Ah kijk, een InWork topic.
Paar jaar geleden ook eens wezen praten, toen hun aanbod niet geaccepteerd.
Toevallig kreeg ik onderstaand mailtje een week of 2 geleden met de vraag of ik interesse had in nogmaals een gesprek met ze. Een klein stukje uit deze mail:
(overigens ben ik ook niet op hun laatste uitnodiging in gegaan)
Paar jaar geleden ook eens wezen praten, toen hun aanbod niet geaccepteerd.
Toevallig kreeg ik onderstaand mailtje een week of 2 geleden met de vraag of ik interesse had in nogmaals een gesprek met ze. Een klein stukje uit deze mail:
Goh, da's wel even wat anders als het verhaal van GekkeMolukkerInWork onderscheidt zich van andere detacheringbureaus door een volledig medewerkergerichte benadering: ons werk draait om jou. We zijn als organisatie gedreven en commercieel, maar we kiezen altijd voor oplossingen die op de lange termijn het beste zijn voor onze medewerkers. Wij zoeken dus projecten die specifiek aansluiten bij jouw kwaliteiten en ambities en krijg je naast een goed salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden alle ruimte om je verder te ontwikkelen in de richting van jouw keuze. We hebben zowel detachering opdrachten als opdrachten bij vaste werkgevers bijvoorbeeld via deta-vast (6 maanden detachering, daarna een vast contract bij de opdrachtgever) of werving & selectie.
(overigens ben ik ook niet op hun laatste uitnodiging in gegaan)