ik volg dit forum al een tijdje en ik d8 laat ik ook eens reaguren
Ik heb een Inspiron 1520 besteld op 3 december jl. rond 18:00 uur
de verwachte leverdatum is 02-01-2008
ik heb betaald met creditcard, en de order staat dus ook sinds 3 dec in preproductie
ik heb reeds 2x met Dell gebeld, zonet ook nog. De medewerker kan alleen vertellen dat er waarschijnlijk op onderdelen gew8 wordt en dat er heeeeel veel 1520's zijn besteld de laatste tijd waardoor het heel druk is rond dit model. En hij blijft steeds maar weer terugkomen op de verw8e leverdatum van 2 jan, dat die waarschijnlijk wel gehaald gaat worden

daar heb je dus niets aan. Ik w8 wel weer.....Afgesproken dat ze me sowieso as vrijdag gaan bellen
Ik mocht de order wel cancellen maar ja wat heb ik daaraan ? ik wil gewoon die laptop
Maar ik zal ophouden te zeuren over de levertijden, de specs van mijn aanstaande laptop:
Intel® Core™2 Duo Processor T7250 (2,00 GHz, 2 MB L2-cache, 800 MHz FSB)
2.048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1.024]
nVidia® GeForce™ Go 8600M GT met 256 MB DDR2 toegewezen grafisch geheugen
160 GB (7.200 rpm) SATA harde schijf
Legitieme Windows Vista™ Business - Nederlands
Intel® Pro Wireless 3945 802.11a/b/g Minikaart - Europa
Dell™ Wireless 355 Bluetooth 2.0-module (tot 3 Mbps) met Enhanced Data Rate
6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 W/h)
GRATIS Upgrade van Jet Black naar Ruby Red met een ingebouwde 2.0 mp webcam
Dell™-reisafstandsbediening
15,4-inch WXGA+ (1.440 x 900) TFT-breedbeeldscherm met TrueLife™
ik had 100 E korting en geen verzendkosten, Gratis kleurkeuze, en nog eens een 10% korting coupon toen kwam ik uit op €886,47 , ik zag pas later dat er ook nog een 5% coupon was helaas...
En nu hoop ik dat ik een goed (Philips/LG) beeldscherm krijg en dat ik geen hoge piepjes hoor van de cpu als ie er is

Heb er al zin in...:D
we wachten af...Aan die orderstatus heb je helemaal niets
P.S. Cyberpope, wat zijn jouw Specs ? misschien w88 we wel op hetzelfde onderdeel

P.S.2 ik zag dat je alleen nog maar een 12..x800 scherm kan bestellen voor de inspiron