Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 59 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.057 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is over en uit in de beker. Met 2-4 verloren wat me op zich nog meevalt. Dus GoT-Cup here we come. :9

De 18 Tweakers die wel de volgende ronde hebben gehaald gefeliciteerd.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2007 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-10 15:25
^$^#&# weer m'n keeper geblesseerd. 4 weken geleden werden m'n 1e en mn reserve keeper in dezelfde wedstrijd eruit geschopt. De eerste herstelde al snel en de tweede keeper kon ik 2 weken terug weer in zetten, maar raakte meteen weer geblesseerd. Nu is m'n eerste keeper er dus uitgeschopt voor 3 weken en zit mijn reservekeeper nog met een +2 blessure :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Hallo hier op GoT,

Zie dat Sir_Veen hier nogal aanwezig was op het forum, dit kon wel eens de laatste keer geweest zijn.
Nee, geen ernstig ongeluk. Hij leeft nog.

Maar na zijn bekerwedstrijd van gisteren heeft hij het helemaal gehad met HT.
Weer blessures, daardoor laatste minuten verlies terwijl hij op het merendeel van de punten sterker was.

De GoT cup staat dus op losse schroeven, al krijg ik de groepsindeling waarschijnlijk in mijn schoenen geschoven om het op korte termijn even op te lossen. Eindtermijn was toch de 16e?

Nou ja, support hem even in zijn gastenboek!!
Junior Stars (362199)

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn freindly was minder fijn dan ik hoopte.
Maar liefst 9 goals tegen en 2 man in de ziekenboeg.
Maar goed dat ik mijn b opstelling er had staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

hoedjevanpapier schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 13:01:
Hallo hier op GoT,

Zie dat Sir_Veen hier nogal aanwezig was op het forum, dit kon wel eens de laatste keer geweest zijn.
Nee, geen ernstig ongeluk. Hij leeft nog.

Maar na zijn bekerwedstrijd van gisteren heeft hij het helemaal gehad met HT.
Weer blessures, daardoor laatste minuten verlies terwijl hij op het merendeel van de punten sterker was.

De GoT cup staat dus op losse schroeven, al krijg ik de groepsindeling waarschijnlijk in mijn schoenen geschoven om het op korte termijn even op te lossen. Eindtermijn was toch de 16e?

Nou ja, support hem even in zijn gastenboek!!
Junior Stars (362199)
Ik kan het ook wel tijdelijk overnemen. Ik weet hoe alles werkt en heb er uiteraard ook toegang tot ;)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me trouwens wel heel enthousiast ingeschreven voor de got cup. Maar ik besef me nu pas dat ik tijdens de eerste twee wedstrijden mijn vakantie vier. Is dat een probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Je moet zoiezo wedstrijden accepteren, anders worden ze niet ingepland.
Dus als jij ook twee weken niet in logt, dan is het wel een probleem ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is dan jammer.
Ik kan mezelf helaas niet uit de inschrijvingen verwijderen.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2007 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woooo mijn Israelisch toptalent is gepopt naar Uitmuntend positiespel en hij moet nog 18 worden over een aantal weken. Nou maar hopen dat hij niet geblesseerd raakt en dan moet U20 toch mogelijk zijn, met redelijk passen en redelijk conditie erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Das een nette speler dan inderdad...Zou je hem niet verkopen om geld te beuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is ook wel een idee, maar nu is natuurlijk de vraag wat we er voor kunnen vangen. Daarbij moet er nog een middenvelder uit omdat hij te oud is. Dus we gaan dan maar eens grote opruiming houden en elftal verjongen, vernederlanden en verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:38:
Woooo mijn Israelisch toptalent is gepopt naar Uitmuntend positiespel en hij moet nog 18 worden over een aantal weken. Nou maar hopen dat hij niet geblesseerd raakt en dan moet U20 toch mogelijk zijn, met redelijk passen en redelijk conditie erbij.
dat is inderdaad een heel groot talent. voor welk bedrag heb je hem eigenlijk gekocht? uitmuntend en moet nog 18 worden. "mijn talent" is pas goed scoren, redelijk passen en 17.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:30:
[...]

dat is inderdaad een heel groot talent. voor welk bedrag heb je hem eigenlijk gekocht? uitmuntend en moet nog 18 worden. "mijn talent" is pas goed scoren, redelijk passen en 17.5.
Waarschijnlijk "veel geluk" gehad bij het invoeren van de nieuwe leeftijden. Had waarschijnlijk 18 geworden en is terug gegaan naar 17 en 75 dagen o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
En ik al blij zijn met mijn net 18-jarige formidabele defs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:37:
[...]

Waarschijnlijk "veel geluk" gehad bij het invoeren van de nieuwe leeftijden. Had waarschijnlijk 18 geworden en is terug gegaan naar 17 en 75 dagen o.i.d.
Precies dat geluk had ik inderdaad met deze speler. Vorig seizoen gekocht voor 900k gekocht. Eigenlijk wel erg prijzig nu er zo op terugkijk, maar goed ga er op deze manier nog wel winst op maken. Ga vanavond wel eens kijken wat een fatsoenlijke vraagprijs is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:37:
[...]

ja dat zou ook kunnen
edit is dus ook zo. En joss, ga je door met 4-4-2 spelen, je bedoeling was toch weer promotie? wordt lastig zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:10:
[...]

ja dat zou ook kunnen
edit is dus ook zo. En joss, ga je door met 4-4-2 spelen, je bedoeling was toch weer promotie? wordt lastig zie ik.
Wordt nu al lastig ja, leuk he? :( Ik ga het nog even aankijken als straks mijn 2e aanvallende verdediger erbij komt. Helaas wordt dat niet deze zondag, omdat mn keepers dus wederom geblesseerd zijn en ik een tweede reservekeeper moet gaan halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:29:
[...]

Wordt nu al lastig ja, leuk he? :( Ik ga het nog even aankijken als straks mijn 2e aanvallende verdediger erbij komt. Helaas wordt dat niet deze zondag, omdat mn keepers dus wederom geblesseerd zijn en ik een tweede reservekeeper moet gaan halen :(
dat is inderdaad balen en die keepers zijn aardig aan de prijs. ben ook aan het sparen voor een uitmuntende, succes zondag ik zal het experiment 4-4-2 op voet volgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ik zou zelfs de u20 BC van zijn land al een beetje kietelen. Een beetje extra ervaring kan geen kwaad, als hij echt het grote talent van een land zou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:13

Shabbaman

Got love?

Je kan een keeper zowat net zo goed zelf trainen.

Ook jammer, speel ik woensdag in de beker weer niet thuis, en de kans dat ik ga verliezen is ook behoorlijk aanwezig. Volgende week zondag speel ik wel thuis, maar dan heb ik dus net verloren in de beker en verwacht ik ook al niet te veel toeschouwers. De vorige thuiswedstrijd was in de regen, toen zat er ook maar een schamele 38.000 toeschouwers in het Oosterpark Memorial.

Wat een ellende.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:54:
Dat is dan jammer.
Ik kan mezelf helaas niet uit de inschrijvingen verwijderen.
Dat kan wel.

Inloggen op de GoTtrick site --> GoT Cup --> Inschrijvingen en daar op de betreffende link klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff...hebben er meer mensen last van bizarre vormdalingen...de laatste 3 weken is het echt een drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:16:
pfff...hebben er meer mensen last van bizarre vormdalingen...de laatste 3 weken is het echt een drama
Al mijn spelers in mn a-team hebben een vorm van redelijk of hoger. Dus hier is vorm iig geen probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Zo ik ben ook weer terug van vakantie :) Heb aardig door gebekert maar net op tijd er uit voor de GoT cup :)

Ik las net dat het op losse schroeven stond mocht het nog niet verholpen zijn meld ik mij aan de got cup dit seizoen te regelen :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

GoT cup gaat gewoon door !!!
Statement van vandaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Weet iemand die site nog met die voetbalclub logo's in photoshop formaat?

nm zie dat hij er uit ligt

[ Voor 17% gewijzigd door Swanfield op 11-08-2007 16:23 ]

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 17:51:
[...]

Dat kan wel.

Inloggen op de GoTtrick site --> GoT Cup --> Inschrijvingen en daar op de betreffende link klikken.
Dank, gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
Heb mijn team ook ingeschreven. Dit jaar voor het eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:19

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Wie weet heb ik dan nu eindelijk een "talentje" in m'n jeugdopleiding :P Volgens hattrick zijn bij de jeugd de inschattingen van de scouts als volgt: topklasse, klasse, getalenteerd, bemoedigend, twijfelachtig, hopeloos.
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Sjoerd Brusse en hij is 15 jaar.

Kijken we naar zijn Verdedigen-vaardigheden, dan is deze jongeman klasse. Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment matig volgens mij.
Helaas wel weer een verdediger..... dan maar een Berlijnse muur bouwen :P

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
lameeuw schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 10:48:
Wie weet heb ik dan nu eindelijk een "talentje" in m'n jeugdopleiding :P Volgens hattrick zijn bij de jeugd de inschattingen van de scouts als volgt: topklasse, klasse, getalenteerd, bemoedigend, twijfelachtig, hopeloos.

[...]

Helaas wel weer een verdediger..... dan maar een Berlijnse muur bouwen :P
Volgens mij een mooi spelertje zo te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Bel ik mijn scouts:

aan de eerste scout had ik niets. Zwak, Slecht en twijfelachtig. Dus afwijzen
Zegt mijn tweede scout: je heb je keuze al gemaakt dus geen keuze????? :(
WTF!!!!!!!!!!!! :( :(

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

GrumpyGamerDad schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 14:01:
Bel ik mijn scouts:

aan de eerste scout had ik niets. Zwak, Slecht en twijfelachtig. Dus afwijzen
Zegt mijn tweede scout: je heb je keuze al gemaakt dus geen keuze????? :(
WTF!!!!!!!!!!!! :( :(
Als je firefox gebruikt en op vorige pagina klikt dan krijg je inderdaad die melding, had ik vorige week ook. Of het in IE ook gebeurt weet ik niet want dat gebruik ik dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga mijn scouts pas bellen na de friendly die ik van de week speel. Kan ik eerst nog een aantal posities uitproberen voor wat nieuwere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:04
Hoe kun je de jeugdopleiding stopzetten, iemand dat al gelukt?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Pas nadat de competitie is gestopt geloof ik. Pomp al wel weer geld in mijn zaakwaarnemers, maar die grap gaat natuutlijk ook weer 1+ seizoen kosten. Slim bedacht, er komen in ieder geval minder spelers komend seizoen met al die stoppers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Gaat weer lekker. 0-2 achter tegen een véél slechter team en een ogenschijnlijk zeer zware blessure. Kga maar weer wat anders doen... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

Joss schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 20:25:
Gaat weer lekker. 0-2 achter tegen een véél slechter team en een ogenschijnlijk zeer zware blessure. Kga maar weer wat anders doen... :|
niet te snel opgeven jos: "Strijen scoorde via een strafschop 1-2. Leonidas Waas schoot de bal onhoudbaar in de rechter benedenhoek"

en de wraak actie:"Strijen-speler Conrad van Hoven kreeg na 25 minuten in de wedstrijd een gele kaart omdat hij een tegenstander torpedeerde. Lucas Dittmar van Kodokan moest per brancard van het veld en keerde niet meer terug" _/-\o_ _/-\o_ "

leuke keeper naam trouwens, doesburg!! :*)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Wat is dat vandaag, ik volg een paar wedstrijden, maar het lijkt wel of iedereen elkaar doodschopt. Mijn tegenstander speelt trouwens pressie, dat wordt weer janken ;(

7 wedstrijden, na 30 minuten 9 blessures :) Alleen in mijn pot nog zonder blessures. 11 blessures in de rust, gaat goe :)

[ Voor 27% gewijzigd door Pewwy op 12-08-2007 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
chario2 schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 20:30:
[...]

niet te snel opgeven jos: "Strijen scoorde via een strafschop 1-2. Leonidas Waas schoot de bal onhoudbaar in de rechter benedenhoek"

en de wraak actie:"Strijen-speler Conrad van Hoven kreeg na 25 minuten in de wedstrijd een gele kaart omdat hij een tegenstander torpedeerde. Lucas Dittmar van Kodokan moest per brancard van het veld en keerde niet meer terug" _/-\o_ _/-\o_ "

leuke keeper naam trouwens, doesburg!! :*)
Dankje, maar 1-3 is toch alweer redelijk kansloos :( En dat met 57% balbezit (dus beter mid) betere verdediging en betere aanval! :(
Die keeper is overigens de 3e reserve, na al mijn keeperblessures van de afgelope 4 weken. In mn jeugdopleiding zitten ook nog 2 Doesburghjes (met h ja), kopen?

Hoe gaat het bij jou? Je staat iig voor zie ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Joss schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 20:59:
[...]

Dankje, maar 1-3 is toch alweer redelijk kansloos :( En dat met 57% balbezit (dus beter mid) betere verdediging en betere aanval! :(
Die keeper is overigens de 3e reserve, na al mijn keeperblessures van de afgelope 4 weken. In mn jeugdopleiding zitten ook nog 2 Doesburghjes (met h ja).

Hoe gaat het bij jou? Je staat iig voor zie ik :)
er is nog een 2e helft, blijft vreemd dat je met betere stats achterstaat. wat is je teamgeest? hmm oke doesburgh met een h. tja ik heb wat spitsen verkocht, daarvan mijn verdediging versterkt en mijn mid. nu nog een formidabele keeper en ik ga volgend seizoen voor kampioenschap.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
chario2 schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 21:05:
[...]

er is nog een 2e helft, blijft vreemd dat je met betere stats achterstaat. wat is je teamgeest? hmm oke doesburgh met een h. tja ik heb wat spitsen verkocht, daarvan mijn verdediging versterkt en mijn mid. nu nog een formidabele keeper en ik ga volgend seizoen voor kampioenschap.
Bedaard of content, weet het niet zeker, maar zou geen reet uit moeten maken gezien ik meer BBZ heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Oeps, foutjuh.... afgelopen 2 weken een botje dus als standaard PIC ingesteld.... vergeten te veranderen naar normaal en 0-2 achter.... dikke prut dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
lameeuw schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 21:11:
Oeps, foutjuh.... afgelopen 2 weken een botje dus als standaard PIC ingesteld.... vergeten te veranderen naar normaal en 0-2 achter.... dikke prut dus.
PIC kan je niet als standaard instellen toch? Dat moet je iedere keer weer aanklikken, or am I wrong? Aangezien ik ook nooit een tactiek als standaard in kan stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Joss schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 21:12:
[...]

PIC kan je niet als standaard instellen toch? Dat moet je iedere keer weer aanklikken, or am I wrong? Aangezien ik ook nooit een tactiek als standaard in kan stellen.
Moet wel, ik heb namelijk niks veranderd aan de opstelling, zou een aardig eind sterker moeten zijn en sta nu met 0-3 achter.... of de ME moet ff lekker zitten kloten, dat kan natuurlijk ook.... En als ik naar de spelers kijk is het gewoon mijn sterkste team dat speelt.....

EDIT: euhmmmm houd het maar op het laatste, in 10 seconden is het alweer 2-3 :P
In plaats van door te lopen tot de achterlijn, kapte Railrunner-speler Fuad Al-Amal naar binnen en gaf de bal laag voor. Dit verraste iedereen behalve Wesley Trap, die de bal beheerst binnenschoot: 1-3! Veel toeschouwers vonden dat de scheidsrechter in de 45e minuut niet streng genoeg optrad toen hij een te laat ingezette tackle van Bosscher-speler Renaud Pernel slechts met geel bestrafte. Het spel werd grimmiger, wat ertoe leidde dat Railrunner de geblesseerde Knud Mogensen moest wisselen voor Corneel Vanbuggenhout. Railrunner bracht in de 45e minuut de stand op 2-3, doordat Nico Zwijnenberg een verdwaalde pass van links in het net wist te frommelen. De ruststand was 2-3. Railrunner domineerde de wedstrijd en mocht 57 procent balbezit laten aantekenen.
en de eerste blessure dit seizoen is dus ook binnen.... rare pot :P

[ Voor 52% gewijzigd door lameeuw op 12-08-2007 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
De invaller knalt, na 23 minuten radiostilte, de 2-3 binnen... Zou het dan toch mogelijk zijn dat ik win? :X

Edit: De invaller maakt er ook maar even 3-3 van :?

Conditie: redelijk Keepen: niet-bestaand
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: wereldklasse

Zo erg niet te begrijpen dit spel!

Edit2: En 4-3... God, you gotta love this game!

[ Voor 64% gewijzigd door Joss op 12-08-2007 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Joss schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 21:24:
De invaller knalt, na 23 minuten radiostilte, de 2-3 binnen... Zou het dan toch mogelijk zijn dat ik win? :X

Edit: De invaller maakt er ook maar even 3-3 van :?

Conditie: redelijk Keepen: niet-bestaand
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: wereldklasse

Zo erg niet te begrijpen dit spel!
keeper wist zijn vingers nog wel tegen de bal te krijgen, maar kon niet vermijden dat de bal over de doellijn rolde: 4-3 voor de thuisploeg.
NOU EN _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Pfffff NOG een blessure :( Argh :(

Edit: En de 5-3, realistisch spelletje zég :X Of klaag ik nu weer teveel? :')

Blessures waren voor m'n beide flankspeler, +4 en +1. Goed, we doen het er maar weer mee.

[ Voor 85% gewijzigd door Joss op 12-08-2007 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

En een 5-3 winst.... af en toe denk ik weleens.... najah, de 3 punten zijn weer binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een 3-1 nederlaag, maar we gaan van de week eens inkopen. Er staan nu twee spelers te koop die morgenavond aflopen en samen meer als 2,5 miljoen op gaan leveren. Dus daar moet ik mijn elftal toch wel mee kunnen versterken om als nog een gooi naar de titel te kunnen doen. Alle teams die geen bot zijn of bot gaan worden staan binnen 3 punten dus er is nog van alles mogelijk.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2007 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-10 10:13

odan

The dark side is within all!

helaas verloren ook al was ik de sterkere ploeg. maar mijn 2 basisspitsen waren geblesseerd dus het was te verwachten.

maar goed promotie zat er toch niet in dit seizoen en handhaving is zeker met 2 bot ploegen en 1 hard onderweg. nu gewoon zo ver mogelijk proberen te komen en dan volgend jaar voor promotie gaan met een beter elftal tegen die tijd.

ok dat wordt een nieuw got account aanmaken met post 666 })

[ Voor 9% gewijzigd door odan op 13-08-2007 00:35 ]

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste keer dat ik tegen een tegenstander speelde die geen team opsteld (nouja, hij heeft al zijn spelers verkocht), krijg ik dan wel training van die wedstrijd?
Ben dit seizoen dan gepromoveerd, maar tot nog toe gaat het makkelijk. Er is maar 1 team wat echt te goed is (verloor met 1-3 van hen terwijl het na 80min nog 1-1 stond). Verder is er 1 team net zo goed/slecht als ik waar ik al van won. Dan nog 2 botjes en 2 teams die zo slecht zijn als een bot-team, daar mag ik de komende 6 wedstrijden tegen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stop en ook mee na een korte carriere, Wij hadden 2 teams, ik en mijn vriendin allebei 1, we hielden ons strikt aan de regels. Gister besloot een gamemaster ons te locken en om uitleg tevragen, naar een hoop lange emails en verhalen uitgelegt hoe het zit.
Zegt hij in de laatste email. Als ik bij mijn verhaal blijf zal de lock erop blijven zitten en kan ik over 7 weken een nieuw team aanmaken.
Ik stond echt verbaasd, 2 teams mocht ik,(bij de aanmelding had ik er ook problemen mee, bij vraag 15), toen alles al uitgelegt en kreeg ik een bevestiging van hun dat ik hetmocht, op bepaalde voorwaarde.
En sinds gister dus dit gezeik, terwijl ik totaal niks gedaan heb wat niet mag.

Dus ik ben er klaar mee, en ze zoeken het maar ermee uit, ga F1time doen, daar word ik wel wat vroliker van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Idd soms zijn ze er irritant. Jammer dat je stopt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 08:58:
Idd soms zijn ze er irritant. Jammer dat je stopt :'(
Zal wel moeten, ik ga geen 7 weken wachten op iets wat ik niet gedaan heb en dan weer een hoop tijd in steken, om vervolgens maar weer een lock te krijgen, zo kunnen ze het systeem wel roleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 07:29:
Eerste keer dat ik tegen een tegenstander speelde die geen team opsteld (nouja, hij heeft al zijn spelers verkocht), krijg ik dan wel training van die wedstrijd?
Je krijgt gewoon training.

Ik sta overignes nog steeds ongeslagen bovenaan. Volgende week een WO, de 4 weken erna de belangrijke wedstrijden. Overigens is mijn concurrent niet één van de teams die ik aan het begin van het seizoen verwachtte. Mocht ik kampioen worden dan krijg ik een fijne kluif in de V, met dit team gaat dat volgens mij niets worden :)

[ Voor 35% gewijzigd door Pewwy op 13-08-2007 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren 4-1 gewonnen van een team wat niet eens zoveel slechter was. Wel weer 2 spelers in de lappenmand. Er was er gelukkig een terug waardoor de teller op 6 staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Ik gisteren gewonnen met 8-0, ik blijf op koers voor promotie. De eerste goal viel pas na 31 minuten :) En dan was de ban gebroken natuurlijk. Net een spits gekocht en die doet het in de eerste competitiewedstrijd direct goed met 5 doelpunten :)
Als ik zondag win, dan ben ik 99.9% zeker van promotie (nu al) :)

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Wat ik mij afvroeg, kunnen spelers die geschorst zijn wel in friendlys meedoen? Want ik dacht dat het alleen gold voor competitie, kwalificatie en bekerwedstrijden. Iemand die dit kan bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Brainpower schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 21:48:
Wat ik mij afvroeg, kunnen spelers die geschorst zijn wel in friendlys meedoen? Want ik dacht dat het alleen gold voor competitie, kwalificatie en bekerwedstrijden. Iemand die dit kan bevestigen?
:X Hoe lang speel je nu al? :X
Ja, ze kunnen meedoen in een friendly :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er net eentje langs die mij toptalent voor een bug uitgaat zitten maken. Heb hem toch maar even uitgelegd dat ik gewoon geluk heb gehad met de nieuwe leeftijdindeling en dat training volgens plan verliep. Je moet natuurlijk wel voor je spelers op komen :P

Al is hij dat nog maar een half uurtje, want het hoogste bod staat op het moment op 1.6 miljoen en verwacht eigenlijk er nog wel een bod overheen :9 Mijn andere middenvelder die vanwege de leeftijd maf vertrekken heeft ook al een bod van 1.3 miljoen op zijn naam staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Joss schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 21:52:
[...]

:X Hoe lang speel je nu al? :X
Ja, ze kunnen meedoen in een friendly :)
Haha te lang om dat te weten :)

En hoe zit het dan met training? Of krijgt ie door zn schorsing zowieso geen training?

[ Voor 16% gewijzigd door NiMu83 op 13-08-2007 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schorsing heeft geen invloed op training. Alhoewel hij voor een aantal soorten wel moet spelen, maar dat kan ook in friendly dan he ;)

Er is een regelrechte bidwar aan de gang op mijn middenvelder. De tussenstand is nu 2,1 miljoen en de deadline schuift maar steeds een stukje op.

Jammer het is bij die 2,1 gebleven, maar samen met die 1,4 van de andere middenvelder en de 800k die ik nog had kan ik gaan shoppen van de week.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2007 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Gisteren bijna een miljoen gevangen voor een formidabel def van 17 die ik voor 260.000 had gekocht (17 jaar en 110 dagen). Schiet toch op, zoveel geld gaat hij nooit meer opleveren :) Nu dus weer dik geld over en ruimte voor een niet te dure trainee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg nu al sinds de invoering van de nieuwe conditiepercentages in trainingen de volgende mededeling na de wekelijkse trainingupdates:

Je trainer Håkan Börjesson heeft het volgende vastgesteld:

Er is in de afgelopen 7 dagen niets opmerkelijks gebeurd.

Is dit normaal?
Ik zie in HO ook geen veranderingen t.o.v. positiespel.

Trainingsintensiteit: 99 % (Veranderen naar 100%)
Trainingstype: positiespel
Percentage conditietraining: 15%

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Let op Let op !!!

Vandaag is de laatste dag voor de GoT cup aanmeldingen. Zorg er dus voor dat je geen oefenduel in plant totdat de loting bekend is gemaakt. De loting zal morgenochtend op Gottrick te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-10 13:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Zo, we zijn weer terug van vakantie.
De competitie is tot op heden, zoals wel verwacht wat teleurstellend verlopen (5e).
Vooral door weer eens een vaaag verlies in de afgelopen ronde. Een ongeglukkig gelijkspel eerder en een tereccht verlies daarvoor.

In de beker gaan we echter goed. Vananvond waarschijnlijk de laastste UITmatch. Volgende week thuis of we liggen er uit. Uitschakeling zou jammer zijn met de stadionvergroting op komst en daarnaast 4 botjes in de komende weken.

Er zullen nog wel te veel GoT'ers in de beker zitten om een lijstje hier neer te plempen. :D

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 09:54:
Ik krijg nu al sinds de invoering van de nieuwe conditiepercentages in trainingen de volgende mededeling na de wekelijkse trainingupdates:

Je trainer Håkan Börjesson heeft het volgende vastgesteld:

Er is in de afgelopen 7 dagen niets opmerkelijks gebeurd.

Is dit normaal?
Ik zie in HO ook geen veranderingen t.o.v. positiespel.

Trainingsintensiteit: 99 % (Veranderen naar 100%)
Trainingstype: positiespel
Percentage conditietraining: 15%

:/
De +0,1 op scoren krijg ik netjes te zien in HO. Pops heb ik echter nog niet gehad, en dat terwijl 2 spelers toch eigenlijk al hadden mogen poppen (2 x 17 naar formidabel).

Maar ik denk dat je door die nieuwe conditie regels er iig 1 week extra training bij op moet tellen minimaal (afhankelijk van je percentage conditietraining). Ik verwacht vrijdag dan ook 2 tot 3 pops, zo niet.... dan gaan ze vast volgende week wel (hoewel m'n 17 jarigen dan net wel / net niet 18 zijn en minder gaan opbrengen....).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quintus schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:13:

Er zullen nog wel te veel GoT'ers in de beker zitten om een lijstje hier neer te plempen. :D
18 nog actief totaal, maar heb het lijstje thuis staan en ben pas om 20:00 thuis.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2007 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:43:
[...]

18 nog actief totaal, maar heb het lijstje thuis staan en ben pas om 20:00 thuis.
Na vanavond wordt het dan vast al een wat handzamer lijstje. Of ik er zelf nog bij zal staan valt te bezien.
Vanavond een zware dobber en momenteel staat het 1-1 na 30 minuten spelen.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Gaat weer geweldig met de blessures. M'n nieuwe aanvallende def door Pewwy deruit geschopt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Joss schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 17:59:
Gaat weer geweldig met de blessures. M'n nieuwe aanvallende def door Pewwy deruit geschopt :/
Oeps, sowwy....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Hoop dat het een +1tje is, want ik wil hem zondag toch wel erg graag gebruiken...

Gelukkig was de opbrengst vrij aardig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

1-3 na 81 minuten het lijkt erop dat deze horde succesvol genomen gaat worden en het clubrecord van de 6e ronde geëvenaard wordt. Nog ff geduld....

Prachtig we zijn door, nu een thuismatch graag, dan kan het cashen beginnen.

[ Voor 21% gewijzigd door Quintus op 15-08-2007 18:53 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:32

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

hoedjevanpapier schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 10:55:
Let op Let op !!!

Vandaag is de laatste dag voor de GoT cup aanmeldingen. Zorg er dus voor dat je geen oefenduel in plant totdat de loting bekend is gemaakt. De loting zal morgenochtend op Gottrick te vinden zijn.
op de gottrick site staat overigens dat de aanmelding voor de GoT-cup tot 16-08-2007 20:00 open is

iig doe ik mn uiterste best niet een voorbarige friendly al te nemen (deed ik vorige keer en daarom deed ik niet mee, nu zou ik erg graag meedoen :))

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Let er inderdaad op dat je geen oefenduel accepteert indien je mee doet met de GoT cup!!!
Morgenochtend is de loting bekend, via Gottrick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:57
Het was weer een slachtveld. Heb nu twee spelers er bij die voor twee weken geblesseerd zijn. Jammer hoor. Wel met 4-1 gewonnen in de friendly maar die blessures zijn niet echt gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Joss schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 18:15:
[...]

Hoop dat het een +1tje is, want ik wil hem zondag toch wel erg graag gebruiken...

Gelukkig was de opbrengst vrij aardig ;)
Opbrengst was top, en een +1. Mijn nieuwe velugelspeler (wonderbaarlijk) stond ook te verdedigen. Kijken of ik hem naar formidabel def krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer 1 erbij ip de ziekenboeg. En twee die met een pleister rondlopen.
Nu voor mijn vakantie even de ordes doorgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joepie nieuwe aanvaller gekocht, gaat wel op de begroting drukken met een salaris van € 60,000 maar ja je moet wat in de VI tegenwoordig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:13

Shabbaman

Got love?

Crap, gewoon met 4-3 uit de beker geschopt. Als mijn vleugelverdediger gewoon had kunnen spelen... snik.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gotters hebben het best goed gedaan in de beker deze ronde. Van de 18 teams die nog actief waren hebben er 12 de volgende ronde gehaald. De volgende bekerronde voor deze teams ziet er volgt uit:

Belgische Beker

Erdöszél - Boem Boem Betis 140667554

Nederlandse Beker

Ego's United - SC Amsreiw 140676237
Dama United - Onetouchables bvo 140675819
FC Léglise - FCThe_Blade 140667451
Hoedjevanpapier's XI tal - Vinductie Cavia 140676201
Senzoriar United - The Magnificient Eleven 140675822
De Friese Rotterdammers - Verbroedering Fritzy 140675831
GoFat - OO0nMe's Dreamteam 140675998
Onoverwinnelijkheid - team tommyg 140675775
Slik United - Hoog boys 140675950
Bijna gewonnen - Brabantse nachten zijn lang! 140676002
Electrical Boys - Pielewiepers 140676076

Ze zijn misschien niet allemaal even actief op het forum, maar niet ten min een lid van de federatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Mooi lijstje Dsanka, mooie mix van oudgedienden en nieuwere spelers.
Dat Xanathorn nog actief is joh, met zijn Pielewiepers. Al zo lang niets van gehoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is inmiddels wel afgezakt naar de V, maar toch het blijft een van de weinige gotters die eredivisie heeft gespeeld.

• Swanfield
Groot lijstje :)

Ziet er erg goed uit voor de GoTers :p
Xana is idd erg ver afgezakt maar volgens mij is het bereiken van de ere dan ook wel leuk om te doen maar eenmaal in de ere zal er wel weinig aan zijn denk ik :p Hoop teams zakken ver af na het behalen van de ere.

Fightclub is geloof ik nog de enige die er al een paar jaar in de ere zit

• NiMu83

NiMu83

AFCA

GoT Cup

Vanavond om 20.00 uur sluit de inschrijving voor de GoT Cup. Vandaag is dus je laatste kans om mee te doen met de GoT Cup! Vlak na het sluiten van de inschrijving zullen de poules worden ingedeeld en kun je dus niet meer meedoen!

Dus niet gister, maar vanavond sluit dus de inschrijving!

REGEL GEEN FRIENDLY INDIEN JE MEEDOET MET DE GOT CUP!

Aanstaande woensdag wordt de eerste ronde van de GoT Cup gespeeld.

De regels en overige data kun je vinden op GoTtrick onder GoT Cup.

Succes en veel plezier met onze eigen cup!

Ik zal niet meedoen daar ik anderen ook de mogelijkheid wil bieden om te strijden om de titelwinst ;)

GoT Cup

• Hugo
  • Laatst online: 03-10 14:04
Brainpower schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 11:11:
GoT Cup

Vanavond om 20.00 uur sluit de inschrijving voor de GoT Cup. Vandaag is dus je laatste kans om mee te doen met de GoT Cup! Vlak na het sluiten van de inschrijving zullen de poules worden ingedeeld en kun je dus niet meer meedoen!

Dus niet gister, maar vanavond sluit dus de inschrijving!

REGEL GEEN FRIENDLY INDIEN JE MEEDOET MET DE GOT CUP!

Aanstaande woensdag wordt de eerste ronde van de GoT Cup gespeeld.

De regels en overige data kun je vinden op GoTtrick onder GoT Cup.

Succes en veel plezier met onze eigen cup!

Ik zal niet meedoen daar ik anderen ook de mogelijkheid wil bieden om te strijden om de titelwinst ;)

GoT Cup
Heb me vandaag net aangemeld voor Hattrick. Zal het dus wel niet meer redden om mee te kunnen doen. Jammer maar helaas.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

• NiMu83

NiMu83

AFCA

WorkForce schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 16:28:
[...]

Heb me vandaag net aangemeld voor Hattrick. Zal het dus wel niet meer redden om mee te kunnen doen. Jammer maar helaas.
Mocht je voor aankomende woensdag geen friendly hebben geregeld dan kun je je registreren op GoTtrick en je vervolgens aanmelden voor de got cup (bij Inschrijvingen).

• Hugo
  • Laatst online: 03-10 14:04
Brainpower schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 16:54:
[...]

Mocht je voor aankomende woensdag geen friendly hebben geregeld dan kun je je registreren op GoTtrick en je vervolgens aanmelden voor de got cup (bij Inschrijvingen).
Aah ok. Super!

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

• Swanfield
Jammer dat je niet meer mee doet. Eigenlijk moet je gewoon mee doen om iedereen de kans te bieden je van de troon af te stoten ;)

• Swanfield
Effe noob hoor maar hoe kon je nu ook alweer direct de uitslag van je jeugdwedstrijd zien?

• Joss
Damien2004 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 19:40:
Effe noob hoor maar hoe kon je nu ook alweer direct de uitslag van je jeugdwedstrijd zien?
Niet? Je kan wel het sterrenreport zien voordat het is afgelopen (en de training).

• Swanfield
Joss schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 19:44:
[...]

Niet? Je kan wel het sterrenreport zien voordat het is afgelopen (en de training).
Zie je toch een noob vraag :p

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Dagg schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 19:31:
Het was weer een slachtveld. Heb nu twee spelers er bij die voor twee weken geblesseerd zijn. Jammer hoor. Wel met 4-1 gewonnen in de friendly maar die blessures zijn niet echt gewenst.
Lols is dat nieuw of ging het er zo bloederig aan toe?
Ik meende dat men in het gezegde op een slagveld doelde. :D

Oke heb het maar even nagezocht en het blijkt beiden voor te komen en is slagveld het meest gebruikte, meest toepasselijke qua spelling en originele begrip. http://www.onzetaal.nl/advies/slagveld.php

[ Voor 21% gewijzigd door Quintus op 16-08-2007 22:02 ]

Unknown

• NiMu83

NiMu83

AFCA

GoT Cup

De inschrijving is gesloten en de poules zijn ingedeeld!

Er zijn 33 inschrijvingen wat 6 poules opleverde met 3 keer 6 teams en 3 keer 5 teams. De teams die in poule D t/m F zitten krijgen dus in de komende 5 weken 1 keer een vrije woensdag.

De teams die GEEN wedstrijd volgende week hebben zijn:

Poule D: F.C. Volt
Poule E: Pewwy United
Poule F: FC Ress

Deze kunnen dus een gewone friendly regelen.

Voor de overige teams geldt dat deze elkaar uitdagen EN accepteren voor zondag 22.00!
(Zie hier alle regels: http://gottrick.bitxs.com/gotcupRules.asp)

Mocht je vragen hebben, twijfel dan niet en HT-mail me.

Bekijk alle poules en uitslagen op GoTtrick.

Succes iedereen!

Brainpower.

GoT Cup

[ Voor 5% gewijzigd door NiMu83 op 16-08-2007 22:08 ]

Verwijderd

FCThe_Blade is ingedeeld in poule C, maar dat team speelt nu nog in de beker. Dus die kan volgende week nooit aan de GoT-cup beginnen.

Verwijderd

ik heb een rlxte poule hehe ik ruik de 2e ronde :P

• Swanfield
Erhm welke nummers gaan door naar volgende ronde?

Verwijderd

Ik denk de nummers 1 en de 2 beste nummers 2. Dan kom je op 8 teams uit voor de kwartfinale. Of zit er nog een ronde tussen.

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:32

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

FC Volt is al enige tijd een botteam: http://www.hattrick.org/Common/teamDetails.asp?teamID=810497

verder, met 3 tegenstanders die 2x VI en 1x VII spelen vrees ik als IX-er (die verdikkemme momenteel zefs eerder tegen degradatie aanvechten moet :'( ) geen grote kans te maken ;)
maar ja, dan maar iig leuke ervaringen opdoen :)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Je moet deze F.C. Volt hebben ;) http://www86.hattrick.org...onType=view&TeamID=504640

Het teamId in jouw link leid trouwens naar: Team-Fryslân

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2007 23:32 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.