...Kuch...Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 18:21:
Ben benieuwd wat je er van maakt, en ik voel me ook oud hehe, zeker de zondag na het uitgaan hihi
Verwijderd
ga deze topic in de gaten houden
Popnagels die een stalen pin hebben kan je niet goed uitboren.
Je moet dan de pin er uit meppen en dan boren. (volgens mij word dat niet gebruikt in pc kast?)
En tja ben 28 duss?
Het is leuk dat een knul zo iets bedenkt en aan de slag gaat.
Ik zelf heb nog nooit een zelfbouw kast gemaakt
Popnagels die een stalen pin hebben kan je niet goed uitboren.
Je moet dan de pin er uit meppen en dan boren. (volgens mij word dat niet gebruikt in pc kast?)
En tja ben 28 duss?
Het is leuk dat een knul zo iets bedenkt en aan de slag gaat.
Ik zelf heb nog nooit een zelfbouw kast gemaakt
* TERW_DAN is 24. niet dat het boeiende info is, maar iedereen lijkt het hier te zeggen 
Ik ben benieuwd wat voor thema je kast gaat worden en hoe je dat wilt gaan realiseren. Ik wacht de updates met spanning af.
Voor de toekomst, van die popnagels die je veel in de kast ziet zijn prima met een dikek spijker en een hamer eruit te slopen. Dan 2 tikjs van de zijkant met een beitel en het ding valt er zo uit (zo heb ik m'n mobobackplate popnagelvrij gemaakt
Ik ben benieuwd wat voor thema je kast gaat worden en hoe je dat wilt gaan realiseren. Ik wacht de updates met spanning af.
Voor de toekomst, van die popnagels die je veel in de kast ziet zijn prima met een dikek spijker en een hamer eruit te slopen. Dan 2 tikjs van de zijkant met een beitel en het ding valt er zo uit (zo heb ik m'n mobobackplate popnagelvrij gemaakt
* Loev is ook 24
Veel suc6
Met moeders is ook nog rekening gehoudenDavidshadow13 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 11:21:
Mat zwart omdat hoogglans zoveel stof aantrekt.
Veel suc6
[ Voor 28% gewijzigd door Loev op 07-07-2007 22:10 ]
* Troetelbiertje is 16. Maar kan nog geen schilderij ophangen.
R.E.S.T.E.C.P!
Je pakt het in ieder geval gestructureerd aan. Netjes een tekening. Ben benieuwd hoe die uiteindelijk gaat worden.
R.E.S.T.E.C.P!
Je pakt het in ieder geval gestructureerd aan. Netjes een tekening. Ben benieuwd hoe die uiteindelijk gaat worden.
[ Voor 8% gewijzigd door Troetelbiertje op 08-07-2007 02:17 ]
De popnagels moeten echt geen probleem zijn, het is alu, dus je boort het kopje stuk (met een grotere boor dan het gat waar de popnagel inzit) en je kan de rest eruit tikken. Kan wezen dat je een hardere soort popnagels had (lijkt me sterk) of een verkeerde boor (steen/hout ipv metaal) of het ergste, je had de boor de verkeerde kant uit draaien
dan kan het behoorlijk lang duren 
Verder ben ik benieuwd wat je ervan maakt.
Verder ben ik benieuwd wat je ervan maakt.
[ Voor 7% gewijzigd door Bulls op 08-07-2007 02:27 ]
Verwijderd
Zoals velen zeggen, respect voor een 14e jarige. En tja we "van de oudegarde/HK v1.0" worden ook ouder he... em de generatie's leert ook sneller... voel me oud met 22.
Maar goed. Ik vind het heel mooi dat je de tijd neemt om alles uit teleggen, foto's temaken en laat maken en vooral ook je taalgebruik waar wat de oudere hier
toch op prijs stellen dan al die breezah/fok taal die hier soms lang komt waaien.
Je ideeen zijn goed uitgewerkt. Nu wachten op je hout werk skills.
Ben erg benieuwt. Succes!
Maar goed. Ik vind het heel mooi dat je de tijd neemt om alles uit teleggen, foto's temaken en laat maken en vooral ook je taalgebruik waar wat de oudere hier
Je ideeen zijn goed uitgewerkt. Nu wachten op je hout werk skills.
Ben erg benieuwt. Succes!
voor de popnagels ff n tip: meer druk zetten bij het uitboren, en evt een veel te grote boor gebruiken zodat alleen de kop er af "geslepen" wordt. popnageltje hoeft maar 5/10 sec te duren... trust me, heb plenty ervaring
* X-G is 20 btw.
Mjah.. popnagels zijn zo gedaan idd.. hoppa ijzerboortje, boren, klaar. 5-10 seconden / stuk waarschijnlijk. Tip, pak een priem als je geboord heb en ze vallen niet meteen eruit, met een tikje van een hamer heb je ze zo eruit.
Ben verder benieuwd wat je ervan gaat maken
*Trouwens, arme Ediejo dan als we het toch over leeftijden hebben
*
Mjah.. popnagels zijn zo gedaan idd.. hoppa ijzerboortje, boren, klaar. 5-10 seconden / stuk waarschijnlijk. Tip, pak een priem als je geboord heb en ze vallen niet meteen eruit, met een tikje van een hamer heb je ze zo eruit.
Ben verder benieuwd wat je ervan gaat maken
*Trouwens, arme Ediejo dan als we het toch over leeftijden hebben
UPDATE 3: 8-7-2007
Hoi ben ik weer gisteren veel gedaan. dus snel beginnen, eerst van antwoord op de reacties
de afmetingen van de kast zijn 55 cm hoog 55 cm diep en 22 cm breed dus 55X55X22 cm.
de naam zegt AQUA TUBE ten eerste omdat ik het een mooie naam vind. ten tweede wordt later watergekoeld met zo'n tube resoirvior van Innovatek.
nou als er meer vragen zijn hoor ik het wel nu snel beginnen.
dit zijn de drie garages van mijn oom. hier zal veel gebeuren aan de mod, maar als het mooi weer is werk ik gewoon buiten.
lijmklemmen, rolmaat, werkbank en potlood onmisbaar als je gaat zagen.
zo even plaatjes zagen met de cirkelzaag.
oeps, beetje scheef gezaagd, ach daar hebben we altijd de handschaaf nog voor.
en nog maar wat aftekenen.
een dagje moddden in de tuin en dan krijg je dit.
zo, alle planken zijn op maat in iedergeval
boren, verzinken, boren, verzinken en dat zo'n 30 keer.
de schroeven die ik ga gebruiken.
dubbele boormachines altijd handig.
http://home.quicknet.nl/qn/prive/wf.dehoop/CIPAQUATUBE0033
nog even de mobotray opmaat maken.
en na een middag hard werken heb je eerst dit.
en dan dit.
zo dit was het weer voor vandaag. heb de ledjes en fans besteld zal daar even op moeten wachten.
see you next time.
HD4Life @ Full-HD
Schiet lekker op zo 
Ga je alleen schroeven, of ga je het spul nog lijmen met houtlijm? Houtlijm is namelijk geweldig sterk
Ga je alleen schroeven, of ga je het spul nog lijmen met houtlijm? Houtlijm is namelijk geweldig sterk
Een normaal formaat kast. Lang geleden dat ik zoiets heb gezien
Vraag me wel af hoe je daar waterkoeling in kwijt wilt maar goed.
LOL In een normale kast geen waterkoeling kwijt kunnen ? Ruimte genoeg hoor :-).
Ziet er leuk op en er zit vaart achter, keep it going!
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
Ga het ook nog lijmen.Terw_Dan schreef op zondag 08 juli 2007 @ 10:51:
Schiet lekker op zo
WC geen probleem achterkant radiator onderin 3 vakjes voor HD Pomp Voeding.
ja maar de kast moet nogwel onder mijn bureau kunnen. misschien volgende mod groot?TEAMIKKE schreef op zondag 08 juli 2007 @ 12:29:
Een normaal formaat kast. Lang geleden dat ik zoiets heb gezienVraag me wel af hoe je daar waterkoeling in kwijt wilt maar goed.
[ Voor 32% gewijzigd door Davidshadow13 op 08-07-2007 20:37 ]
HD4Life @ Full-HD
Oja, het hoeft niet allemaal zo groot hék8skaaay schreef op zondag 08 juli 2007 @ 16:15:
LOL In een normale kast geen waterkoeling kwijt kunnen ? Ruimte genoeg hoor :-).

Groot is niet altijd beter hoor. Een hoop werkDavidshadow13 schreef op zondag 08 juli 2007 @ 20:36:
WC geen probleem achterkant radiator onderin 3 vakjes voor HD Pomp Voeding.
[...]
ja maar de kast moet nogwel onder mijn bureau kunnen. misschien volgende mod groot?
Je hebt geen ruimte naast je bureua? Komt een kast over het algemeen, en zeker wanneer het een CM betreft, beter tot z'n recht..Davidshadow13 schreef op zondag 08 juli 2007 @ 20:36:
[...]
ja maar de kast moet nogwel onder mijn bureau kunnen. misschien volgende mod groot?
Maar die van jou hebben dan ook wel iets weg van zo'n Sun serverparkje-in-zeecontainerTEAMIKKE schreef op zondag 08 juli 2007 @ 21:01:
[...]
Oja, het hoeft niet allemaal zo groot héMaar sowiezo vind ik een kast al snel vrij klein. Ik ben gewoon niet zo'n fan van externe dingen en als alles intern moet wordt het alwel snel klein
Anyway, ik vind casemods altijd leuk als ze klein zijn, liefst nog kleiner dan dit. Wel is het enorm onhandig werken, dus heb ik zelf liever een grotere en legere kast
Keep up the good work!
Erg leuk, ga hem ook even volgen!
Succes
Succes
Goede actie, ziet er degelijk en stevig uit. Ook neem je de tijd om alles goed voor te bereiden, werkbank neer te zetten, latje te klemmen om langs te (circel)zagen etc... Je (vader) hebt wel het goede materiaal dat helpt natuurlijk ook...
De kleuren die je gebruikt in je skechup? Worden dat de uiteindelijke kleuren of Beter lezen Pin0, matzwart dus... wel benieuwd naar de kleur blauw, van de binnenkant of ga je dat met led's doen?
Voor je hardware hoef je je niet te verontschuldigen, het gaat om het modden en om met de middelen die je hebt iets moois te maken. Iedereen met bakken geld kan natuurlijk de mooiste dingen (laten)maken het gaat om de voldoening die je er zelf uit krijgt. (Denk ik want ik ben al een paar jaar aan het nadenken over een mod en heb nog nooit iets begonnen)
Kortom ga zo door...!!
[off-topic][/off-topic]
Pin0 is 28 en dus twee keer zou oud als TS (ook twee keer zo zwaar schat ik)
De kleuren die je gebruikt in je skechup? Worden dat de uiteindelijke kleuren of Beter lezen Pin0, matzwart dus... wel benieuwd naar de kleur blauw, van de binnenkant of ga je dat met led's doen?
Voor je hardware hoef je je niet te verontschuldigen, het gaat om het modden en om met de middelen die je hebt iets moois te maken. Iedereen met bakken geld kan natuurlijk de mooiste dingen (laten)maken het gaat om de voldoening die je er zelf uit krijgt. (Denk ik want ik ben al een paar jaar aan het nadenken over een mod en heb nog nooit iets begonnen)
Kortom ga zo door...!!
[off-topic][/off-topic]
de leds komen achter het mobo en aan de voorkant ook worden ze gemod in mij fancontrol sunbeam Rheobus.Pin0 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 09:09:
Goede actie, ziet er degelijk en stevig uit. Ook neem je de tijd om alles goed voor te bereiden, werkbank neer te zetten, latje te klemmen om langs te (circel)zagen etc... Je (vader) hebt wel het goede materiaal dat helpt natuurlijk ook...
Kortom ga zo door...!!
[off-topic][/off-topic]
ik weet nog niet of het mat zwart of glans wordt.
maar update moet nog even wachen spullen staan in de bestelling.
[ Voor 9% gewijzigd door Davidshadow13 op 13-07-2007 09:24 ]
HD4Life @ Full-HD
Ik zie dat daar je vader aan het verzinken was.
En aan het schaven. En aan het zagen.
Lieve vader...
Of heeft hij niet zo graag dat hij aan je gereedschap komt.
Mijn vader ook niet hoor in het begin begon dan wel op m'n 12é
En ben nu 14.
Veel succes i.i.g. ik blijf het volgen
En aan het schaven. En aan het zagen.
Lieve vader...
Of heeft hij niet zo graag dat hij aan je gereedschap komt.
Mijn vader ook niet hoor in het begin begon dan wel op m'n 12é
En ben nu 14.
Veel succes i.i.g. ik blijf het volgen
UPDATE 4: 14-7-2007
Zo daar ben ik weer met een klein Updateje. Kan nog niet veel doen want alle spullen moeten nog binnenkomen.
Heb gisteren een andere kast ontmanteld en mijn pc anders opgezet.
en even om het een of ander diegenen die me helpt is mijn OOM mijn vander is heel slecht in dat soort dingen.
zo dit was mijn pc toen hij in z'n TE kleine sweex kast zat.
en zo als hij primiteif onder m'n bureau staat, moet toch nog wel kunnen computeren he.
weer popnagels verwijderen, ging makkelijker dan de vorige keer maar wat wil je met sweex.
dit was de kast toen hij nog heel was.
en dit was het toen alle popnagels eruit waren.
dit is het HD en CD rekje van mijn kast ga ik gebuiken in mijn mo
Nou dat was het weer voor deze keer. Kom terug met een update als alle spullen binnen zijn.
HD4Life @ Full-HD
Ikke is 21,
Maar ik laat het modden voortaan over aan mensen als TEAMIKKE
Alleen maar negatief over sweex hier op tweakers.net (met enkele uitzonderingen!). Ik heb al een heleboel sweex spulletjes gehad (vooral LAN/wireless spul) en het werkt echt nog heerlijk.. Ik heb een kast van sweex gezien (van een maat) en die bestempel ik als "redelijk".. Aan de voedingen begin ik ook maar nietDavidshadow13 schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 07:32:
weer popnagels verwijderen, ging makkelijker dan de vorige keer maar wat wil je met sweex.
Maar nu even over je mod.
Puik werk! Als je zelf niet weet hoe je precies met het gereedschap om moet gaan is het altijd slim om iemand erbij te roepen (in dit geval je oom). Ik zou zelf niet voor een "raampje" gaan omdat dit een soort "standaard" is geworden in casemodding.. Nu je al de naam Aqua Tube hebt zou ik in de kast met veel ronde dingetjes gaan werken (hdd bays enzo) en eventueel een dubbele zijkant zodat je er water doorheen kan laten stromen (Lijkt me wel veel werk maar zooooooooooo sjiek
Maar ik ga nu weer even genieten van het warme weer (ben al verbrand
Blue_Fear schreef op maandag 16 juli 2007 @ 15:20:
Ikke is 21,
Sweex is met routers en accesoires niet heel slecht idd. maar PSU's moet je echt niet hebben

Met betrekking tot de mod: Ik zou zelf drivebays enz. maken. Past er veel mooier bij dan opeens metaal in je mod. Helemaal als je het gaat verven zie je het verschil. Zoveel moeite is dat ook weer niet. Hoewel update's wel leuk zijn moet je je niet laten opjagen
bedankt allemaal,
het idee is een ronde buis aan de zijkant met water en zo'en bubbeltjes machine, of als WC revoisvoir gebruiken,
nou ik vind die kasten okk niet heel goed zijn dun staal maar heerlijk om te modden.
de rest is we ok heb ook een router van Sweex
volgende update zal even moeten wachten tot mijn spullen binnen zijn. (zouden deze week komen)
het idee is een ronde buis aan de zijkant met water en zo'en bubbeltjes machine, of als WC revoisvoir gebruiken,
nou ik vind die kasten okk niet heel goed zijn dun staal maar heerlijk om te modden.
de rest is we ok heb ook een router van Sweex
volgende update zal even moeten wachten tot mijn spullen binnen zijn. (zouden deze week komen)
HD4Life @ Full-HD
Ojaa bijna vergeten, anders kom je er nooit zo makkelijk doorheen
nieuw geheugen komt begin volgende week de rest laat nog op zich wachten.
nieuw geheugen komt begin volgende week de rest laat nog op zich wachten.
HD4Life @ Full-HD
Heb dezelfde sweexkast hier, maar ik snap alleen van jou niet wat je er niet goed aan vindt..Davidshadow13 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 08:37:
Ik bedoel, ik heb 'm nu een paar jaar en hij staat nog steeds rechtop hoor
Maar verder gaat het wel de goede richting op, ga zo door en succes
Nou, solide zijn ze niet bepaald, zeker niet als je er vaker hardware in en uit gaat halen. MAar het zijn inderdaad prima kasten om te modden, zeker als je het hddrekje en mobotray wil gaan gebruiken, dat spul is vaak goed zat.BoopMeister schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 00:17:
[...]
Heb dezelfde sweexkast hier, maar ik snap alleen van jou niet wat je er niet goed aan vindt..
Ik bedoel, ik heb 'm nu een paar jaar en hij staat nog steeds rechtop hoor
Maar verder gaat het wel de goede richting op, ga zo door en succes
Maar dat is nou precies waarvoor ik ze gebruik mobotray en HD en DVD bayTerw_Dan schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 00:24:
[...]
Nou, solide zijn ze niet bepaald, zeker niet als je er vaker hardware in en uit gaat halen. MAar het zijn inderdaad prima kasten om te modden, zeker als je het hddrekje en mobotray wil gaan gebruiken, dat spul is vaak goed zat.
en die kasten kosten maar 25 euro
HD4Life @ Full-HD
Heb je mijn radio nog nooit gezien? 1/3 van de grootte deze kast schat ik, én er zit waterkoeling inTEAMIKKE schreef op zondag 08 juli 2007 @ 12:29:
Een normaal formaat kast. Lang geleden dat ik zoiets heb gezienVraag me wel af hoe je daar waterkoeling in kwijt wilt maar goed.
[CiP] Le Régional Built To Last.
zoveel kosten een paar aluminium profielen al!Davidshadow13 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 08:06:
[...]
Maar dat is nou precies waarvoor ik ze gebruik mobotray en HD en DVD bay
Precies, goedkoop spul FTW \o/. Zeker als je het spul goed gebruikt dan heb je echt niet altijd het duruste van het duurste nodigDavidshadow13 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 08:06:
[...]
Maar dat is nou precies waarvoor ik ze gebruik mobotray en HD en DVD bay
Ga je er nog waterkoeling in zetten? Zag namelijk dat je de naam van Aquacomputers reservoir gebruikte?
Intel I7 970 CPU | Asus Rampage III Extreme | Asus ROG Strix GTX 1060 OC | Lian Li V1200 Case | Ocz Revodrive 3 X2 240GB | 12 GB Corsair Dominator | Creative Recon 3D | Corsair AX750 PSU | | Oxize Photography: www.Oxize.nl
Ik ga waarschijnlijk een WC setup maken, maar dan moet ik eerst kijken of ik op het eind nog geld over heb.
deze week nog een update: de fancontroller en leds zijn binnen alleen de fans en geheugen nog.
Zaterdag ga ik op vakantie dus dan even 2 weken geen update daarna zullen er weer znel updates volgen
deze week nog een update: de fancontroller en leds zijn binnen alleen de fans en geheugen nog.
Zaterdag ga ik op vakantie dus dan even 2 weken geen update daarna zullen er weer znel updates volgen
HD4Life @ Full-HD
Fijne vakantie gewenstDavidshadow13 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 07:34:
Ik ga waarschijnlijk een WC setup maken, maar dan moet ik eerst kijken of ik op het eind nog geld over heb.
Verwijderd
en het zelfde van mij 
vind het erg tof dat je dit al op je 14e doet
ik zit er ook aan te denken wat aparts in elkaar et toveren
voor een oude @#$#@@% pc :P;):)
maar dat zal wel niks worden
ik zla met plezier deze [CM] volgen
*Nezia is 17 jaar*
vind het erg tof dat je dit al op je 14e doet
ik zit er ook aan te denken wat aparts in elkaar et toveren
voor een oude @#$#@@% pc :P;):)
maar dat zal wel niks worden
ik zla met plezier deze [CM] volgen
*Nezia is 17 jaar*
Hallo,
ben net terug van vakantie, en alle spullen zijn binnen.
ga de komende week dus weer veel updaten.
P.S en naar de Kermis natuurlijk
EDIT:
niet allen spullen binnen dus, hebben die lullo's van Azerty eersts gezegt dat ze het na de vakantie 12 aug. zouden verzenden doen ze dat niet. verzenden ze in de vakantie en nu is mijn pakket kwijt.
EDIT:
niet allen spullen binnen dus, hebben die lullo's van Azerty eersts gezegt dat ze het na de vakantie 12 aug. zouden verzenden doen ze dat niet. verzenden ze in de vakantie en nu is mijn pakket kwijt.
[ Voor 41% gewijzigd door Davidshadow13 op 11-08-2007 18:48 ]
HD4Life @ Full-HD
Ik ben nu ook net een uurtje terug van vakantie (12 uur auto rijden, eten en dan meteen op tweakersDavidshadow13 schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 17:32:
Hallo,
EDIT:
Maar is het niet zo dat je pakketje dan altijd bij de buren/postkantoor word gedumpt?
Verwijderd
Nope, ze komen twee keer langs, ben je der 2 keer niet. Dan brengen ze het naar het dichstbijzijnde poskantoor waar die een week blijft liggen.
Verwijderd
3 weken ;-)Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:29:
Nope, ze komen twee keer langs, ben je der 2 keer niet. Dan brengen ze het naar het dichstbijzijnde poskantoor waar die een week blijft liggen.
Casemod :
Vette casemod, op je 14e, je begint op zelfde leeftijd als mij
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2007 19:05 ]
Prachtig gezegdTEAMIKKE schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 18:19:
''Je echte leeftijd! Nieuw topic op GoT''
Je bent zo oud als je je voelt jongens
* Daywalk3r is trouwens 21
[ Voor 7% gewijzigd door Daywalk3r op 14-08-2007 19:48 ]
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
UPDATE 5: 16-8-2007
Zo daar ben ik weer met een update. Terug van vakantie, mijn oom gaat nu een weekje weg dus het zagen moet even wachten. Verder heb ik de spullen van Azerty eindelijk binnen. de komende week wil ik de volgende dingen gaan doen.
- CD/DVD Spelers spuiten
- Ledjes aansluiten
- Al het zaagwerk aftekenen
- kleine dingentjes zoals schroefjes kopen en ik moet nog een powerbutton hebben.
eindelijk Azerty met de spullen, 2 nexus fan's + Grill's
Alle spullen staan op een plaatje na ne na ne na na!!
de led'jes helemaal uit China
zo staat het spul op m'n kamer, ja ik weet het het is een troep.
Aftekenen geblazen, de fan's en de CD/DVD Bay
Zo dit was deze update overmorgen de CD/DVD bay gespoten en nog meer aftekenen.
see you next time
HD4Life @ Full-HD
Die leds komen van de Ledseeactie zeker
ik herken z'n handschrift op de zakjes
jaja.. ledjes plaatsen is altijd een groot werk he!
Keep up the work
Keep up the work
Ja haha
Ik kan niet zagen heb geen apperatuur maar alles goed aftekenen is een tijdrovend werkje als je wilt dat alles recht en goed zit.
de ledjes heb ik van www.ledsee.com
Ik kan niet zagen heb geen apperatuur maar alles goed aftekenen is een tijdrovend werkje als je wilt dat alles recht en goed zit.
de ledjes heb ik van www.ledsee.com
HD4Life @ Full-HD
Hmm... de adres is in China, maar de rekening is in Nederland. Hoe moet ik zeggen over de bedrijf zelf? Wordt dat goedkoper sturen in NL of maakt nix uit omdat het uit China komt?
Nee het maakt niet zoveel uit.
meestal betaal je 3 euro verzendkosten tot een paar 100 gram
meestal betaal je 3 euro verzendkosten tot een paar 100 gram
HD4Life @ Full-HD
Kijk eens op samenkopen.net (nee
ik organiseer niets, dus ik maak geen reclamen voor een eigen zaakje) en daar de Ledsee-actie, je betaalt naar een nederlandse rekening, die kerel is geboren in nederland maar woont in china. De onderdelen zijn een stuk goedkoper, en moest je iets bestellen in een andere webshop in nederland of belgie betaal je bijna evenveel verzendkosten.
Ik heb m'n bestelling nu gehad.. alles vlotjes geregeld.
Ik heb m'n bestelling nu gehad.. alles vlotjes geregeld.
UPDATE 6: 22-8-2007
Zo daar ben ik weer, kan nog niet zagen pas volgende week. Kan het niet zelf doen, heb het gereedschap niet. En ik wil igg niet dat er allemaal hakkels in komen zoals ik bij sommige beginnende casemodders heb gezien.
Verder in deze update de ledjes voor achter het mobo. Had nog nooit ledjes gesoldeerd dus het was even uitvogelen. Nou genoeg gekletst aan het werk.
Zo mijn werkplek in de schuur, het was mooi weer dus het maakte niet uit waar ik zat.
zo het was een beetje prutten, maar uiteinderlijk zaten de eerste 6 ledjes vast.
de eerste 6 met labeltjes, met isolatietape het komt onder het mobo dus ik wil absoluut geen kortsluiting!!!
zo verder met de 2e 6 ledjes solderen.
zo nog een close-upje
Ondertussen heb ik de 2 rijen van 6 aanelkaar geplakt en doorverbonden, dan rest alleen nog de vraag zouden de ledjes het doen ja of nee
ja ze doen het.
Dit was het weer voor deze update, See you next time.
HD4Life @ Full-HD
Ik herken echt alles op je foto's he
een soldeerstation van velleman, het soldeertin denk ik ook (ik heb beide hier ook liggen)
Het soldeerstation viel wel goed mee in prijs hier (15 euro)
Het soldeerstation viel wel goed mee in prijs hier (15 euro)
Het is de beloeling dat de leds op een molex 12v worden aangesloten, zodat als de pc aangaat de ledjes ook aaangaan.
@toke
bijna goed is geen soldeerstation van velleman. Van een of ander vaag chinees merk
koste hier 20 euro
@toke
bijna goed is geen soldeerstation van velleman. Van een of ander vaag chinees merk
koste hier 20 euro
[ Voor 33% gewijzigd door Davidshadow13 op 23-08-2007 09:37 ]
HD4Life @ Full-HD
Die van mij is van velleman, en ziet er net hetzelfde uit
hier is het dus 15 euro.. grote kans dat de specs ook helemaal dezelfde zijn.
Btw: ik denk dat hij bedoelde.. staan er ledjes in serie, hoeveel weerstanden / groep leds (iets in die aard)
Wat niet zo goed is voor je leds is 1 voor weerstand, voor x aantal leds die parrallel staan
in serie mag dit wel, maar dan moet je zien hoeveel leds erop kunnen. Op 12V kan je 3 leds in serie zetten, en hierachter 1 weerstand. zo heb je telkens een groepje van 3 leds en een weerstand, en die kan je wel parralel schakelen 
Zorg wel dat je voeding het kan trekken, maar zolang je er geen 1000 leds in steekt zal dit wel geen problemen geven
mooi werk btw.
EDIT: ik zie dat je gedaan hebt wat ik zei 3 in serie, dan 1 weerstand
Btw: ik denk dat hij bedoelde.. staan er ledjes in serie, hoeveel weerstanden / groep leds (iets in die aard)
Wat niet zo goed is voor je leds is 1 voor weerstand, voor x aantal leds die parrallel staan
Zorg wel dat je voeding het kan trekken, maar zolang je er geen 1000 leds in steekt zal dit wel geen problemen geven
EDIT: ik zie dat je gedaan hebt wat ik zei 3 in serie, dan 1 weerstand
Ik heb 3 series met allemaal een enkele weerstand en die dan paralel
HD4Life @ Full-HD
Jep, wat ik zei
hoe sterk is je weerstand ? ik had ooit eens uitgerekend dat die iets hoger dan 100 ohm moest zijn om maximaal licht te krijgen, en niet door te branden
(bij leds van 3,3 V)
Ik vind het wel mooi gedaan
Nu nog de volgende zaken he
Ik vind het wel mooi gedaan
Nu nog de volgende zaken he
Een led va 3.8V 20mA heeft een weerstand nodig van rond de 500 ohm.
De weerstanden die ik gebruikt heb zijn 120 ohm
tip online weerstadn calculator in EL
tip online weerstadn calculator in EL
HD4Life @ Full-HD
Leds van 3,8V ben ik nog nergens tegengekomen. en trouwens, een paar posts eerder staat er dat er 3 leds in serie aan een 12V voeding. Als je daar 500 ohm aan hangt, dan zie je geen licht meer.DeKemp schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 23:19:
Een led va 3.8V 20mA heeft een weerstand nodig van rond de 500 ohm.
Normale leds werken rond de 3 tot 3,3 V
Met 120 kom je wel toe ja
[ Voor 11% gewijzigd door Phalox op 24-08-2007 20:02 ]
Ziet er al goed uit
Ga zo door zou ik zeggen.
Nog wel een vraag, noem je dit nou troep?
www.koopeendroom.nl
Hahaha, dat dacht ik ook ja, niets in vergelijking met mijn slaapkamerMaarten-NForce schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:05:
Ziet er al goed uitGa zo door zou ik zeggen.
[plaatje]
Voorderest wel een vette CM!!
UPDATE 7: 12-9-2007
Zo de afgelopen weken weer flink wat gedaan. Fanholes gezaagd, gaten voor mobo en cd speler, plus inkopen gedaan voor verdere afwerking. Ja ik weet het ben een beetje laat maar mijn camera was kaduk dus moets op de reparatie wachten.
Verder heb ik mijn geheugen nog steeds niet binnen, en heb ik bestloten de besteling te annuleren en deze modules te gaan bestellen bij komplett.
Crucial Ballistixs PC-5300 2 GB
Crucial Ballistixs PC-6400 2 GB
ben nog niet uit welke het zullen worden maar dat hoor je wel. Nou genoeg gepraat, aan het werk!!!!!
mobo tray afslijpen, de oude voldeet toch niet.
het resultaat van de mobo tray, mooi toch
en dan aftekenen geblazen,
en dan uit zagen,
en weer aftekenen, uitzagen enz. maar toen brak het zaagje dus moesten we nieuwe kopen.
als dit geen mooie fan hole is weet ik het ook niet meer hoor
ik in de weer met het mobo tray, van sweex
en de cd/dvd drive bay, vastgezet met piepkleine schroefjes.
Zo, dit was de update al weer, volgende week nogeen, en op 22 september weer een grote.
Bye Bye
HD4Life @ Full-HD
Heb je er al een fan achtergehouden? Het lijkt erop dat hij namelijk niet goed gaat passen zonder dat je een uitsparing in de plank freest die er tegen aan zit. Verder ben je lekker bezig.Davidshadow13 schreef op zondag 16 september 2007 @ 09:19:
als dit geen mooie fan hole is weet ik het ook niet meer hoor
Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II
@godric
dat lijkt alleen maar zo want het plankje zit nog niet vast. deze fanhole is voor de fan van de voeding.
er komen dan dopjes onder de bodem
dat lijkt alleen maar zo want het plankje zit nog niet vast. deze fanhole is voor de fan van de voeding.
er komen dan dopjes onder de bodem
HD4Life @ Full-HD
Die foto met die haakse slijper en die decoupeerzaag ben jij niet of wel?
Gezien die ring en de grote handen. En gelijk m'n vraag waarom je dat zelf niet doet?
Kunnen/mogen/durven?
Voor de rest begint het al mooi te worden... Dat met die ledjes maakt echt zo'n asus striker effect, alhoewel het er daar wel anders uitziet natuurlijk.
Gezien die ring en de grote handen. En gelijk m'n vraag waarom je dat zelf niet doet?
Kunnen/mogen/durven?
Voor de rest begint het al mooi te worden... Dat met die ledjes maakt echt zo'n asus striker effect, alhoewel het er daar wel anders uitziet natuurlijk.
Denk om 2 dingen:Daywalk3r schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:05:
Die foto met die haakse slijper en die decoupeerzaag ben jij niet of wel?
Kunnen/mogen/durven?
- hij heeft vader die ook meehelpt
- iemand moet foto maken
Maar aan andere kant heb je wel gelijk: zelf doen maakt meer indruk, dan leer je sneller van. Laat je maar zien in action
ben ik het wel mee eens, maar ook weer niet.MrDummy schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:53:
[...]
Denk om 2 dingen:
- hij heeft vader die ook meehelpt
- iemand moet foto maken
Maar aan andere kant heb je wel gelijk: zelf doen maakt meer indruk, dan leer je sneller van. Laat je maar zien in action
Misschien heeft de TS niet extreem veel skills nog en moet hij deze ontwikkelen. Maar als je zn mobotray verprutsts door verkeerd slijpen en je hebt er geen meer liggen dan heb je dat gezeur weer.
Misschien heeft zn pa meer ervaring ermee en helpt hem dus een beetje. De TS moet gewoon de skills opbouwen, maar niet als het een belangrijk slijp deel is. Als je nou MDF verprutst met slijpen dan haal je zo nieuw. maar een nieuw mobotray halen is wat anders.
Ziet er wel goed uit.
Daarbij komt nog dat zo'n slijptol best een heftig instrument is als je daar nog nooit mee gewerkt hebt. Kan ook zeer gevaarlijk zijn en het is daarom dommer om direct zonder voorbereiding ermee te stoeien dan het eerst ff afkijken van je pa. Later kun je het dan zelf wel proberen natuurlijk maar ik kan het wel begrijpen.
wordTEAMIKKE schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 16:36:
Daarbij komt nog dat zo'n slijptol best een heftig instrument is als je daar nog nooit mee gewerkt hebt. Kan ook zeer gevaarlijk zijn en het is daarom dommer om direct zonder voorbereiding ermee te stoeien dan het eerst ff afkijken van je pa. Later kun je het dan zelf wel proberen natuurlijk maar ik kan het wel begrijpen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Besides that, als je 14 bent houd je zo'n ding iets minder gemakkelijk goed vast (stel dat 'ie vast slaat..
) dan pak 'm beet vier jaar later.
Ik zou m'n 14-jarige zoontje (of neefje) denk ik ook nog geen slijptol laten gebruiken. Een decoupeerzaag oid wel, maar geen slijptol/cirkelzaag, da's gewoon te link op die leeftijd. Twee jaar later wel, maar dan zou ik er in het begin ook zeker bij blijven..
Ik zou m'n 14-jarige zoontje (of neefje) denk ik ook nog geen slijptol laten gebruiken. Een decoupeerzaag oid wel, maar geen slijptol/cirkelzaag, da's gewoon te link op die leeftijd. Twee jaar later wel, maar dan zou ik er in het begin ook zeker bij blijven..
* TEAMIKKE voelt zich die-hard. Ik was alwel bezig op die leeftijd maar je hebt daar zeker gelijk in. Ik had toen ook al ervaring met andere gereedschappen dus ik was mss wel een stapje verder maar neemt niet weg dat je altijd moet oppassen. Sowieso zal je hem eerder ergens te snel door laten gaan en zo bijvoorbeeld je been raken. Doe mij toch maar de decoupeerzaag of de Dremel. Blijf het een eng ding vinden[message=,noline]The_Zeroorez schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 16:06[/message]:
Besides that, als je 14 bent houd je zo'n ding iets minder gemakkelijk goed vast (stel dat 'ie vast slaat..) dan pak 'm beet vier jaar later.
Ik zou m'n 14-jarige zoontje denk ik ook nog geen slijptol laten gebruiken. Een decoupeerzaag oid wel, maar geen slijptol/cirkelzaag, da's gewoon te link op die leeftijd. Twee jaar later wel, maar dan zou ik er in het begin ook zeker bij blijven..
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat het niet mijn vader maar mijn oom is.
Ik heb zelf ook veel dingen gedaan, zie vorige updates, ik ben van plan om hem ook
zelf te schilderen, het is mijn eerste casemod heb er al zo'n € 250,00 ingestoken en
dan wil ik het niet verprutsen met hakkelingen of zo
ik heb ook het gereedschap thuis niet tot mijn beschikking
verder vandaag weer veder gewerkt, zal vandaag of morgen update posten.
Ik heb zelf ook veel dingen gedaan, zie vorige updates, ik ben van plan om hem ook
zelf te schilderen, het is mijn eerste casemod heb er al zo'n € 250,00 ingestoken en
HD4Life @ Full-HD
Het is ook helemaal niet erg hoor om iets te laten doen door je oom.
Veel succes met spuiten.
Daar heb jij dan wel weer pech in. In mijn geval ben ook 14 jaar. Mijn vader kluste vroeger altijd dus kon altijd lekker afkijken. Gebruik nu wel al het gereedschap zelf. Maar ja dat is verschillend per persoon.
Word wel mooi allemaal.
Ik kijk uit naar je update
Veel succes met spuiten.
Daar heb jij dan wel weer pech in. In mijn geval ben ook 14 jaar. Mijn vader kluste vroeger altijd dus kon altijd lekker afkijken. Gebruik nu wel al het gereedschap zelf. Maar ja dat is verschillend per persoon.
Word wel mooi allemaal.
Ik kijk uit naar je update
250 euro? Wow, ik ben met alu en plexi bezig en ik ga de 250 misschien net halenDavidshadow13 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 18:08:
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat het niet mijn vader maar mijn oom is.
(excl hardware dan)
Misschien rekent hij die 2GB geheugen erbij?
Ja ik reken dat geheugen er bij en dat kost ook € 100,00
maar als je hout hebt voor € 50,00 aan fans en plexi een fancontroller voor € 20,00
nog wat zaagjes boortjes schroefjes en andere stuff kom je toch al op € 250,00
Ik zeg ook niet dat ik het teveel vind maar ik had € 200,00 bedacht nodig te hebben
maar als je hout hebt voor € 50,00 aan fans en plexi een fancontroller voor € 20,00
nog wat zaagjes boortjes schroefjes en andere stuff kom je toch al op € 250,00
Ik zeg ook niet dat ik het teveel vind maar ik had € 200,00 bedacht nodig te hebben
[ Voor 16% gewijzigd door Davidshadow13 op 24-09-2007 07:49 ]
HD4Life @ Full-HD
Je moet niet naar de prijs kijken bij dit soort dingen. Het geld krijg je er toch niet meer uit en wil je een beetje kwaliteit dan is het gewoon duur. Het is een hobby en hobby's kosten geld
jah maar als het met de hobby ook goed gaat dan staat er over een jaar weer een nieuwe
(of eerder)
Oh nee ik zal iemand van 14 ook geen straaljager(slijptol) in de handen doen hoor.. dan doe ik het liever zelf.. Op het werk mocht ik het ook niet.. Arbo regels enzo dus dan zou ik het iemand anders gewoon ook niet laten doen.TheZeroorez schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 16:06:
Besides that, als je 14 bent houd je zo'n ding iets minder gemakkelijk goed vast (stel dat 'ie vast slaat..) dan pak 'm beet vier jaar later.
Je gooit ze toch niet weg??LlamaWereldOver schreef op maandag 24 september 2007 @ 18:07:
jah maar als het met de hobby ook goed gaat dan staat er over een jaar weer een nieuwe(of eerder)
UPDATE 8: 16-10-2007
hier ben ikweer, heeft een tijdje geduurt, maarja proefwerkweek op school en al die dingen. Volgende week ben ik er trouwens ook niet ik zit dan in engleland met school. verder krijg ik morgen mij Crucial Tracer modules en moet ik nog van die peperdure Bulgin Vandal switches bestellen.
De case is vrijwel af, moet hem nog schilderen, daarnaa nog een paar kleine dingetjes. Ik hoop klaar te zijn voor 10 november dan kan ik nog mee doen aan de TBCL!!!
nou beginnen maar...
een fan + grill
dit is het window, hij wordt mooi afgefreesd
zoals je hier kan zien heb ik besloten het window te laten verzinken.
Heb besloten om mijn comp in elkaar te zetten omdat ik zondag nog naar een LanPArty ging
En dan nu Schilderen!!!
Eerst schoonmaken met....................................................
Thinner, klote spul trouwens
Likje verf hier, Likje verf daar, let er wel op dat je bij MDF speciale grondverf moet gebruiken omdat het zo zuigt
NOU DIT WAS HET ALWEER, TOT DE VOLGENDE KEER, HAHA!
HD4Life @ Full-HD
Success daarmeeDavidshadow13 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:58:
Volgende week ben ik er trouwens ook niet ik zit dan in engleland met school. verder krijg ik morgen mij Crucial Tracer modules en moet ik nog van die peperdure Bulgin Vandal switches bestellen.
De case is vrijwel af, moet hem nog schilderen, daarnaa nog een paar kleine dingetjes. Ik hoop klaar te zijn voor 10 november dan kan ik nog mee doen aan de TBCL!!!
Laat me raden, 30 minuten staan boenen met een doekje en je vinger ineens wit en 3x zo klein terug vinden als ervoor?[afbeelding]
Ga je trouwens ook de frontjes van je opticals nog doen? Of wordt je kast beige?
Altijd de dop op de thinner doen. Zo verdampt het niet en kan het ook niet per ongeluk omvallen of door een jong kind gepakt worden. (Gein)
Als je heel lang met thinner werkt zou ik wel een mondkap ofzo opdoen anders schilder je straks alles verkeerd, ooit met metaal ontvetten (4 uur) ging het lassen daarna ook al niet goed meer dus.
Als je heel lang met thinner werkt zou ik wel een mondkap ofzo opdoen anders schilder je straks alles verkeerd, ooit met metaal ontvetten (4 uur) ging het lassen daarna ook al niet goed meer dus.
Dat heb ik geweten heb ddie fles een keer om laten vallen niet echt slim.Daywalk3r schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 08:58:
Altijd de dop op de thinner doen. Zo verdampt het niet en kan het ook niet per ongeluk omvallen of door een jong kind gepakt worden. (Gein)
Ja de kast wordt zwart en de forntjes worden Chroom en Maetallic Blauw.TheZeroorez schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:29:
Ga je trouwens ook de frontjes van je opticals nog doen? Of wordt je kast beige?
HD4Life @ Full-HD
waarom niet stealthen?
staat veel beter imo
//
wat is je msn btw;)
staat veel beter imo
//
wat is je msn btw;)
[ Voor 23% gewijzigd door KoudeAardbei op 19-10-2007 16:04 ]
Verwijderd
idd MDF grondverf gebruiken
daarna ong. 3 lagen van de eindlaag erover heen verven. Ik was er een week aan bezig. Verven vond ik de ergste k*tklus van mijn mod
maar na 7 dagen verven ben je wel blij met het resultaat
(btw, ik moet nog eens tijd maken voor een topic van mijn kast
)
succes!
succes!
Wat is stealthen?KoudeAardbei schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:59:
waarom niet stealthen?
staat veel beter imo
//
wat is je msn btw;)
P.S ik heb geen MSN
HD4Life @ Full-HD
zomfg,
dat je je dvd iets verder naar achteren hangt en daar een blok hout van xmm voorhangt ter grote van je dvd geval.
dus dan krijg je
| < mdf
| < mdf
| <mdf
en als hij uitklapt
| <mdf
---| <nu gaat je "mdf" open
| <mdf
Ik ga zometeen mijn paintskillzzz wel ff uittesten
dat je je dvd iets verder naar achteren hangt en daar een blok hout van xmm voorhangt ter grote van je dvd geval.
dus dan krijg je
| < mdf
| < mdf
| <mdf
en als hij uitklapt
| <mdf
---| <nu gaat je "mdf" open
| <mdf
Ik ga zometeen mijn paintskillzzz wel ff uittesten
^^ wat hij zegt, maar ik vindt het maar onhandig omdat je dan via de eigenschappen/rechtermuisknop van je drive de lade open moet doen.
[ Voor 6% gewijzigd door Bestla op 20-10-2007 15:08 ]
Als je handig bent, kun je ook gewoon een knopje maken van mdf en die in het verlengde van het bestaande knopje plaatsen.
www.highflow.nl
men neme 2 draadjes,
men neme een schakelaar van 5 cent xD
met neemt een plek waar je die schakelaar monteert,
men gaat solderen (A)
men gaat solderen (A)
Of je doet niet zo moeilijk en stealth je drives fatsoenlijk. Oftewel, je zorgt ervoor dat je, door op de rechterhoek onder te drukken, gewoon je drives kan openen. Een stuk eenvoudiger en iets stealthen om dan ergens anders een schakelaar te gaan plaatsen is wat onnodigKoudeAardbei schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 18:44:
men neme 2 draadjes,
men gaat solderen (A)
Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II
Er zal een update komen, maar ik ben vandaag net terug uit england en ik moet nog 1,5 week wachten op mijn schakelaartjes uit ChinaSOEPSTENGEL13 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:58:
Komt er nog een keer een update?
HD4Life @ Full-HD
Was je freesje niet scherp of ben je de verkeerde richting in gegaan dat het er zo uitziet? Best knap trouwens dat je er nog zo'n strakke lijn uit tovert.Davidshadow13 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:58:
UPDATE 8: 16-10-2007
[afbeelding]
zoals je hier kan zien heb ik besloten het window te laten verzinken.
Oh, ik vind het heerlijk spul, het werkt qua verf ergens afkrijgen veel beter dan terpentine, ruikt lekkerder, en het is niet vet, dus je kunt ontvetten ermee. Als je het in je wondjes krijgt is het niet leuk nee.Eerst schoonmaken met....................................................
[afbeelding]
Goed dat je CWS (Unigrundbund?) gebruikt, maar speciale grondverf is nu weer niet nodig. Als je de kopse kanten inplamuurt bereik je al sneller een goed resultaat. Maar weet dat als je helemaal gaat aflakken waarschijnlijk altijd een naad blijft zien. Wil je het toch goed verminderen zou ik aanraden om met de bovenfrees een V-groef te maken op de naad, en deze daarna op te vullen met (glasvezel/polyester)plamuur.[afbeelding]
Likje verf hier, Likje verf daar, let er wel op dat je bij MDF speciale grondverf moet gebruiken omdat het zo zuigt
Als je wilt stealthen kun je ook gewoon plankjes tropisch hardhout nemen. Jatoba, Afzelia, Afrormosia zijn allemaal mooie donkere houtsoorten die zich goed laten verlijmen, behoorlijk hard zijn, er imo mooi uitzien, weinig werken en bovendien niet te wereld kosten. Naar binnen lopen bij een parkethandel wil je wel eens voor weinig geld dunne plankjes opleveren.
Als ik het ga stelthen doe ik het met plexi denk ik, maar ik denk niet dat ik ga stealthen want ik grbruik zo'n standaard sweex houder voor cd/dvd speler en ik kan hem veder naar achter niet vast zetten, en dan moet ik weer een nieuwe houder maken want, ik kan er geen gaatjes in boren.Seers schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:14:
[...]
Was je freesje niet scherp of ben je de verkeerde richting in gegaan dat het er zo uitziet? Best knap trouwens dat je er nog zo'n strakke lijn uit tovert.
Nou ik weet niet of het freesje scherp was heb hem van m'n oom geleend, maar dat is niet zo erg want het is toch de binnenkant
[...]
Oh, ik vind het heerlijk spul, het werkt qua verf ergens afkrijgen veel beter dan terpentine, ruikt lekkerder, en het is niet vet, dus je kunt ontvetten ermee. Als je het in je wondjes krijgt is het niet leuk nee.
weet ik, werkt bij mij wel goed, alleen m'n vader is er niet zo'n fan van.
[...]
Goed dat je CWS (Unigrundbund?) gebruikt, maar speciale grondverf is nu weer niet nodig. Als je de kopse kanten inplamuurt bereik je al sneller een goed resultaat. Maar weet dat als je helemaal gaat aflakken waarschijnlijk altijd een naad blijft zien. Wil je het toch goed verminderen zou ik aanraden om met de bovenfrees een V-groef te maken op de naad, en deze daarna op te vullen met (glasvezel/polyester)plamuur.
Heb ook gelezen dat je kopse kanten met houdlijm in moet smeren enzo, heb deze grondverf fgekocht op aanraden van mijn vader, die heeft er goede ervaringen mee, anders had ik het niet gedaan, (is best wel duur € 22,00 voor een grote pot) ook gebruik ik goede grondverf omdat mijn lak gewoon gamma huismerk is, wilde eigenlijk krasvaste verf vsan Sigma Coatings maar dat kost € 35,00 per pot en zoveel geld heb ik niet (had € 200,00 begroot voor deze mod zit ondetussen al op
€ 300,00 euro)
HD4Life @ Full-HD