Het World of Warcraft topic - Deel 124 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.192 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
Weakling schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:12:
[...]

:w

Hij zegt eerst dat je dan alleen MS over houdt om te doen. Ik zeg dat je meer skills in arms hebt om rage kwijt te raken. Vervolgens geeft ie zelf als voorbeeld ook nog HS ... ja sorry hoor, maar dan klopt het toch wat ik zeg, of niet soms?
Heroic strike zet toch extra threat weg, iets wat je als dps warrior niet wil? Dit in tegenstelling tot slam? Je kan ook mocking blow gebruiken, maar da's vast niet handig : P

[ Voor 6% gewijzigd door ImdaMned op 12-07-2007 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Grootste probleem met heroic strike is dat het altijd net zo lang duurt als je swing timer. Dus het enige wat heroic strike doet is 1) extra damage op je volgende swing 2) je geen rage geven van je volgende swing.

Als ragedump zou iedere arms warrior slam moeten gebruiken, met een swing timer addon kan je ervoor zorgen dat ie precies na je white swing komt, waardoor je dus feitelijk niets anders verliest dan de rage voor je slam. Veel efficienter.

en imp slam is imba in arena's. Hamstring, ga midden in de persoon staan die je wil slaan, MS, WW, slam, slam, white hit, met wat geluk nog een sword spec proc, en als het allemaal een beetje wil critten heb je 8-10k damage te pakken :D

[ Voor 20% gewijzigd door Hmzaniac op 12-07-2007 16:21 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

MantaMania schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:05:
slam zit in de fury tree maar tis eigenlijk een 2 handed raid dmg ding en WW is ideaal natuurlijk als extra rage dump zoals raserian al aangeeft.
Slammen met een 3.8 wapen heerlijk je moet alleen op je swing timer letten dus het liefst een paar achter elkaar door.

Btw ik heb toch maar weer wat zitten lezen over warriors en threat (ja op een gegeven moment denk je alles te weten maar als je eerlijk bent kan je eigenlijk altijd nog wat leren).
En nu werd het me niet helemaal duidelijk (verschillende mensen zeggen verschillende dingen) doet een devastate nu meer agro dan een sunder armor vanaf 3 sunder armors?Als je daarbij een standaard value voor weapon dmg in mee neemt?
Zat een beetje naar de ideale cycle te kijken en zag zowaar dat ze TC er tussen hadden gezet evt ipv een sunder armor. Ook heb ik zelf improved HS voor die extra threat in combinatie met SA non stop spammen maar uiteraard werkt dit alleen met voldoende rage en zit nu te twijfelen of ik die improved wil weg laten voor 5 in cruelty voor extra threat.
Uiteraard verschilt het per situatie maar hoor graag wat ideeen.
Toen ik nog tankte had ik Thunderclap wel 90% van de tijd up (of ik moest Rage starved zijn, dan zijn alle attacks welkom).

Theorycrafting :
Devastate doet 101 threat, ongemodificeerd en volgens WoWWiki : This bonus does not scale with the number of sunders on the mob--the in-game tooltip is a bit misleading on this point.
Om verder te gaan op het aantal threat, Devastate pakt de helft van je weapon damage + 35 en plakt daar een platte 101 threat aanvast. Dus hoe beter je gear, hoe meer threat je daarmee krijgt.
Maar het aantal Sunders (schijnt) dus TOTAAL niet uit te maken.

Helaas kan ik niet snel vinden wat de base threat van Sunder Armor is, maar het is in elk geval dat + 301 threat van de hoogste rank Sunder Armor.

Na wat snel rekenen betekend het dat je wapen gemiddeld 330 damage per klap moet doen om minstens gelijk te trekken aan alleen al de bonus van de Sunder Armor rank.

(101 flat threat + 35 + 165 = 301) die 35 is extra damage van de Devastate, de 165 is de weapondamage die je wapen doet via de Devastate Attack (dus 330 omdat Devastate het halveert)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

ImdaMned schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:18:
[...]

Heroic strike zet toch extra threat weg, iets wat je als dps warrior niet wil? Dit in tegenstelling tot slam? Je kan ook mocking blow gebruiken, maar da's vast niet handig : P
precies dat ie zelf HS strike aangaf was denk ik meer bedoelt een keer tussen door als rage spam maar als je met een 2 hander HS naast MS gaat spammen klopt er iets niet, HS is bijna nutteloos met een trage 2 hander. Dan kan je beter cleave blijven spammen.
Maar zoals ie zelf zei het liefst WW en Slam. Zowieso is slam meer dan genoeg om je rage te dumpen.

@hmz slam in pvp? tis een cast he ;(

@ raserian ik lees overal dat devastate toch wel scaled met het aantal sunders tenmisnte bij de guidies op de forums en de betere guilds. Alleen wat jij idd plakt is wat vreemd.
ik heb uiteraard ook altijd TC up maar hun gebruikten hem in de cycle dus bv iedere 6 sec TC.

[ Voor 19% gewijzigd door MantaMania op 12-07-2007 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
[...]

Hij zegt eerst dat je dan alleen MS over houdt om te doen. Ik zeg dat je meer skills in arms hebt om rage kwijt te raken. Vervolgens geeft ie zelf als voorbeeld ook nog HS ... ja sorry hoor, maar dan klopt het toch wat ik zeg, of niet soms?
Denk dat je ergens overheen gelezen hebt want RaseriaN gaf in 1 van z'n eerste posts aan dat ie WEL HS gebruikt in z'n dmg cycle :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmzaniac schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:16:
Ik zit er nog steeds tegenaan te hikken om een warrior puur en alleen voor pvp te levellen, maar ik kan me er gewoon niet aan zetten om weer die vreselijke grind te gaan doen... heb het met meerdere chars al geprobeerd, het lukt gewoon niet.
HEb het zelfde, ben 2 weken geleden begonnen met warrior te lvlen om uiteindelijk met holy pala en lock 3n3 te doen. Ben nu lvl 46 en zit in een dip, het is gewoon niet leuk zo vaak dood te gaan en mobs zo traag te killne. Daarom ga ik nu de horde kant proeven met een shadowpriester:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door MantaMania op 12-07-2007 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

SouLmaN schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:21:
Denk dat je ergens overheen gelezen hebt want RaseriaN gaf in 1 van z'n eerste posts aan dat ie WEL HS gebruikt in z'n dmg cycle :)
Nee ik heb nergens overheen gelezen, het was puur en alleen een reactie op deze post van hem:
RaseriaN schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:49:
Dus.. jij gaat alleen maar MS spammen en met een volle Rage bar rondhobbelen?
*Fuck* 100 Rage maar mn MS is nog niet van Cooldown af!
En dat is dus onzin omdat je ook HS hebt in de arms tree. Ik beweer ook nergens dat je slam etc niet moet gebruiken, maar bovenstaande klopt gewoonweg niet.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

MantaMania schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:21:
[...]

@hmz slam in pvp? tis een cast he ;(
Ben een tijdje voor arena's imp slam gespecced. 0.5 seconde cast op een hamstrung target kan niemand voor wegrennen als je een beetje goed meedraait.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Hmzaniac schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:25:
[...]

Ben een tijdje voor arena's imp slam gespecced. 0.5 seconde cast op een hamstrung target kan niemand voor wegrennen als je een beetje goed meedraait.
Das waar maar volgens mij wel interupten helaas.
en tis 1 sec he hij verlaagt hem met 0.5

[ Voor 6% gewijzigd door MantaMania op 12-07-2007 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

MantaMania schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:26:
[...]

Das waar maar volgens mij wel interupten helaas.
en tis 1 sec he hij verlaagt hem met 0.5
http://www.wowwiki.com/Improved_Slam

2/2 = - 1.0 seconde cast tijd

en sinds 2.0.3 is ie niet meer te pushbacken of interrupten. Geloof me, imp slam is lastig mee te spelen maar je kan er zulke burst damage mee doen... met een volle ragebar op een clothie inrammen en als alles op cooldown zit gewoon alleen maar slam in rammen, dat gaat zo hard.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

@ raserian ik lees overal dat devastate toch wel scaled met het aantal sunders tenmisnte bij de guidies op de forums en de betere guilds. Alleen wat jij idd plakt is wat vreemd.
ik heb uiteraard ook altijd TC up maar hun gebruikten hem in de cycle dus bv iedere 6 sec TC.

Ja ik hoor ook allerlei verschillende berichten, maar heb goede ervaringen met de uitspraken van WoWWiki dus ik blijf nog heel even aan hun mening hangen (totdat ik iets anders vind).
Thunderclap genereert toch niet ZOVEEL threat dat het ook echt opgenomen kan worden in je cycle?
(Improved TC mag dan wel heel goed zijn, maar dan nog.. (heb je linkje?))

MS is de enige ECHTE skill die je uit de Arms tree wilt gebruiken. HS kun je niet vaak gebruiken door de extra threat die die skill geeft. Dus eigenlijk gebruik je alleen de MS uit de Arms tree en pak je WW en Slam uit de Fury tree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Hmzaniac schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:29:

en sinds 2.0.3 is ie niet meer te pushbacken of interrupten. Geloof me, imp slam is lastig mee te spelen maar je kan er zulke burst damage mee doen... met een volle ragebar op een clothie inrammen en als alles op cooldown zit gewoon alleen maar slam in rammen, dat gaat zo hard.
Komt door de leuke formule die achter slam zit ;)

Slam also gets more benefit from slower weapons than Mortal Strike/Whirlwind/Overpower, due to it not being normalized. So while Mortal Strike does better damage with slower weapons due to higher damage range, Slam gets a higher bonus from weapon speed (that is not normalized for non-instant attacks). One other example of non-normalized attack is Heroic Strike (which is a next melee attack).

Niet normalized is dus dat hij lekker gebruik maakt van je weaponspeed en dus kneiter hard kan scalen met de juiste gear en wapens. Combineer dat met Weapon Damage + 140 en 0.5 sec cast en je ragt zo door iemand heen als je het goed doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26
Ik weet niet hoe dat zit met warrior skills, maar ik weet wel dat bij warlocks er geen verschil zit feitelijk tussen een 1.5 sec cast en een 0.5 sec cast. Je zit toch met een 1.5 sec global cooldown, dus vaker dan iedere 1.5 sec kun je het toch niet casten.

Dat werkt niet zo bij warriors?

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 12-07-2007 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden mensen zo goed aan slam als warrior zijn , om dat te doen moet je zoiezo stil blijven staan ... dat is echt te gaar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:59
MantaMania schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:05:
[...]
Btw ik heb toch maar weer wat zitten lezen over warriors en threat (ja op een gegeven moment denk je alles te weten maar als je eerlijk bent kan je eigenlijk altijd nog wat leren).
En nu werd het me niet helemaal duidelijk (verschillende mensen zeggen verschillende dingen) doet een devastate nu meer agro dan een sunder armor vanaf 3 sunder armors?Als je daarbij een standaard value voor weapon dmg in mee neemt?
Zat een beetje naar de ideale cycle te kijken en zag zowaar dat ze TC er tussen hadden gezet evt ipv een sunder armor. Ook heb ik zelf improved HS voor die extra threat in combinatie met SA non stop spammen maar uiteraard werkt dit alleen met voldoende rage en zit nu te twijfelen of ik die improved wil weg laten voor 5 in cruelty voor extra threat.
Uiteraard verschilt het per situatie maar hoor graag wat ideeen.
Ik vind het leuk en leerzaam om te weten hoe andere warriors hun threat (zo snel mogelijk) opbouwen, mag ik vragen hoe jij te werk gaat?
Anderen mogen ook reageren natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:36:
Wat vinden mensen zo goed aan slam als warrior zijn , om dat te doen moet je zoiezo stil blijven staan ... dat is echt te gaar :/
1. Slam is niet normalized op weapon speed, zelfde als HS.
2. Slam kost je als je het goed timed geen volle swing timer waar HS dat wel doet.
3. Slam doet meer damage dan HS,
4. Slam genereert minder threat.
5. Slam verlaagt bij ragedumps je effectieve weapon speed naar 1.5s, waar heroic strike alleen maar extra damage doet op je normale weapon speed.

voor pve boeit het niet dat je stil moet staan, ik bedoel hoe vaak ben jij constant aan het rennen in pve?

en voor pvp is er imp slam, 0.5 seconde cast kan niemand voor wegrennen als je hamstrung bent en de warrior "in" je staat.

Hij is gewoon beter dan heroic strike bij alle 2 handers en zelfs bij veel onehanders. Volgens mij was vanaf 2.0 weapon speed slam beter dan hs, voor pve dan in ieder geval.
RaseriaN schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:35:
[...]

Komt door de leuke formule die achter slam zit ;)

Slam also gets more benefit from slower weapons than Mortal Strike/Whirlwind/Overpower, due to it not being normalized. So while Mortal Strike does better damage with slower weapons due to higher damage range, Slam gets a higher bonus from weapon speed (that is not normalized for non-instant attacks). One other example of non-normalized attack is Heroic Strike (which is a next melee attack).

Niet normalized is dus dat hij lekker gebruik maakt van je weaponspeed en dus kneiter hard kan scalen met de juiste gear en wapens. Combineer dat met Weapon Damage + 140 en 0.5 sec cast en je ragt zo door iemand heen als je het goed doet ;)
Heroic strike is ook niet normalized omdat het een on next melee attack is.

.5 seconde maakt in principe niet uit voor je damage output, want hij triggered nog steeds de GCD, wat betekent dat je alsnog 1 seconde moet wachten. Het grote voordeel aan de 0.5s cast timer is dat mensen minder kans hebben om voor je weg te rennen.

Maar hij blijft gewoon beter dan heroic strike omdat ie je feitelijk zolang je genoeg rage geeft een wapen met een 1.5s attack speed maar de damage van een 3.8 attack speed geeft :)

[ Voor 48% gewijzigd door Hmzaniac op 12-07-2007 16:43 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Zoo ik hou weer een stuk meer van mijn warrior O+ O+

Een vriend (mijn guildmaster :P ) heeft me door de 1e paar outland quests geholpen.
Door die quests in te leveren kreeg ik:
-1 kickass helm
-1 kickass chest
-1 kickass Pants
---------------------------- +
+ 1000 HP, + 30 Agi + 30 Str

Yeeeeeeeeeee Haaaaaaaaaa!

Nu kan ik tenminste standhouden in outland, het helpt echt enorm die HP boost! de mobs hadden eerst namelijk een derde meer HP dan ik. nu staan we bijna gelijk :D (Ik verwacht nog wat leuke HP boostende items waardoor ik gelijk met ze kom)

I O+ mijn war. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Zjanzjak schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:38:
[...]

Ik vind het leuk en leerzaam om te weten hoe andere warriors hun threat (zo snel mogelijk) opbouwen, mag ik vragen hoe jij te werk gaat?
Anderen mogen ook reageren natuurlijk. ;)
Charge en BloodRage of Beserker Rage en BloodRage als opener.
ShieldSlam > Sunder > ShieldBlock > Sunder > Revenge > ShieldSlam > Sunder > Sunder > Sunder > ShieldSlam > TC > Demo Shout en vanaf dat punt dus TC en Demo Shout up houden en ShieldSlam, ShieldBlock, Revenge op CD houden en HS gebruiken. Heel af en toe Sunder (improved versie) voor goedkope verversing van de timer :)

Improved Sunder > Devastate qua Rage/Threat zover als ik weet

[ Voor 5% gewijzigd door RaseriaN op 12-07-2007 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:21:
[...]

Toen ik nog tankte had ik Thunderclap wel 90% van de tijd up (of ik moest Rage starved zijn, dan zijn alle attacks welkom).

Theorycrafting :
Devastate doet 101 threat, ongemodificeerd en volgens WoWWiki : This bonus does not scale with the number of sunders on the mob--the in-game tooltip is a bit misleading on this point.
Om verder te gaan op het aantal threat, Devastate pakt de helft van je weapon damage + 35 en plakt daar een platte 101 threat aanvast. Dus hoe beter je gear, hoe meer threat je daarmee krijgt.
Maar het aantal Sunders (schijnt) dus TOTAAL niet uit te maken.
The threat schaalt inderdaad niet direct met het aantal sunders, de damage die Devastate doet echter wel, wat weer resulteert in hogere threat dus. Het is dus wel de moeite waard om 5 sunders aan te brengen.
Tegen 1 mob en geen Imp TC is het gebruik van TC tijd en rage verspilling. Spam liever Shield Slam en ShieldbBlock/Revenge, en als deze beide op cool down zitten sunder(tot 5 sunders)/devastate. Als je er genoeg rage voor hebt ondertussen HS blijven doen. Met genoeg rage en een fatsoenlijk wapen moet je dan met een cycle shield slam, revenge, devastate en HS ophouden de 1000 TPS kunnen doorbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

RaseriaN schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:33:
MS is de enige ECHTE skill die je uit de Arms tree wilt gebruiken. HS kun je niet vaak gebruiken door de extra threat die die skill geeft. Dus eigenlijk gebruik je alleen de MS uit de Arms tree en pak je WW en Slam uit de Fury tree.
Kijk, daar kan ik het nou weer wel mee eens zijn ...

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:44:
The threat schaalt inderdaad niet direct met het aantal sunders, de damage die Devastate doet echter wel, wat weer resulteert in hogere threat dus. Het is dus wel de moeite waard om 5 sunders aan te brengen.
Tegen 1 mob en geen Imp TC is het gebruik van TC tijd en rage verspilling. Spam liever Shield Slam en ShieldbBlock/Revenge, en als deze beide op cool down zitten sunder(tot 5 sunders)/devastate. Als je er genoeg rage voor hebt ondertussen HS blijven doen. Met genoeg rage en een fatsoenlijk wapen moet je dan met een cycle shield slam, revenge, devastate en HS ophouden de 1000 TPS kunnen doorbreken.
Ah nu zie ik het goed op WoWWiki.
Hij doet PER Sunder Armor 35 damage meer!

Dus 5x 35 (5 Sunders ) = 175 meer threat en tel daar 101 flat threat bij op en je zit op 276 threat van een Devastate (zonder weapon damage!) tov. de 301 damage van een Sunder Armor.
Dus MantaMania, ik denk ook dat je vanaf 3 a 4 Sunders (ligt aan je wapen) beter Devastate kan gaan gebruiken qua Threat maarja, 5 Sunders geeft weer meer Threat ;)

Crap ik post wel heel veel... valt het op dat ik niks te doen heb @ work :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door RaseriaN op 12-07-2007 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

5x35 is meer dan 175 threat. Je vergeet je defensive stance + talents voor extra threat.

Maar uiteindelijk is 5 sunders altijd beter, als je ziet hoe snel je die erop krijgt. Hoewel ik op gruul een offtank lekker 5 sunders erop laat plakken, dan kan ik gelijk een goede rotatie beginnen en dat helpt de dps wat.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Hmzaniac schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:29:
[...]

foutje idd en niet meer te pushbacken o dat klinkt goed ;)
Voor pve was het altijd heerlijk nu dus ook beter voor pvp nog niet geweldig natuurlijk maar je kan er meer mee.

@ raserian:
Threat cycle
Shield Slam 1,556
Revenge 759
Thunder Clap 510
Sunder Armor 450
Cycle threat 3,275Not that in the above example, Thunder Clap should not be spammed on the target, so long as that target misses 5 Sunder Debuffs. Adding Devastate brings even more variety to threat cycles, which allows us to define building and holding threat cycles for the protection specced warrior.

Building threat cycle | Holding threat cycle
Shield Slam 1,556 | Shield Slam 1,556
Revenge 759 | Revenge 759
Sunder Armor 450 | Devastate 5 486
Sunder Armor 450 | Devastate 5 486
Cycle threat 3,215 | Cycle threat 3,287
Please do note that, while Devastate may give a higher instant threat output than Sunder Armor around 3 applications of Sunder, depending on your weapon speed, getting 5 Sunders up is more beneficial to your threat output than to keep Devastating at 2 Sunders. Also in the above example, Thunder Clap may once again be favorable if you're facing multiple targets or for the extra debuff on your target. Don't forget to use Heroic Strike simultaneously!
http://forums.wow-europe....ml?topicId=94319875&sid=1
iets onder de helft van de pagina staat dit stukje dus.

LEuk dat iedereen toch snel tot de zelfde conclusies komt en toch weer wat leert ;)
Maar idd tis niet de threat maar dmg nu zie ik hem ook. Uiteraard wil ik ook zsm 5 x SA erop hebben maar ik vroeg me dus af in hoevere dat te vergelijken is met Devastate.

[ Voor 6% gewijzigd door MantaMania op 12-07-2007 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:15
Ras devastate doet aardig wat extra threat voor elke sunder op het target, afaik devastate + HS spam >>>> Sunder + heroic spam :)

Edit: Ah f_ck pagina open laten staan en zonder refresh replyen = slim...
Anyways, 5 sunders spammen en ondertussen revenge cd houden + heroic queuen als je teveel rage hebt, daarna ipv sunders deva gebruiken zou theoretisch altijd beter moeten zijn.

[ Voor 49% gewijzigd door porn* op 12-07-2007 16:57 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

porn* schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:54:
Ras devastate doet aardig wat extra threat voor elke sunder op het target, afaik devastate + HS spam >>>> Sunder + heroic spam :)
Aan de andere kant kan je wel je SA improven maar niet je devastate (focussed rage uitgezonderd).

En shield slam niet vergeten das op alle fronten de beste (uiteraard met revenge)

[ Voor 11% gewijzigd door MantaMania op 12-07-2007 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben 2H axe warrior (pvp) , dus jullie raden mij aan om dus echt slam te gaan gebruiken ? zoja moet ik dan talents in imp slam zetten ? ik gebruik wel vaak ww , moet ik dan ook imp ww gebruiken ? ben benieuwd wat de pvp'ers ervan vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
MantaMania schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:58:
[...]

Aan de andere kant kan je wel je SA improven maar niet je devastate (focussed rage uitgezonderd).
Maar effe uit m'n hoofd is deva nog altijd de cheapste move qua rage/threat verhouding, na 3-4 sunders ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:57:
Ik ben 2H axe warrior (pvp) , dus jullie raden mij aan om dus echt slam te gaan gebruiken ? zoja moet ik dan talents in imp slam zetten ? ik gebruik wel vaak ww , moet ik dan ook imp ww gebruiken ? ben benieuwd wat de pvp'ers ervan vinden...
Je kan het eens proberen maar over het algemeen is slam in pvp erg lastig hoor, zoals hmnzi zeg is leuk in theory maar in de uitvoering denk ik een stuk lastiger.
Je moet goed mee draaien echt in je target staan en hamstring er minimaal op hebben.
En daarbij kost het je de nodige talent points.

@ porn

Daar twijfel ik dus over aan de hand van deze tabel die is gebaseerd op max talents:

| Rage | Sec
Shield Slam (Rank 6) | 92 | 1037
Revenge (Rank 8) | 380 | 506
Devastate (Rank 3) [5]-Slow | 45 | 357
Thunder Clap (Rank 7) [5] | 36 | 340
Devastate (Rank 3) [5]-Fast | 41 | 324
Sunder Armor (Rank 6) | 50 | 300
Devastate (Rank 3) [0]-Slow | 25 | 198
Devastate (Rank 3) [0]-Fast | 21 | 170

Heroic Strike (Rank 10)Fast | 49 | 474
Heroic Strike (Rank 10)Slow | 45 | 342
Cleave (Rank 10)Fast | 23 | 243
Cleave (Rank 10)Slow | 18 | 200
Rage refers to threat per rage.
Sec refers to threat per second.
All instant abilities in this example are maximum talented.
Heroic Strike cost assumes rage loss by damage for that attack.
Simulation gear equivalent to pre-Karazhan & pre-heroic

[ Voor 43% gewijzigd door MantaMania op 12-07-2007 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ARggh ik heb het weer na me reintsall windows. Als ik shapeshift (druid) verdwijt me poppetje gewoon van me scherm en zie ik alleen nog maar de schaduw onder em.. Open ik me char venster, dan komt ie weer tevoorschijn.. Iemnad dit ook al is gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:24
Weakling schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:40:
[...]

Huh? WW, Slam en Flurry zijn toch echt typisch Fury talents, die je als Arms specced Warrior toch niet echt standaard gaat gebruiken lijkt me ...
31/30 pve dps build ->imp slam/ms/ww

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
MantaMania schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 17:00:
[...]
@ porn

Daar twijfel ik dus over aan de hand van deze tabel die is gebaseerd op max talents:
Ja had ff zitten kijken maar ik vraag me af hoe ie daar aan z'n nummertjes komt, ik vertrouw dat nooit als ik het zelf niet na kan rekenen. Sowieso:

code:
1
2
3
Devastate (Rank 3) [5]-Slow |   45 | 357
Devastate (Rank 3) [5]-Fast |   41 | 324
Sunder Armor (Rank 6)       |   50 | 300

Even vergeleken, nadat er 5 sunders op zitten, kost sunder idd minder threat per rage (rage cost SA 15-3-3 = 9 tov 15-3 = 12) dus theoretisch is sunder beter volgens de tabel. Maar als dat zo is, waarom is de tps van devastate dan beter? Het zijn beiden instants namelijk, en uitgaande van vaste inkomende rage kun je vaker sunders spammen. En hoeveel dps wapen heeft ie gebruikt? Wat was de speed (ik zie alleen slow, zou alles van 2.5 tot 2.9 kunnen zijn).

Edit: ik bedoel maar, dat in theorie alleen volgens deze tabel al, devastate op een gegeven moment (gearwhise) beter is omdat ie scaled. Waar het breakingpoint precies ligt durf ik zo ook even niet te zeggen, ff geen zin om uitgebreid te rekenen :P

[ Voor 16% gewijzigd door porn* op 12-07-2007 18:10 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laten we het even op een andere boeg goeien .. genoeg warrior theorycrafting :P
Hmzaniac schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 18:22:
[...]
Ja, laten we het over warlock builds hebben :+
:( 8)7 :(
:+ ;)

ga rustig door hoor , maar op de achtergrond een andere discussie kan geen kwaad

darkmoon fair is nog een paar dagen naast thunder bluff :)
hoe goed kunnen jullie overweg met dat kanon ?? :D

de Tonks werken dit keer wel !! :D

(2 maand geleden een pleurisberg leather dingen gemaakt .. bleek dat ik teveel van de eerste twee leather dingen gemaakt had - en had nog een voorraadje animal drop dingen, knalde dwars door de eerste reputation tier heen., en kon ze dus niet meer inleveren .. oeps .. zat ik daar met een voorraadje relatief nutteloze leather ..kon ze ook niet al te goed voor meer dan gebruikelijk veel geld kwijt op de ah .. wat je wel zou verwachten rond een festival met turnin items .. maargoed .. wel kwijt geraakt . en vol goede moed - toch nog wat andere items gekocht/gezocht en ingeleverd ondertussen , vlakna dat darkmoon weg was een aantal leather dingen voor het volgende tier gemaakt .. van die items waar je 14 heavy/thick? leather in mag gooien , een of ander harnass (kan hiervandaan de naam niet opzoeken) .. anyway .. gister ook maar eens naar darkmoon gelopen .. drop ik 2 of 3 van die leather dingen en stackje animal parts ... en ja hoor ... weer over de volgende reputation level heen ...

(iemand horde op agrammar die 2 leather turnins wil kopen ... niet duur, vriendenprijsje ;) )

ook fijn altijd .... dat je dan wegloopt.. nog een keer kijkt wat je inventory is .. en dan ziet dat je een nagenoeg complete stack hebt van een andere turnin .. er slechts 1tje mist ..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2007 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 18:06:
laten we het even op een andere boeg goeien .. genoeg warrior theorycrafting :P
Ja, laten we het over warlock builds hebben :+

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien was ik blind maar kon nergens het kanon vinden op de Darkmoon Faire :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij staat inderdaad wat verstopt
als je de lift van thunder bluff omhoog gaat, dan heb je rechts de guild tabard vendor , general good , en nog 2 andere hutjes... daar zie je een darkmoon vlag staan ..

loop tussen de vendors door en voila :)

happy flying ;) .. and don't blame me for the repair bill ;) :D

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2007 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Welke instance moet je doen als je lvl 27 bent? Alliance Human Mage ben ik. Fire critical mage word ik uiteindelijk. Stockades lijkt me de meest logische?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadowfang Keep level 22-30 Silverpine Forest
The Stockade level 24-32 Stormwind Alliance
Blackfathom Deeps level 24-32 Ashenvale

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2007 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carnagy schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 19:19:
Welke instance moet je doen als je lvl 27 bent? Alliance Human Mage ben ik. Fire critical mage word ik uiteindelijk. Stockades lijkt me de meest logische?
Fire criti ?

daar heb ik nooit van gehoord
je bedoelt fire mage ?

Als ik jou was voor pvp zou ik fire nemen , voor leveling meer frost
ik moet met frost om de 6 mobs pas wat drinken en met mijn fire mage om de 4

terwijl de mobs jou in frost maar 3x raken ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:29

Valkyre

Kitesurf FTW!

argh ik laatste via wowace een aantal mods toegevoegd
maar nu heb ik in het midden een wit kruisje (met pijltjes) dat zegt: Move the location of the aggro warning
super irritant maar ik kan hem niet verplaatsten of wat dan ook, weet iemand het is? en hoe ik hem weg krijg :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Ding 60! heb me epic Wh00T11!!! hij is zo mooi en dik die blauwe elekk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle shadowpriest die misschien van plan waren te rerollen omdat shadowpriest "zuigt" in pvp hier een kleine steun dat het wel kan :) Pfff wat kan die gast er wat van zeg.. http://www.warcraftmovies.com/stream.php?id=42008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 21:31:
[...]

Fire criti ?

je bedoelt fire mage ?

fire crit mage = scorch build mage. Zoiets dus

[ Voor 3% gewijzigd door ImdaMned op 12-07-2007 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 17:32:
ARggh ik heb het weer na me reintsall windows. Als ik shapeshift (druid) verdwijt me poppetje gewoon van me scherm en zie ik alleen nog maar de schaduw onder em.. Open ik me char venster, dan komt ie weer tevoorschijn.. Iemnad dit ook al is gehad?
Probeer eens de Cache folder te verwijderen. Of als je dat te eng vind ;-) gewoon even renamen naar Cache.old ofzo

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
[...]

Fire criti ?

je bedoelt fire mage ?

Zit op een PvP Server (trollbane) Is idd deels gemaakt om de PvP-en, maar ook voor t raiden. build is 10/47/3 ofzo. ik gebruik nova en en CoC om de poppetjes van me af te houden. Fireball doet zo nu en dan al 250 damage + die incinerate erachteraan dan :)

Heb nu al 2000 mana :)

Mn char = deze: http://armory.wow-europe....xml?r=Trollbane&n=Carnagy

ben intussen al wel lvl 28 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmzaniac schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:36:
[...]

En toch levellen echte mannen prot van 10 tot 70 :P

Ik heb een keer de neiging gehad om arms te respeccen in de lvl43-55 range, waarbij alle mobs net wat sterker zijn, je er langer over doet en lastigere quests hebt, maar toen had ik zoiets van ach joh, het is maar een paar leveltjes...

ik zou het iig nooit opnieuw doen :D
Ik ben vanaf 1 tot 70 prot geleveled. Ik had zoiets van: he, zoveel minder dmg, altijd welkom, puntje daarin steken. Ik weet nog wel dat ik in searing gorge met een andere warrior een quest deed, toen zei ie: MS ftw, ik dacht bij mezelf: wat een naab, hij bedoel zeker heroic strike.

Trouwens een maandje terug server migrate gedaan, goede keus, op mn oude server zat ik echt alleen kara te doen omdat we geen 25 man hadden, en omdat het veel casual noobs waren. Nu hebben we void reaver en lurker below down, niet de moeilijkste bosses, maar veel potentie in deze nieuwe guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:56
Ik was wat aan het surfen op internet. Ik zocht wat art van Blood elves om precies te zijn toen ik wat erg leuke plaatjes vond O+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1cefd6503919a2b1e2aa64076b2c1bea/full.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/50c0d915664522cdf71351db2eca2b32/full.jpg

Wie wil er nu niet met een blood elfje meer spelen? :9

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

SouLmaN schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:01:
[...]

tbh maakt of breekt een goede tank nog steeds een groep, of het nu een 5, 10 of 25 mans groep is. Healers kunnen doen wat ze willen, als de tank 2 groepen pulled of agro verliest is het een wipe.
Als daarentegen je tank Mob 1 trekt, je DPS1 Mob 2 trekt, je DPS2 Mob 3, etc trekt is het alsnog een wonder dat je healer iedereen up weet te houden. Mocht DPS(1/2/3) daarentgen na je eerste battle damage-meters gaat reporten zeg ik, als tank of als healer (niet als beide, is me ook al overkomen :X) alsnog vriendelijk bedankt en tot ziens (en dan niet zo vriendelijk en hopelijk tot nooit weer ziens).

* pasta is helaas genoeg dit al vaak genoeg tegengekomen ;(

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:20

Technicality

Vliegt rechtsom...

ach, dat gezeur over verschillende mobs trekken of rage mitigating armor etc... Gewoon een pala maintank in heel kara, das pas humor! Na de protpala buff worden ze helemaal imba.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 02:45:
Ik was wat aan het surfen op internet. Ik zocht wat art van Blood elves om precies te zijn toen ik wat erg leuke plaatjes vond O+

[afbeelding][afbeelding]

Wie wil er nu niet met een blood elfje meer spelen? :9
Komt vast van die warcraft porn site :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

w00000t, gister level 70 gedinged, vandaag maar beginnen aan kara preq en andere quests verder doen voor dikke $$. Ik was 70 voordat ik klaar was in nagrand, dus daar ook al lekker wat geld verdient. Nog paar q's daar en dan blade's edge :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:32
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 07:34:
[...]

Komt vast van die warcraft porn site :p
waar denk je dat mijn signature vandaan komt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[geile vrouwenstem] Ohhhhhh bruistablet neeeeeem me! [/geile vrouwenstem]

?

:X

[ Voor 37% gewijzigd door ImdaMned op 13-07-2007 08:50 . Reden: Kan geen plaatjes zien : ) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:29
iemand deze al tegengekomen?

Patchnotes

enige hoogte punten die mij opvielen

Pets are now affected by Paladin greater blessings (nog meer lifetappen voor locks? ;))
Polymorph duration against PvP targets has been reduced to 10 seconds
Blessing of Sacrifice now has a 1-minute cooldown (maiden moeilijker?? lol)
Blind duration reduced to 8 seconds, cooldown reduced to 1 minute, Blinding Powder is no longer required to use (wtf gaan ze rogues buffen??? snel nog maar even mn fadeleaf verkopen)

Pets will no longer chase players that Vanish. (helaas)

en nee ik ga ze hier niet copy pasten ze zijn nogal lang nl ;)

ziet er naar uit dat alle lose control of your char zijn generfed naar 10 sec (sap sheep MC ed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Gisteren eindelijk weer eens gerespecced richting Fury en moet zeggen, het bevalt wel weer!
Arms is wel van de dikke nummers en van de lompe acties, maar Fury geeft gewoon zoveel meer plezier met spelen en ook veel meer interactie met het gevecht tov. Arms.

Wat me wel opviel gisteren, ik had alle gear omgezet en gems gewijzigd en toen zat ik op 135 hit rating. En met de Precision talent (3x 15.8 hitrating = 47.4) zou ik dan op 182.4 hit rating moeten uitkomen.
Maar als ik in mijn Character Screen of op Armory kijk, blijft het op 135 Hit Rating hangen :(

Heb gisteren trouwens een hele mooie guide gevonden over Devastate.
Ging in op de vergelijking met Heroic Strike, Sunder Armor en Improved Sunder Armor en waar de zo-geheette turning points lagen tussen de betreffende skills qua Threat en Rage.
Kan alvast wel vertellen, het is vele malen beter dan wij allemaal hebben gedacht ;)
Zal hem vanmiddag even posten zodra mijn halve werkdag is afgelopen :Y)

Fury Spec!
Blind duration reduced to 8 seconds, cooldown reduced to 1 minute, Blinding Powder is no longer required to use
Kijk, dat is nog eens een buff waar Rogue's wat aan hebben! De consumable's waren de problemen niet meer aangezien het overal wel vandaan te pickpocketten was, maar die hoerige CD was te lang.
Pets will no longer chase players that Vanish
Ook erg mooi! Tenminste echt Out-of-Stealth gaan en niet door een hoerige pet worden geowned.

[ Voor 18% gewijzigd door RaseriaN op 13-07-2007 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000

Bezulba

Formerly known as Eendje

• Scholomance
o Ras Frostwhisper's Frost Armor Chilled effect is now properly classified as a snare mechanic.
eindelijk! al zo lang op gewacht!

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

[...]

Nouja ik ben sinds ik 70 ben is gerespecced naar Fire en de grap is dat ik nu doordat ik meer dmg doe toch meer mobs kan slopen voor me mana op is. Dus die vergelijking klopt niet hellemaal. Op de lagere lvl's zal het wel kloppen maar later dus niet meer als je genoeg +spell heb. En pvp zou ik toch echt frost nemen hoor O+.

Ik had eerst op low lvl idd fire (tot 20-30 ofzo) en ben toen overgestapt naar frost dat heb ik tot 70 aangehouden maar het werd is tijd voor wat anders dus ben ik weer terug naar fire gegaan ;). Tis wel ff wennen moet ik zeggen maar goed ff doorbijten en dan krijgen we dat ook wel door.
DJ? Nee dus ;).

[ Voor 7% gewijzigd door William/Ax3 op 13-07-2007 09:39 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:54
Frost is lekker voor pvp hoor .. Arcane Frost :)

kijk maar in ranking's meeste high clas mages zijn arcane frost is best een goeie combo , al hou ik toch meer van me flammetjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:32
Blessing of Kings, Light, Might, Salvation, Sanctuary and Wisdom increased to 10 minutes.

Greater Blessing of Kings, Light, Might, Salvation, Sanctuary and Wisdom increased to 30 minutes.
nice! ik lees nog ff verder

/edit dat waren wel de meest boeiende (voor mij iig) wijzigingen

[ Voor 12% gewijzigd door BootVluchteling op 13-07-2007 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
RaseriaN schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 09:06:
Gisteren eindelijk weer eens gerespecced richting Fury en moet zeggen, het bevalt wel weer!
Arms is wel van de dikke nummers en van de lompe acties, maar Fury geeft gewoon zoveel meer plezier met spelen en ook veel meer interactie met het gevecht tov. Arms.

Wat me wel opviel gisteren, ik had alle gear omgezet en gems gewijzigd en toen zat ik op 135 hit rating. En met de Precision talent (3x 15.8 hitrating = 47.4) zou ik dan op 182.4 hit rating moeten uitkomen.
Maar als ik in mijn Character Screen of op Armory kijk, blijft het op 135 Hit Rating hangen :(
character screen neemt die strats niet mee van je talentree volgens mij
niet alle talent abilities worden meegenomen in die display

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000

Bezulba

Formerly known as Eendje

William/Ax3 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 09:17:
[...]

Nouja ik ben sinds ik 70 ben is gerespecced naar Fire en de grap is dat ik nu doordat ik meer dmg doe toch meer mobs kan slopen voor me mana op is. Dus die vergelijking klopt niet hellemaal. Op de lagere lvl's zal het wel kloppen maar later dus niet meer als je genoeg +spell heb. En pvp zou ik toch echt frost nemen hoor O+.

Ik had eerst op low lvl idd fire (tot 20-30 ofzo) en ben toen overgestapt naar frost dat heb ik tot 70 aangehouden maar het werd is tijd voor wat anders dus ben ik weer terug naar fire gegaan ;). Tis wel ff wennen moet ik zeggen maar goed ff doorbijten en dan krijgen we dat ook wel door.
zeg, ben jij die DJ?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Bokkie schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 09:23:
[...]
Wat dat betreft is dat scherm (en dus ook armory) onbetrouwbaar als indicator van hoe goed een character is. Niet alle talents worden doorberekend. Je hebt altijd gear+talent build nodig om een beeld te hebben van een character. Ik heb maar iets van 800 frost damage, maar in Karazhan doe ik niet onder voor de 1000+ locks. Komt door deep frost spec, zou ik arcane/frost speccen, dan zie je mijn frost damage opeens richting 1000 schieten, maar dan komt ik threat wise al snel in de problemen bij critrows die 225% damage doen...

Edit: Niet alle talents kunnen ook worden doorberekend..

[ Voor 4% gewijzigd door Perox op 13-07-2007 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Perox schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 09:33:
[...]

Wat dat betreft is dat scherm (en dus ook armory) onbetrouwbaar als indicator van hoe goed een character is. Niet alle talents worden doorberekend. Je hebt altijd gear+talent build nodig om een beeld te hebben van een character. Ik heb maar iets van 800 frost damage, maar in Karazhan doe ik niet onder voor de 1000+ locks. Komt door deep frost spec, zou ik arcane/frost speccen, dan zie je mijn frost damage opeens richting 1000 schieten, maar dan komt ik threat wise al snel in de problemen bij critrows die 225% damage doen...

Edit: Niet alle talents kunnen ook worden doorberekend..
Clan Wulf nog een beetje actief? Kan er bijna niks over vinden.

Nog gefeliciteerd met je verjaardag vorige week :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Bosmonster schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 09:46:
[...]

Clan Wulf nog een beetje actief? Kan er bijna niks over vinden.

Nog gefeliciteerd met je verjaardag vorige week :P
Clan Wulf doet het nog, is een multi game gilde, dus minder /affected door World of Warcraft perikelen alleen. :)
We zijn wel te klein om Gruul ofzo te doen en dat doen we dan ook samen met Reprisals Call en Order of the Rose Croix. Niet dat het al erg wil lukken trouwens, alleen nog Maulgar neer, en nu ook nog vakantietijd dus gaat het allemaal niet zo rap. Bovendien plannen ze Gruul raids altijd op een zondag, dan kan ik niet! :(

Hoe is het met Odins Fury dan? SSC al leeg? ;)

Dank voor de felicitaties btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

BootVluchteling schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 09:23:
[...]

nice! ik lees nog ff verder

/edit dat waren wel de meest boeiende (voor mij iig) wijzigingen
zou wel lekker zal als die echt zo zijn kan het haast niet geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Kijk, dat is nog eens een buff waar Rogue's wat aan hebben! De consumable's waren de problemen niet meer aangezien het overal wel vandaan te pickpocketten was, maar die hoerige CD was te lang.

[...]

Ook erg mooi! Tenminste echt Out-of-Stealth gaan en niet door een hoerige pet worden geowned.
Ik zie het meer als 2 fixes waar al 2 jaar om gevraagd wordt... magoed had er qua powders verder ook niet zo heel erg grote problemen mee. Die pet fix... mwah eerst zien dan geloven. Blizz riep al lang geleden dat ze het op gingen lossen, toen dat niet lukte was het ineens meer dan een jaar lang "working as intended" en nu gaat het ineens wel opgelost worden? Ik ben sceptisch B)
Bokkie schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 09:23:
[...]

Jep voor zowel rogues als warriors zie je de extra hit die talents geeft niet terugkomen. Volgens mij is dat omdat je anders een scheve verhouding krijgt met het aantal +hit dat je ziet, en het percentage in de hover. Magoed is maar net hoe je 't wil zien natuurlijk. Gewoon stiekem erbij optellen, enne, niet stoppen voor je over de 200 zit (meer hit = meer ruimte voor crits = meer rage en flurries = maaimachine).

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Je hebt 2 puntjes in overpower, ik neem aan dat je deze dan ook vaak gebruikt als het kan. Dat wil zeggen dat je veel moet stance switchen! (aangezien je als fury waarschijnlijk vooral in Berserker zit)

Heb je dan geen TM nodig??

@ Porn*

Hoe krijg je dan nog meer + hit?

[ Voor 6% gewijzigd door RMB op 13-07-2007 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Perox schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 09:56:
[...]

Clan Wulf doet het nog, is een multi game gilde, dus minder /affected door World of Warcraft perikelen alleen. :)
We zijn wel te klein om Gruul ofzo te doen en dat doen we dan ook samen met Reprisals Call en Order of the Rose Croix. Niet dat het al erg wil lukken trouwens, alleen nog Maulgar neer, en nu ook nog vakantietijd dus gaat het allemaal niet zo rap. Bovendien plannen ze Gruul raids altijd op een zondag, dan kan ik niet! :(

Hoe is het met Odins Fury dan? SSC al leeg? ;)

Dank voor de felicitaties btw :)
Odins Fury is enigszins uit elkaar geklapt sinds TBC. Begin van het jaar al de spin-off naar Reverence. En nu zijn er weer veel mensen verdwenen, mezelf incluis. Toch jammer, was een van de oprichters van Odins Fury 2,5 jaar geleden.

Ik ga nu waarschijnlijk naar Reverence waar de meeste van mn vrienden zitten. Ze hebben Kara op farm, maar zijn nog niet groot genoeg om 25-man raids te doen, dus daar hoop ik ze een handje bij te kunnen helpne. Ze zijn logischerwijs nogal streng met aannemen van nieuwe mensen, om een hechte club te houden. Maar het zijn allemaal ervaren en goed gegearde mensen, dus zodra er aan 25-man raids begonnen kan worden zullen ze er snel doorheen gaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 13-07-2007 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

porn* schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:12:
Ik zie het meer als 2 fixes waar al 2 jaar om gevraagd wordt... magoed had er qua powders verder ook niet zo heel erg grote problemen mee. Die pet fix... mwah eerst zien dan geloven. Blizz riep al lang geleden dat ze het op gingen lossen, toen dat niet lukte was het ineens meer dan een jaar lang "working as intended" en nu gaat het ineens wel opgelost worden? Ik ben sceptisch B)
True, het is al vaker gefixed en later weer teruggedraaid of gewoon nooit opgelost. Als de Vanish fix werkt, dan zul je een hoop Hunters zien gaan QQ'en omdat de Rogue's ineens overpowered zijn ;)
Jep voor zowel rogues als warriors zie je de extra hit die talents geeft niet terugkomen. Volgens mij is dat omdat je anders een scheve verhouding krijgt met het aantal +hit dat je ziet, en het percentage in de hover. Magoed is maar net hoe je 't wil zien natuurlijk. Gewoon stiekem erbij optellen, enne, niet stoppen voor je over de 200 zit (meer hit = meer ruimte voor crits = meer rage en flurries = maaimachine).
Ik tel het er ook rustig bij, want met 135 hit rating had ik sowieso niet aan Fury begonnen. Dus met 180+ ben ik op dit moment tevreden, samen met ~25% crit en ~2000AP in BeserkerStance en met eigen buffs. Met 25% Crit zit je redelijk vaak met Flurry up en dat speelt toch wel heerlijk!

Ben benieuwd of ik ook met een Fury Warrior de DPS lijsten kan aanvoeren, met mijn Rogue lukte dat destijds ook ;) (Om later ooit gigantisch in de pan te worden gehakt door een Fury Warrior :P)
RMB schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:18:
Je hebt 2 puntjes in overpower, ik neem aan dat je deze dan ook vaak gebruikt als het kan. Dat wil zeggen dat je veel moet stance switchen! (aangezien je als fury waarschijnlijk vooral in Berserker zit)

Heb je dan geen TM nodig??

@ Porn*

Hoe krijg je dan nog meer + hit?
Improved Overpower is maar 2 points en aangezien op die plek geen andere mooie damage filler zit heb maar die gekozen. Sowieso start het gevecht ongeveer altijd in BattleStance, dus als je dan even een dodge krijgt kun je een leuke crit krijgen en je Perma-Flurry aan de gang halen ;)

Who needs TM when you have Anger Management and Unbridled Wrath? ;)

+hit krijg je ALLEEN van talents en van gear. Je krijgt het er niet bij via stats (Strenght, Agility etc.)

[ Voor 20% gewijzigd door RaseriaN op 13-07-2007 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
RaseriaN schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:29:
True, het is al vaker gefixed en later weer teruggedraaid of gewoon nooit opgelost. Als de Vanish fix werkt, dan zul je een hoop Hunters zien gaan QQ'en omdat de Rogue's ineens overpowered zijn ;)
Flare ftw? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
@RMB: meer hit items of veel +hit gems :)

Ik denk dat ik voor fury geen imp OP zou pakken, omdat stancedance te veel tijd en rage kost (GCD!). Het is aardige dmg (1h) maar niet meer dan dat. Ach 't is een kwestie van smaak.

Toevallig gisteren nog even Gruul gedaan waarbij een maat van me in fury dps gear zat. HET grote probleem van fury warriors is nog steeds de aggro die ze pullen. Je zit gewoon tegen een roof waarbij ik lekker tussen 65-80% van de boss z'n HP vanish en dan weer voluit kan gaan. Daar kan je gewoon niet tegenop.
Waar Ras op doelt is wegrennen, vanish, WTF destealthed door die kl#tepet. Dat gaat ze dan dus niet meer lukken. Verder denk ik niet dat het HEEL veel invloeg op de rogue vs hunter battles zal hebben.

[ Voor 23% gewijzigd door porn* op 13-07-2007 10:47 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buckwhead
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:06
Patchnotes
Relaxed, de AQ enchants (Subtlety, Threat, Shadow power etc) zijn vanaf 2.2 bij vendors te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Buckwhead schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:47:
[...]

Relaxed, de AQ enchants (Subtlety, Threat, Shadow power etc) zijn vanaf 2.2 bij vendors te koop.
Yeah, ben wel benieuwd naar welke rep je nodig hebt (neem aan revered en geen exalted..) en welke mats ze eraan koppelen.

Wel een goeie zet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

porn* schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:43:
@RMB: meer hit items of veel +hit gems :)

Ik denk dat ik voor fury geen imp OP zou pakken, omdat stancedance te veel tijd en rage kost (GCD!). Het is aardige dmg (1h) maar niet meer dan dat. Ach 't is een kwestie van smaak.
Probleem is, ik heb al die tijd op Tanking gefocused en uit de aantal heroics en quests die ik gedaan heb is mijn Fury gear komen rollen. Net zoals mijn MH en OH en mn 2Hander met Arms. Gelukkig zijn alle Rogue's Dagger Specced en alle andere Warriors Protection dus kan ik mooi de Spiteblade gaan looten zodra die dropped ;)
Toevallig gisteren nog even Gruul gedaan waarbij een maat van me in fury dps gear zat. HET grote probleem van fury warriors is nog steeds de aggro die ze pullen. Je zit gewoon tegen een roof waarbij ik lekker tussen 65-80% van de boss z'n HP vanish en dan weer voluit kan gaan. Daar kan je gewoon niet tegenop.
In feite moet een Fury Warrior alle mogelijke Aggro verlagende buffs op hem moeten krijgen anders kun je gewoon weg niet voluit gaan, want je gaat geheid tegen het threatplafond zitten en dan kun je wel opdoeken met je DPS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Vraag me af of pet op ge-vanish-te rogue misschien nog wel werkt als de hunter BW aanzwengeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
RaseriaN schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:51:
[...]

In feite moet een Fury Warrior alle mogelijke Aggro verlagende buffs op hem moeten krijgen anders kun je gewoon weg niet voluit gaan, want je gaat geheid tegen het threatplafond zitten en dan kun je wel opdoeken met je DPS ;)
Mooi is dat altijd, boss onder 20%, dps warriors gebruiken wat cooldowns, SPLAT, dode dps warriors :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
@Ras jup die maat van me heeft dus best aardige stats (2.5K AP buffed, 25 crit in zerker, 226 hit) maar zat nog niet eens op 75% van mijn dmg. Vanish = win ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
porn* schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:43:
Waar Ras op doelt is wegrennen, vanish, WTF destealthed door die kl#tepet. Dat gaat ze dan dus niet meer lukken. Verder denk ik niet dat het HEEL veel invloeg op de rogue vs hunter battles zal hebben.
Weet ik, en hij geeft aan dat hunters dan gaan whinen, maar het is zo makkelijk te counteren met flare lijkt me. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:56
Zijn er hier nog mensen op Daggerspine realm die behoefte hebben aan een leuke horde guild??
Met een aantal mensen van dit forum speelde we eerst het spel Rose Online, maar omdat dat spel inmiddels zijn einde gevonden hebben, waren we genoodzaakt om naar een andere game over te gaan. Dit is dus WoW geworden.

We gaan als de guild eenmaal staat leven op Daggerspine horde onder de guildnaam Legion of Tweakers.
Dus wie zin heeft mag komen. Whisper Zeror voor info. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 13-07-2007 11:05 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Exitium schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:59:
[...]

Weet ik, en hij geeft aan dat hunters dan gaan whinen, maar het is zo makkelijk te counteren met flare lijkt me. :P
Het was ook een stukje sarcasme omdat een goede Hunter altijd zorgt dat hij Flare heeft als hij met een Rogue bezig is, maar gewoon meer omdat elke 'buff' van een class altijd een whinevloed krijgt op de forums.

@porn*
Ik geloof je graag, en ik denk ook dat ik dit zelf ga ondervinden en ga terug verlangen naar mn Rogue ;) Maar ik wil gewoon graag kijken en proberen om een Perma Flurry Chainsaw op te zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Raserian, ik zie net dat je imp. HS hebt. Gebruik je die dan nog? Ik gebruik alleen Bloodthirst and WW, doe ik het dan fout :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren trouwens een hele mooie guide gevonden over Devastate.
Ging in op de vergelijking met Heroic Strike, Sunder Armor en Improved Sunder Armor en waar de zo-geheette turning points lagen tussen de betreffende skills qua Threat en Rage.
Kan alvast wel vertellen, het is vele malen beter dan wij allemaal hebben gedacht ;)
Zal hem vanmiddag even posten zodra mijn halve werkdag is afgelopen :Y)

Fury Spec!

[...]

[...]

Ff over blessing of sacrifice... Maiden wordt er nix moeilijk door. De MT loopt gewoon ff naar de healer zodat die ook concencration krijgt. Ik denk dat ze dit hebben gedaan ivm arena. Een pala maat van me gaf mij altijd BoSacrifice om uit sheep te komen als we tegen een mage stonden. Dit gaat nu niet meer zo makkelijk dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crowmeister schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 23:57:
[...]

Probeer eens de Cache folder te verwijderen. Of als je dat te eng vind ;-) gewoon even renamen naar Cache.old ofzo
Mag ik u bedanken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Zo nu weer ff genoeg over warriors hoor... Zelfs de patchnotes worden bijna compleet overschaduwd.

HS 2H TC MS TM OP flurry fury ftw

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 13-07-2007 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Bosmonster schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 11:40:
Zo nu weer ff genoeg over warriors hoor... Zelfs de patchnotes worden bijna compleet overschaduwd.
Zegt de persoon die normaliter de Warlock discussie op gang houd.
Niet QQ'en nu, het is de beurt van de Warriors nu, en anders zet ik wel een Rogue discussie op samen met porn* en andere Rogue's hier :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
ja....nu over die cc nerf in pvp, het wordt wat idioot wat ze nu doen.....als alliance warlock is het echt idioot om nog pvp te doen met al die melee die gewoon over je heen loopt, en met al die undead die je fear 2x kunnen breken houd ik nog een 2 sec aan fear over.

+ die DoT nerf ......dit is gewoon niet leuk meer

we zijn al bagger tegen melee maar nu kan ik echt helemaal nix meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lethalnl schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 11:48:
ja....nu over die cc nerf in pvp, het wordt wat idioot wat ze nu doen.....als alliance warlock is het echt idioot om nog pvp te doen met al die melee die gewoon over je heen loopt, en met al die undead die je fear 2x kunnen breken houd ik nog een 2 sec aan fear over.

+ die DoT nerf ......dit is gewoon niet leuk meer

we zijn al bagger tegen melee maar nu kan ik echt helemaal nix meer
./signed

Maar zijn nog steeds de slopers van alle mana users.

Na een warrrior heb ik jullie het minst liefst tegenover mij in arena.

<---priest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blind duration reduced to 8 seconds, cooldown reduced to 1 minute, Blinding Powder is no longer required to use.

_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
RaseriaN schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 11:41:
[...]

Zegt de persoon die normaliter de Warlock discussie op gang houd.
Niet QQ'en nu, het is de beurt van de Warriors nu, en anders zet ik wel een Rogue discussie op samen met porn* en andere Rogue's hier :>
Lol eigenlijk niet eens zo'n slecht idee om er misschien een aparte thread van te maken. Voordeel is mooi gescheiden van deze thread die veel te hard gaat. Nadeel is dat er misschien voor bepaalde classes te weinig animo is :)

Maarre je speelt je rogue helemaal niet meer?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:03:
Blind duration reduced to 8 seconds, cooldown reduced to 1 minute, Blinding Powder is no longer required to use.

_/-\o_ _/-\o_
dwarf _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

porn* schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:05:
Lol eigenlijk niet eens zo'n slecht idee om er misschien een aparte thread van te maken. Voordeel is mooi gescheiden van deze thread die veel te hard gaat. Nadeel is dat er misschien voor bepaalde classes te weinig animo is :)

Dan krijg je 9 halve threads waar af en toe in gepost wordt, dit is denk ik het beste en houdt ook de thread een beetje langer in leven ;)

Nee, mijn Rogue staat op 66 en 3/4 lvl in Nagrand te niksen. Heb het gewoon helemaal gehad met Rogue spelen op het moment, die nerf op de Weaponskil had gewoon de nagel in de doodskist geramt en helemaal met, destijds, AoE Cleaves en andere grappen die ELKE raidboss had.
Soms kriebelt het een beetje, vooral tijdens Raids als ik andere Rogue's hard zie DPS'en ;)

En als het broertje van mijn vriendin (Eviscerator @ Emeriss, ken je wel) aan het spelen is en ik aan het kijken ben bij hem, dan komt toch wel ff die liefde voor Rogue's wel naar boven ;)

[ Voor 9% gewijzigd door RaseriaN op 13-07-2007 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
porn* schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:05:
[...]

Rogues hebben al een heel eigen forum!

http://www.wowforum.nl/viewforum.php?f=22

Precies het goede niveau ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

Ik ben eindelijk Exhalted met de Scryers en wat me tegenvalt dat het dan stopt ..
Ik kan maar 1 epicje kopen voor 178G (alsof het verzamelen van die sunfuries enzo niet genoeg is geweest :/
(ws als ik BS of alch ofzo was geweest dan had ik meer kennen kopen)

Maar ik heb iemand horen zeggen dat als je Exhalted ben dat er dan 'coole' quests komen...

Nou .. Giev .. waar kan ik ze vinden (als ze al bestaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Geen coole quests, maar wel de beste shoulder enchants, dus erg nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Solid Seal schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:12:
Ik ben eindelijk Exhalted met de Scryers en wat me tegenvalt dat het dan stopt ..
Ik kan maar 1 epicje kopen voor 178G (alsof het verzamelen van die sunfuries enzo niet genoeg is geweest :/
(ws als ik BS of alch ofzo was geweest dan had ik meer kennen kopen)

Maar ik heb iemand horen zeggen dat als je Exhalted ben dat er dan 'coole' quests komen...

Nou .. Giev .. waar kan ik ze vinden (als ze al bestaan)
Exalted worden bij scryer / aldor doe je over het algemeen voor de shoulder enchants...
QuarK schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:16:
Geen coole quests, maar wel de beste shoulder enchants, dus erg nuttig.
Beste shoulder enchants? Dat durf ik nog wel te betwisten : )

dps caster scryer exalted vs sapphiron enchant
15 critrating / 12 spelldmg vs 15 spelldmg / 14 critrating

[ Voor 26% gewijzigd door ImdaMned op 13-07-2007 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ImdaMned schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:16:
[...]

Exalted worden bij scryer / aldor doe je over het algemeen voor de shoulder enchants...
Of een epic of recipe.

Redenen genoeg :P

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 13-07-2007 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Raserian, ik zie net dat je imp. HS hebt. Gebruik je die dan nog? Ik gebruik alleen Bloodthirst and WW, doe ik het dan fout :)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
RMB schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:20:
Raserian, ik zie net dat je imp. HS hebt. Gebruik je die dan nog? Ik gebruik alleen Bloodthirst and WW, doe ik het dan fout :)??
Nee alleen MS spammen en soms dan OP proc met TW. En dan Flurry fury ftw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

je hebt geen MS met flurry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Bosmonster schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:21:
[...]

Nee alleen MS spammen en soms dan OP proc met TW. En dan Flurry fury ftw.
God, wat ben jij kinderachtig zeg ;)

HS gebruik je eigenlijk, net zoals Slam, als een Rage dump. Ik denk als je alleen MS en WW gebruikt dat je niet altijd door je Rage heen komt en dat je na verloop van tijd op 100 Rage hangt.
Slam > HS door de toegevoegde threat van HS trouwens.

Laten we het maar weer snel over Warlocks hebben, dan is Bosmonster weer rustig :Y)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.