Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bedoel dit : keyboard puls effect :

http://youtube.com/watch?v=TmHU--YCXY8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButcherJF
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-07 09:20
Ben even aan het vogelen geweest, volgens mij moet je de slaapstand ook op 'Aan' zetten:
Menu>Instellingen>Weergave>Slaapstand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

die pulsestand aanzetten op de manier die max beschreef werkt bij mij wel. Ik heb ook standaard slaapstand aanstaan dus misschien dat je dat ook even moet proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 01:01:
[...]

werkt nog steeds niet die puls keyboard licht...... alle opties geprobeerd...!!!
Slaapstand aan, energiespaarstand uit dan werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ButcherJF schreef op zondag 23 september 2007 @ 07:48:
[...]

Ben even aan het vogelen geweest, volgens mij moet je de slaapstand ook op 'Aan' zetten:
Menu>Instellingen>Weergave>Slaapstand
Hoi,
HET WERKT!!! !!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Super bedankt voor de hulp. Dank je wel :) :) :) :)
als jullie er niet waren... :)

Dan had je misschien wel je handleiding gelezen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Ginz op 29-09-2007 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 10:58
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 11:50:
[...]

Hoi,
HET WERKT!!! !!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Super bedankt voor de hulp. Dank je wel :) :) :) :)
als jullie er niet waren... :)
Volgens mij vreet het wel stroom hoor!

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zijn er mensen die weten hoe de USB verbinding werkt ?

ik heb de usb kabel aan me luna gehangen en in me pc gestopt (windows vista x64), krijg keurig een usb logo op me telefoon, maar hij ziet hem niet

Naar me notebook gegaan (windows vista x64) zelfde verhaal,
pc van beneden (windows xp) zelfde verhaal

Als ik tijdens aansluiten van de kabel in het menu "gegevens kabel" kies, gebeurdt er niets
via BT werkt die wel

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09-2019
hebben jullie er ook last van, dat de muziek (luidsprekers) blikkerig gekraak geeft of ligt dat aan mijn toestel?

• iasix
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-08 17:53
Lees al heel lang mee in dit topic. Wilde aanvankelijk mijn Luna bij Typhone bestellen, maar las dat dit af te raden is omdat zij een Franse versie versturen.
Ik denk dat ik hem daarom wil gaan bestellen bij ICTango.nl (zakelijk abbo). Weten jullie of dat wel de NL versie is toevallig?

[ Voor 6% gewijzigd door een moderator op 29-09-2007 21:38 . Reden: Aanhef en danken is niet nodig ]

• Donstil
  • Niet online
Als je hem toch met een abbo gaat nemen zou ik hem gewoon in de winkel halen,

daar hebben ze zoizo benelux toestellen, en scheeld met een abbo vaak erg weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButcherJF
Donstil schreef op donderdag 27 september 2007 @ 19:51:
Zijn er mensen die weten hoe de USB verbinding werkt ?

ik heb de usb kabel aan me luna gehangen en in me pc gestopt (windows vista x64), krijg keurig een usb logo op me telefoon, maar hij ziet hem niet

Naar me notebook gegaan (windows vista x64) zelfde verhaal,
pc van beneden (windows xp) zelfde verhaal

Als ik tijdens aansluiten van de kabel in het menu "gegevens kabel" kies, gebeurdt er niets
via BT werkt die wel
Ik heb hiervoor een N95 gehad, en het forum elders op GOT gevolgd. Bij de N95 was het in eerste instantie (nog?) ook een probleem via USB te connecten met Vista X64. Ik weet eigenlijk niet of daar met de laatste N95-firmware verbetering in is gekomen.
Ik heb dit probleem overigens niet, ook niet gehad met m'n N95.

Verder bleek het aansluiten via USB bij veel pc's/laptops alleen te werken als je de kabel inplugde in een USB-poort die rechtstreeks op het moederbord is aangesloten. Bij een pc zijn dat meestal alleen de poorten aan de achterzijde. Dat zou je eens kunnen proberen op de 'pc van beneden' met XP.

Ik heb eea voor de zekerheid nog even gecheckt. In het menu is 'USB-gegevenskabel' grijs totdat ik hem aansluit, daarna is ie te selecteren. Maar: ook dan kun je er verder niks mee. Geen opties of iets dergelijks. Ik kan wél via PC Suite verder alles gebruiken.
Laadt ie bij jou trouwens wel op als je hem aansluit via USB?

Misschien sowieso goed om dergelijke problemen te melden bij Nokia, kunnen ze er bij een evt. nieuwe firmware wat aan doen.

[ Voor 12% gewijzigd door ButcherJF op 30-09-2007 09:08 . Reden: Nog even wat uitgeprobeerd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Bedankt voor je reactie.

Hij laad ook niet meer op via usb (wel met normale lader) en heeft dit normaal wel gedaan,
komt wel keurig een usb logo op het scherm,

Usb poort op achterkant van pc klopt, deze leveren idd meer stroom
heb ik helemaal niet aan gedacht, en het probleem is dan ook direct opgelost.

Me notebook usb is bv met een ipod geen probleem, dus zou voldoende stroom moeten leveren, maar daar werkt die nog steeds niet op (heeft het wel gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag mijn Luna binnengekregen. Maar wat me opviel is dat de batterij helemaal vol was. En na al 2,5 uur spelen is de batterij 3/4 vol. Was de batterij bij jullie ook zo, of is mij batterij door iemand anders al opgeladen? EDIT: Na 6 uur nog op de helft

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2007 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijnes was nog niet opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButcherJF
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 12:45:
Ik heb vandaag mijn Luna binnengekregen. Maar wat me opviel is dat de batterij helemaal vol was. En na al 2,5 uur spelen is de batterij 3/4 vol. Was de batterij bij jullie ook zo, of is mij batterij door iemand anders al opgeladen? EDIT: Na 6 uur nog op de helft
De mijne was wel vol, was trouwens steeds zo bij de laatste telefoons die ik nieuw kocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zit altijd wel wat in, maar 100% vol zijn ze nooit (ook niet als de mobiel dit aangeeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09-2019
is er een manier om in te stellen dat je ophangt als je de telefoon dichtschuift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
justinnn schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:08:
is er een manier om in te stellen dat je ophangt als je de telefoon dichtschuift?
Ja, staat gewoon in de handleiding.

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Asiamania schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:54:
Dat kan ja. Heb ook even moeten zoeken in het begin. Instellingen --> oproepen --> oproepen via schuif --> sluit voor beeindigen oproep --> aan
Let op! dit is voor beeindigen van een gesprek. Ik heb nog nergens een functie kunnen vinden voor het beeindigen / afsluiten als je in het menu zit. Dit was bij de oude 8800 wel.
voortaam even in het topic zoeken oke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een mogelijkheid om toetsenverlichting te laten knipperen als je een oproep krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 18:12:
Is er een mogelijkheid om toetsenverlichting te laten knipperen als je een oproep krijgt?
Of nog beter, als je een gemiste oproep / sms hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:26
Ik heb problemen met het instellen van email op mijn nokia 8600.
Ik wil graag gmail gebruiken maar het lukt me niet om de telefoon juist in te stellen.
De telefoon zegt dan "geen configuratiegegevens gevonden"

Het is van het netwerk van Vodafone.

Iemand een idee?

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mijn luna is nog nooit gevallen, en ben er altijd super zuinig op

alleen nu is er een stukje lak van het "hobbeltje" boven de center toets

iemand anders dit probleem ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik mijn profiel heb gewijzigd (andere beltoon, sms soundje etc.) en de Luna uitzet en weer aanzet, zijn mijn profielen weer in de 'oude' oorspronkelijke instellingen teruggezet. Beetje vervelend. Is dit een bug, of hoort dat gewoon zo?

Verder waanzinnig toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 19:09:
Mijn luna is nog nooit gevallen, en ben er altijd super zuinig op

alleen nu is er een stukje lak van het "hobbeltje" boven de center toets

iemand anders dit probleem ook ?
Nope. Je bedoelt toch dat lipje om je duim op te zetten om open te schuiven? Misschien per ongeluk ergens tegen aangestoten zonder dat je het merkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 19:34:
Wanneer ik mijn profiel heb gewijzigd (andere beltoon, sms soundje etc.) en de Luna uitzet en weer aanzet, zijn mijn profielen weer in de 'oude' oorspronkelijke instellingen teruggezet. Beetje vervelend. Is dit een bug, of hoort dat gewoon zo?

Verder waanzinnig toestel!
Ik heb er geen last van. Welke software versie heb jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 22:32:
[...]

Nope. Je bedoelt toch dat lipje om je duim op te zetten om open te schuiven? Misschien per ongeluk ergens tegen aangestoten zonder dat je het merkt?
Ja precies daarzo, ach me E90 staat in bestelling dus is niet heel erg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht al, de Nokia 8600 Luna kan nooit de echte opvolger van de Sirocco zijn. En gelijk had ik, zie hier de opvolger van de Nokia 8800 Sirocco Edition:

http://www.youtube.com/watch?v=LxT9LC59gaY

http://www.allaboutphones...m/viewtopic.php?f=2&t=861

Annuleer die E90 maar Stil en doe de plastice Lune de deur uit ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:28:
Ik dacht al, de Nokia 8600 Luna kan nooit de echte opvolger van de Sirocco zijn. En gelijk had ik, zie hier de opvolger van de Nokia 8800 Sirocco Edition:

http://www.youtube.com/watch?v=LxT9LC59gaY

http://www.allaboutphones...m/viewtopic.php?f=2&t=861

Annuleer die E90 maar Stil en doe de plastice Lune de deur uit ;P
Nou sorry hoor dan hou ik liever me Luna. Ik vind het een rip of van de Luna en veel minder mooi uitgewerkt. Camera zit gewoon achterop open, weer dat gepolijste staal van de sirocco, knopjes van de sirocco. Ze wisten niks nieuws en hebben een 8800 + 8600 = 8900 gemaakt.... Tis geen echte vernieuwing. Voorkant is gewoon een sirocco met knopjes van Luna... Valt beetje tegen naar mijn mening.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2007 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Haha virgil mijn E90 gaat niet in de annulering dat weet je :p

Maar me luna ben ik nog steeds blij mee,
Maar die 8900 (die trouwens als retail de code 8800e krijgt) heeft me nog niet volledig overtuigd

Jammer dat er niet een compleet nieuw model komt, maar meer een 8800/8600 kruising

FF offtopic, gingen wij onde 8800d's nog laten ver gullen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 22:33:
[...]

Ik heb er geen last van. Welke software versie heb jij?
Sorry voor het late antwoord. was ff weg.

Mijn software:
V03.52
24-05-07
RM-164

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ook ik ben sinds vandaag een 'gelukkige' eigenaar van de Nokia 8600 Luna. Helaas is mijn vorige Nokia 8800 Gun Grey afgelopen maand op straat van mij ontnomen. Na twee weken te hebben geïnformeerd bij diverse telefoonzaken en dealers is het mij helaas niet gelukt om alsnog aan een Nokia 8800 Gun Grey te komen. Ik vond dit een prima toestel met niet teveel toeters en bellen en ik was vooral fan van de simele en gebruiksvriendelijke software.

Aangezien ik dus niet van teveel toeters en bellen houd, ben ik ook lang opzoek geweest naar een standaard blanco thema voor deze 8800. Deze heb ik toen helaas nergens kunnen vinden, maar ik heb toen een huidig thema op de computer als het ware gehackt/aangepast en ik had vervolgens een blanco thema met een neutrale witte achtergrond op het 'bureaublad' en in het menu van het toestel.

Nu heb ik twee vragen:
1. Weet iemand of er een blanco/basic thema beschikbaar is voor een Nokia toestel met de Symbian software? Of kan iemand mij voorzien van een standaard thema, zodat ik deze zelf kan aanpassen op mijn computer. Ik heb namelijk geprobeerd om de huidige thema's via Bluetooth op mijn pc te plaatsen, maar schijnbaar zijn deze thema's beveiligd tegen het kopieëren via Bluetooth.

2. Omdat ik mijn telefoon ook als wekker gebruik, heb ik net even het geluid van mijn wekker getest. Ik had soms al enige moeite om wakker te worden van het 'standaard' geluid van de Nokia 8800, maar het standaard geluid van de 8600 vind ik persoonlijk velen malen zachter.
Mijn vraag is of het mogelijk is dat iemand mij kan voorzien van het standaard deuntje van de wekker van bijvoorbeeld de Nokia 8800? Ik meen dat dit deuntje op vele andere modellen ook te vinden is.

Ik ga weer ff verder met het wennen aan de 8600, maar volgens mij zal dit niet lang meer gaan duren omdat ik het verder een prima toestel vind. Ik moet trouwens zeggen dat ik hem door het lezen van dit forum heb aangeschaft, omdat ik voor het grootste gedeelte alleen maar positieve reacties van jullie heb gelezen.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! ;)

Mvg,

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 19:59 . Reden: Spelfouten / Toevoeging tekst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:51
hoi..

misschien een stomme vraag,maar kan je op de luna ook tom tom mobiel 5-6 er op zetten.. kan dat nergens vinden of het kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djambo schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 18:11:
hoi..

misschien een stomme vraag,maar kan je op de luna ook tom tom mobiel 5-6 er op zetten.. kan dat nergens vinden of het kan
Naar mijn weten kan dat niet op de toestellen met de Symbian software. Dit kan wel bij de Nokia N-series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 19:55:
[...]

Naar mijn weten kan dat niet op de toestellen met de Symbian software. Dit kan wel bij de Nokia N-series.
Juist wel, N series zijn ook uitgerust met symbian.. De Luna daarentegen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djambo schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 18:11:
hoi..

Maar je kunt wel nav4all erop zetten. En dat werkt erg goed (en is nog gratis ook nog...)
www.nav4all.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik denk dat ik mijn Nokia moet laten repareren, microfoon kraakt en mensen horen mij raar en ik hun.
Met geen enkele nokia ooit problemen gehad, behalve met deze nu. Weet iemand of ik de telefoon naar een locale Nokia service point kan brengen of moet ik deze terug sturen naar de webwinkel?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:51
Da.Rock schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 20:09:
[...]

Juist wel, N series zijn ook uitgerust met symbian.. De Luna daarentegen niet.
huh?? heb wel een symbian.. lees: Besturingssysteem Symbian S40 3rd Edition

http://www.smartphoneshop...4268/nokia-8600-luna.html

dan iets naar onderen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Niet online
Djambo schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:04:
[...]

huh?? heb wel een symbian.. lees: Besturingssysteem Symbian S40 3rd Edition

http://www.smartphoneshop...4268/nokia-8600-luna.html

dan iets naar onderen 8)
Erg offtopic inmiddels maar de 8600 is geen symbian toestel. Hoe smartphoneshop er nu bij komt, is mij een raadsel.

http://www.symbian.com/phones/index.html

/ontopic
Hebben meer mensen het probleem dat het "glas" een krakend geluid maakt als je er aan de linkerkant op drukt?
Open of dichtgeschoven maakt geen verschil.

[ Voor 4% gewijzigd door Da.Rock op 18-10-2007 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Laatst online: 11-09 10:21
Voor de mensen die nog een 8600 zoeken zonder abbo is dit wellicht ook een goede optie:

http://gsm-telecom.marktp...euw-lees-advertentie.html

Ik heb die van mij verkregen via een garantieclaim (zie eventueel advertentie), ik wou dit mijn mede tweakers natuurlijk niet onthouden

[ Voor 28% gewijzigd door okio op 20-10-2007 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButcherJF
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 18:07:
(....)

Nu heb ik twee vragen:
1. Weet iemand of er een blanco/basic thema beschikbaar is voor een Nokia toestel met de Symbian software? Of kan iemand mij voorzien van een standaard thema, zodat ik deze zelf kan aanpassen op mijn computer. Ik heb namelijk geprobeerd om de huidige thema's via Bluetooth op mijn pc te plaatsen, maar schijnbaar zijn deze thema's beveiligd tegen het kopieëren via Bluetooth.

2. Omdat ik mijn telefoon ook als wekker gebruik, heb ik net even het geluid van mijn wekker getest. Ik had soms al enige moeite om wakker te worden van het 'standaard' geluid van de Nokia 8800, maar het standaard geluid van de 8600 vind ik persoonlijk velen malen zachter.
Mijn vraag is of het mogelijk is dat iemand mij kan voorzien van het standaard deuntje van de wekker van bijvoorbeeld de Nokia 8800? Ik meen dat dit deuntje op vele andere modellen ook te vinden is.

(.....)
1. Gratis thema's voor de 8600 Luna vind je hier, hier en hier. Eventueel, als de 8600 niet in de lijst van compatibel gsm's staat kun je zoeken op 6233 en/of 6300. Zit vast wel een simpel thema bij dat ook nog eens eenvoudig is aan te passen.

2. Ik kan je wel aan de originele 8800 geluiden helpen. Kijk even in je gallery.
Da.Rock schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 21:03:
[...]
(...)

/ontopic
Hebben meer mensen het probleem dat het "glas" een krakend geluid maakt als je er aan de linkerkant op drukt?
Open of dichtgeschoven maakt geen verschil.
Hier helemaal geen last van wat voor bijgeluid dan ook. Degelijke, strakke slider, veel beter dan mijn vorige telefoon (N95, nog niet eens met hét sliderprobleem)
okio schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 17:24:
Voor de mensen die nog een 8600 zoeken zonder abbo is dit wellicht ook een goede optie:
-link-
(...)
Der is hier een aparte verkoophoek.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Mijn luidspreker kraakt! Als ik dus aan het bellen ben (niet handsfree, gewoon aan het oor) met iemand hoor ik diegene met een blikkerig effect. Echt super irritant, en het is nu bij praktisch elk gesprek. Meerder mensen die hier last van hebben? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Rick,ik heb hier ook last, heb zelfs m;n oude telefoon maar weer gepakt omdat af en toe een normaal gesprek voeren niet te doen is.
Bug in software of hardware matige fout?

Fietsbel in "Nokia 8600 Luna"

[ Voor 9% gewijzigd door Fietsbel op 20-10-2007 22:16 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 22:16
okio schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 17:24:

http://gsm-telecom.marktp...euw-lees-advertentie.html

Ik heb die van mij verkregen via een garantieclaim (zie eventueel advertentie), ik wou dit mijn mede tweakers natuurlijk niet onthouden
Deze doet biedt hem nog goedkoper: www.fashionfreakz.nl... europees model, nederlandse software en europese adapter; 480 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Fietsbel schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 22:15:
Rick,ik heb hier ook last, heb zelfs m;n oude telefoon maar weer gepakt omdat af en toe een normaal gesprek voeren niet te doen is.
Bug in software of hardware matige fout?

Fietsbel in "Nokia 8600 Luna"
Ik heb het wel eens heel erg gehad, dat ik mezelf ook met een blikkerige stem terughoorde. Mag toch hopen dat de andere partij mij niet zo heeft gehoord tijdens dat gesprek!

In ieder geval iets om in de gaten te houden. Ik heb wel eens ergens op internet gelezen dat het harder/zachter zetten van de speaker (niet de microfoon waar jij het over had? :)) het probleem op zou kunnen lossen. Dit was de oplossing niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Klopt, heb het niet duidelijk genoeg omschreven (alleen microfoon), het hele probleem wat jij hebt heb ik dus ook. Erg irritant, het geluid harder/zachter zetten helpt ook niet. De ander hoort het nare geluid dus ook.
Mijn versie Luna heb ik via Sitel.nl (duitse import).
(*#0000)
V03.52
24-05-2007
RM-164

[ Voor 29% gewijzigd door Fietsbel op 21-10-2007 16:06 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Fietsbel schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 15:56:
Klopt, heb het niet duidelijk genoeg omschreven (alleen microfoon), het hele probleem wat jij hebt heb ik dus ook. Erg irritant, het geluid harder/zachter zetten helpt ook niet. De ander hoort het nare geluid dus ook.
Mijn versie Luna heb ik via Sitel.nl (duitse import).
(*#0000)
V03.52
24-05-2007
RM-164
Daar baal ik wel een beetje van, dat de andere partij dezelfde kwaliteit hoort...

Die van mij komt bij Electrosky.nl vandaan:
V03.52
24-05-2007
RM-164

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in dit forum gelezen dat bij meeste mensen de batterij 3 dagen meegaat. De mijne gaat 6 dagen mee, is dit normaal? Na eerste keer opladen ging hij 4 dagen mee, daarna 5. En nu 6 dagen. Ik bel ongeveer 45 min, en 20-30 sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 17:09:
Ik heb in dit forum gelezen dat bij meeste mensen de batterij 3 dagen meegaat. De mijne gaat 6 dagen mee, is dit normaal? Na eerste keer opladen ging hij 4 dagen mee, daarna 5. En nu 6 dagen. Ik bel ongeveer 45 min, en 20-30 sms.
Nee dit is niet normaal, stuur je accu zo snel mogelijk naar mij op zodat ik er 6 dagen mee doe en jij 3 dagen... 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geef je adres maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Even over het probleem met de speaker...

Een paar keer blazen in de beide zijkanten en blazen/zuigen op het gat van de luidspreker heeft bij mij het probleem (tijdelijk) opgelost. Ik heb het echter 2 x moeten doen vandaag en ben uiteraard niet van plan 10 x per dag met een telefoon in m'n mond te zitten. Ff iets om uit te proberen en in de gaten te houden dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButcherJF
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 17:09:
Voor mij is dit ook normaal, een hele vooruitgang t.o.v. mijn 8800 en N95. Je bent dus niet de enige, zoals elders gesuggereerd... En we zullen ook niet de enige twee zijn denk ik.
_Brake_ schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 19:29:
Even over het probleem met de speaker...

Een paar keer blazen in de beide zijkanten en blazen/zuigen op het gat van de luidspreker heeft bij mij het probleem (tijdelijk) opgelost. Ik heb het echter 2 x moeten doen vandaag en ben uiteraard niet van plan 10 x per dag met een telefoon in m'n mond te zitten. Ff iets om uit te proberen en in de gaten te houden dus! :)
Volgens mij is dit een bekend Nokia-probleem, met inderdaad ook een bekende oplossing. Lees de overige fora er maar eens op na, o.a. dat van de N95. Daar zetten mensen zelfs de hogedruk er op om weer een tijd van het gekraak af te zijn. Misschien een alternatief: zet ipv blazen eens voorzichtig en op een lage stand de stofzuiger op de speaker. Zoals het lijkt is stof in het 'gaasje' voor je speaker de oorzaak van het slechte geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
ButcherJF schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 07:32:
[...]

Voor mij is dit ook normaal, een hele vooruitgang t.o.v. mijn 8800 en N95. Je bent dus niet de enige, zoals elders gesuggereerd... En we zullen ook niet de enige twee zijn denk ik.

[...]

Volgens mij is dit een bekend Nokia-probleem, met inderdaad ook een bekende oplossing. Lees de overige fora er maar eens op na, o.a. dat van de N95. Daar zetten mensen zelfs de hogedruk er op om weer een tijd van het gekraak af te zijn. Misschien een alternatief: zet ipv blazen eens voorzichtig en op een lage stand de stofzuiger op de speaker. Zoals het lijkt is stof in het 'gaasje' voor je speaker de oorzaak van het slechte geluid.
Ok, ga ik proberen!

Hoorde gisteren trouwens een gerucht dat de 8600 niet meer leverbaar zou zijn omdat de productie is stopgezet ivm een grote hoeveelheid klachten (oa met de software)? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een mooi toestel. (en oei, die prijs. :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand interesse heeft. Ik heb de Luna gekocht bij Belcompany. Ik vind het een super mooi toestel. Ik blijf alleen teruggaan naar mijn Treo. Raar maar waar. Dus als je interesse hebt in de Nokia 8600 Luna van nog geen 3 weken oud, Simvrij voor EUR 500,- met originele bon, dan hoor ik het wel. Alles is origineel met doos en alle accessoires.

Ik kon geen verkoophoek vinden en voordat ik 'm op marktplaats zet... eerst aan jullie gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:22:
Als iemand interesse heeft. Ik heb de Luna gekocht bij Belcompany. Ik vind het een super mooi toestel. Ik blijf alleen teruggaan naar mijn Treo. Raar maar waar. Dus als je interesse hebt in de Nokia 8600 Luna van nog geen 3 weken oud, Simvrij voor EUR 500,- met originele bon, dan hoor ik het wel. Alles is origineel met doos en alle accessoires.

Ik kon geen verkoophoek vinden en voordat ik 'm op marktplaats zet... eerst aan jullie gedacht.
www.tweakers.net/aanbod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Ik heb de 8600 Luna nu bijna 2 maanden en ik heb ook al een paar keer last gehad van het vervormende blikkerige geluid. Als ik dan ophang en terug bel is het weg...
Het ligt niet aan de verbinding wat ik heb nog hetzelfde abo (vodafone) en met mn vorige tel had ik dit nooit.

Ik maak trouwens regelmatig de speaker openingen schoon met zo'n blaaskwastje, misschien helpt t.

Afbeeldingslocatie: http://www.fotovideoboom.nl/shop/content/thumb120_5310.jpg

Ook merk ik dat het bovenste metalen kapje aan de achterkant (boven de camera) wat losjes gaat zitten. Als ik het scherm en dat kapje met 2 vingers aan de zijkant samendruk zit er speling in.
Meer mensen die hier last van hebben?

En zal ik terug gaan met deze probleempjes of niet? Want vind dit wel slecht voor een toestel van 700 eu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
ElayZ schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:00:
Ik heb de 8600 Luna nu bijna 2 maanden en ik heb ook al een paar keer last gehad van het vervormende blikkerige geluid. Als ik dan ophang en terug bel is het weg...
Het ligt niet aan de verbinding wat ik heb nog hetzelfde abo (vodafone) en met mn vorige tel had ik dit nooit.

Ik maak trouwens regelmatig de speaker openingen schoon met zo'n blaaskwastje, misschien helpt t.

[afbeelding]

Ook merk ik dat het bovenste metalen kapje aan de achterkant (boven de camera) wat losjes gaat zitten. Als ik het scherm en dat kapje met 2 vingers aan de zijkant samendruk zit er speling in.
Meer mensen die hier last van hebben?

En zal ik terug gaan met deze probleempjes of niet? Want vind dit wel slecht voor een toestel van 700 eu.
Die speling ervaar ik ook inderdaad, maar je moet ermee leren leven denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier hetzelfde met speling bovenste gedeelte. Heb er voor de rest geen last van. Is maar minimaal. De samsung tels die ik had hadden allemaal wel beetje speling ergens, zal maar zeggen dat ik er al aan gewend ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Heb nu ook problemen met m'n Luna. Als iemand tegen mij praat hoor ik 2 seconden de stem, daarna is het geluid voor 2 seconde weg waarna het weer terug komt. Als ik de luidspreker gebruik is het geluid wel gewoon goed.

Ik denk dat het een kwestie van een defecte luidsprekertje is ofzoiets. Valt hopelijk onder garantie. Iemand anders met zo'n soort gelijke defect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
De speaker bij mij wordt steeds minder, maar nog veel erger: de telefoon valt elke dag zomaar minimaal 1 x helemaal uit! Ik ga hem toch maar eens opsturen voor reparatie, want dit slaat echt alles :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 8600 besteld met een vodafone data abbonement. (zorgeloos internet of zoiets)

heeft iemand ervaring met opera mini en de snelheid van gprs?

is dit wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:04

Fjeze

AllesPerfect!

Ik heb deze telefoon ook vandaag binnen gekregen, wat een prachtig toestel!
nu is alleen mijn vraag: moet ik hem eerst helemaal opladen, of moet ik hem juist eerst gebruiken tot ie uitvalt en dan opladen?

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Iemand al een bijvende oplossing gevonden voor het kraak geluid? schudden helpt af en toe ook, maar ik word helemaal gek zovaak dat het gekraak voorkomt.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Heb gelukkig steeds minder last van het gekraak.

Dat m'n telefoon zomaar uitvalt, is opgelost door de >1000 smsjes uit m'n inbox en de >1000 uit m'n outbox te verwijderen. Ik denk dat zodra hij daar bovenuit komt, het toestel op z'n bek gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

N-E-R-D schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 11:32:
Ik heb deze telefoon ook vandaag binnen gekregen, wat een prachtig toestel!
nu is alleen mijn vraag: moet ik hem eerst helemaal opladen, of moet ik hem juist eerst gebruiken tot ie uitvalt en dan opladen?
bij de nieuwe generatie batterijen, kun je het beste opladen wanneer het kan, dus zo vaak mogelijk. en zeker niet leeg laten. dat is er juist slecht voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Brake_ schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 14:04:
Heb gelukkig steeds minder last van het gekraak.

Dat m'n telefoon zomaar uitvalt, is opgelost door de >1000 smsjes uit m'n inbox en de >1000 uit m'n outbox te verwijderen. Ik denk dat zodra hij daar bovenuit komt, het toestel op z'n bek gaat. :)
Dit is bij mij ook het geval, steeds minder gekraak. Wel raar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snake06
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 19:30
Ik heb per ongeluk de screensaver gewijzigd, maar nu kan ik de standaard screensaver die ingesteld stond niet meer vinden.
weet iemand waar deze staat?
thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Moet je even een ander thema kiezen, en vervolgens weer terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een maand de Luna en heb ook al problemen.
Tijdens een gesprek komt er een ruis over de lijn waardoor de andere kant mij niet meer verstaat en ik de ruis heel erg hoor.
Ben bij een service point geweest en die zeiden dat alles in orde was en dat het met een software update opgelost zou worden.
Heb nu de allernieuwste software versie.
Ik houd het probleem alleen tijdens het bellen, zet ik hem op de speaker is het weg, zet ik hem terug op normaal is er weer een ruis.
Het stomme is dat het niet altijd is maar wel vaak.

Heeft iemand hier ervaring mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Welke software versie heb je nu dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik overweeg ook deze telefoon te kopen, maar nu ik iedereen hoor klagen over slecht geluid / speaker heb ik toch zo mijn twijfels..

Niet inmiddels een firmware die dit oplost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het onlogisch dat een firmware update dit probleem zou kunnen oplossen, ik bedoel het euvel kan eerder aan de hardware liggen..dan aan het besturingsprogamma..toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
De laatste firmware volgens Nokia.nl is 03.52. Deze is al bijna een jaar oud, en omdat mensen het hier hebben over firmware updates, ben ik erg benieuwd wie een nieuwe versie heeft! Ik ben namelijk al wel een aantal bugjes tegengekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke bugjes ben je tegengekomen?
_Brake_ schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 19:27:
De laatste firmware volgens Nokia.nl is 03.52. Deze is al bijna een jaar oud, en omdat mensen het hier hebben over firmware updates, ben ik erg benieuwd wie een nieuwe versie heeft! Ik ben namelijk al wel een aantal bugjes tegengekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 21:31:
Welke bugjes ben je tegengekomen?

[...]
Als je rond de 500 opgeslagen smsjes komt, plaatst hij nieuwe smsjes niet meer 'bovenaan' maar random in de lijst! Die vind je dus nooit weer als je ze niet meteen leest.

Als je rond de 1000 opgeslagen smsjes komt, begint je telefoon spontaan te rebooten als je een nieuwe SMS aan het typen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels de Luna aangeschaft en vind het een supertelefoon!

Maar, ondanks dat ik er al over GeGoogled heb, de handleiding heb doorgelezen en dit topic helemaal heb doorgelezen is me nog steeds niet duidelijk wat nou precies bedoeld wordt met de optie: Actief standy.
Er wordt gezegd dat dit energievretend is, maar wat is precies het verschil met of je dit nou aan of uit hebt staan?
En wat is nou precies die animatie bij schuiven?

En die screensaver, is dat dat screensaver-ding van die oranje lijnen? Wat maakt het uit of dit aan of uit staat want dit doet ie toch alleen maar even 5 sec. wanneer je hem dicht schuift volgens mij?

En hoe zet ik precies het volume harder/hoger tijdens het bellen zodat ik degene aan de andere kant van de lijn luider hoor?

Ik heb hem sinds dit weekend en heb versie 04.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Die animatie bij schuiven ben ik ook nooit achter gekomen. Dat actief standby betekent dat je rechtstreeks vanuit het standby scherm bij favoriete items in je telefoon kan komen.

De screensaver zie je langer als je de energiespaarstand uit zet volgens mij.

Harder / zachter doe je aan de zijkant (er zitten maar 2 knoppen over de gehele zijkant, 1 voor harder, en de ander voor...)

Die 04.00 wil ik ook wel hebben! Zal binnenkort de telefoon weer es met een kabel aan m'n laptop hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:07:
Ik heb inmiddels de Luna aangeschaft en vind het een supertelefoon!

Ik heb hem sinds dit weekend en heb versie 04.00
Ik hang hem net aan mijn pcsuite en hij zegt dat 3.52 de nieuwste is :S
kan geen 4.00 erop zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knny schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 12:42:
[...]

Ik hang hem net aan mijn pcsuite en hij zegt dat 3.52 de nieuwste is :S
kan geen 4.00 erop zetten
Tsja het is toch echt versie 4.00 wanneer ik check op mijn phone.
Zal wel echt supernieuw zijn dan, maar heb de phone dan ook pas paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Ik heb een nokia 8600 Luna met s40 3rd software

- Hierop heb ik Opera Mini 4 geinstalleerd.

- Abonnement bij vodafone + Zorgeloos mobiel internet blox

Als ik via de browser van nokia zelf op internet probeer te komen gaat dit zonder verdere problemen (wel traag).

Maar als ik op internet probeer te komen via Opera Mini krijg ik constant de volgende melding:

Meld u eerst aan bij packet-gegevens.

Heeft iemand hier ervaring mee en weet een mogelijke oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-08 14:44
Ook ik overweeg dit toestel aan te schaffen, maar ik heb nog een paar vragen:

Kun je contactpersonen uit een andere nokia (n80/n95) overzetten? En dan met name meerdere nummers bij 1 persoon?
En is het probleem met het kraken al opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IKKE86 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 13:28:
Ook ik overweeg dit toestel aan te schaffen, maar ik heb nog een paar vragen:

Kun je contactpersonen uit een andere nokia (n80/n95) overzetten? En dan met name meerdere nummers bij 1 persoon?
En is het probleem met het kraken al opgelost?
Ikzelf heb (nog) geen problemen ondervonden; dus ook niet met kraken.

Ja je kunt meerdere tel. nummers bij 1 contact invoeren, mits het contact in het telefoongeheugen is opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-08 14:44
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:38:
[...]

Ikzelf heb (nog) geen problemen ondervonden; dus ook niet met kraken.

Ja je kunt meerdere tel. nummers bij 1 contact invoeren, mits het contact in het telefoongeheugen is opgeslagen.
en wat is jou ervaring met de accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChroMe
  • Laatst online: 18-08 13:39
Prachtig toestel, maar waarom is het eigenlijk zo duur?
Er kan volgens mij geen geheugenkaart in, de camera is middelmatig tov andere toestellen...
En alleen voor de duurzame materialen kan het ook niet zijn hé?

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 30-01-2008 11:28 . Reden: Groet/dank is niet nodig. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
ChroMe schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 19:41:
Prachtig toestel, maar waarom is het eigenlijk zo duur?
Er kan volgens mij geen geheugenkaart in, de camera is middelmatig tov andere toestellen...
En alleen voor de duurzame materialen kan het ook niet zijn hé?
Gelukkig heeft Nokia in de 8000 serie " exclusievere Nokia's" zodat niet iedereen er mee loopt.
Een 8600 Luna is in feite een 6233 maar dan in een mooier jasje, Als je van design houdt neem je een luna en anders pak je een foon waar iedereen mee loopt. (6300, n73, n95 etc.)

[ Voor 29% gewijzigd door een moderator op 30-01-2008 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IKKE86 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 16:25:
[...]

en wat is jou ervaring met de accu?
Accu is prima...

's Nachts zet ik hem altijd uit en dan kan ik toch wel een dag of 4 ermee doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChroMe
Okay, was het vandaag ook eens gaan vragen aan verkoper van Saturn, en die zei ook dat je voor een groot deel het design betaalt...

Jammer eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Tja, als een telefoon in de 8800 en nu ook 8600 serie veel goedkoper zou zijn, dan zou hij niet zo exclusief meer zijn. Voor het bellen voldoet hij meer dan voldoende.

Heb de mijne al sinds september vorig jaar en heb wel even problemen gehad maar deze hebben zichzelf opgelost op een of ander vaag manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChroMe
Kan je hier eigenlijk een apart geheugenkaartje bij insteken? Denk het niet hé? Is wel jammer... maar graag toch ff bevestiging want ben hier niet zeker van (en m'n grafische kaart is stuk, dus surfen gaat moeilijk omdat m'n beeld zeer traag refresht... anders had ik het forum wel ff beter doorzocht.)

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Nee dat is niet mogelijk, helaas.

Anyways, heeft iemand een mogelijkheid gevonden om middels de 8600 een verbinding op te zetten met het internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Op een laptop/pc bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Ja. Het is me inmiddels wel gelukt om in te bellen maar nadat de gebruikersnaam en wachtwoord zijn geverifieerd krijg ik een melding "Fout 734:: Het besturingsprotocol voor de PPP-verbinding is beeindigd". Heb van alles geprobeerd maar kom er niet uit :S. Ik ga vanavond even m'n data kabel opzoeken, het schijnt dat het via usb wel werkt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Ik heb op m'n laptop gewoon via bluetooth geïnternet via de GPRS verbinding van de 8600 hoor :)

Bluetooth modemdriver installeren, inbelverbinding opzetten met het nummer *99# en nog een bepaalde string ergens invoeren bij de modemproperties (in feite van het toestel dus) op de laptop zelf en gaan met die banaan! Let wel: vaak is dit illegaal! maar er is genoeg over te vinden op internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Oh, heb diezelfde nummer gevonden op de t-mobile site, heb die string echter niet gevonden. Ik zal eens even kijken of ik wat kan vinden op google.

Heb nu net m'n kabel onder het stof vandaan gehaald en internet nu daarmee, ik post dit berichtje nu via m'n telefoon en verrassend genoeg gaat dit best wel redelijk snel, snelheid is 480kbps (kabel snelheid oid, gprs kan nooit zo snel zijn dacht ik zo).

Deze verbinding loopt wel via het GPRS netwerk toch? Heb nu een web'n'walk welke sinds een week over is gezet naar mijn normale abo en hoop niet eind dit maand ineens een extra data rekening te krijgen.

[ Voor 25% gewijzigd door Mr.Nash op 19-02-2008 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

_Brake_ schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 20:10:
Ik heb op m'n laptop gewoon via bluetooth geïnternet via de GPRS verbinding van de 8600 hoor :)

Bluetooth modemdriver installeren, inbelverbinding opzetten met het nummer *99# en nog een bepaalde string ergens invoeren bij de modemproperties (in feite van het toestel dus) op de laptop zelf en gaan met die banaan! Let wel: vaak is dit illegaal! maar er is genoeg over te vinden op internet
Niet illegaals aan. (Illegaal is iets, als het door de wet verboden is)

Maar, het klopt dat er sommige providers zijn die dit niet toestaan met hun data-abonnement. T-Mobile bijvoorbeeld maakt er totaal geen probleem van.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Oh, als T-Mobile er geen problemen mee heeft, kan je het hier dan plaatsen? Of misschien via DM? Ben gisteren lang bezig geweest zonder resultaat, ik heb het alleen via de kabel aan de praat gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Ginz schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 23:34:
[...]

Niet illegaals aan. (Illegaal is iets, als het door de wet verboden is)

Maar, het klopt dat er sommige providers zijn die dit niet toestaan met hun data-abonnement. T-Mobile bijvoorbeeld maakt er totaal geen probleem van.
Uhm, ik probeer gewoon behulpzaam te zijn. Ik weet zelfs wel waar die string te vinden is, maar als je zo komma-neukerig gaat lopen bitchen komt dat de behulpzaamheid niet echt ten goede kerel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

*99#
*99**1*1# (voor Samsung-telefoons)
*99***1# (voor Siemens- en Motorola-telefoons)
APN-adres: internet
IP-adres: door server toegewezen IP-adres
Primary DNS: 193.79.251.39
Secondary DNS: hoeft niet ingevuld te worden
Advanced settings: +CGDCONT=1,""ip"",""internet"","""",0,0 +CGDCONT=1,""IP"",""internet"" (voor Motorola-telefoons)

Dit zijn de instellingen van T-Mobile. Ik heb in m'n modem alleen geen mogelijkheid de string te adden. Zal zo even alles doorlopen.

[ Voor 20% gewijzigd door Mr.Nash op 20-02-2008 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

AAARGGHHH ik word knettergek van dat gekraak/geruis in de telefoon. Is hier intussen al een echte oplossing voor? en komt dit alleen voor met de eerste lading Luna's?

39

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste