Overzicht elektrische voertuigen

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 26.718 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:31
t_captain schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 13:04:
Zo'n aerodynamica is toch veel te snel voor het fietspad? Al zet je er maar een 5kW motortje in, kun je al op de A10 invoegen.Iets groter voorwiel zou wenselijk zijn.
Max snelheid gewoon als een ligfiets aka 25km/h. Range tot 90km, prijs iets meer dan een dure elektrische fiets. Vind het geen gekke propositie voor droog vervoer tot 20-25km enkele reis.

Groter voorwiel hoeft niet per se een ding te zijn, hij ziet er sowieso op andere foto's niet zo klein uit als op de overzichtsfoto.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:33
Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 12:17:
Leuk onderwerp. Jammer dat het topic stil staat. Mag deze nog ingevoegd. *spam*. Dit is mijn product. Ontworpen en gebouwd omdat we anders moeten gaan denken. Met minder meer doen is onze gedachte. gemaakt voor de Nederlandse fietspaden. [Afbeelding] :)
Wat een leuk ding! Ik ben wel geinteresseerd voor mijn woon-werkverkeer (23 km e.r.).

Of-topic: Haal wel even een spellingscontrole over de website.

[ Voor 2% gewijzigd door deepbass909 op 15-03-2019 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-09 13:46

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Modbreak:Het is niet de bedoeling oude topics te kicken, zeker niet als dit topics zijn van 7 jaar oud en met als enige doel het promoten van een eigen product. Dit topic mag in stille rust weer verdwijnen naar de diepe archieven van tweakers.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.