[CIP] Aqua Tube

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.183 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-09 18:04
Ja ik reken dat geheugen er bij en dat kost ook € 100,00
maar als je hout hebt voor € 50,00 aan fans en plexi een fancontroller voor € 20,00

nog wat zaagjes boortjes schroefjes en andere stuff kom je toch al op € 250,00

Ik zeg ook niet dat ik het teveel vind maar ik had € 200,00 bedacht nodig te hebben

[ Voor 16% gewijzigd door Davidshadow13 op 24-09-2007 07:49 ]

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Je moet niet naar de prijs kijken bij dit soort dingen. Het geld krijg je er toch niet meer uit en wil je een beetje kwaliteit dan is het gewoon duur. Het is een hobby en hobby's kosten geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:28
inderdaad, en als het een beetje goed zit gaat zo'n kast nog vele jaren mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hrugnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-12-2023
jah maar als het met de hobby ook goed gaat dan staat er over een jaar weer een nieuwe :P (of eerder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

TheZeroorez schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 16:06:
Besides that, als je 14 bent houd je zo'n ding iets minder gemakkelijk goed vast (stel dat 'ie vast slaat.. :o ) dan pak 'm beet vier jaar later.

Ik zou m'n 14-jarige zoontje (of neefje) denk ik ook nog geen slijptol laten gebruiken. Een decoupeerzaag oid wel, maar geen slijptol/cirkelzaag, da's gewoon te link op die leeftijd. Twee jaar later wel, maar dan zou ik er in het begin ook zeker bij blijven..
Oh nee ik zal iemand van 14 ook geen straaljager(slijptol) in de handen doen hoor.. dan doe ik het liever zelf.. Op het werk mocht ik het ook niet.. Arbo regels enzo dus dan zou ik het iemand anders gewoon ook niet laten doen.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

• Bliz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:28
LlamaWereldOver schreef op maandag 24 september 2007 @ 18:07:
jah maar als het met de hobby ook goed gaat dan staat er over een jaar weer een nieuwe :P (of eerder)
Je gooit ze toch niet weg?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
UPDATE 8: 16-10-2007

hier ben ikweer, heeft een tijdje geduurt, maarja proefwerkweek op school en al die dingen. Volgende week ben ik er trouwens ook niet ik zit dan in engleland met school. verder krijg ik morgen mij Crucial Tracer modules en moet ik nog van die peperdure Bulgin Vandal switches bestellen.

De case is vrijwel af, moet hem nog schilderen, daarnaa nog een paar kleine dingetjes. Ik hoop klaar te zijn voor 10 november dan kan ik nog mee doen aan de TBCL!!!

nou beginnen maar...

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/wf.dehoop/CIPAQUATUBE0072
een fan + grill

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/wf.dehoop/CIPAQUATUBE0074
dit is het window, hij wordt mooi afgefreesd

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/wf.dehoop/CIPAQUATUBE0075
zoals je hier kan zien heb ik besloten het window te laten verzinken.

Heb besloten om mijn comp in elkaar te zetten omdat ik zondag nog naar een LanPArty ging :)
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/wf.dehoop/CIPAQUATUBE0076

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/wf.dehoop/CIPAQUATUBE0077

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/wf.dehoop/CIPAQUATUBE0078

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/wf.dehoop/CIPAQUATUBE0081

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/wf.dehoop/CIPAQUATUBE0080

En dan nu Schilderen!!!

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/wf.dehoop/CIPAQUATUBE0084
Eerst schoonmaken met....................................................

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/wf.dehoop/CIPAQUATUBE0083
Thinner, klote spul trouwens

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/wf.dehoop/CIPAQUATUBE0085
Likje verf hier, Likje verf daar, let er wel op dat je bij MDF speciale grondverf moet gebruiken omdat het zo zuigt 8)

NOU DIT WAS HET ALWEER, TOT DE VOLGENDE KEER, HAHA!

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Davidshadow13 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:58:
Volgende week ben ik er trouwens ook niet ik zit dan in engleland met school. verder krijg ik morgen mij Crucial Tracer modules en moet ik nog van die peperdure Bulgin Vandal switches bestellen.

De case is vrijwel af, moet hem nog schilderen, daarnaa nog een paar kleine dingetjes. Ik hoop klaar te zijn voor 10 november dan kan ik nog mee doen aan de TBCL!!!
Success daarmee :o
[afbeelding]
Laat me raden, 30 minuten staan boenen met een doekje en je vinger ineens wit en 3x zo klein terug vinden als ervoor?

Ga je trouwens ook de frontjes van je opticals nog doen? Of wordt je kast beige? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Altijd de dop op de thinner doen. Zo verdampt het niet en kan het ook niet per ongeluk omvallen of door een jong kind gepakt worden. (Gein)

Als je heel lang met thinner werkt zou ik wel een mondkap ofzo opdoen anders schilder je straks alles verkeerd, ooit met metaal ontvetten (4 uur) ging het lassen daarna ook al niet goed meer dus.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
Daywalk3r schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 08:58:
Altijd de dop op de thinner doen. Zo verdampt het niet en kan het ook niet per ongeluk omvallen of door een jong kind gepakt worden. (Gein)
Dat heb ik geweten heb ddie fles een keer om laten vallen niet echt slim.
TheZeroorez schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:29:

Ga je trouwens ook de frontjes van je opticals nog doen? Of wordt je kast beige? 8)
Ja de kast wordt zwart en de forntjes worden Chroom en Maetallic Blauw.

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 15:54

KoudeAardbei

Moderator

waarom niet stealthen?
staat veel beter imo

//
wat is je msn btw;)

[ Voor 23% gewijzigd door KoudeAardbei op 19-10-2007 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd MDF grondverf gebruiken :Y) daarna ong. 3 lagen van de eindlaag erover heen verven. Ik was er een week aan bezig. Verven vond ik de ergste k*tklus van mijn mod :( maar na 7 dagen verven ben je wel blij met het resultaat :) (btw, ik moet nog eens tijd maken voor een topic van mijn kast :+ )

succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
KoudeAardbei schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:59:
waarom niet stealthen?
staat veel beter imo

//
wat is je msn btw;)
Wat is stealthen?

P.S ik heb geen MSN

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei

KoudeAardbei

Moderator

zomfg,
dat je je dvd iets verder naar achteren hangt en daar een blok hout van xmm voorhangt ter grote van je dvd geval.

dus dan krijg je

| < mdf
| < mdf
| <mdf

en als hij uitklapt

| <mdf
---| <nu gaat je "mdf" open :D
| <mdf

Ik ga zometeen mijn paintskillzzz wel ff uittesten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Bestla

Kvinne

^^ wat hij zegt, maar ik vindt het maar onhandig omdat je dan via de eigenschappen/rechtermuisknop van je drive de lade open moet doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Bestla op 20-10-2007 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTS
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 15:49

BTS

Als je handig bent, kun je ook gewoon een knopje maken van mdf en die in het verlengde van het bestaande knopje plaatsen.

www.highflow.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei

KoudeAardbei

Moderator

men neme 2 draadjes,
men neme een schakelaar van 5 cent xD
met neemt een plek waar je die schakelaar monteert,
men gaat solderen (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEPSTENGEL13
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Komt er nog een keer een update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:50
KoudeAardbei schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 18:44:
men neme 2 draadjes,
men neme een schakelaar van 5 cent xD
met neemt een plek waar je die schakelaar monteert,
men gaat solderen (A)
Of je doet niet zo moeilijk en stealth je drives fatsoenlijk. Oftewel, je zorgt ervoor dat je, door op de rechterhoek onder te drukken, gewoon je drives kan openen. Een stuk eenvoudiger en iets stealthen om dan ergens anders een schakelaar te gaan plaatsen is wat onnodig ;) . Overigens is mdf redelijk zwaar aan je drives, neem dus echt een dun plaatje. Plexi werkt ook prima.

Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
Er zal een update komen, maar ik ben vandaag net terug uit england en ik moet nog 1,5 week wachten op mijn schakelaartjes uit China

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seers
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08 21:35
Davidshadow13 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:58:
UPDATE 8: 16-10-2007

[afbeelding]
zoals je hier kan zien heb ik besloten het window te laten verzinken.
Was je freesje niet scherp of ben je de verkeerde richting in gegaan dat het er zo uitziet? Best knap trouwens dat je er nog zo'n strakke lijn uit tovert. :)
Eerst schoonmaken met....................................................

[afbeelding]
Oh, ik vind het heerlijk spul, het werkt qua verf ergens afkrijgen veel beter dan terpentine, ruikt lekkerder, en het is niet vet, dus je kunt ontvetten ermee. Als je het in je wondjes krijgt is het niet leuk nee. :P
[afbeelding]
Likje verf hier, Likje verf daar, let er wel op dat je bij MDF speciale grondverf moet gebruiken omdat het zo zuigt 8)
Goed dat je CWS (Unigrundbund?) gebruikt, maar speciale grondverf is nu weer niet nodig. Als je de kopse kanten inplamuurt bereik je al sneller een goed resultaat. Maar weet dat als je helemaal gaat aflakken waarschijnlijk altijd een naad blijft zien. Wil je het toch goed verminderen zou ik aanraden om met de bovenfrees een V-groef te maken op de naad, en deze daarna op te vullen met (glasvezel/polyester)plamuur.

Als je wilt stealthen kun je ook gewoon plankjes tropisch hardhout nemen. Jatoba, Afzelia, Afrormosia zijn allemaal mooie donkere houtsoorten die zich goed laten verlijmen, behoorlijk hard zijn, er imo mooi uitzien, weinig werken en bovendien niet te wereld kosten. Naar binnen lopen bij een parkethandel wil je wel eens voor weinig geld dunne plankjes opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
Seers schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:14:
[...]
Was je freesje niet scherp of ben je de verkeerde richting in gegaan dat het er zo uitziet? Best knap trouwens dat je er nog zo'n strakke lijn uit tovert. :)

Nou ik weet niet of het freesje scherp was heb hem van m'n oom geleend, maar dat is niet zo erg want het is toch de binnenkant

[...]
Oh, ik vind het heerlijk spul, het werkt qua verf ergens afkrijgen veel beter dan terpentine, ruikt lekkerder, en het is niet vet, dus je kunt ontvetten ermee. Als je het in je wondjes krijgt is het niet leuk nee. :P

weet ik, werkt bij mij wel goed, alleen m'n vader is er niet zo'n fan van.

[...]
Goed dat je CWS (Unigrundbund?) gebruikt, maar speciale grondverf is nu weer niet nodig. Als je de kopse kanten inplamuurt bereik je al sneller een goed resultaat. Maar weet dat als je helemaal gaat aflakken waarschijnlijk altijd een naad blijft zien. Wil je het toch goed verminderen zou ik aanraden om met de bovenfrees een V-groef te maken op de naad, en deze daarna op te vullen met (glasvezel/polyester)plamuur.

Heb ook gelezen dat je kopse kanten met houdlijm in moet smeren enzo, heb deze grondverf fgekocht op aanraden van mijn vader, die heeft er goede ervaringen mee, anders had ik het niet gedaan, (is best wel duur € 22,00 voor een grote pot) ook gebruik ik goede grondverf omdat mijn lak gewoon gamma huismerk is, wilde eigenlijk krasvaste verf vsan Sigma Coatings maar dat kost € 35,00 per pot en zoveel geld heb ik niet (had € 200,00 begroot voor deze mod zit ondetussen al op
€ 300,00 euro)
Als ik het ga stelthen doe ik het met plexi denk ik, maar ik denk niet dat ik ga stealthen want ik grbruik zo'n standaard sweex houder voor cd/dvd speler en ik kan hem veder naar achter niet vast zetten, en dan moet ik weer een nieuwe houder maken want, ik kan er geen gaatjes in boren.

HD4Life @ Full-HD

Pagina: 1 2 Laatste