Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 21:07
Ah kijk, een InWork topic.
Paar jaar geleden ook eens wezen praten, toen hun aanbod niet geaccepteerd.

Toevallig kreeg ik onderstaand mailtje een week of 2 geleden met de vraag of ik interesse had in nogmaals een gesprek met ze. Een klein stukje uit deze mail:
InWork onderscheidt zich van andere detacheringbureaus door een volledig medewerkergerichte benadering: ons werk draait om jou. We zijn als organisatie gedreven en commercieel, maar we kiezen altijd voor oplossingen die op de lange termijn het beste zijn voor onze medewerkers. Wij zoeken dus projecten die specifiek aansluiten bij jouw kwaliteiten en ambities en krijg je naast een goed salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden alle ruimte om je verder te ontwikkelen in de richting van jouw keuze. We hebben zowel detachering opdrachten als opdrachten bij vaste werkgevers bijvoorbeeld via deta-vast (6 maanden detachering, daarna een vast contract bij de opdrachtgever) of werving & selectie.
Goh, da's wel even wat anders als het verhaal van GekkeMolukker ;)

(overigens ben ik ook niet op hun laatste uitnodiging in gegaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-06 10:12

d-motion

zow... en dan nu...

Als ik mijn ervaring mag laten mee tellen:

Ik heb Inwork eigenlijk wel heel positief ervaren de laatste periode.

Mijn account manager houdt netjes vinger aan de pols om te zorgen dat alles perfect verloopt na de "werving en selectie" tot aan de in dienst treding.

Ik vind dat de persoonlijke instelling waar Inwork mee adverteert wel terecht en deze maken ze wat mij betreft zeer zeker waar. Afspraak is afspraak en je wordt altijd snel teruggebeld wanneer er iemand niet bereikbaar is.

De tips die ze meegeven voor een sollicitatie en ook altijd even een SMS op de telefoon voor de sollicitatie vind ik ook een leuke en persoonlijke touch!

Ik heb dus geen ervaring met een dienstverband bij Inwork. Ze hebben mij wel aan echt een toffe baan geholpen middels Werving en Selectie.

WWW.RC5.NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubito
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-11-2023
Ik ben pas geleden door InWork benaderd en heb binnenkort een gesprek. Wat kan je ongeveer verdienen bij InWork als je MCSA hebt? Krijg je een lease auto? Hebben ze een ruime opleidingsbudget?

[ Voor 6% gewijzigd door Ubito op 16-08-2010 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-06 23:04
Ubito schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 13:23:
Ik ben pas geleden door InWork benaderd en heb binnenkort een gesprek. Wat kan je ongeveer verdienen bij InWork als je MCSA hebt? Krijg je een lease auto? Hebben ze een ruime opleidingsbudget?
Tja wat je kan verdienen hangt meer af van je gehele CV en de werkervaring die je hebt.
Je kan bijvoorbeeld wel MCSA hebben maar als je nog amper systeembeheer ervaring op papier hebt staan krijg je toch altijd minder in eerste instantie.

Ik heb zelf altijd een schatting gemaakt van wat ik als minimum wilde hebben, wat ik als top zou willen hebben en wat een aardige midden moot is. De hoogte heb ik toen bepaald a.d.v. zoeken op internet (zie dit topic bijvoorbeeld: Wat verdient een ICTer gemiddeld? (deel 10) ), hoeveel werkervaring heb ik, en wat heb ik precies allemaal aan kennis in huis.

Op basis van die gegevens zou je als voorbeeld kunnen nemen:

Stel je hebt 3 jaar werkervaring.
Waarvan 2 jaar helpdesk/werkplekbeheer en 1 jaar systeembeheer. Dit icm je MCSA certificaat denk ik dat je toch zo rond de €2000 wel moet kunnen halen.

Echter blijft het altijd puur onderhandelen met de werkgever tijdens het solliciatiegesprek. Daar moet je je immers "verkopen" en hoe beter je je verkoopt, hoe meer geld je zal krijgen.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoll3bulk
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-03 11:03
Ik kreeg een behoorlijk laag salaris aangeboden, 1450 bruto per maand. Ik ben zelf 23 en heb MBO niveau 4 afgerond. Bij andere detacheringen krijg ik al gauw rond de 2000 bruto. Ook bieden ze alleen maar een baan aan als servicedesk medewerker.

[ Voor 115% gewijzigd door Snoll3bulk op 12-09-2010 15:58 ]

• Arifje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-06 10:22
Snoll3bulk schreef op zondag 12 september 2010 @ 15:49:
Ik kreeg een behoorlijk laag salaris aangeboden, 1450 bruto per maand. Ik ben zelf 23 en heb MBO niveau 4 afgerond. Bij andere detacheringen krijg ik al gauw rond de 2000 bruto. Ook bieden ze alleen maar een baan aan als servicedesk medewerker.
Wat wil je anders ?? je kan niet helemaal hoog aan de ladder beginnen, je zegt het zelf je bent 23 en hebt MBO Niveau 4 ( heb je nog certificaten bijv. ITIL,BISL,MSDST,MSCA enz..).
1450 is misschien wel laag 8)7 maar je zou al tevreden moeten zijn met 1700 bruto, en als servicedesk medewerker begin je altijd. je kan niet meteen als Systeembeheerder beginnen in een bedrijf.
zelf ben ik met 1700 begonnen bij Qmagic dit is opgelopen tot 2000 en heb nu een baan waar ik ongveer op 2400 kom, en dat met MBO niv3 die ik 2 jaar geleden heb behaald.

Als ik jou was zou ik zelf al beginnen aan ITIL certificaat kost 140 euro ongv. aan examen kosten excl boek.
maar als je itil hebt maak je best wel veel kansen in bedrijven en dan heb ik het niet over detachering bedrijven.

Anoniem: 311786

Arifje schreef op woensdag 15 september 2010 @ 15:53:
[...]
je kan niet meteen als Systeembeheerder beginnen in een bedrijf.
Waarom niet? Ik kon het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenjiBlade
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-01 18:40
Gister mijn CV op MonsterBoard gezet, ben van plan van baan te switchen mits er iets interessants wordt geboden.
Ik werk momenteel fulltime als 1ste lijns support op een helpdesk voor Dell, maar zoek eigenlijk nieuwe taken/omgevingen.

Vanochtend een zeer nette mail gekregen van InWork met de vraag waar ik specifiek naar zoek. Hopelijk gaat dit ergens naartoe.

In ieder geval dank aan relevante en nuttige info van de vorige posts, wellicht komt deze informatie goed van pas later.
Heb tot nu toe in ieder geval zeker geen slecht beeld van InWork.
Mits er van InWork verder actie wordt ondernomen zal ik ook mijn ervaringen melden. :)

edit:
Uitgenodigd voor een orientatie gesprek bij InWork, moet deze nog plannen.

e-mail verkeer bevestigd een deel van wat hierboven staat: Erg aardig, niet al te formeel en ze stralen enigzins zekerheid uit dat ze me kunnen helpen.

Verder is volledige ov reiskosten vergoeding en 19ct per k/m met auto aan de spraak gekomen, dat ze niet zo heelveel werk hebben ten noorden van Amsterdam (wel toevallig in mijn eigen gemeente) maar nog niks besproken over salaris of mogelijke lease auto o.i.d.

[ Voor 28% gewijzigd door GenjiBlade op 22-09-2010 08:58 ]

Anoniem: 147206

-

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 147206 op 29-05-2012 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
Anoniem: 147206 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 22:03:
altijd prettig om hier ervaringen te lezen, ik had maandag middag een CV op monsterboard gezet, en vanaf dinsdag 08:30 ging de telefoon maar.. er hebben zich diverse gemeld waaronder InWork.

ik heb een kleine selectie gemaakt, reden is dat ik Inwork heb gekozen voor een gesprek is dat ze erg vriendelijk maar vooral persoonlijk overkwamen, ik kreeg meteen een uitnodiging van een profiel site toegezonden, erg apart allemaal maar aanstaande maandag heb ik gesprek.
Ik hoop dat een goed gesprek wordt.

Zoals te lezen is zijn mijn ervaringen met Inwok altijd goed geweest. Altijd 1x per week contact gehouden hoe het gaat met me, of ik zelf nog iets gevonden had etc.

Verder komen ze idd erg prettig en informeel over. Daarnaast vind ik het ook prettig dat zij echt interesse in jou als werknemen tonen ipv alleen maar aan geld denken. Ze willen echt iets met je bereiken.

Laat even weten hoe het ging mrxdream! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 147206 op 23-03-2019 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Als ik het topic een beetje doorspit zie ik het vooral gaan over servicedesk- of systeembeheerjobs. Iets waar ik weinig interesse meer in heb. Zijn er ook mensen die iets networking doen bij InWork? Zo ja, hoe bevalt dat? Heb overigens wel wat networking vacatures van InWork gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:53
Heb er ongeveer 1,5 jaar gezeten en behalve het toch wel wat lage salaris alleen maar plus punten voor ze. Alles netjes geregeld en aardige mensen. Heb een leuk project gehad waar ik nu vast werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als ik hier in dit topic de startsalarissen zo lees dan schrik ik daar toch wel van hoor....met MBO niveau 4 mag je toch zeker wel meer krijgen dan 1400 euro bruto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254683

Ik zal ook maar even mijn ervaringen delen met InWork. Ik werk inmiddels niet meer voor ze, maar heb dat een paar maanden gedaan voordat ik werd overgenomen door een ander bedrijf middels een detavast contract.

Ik had gesolliciteerd bij InWork tijdens mijn school periode, omdat ik bijna klaar was. Afijn, m'n CV opgestuurd, ik werd gebeld. Vervolgens een heel fijn telefoongesprek gehad met de desbetreffende manager. Kwam heel goed georganiseerd en persoonlijk over.

Ik kwam op gesprek, en volgens de manager waarmee ik een gesprek had, had ik heel veel "passie" voor de ICT en wilde ze mij in dienst nemen. Ze hadden echter nog geen opdracht, dus er werd later contact met mij opgenomen.

Moet zeggen dat ik aardig lang heb gewacht op een opdracht, ik ben ondertussen gewoon verder blijven zoeken, en ik kreeg elke week een persoonlijke e-mail met de vraag hoe het ging en of ik al iets anders had gevonden en dergelijke.

Totdat ik examen had. Tijdens de pauze in mijn examen werd ik gebeld dat ze misschien wel iets voor me hadden. Afspraak gemaakt en ik was aardig enthousiast over de opdracht, dus ik had ja gezegd. Ze hadden een gesprek voor me geregeld, en 2 dagen voor dat gesprek, kreeg ik een soort "sollicitatie training" op kantoor van InWork, welke me heel goed is bevallen. Ik heb hier echt enorm veel aan gehad, en ben zodoende dus ook aan de baan gekomen.

Een paar maanden later, werd ik middels het detavast (wat eerder dan geplanned) overgenomen door het bedrijf waar ik op opdracht zat.

Al met al niet lang gewerkt bij InWork, maar de ervaring die ik ermee heb ik als positief ervaren.

Nee, het betaalde niet goed, maar het was wel een mooie plek om te beginnen met ervaring op doen. Wat de salarissen zijn over de "langere" tijd, durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:36

Nox

Noxiuz

Maat van me werkt bij/via inwork. Is er altijd erg tevreden over geweest, behalve op wat dingetjes op zijn werkgever zelf na. Toen hij wilde doorgroeien en een auto wilde kon dit ook allemaal geregeld worden...

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254683

Anoniem: 147206 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 20:32:
Leuk om een nieuwe ervaring te lezen, ik heb aanstaande dinsdag weer een gesprek weliswaar gesprek nr 2 , dit keer met een HR manager erbij, ik weet alleen niet of ze je graag op de site zetten als ze je leuk vinden voor een baan, of dat ze je direct kunnen helpen met een baan en aan de slag kan?
Voor zo ver ik weet wordt je niet één twee drie op de site gezet.. Althans, bij mij was dat in ieder geval niet zo..

Ze moeten wel echt een opdracht hebben. Anders wordt je gebeld op het moment dat ze iets hebben en dan mag je weer op gesprek komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ondertussen aangenomen, over een maandje kan ik aan de slag (heb een contract getekend) ben erg benieuwd naar de sollicitaties die ik moet voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
Goed om te lezen MrXdream, :)

Nu hopen dat je carriere in snelle vaart gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-06 16:24
Hallo,

Ik heb mijn CV op Monsterboard gezet en ben ook benaderd door Inwork. Ik heb momenteel een vast contract bij het bedrijf waar ik nu werk, maar wil verder groeien.
Ik werk bij mijn huidige werkgever op de servicedesk en doe dit nu zo'n 4 jaar. Ik verdien er €2020 netto inclusief reiskosten. Brutoloon is dacht ik €2350..

Heb MBO ICT Niveau 3 gedaan en heb de certificaten ECDL, Cisco IT Essentials 1, MCP (XP) en MCDST.

Wat zou ik kunnen verdienen bij Inwork schatten jullie?

En hoe zijn jullie gekleed gegaan bij de sollicitatie? Gewoon netjes of echt in pak? Ik vind dit altijd erg lastig om in te schatten hoe ik gekleed moet gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-06 19:50
Ik ben daar ook op gesprek geweest voor sysbeheer.
Maar dit ging hem niet worden salaris max 2500 waar ze aan zaten te denken.
Auto's begin ik maar niet over :P, toyota rijden ze daar...

Overigens ga ik altijd in pak, zonder stropdas uiteraard :).Dit lijkt mij niet meer dan normaal bij sollicaties.
Als ze aan de andere kant van de tafel in korte broek en t-shirt zitten, is dat hun keuze, maar jij komt iig niet underdressed aan.

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawker
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-06 19:15
Ik wil echt helemaal niets meer te maken hebben met Inwork.

In april ergens ben ik op gesprek geweest, nadat ze met mij contact op hebben genomen via monsterboard. Voordat ik op gesprek kwam heb ik duidelijk aangegeven dat ik op kort termijn naar Venlo zou verhuizen ( ik woonde toen in de buurt van dordrecht), dit was geen probleem. Toen ik op gesprek kwam kreeg ik 1300 bruto aangeboden ( ik ben 20 en het is meer dan ik daarvoor verdiende). Fijn, gesprek gehad, was allemaal positief. Na het gesprek had ik nog wat mail contact over hoe en wat en toen kreeg ik te horen dat ik minimaal 6 maanden in de randstad moest werken via hun en dat ze dan zouden kijken voor een functie in limburg. Dus ik gaf al aan dat het hem dan niet zou worden, omdat ik al eerder richting venlo ga.

Toen even geen contact meer gehad en toen eind mei / begin juni namen ze weer contact op, omdat ze een functie zouden hebben in Venlo. Dus ik dacht: Mooi!, ik vroeg wat ze me konden bieden en ze gaven aan dat ik 1600 zou verdienen ( voor dezelfde functie als het vorige gesprek). Dus ik vond het al vreemd dat dat ineens hoger was. Dus ik begon al enigzins te twijfelen en mailde en belde een aantal keer heen en weer. Uit latere mails kon ik conluderen dat die 1600 bruto niet eens zeker is en dat ik dat maar zelf met het betreffende bedrijf moest regelen.

Toch bleef ik optimistisch en bleef contact houden betreft die functie. 4 of 5 weken geleden vertelde ze me dat hun contactpersoon bij het betreffende bedrijf ziek zou zijn. Ik had zoiets van: Joh, dat kan gebeuren. Toen heb ik een aantal weken gebeld met ze en de man zou al 2 of 3 weken ziek zijn. Dus ik via het profiel dat ik doorgestuurd had gekregen, het betreffende bedrijf zelf maar opgebeld. En tot mijn grote verbazing kreeg ik de persoon aan de lijn die al 2 weken ziek was!!! Sterker nog, hij wist mij te vertellen dat de functie allang was ingevuld...

Dus vervolgens heb ik een boze mail gestuurd naar Inwork met het verhaal erin. Tot op heden geen reactie op mogen ontvangen.

Ik snap nie waarom je zo mensen aan de lijn zou houden met dit soort smoezen en excuses.

Ik ben er iig klaar mee.

Intussentijd heb ik al een andere functie gevonden waar de mensen me wel normaal behandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 362547

nja wat is dat voor iets raars :/ zo ga je toch niet met mensen om!!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
@Hawker,

Ik heb je verhaal gelezen en heb enigzins verbaasd gelezen over hoe ze met jou zijn communiceren. Ikzelf heb namelijk totaal andere ervaringen meegemaakt.
Niet dat ik jou gelijk aan wilt vallen, totaal niet, maar ik wil enkel mijn verhaal vertellen over hoe ik contact heb gehad met Inworks.

Ik zelf heb momenteel namelijk ook een aanbieding gehad van Inwork na lang contact te hebben gehad.
Ik heb namelijk met Inwork contact gehad zelfs toen ik al bij een andere werkgever zat. Zij vroegen aan mij of ik nog steeds happy op me plek zat of dat ik toch stiekem aan het verder kijken was.
Toen heb ik gemeld dat ik happy was, maar na een jaar bleek dit toch niet zo te zijn.

Ik heb daarop contact opgenomen met Inwork en een kort gesprek gehad met ze over mijn huidige werkervaring. Altijd vriendelijk contact gehad, alles is bespreekbaar en ze hebben mij altijd alle keuzes gegeven. Hiermee bedoel ik dat ik zelf altijd mag bepalen of ik wel of niet ergens wil werken, wat mijn wensen zijn, wat ik wilde verdienen, wat ik nog als secundaire voorwaarden wilde hebben en er werd altijd gekeken of deze zaken gerealiseerd konden worden.
Momenteel heb ik een gesprek lopen bij een grote klant van hun, waar ik mogelijk kan beginnen en na een half jaar in vaste dienst kan treden.

Tussen het eerste gesprek van Inwork en de huidige gesprekken, zijn ze altijd vriendelijk geweest en hebben zelfs op mijn verzoek geprobeerd de gesprekken te versnellen omdat ik toen vakantie had. Hierop hebben zij de klant gebeld en geprobeerd het gesprek ipv over 3 weken te hebben te verschuiven naar vorige week.
Dit vind ik zeer netjes van hun en heb tot op heden een goed gevoel bij Inwork.

Ik zal jullie nog laten weten wat het resultaat zal zijn uit het gesprek met de klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JointCh1L
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-06-2024
Ben benieuwd.
Zelf ben ik ook sindskort begonnen bij InWork.

Aangenomen als Helpdesk Support Medewerker.
Ze kunnen helaas nog niet vinden in de helpdesk geven ze aan, dus voorlopig zit ik op migratie projecten.

Ervaringen zijn wel goed moet ik zeggen.
Salaris ligt echter wel laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-05 19:56
Wat is jouw opleiding(en)? En wat ga je verdienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
Ik heb mijn keuze gemaakt. En het is helaas niet Inwork geworden.

Reden hiervoor is simpel. Ik heb een aanbieding gekregen bij Centric die op de meeste fronten beter is, dan de aanbieding van Inwork.

Voornaamste zijn: meer vakantiedagen, winstuitkering, iets mooiere auto (maar dat is persoonlijk), enkele andere secundaire voorwaarden.

Ik wil wel nog melden dat Inwork ten alle tijden zeer aardig en netjes en snel in hun communicatie zijn geweest. Ze hebben veel gedaan en alles geprobeerd om mij happy te maken.

• marc181982
  • Laatst online: 27-04 14:59
Ondertussen op zoek naar ander werk mits ik er op vooruit ga , vanochtend zag ik een mailtje van Inwork. Ben benieuwd of er nog tweakers werken bij Inwork? En wat de ervaringen zijn.

• MrOblivious
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-05-2022
@marc181982

Ik werk inmiddels twee jaar bij Inwork als senior systeembeheerder en met volle tevredenheid. Voor mij zijn dingen als flexibiliteit, goede opdrachten, geen nummer op kantoor zijn en leuk salaris belangrijk. Al die dingen heeft Inwork mij de afgelopen twee jaar kunnen bieden en ik ben er van overtuigt dat ze dat de komende tijd ook blijven doen. Het prettige bij Inwork is dat alles bespreekbaar is en er binnen de kaders veel mogelijk is. Dus voorlopig ga ik niet weg bij ze.

Ik zou even langs gaan voor een gesprek. Iniedergeval, succes met het maken van je keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc181982
  • Laatst online: 27-04 14:59
-

[ Voor 108% gewijzigd door marc181982 op 23-08-2012 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 467367

Mijn dochter was benaderd door InWork, leek eerst goed. Contract, doorbetalen tijdens "bankzitten" en vrijwel direkt op gesprek mogen...helaas praktijk blijkt anders te zijn.
Project aangeboden gekregen bij <bedrijf 1> met een blikje andere helpdeksels. Er zaten een paar goeie bij, maar ook een paar die het nodig vonden om hun xtc gebruik te bespreken op de werkvloer. Haar chefje was toevallig ook een driftig weekend-gebruiker, dus die aanspreken lijkt niet handig.
Dus contact met InWork, tenslotte kwamen de heren, ook het chefje, daarvandaan. Verhaal werd niet serieus genomen, maar na een bedrijfsetentje waar ook andere werknemers van InWork zich stoorden aan het tafelgesprek over xtc door deze heren, ondernamen ze toch maar actie. Er is met de heren gesproken, <bedrijf 1> liet de heren zitten omdat het een tijdelijk project was. Zolang de heren hun werk uitvoerden werd het aangekeken.

Dochter had een polsoperatie nodig en besprak dit met InWork. Zou geen probleem zijn en ze mocht op gesprek bij <bedrijf 2> via een tussenpartij (andere detacheerder). Gesprek verliep prima en ze ging aan de slag tot haar polsoperatie ter sprake kwam. <Bedrijf 2> bleek van niets te weten, de andere detacheerder ook niet. Was InWork "vergeten" door te geven en dat heeft ze zelf dus maar gedaan. Keurig buiten de klant om InWork en de andere detacheerder laten weten dat ze dit niet netjes vond. <Bedrijf 2> was erg tevreden over haar werk,maar ze hebben niets aan een medewerker die weken niet achter een toetsenbord kan zitten. Werd dus afscheid genomen.

InWork nam het haar kwalijk dat ze aangesproken werden op deze fail en vonden daarom dat haar communicatie "niet prettig" was. Haar halfjaarscontract werd dus niet verlengd....

Persoonlijk vind ik dat niet erg, The Jester en ik hebben al jarenlange ervaring met detacheerders en de manier waarop deze gasten met hun personeel omgaan is op zijn zachst gezegd vreemd.
Zo was er ook nog een discussie over hoe haar operatie benoemd moest worden; lijkt me duidelijk een gevalletje specialist, maar InWork had het idee om een dagje bijzonder verlof in te vullen. Herstelperiode kon wel op "bankzitten" geschreven worden en daar viel de fysiotherapie ook meteen maar onder.

Operatie verliep goed, dochter is hersteld en ging via een andere detacheerder op gesprek bij <bedrijf 3>.
Eerste gesprek ging zo goed dat het tweede gesprek meteen gedaan kon worden en het leek een "kat in het bakkie". Helaas belde <bedrijf 3> haar met de mededeling dat InWork een zeer slechte referentie over haar had gegeven. Navraag bij InWork leerde dat een random medewerker spontaan had besloten om <bedrijf 3> te vertellen dat dochters communicatie zeer onplezierig was. Discutabele uitlating voor iemand die niet eens haar accountmanager was en toevallig levert InWork ook aan <bedrijf 3>, dus zijn ze niet heel blij dat iemand waar ze afscheid van hebben genomen bij "hun" klant terecht zou komen via een ander.
Rechtzetten met <bedrijf 3> wensen ze niet en ondertussen heeft het haar een baan bij <bedrijf 3> gekost die ze graag had willen hebben.
Dochter is dus nu druk zoekend en er lopen een paar aanbiedingen, maar InWork is dus absoluut GEEN aanrader als je echt iets in je mars hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door NMe op 24-07-2012 14:30 . Reden: Klantgegevens verwijderd op verzoek van InWork, niet relevant voor het verhaal. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
@Prejudiced,

Mag ik vragen om welk regio dit gaat? Aangezien ik zelf, zoals te lezen valt, geen slechte ervaringen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jester
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11-2024

The Jester

The fool escaped from paradise

Regio randstad. Utrcht, A'dam, Amstelveen, etc.

Inderdaad kan ik niet anders zeggen dan dat InWork zich bij mijn dochter van de allerslechtste en allerdonkerste kant heeft laten zien.

As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 467435

Ik vind dat ze enorm geirig doen wat auto's betreft en dat daar totaal geen richtlijn in wordt gebruikt.

had erg veel reistijd met het OV maar van een auto kwam het er maar niet van. elke dag 4u reizen met het OV is not done!

En gepraat over auto dit dat maar niks uitgemaakt kreeg hem gewoon niet klaar.

Plus de salarissen kloppen ook niet. een ICT niv. 3of4 persoon verdiend evenveel als een niv2 die ook geen werkervaring heeft. terwijl die andere dat wel had....

dat is qua afspraken. qua persoon waren het wel chille dudes. maar op zakelijkgebied heb ik het niet als prettig ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aotw
  • Laatst online: 17-06-2020
Ik werk momenteel 2,5 jaar voor Inwork. en ik herken helemaal niks van de negatieve ervaringen hierboven beschreven. toen ik van school kwam ben ik direct gaan solliciteren bij Inwork. ik ben begonnen voor een klus om schermen te plaatsen bij een grote klant. toen dit na 3 weken afliep ben ik voorgesteld op een migratie bij een grote energie leverancier. deze migratie duurde 4 maanden. na de 4 maanden kreeg ik de mogelijkheid om een servicedesk op te zetten voor de toen nog dochteronderneming van de energie leverancier. toen de desk daar draaide na 4 maanden kreeg ik de mogelijkheid om door te groeien naar lokaal beheer binnen de zelfde klant. middels zit ik daar 1,5 jaar. volgende maand (september) stap ik over naar systeem beheer, weer binnen de zelfde opdrachtgever. zo ben ik dus van school binnen 2,5 jaar tijd door gegroeid van Service desk naar beheerder. Nogmaals Inwork bied je alle kansen en mogelijk heden, en uiteindelijk is het zo dat je zelf de kansen moet creëren en jezelf moet laten zien. als ze zien dat je wil en inzet toont doen ze er alles aan je verder te helpen met je Carrière binnen de IT. Buiten de werkzaamheden om zijn de mensen op kantoor ook zeer vriendelijk en al snel zal je merken dat je manager wel je manager is maar dat je ook gewoon een leuk gesprek kan hebben buiten het werk.
ik hoop dat ik met mijn verhaal wat mensen enthousiast heb kunnen maken want het is echt de moeite waard om een keer op gesprek te gaan als je opzoek bent naar een leuke baan in de IT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 467367

De vraag is of je onder dezelfde regio valt en daarbij merk ik graag op dat je deze kansen NIET van InWork hebt gekregen, maar van hun klant.
Wat heb je concreet aan opleidingen, doorgroei, verbetering e.d. gekregen vanuit deze detacheerder?
Je vertelt ook dat je vanuit school bij hun terecht bent gekomen, dus hoeveel vergelijkingsmateriaal heb je feitelijk. Ik maak eruit op dat je via InWork in bent gezet en nooit een andere detacheerder hebt gehad, dus kan je dan spreken van een goed beeld?
Er zijn voldoende leuke banen in de ICT, absoluut mee eens, maar dat hoeft niet persé via deze partij te zijn, er zijn betere opties.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 467367 op 02-08-2012 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-06 14:32

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik vind het persoonlijk ook wel vreemd dat iemand dit als 2e post neerzet. Aangespoord door iemand van InWork? Lijkt me sterk dat men hier toevallig op stuit en zijn verhaal wil doen. Maar goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294494

Zijn er nog mensen die hun recente ervaringen met InWork willen delen?

Ik ben namelijk al meerdere malen door ze benaderd. In het verleden heb ik mijn vingers al gebrand aan detachering (bij Q-magic, oké daar noem je er ook wel eentje...) en heb geen zin weer in de fout te gaan door als oud vuil behandeld te worden.

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
Ik werk zelf van voor Centric maar heb altijd goede contacte gehad met Inwork.
Bovendien werkt een project collega wel bij Inwork. Hij is tot nu toe altijd zeer tevreden geweest. Heeft aangegeven dat ze altijd alles bespreekbaar maken, geregeld uitjes/presentaties hebben en een informele sfeer hanteren.
Ikzelf heb voordat ik Centric aan de bak ging ook getwijfeld of ik niet bij InWork zou beginnen, maar Centric bood mij iets meer op verschillende vlakken zoals vakantiedagen, salaris en voorwaarden.

Ik heb zelf ook nu nog geregeld contact via LinkedIn met mensen van InWork en heb altijd een goed gevoel met hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:53
Momenteel ben ik zelf werkzaam bij inwork.

Inwork heeft een informele sfeer en alles is bespreek baar. Ze bieden een leuk salaris en goede opleidings mogelijkheden om zo verder te groeien.

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aotw
Ik heb wel ervaringen met andere detacheerders, alleen ga ik deze niet zwart lopen maken op dit forum. en concreet aan opleidings mogelijk heden, daar kan ik makkelijk in zijn. ik heb via inwork mij MCITP enterprise administrator gehaald bestaande uit 6 cert. daarnaast ga ik ook een HBO opleiding starten vannuit inwork bij het HVA. dus kwa opleidingen ZAT mogelijkheden. alles is bespreekbaar en niks is onmogelijk. ik ben van mening dat als je bij inwork niet slaagt dat je HET ER HELEMAAL ZELF NAAR GEMAAKT HEB. en mijn geval regio Amsterdam.
Anoniem: 467367 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 23:30:
De vraag is of je onder dezelfde regio valt en daarbij merk ik graag op dat je deze kansen NIET van InWork hebt gekregen, maar van hun klant.
Wat heb je concreet aan opleidingen, doorgroei, verbetering e.d. gekregen vanuit deze detacheerder?
Je vertelt ook dat je vanuit school bij hun terecht bent gekomen, dus hoeveel vergelijkingsmateriaal heb je feitelijk. Ik maak eruit op dat je via InWork in bent gezet en nooit een andere detacheerder hebt gehad, dus kan je dan spreken van een goed beeld?
Er zijn voldoende leuke banen in de ICT, absoluut mee eens, maar dat hoeft niet persé via deze partij te zijn, er zijn betere opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aotw
en ook dit nee sorry laat me niet voorschotelen wat ik moet doen. doe dit uit me zelf. en inderdaad stuit ik hier niet toevallig op. ook ik heb ooit dit verhaal gelezen omdat ik ook me twijfels had en niet wist welke kant ik op moest. zodoende.
Floris-K schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 08:29:
Ik vind het persoonlijk ook wel vreemd dat iemand dit als 2e post neerzet. Aangespoord door iemand van InWork? Lijkt me sterk dat men hier toevallig op stuit en zijn verhaal wil doen. Maar goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aotw
daarbij komt ook dat je altijd alleen maar de negatieve berichten leest want als het positief is hoor je mensen niet. bij deze dus een positief verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-06 12:30

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Remy, je maakt het er niet beter op door je niet aan de forum-regels te houden (bijv. je post editten i.p.v. meerdere posts achter elkaar te maken, of "schreeuwen" door onnodig caps lock te gebruiken). Daarnaast bevatten je posts veel stijl- en gramaticafouten, waardoor je (in ieder geval bij mij) geen positieve indruk achter laat over Inwork: een bedrijf dat een dergelijke taalbeheersing tolereert vind ik niet begerenswaardig. Als laatste: na 2,5 maand nog een keer reageren op berichtjes aan jou vind ik ook niet echt netjes.

Van je 5 posts, staan er 4 in dit topic. Geen echt positieve score waaruit blijkt dat je betrokken bent bij T.net en de Tweakers die er zitten, wel dat je betrokken bent bij Inwork. Ik moet eerlijk zeggen dat ik op basis van je post om 13.34 al ging kijken wat je verder nog gepost had, en pas daarna las wat Floris-K geschreven had. Dus zjn opmerking vind ik niet vreemd.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joo5ty
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-08-2023
Mijn ervaring bij InWork is erg goed. Natuurlijk kan het voorkomen dat je ergens tijdelijk komt waar je het minder naar je zin hebt. Dit is immers niet anders dan zelf direct bij een bedrijf solliciteren. Na een kleine maand 'bank zitten', heb ik zelf gekozen om bij een bedrijf 2e lijns helpdesk op te pakken. Dit is dus zeker niet opgedrongen met het gevoel dat je anders niet lang in dienst kon blijven. Gezien de grootte van de organisatie kunnen ze, in tegenstelling tot een aantal andere detacheerders, echt wel iemand langer op de bank houden als ze jou baan-wens niet gelijk kunnen matchen. Het was voor mij toch nog leerzaam om dit werk uit te voeren, want je leert naast het technische werk ook altijd van collega's en het bedrijf zelf (bedrijfskundig, cultuur, etc.).
Het laatste halfjaar heb ik echt een leuk project en kreeg ik aangeboden vast in dienst te komen. Aangezien ik de afwisseling van detachering juist leuk vind, heb ik hier niet voor gekozen. Mijn contract bij InWork is inmiddels verlengt.
Tijdens het laatste InWork-uitje heb ik vrijwel alleen mensen gesproken die positief waren. Bedenk dat mensen die, om wat voor reden dan ook, een minder positieve ervaring hebben, wellicht niet alles aan InWork kunnen verwijten?! Daarnaast zijn mensen die klagen vaak eerder bereid iets te schrijven dan mensen die wel positief zijn. Dit klinkt misschien als een InWork promo-team/marketing afdeling, maar kijk naar mijn profiel/statestieken...ik ga al een tijdje mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ben enkele jaren geleden bij Inwork op gesprek geweest, destijds zaten ze erg aan de onderkant van de markt. Volgens mij zijn ze flink gegroeid, maar ik ben bang dat de salarissen nog steeds erg laag zijn, om maar niet te spreken over de bestikkerde aygo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
shoombak schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:20:
Ben enkele jaren geleden bij Inwork op gesprek geweest, destijds zaten ze erg aan de onderkant van de markt. Volgens mij zijn ze flink gegroeid, maar ik ben bang dat de salarissen nog steeds erg laag zijn, om maar niet te spreken over de bestikkerde aygo's.
Zelf heb ik veel contact gehad met InWork (en nog steeds eigenlijk) en ze zijn enorm gegroeid inderdaad. Daarnaast bieden ze veel meer dan alleen je certificaatjes te leren. Ze hebben complete studieplannen, stellen dat af op jou en je krijgt support van een coach. Deze begeleid je tijdens je dienstverband.

Verder denk ik dat je ook verder moet kijken dan de secundaire arbeidsvoorwaarden. Kijk ook eens naar hoe je behandeld wordt. Mijn ervaring en gevoel zegt dat je bij Inwork goed wordt behandeld, er wordt naar je geluisterd en ervoor gezorgt dat jij je happy voelt.
Daarnaast denk ik dat de salarissen wel in orde zijn. Maar die zijn altijd gebasseerd op je ervaring, certificaten en opleiding. Als jij denkt dat je bijvoorbeeld 2000 euro bruto te kunnen verdienen terwijl je net van MBO 2 komt, tja dan moet je je verwachtingspatroon bijstellen, maar als je reeel kijkt naar je ervaring, je certificaten en je opleiding dan kan je gerust daar ook zelf op onderhandelen. Tuurlijk zal Inwork proberen zo laag mogelijk proberen te starten, maar ze zullen je ook wel begrijpen dat jij meer varwacht op basis van je ervaring en certificaten die je hebt.

En wil je het zelf ervaren, dan zijn dit zeer goede vragen voor tijdens je sollicitatiegesprek. Wees netjes en beleeft en wie weet krijg je wel meer dan dat je in eerste instantie dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 528479

Zelf ook 2,5 jaar gewerkt bij Inwork, geen klachten.

Loon was reëel voor iemand vers van school,
Contact was altijd persoonlijk,
Een "jobcoach" die alles voor je regelt.
Mogelijkheden voor het halen van certificaten, incl studieplannen & praktijk op kantoor.
Leuke auto die Aygo :)
Jong bedrijf, als in jonge medewerkers, waardoor er een imo leuke informele sfeer hangt.
Leuke bedrijfsuitjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
shoombak schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:20:
InWork betaald zeer goed. Iemand zonder werkervaring en geen papieren zal geen godsvermogen verdienen nee, maar dat is bij geen bedrijf anders. InWork is zeker een leuk bedrijf om voor te werken.

En wees blij dat ze überhaupt een auto aanbieden. Je mag ook zelf een fiets kopen en op de fiets naar je werk... Doen ze niet moeilijk over denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Laatst online: 09:18

3DDude

I void warranty's

Ik ben ook op gesprek geweest bij inwork.

Op zich positief, over wat ze doen hoe of wat en ze namen echt de tijd voor je.

Een heel verhaal over een job coach en studieplannen en dat ze investeren in je en dergelijke.
Echter men heeft mij een internship/traineeship aangeboden bij een ander bedrijf.

Oftewel dat bedrijf van die traineeship regelt alle zaken w.b.t. studie enz.
Waarom zou ik dan voor 'inwork kiezen' ? Als ik ook direct kan solliciteren op zo'n traineeship...heb ik inwork niet echt nodig. Plus ik zie de voordelen van inwork met het jobcoach en eigen opleiding verhaal - dan ook wegvallen ... want je volgt een traineeship... tsjah ;w

Toen zei die: Ja het geeft vertrouwen als wij achter je staan enz. En je hebt zekerheid want contract van inwork zelf enz.

Nou dat is voor mij helaas niet genoeg om te zeggen nou voor Inwork ga ik aan de slag.
Dan solliciteer ik wel zelf - direct - ergens zeker op een traineeship.

Ze zullen vast wel om mensen geven en heel aardig zijn. Maar ze moeten ook knaken aan je verdienen.
En als je dat kunt doen met zo weinig mogelijk effort (traineeship en alles laten voorzien door dat andere bedrijf) en wij sturen een factuurtje tsjah tuurlijk..

Maar daar hoef ik nog niet zo 1-2-3 mee akkoord te gaan. :X

Ze hebben zeker een positieve indruk achter gelaten hoor.. ik zie op dit moment alleen niet echt de voordelen ;) ;w
Over salaris kan ik niet veel zeggen maar ik verwacht dat als je zelf solliciteerd op een traineeship, je meer verdiend dan via inwork ;) .

[ Voor 13% gewijzigd door 3DDude op 29-04-2014 00:28 ]

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 594061

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier en dit wordt mijn eerste post. Ik heb al langere tijd alle berichtjes in dit topic bekeken en dacht dat ik misschien mijn ervaring met InWork zou moeten delen.

Ik heb Inwork benaderd eind januari, dit jaar, nadat mijn contract bij mijn andere bedrijf niet werd verlengd vanwege bedrijfsfinanciële redenen. Ik heb mijn CV op verschillende vacaturesites geplaatst en ben als een gek gaan solliciteren, tot ik op een gegeven moment bij InWork uitkwam.

Ik heb bij ze gesolliciteerd en werd kort daarna opgebeld door een recruiter. Over de telefoon hebben we het over verschillende zaken gehad, salaris, reisafstand, vergoedingen en wat ik eventueel in de toekomst wilde.
Na dit gesprek heeft hij alles overlegd met een manager en werd ik uitgenodigd voor een gesprek op kantoor.

Het gesprek liep vrij soepel en we zaten al snel op een lijn met elkaar. Ik heb mijn MBO Nv. 3 behaald en kreeg een redelijk salaris aangeboden. Als ik 2 certificaten zou halen (ITIL & MCSA Windows 7), zou dit een stuk omhoog gaan en zou ik eventueel een lease-auto kunnen krijgen.

Ik ben akkoord gegaan met het aanbod en ben sinds begin februari in dienst bij InWork.
Het lastige was een geschikte opdracht voor mij vinden en heb 2 maanden bankzit tijd gehad, met een aantal gesprekken bij verschillende bedrijven tussendoor.
Deze gesprekken liepen op niets uit, omdat ze mensen konden inhuren die wel certificaten hadden en eventueel een hogere opleiding hebben behaald.

Uiteindelijk na 2 maanden kwam er een leuke opdracht bij mij in de buurt en was ik zeer geïnteresseerd. Het was/is een klant van Centric, maar dat was geen probleem. InWork en Centric werken nauw samen als het op IT-personeel aankomt.
Ik ben sinds 7 april 2014 begonnen binnen dit bedrijf en ik moet zeggen dat het me aardig goed bevalt.

Ik heb in de 2 maanden dat ik thuis zat helaas geen certificaten behaald, maar aankomende week heb ik een gesprek met mijn "Jobcoach".
Tijdens dit gesprek gaan we kijken wat het beste bij mij past en welke kant ik op wil qua certificaten.

Al met al ben ik zeer tevreden met InWork en gaan ze naar mijn weten (eigen ervaring) zeer goed om met hun personeel. Natuurlijk verdienen ze wel enorm aan je, maargoed dat weet je van tevoren dat detachering minder verdient dan dat je ergens vast in dienst wordt genomen.
Hier tegenover staat weer een enorme hoeveelheid certificaten en opleidingsmogelijkheden die je kunt behalen / volgen.

Ik hoop dat iemand hier wat aan heeft, die twijfelt of ze in zee moeten gaan met InWork. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude

3DDude

I void warranty's

Anoniem: 594061 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 15:21:
Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier en dit wordt mijn eerste post. Ik heb al langere tijd alle berichtjes in dit topic bekeken en dacht dat ik misschien mijn ervaring met InWork zou moeten delen.
Hoi KoudeKoffie,

Wat heb je moeten doen in die 2 maanden bankzitten dan? Je kon dan toch worden opgeleid voor je windows 7 o.i.d.? Of zelf dingen testen (ik heb zelf een thuislabje).

Ook heeft jouw post natuurlijk de schijn tegen, want jij heb nog nooit op tweakers gereageerd, en lijkt wel puur geregistreerd om in dit topic wat 'positiefs' te posten op verzoek van Inwork. (ik zeg niet dat, dat zo is; maar je hebt wel de schijn tegen ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

3DDude schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 02:21:
[...]

Hoi KoudeKoffie,

Wat heb je moeten doen in die 2 maanden bankzitten dan? Je kon dan toch worden opgeleid voor je windows 7 o.i.d.? Of zelf dingen testen (ik heb zelf een thuislabje).

Ook heeft jouw post natuurlijk de schijn tegen, want jij heb nog nooit op tweakers gereageerd, en lijkt wel puur geregistreerd om in dit topic wat 'positiefs' te posten op verzoek van Inwork. (ik zeg niet dat, dat zo is; maar je hebt wel de schijn tegen ;) ).
Hooooi 3DDude,

Ik heb inderdaad de schijn tegen mij, maar ik ben hier echt niet op verzoek van InWork om ze de hemel in te prijzen.
In de 2 maanden bankzit tijd heb ik een aantal sollicitatiegesprekken gehad die nergens op uit liepen.
En inderdaad was ik het liefste opgeleid tot MCSA Windows 7 & had ik mijn ITIL op zak, maar helaas.

Vandaag heb ik toevallig een gesprek met de jobcoach, zodat we een heel certificaten / studie -plan kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
@KoudeKoffie: maar wat heb je dan de laatste twee maanden gedaan ? InWork biedt nieuwe mensen over het algemeen een ITIL cursus aan en 70-680 waar je het over hebt zou je ook al wel mee op weg moeten kunnen zijn naar mijn idee.

Daarnaast , nu al een studie plan opstellen ? Lijkt mij redelijk voorbarig als je de basis nog niet hebt. Ik gok dat je naar buiten komt lopen met iets in de trant van ITIL , 70-680 , 70-685 en daarna MCSA. Maar dat is mijn ervaring in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Megajr schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:02:
@KoudeKoffie: maar wat heb je dan de laatste twee maanden gedaan ? InWork biedt nieuwe mensen over het algemeen een ITIL cursus aan en 70-680 waar je het over hebt zou je ook al wel mee op weg moeten kunnen zijn naar mijn idee.

Daarnaast , nu al een studie plan opstellen ? Lijkt mij redelijk voorbarig als je de basis nog niet hebt. Ik gok dat je naar buiten komt lopen met iets in de trant van ITIL , 70-680 , 70-685 en daarna MCSA. Maar dat is mijn ervaring in ieder geval :)
We gaan nu inderdaad een studieplan opstellen. Dit houdt in dat we gaan kijken welke certificaten ik ga halen. En om te beginnen wordt dat eerst ITIL V3 Foundation. Hierna willen ze Windows 7 MCSA, maar zit eraan te denken om Windows 8 MCSA te doen...daar zit alles van Windows 7 ook in... lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
Anoniem: 594061 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:31:
[...]
Hierna willen ze Windows 7 MCSA, maar zit eraan te denken om Windows 8 MCSA te doen...daar zit alles van Windows 7 ook in... lijkt mij.
Dat is niet zo. Windows 8 is heel anders dan Windows 7. Ik zou je ook adviseren om Windows 7 te doen omdat simpel weg Windows 8 nog maar weinig gebruikt wordt in het bedrijfsleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Windows 7 is nog veel relevanter ja , ik zou niet gelijk Windows 8 doen. Het is overigens geen MCSA zoals je het steeds noemt ;)

Wanneer is je gesprek ? Hoor graag hoe dat afloopt namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:31
Na mijn idee wat je met windows 7 kan zit ook in windows 8. Daarom zou ik juist wel windows 8.1 gaan doen.

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-06 20:29
Anoniem: 594061 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:31:
[...]

We gaan nu inderdaad een studieplan opstellen. Dit houdt in dat we gaan kijken welke certificaten ik ga halen. En om te beginnen wordt dat eerst ITIL V3 Foundation. Hierna willen ze Windows 7 MCSA, maar zit eraan te denken om Windows 8 MCSA te doen...daar zit alles van Windows 7 ook in... lijkt mij.
Als ik jou was zou ik gewoon lekker MCSA Win 7 halen, en dan d.m.v. 70-689 (upgrade examen) MCSA Win 8 behalen. ;)

Zie link voor meer info: http://www.microsoft.com/...dows-8-certification.aspx

@mechajr: Volgens de Microsoft website is het wel MCSA, het was voorheen MCITP...

http://www.microsoft.com/...dows-7-certification.aspx

[ Voor 19% gewijzigd door tabee op 07-05-2014 13:31 ]

Realiteit is een hallucinatie die optreedt bij gebrek aan alcohol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op de Microsoft website stond aangegeven dat het MCSA Windows 7 & 8 is, maar dat terzijde.
Morpheusk schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:06:
Na mijn idee wat je met windows 7 kan zit ook in windows 8. Daarom zou ik juist wel windows 8.1 gaan doen.
Ja, dat dacht ik ook.. vandaar het idee. Maar ik zal dit nog wel even navragen.
tabee schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:28:
[...]

Als ik jou was zou ik gewoon lekker MCSA Win 7 halen, en dan d.m.v. 70-689 (upgrade examen) MCSA Win 8 behalen. ;)

Zie link voor meer info: http://www.microsoft.com/...dows-8-certification.aspx

@mechajr: Volgens de Microsoft website is het wel MCSA, het was voorheen MCITP...

http://www.microsoft.com/...dows-7-certification.aspx
Das ook een goeie optie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Oeps! Dan heb ik het fout :P hoe ging het KoudeKoffie ? Ben benieuwd wat voor afspraken er gemaakt zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Megajr schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:31:
Oeps! Dan heb ik het fout :P hoe ging het KoudeKoffie ? Ben benieuwd wat voor afspraken er gemaakt zijn :)
Gesprek ging goed, qua planning lagen we op een lijn.
Wat hij aanraadde: "Eerst Windows 7 MCSA halen, dan kun je daarna eventueel upgraden naar Windows 8 MCSA". Dit in verband met het bedrijfsleven, waarin Windows 8 nog maar weinig gebruikt wordt.

Begin Juni heb ik mijn examen ITIL V3 Foundation. :)

Daarna gaan we kijken voor meer certificaten, richting de Server kant. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 09:26

Arfman

Drome!

Maar KoudeKoffie, ik begrijp nog niet zo goed wat je in die 2 maanden thuis hebt gedaan. Ja, een paar gesprekken gevoerd, maar je had toch ook moet wat boeken/studiemateriaal aan de slag kunnen gaan om zo in ieder geval je Windows 7 MCSA te halen?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arfman schreef op maandag 12 mei 2014 @ 11:01:
Maar KoudeKoffie, ik begrijp nog niet zo goed wat je in die 2 maanden thuis hebt gedaan. Ja, een paar gesprekken gevoerd, maar je had toch ook moet wat boeken/studiemateriaal aan de slag kunnen gaan om zo in ieder geval je Windows 7 MCSA te halen?
Ik moet eerst mijn ITIL hebben, voordat ik met W7 aan de slag kan. In die 2 maanden heb ik thuisgezeten.
Ze wilden me zo snel mogelijk op een project hebben, dus hebben we niet echt aan ITIL gedaan.

Heb wel een training gehad, maar voordat ik mijn ITIL kon halen, zat ik op het project waar ik nu zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 09:26

Arfman

Drome!

Sorry, maar het komt op mij over als 2 maanden op de bank/thuis hangen. Je had toch een ITIL boek kunnen openslaan? Of anders toch alvast met Windows 7 aan de slag kunnen gaan? Beetje initiatief tonen kan nooit kwaad.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude

3DDude

I void warranty's

Arfman schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:32:
Sorry, maar het komt op mij over als 2 maanden op de bank/thuis hangen. Je had toch een ITIL boek kunnen openslaan? Of anders toch alvast met Windows 7 aan de slag kunnen gaan? Beetje initiatief tonen kan nooit kwaad.
Psst, na deze reactie zeg ik niks meer maar:
Dat was precies mijn punt over de schijn tegen je hebben (verder alleen dit topic gepost enz. - ik bedoel really alleen dit topic gevonden om je werk-ervaring te delen? Ken niemand die dat doet, dan is je gewoon gevraagd of je wat wilt schrijven... :P )

Je mag zelf bedenken wat voor conclusie je daar aan verbind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

3DDude schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:35:
[...]

Psst, na deze reactie zeg ik niks meer maar:
Dat was precies mijn punt over de schijn tegen je hebben (verder alleen dit topic gepost enz. - ik bedoel really alleen dit topic gevonden om je werk-ervaring te delen? Ken niemand die dat doet, dan is je gewoon gevraagd of je wat wilt schrijven... :P )

Je mag zelf bedenken wat voor conclusie je daar aan verbind ;)
Nou absoluut niet. Niemand van InWork weet dat ik uberhaupt op Tweakers forum zit.
Ik zit op verschillende forums en kwam toevallig uit op dit topic.

En de schijn tegen me, omdat ik 2 maanden stil heb gezeten op de bank? Makes absolutely no sense.
Ja, ik heb een ITIL boek, training gehad, 2 mappen vol met uitleg met daarin ITIL gehad.
Helaas nog geen examen gedaan, nee. Maar de datum staat wel geplanned: 3 juni.

De info heb ik... het certificaat alleen nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Ik ben dan een collega van je , maar jij hebt dan een heel andere job coach dan ik heb. 2 maanden op de bank zonder opdracht is vrij uitzonderlijk , twee maanden op de bank zonder dat je een examen ingepland hebt nadat je een itil cursus hebt gedaan is haast onmogelijk in mijn ervaring en wat ik bij anderen zie. Daarnaast als ik Google op KoudeKoffie dan vind ik niets over andere forums en je reageert alleen tussen 9 en 5 lijkt het ? Precies de kantoortijden die inwork aanhoudt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Megajr schreef op maandag 12 mei 2014 @ 17:40:
Ik ben dan een collega van je , maar jij hebt dan een heel andere job coach dan ik heb. 2 maanden op de bank zonder opdracht is vrij uitzonderlijk , twee maanden op de bank zonder dat je een examen ingepland hebt nadat je een itil cursus hebt gedaan is haast onmogelijk in mijn ervaring en wat ik bij anderen zie. Daarnaast als ik Google op KoudeKoffie dan vind ik niets over andere forums en je reageert alleen tussen 9 en 5 lijkt het ? Precies de kantoortijden die inwork aanhoudt ;)
Ik zit op mijn werk/project inderdaad op Tweakers tussendoor, maar ook na mijn werk kijk ik weleens eventjes.
Op andere forums had ik het meer over Gaming Forums. Momenteel ben ik vooral bezig op Tweakers en op een Gaming Forum.

Hoelang zit je al bij InWork? :)

Oh en ik heet niet KoudeKoffie op andere forums, haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Ik zit sinds begin Januari bij InWork zelf. Heb eerst voor een andere detacheerder gewerkt maar na wat onzekerheid over verlenging (niet vanwege mijn kunnen overigens) de overstap gemaakt naar InWork. Omdat de rekeningen ook betaald moeten worden.

Zit vanaf dag 1 al op project en kwam binnenlopen met ITIL en 70-680 al binnen. Heb vanaf daar 70-686 binnengeharkt en ben nu met ICND1 (1e helft CCNA bezig) en verwacht dat daar binnen een maand tot twee maand max wel een examen voor gedaan is. En dan verder knallen met ICND2 om de CCNA titel binnen te halen en dan hopelijk het servicedesk werk toch een heel eind achter mij te gaan laten...

Jij komt net vers uit de schoolbanken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Megajr schreef op maandag 12 mei 2014 @ 21:27:
Ik zit sinds begin Januari bij InWork zelf. Heb eerst voor een andere detacheerder gewerkt maar na wat onzekerheid over verlenging (niet vanwege mijn kunnen overigens) de overstap gemaakt naar InWork. Omdat de rekeningen ook betaald moeten worden.

Zit vanaf dag 1 al op project en kwam binnenlopen met ITIL en 70-680 al binnen. Heb vanaf daar 70-686 binnengeharkt en ben nu met ICND1 (1e helft CCNA bezig) en verwacht dat daar binnen een maand tot twee maand max wel een examen voor gedaan is. En dan verder knallen met ICND2 om de CCNA titel binnen te halen en dan hopelijk het servicedesk werk toch een heel eind achter mij te gaan laten...

Jij komt net vers uit de schoolbanken ?
Je zou kunnen zeggen dat ik vers uit de schoolbanken kom, aangezien ik na school in een software-bedrijf ben gaan werken en dus support leverde op een bepaald programma.
Hierbij kwam de kantoorautomatisering niet naar voren en heb ik een klein jaar niets aan kantoorautomatisering gedaan.

Tijdens het gesprek hebben we een aantal cases gedaan m.b.t. de automatiseringskennis en dit was goed genoeg om aangenomen te worden. Gelukkig heb ik een tante, oom en een opa / oma die vrij weinig tot niets van computers / netwerken weten...dus op die manier hield ik de cliënt kennis in ieder geval binnen.

De server kant was wel weer ff wennen..en nog steeds. Dit gaat wel steeds een stuk beter.
Ik probeer nu zo snel mogelijk mijn ITIL V3 te halen en MCSA. Daarna wil ik doorgroeien naar MCSE op langere termijn en eventueel meer verdiepen in Citrix, waar ik al werkervaring mee heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Kijk dat veranderd de zaak al een beetje :) plan klinkt niet heel slecht en ik geloof dat InWork ook Citrix certificering aanbiedt. Waar zit jij nu op project ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Megajr schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 07:31:
Kijk dat veranderd de zaak al een beetje :) plan klinkt niet heel slecht en ik geloof dat InWork ook Citrix certificering aanbiedt. Waar zit jij nu op project ? :)
Zit op een project in R'dam (déta-vast). Dus moet snel zijn met de certificering, haha :)
Als ik eenmaal vast in dienst treed, krijg ik certificering van het bedrijf zelf en kan ik mijn certificatie gewoon doorzetten.

InWork biedt inderdaad ook Citrix en aangezien het bij mijn oude werkgever haast onmisbaar was en ze het hier in verloop van tijd ook willen gaan gebruiken, lijkt het me wel handig om eventueel ook die kant op te gaan.

Vooral lekker veel kennis proberen op te blijven doen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Je gebruikt InWork op de goede manier dan , als springplank naar een goede baan! Zo hoort het eigenlijk ook. Helemaal prima wat mij betreft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Megajr schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 07:29:
Je gebruikt InWork op de goede manier dan , als springplank naar een goede baan! Zo hoort het eigenlijk ook. Helemaal prima wat mij betreft :D
Wat voor één bedrijf ben jij nu werkzaam in? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Ik werk nu voor een grote overheidsinstantie op de Servicedesk in Zwolle. Bedoeling is om hier een grote groep mensen van InWork neer te zetten en dat ik en een aantal anderen dan als 'InWork seniors' gaan functioneren.. In de tussentijd haal ik m'n CCNA en eventueel aanvullende certificering en vanaf daar uitkijken naar een andere opdracht :) hoop dat voor eind van het jaar ik wel de Servicedesk voorbij ben in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Megajr schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:11:
Ik werk nu voor een grote overheidsinstantie op de Servicedesk in Zwolle. Bedoeling is om hier een grote groep mensen van InWork neer te zetten en dat ik en een aantal anderen dan als 'InWork seniors' gaan functioneren.. In de tussentijd haal ik m'n CCNA en eventueel aanvullende certificering en vanaf daar uitkijken naar een andere opdracht :) hoop dat voor eind van het jaar ik wel de Servicedesk voorbij ben in ieder geval.
Ja, ik heb nu ook het labeltje servicedesk, maar doe voornamelijk systeembeheer op dit project.
Klinkt wel als een gave opdracht. :)
Altijd leuk om als een "InWork Senior" gezien te worden, maar als je dan servicedesk niveau werk doet is het wel een stuk minder. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Als het meer inhield dan wachtwoorden resetten , citrix sessies resetten en op een paar snotneusjes letten dan zou dat beter zijn. Maar is vrij makkelijk binnen harken zo.

Overigens , heb jij ook een verlofstop of iets dergelijks ? Ik heb een job coach die de hele maand september en januari een verlofstop afgekondigd heeft en het bedrijf waar ik zit weet van niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Megajr schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:43:
Als het meer inhield dan wachtwoorden resetten , citrix sessies resetten en op een paar snotneusjes letten dan zou dat beter zijn. Maar is vrij makkelijk binnen harken zo.

Overigens , heb jij ook een verlofstop of iets dergelijks ? Ik heb een job coach die de hele maand september en januari een verlofstop afgekondigd heeft en het bedrijf waar ik zit weet van niets..
Een verlofstop? Dat je die tijd geen verlof mag opnemen? :S
Ik heb er niets over gehoord :o

Heb binnenkort ook geen vakantiedagen meer over, haha :P net vakantie geboekt namelijk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Ben er inmiddels al achter , is vanuit inwork opgelegd voor dit project omdat ze een minimale bezetting willen garanderen lijkt het. Weet het nog niet zeker want ik wacht al een dag op antwoord van m'n job coach (die wel gezellig m'n collega's hier mailt :') )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Megajr schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:50:
Ben er inmiddels al achter , is vanuit inwork opgelegd voor dit project omdat ze een minimale bezetting willen garanderen lijkt het. Weet het nog niet zeker want ik wacht al een dag op antwoord van m'n job coach (die wel gezellig m'n collega's hier mailt :') )
Wie heb jij als jobcoach dan? :S
Mijne mailt altijd een uurtje nadat ik hem heb gemaild :o

Maar dat zou idd wel eens de reden kunnen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:29
Totaal niks te klagen over InWork. Degelijk salaris, auto van de zaak, gratis certificaten halen in ongeveer je eigen tempo, altijd behulpzaam en ze zijn nooit beroerd om je ergens mee te helpen of te woord te staan. Ik had het veel slechter kunnen treffen als ik het zo hoor van mijn collega's waar ik gedetacheerd ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Naam lijkt mij niet belangrijk , wil ook niet hem door het slijk halen semi-publiekelijk. Blij dat jij wel een goede job coach hebt maar ik zou wel een stuk tevredener kunnen zijn.

En qua reden , het bedrijf zelf ziet het probleem niet als er 1 persoon weg is een paar dagen. En met de uitbreidingsplannen die er liggen qua medewerkers ik ook niet. Verbaas mij hier echt over dat het zo moeilijk moet terwijl als er een afspraak ligt voor X en X met 3 man teveel gehaald wordt dan zou 1 die 4 miezerige dagen afwezig is geen probleem moeten zijn. Maar ik wacht het antwoord nog eventjes af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zag net wat InWork aan mij verdient... teringjantje niet normaal :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81330

Anoniem: 594061 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 16:28:
Ik zag net wat InWork aan mij verdient... teringjantje niet normaal :o
Dat dit een "redelijk" bedrag is is algemeen bekend voor detacheerders. Vergeet alleen niet dat er flink wat kosten af gaan (jou salaris gedeelte van het lease bedrag etc etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81330 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 16:32:
[...]

Dat dit een "redelijk" bedrag is is algemeen bekend voor detacheerders. Vergeet alleen niet dat er flink wat kosten af gaan (jou salaris gedeelte van het lease bedrag etc etc).
Heb geen lease-auto. Gaan alleen salaris / reiskosten van af.
Ik verdien 1/4 en inwork 3/4

Schrok er een beetje van haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Maar er moet ook iets aan pensioen gebeuren , je job coach , andere mensen op kantoor en idle uren van jezelf en of anderen , certificering voor jezelf en anderen. Ik zag hier laatst in een ander topic een berekening voorbij komen maar dat lukt niet zo 1,2,3 vanaf m'n iPhone :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:27

St@m

@ Your Service

Megajr schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 21:41:
Maar er moet ook iets aan pensioen gebeuren , je job coach , andere mensen op kantoor en idle uren van jezelf en of anderen , certificering voor jezelf en anderen. Ik zag hier laatst in een ander topic een berekening voorbij komen maar dat lukt niet zo 1,2,3 vanaf m'n iPhone :P
Natuurlijk kijk ik ook bij de concurrentie (hai vriend) :P
Deze post van mij?
St@m in "Werken via een Detacheerder"

Goed uitgelegd in ieder geval!

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-06 00:50
Anoniem: 594061 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 16:33:
[...]

Heb geen lease-auto. Gaan alleen salaris / reiskosten van af.
Ik verdien 1/4 en inwork 3/4

Schrok er een beetje van haha :P
Ik denk dat deze berekening niet deugt.
Een verhouding van 1:4 zou bijvoorbeeld betekenen dat je iemand minimumloon betaalt plus een reiskostenvergoeding van 200 euro per maand, geen secundaire arbeidsvoorwaarden, geen pensioen (loonkosten+reiskosten = 25000 per jaar = 15 euro per declarabel uur) en deze werknemer vervolgens voor 60 euro per uur verhuurt.

Als dat het geval is, zou ik uitkijken naar een andere werkgever :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4-systeembeheer
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-10-2021
Heb 2 jaar voor deze club gewerkt, toen ze net begonnen waren. Was een leuk bedrijf dat veel voor zijn medewerkers deed. Aantal mooie opdrachten mogen doen. Daagjes uit etc.. was prima. Bij behalen van ieder certificaat kreeg je 50euro extra per maand en meteen een auto van de zaak (met reclame maar boeit niet). Dit was ongeveer in 2007. Goed bedrijf om ervaring op te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ITIL Foundation is zojuist behaald, dames en heren! Op naar Windows 8! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag contractbespreking en waarschijnlijk medio Augustus / begin september mijn Windows 8 MCSA behalen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemjanssen
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-10-2022
Hallo allemaal, ik heb vandaag dit bijna allemaal doorgelezen en zit er aan te denken om over te stappen naar inwork.
Dit omdat ik bij mijn huidige werkgever weinig tot geen doorgroei mogelijkheden heb.
Ik heb hier heel veel uiteenlopende reacties gelezen van mensen en denk toch hieruit te concluderen dat inwork voor mij beter zal zijn.

Ik ga volgende maand beginnen met MCSA server 2012 (zelf betaald) weet iemand of ze kosten van mij kunnen overnemen als ik bij hun kan komen werken?
En hoe het Zit met de verdere opleidingsmogelijkheden omdat ik wel erg graag wil blijven doorleren.

En kan iemand ervaring(en) delen van hoe het er nu aan toe gaat bij inwork?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jochemjanssen schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:15:
Hallo allemaal, ik heb vandaag dit bijna allemaal doorgelezen en zit er aan te denken om over te stappen naar inwork.
Dit omdat ik bij mijn huidige werkgever weinig tot geen doorgroei mogelijkheden heb.
Ik heb hier heel veel uiteenlopende reacties gelezen van mensen en denk toch hieruit te concluderen dat inwork voor mij beter zal zijn.

Ik ga volgende maand beginnen met MCSA server 2012 (zelf betaald) weet iemand of ze kosten van mij kunnen overnemen als ik bij hun kan komen werken?
En hoe het Zit met de verdere opleidingsmogelijkheden omdat ik wel erg graag wil blijven doorleren.

En kan iemand ervaring(en) delen van hoe het er nu aan toe gaat bij inwork?
Hoi Jochem,

De groei binnen InWork is ongelofelijk te noemen. Ze zijn momenteel op zoek naar een nieuw kantoor, omdat het huidige kantoor alweer te klein is.
Er werken nu zo'n 400 man voor InWork als "IT Professionals" en er zijn een aantal Recruiters / Coaches bij gekomen.

Qua kosten voor je MCSA Server 2012 durf ik niets te zeggen, maar ik denk dat als je daar in dienst komt als Professional dat ze dat wel over kunnen nemen (denk ik).

Je hebt naar mijn weten genoeg doorgroeimiddelen binnen InWork en de sfeer is ook fantastisch.
Ik heb momenteel geen enkel minpuntje gevonden, maargoed ik zit er ook net een halfjaar.
Ik heb er net een jaarcontract bij gekregen, dus dat geeft ook een goed gevoel.

Ik denk dat je gewoon eens een praatje moet gaan maken met een recruiter. Bel ze op of stuur een mailtje. :)

Groetjes,
Ricardo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ceekah
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-06 17:13
Begin deze week eerste gesprek gehad bij inWork. Het gesprek was erg positief :)
Leuke medewerkers bij inWork en duidelijk wat ze kunnen aanbieden.
De volgende dag werd ik al gebeld met een leuk aanbod.
Tot zo ver positief over inWork. Zal een update na een tijd plaatsen hoe het mij bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:03
^Als je dat wilt doen dan graag.

Ikzelf ben vorig jaar ook benaderd door InWork en er stond op mijn linkedin profiel volgens mij dat mijn school dit jaar eindigde, alleen is dit volgend jaar (mijn fout volgens mij). Zij zagen mij als potentieel collega en dergelijke. Op mijn school hadden ze ook een keer een presentatie gegeven over wat zij doen. Afgesproken om dit jaar in september nogmaals contact op te nemen en zij gaan me dan uitnodigen voor een gesprek om beter uit te leggen wat zij precies doen en wat de mogelijkheden zijn.

Denk dat ik binnenkort maar is ga mailen, ben wel geïnteresseerd. Al heb ik op het moment een goede parttime baan (omdat ik nog op school zit) bij een van de grootte bedrijven in Nederland die software levert voor de zorg.

Zit beetje te twijfelen. Heb me eindstage ook weer hier en hoop dat ik dan kan blijven. Dan moet ik even kiezen wat ik wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:04
Megajr..

Groete overheidsinstantie in Zwolle? Ik vermoed dat je bij DICTU zit?

[ Voor 39% gewijzigd door Gadgeteer op 26-09-2014 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-06 12:52
Hi mensen,

Ik vraag me af of het in mijn geval zinvol is om bij InWork te solliciteren, ik lees veel goede en positieve berichten over dit bedrijf en wil er graag voor werken.

Leeftijd: 27
Opleiding(en): MBO ICT niveau 2
Certificaten: 70-680 / 70-685
Werkervaring: 4 jaar handel en verkoop / / 2 jaar helpdesk / 6 jaar bij huidige werkgever [callcenter]
Huidige functie: Technical Support Helpdesk

Mijn opleiding is erg laag, maar met mijn werkervaring moet ik toch wel een heel eind komen?
Pagina: 1 2 3 4 Laatste