Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 59 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.057 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-09 18:23
RM-rf schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 12:10:
[...]

HRF's kun je downloaden via 'download', en die kan je daarna ook op je harde schijf bewaren (et extensie .hrf) en eventueel later weer 'importeren' (dat heeft dus enkel zin als je al een aantal HRFs hebt)
aah oke dankje wel.. :d
vraag nummer 2 hoeveel keeper trainers heb je nodig om de skill stabiel/tevebeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:25
BlackAss schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 14:51:
[...]

aah oke dankje wel.. :d
vraag nummer 2 hoeveel keeper trainers heb je nodig om de skill stabiel/tevebeteren?
0. Keeperstrainers schijnen te zorgen voor de vorm van de keeper, niet de keeping-skill. Ik heb er 1tje iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
@Joss

oke dankje
zo ziet mijn lijstje er uit .
Niveau zaakwaarnemers: rampzalig

Keeperstrainers: 1
Assistent-trainers: 1
Sportpsychologen: 1
Woordvoerders: 1
Economen: 0
Fysiotherapeuten: 0
Dokters: 0

Me keeper is wel zwaar geblesseerd.. + nog aantal spelers..
helpt Fysio en dokter goed hier tegen want ik het idee dat het zwaar geld verspilling is !

[ Voor 24% gewijzigd door BrianV op 31-07-2007 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
BlackAss schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 15:25:
Me keeper is wel zwaar geblesseerd.. + nog aantal spelers..
helpt Fysio en dokter goed hier tegen want ik het idee dat het zwaar geld verspilling is !
Dokters werken zeer goed, kijk hier maar eens

Fysio's kan je aannemen om 'blessures te voorkomen' (oftewel; een iets kleinere kans op blessures). Tevens valt het aan te raden om tot 3/4e van het seizoen 7 of meer woordvoerders te hebben. De kosten hiervan zijn hoog, maar haal je dik terug uit extra sponsorinkomsten/wedstrijdinkomsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
dus bijna op het einde veel woordvoerders?
en is het redement wel oke met fysio's..

ik moet zeggen dat je tacktiek over 7woordvoerders beetje raar over kom..
waarom krijg je op het einde van het seizoen zoveel cash van je sponsers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
BlackAss schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 15:48:
dus bijna op het einde veel woordvoerders?
en is het redement wel oke met fysio's..

ik moet zeggen dat je tacktiek over 7woordvoerders beetje raar over kom..
waarom krijg je op het einde van het seizoen zoveel cash van je sponsers?
van het begin TOT op 3/4e van het seizoen zoveel mogelijk woordvoerders ;) Daarna afbouwen.

Rendement van fysio's... tsja, ik heb geen idee, moeilijk uit te drukken behalve dat de kans op een blessure dus kleiner wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
oke dan ga ik beginnen met het opvoeren van woordvoerders op jouw advies.. ;) hoope dat ik maar veel cash hiervoor terug krijg zoniet :P is al me hard verdiende centjes op .. ( wil namelijk een nieuwe coach aan neme)

----------------------------------

Pepijn Konijnenbelt (140918313)
23 jaar en 17 dagen, matig vorm, gezond
Een controversieel persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.

Volgende verjaardag: 03-11-2007
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 900
Loon: 2 810 €/week
Eigenaar: DTS'35
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: zwak Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

Transform geld : €79.000 KOOPJE~!

[ Voor 61% gewijzigd door BrianV op 31-07-2007 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Joss schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 14:53:
[...]

0. Keeperstrainers schijnen te zorgen voor de vorm van de keeper, niet de keeping-skill. Ik heb er 1tje iig.
Ik heb al een hele tijd 0 keeperstrainers, en behalve de vormdip die op het moment iedereen treft heb ik niets te klagen over de vorm van mijn keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Al een jaar is dit de samenstelling bij mij, ik heb geen nood aan keepertrainer.....
Ik ga mijn woordvoerders weg kunnen doen, sta positief in geld nu >:)
Ah..wacht...stijgen de sponsors dan veeeel sneller?? hmmm interesting :+
Keepertrainers: 0 (0 €)
Assistent-trainers: 8 (12 000 €)
Sportpsychologen: 1 (1 500 €)
Woordvoerders: 2 (3 000 €)
Economen: 0 (0 €)
Kinesisten: 1 (1 500 €)
Dokters: 2 (3 000 €)
Total: 14 (21 000 €)

[ Voor 8% gewijzigd door Blackminister op 31-07-2007 17:54 ]

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Blackminister schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 17:43:
Al een jaar is dit de samenstelling bij mij, ik heb geen nood aan keepertrainer.....
Ik ga mijn woordvoerders weg kunnen doen, sta positief in geld nu >:)
Ah..wacht...stijgen de sponsors dan veeeel sneller?? hmmm interesting :+
Ik denk dat je de woordvoerders (zorgt voor sponsor/fan-mood) en economen (zorgen voor meer positieve, minder negatieve rente) door elkaar haalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:57
Joss schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 15:42:
[...]

Dokters werken zeer goed, kijk hier maar eens

Fysio's kan je aannemen om 'blessures te voorkomen' (oftewel; een iets kleinere kans op blessures). Tevens valt het aan te raden om tot 3/4e van het seizoen 7 of meer woordvoerders te hebben. De kosten hiervan zijn hoog, maar haal je dik terug uit extra sponsorinkomsten/wedstrijdinkomsten.
Lijkt mij alleen maar te helpen als je het stadion bij thuis wedstrijden niet vol krijgt. Je zult vast wel wat meer sponsorgeld krijgen maar meer ook niet denk ik.
BlackAss schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 16:17:
oke dan ga ik beginnen met het opvoeren van woordvoerders op jouw advies.. ;) hoope dat ik maar veel cash hiervoor terug krijg zoniet :P is al me hard verdiende centjes op .. ( wil namelijk een nieuwe coach aan neme)

[..]
Ik hoor graag van je of het effect heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
als het goed is weet Joss als het effect..
kan je dit onder bouwe met cijfers >?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
BlackAss schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 18:38:
als het goed is weet Joss als het effect..
kan je dit onder bouwe met cijfers >?
Probeer het zelf een aantal weken uit; neem nu 3 woordvoerders aan en kijk hoeveel extra sponsorgeld je krijgt, volgende week neem je er 1 bij, als het sponsorgeld dan met meer dan 1.500 omhoog gaat neem je der weer één aan. Dat tot het punt dat je zoveel mogelijk winst maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:19

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Pewwy schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 17:06:
[...]

Ik heb al een hele tijd 0 keeperstrainers, en behalve de vormdip die op het moment iedereen treft heb ik niets te klagen over de vorm van mijn keeper.
Vormdip is een bug, wordt aan gewerkt. Ik heb ook al een hele tijd geen keeperstrainers meer en nergens last van eigenlijk qua keepers, die schommelen qua vorm netjes mee met de rest van het team :)
Dagg schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 18:16:
[...]

Lijkt mij alleen maar te helpen als je het stadion bij thuis wedstrijden niet vol krijgt. Je zult vast wel wat meer sponsorgeld krijgen maar meer ook niet denk ik.
ik loop al een tijdje te klooien met woordvoerders, en de ene keer krijg ik een heerlijke 3k of meer stijging en de andere keer is het "maar" 0,5k. Ik heb 2 van die knakkers in dienst en daar laat ik het bij, deze week is het sponsorgeld omhoog gegaan van 55k naar bijna 58k, maar het resultaat is dus wisselend. Heeft ook deels te maken met je resultaten denk ik.

[ Voor 40% gewijzigd door lameeuw op 31-07-2007 19:10 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:04
Heb al sinds jaar en dag 10 van die woordvoerder boys in dienst. Mood van de sponsors is eigenlijk altijd wel goed te noemen. En tsja, als zij mijn stadion volpraten op een zondag (dat hoeven ze maar 1 x per seizoen te doen) en dan kunnen ze alweer uit qua salaris :+

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 02-10 11:09
^^^ is er dat niet 1 teveel volgens de "regels" ?

/edit
lol niet dus i guess, ik gebruik al jaren alles op 9 :D

[ Voor 40% gewijzigd door Loona35 op 01-08-2007 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
ik zit momenteel op 3..
heb me stadion nooit volgekregen ;)
moet wel even uitbreide ;) staat mooier op de foto !
DTS'35 (360857)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:59
yeah, na voor het eerst de 3e ronde te hebben bereikt stoot ik gelijk door naar ronde nr4 :)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik sta voor de eerste keer in de clubgeschiedenis in de 4e ronde van de beker en mag volgende week een team uit de Ve ontvangen. Er moet een wonder gebeuren wil ik de ronde overleven, maar wie weet raak zijn team wel erg geblesseerd van het weekend. Mocht ik uitgeschakeld worden dan ben ik in ieder geval op tijd klaar voor de GoT-cup.

Ik heb trouwens 7 woordvoerders rondlopen en mijn sponsorinkomsten zijn afgelopen week met 6,5k gestegen. Mijn sponsorinkomsten zijn nu hoger dan dat er aan spelersloon uitgaat. De financiën zitten dus wel goed :P

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2007 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 22:49:
...

Ik heb trouwens 7 woordvoerders rondlopen en mijn sponsorinkomsten zijn afgelopen week met 6,5k gestegen. Mijn sponsorinkomsten zijn nu hoger dan dat er aan spelersloon uitgaat. De financiën zitten dus wel goed :P
Heb je dan niet alsnog 4 k verlies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 09:44:
[...]

Niet als hij vorige week ook al 7 woordvoerders had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-10 13:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 09:44:
[...]

Nee, want aan het begin van het seizoen stijgt het sponserinkomen sowieso wel en sneller dan later in het seizoen. Zeer warschijnlijk heeft hij altijd standaart 7 in dienst en die niet pas deze week aangenomen.

EDIT: Te laat, wel uitgebreider :D

Ben weer gemakkelijk erdoor gerold in de beker met 1-7 winst. Vanaf volgende week begint het al lastiger te worden. We gaan voor mininaal een thuismatch dus we moeten nog even doorzetten.

Wel lekker trouwens die verhoogde wedstrijdinkomsten. Al 100k gisteren verdiend met een uitmatch.

[ Voor 30% gewijzigd door Quintus op 02-08-2007 11:16 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Hmm, gisteravond uitgeschakeld. Beetje jammer, wel 250k voor de thuiswedstrijd. Valt weer niet tegen. Helaas maar de derde ronde, maar we gaan volop voor de competitie dit seizoen. Kijken of er nog wat moois uit te halen valt.

Wel vanochtend inens een vormupdate? +18. Ziet er best raar uit op donderdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Pewwy schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 12:35:
Hmm, gisteravond uitgeschakeld. Beetje jammer, wel 250k voor de thuiswedstrijd. Valt weer niet tegen. Helaas maar de derde ronde, maar we gaan volop voor de competitie dit seizoen. Kijken of er nog wat moois uit te halen valt.

Wel vanochtend inens een vormupdate? +18. Ziet er best raar uit op donderdag...
Pff, zit ik dan met 2x 30k voor een uitwedstrijd. K*t beker.

Vorm dinges zal wel hiermee te maken hebben:
01-08-2007 om 23:19 (Global)
Form Bug Corrected In the training update last week many teams suffered from unusually big drops in form on their players. This was related to a bug connected to the new stamina and training system. We have located this bug and corrected it, so the training update that starts the morning of August 2 will not be affected by it. Before this training update starts, all players will have their form readjusted to the value they had BEFORE the flawed update last week. This means teams that suffered big drops last week will recover all their form, however there might of course be "normal" form drops and form increases just like any other week. We are sorry for this bug and any effects it may have had upon your team performance during the past week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 11:13:
[...]

Niet als hij vorige week ook al 7 woordvoerders had ;)
Quintus schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 11:13:
[...]

Nee, want aan het begin van het seizoen stijgt het sponserinkomen sowieso wel en sneller dan later in het seizoen. Zeer warschijnlijk heeft hij altijd standaart 7 in dienst en die niet pas deze week aangenomen.

...
Ow... is dit nog divisie afhankelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
er schijnt een soort plafond te zijn aan sponsorinkomsten (daarom stijgen ze aan het eind vh seizoen ook niet meer?) die als ik me het goed herinner wel met je divisie te maken heeft. Uiteraard in de trant van hoe hoger de divisie hoe hoger het plafond. Maar helemaal zeker ben ik er niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
sarinsarin schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 13:26:
er schijnt een soort plafond te zijn aan sponsorinkomsten (daarom stijgen ze aan het eind vh seizoen ook niet meer?) die als ik me het goed herinner wel met je divisie te maken heeft. Uiteraard in de trant van hoe hoger de divisie hoe hoger het plafond. Maar helemaal zeker ben ik er niet van.
Zal ik het maar bevestigen voor je dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
doen, doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Verzonden 2007-08-02 15:42:00
Van Hattrick
Onderwerp Overzicht uptime

In de afgelopen maand leverde Hattrick 99.99% uptime. Je Hattrick Supporter-abonnement is automatisch verlengd met 0 uur en 3 minuten, als compensatie voor ongeplande downtime. Graag zeggen wij je in alle bescheidenheid dank voor je steun. Die maakt het ons mede mogelijk om het spel te onderhouden en verder te ontwikkelen.
Kijk, altijd mooi die 3 minuten extra 8)7

Ik dacht dat er veel meer downtime was mbt het jeugd en nieuwe trainingssysteem :S

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Brainpower schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 16:24:
[...]

Kijk, altijd mooi die 3 minuten extra 8)7

Ik dacht dat er veel meer downtime was mbt het jeugd en nieuwe trainingssysteem :S
Het gaat volgens mij over ongeplande downtime... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Sandyman538 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 16:57:
[...]

Dat kan ik ook wel lezen ja :) Dacht dat er meer ongeplande downtime was eigenlijk. Ach ja, boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Sandyman538 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 16:57:
[...]

lijkt me raar, er staat immers "In de afgelopen maand leverde Hattrick 99.99% uptime." er wordt niks gezegd over geplande of niet geplande up of downtime.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

ph4ge schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 19:40:
[...]

lijkt me raar, er staat immers "In de afgelopen maand leverde Hattrick 99.99% uptime." er wordt niks gezegd over geplande of niet geplande up of downtime.
Enige compensatie die je qua supportertijd krijgt gaat over ONgeplande downtime, geplande downtime telt daarin niet mee want daarvan ben/wordt je op de hoogte gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
lameeuw schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 19:58:
[...]
Enige compensatie die je qua supportertijd krijgt gaat over ONgeplande downtime, geplande downtime telt daarin niet mee want daarvan ben/wordt je op de hoogte gesteld.
ja, ik geloof je wel, maar waar staat dat dan? Bovendien weet je niet op het moment dat je supporter koopt wanneer geplande downtime zal zijn.
Uptimerapport Supporter biedt geen voorkeursbehandeling bij de toegang tot Hattrick zelf, maar als gebaar aan de Supporters stellen we elke maand een uptimerapport samen. Daarin zie je of Hattrick in de voorbije maand platgelegen heeft, terwijl tegelijk je Supporterabonnement wordt verlengd met evenveel tijd als dat gekost heeft. Dus: je betaalt niet voor Supporter als de site down is.
niks over gepland of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
ph4ge schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 21:03:
[...]

ja, ik geloof je wel, maar waar staat dat dan? Bovendien weet je niet op het moment dat je supporter koopt wanneer geplande downtime zal zijn.

[...]

niks over gepland of niet.
Doe eens niet zo eigenwijs :)

http://wwwXX.hattrick.org...ialDetail&EditorialID=620
quote: HT Editorials
Maandelijks uptime-verslag

Iedere maand rapporteren we een evaluatie van de performance van de Hattrick-site. Hoewel Supporters niet echt betalen om aan dit spel mee te doen, willen we toch laten zien dat het onze ambitie is om de site voor onze gebruikers op elk gewenst moment aan de praat te houden. Als uitdrukking daarvan wordt je Supporterschap aan het eind van elke maand verlengd met dezelfde tijd dat de site ongepland heeft platgelegen in de voorafgaande maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
eigenwijs? ik zei toch dat ik je geloofde :p. klopt idd dat het daar wel staat, raar dat het in de regels niet staat dan, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

ph4ge schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 21:59:
eigenwijs? ik zei toch dat ik je geloofde :p. klopt idd dat het daar wel staat, raar dat het in de regels niet staat dan, toch?
De regels gaan over de gameplay, wat mag je wel wat mag je niet enzovoorts, dit is geen "regel" omdat niet iedereen supporter heeft, anders moet je het supporterschap alweer verplicht gaan maken en dat is dus niet de insteek waarmee dit spelletje ooit ontwikkeld is. Als supporter wordt dus dat stukje extra dat je koopt verlengd met de tijd dat het spel er onbedoeld uit ligt, en dat is lijkt me niet meer of minder dan redelijk. Wil je gratis spelen dan is die mogelijkheid er natuurlijk altijd nog steeds, maar wil je wat meer dan betaal je daarvoor, en die tijd die je betaald krijg je op deze manier zo goed mogelijk 100 % ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
wat ik bedoel is, het staat ook niet onder het kopje "Over supporter". wat daar staat quote ik een paar posts hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagacitus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-10 11:30
Ik heb deze week met 33% conditie getraind met als resultaat dat 8 spelers in conditie zijn gestegen. Vorm: +4 / -6 Lijkt erop dat dat percentage conditietraining dus nog te hoog is. Iemand al een beter percentage gevonden, waarbij spelers niet dalen / stijgen in conditie?

Kleinigheden leiden tot perfectie, maar perfectie is geen kleinigheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Sagacitus schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 08:17:
Ik heb deze week met 33% conditie getraind met als resultaat dat 8 spelers in conditie zijn gestegen. Vorm: +4 / -6 Lijkt erop dat dat percentage conditietraining dus nog te hoog is. Iemand al een beter percentage gevonden, waarbij spelers niet dalen / stijgen in conditie?
Ik denk dat je altijd wel stijgers en dalers houd op conditie vlak. Ik heb deze week wederom 15 % conditietraining staan en heb op conditie +2 / -2. Vorm +6 / -5 wordt ik alleen nog niet zo vrolijk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit heeft ook met leeftijd van je spelers te maken. Dus is niet bij iedereen gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 21:03:
[...]

Ik weet niet hoor maar volgens mij weten zelf niet supporters wanneer er geplande downtime is. Die staat namelijk meestal al een week van te voren ofzo aangegeven op de beginpagina na het inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem nu al 2 weken op 10% staan,voorlopig nog niemand gestegen dan wel gedaald, vorm iets gestegen deze week vorm is redelijk constant, op 2 middenvelders na prima te noemen, laat hem dus voorlopig ff staan hierop. Ander vraagje hoe zit het eigenlijk met you've GoT mail? gaat dat dit seizoen weer terugkomen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 10:21:
[...]

Ik weet niet hoor maar volgens mij weten zelf niet supporters wanneer er geplande downtime is. Die staat namelijk meestal al een week van te voren ofzo aangegeven op de beginpagina na het inloggen.
ja dat weet je mss een paar dagen van te voren, maar niet op het moment dat je het aanschaft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
ph4ge schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 11:28:
[...]

ja dat weet je mss een paar dagen van te voren, maar niet op het moment dat je het aanschaft ;)
Pfff hou der nou eens over op! :X

TU was wel redelijk denk ik, twee skilltrades zijn alweer gepopt :) Nu nog met winst verkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
iedereen zie ik hier met cijfers smeite..
maar waar haalen jullie deze cijfers dan vandaan?
ik kan nergens in me hattrick +6 of -6 vinden :S
of ben ik nou op dit moment zo hattrick noob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

BlackAss schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 12:05:
Hattrick Assistant Manager of Hattrick Buddy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
BlackAss schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 12:05:
Gewoon in HO en dan tabje training experience en dan weer tabje effect. Wellicht dat het een plugin is, maar dat weet ik eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De training automatisch in HO.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2007 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Brainpower schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 12:36:
[...]

Hattrick Assistant Manager of Hattrick Buddy
dan ga ik vanavond proberen dat aan de praat tekrijgen!!...
me jeugdteam kreeg gister aardig op hun flikken!! alweer 7-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

BlackAss schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 13:44:
[...]
me jeugdteam kreeg gister aardig op hun flikken!! alweer 7-0
Graag gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Ook mijn jeugdteam kreeg met 7 - 0 klop.
En nu ik een jeugdspeler heb over gezet naar mijn a team lijkt het wel alsof mijn jeugdteam inkakt.
Dit terwijl de speler nou niet zo'n clown is :(

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
het was wel verdiend aangezien je spelers hooge ratings hebben...
ik ben nog bezig met spelers op de goede plekke tekrijge maar tot nu toe geen succes..
je had trouwes wel een super raare opstelling!! |:(
maar hij werkte wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

BlackAss schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 14:43:
[...]

het was wel verdiend aangezien je spelers hooge ratings hebben...
ik ben nog bezig met spelers op de goede plekke tekrijge maar tot nu toe geen succes..
je had trouwes wel een super raare opstelling!! |:(
maar hij werkte wel..
gewoon een 5-4-1 met wat pijltjes links en rechts :P Enige linie die nu aardig op orde is is de defensie, moet alleen nog een keepert zien te vinden maar dat wil nog niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta weer 3e in de eredivisie :D. Eens kijken of we daar kunnen blijven staan die laatste wedstrijden, maar handhaving moet toch geen probleem gaan vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Keeper is bij ook een zwakte punt..
geen enkele speler kan 1ster keepe..
ik heb wel wat talantjes in de aanval en wat in het midde..
verdediging heb ik 1,5 en 1*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

BlackAss schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 15:05:
Keeper is bij ook een zwakte punt..
geen enkele speler kan 1ster keepe..
ik heb wel wat talantjes in de aanval en wat in het midde..
verdediging heb ik 1,5 en 1*
Wil je mijn keeper kopen? 7 sterretjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Brainpower schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 16:21:
[...]

Wil je mijn keeper kopen? 7 sterretjes ;)
wil hem wel ruilen voor een 6,5 sterretjes def :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

lameeuw schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 16:58:
[...]

wil hem wel ruilen voor een 6,5 sterretjes def :P
Geef me liever een middenvelder :)

Ik heb mijn zaakwaarnemers inmiddels op 5000 gezet om het weer ietwat op niveau te krijgen. Ik denk er namelijk over om te stoppen met de jeugd wanneer dat mogelijk is. Wat ik zie aan wat voor stats spelers krijgen met bijvoorbeeld 6 sterren verdedigen, dan wordt je daar niet vrolijk van :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lieve hattrickers

ik ben echt definitief gestopt.

geen revival, geen second team. geen zin.... dus ook Acidjunkie (148386) zal niet van de grond komen.

ik log ook niet meer in (al 5 weken ofzo niet)

ik ga heus ooit wel weer eens ooit beginnen en ik hoop dat, het net als fietsen, het over een tijd weer op te pakken is en ze niet weer de ZOVEELSTE kansloze addon hebben ingevoerd.

HT was perfect toen ik ermee begon en is door alle toevoegingen er (en geloof me mensen die later zijn aangesloten) absoluut niet beter, ronduit slechter door geworden. Veel 'oude lullen' waartoe ik mezelf dan weer niet vindt behoren, stoppen. Waarom? teveel crap en te weinig skills. Online zijn is inet de sleutel... slim zijn wel.

De makers zijn het contact verloren met de echte spelers en aimen op supps aantallen.

Nevertheless wens ik iedereen heel veel plezier en vooral teams die ik jaren lang bij hielt als pewwy, the nose, damian, joss, wubmaster en boer harmsen (en yared!!) waaraan ik, mijns inziens, mijn 'succes' te danken heb door altijd veel te communiceren al het beste.

communicatie en exp sharing is the key peeps! blijf je verhalen wisselen en waarheden bestaan niet, die ontdek je samen :)

voor de liefhebbers ben ik onder roelisl33t@hotmail.com te bereiken, maar ik msn weinig. desalniettemin kijk ik er af en toe( geldt ook voor de mail die erbij hoort)

kusje!!!

:x

als ik weer the jitters krijg kom ik hier weer als een speer naar toe en wil ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
We voelden het al aankomen natuurlijk...

We shall miss you, h31ntje :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
@Hein, het ga u goed. En zoals het er nu naar uitziet ga ik jou waarschijnlijk binnen niet afzienbare tijd achterna. Maar ik denk dat ik eerst maar eens wat divisie's ga degraderen. :) Krijg er ook steeds minder plezier in. 'Vroegah' was het inderdaad een leuker spelletje dan wat ze er nu van hebben proberen te maken. Gemiste kans als je het mij vraagt. Ik kan me nog als de dag van gisteren herinneren dat ik mijn eerste bovennatuurlijke middenvelder kocht voor 4,7 miljoen. Damn, dag van in de wolken geweest. Maar zulke euforie momenten heb ik al tijden niet meer gehad (en ik ben afgelopen seizoen toch kampioen in de V.244 geworden, de op 11 na sterkste V vorig jaar). Dus er moet wel heel wat gebeuren wil ik er weer veel plezier in krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 01:25:
lieve hattrickers

ik ben echt definitief gestopt.

geen revival, geen second team. geen zin.... dus ook Acidjunkie (148386) zal niet van de grond komen.
Ik ga je zeer zeker missen, alhoewel ik ook niet kan zeggen dat mijn plezier in hattrick nog goed aanwezig is. Stoppen zal ik nog wel een tijd niet doen, maar actief geld in ht pompen e.d. gaat binnenkort waarschijnlijk ook ophouden. De lol van een paar jaar geleden is er, zoals Sandy al aangaf, al een tijdje af, waarschijnlijk ook door het instorten van de markt en de vele niet leuke add-ons.

Veel succes in de grote boze buitenwereld en misschien tot ziens, ik heb altijd genoten van onze clashes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
  • Laatst online: 20-08 07:55
Het is niet de sterkste van een soort die overleeft en ook niet de meest intelligente, maar diegene die meest ontvankelijk is voor verandering. :P

iig, jammer dat er zoveel mensen stoppen, mede door de veranderingen die hattrick de laatste jaren heeft doorgevoerd. Aan de andere zijde kan ik hattrick geen ongelijk geven. Stilstand is achteruitgang, en als je dus niet vooruit gaat en veranderingen toepast zouden andere spelers het bijltje erbij neergooien.

Om eerlijk te zijn denk ik dat Hattrick nu veel users verliest door het (eigen) succes. Te veel users die het zelfde doen (trainen) waardoor een transfermarkt verzadigd raakt, en dus de nodige veranderingen die sommigen helemaal niet aanmoedigen. Helaas......

(binnenkort maar weer een botsanering, hehehehe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

Inderdaad, om maar eens een ad on te noemen die absoluut niet (bij mij en ik lees een hoop anderen) niet in smaak valt is de jeugdopleiding, kansloze rapporten, kost veel tijd en tegenvallende inkomsten.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
chario2 schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 17:12:
Inderdaad, om maar eens een ad on te noemen die absoluut niet (bij mij en ik lees een hoop anderen) niet in smaak valt is de jeugdopleiding, kansloze rapporten, kost veel tijd en tegenvallende inkomsten.
Ik speel dit seizoen (de GoT compo) uit en dan trek ik de stekker uit de jeugdopleiding. Kost inderdaad te veel tijd, levert te weinig op en kost te veel tijd (inderdaad 2x teveel tijd). Lang leve de spanning de de jeugdpulls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Pewwy schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 17:41:
[...]

Ik speel dit seizoen (de GoT compo) uit en dan trek ik de stekker uit de jeugdopleiding. Kost inderdaad te veel tijd, levert te weinig op en kost te veel tijd (inderdaad 2x teveel tijd). Lang leve de spanning de de jeugdpulls.
Ik laat de jeugd ook nog dit seizoen doorgaan, afhankelijk van wat er dan uit komt of gekomen is ga ik al dan niet terug naar het veel leukere en spannendere systeem van de jeugdpulls. Ik vind de jeugdopleiding zoals het er nu voor staat precies de plank mis slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Ik heb nog geen jeugdopleiding gestart omdat ik gebrek aan tijd nu al heb, dus ik zal maar zeker en vast bij jeugdpulls blijven.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

My ass, nou is het echt compleet gedaan met die jeugd zooi... ik eindig netjes met 11 spelers, mijn tegenstander met 7 8... en ik verlies met 2-1.....dikke lul 3 bier maar dit klopt gewoon niet

[ Voor 2% gewijzigd door lameeuw op 05-08-2007 16:42 . Reden: ietsie niet goed gekeken, maar dan nog klopt het niet..... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-10 16:58

hilgo

Clear your mind of can't.

Dat klopt inderdaad niet. Wedstrijd had gestaakt moeten worden bij 8 spelers en jij had de overwinning moeten krijgen, als ik de regels van voetbal goed onthouden heb ;)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Leuk, zo'n doel?verdediger:

Hallo baas, goed je weer te spreken.

Hoor eens, Piter Menten is 17 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.

Kijken we naar zijn Keepen-vaardigheden, dan is deze jongeman twijfelachtig. Zijn overall vaardigheden zijn waardeloos. Dus wellicht is hij wat voor ons. Zonder verdere training denk ik dat hij waardeloos zal blijven in Keepen.

Wat vind je ervan, geven we hem een kans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Vandaag maar de 2e speler gepromoveerd uit de jeugd en ik moet zeggen dat het me eigenlijk nog niet eens zo heel erg tegen valt....

Wout Leystra
18 jaar en 19 dagen, zwak vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Specialiteit: Koppen

Volgende verjaardag: 06-11-2007
Total Skill Index (TSI): 50
Loon: 270 €/week

Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk

redelijk passen met zwak PM.... goed, het stelt voor de hoofdmacht geen bal voor, maar het begint al ietsiepietsie in de goede richting te gaan lijkt me. Haalde 3.5 * in de jeugd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo heb gauw even al mijn reserve spelers opgesteld en een PIC ingesteld, want mijn tegenstander heeft in totaal wel 0 spelers in zijn selectie zitten. Kan ik mooi op oorlogssterkte aantreden in de beker en dan als nog verliezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ben benieuwd, thuis en piccend (TS op tevreden) tegen degene die de afgelopen 2 seizoenen hoog eindigde. Gelukkig thuis, dus flink midenveld. Week 7 en 8 speel ik vermoedelijk de kraker van het seizoen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Geweldig, 4-1 verloren in een derby, verloren op het middenveld zeg maar. Ik weet niet hoe lang ik mijn 4-4-2 test vol ga houden :(

M'n supporters zijn ook meteen weer niet te genieten, dus hoef volgende week ook weer geen inkomsten te verwachten. Ik word dit spel érg moe :/

Edit: Ohja, just to make things worse: een rode kaart voor m'n verdediger :P

[ Voor 12% gewijzigd door Joss op 05-08-2007 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Je zit geloof ik ook in een best zieke VI nu....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Pewwy schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 22:00:
Je zit geloof ik ook in een best zieke VI nu....
League ranking: 101 / 1024

Valt wel mee (met name door de WO waarschijnlijk). Maar ik wil niet verliezen met 225 hatstats tegen 210 :P En ook niet met 223 tegen 203 (de andere verliespartij). Maarja, ik heb het niet voor het zeggen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Joss op 05-08-2007 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:51

Flipm0de

geen

hoe kan je het zelfvertrouwen omlaag brengen? Staat nu op compleet overdreven.. Heb ook nog een WO volgende week. Want het kan zijn dat de spelers nu de tegenstander onderschatten toch??

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Eerste overwinning in de VIII.. Wel mijn, na 5 weken net terug gekeerde, spits weer voor 4 weken kwijt ;(

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:13

Shabbaman

Got love?

Mijn veel te dure spits heeft er gisteren 5 ingelegd. Voor het eerst in een echte wedstrijd. Ik heb er 6 seizoenen op moeten wachten.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gisteren voor de tweede maal dit seizoen compleet van de mat geveegd. 5-1 werd het.
Dat terwijl mijn verdediging en middenveld niet minder waren.
Maar goed nu hopen dat ik deze week weer aansluiting kan vinden bij de top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik sta na gisteren eindelijk weer eens bovenaan in deze competitie. Concurrenten verspeelden punten tegen elkaar. Volgende week is belangrijk, de week daarna heb ik een WO als het goed is.

Nu nog hopen dat ik het kan volhouden tot het einde van het seizoen, ben deze divisie meer dan beu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lameeuw schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 18:30:
Vandaag maar de 2e speler gepromoveerd uit de jeugd en ik moet zeggen dat het me eigenlijk nog niet eens zo heel erg tegen valt....

Wout Leystra
18 jaar en 19 dagen, zwak vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Specialiteit: Koppen

Volgende verjaardag: 06-11-2007
Total Skill Index (TSI): 50
Loon: 270 €/week

Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk

redelijk passen met zwak PM.... goed, het stelt voor de hoofdmacht geen bal voor, maar het begint al ietsiepietsie in de goede richting te gaan lijkt me. Haalde 3.5 * in de jeugd.
heeft iemand wel een keer een goede pull gehad uit de nieuwe jeugdopleiding? :( , verdediger met 6.5 sterren, hoogste stat was zwak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerste overwinning is binnen in de VI mocht tijd worden ook want ik stond 7e en ik wil eigenlijk stiekem bij de eerste 4 eindigen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben pas begonnen met hattrick, zit na een degradatie in competitie x.3297. sta nu na 3 wedstrijden ongeslagen bovenaan, met 452937 (491523) schuld.
Is er nog hoop of kan ik er beter meteen mee stoppen????????.

Die schuld heb ik per ongeluk opgelopen door een goedkope speler te kopen met een week salaris van 150000, die heb ik na een week gelukkig weer verkocht, dus wel 300000 afgeschreven.
En natuurlijk die jeugdopleiding, waar ik erg weinig aan heb kost me ook 25000 per week.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2007 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:55:
Ik ben pas begonnen met hattrick, zit na een degradatie in competitie x.3297. sta nu na 3 wedstrijden ongeslagen bovenaan, met 452937 (491523) schuld.

Die schuld heb ik per ongeluk opgelopen door een goedkope speler te kopen met een week salaris van 150000, die heb ik na een week gelukkig weer verkocht, dus wel 300000 afgeschreven.
En natuurlijk die jeugdopleiding, waar ik erg weinig aan heb kost me ook 25000 per week.
Saneren dus. Al je spelers te koop zetten en hopen dat je dan een nieuw team kan opbouwen zonder failliet te gaan. Lukt dat niet dan kan je altijd opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

jeugdopleiding stopzetten lijkt me erg handig, scheelt alvast 25k per week. Kijk ook naar wat je inkomsten/uitgaven zijn over 2 weken. als dat positief is komt het op de lange termijn vanzelf goed.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:55:

Ik zou opnieuw beginnen. Al je spelers te koop zetten levert waarschijnlijk erg weinig op aangezien je nog maar net bent begonnen, en al je geld er doorheen hebt gejaagd aan salaris, en niet aan spelersinvesteringen.
Je zal geen geld hebben om trainees aan te schaffen lijkt me, en daarom kun je beter opnieuw beginnen, je bouwt anders niets op en vecht alleen tegen een faillissement.
Het enige nadeel is dat je mocht je niet failliet gaan je volgend seizoen in de IX speelt (je wordt nu kampioen), en als je opnieuw begint je het misschien moeilijk gaat krijgen om nu in de IX te blijven waar je wel terecht zal komen.

Je hebt in ieder geval een goede les geleerd, het overkomt de besten (ik heb het dus ook gehad >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
@sarinsarin: dat is wel de aller makkelijkste uitweg, ik zou toch proberen te saneren en positief te draaien over 2 weken gezien, en dan volhouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Pff, zaterdag de eerste verliespunten van het seizoen door een super domme fout van mezelf. Had mn middenvelder en verdediger omgedraaid dus die haalde maar 1 ster beide :S
Kostte me de overwinning... Maarja, snel vergeten maar :)

[ Voor 33% gewijzigd door NiMu83 op 07-08-2007 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
herhaling herhaling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
Sandyman538 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 10:16:
@sarinsarin: dat is wel de aller makkelijkste uitweg, ik zou toch proberen te saneren en positief te draaien over 2 weken gezien, en dan volhouden!
Wat wil je saneren dan? Hij heeft een schuld van 491k. Zijn jeugd stopzetten scheelt 25k/w, dat is best veel op zijn budget, maar met al zijn spelers te koop zetten schiet hij niets op, dat zal met zijn beginteam eens 100k opleveren, en heeft hij geen spelers meer.

Als hij trainees heeft kan hij doorgaan, dan bouwt hij in ieder geval iets op, dan heeft het nog (enig) perspectief.
Als hij dat nog niet heeft zou ik zeker stoppen, geen geld om ze te halen dus niets om op te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
Ik zeg: met zo'n schuld snel stoppen met dit team. tegen de tijd dat je uit de schulden bent heb je er echt geen plezier meer in, en daar speel je het tenslotte toch voor? (met 10k winst per week duurt het 50 weken voor hij uit de schuld is, als hij uberhaupt nog winst kan maken met de rentelast)

Het is een goede waarschuwing geweest, en hopelijk heb je er van geleerd en zul je met je volgende team dit soort fouten achterwege laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik maak vrij bizar seizoen mee tot nu toe, na 3 wedstrijden gespeeld gedeeld opde eerste plek met vrij bizarre resultaten:

1. openingsduel uit bij mede-promovendus, na 56 min 4-1 achter, eindstand 4-4

2. eerste thuisduel,na 35 min 1-3 achter, rusten met 4-3 voorsprong, eindstand 6-5

3. duel van afgelopen zondag, tot tweemaal achterkomen, eindstand 4-5

zeker niet saai dus in die V-klasse!

morgen bekerronde 4, voor alle mensen die het leuk vinden mede-GoT'ers te volgen, hier een lijstje van mij bekend 4de ronde GoT'ers, voor de htlive morgen:) aanvullen waar ik mensen vergeet natuurlijk:

ChilLHeroeS - Hoedjevanpapier's XI tal 140188971
Swanfield United - AFC Highlife 140188671
FC pantio - F.C. GoT 140189120
DSanka Kickers - FC Noodster 140189012
Sautor - Hoog boys 140187855
fc nog knuddiger - Fresh Kickers 140188650
Amsterdam Admirals - widzew 140188277
VV Kloetinge - Junior Stars 140189608

Verder kleine GoT-Cup reminder voor allen die geen beker meer spelen:

inchrijving sluit: 16-8-2007 20:00:00

http://gottrick.bitxs.com--> got cup--> inschrijvingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Inderdaad, beetje vreemd. Maar aangepast nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
hehehe, zag er raar uit, omdat het ook nog niet eens een 100% copy paste was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Heb nog wat Nederlandse spelers te koop staan met aardig wat spelhervatting erbij (spits + middenvelder). Dus voor mensen met interesse, bookmark ze.

2 Persberichten:

07-08-2007 om 18:31 Amateurisering

Rutger Brouwers stapte vanmiddag met een bedrukt gezicht van het trainingsveld. Hij citeerde Michelangelo (1475-1564) aan de aanwezige pers:"Elk afscheid is de geboorte van een mooie herinnering."

Hij gaat samen met de directie een stapje terug doen. SandstorM wordt weer gewoon een amateurvereniging, waar geen miljoenen omgaan en tonnen salaris per week over en weer vliegen.

"Voor nu is het mooi geweest, we zien wel wat de toekomst brengt", aldus Brouwers.

en

07-08-2007 om 18:35 April 2004 - Augustus 2007

Feiten:

* Seizoen 9: kampioen VI.731
* Seizoen 14: kampioen V.80
* Seizoen 19: kampioen V.244
* Seizoen 21: kampioen V.244

* Seizoen 19: bekerronde 9

300 transfers
Gekochte voor 68.655.574 Miljoen
Verkocht voor 79.558.618 Miljoen

Stadion 65.000 plaatsen

Jay van Puijenbroek speelde 249 wedstrijden voor SandstorM. Aanstaande zondag zal hij tijdens de laatste profwedstrijd van SandstorM de 250 vol gaan maken.

Aangezien ik nog geen definitief afscheid wil nemen ga ik wel met een sterk verminderde selectie rechtstreeks degraderen. En kijken of ik misschien ooit er weer zin in krijg. Ik zou niet opnieuw willen beginnen met een ander team, dan zou ik een doorstart maken met SandstorM. Hoogtepunten waren toch wel het 2 seizoenen spelen in de IV, bekerronde 9 halen en op een gegeven moment bij de beste 10 teams van Friesland te horen. Verder zal ik hier nog wel rond blijven hangen O-)

Oh ja, moet nog wel de stekker uit de jeugdopleiding trekken... Je belde 44 dag(en), 5 uur en 44 minuten geleden voor het laatst met Jack. :+

[ Voor 97% gewijzigd door Sandyman538 op 07-08-2007 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie nu dat ik vanavond gewoon speel tegen een mede-Got'er!

VV Kloetinge - Junior Stars 140189608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De tegenstander van vanavond staat als 105 geranked op alltid in de V. Gaat wel een hele zware dobber worden. Vermoed eigenlijk dat de dobber gelijk zinkt. Hopelijk stelt hij zijn B-team op dan maak ik misschien nog een kleine kans.

Even de ledenlijst doorgelopen (tot en met D nu) met het volgende resultaat.

Een Fins lid (wist niet dat wie die hadden maar goed) van onze federatie heeft zichzelfs al geplaatst voor de volgende ronde.

FC Lapanen - Refused FC 0 - 5

Nog een aantal wedstrijden:

Liquid's Amazing Team - Het Kluitje 140187798
Capital Soccer Team Rijswijk - SC Amsreiw 140188472
Dama United - Spartak Zolotístaja Belka 140188723
de loome sjotters - FCThe_Blade 140171665

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2007 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nog zin in een jeugdwedstrijdje????

team id = 29003
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.