lieve hattrickers
ik ben echt definitief gestopt.
geen revival, geen second team. geen zin.... dus ook Acidjunkie (148386) zal niet van de grond komen.
ik log ook niet meer in (al 5 weken ofzo niet)
ik ga heus ooit wel weer eens ooit beginnen en ik hoop dat, het net als fietsen, het over een tijd weer op te pakken is en ze niet weer de ZOVEELSTE kansloze addon hebben ingevoerd.
HT was perfect toen ik ermee begon en is door alle toevoegingen er (en geloof me mensen die later zijn aangesloten) absoluut niet beter, ronduit slechter door geworden. Veel 'oude lullen' waartoe ik mezelf dan weer niet vindt behoren, stoppen. Waarom? teveel crap en te weinig skills. Online zijn is inet de sleutel... slim zijn wel.
De makers zijn het contact verloren met de echte spelers en aimen op supps aantallen.
Nevertheless wens ik iedereen heel veel plezier en vooral teams die ik jaren lang bij hielt als pewwy, the nose, damian, joss, wubmaster en boer harmsen (en yared!!) waaraan ik, mijns inziens, mijn 'succes' te danken heb door altijd veel te communiceren al het beste.
communicatie en exp sharing is the key peeps! blijf je verhalen wisselen en waarheden bestaan niet, die ontdek je samen
voor de liefhebbers ben ik onder roelisl33t@hotmail.com te bereiken, maar ik msn weinig. desalniettemin kijk ik er af en toe( geldt ook voor de mail die erbij hoort)
kusje!!!
:x
als ik weer the jitters krijg kom ik hier weer als een speer naar toe en wil ik