007 08:56 ]

• NiMu83

NiMu83

AFCA

WorkForce schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 22:07:
[...]

Kan ik me nog inschrijven voor de cup en zo ja hoe?
Als de eerste ronde al is gespeeld, kan je uiteraard niet meer meedoen ;)

Volgend seizoen kan dat dan weer! Hou dit forum in de gaten, of http://gottrick.bitxs.com

• Sandyman538
Ik stop ook met de jeugdopleiding (als ik hem in ieder geval stop kan zetten :) ).

'Los zand' uit de GoT II.2

• Joss
Ik vind het nog steeds erg *** dat de GoT II.1 straks 2 weken stil moet liggen voor dit. Laten we het deze keer dus wél goed doen a.u.b. :)

Verwijderd

Veel te veel moeite er ingestoken om me te handhaven in die Eredivisie om nu te stoppen. Dus ook volgend seizoen is mijn jeugd nog actief.

• CNS

CNS

Jeugdopleiding gaat gewoon door
GoT II.1 Great Lions Newbees

Ondanks een belachelijk laag financieel rendement, maar we geven het nog een kans zullen we maar zeggen ;)

Verwijderd

Mijn jeugd elftal gaat ook nog gewoon door,naam : mullie.

• Swanfield
AJ1815 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 08:29:Vraag is alleen hoeveel geld ik ongeveer bereid moet zijn om voor zulke mensen neer te leggen. kan daar nergens een indicatie voor vinden (of zijn door ook weer progjes voor???). - Wie helpt me daarmee?
Prog: Hattrick Organizer werkt middelmatig. Niet te vertrouwen op komende wedstrijd raitings maar de rest werkt prima.

Jeugdspelers als beginnend team dus gewoon 17 jarige spelers nemen met redelijk in hun main skill. Daarnaast is een iets hogere conditie (matig bijvoorbeeld) mee genomen.
Veel geld heb je dus niet en je heb ook een coach nodig. Ik weet niet precies wat dat geintje kost in het begin maar de coach is het duurste.
Spelertjes zo goed koop mogelijk halen!

• odan
  • Laatst online: 12:08

odan

The dark side is within all!

phenix jeugd stopt met voetballen. dus mij kun je na de competitie ook schrappen. er gaat met gewoon te veel tijd in zitten en als ik dan al moet gokken doe ik het liever op de ouwe manier.

Pulse mee voor GoT!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Damien2004 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:13:
[...]

Prog: Hattrick Organizer werkt middelmatig. Niet te vertrouwen op komende wedstrijd raitings maar de rest werkt prima.
ik gebruik HO meestal wel om verschilende opstellingen te testen voor de komende wedstrijd ..
is dat dan ook af te raden? en als dat zo is, wat is dan een betere manier om de opstelling te analyeren? (naast natuurlijk wat fingerspitzengefuhl en het afwegen waar de zwakkere punten van de tegenstander liggen en je dus wat extra op moet aanvallen of kracht kunt weglaten).

Ik weet dat het qua exacte ratings idd niet klopt (momenteel haal ik eerder veel sterkere ratings dan HO me aangeeft, ongeveer 10 punten hoger in AHstats, maar minder sterren, daar zit HO momenteel bij mij meestal zo'n 2 a 3 te hoog)...
maar ik vond hetwel een handige methode om iig zaken als vorm en skills te kunnen afwegen en zo de beste opstelling te maken...

Ik heb trouwens ook een probleempje in het uitdagen van mn volgende tegenstander voor de GoT-Cup:
Ik kan wel gewoon andere nederlandse teams (zelfs liga-genoten van het team waartegen ik moet spelen) uitdagen, maar bij F.C. Volt (504640) zelf zie ik staan
WEDSTRIJDEN
De club kan op dit moment niet door jou worden uitgedaagd.

Het team is de laatste 7 officiële duels ongeslagen. Het heeft daarbij 7 overwinningen op rij.
Beiden hebben we nog geen vriendschappelijke wedstrijd geregeld...
hoe kan dit?

[ Voor 21% gewijzigd door RM-rf op 23-08-2007 17:36 ]

• Joss
RM-rf schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 17:20:
[...]Ik heb trouwens ook een probleempje in het uitdagen van mn volgende tegenstander voor de GoT-Cup:
Ik kan wel gewoon andere nederlandse teams (zelfs liga-genoten van het team waartegen ik moet spelen) uitdagen, maar bij F.C. Volt (504640) zelf zie ik staan

[...]

Beiden hebben we nog geen vriendschappelijke wedstrijd geregeld...
hoe kan dit?
Het betreffende team heeft 99.9% zeker de optie "Kan niet uigedaagd worden" aangezet.

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Joss schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 18:33:
[...]

Het betreffende team heeft 99.9% zeker de optie "Kan niet uigedaagd worden" aangezet.
Oftewel, stuur hem een HT-mail!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

http://gathering.tweakers...message/28605339#28605339

De lijst jeugdteams is bijgewerkt tot en met nu.

Willen diegenen die teams kennen die hier niet regelmatig komen en daarvan weten of ze wel of niet doorgaan deze dit (laten) melden hier?
Des te sneller hebben we een goed overzicht.

Laat dus ook even weten wanneer je WEL doorgaat met de nieuwe jeugd.

Zoals het nu staat is er ook genoeg plek op de reservelijst.

Morgenavond zal ik de lijst wel weer bijwerken.

[ Voor 5% gewijzigd door Quintus op 23-08-2007 23:40 ]

Unknown

• Joss
Er mag een :) achter de mijne hoor :)

• NiMu83

NiMu83

AFCA

AFC Juniors is nog een twijfelgeval. Moet het nog even aankijken...

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Ok direct maar even bijgewerkt, was toch nog online.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Laatst online: 15-05 16:37
Globesjotters mogen ook geschrapt worden. Ik denk dat ik er mee ga ophouden. Er kruipt wat tijd in (best ok voor mij) maar je krijgt er nagenoeg niets voor terug...

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ik ga nog wel even door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Kunnen we de jeugdwedstrijden niet bijvoorbeeld op zaterdag of zondag laten spelen? Afgaande op mijn nieuwe jeugdspeler is het zonde om te stoppen, en daarnaast is de jeugdcompo leuk, als het maar niet door de weeks is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook Grinta United uit GoT II.2 gaat nog een jaartje door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6.Ress A selectie in de Ere geeft het nog 1 seizoen de kans :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Laatst online: 02-08 11:17
Stop ook met mijn jeugdteam, helemaal niet winstgevend.

Losers Juniors (10436)

Iemand een idee hoe je je jeugdteam moet opzeggen ?

[ Voor 3% gewijzigd door Terrestra op 24-08-2007 11:24 ]

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Terrestra schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:17:
Iemand een idee hoe je je jeugdteam opzegd ?
Door al je scouts te ontslaan, maar dat is nog niet mogelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarbij kan je hem alleen stop zetten als je niet meer in een competitie bezig bent. Als ik het goed heb begrepen tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Moet zondag dus tegen een "Heintje" (aka the divine trick), maar die gast is zo slim geweest om voor het eerst sinds tijden weer een friendly te regelen. Van zijn 9 divines zijn er nu dus 2 geblesseerd, en de invallers voor die spelers zijn hoogstwaarschijnlijk zeer ruk (tenzij hij nog wat geld over heeft en dit in de komende dagen nog gaat besteden).

Hij heeft nu de volgende 'divines' over:
keeper
2 backs
3 inner mids
1 spits

Waarmee hij ongeveer de volgende ratings gaat halen (iets minder mid gegeven i.v.m. uitwedstrijd voor hem).
HatStats 255
Verdediging 142
Middenveld 50
Aanval 70

Nu komt mijn dilemma, moet ik normaal spelen (4-4-2 met 1 of 2 backs en 1 of 2 vleugelspelers) en grofweg de volgende stats halen:
HatStats 222
Verdediging 80
Middenveld 55
Aanval 80

Of moet ik er een countertje tegenaan gooien met 5-3-2?

Ik neig er zelf naar om normaal te spelen, met 1 back en 3 centrale verdedigers (waarvan 1 aanvallend), 3 centrale middenvelders, 1 aanvallende vleugelspeler en 2 spitsen. Dit omdat de divines in z'n team op de backposities staan, en centraal ws. een 1* verdediger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

met een counter wordt je middenveld een flink stuk zwakker (tegen de 35-40?) en loop je dus idd op tegen veel aanvallen van zijn kant, hij zou je overspoelen...
Dan moet je verdediging dus werkelijk sterk genoeg zijn om alles te blokkeren én moet je maar net een van je drie kansen erin leggen, tegen zijn nog steeds sterkere verdediging...

ik vermoed dat dat nooit zou lukken en dat als je een kans wilt hebben, je zou moeten gokken op de 442 met een sterker middenveld, waarmee hij dan minder kansen zou krijgen en jij mogelijk net wat meer kansen..

als beginner gedacht

[ Voor 3% gewijzigd door RM-rf op 24-08-2007 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 09:48
CNS schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:24:
[...]
Door al je scouts te ontslaan, maar dat is nog niet mogelijk :P
Ik heb alle scouts ontslagen, alle spelers ook.
Als je dan niet meer aan competities mee doet, kun je eind van het seizoen je team opzeggen. Staat dan een linkje ergens rechtsonderaan de pagina.

Ik was er dus eindelijk vanaf, eind vorig seizoen.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagacitus
  • Laatst online: 29-08 23:29
Joss schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:46:
Hij heeft nu de volgende 'divines' over:
keeper
2 backs
3 inner mids
1 spits

Waarmee hij ongeveer de volgende ratings gaat halen (iets minder mid gegeven i.v.m. uitwedstrijd voor hem).
HatStats 255
Verdediging 142
Middenveld 50
Aanval 70
Dus hij haalt met drie goddelijk mids maar 50 hatstats op het middenveld?. Hoe kan dat nou, dat moet toch veel hoger zijn? :? Of zit ik nu in mijn vrijdagmiddag dip? :O

Kleinigheden leiden tot perfectie, maar perfectie is geen kleinigheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Sagacitus schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:58:
[...]

Dus hij haalt met drie goddelijk mids maar 50 hatstats op het middenveld?. Hoe kan dat nou, dat moet toch veel hoger zijn? :? Of zit ik nu in mijn vrijdagmiddag dip? :O
Divines staat tussen haakjes he ;) Waarschijnlijk zijn ze utopisch of goddelijk.
In zijn vriendschappelijke thuiswedstrijd haalde hij 57 hatstats (matig hoog) met de volgende middenvelders:
TSI 279 240 (zwak vorm) (Turks international) aanvallend
TSI 314 630 (matig vorm) (Zuid-Afrikaans international)
TSI 315 280 (goed vorm) (Indonesisch international) aanvallend

Hij speelde met 2 vleugelspelers, eentje vroegtijdig geblesseerd, de andere een 1* speler.

[ Voor 3% gewijzigd door Joss op 24-08-2007 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Ik zou voor de 4-4-2 gaan. Als je counter gaat spelen verlies je bijvoorbaat al op 2 linies en zul je nooit winnen. Met 4-4-2 zou je middenveld sterker zijn en je verdediging sterker zijn als zijn aanval en maak je een kans. Over aanval zou ik maar geen vertrouwen hebben tegen die verdediging. Met 4-4-2 zou je er een gelijkspel uit kunnen slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
CNS schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:07:
Ik zou voor de 4-4-2 gaan. Als je counter gaat spelen verlies je bijvoorbaat al op 2 linies en zul je nooit winnen. Met 4-4-2 zou je middenveld sterker zijn en je verdediging sterker zijn als zijn aanval en maak je een kans. Over aanval zou ik maar geen vertrouwen hebben tegen die verdediging. Met 4-4-2 zou je er een gelijkspel uit kunnen slepen.
Dat denk ik ook inderdaad, heb het iig al zo ingesteld... Overigens is alles nog open in mijn competitie, ondanks mijn zeer slechte start. De eerste vijf hebben 9 punten, #6 en #7 (ik) 6 punten en de divine-tricker heeft vorige week z'n eerste drie punten gehaald met die fantastische ( :/ ) actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Misschien nog pressie er tegenaan gooien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Pewwy schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:12:
Misschien nog pressie er tegenaan gooien :?
Dan verlies je op voorbaat al! Gewoon je eigen spel spelen en hopen dat je wint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Brainpower schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 17:03:
[...]

Dan verlies je op voorbaat al! Gewoon je eigen spel spelen en hopen dat je wint :)
Kwil net zeggen, pressie is om zo min mogelijk doelpunten tegen te krijgen / het aantal kansen van de tegenstander te verkleinen. Als ik normaal speel zou ik in de buurt/beter middenveld halen, dus pressie is dan niet echt de beste tactiek.

Thnx for de adviezen, heren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Ok tot hier is alles weer bijgewerkt betreffende de jeugdteams. Momenteel moeten 28 van de 48 managers zich nog uitspreken over de toekomst van hun jeugdteams:

Eredivisie: 3 van de 12
GoT II.1: 8 van de 12
GoT II.2: 7 van de 12
GoT II.3: 10 van de 12

Er komen tot nu toe 10 plaatsen vrij en er zijn 2 nieuwe aanmeldingen.
Dat betekent dat komend seizoen GoT II.3 zo ongeveer opgeheven kan worden.

===============> OPROEP < ======================
Nogmaals de oproep aan de teams die zich nog niet uitgesproken hebben over de toekomst van hun jeugdteam om dat zsm te doen en ook te informeren bij andere jeudteams waar je de manager van kent.

Met daarnaast een verzoek aan de divisiemanagers hierover een bericht te plaatsen bij de betreffende divisies.

[ Voor 9% gewijzigd door Quintus op 24-08-2007 19:10 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Ik ga zo goed als zeker ook door met de jeugd compo

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

M1lamb3r schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 18:36:
Ik ga zo goed als zeker ook door met de jeugd compo
Ik neem aan dat je team is: The Squires (6116) ??

post 1200 woei !

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de stand en uitslagen van groep F in de GoT cup zijn nog niet bijgewerkt...niet om te zeuren ofsow hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:10:
de stand en uitslagen van groep F in de GoT cup zijn nog niet bijgewerkt...niet om te zeuren ofsow hoor ;)
Klopt, ik moet van 1 wedstrijd nog te weten krijgen wie de WO heeft veroorzaakt. Komt goed dus ;)

Inmiddels is alles bijgewerkt.

[ Voor 7% gewijzigd door NiMu83 op 24-08-2007 23:57 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.