Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iasix
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-08 17:53
^ vooralsnog geen oplossing kunnen vinden. Het gekke is, wanneer ik ophang en opnieuw bel is het geruis weer weg? Muziekbestanden afspelen is ook niet te doen.. Klinkt alsof die hele luidsprekers compleet zijn opgeblazen, echt beroerd. Maar daar gebruik ik hem niet voor, dus storend is dat niet voor mij.

Wel een vraag aan jullie:

Hoe stel ik het kleurenschema in? Ik wil gewoon het standaardthema gebruiken, maar dan wil ik dat paarse graag in een andere kleur veranderen. Hoe doe ik dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte medegebruikers van de 8600 Luna! Allereerst moet ik even kwijt dat het een erg mooi toestel is. Misschien wel beter dan de 8800 sirocco die ik in eerste instantie wilde kopen.
Heeft iemand nog en tip om mooie themes te downloaden? Op zedge.net kun je ze zelf maken, maar wellicht zijn er themes die net zo mooi zijn als AuroraHue of 1 van de andere standaard themes. Ik las ook ergens dat je bij het open en dichtsliden van je telefoon een geluidje kunt laten horen. Kun je dat instellen? Daar is de handleiding niet duidelijk over, evenals 'animatie bij schuif'. Als iemand me er iets meer over kan vertellen... graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al iets over de update? De update v4.00 is al een tijdje beschikbaar. De nieuwe luna's worden met v4.00 verkocht. Maar via de software update tool (nokia.com) is hij nog niet beschikbaar.

En soms heb ik problemen met afspelen van muziek en beltonen. Ik krijg krakend geluid. Als ik dan de telefoon de volgende ochtend weer pak, is alles weer normaal? Weet iemand hier iets over? Dus voor de duidelijkheid, het gebeurt ongeveer 1 keer per week en is na paar uurtjes weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:11:
Geachte medegebruikers van de 8600 Luna! Allereerst moet ik even kwijt dat het een erg mooi toestel is. Misschien wel beter dan de 8800 sirocco die ik in eerste instantie wilde kopen.
Heeft iemand nog en tip om mooie themes te downloaden? Op zedge.net kun je ze zelf maken, maar wellicht zijn er themes die net zo mooi zijn als AuroraHue of 1 van de andere standaard themes. Ik las ook ergens dat je bij het open en dichtsliden van je telefoon een geluidje kunt laten horen. Kun je dat instellen? Daar is de handleiding niet duidelijk over, evenals 'animatie bij schuif'. Als iemand me er iets meer over kan vertellen... graag!
Uhm ja, ik heb van zedge een thema van Lamborghini gedownload. En als ik mijn telefoon open of dicht schuif hoor ik een auto geluid. Dus je moet een thema downloaden die het ondersteund en op je telefoon zetten. Als je het uit wilt zetten, dan moet je instellingen/tonen/andere tonen(uit).

Standaard thema 'Grey' heeft ook animatie heb ik gemerkt. Als je je eigen geluid wilt dan moet je S40 Theme Studio downloaden. Dan kan je je eigen thema's maken en bestaande thema's wijzigen. Dus als je 'standaard thema' een slide tone wilt geven, open je het met het programma en voeg je een geluid toe.
Succes

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2008 04:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar komt die Lamborghinitheme dan vandaan? Lijkt me wel lachen om een auto te horen dan. Als je me kunt helpen... graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zedge.net/free themes/nokia8600 search:lamborghini logo (in brands)
Zoals ik al zei kun je met theme studio ook een ander geluid toewijzen.
Succes
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 09:17:
Waar komt die Lamborghinitheme dan vandaan? Lijkt me wel lachen om een auto te horen dan. Als je me kunt helpen... graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Is dit volgens jullie nog steeds een zeer gewilde telefoon...
Ik ben m'n iPhone aan het verkopen om 'n 16GB versie aan te schaffen..
Nu kreeg ik dus 'n mailtje van iemand die zijn Luna wil ruilen + 50,- tegen m'n iPhone...
Daarom wilde ik graag weten of volgens jullie een Luna van 'n kleine 2 maanden oud nog 500,- oplevert?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
CLB schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:53:
Is dit volgens jullie nog steeds een zeer gewilde telefoon...
Ik ben m'n iPhone aan het verkopen om 'n 16GB versie aan te schaffen..
Nu kreeg ik dus 'n mailtje van iemand die zijn Luna wil ruilen + 50,- tegen m'n iPhone...
Daarom wilde ik graag weten of volgens jullie een Luna van 'n kleine 2 maanden oud nog 500,- oplevert?
neen, die is al makkelijkkte vinden voor 400eur.
Nieuw kost die ook niet zo veel meer denk ik,600eur dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Ik denk dat de deal zelf wel goed is. 450e krijg je in waarde terug voor een gebruikte 8gb iphone. Denk dat het best een goede deal is, zelf zou ik nooit die 50e extra geboden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
M3 SMGII schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 18:41:
neen, die is al makkelijkkte vinden voor 400eur.
Nieuw kost die ook niet zo veel meer denk ik,600eur dacht ik
Ik heb even op Marktplaats gekeken en daar staan ze al vanaf 300,- inderdaad...
Mr.Nash schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 18:44:
Ik denk dat de deal zelf wel goed is. 450e krijg je in waarde terug voor een gebruikte 8gb iphone. Denk dat het best een goede deal is, zelf zou ik nooit die 50e extra geboden hebben.
Die Luna is langer gebruikt --> 2 maanden! Die iPhone slechts 4 daagjes ;)

Ik moet er nog even over nadenken! Bedankt tot zover!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
ButcherJF schreef op zondag 30 september 2007 @ 08:53:
[...]

Ik heb hiervoor een N95 gehad, en het forum elders op GOT gevolgd. Bij de N95 was het in eerste instantie (nog?) ook een probleem via USB te connecten met Vista X64. Ik weet eigenlijk niet of daar met de laatste N95-firmware verbetering in is gekomen.
Ik heb dit probleem overigens niet, ook niet gehad met m'n N95.

Verder bleek het aansluiten via USB bij veel pc's/laptops alleen te werken als je de kabel inplugde in een USB-poort die rechtstreeks op het moederbord is aangesloten. Bij een pc zijn dat meestal alleen de poorten aan de achterzijde. Dat zou je eens kunnen proberen op de 'pc van beneden' met XP.

Ik heb eea voor de zekerheid nog even gecheckt. In het menu is 'USB-gegevenskabel' grijs totdat ik hem aansluit, daarna is ie te selecteren. Maar: ook dan kun je er verder niks mee. Geen opties of iets dergelijks. Ik kan wél via PC Suite verder alles gebruiken.
Laadt ie bij jou trouwens wel op als je hem aansluit via USB?

Misschien sowieso goed om dergelijke problemen te melden bij Nokia, kunnen ze er bij een evt. nieuwe firmware wat aan doen.
Mijn vriendin heeft sinds vandaag haar 8600 ook binnen, maar het lukte haar niet om hem via USB te laten verbinden met PC Suite. Dus ben ik maar aan het pielen gegaan.

Ik heb de nieuwste versie van PC Suite gedownload (6.86.9) uit de meuktracker. USB kabel in 1e instantie aangesloten op hub (die overigens een externe voeding heeft, dus genoeg stroom levert) maar hij laadde alleen op en verder niets. Toen maar achter de pc gedoken en de kabel in een USB poort gestoken die direct op het moederbord zit, nav de berichten hier.

Helaas wil het totaal niet werken. Er gebeurt niets als ik de kabel aansluit, behalve dan het USB logo op het scherm van de telefoon.

Wat doe ik fout? Via bluetooth werkt het wel trouwens, maar wil via USB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 10:58
Op je telefoon de datamodus wijzigen?

Is er al meer bekend over een nieuwe firmware? Vroeger had Ginz daar altijd leuke informatie over :)

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
Data modus... help me ff :) In het boekje staat zo goed als niets over het verbinding maken. Zou ook een fluitje van een cent moeten zijn, maar goed. Bedoel je gewoon instellingen > connectiviteit > usb? Ik kan op usb drukken wat ik wil daar, maar verandert niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Daar bedoel ik idd! Moet je de kabel wel aangesloten hebben, anders werkt het niet. Misschien contactpunten even goed schoonblazen? Of Nokia PC Suite installeren zodat er een telefoon driver op je PC terecht komt? Anders misschien fabrieksinstellingen herstellen, telefoon uit en weer aan? :)
offtopic:
stop es een tv kaart in je 'media center' :P

[ Voor 8% gewijzigd door _Brake_ op 22-04-2008 21:35 ]

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
Dat had ik geprobeerd, zonder resultaat helaas. Bij de PC Suite zit al een driver voor de connectivity cable, los downloaden/installeren had geen zin. Zal morgen nog wel eens proberen, ondertussen heeft het me meer tijd gekost dan die ik gewonnen zou hebben met de snelheidswinst tov bluetooth ;)

offtopic:
lol, specs aangepast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Ik heb het ook een keer gehad dat m'n telefoon helemaal niet meer herkend werd. Toen heb ik de PC Suite opnieuw geinstalleerd waarna het weer herkend werd. Ik zie dat je dat al geprobeerd heb dus ik zou niet weten waar het aan kan liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patshad
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:31
Hallo iedereen,

Ik ben misschien van plan om deze telefoon in de zomervakantie aan te schaffen, nu heb ik wat fora lopen rondzoeken naar mogelijke problemen met het toestel. Enige probleem waar ik tegenaan loop is het gekraak achtig geluid tijdens het bellen.

Ik heb ook ergens gelezen dat die ruis komt door een Hi/kpn simkaart in het toestel. Is dit echt zo? Op andere netwerken geen probleem?

Voor de rest lijkt het me een gave telefoon, geen fratsen en stylish. Maar het is dit punt waar ik me toch een beetje zorgen om maak, want voor zo'n prijs mogen er eigenlijk geen problemen zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ik heb het toestel icm een T-Mobile simkaart en heb heel af en toe (1x in de 2 maanden ofzo) last van de genoemde ruis/kraak tijdens het bellen. Even ophangen, in de microfoon blazen en het werkt weer goed.

Het lijkt me dat het microfoontje gewoon heel gevoelig is voor stof....tenminste dat maak ik er uit op. Na het schoon blazen werkt het namelijk weer gewoon. Volgens mij is het kraken dus niet KPN/Hi afhankelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door max op 10-05-2008 11:06 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Klopt, heb zelf een tmobile kaartje en heb er ook last van. Het gekraak komt de ene keer vaker voor dan de andere keer. Maar irritant is het wel, als dit probleem niet voor zou komen is het voor mij het beste gsm tot op heden.

[ Voor 21% gewijzigd door Fietsbel op 10-05-2008 11:00 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patshad
Dan lees ik ook nog dat als mensen het toestel terug sturen voor reparatie, dat ze het terugkrijgen zonder dat het probleem is opgelost. Dan verwacht je toch wel betere service van nokia, vooral een 8 serie.

Heeft niemand trouwens geprobeerd om de microfoon te (laten) vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een week de Nokia Luna 8600 met een Hi abonnement. Ik heb heel lang getwijfeld omdat ik berichten las dat de 8 serie niet samenging met Hi.

Heb er toch maar voor gekozen om hem wel aan te schaffen. Ik moet zeggen dat ik nog helemaal niets heb gemerkt van alle klachten die erover zijn geschreven. Mijn telefoon werkt perfect, heb subliem geluid. Eén keer heb ik een geluid gehoord net alsof je een telefoon bij de tv houd, maar dat heb ik wel vaker gehad tijdens bellen bij al mijn vorige telefoons.

Tot nu toe ben ik heel tevreden met deze telefoon.. het bellen, berichten en geluid is perfect in deze telefoon. Heb hem gekocht bij 2call voor 200 euro bijbetaling.. was na 1 dag geleverd en vooralsnog geen problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patshad
Ah mooi, ik zal het er dan maar op wagen, ik heb nl ook HI als provider icm een sim only. Maar niet voor lang, eind van het jaar overstappen op wat voordeligers :p.

Jij hebt je toestel dus vrij recent, welke firmware versie zit erop? En hoe lang heb je garantie op de nokia?
Ik wou het toestel nl bij een winkeltje in de buurt gaan halen, maar daar schijnt dat er maar 1 jaar garantie op het toestel zit, aldus de verkoper. Niet dat ik niet zuinig ben met mijn toestellen, maar je weet maar nooit ;). En ik dacht toch echt dat de standaard garantie 2 jaar was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn toestel nu precies een week binnen. Ik heb firmware versie 4.00 en 2 jaar garantie. Als je je abonnement verlengt, dan kun je je telefoon het beste bij 2call bestellen. Die zijn het goedkoopst op dit moment.

Ik hoop je hiermee genoeg geinformeerd te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patshad
Okee zeker, dankjewel. Toch nog maar eens in de shop navragen over die garantie! Maar ik geloof dat het wel goed zit allemaal, dus ik ga em binnen een week halen :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn luna nou ook een paar weken en ben uiterst tevreden, ik mis alleen een bureau lader van Nokia

ik heb op ebay en in een nederlandse webshop een imitatie besteld en heb nu 3 van dingen weggegooid omdat ze niet goed werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

De 8600 heeft de laadingang toch aan de zijkant zitten..... Hoe zit dat bij die bureauladers dan?

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
zou ook heel graag de 8600 Luna willen, maar eerst moet ik af van mijn 8800SE. Precies niet veel vraag naar op MP.
iemand ruilen hier:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt dan een standaard met een kabeltje aan de zijkant die je er zelf in moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Weet iemand waar je leuke screensavers kan downloaden? En ik zie in het mapje grafisch in de gallerij ook het mapje "pictogrammen", kan je hier je eigen pictogrammen zetten ofzo?

[ Voor 3% gewijzigd door FlipFlink op 07-06-2008 21:08 . Reden: ik bedoelde dus screensavers en geen wallpaper ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patshad
Ik heb het toestel inmiddels ook aangeschaft. Toptoestel, mooi, degelijk. Eigenlijk ook niet helemaal zo zwaar. Ik kom van een SE af, en ik moet zeggen dit menu is een hele verbetering tov het menu van SE. Heb ook nog geen problemen ondervonden. De batterijtijd is trouwens erg goed hier, dat pas na 1x opladen.

Twee vraagjes:
Is het mogelijk om bij de verzonden en ontvangen berichten gelijk ook de datum en de tijd te laten zien? Nu moet ik steeds naar berichtdetails in het menu, beetje onhandig.

Elke keer als ik een foto maak (ik weet dat de camera niet geweldig is, maar ok), lijkt er een soort van groene waas overheen te zitten. Hebben jullie hier ook last van?

Screensavers en thema's kan je halen bij zedge. Moet je wel ff registreren daar maar das zo gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik bedoelde eigenlijk meer speciale .swf screensavers. Een simpele gif plaatje vind ik net iets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patshad
Is het jullie gelukt om opera mini aan de praat te krijgen? Ik weet namelijk echt niet meer waar ik het moet zoeken. Ik heb instellingen ontvangen van mn provider (HI) en internet werkt. Ga ik echter via opera mini 4.1 dan krijg ik constant dat er een fout optreedt. Ik heb al bij de instellingen vd telefoon e.d. gekeken en gerommeld maar het lukt me niet om opera aan de praat te krijgen.

Een beetje hulp zou zeer welkom zijn, want die normale browser is maar niks :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 22:22
miss interessant.

gratis bij voda 35 1 jr
http://www.vodafone.nl/sh...kia+8600+Luna/sku21650050

[ Voor 49% gewijzigd door wd200 op 17-07-2008 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 22:22
_Brake_ schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 13:14:
[...]

Als je rond de 500 opgeslagen smsjes komt, plaatst hij nieuwe smsjes niet meer 'bovenaan' maar random in de lijst! Die vind je dus nooit weer als je ze niet meteen leest.

Als je rond de 1000 opgeslagen smsjes komt, begint je telefoon spontaan te rebooten als je een nieuwe SMS aan het typen bent.
gelijk maar een vraagje van mij kant.
hoe is dat tegenwoordig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
En dan ook nog 20% korting!!! Het lijkt mij erg interessant iig.
wd200 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 23:47:
[...]

gelijk maar een vraagje van mij kant.
hoe is dat tegenwoordig ?
Daar is niets aan veranderd hoor, heb ook nog geen software update gedaan. Is die wel beschikbaar dan? Ik gooi nu om de zoveel week alle smsjes gewoon weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Latest available software for Nokia 8600 Luna, product code 0550136
Version: 03.52

Compare numbers
If this version is greater than your current software version, update now to get the latest features, applications and improvements. Go to Nokia Software Updater download
En die heb ik er dus inzitten, terwijl er hier mensen rondlopen met versie 4.00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er interessant uit,weet iemand toevallig of er dan ook een branding ( en simlock) opzit als je het via vodafone besteld?lijkt me bij een designtelfoontje niet,maar kan het mis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 19:54:
[...]

Ziet er interessant uit,weet iemand toevallig of er dan ook een branding ( en simlock) opzit als je het via vodafone besteld?lijkt me bij een designtelfoontje niet,maar kan het mis hebben.
Simlock en branding vrij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Ook gratis bij 2 jaar 22,50 nú 18,00.
http://www.vodafone.nl/sh...kia+8600+Luna/sku21650050

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Dat laatste is niet voordeliger. Ik heb eergisteren m'n telefoon van de trap laten stuiteren. Resultaat? Een rare langwerpige "schilfer" in de achterkant van het smoked glass (aan de onderkant van het toestel). Hij werkt nog 100% :) Misschien in de toekomst eens uit elkaar halen om te kijken of er wat aan te doen valt.

[ Voor 20% gewijzigd door _Brake_ op 07-08-2008 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-07 13:45
B0MBACI schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 22:44:
[...]

Simlock en branding vrij ;)
hmmz heb hem net besteld :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
_Brake_ schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 23:32:
Dat laatste is niet voordeliger. Ik heb eergisteren m'n telefoon van de trap laten stuiteren. Resultaat? Een rare langwerpige "schilfer" in de achterkant van het smoked glass (aan de onderkant van het toestel). Hij werkt nog 100% :) Misschien in de toekomst eens uit elkaar halen om te kijken of er wat aan te doen valt.
Ben zojuist met een dubbelgevouwen metaalstripje (datgene dat je om je vuilniszak draait als je hem af wilt sluiten) onder het glas gegaan, en de "schilfer" is helemaal weg! :)

Hebben jullie trouwens al gelezen over de Nokia 8800 Carbon Arte?

Afbeeldingslocatie: http://nl.gizmodo.com/wp-content/uploads/2008/08/nokiavar.jpg

http://nl.gizmodo.com/2008/08/22/carbon_arte.html

Verwijderd

Hoi,

Ik meen me te herinneren dat er geen software update beschikbaar was voor de Luna..frappant was dus dat de nieuwe Luna's over een andere versie beschikten. Ik heb zojuist contact gehad met een officiele dealer van o.a. Nokia, en die bieden idd V4.02 aan. Je kunt gewoon langskomen om je telefoon up to daten, wel is het zo dat alle gegevens verloren gaan (dus sla het op in je pc).

De betreffende dealer: http://www.ricom-repairs.nl/

• _Brake_
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:55:
Hoi,

Ik meen me te herinneren dat er geen software update beschikbaar was voor de Luna..frappant was dus dat de nieuwe Luna's over een andere versie beschikten. Ik heb zojuist contact gehad met een officiele dealer van o.a. Nokia, en die bieden idd V4.02 aan. Je kunt gewoon langskomen om je telefoon up to daten, wel is het zo dat alle gegevens verloren gaan (dus sla het op in je pc).

De betreffende dealer: http://www.ricom-repairs.nl/
Waarom deze niet algemeen beschikbaar?

Verwijderd

_Brake_ schreef op woensdag 10 september 2008 @ 21:50:
[...]

Waarom deze niet algemeen beschikbaar?
Ik vroeg dat aan ze, en zij vertelden mij dat ze dat niet hoeven te doen, wellicht een soortement van laksheid?

• _Brake_
Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 19:41:
[...]

Ik vroeg dat aan ze, en zij vertelden mij dat ze dat niet hoeven te doen, wellicht een soortement van laksheid?
Kan jij dat bestand niet bij ze opvragen dan? Ik wil het dan best wel hosten!

Verwijderd

_Brake_ schreef op donderdag 11 september 2008 @ 22:41:
[...]

Kan jij dat bestand niet bij ze opvragen dan? Ik wil het dan best wel hosten!
Doen ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommert38
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-09 22:36
Hallo!
Ik was van plan deze gsm te kopen, alleen is dit nou wel of niet aan te raden? Ik lees niets dan lof over deze gsm, maar ook enkele minpuntjes. Als je dit tegenover elkaar afweegt, is het dan het geld waard om deze gsm te nemen? Ik geef niet veel om specs, ik wil hem puur voor de looks, maar hij moet natuurlijk wel fatsoenlijk functioneren!

Ik zie jullie antwoord graag tegemoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Laatst online: 31-08 13:26

Licko

ZVDK

Tommert38 schreef op zondag 21 september 2008 @ 23:35:
Hallo!
Ik was van plan deze gsm te kopen, alleen is dit nou wel of niet aan te raden? Ik lees niets dan lof over deze gsm, maar ook enkele minpuntjes. Als je dit tegenover elkaar afweegt, is het dan het geld waard om deze gsm te nemen? Ik geef niet veel om specs, ik wil hem puur voor de looks, maar hij moet natuurlijk wel fatsoenlijk functioneren!

Ik zie jullie antwoord graag tegemoed.
ik zit met hetzelfde, gsm is tijdje terug gestolen en ben op zoek naar iets nieuws
eerst gebruikte ik mijn gsm altijd als mp3 speler, maar dat is ook niet meer nodig nu ik een ipod nano heb gehaald

heb m vandaag even in het echt bekeken en ben wel onder de indruk van het design, en bij vodafone is ie ook nog s betaalbaar ook maar bij vodafone helaas uitverkocht :'(

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Licko schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 15:08:
[...]

ik zit met hetzelfde, gsm is tijdje terug gestolen en ben op zoek naar iets nieuws
eerst gebruikte ik mijn gsm altijd als mp3 speler, maar dat is ook niet meer nodig nu ik een ipod nano heb gehaald

heb m vandaag even in het echt bekeken en ben wel onder de indruk van het design, en bij vodafone is ie ook nog s betaalbaar ook maar bij vodafone helaas uitverkocht :'(
Heb je ze daarover gebeld oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Laatst online: 31-08 13:26

Licko

ZVDK

_Brake_ schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 21:07:
[...]

Heb je ze daarover gebeld oid?
ja, had wat vragen ivm nummerbehoud. toen ik vertelde dat ik deze gsm wilde, wist ze me te melden dat hij uitverkocht was, aangezien zij hem ook niet terug kon vinden op de site (in het systeem?)

via google kom je de pagina nog wel tegen, daar heb ik m vervolgens gewoon besteld :D
vandaag een mailtje gehad dat de levering uit was gesteld omdat het toestel momenteel niet leverbaar is. krijg een mailtje wanneer ze iets meer weten
we wachten af...

[ Voor 7% gewijzigd door Licko op 04-10-2008 17:15 ]

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Ik heb ook nog steeds een link om hem te kunnen bestellen, en daar wilde ik eigenlijk ook graag gebruik van maken. Houd je ons / me op de hoogte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb sinds kort ook een 8600 Luna in mijn bezit.
Wat een heerlijke telefoon, alleen jammer dat als je hem dichtslide hij niet meteen het menu waar je in zit afsluit en direct op toetsenblokkering gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-08 14:44
Iemand hier die ervaring heeft met firmware versie 4.xx? Is deze merkbaar beter als versie 3.52? Mijn telefoon heeft momenteel veel spontane reboots, en ik ben erg benieuwd of dat opgelost is in versie 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
IKKE86 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:38:
Iemand hier die ervaring heeft met firmware versie 4.xx? Is deze merkbaar beter als versie 3.52? Mijn telefoon heeft momenteel veel spontane reboots, en ik ben erg benieuwd of dat opgelost is in versie 4.
Hier kreeg ik ook last van met 1000+ smsjes in m'n telefoon (500 inbox / 500 verzonden items). Als je deze SMSjes verwijderd, en een reboot doet, zou het over moeten zijn leert de ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
_Brake_ schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 16:31:
[...]

Hier kreeg ik ook last van met 1000+ smsjes in m'n telefoon (500 inbox / 500 verzonden items). Als je deze SMSjes verwijderd, en een reboot doet, zou het over moeten zijn leert de ervaring.
Ik had er inderdaad ook ruim 1000 smsjes instaan, op dit moment heb ik een kleine 200 in staan en is het probleem helaas erger als eerst ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
IKKE86 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 19:10:
[...]

Ik had er inderdaad ook ruim 1000 smsjes instaan, op dit moment heb ik een kleine 200 in staan en is het probleem helaas erger als eerst ;(
Heb je ook je toestel ook uitgezet en weer aangezet? Wat je altijd nog kan proberen is de firmware opnieuw op het toestel zetten (met de datakabel), uiteraard nadat je een backup hebt gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommert38
Kan iemand mij vertellen of bij het EU model ook de Nederlandse taal instelbaar is (zowel menu als tekst)? Of zijn er verschillende soorten EU? En als ik er een heb zonder Nederlandse taal, kan ik deze dan (laten) flashen, zodat er wel de Nederlands taal op zit?

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C@SP
  • Laatst online: 09-09 11:40

C@SP

Biertje ??

Ik heb een probleem met de GMail app en met de standaard E-mail client icm met Gmail. Ik kan via de Nokia browser gewoon op internet, maar bij beide mail applicaties zeurt hij over de gegevensverbinding. Ik las hierboven dat hier al meer mensen last van hebben gehad. Mijn gegevensverbinding staat op 'altijd online'.

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommert38
Sinds maandag m'n Nokia 8600 Luna binnen, heb bij expansys de refurbished gekocht, en op het eerste gezicht niks mis mee. Super mooie telefoon, en hij werkt zoals het zou moeten. Enige minpuntje was de verpakking, hier zat alleen de telefoon, handleiding en engelse stekker met europese adapter bij. Verder niets dan lof _/-\o_ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
Heeft er hier iemand enig idee of er een opvolger komt voor de 8600? En zo ja, op wat voor termijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers

sjolmers

Tommert38 schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 22:08:
Kan iemand mij vertellen of bij het EU model ook de Nederlandse taal instelbaar is (zowel menu als tekst)? Of zijn er verschillende soorten EU? En als ik er een heb zonder Nederlandse taal, kan ik deze dan (laten) flashen, zodat er wel de Nederlands taal op zit?

Bij voorbaat dank!
Beetje een oude }:O maar zoek eens op NSS om een andere productcode in je Nokia 8600 te zetten, je moet de Euro 2 hebben voor de NL-taal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patshad
Wat is het verschil met de originele 8600.. Die refurbished scheelt best wel wat in prijs namelijk. Een opvolger zal nog wel eventjes duren denk ik.. aangezien die 8800 carbon nu een keertje redelijk te verkrijgen is. Al was dat eigenlijk een opvolger in de scirocco lijn ;). Wie weet aan het eind van de zomer een keertje?

Iemand al firmware 4.02 geprobeerd? Als je googelt dan kan je hem wel vinden bij howardsforum geloof ik. Ik heb het niet geprobeerd, want mijn toestel met V4.0 werkt gewoon goed. Maar vreemd vinden blijf ik het wel, al die verschillende firmwares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers

sjolmers

Ik zou graag 4.02 proberen, heb nogsteeds 3.5 op mijn Luna staan. Ik weet alleen niet hoe en waar ik het kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
8600_RM-164_CareDP_5.0_GLOBAL.zip

Ben dit nu aan het downloaden, zal es kijken of ik het ook geïnstalleerd krijg!

[ Voor 17% gewijzigd door _Brake_ op 08-01-2009 16:00 . Reden: link verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
_Brake_ schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 21:17:

Ben dit nu aan het downloaden, zal es kijken of ik het ook geïnstalleerd krijd!
Ben je hier nog veder mee gekomen?

Die link zou ik even weg halen, heb het vermoeden dat die niet helemaal policy proof is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
IKKE86 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 15:52:
[...]

Ben je hier nog veder mee gekomen?

Die link zou ik even weg halen, heb het vermoeden dat die niet helemaal policy proof is
Er staat krijg hoor, geen krijd :>

Ben er nog niet mee verder gegaan. Heb iemand van howardforums gesproken, hij deed het met Phoenix. Heb geen USB kabel voorhanden, vandaar dat het nog niet gelukt is een poging te ondernemen 4.02 in m'n telefoon te flashen. Ik hou jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patshad
Die firmware stond er al een tijdje, paar maanden, gek dat jullie (zij die nieuwere firmware nodig hebben), hem nog niet gevonden hadden. Ik zou de directe link hebben gepost, maar dat is volgens mij tegen de regels dus vandaar de hint ;). Hou ons op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
patshad schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 19:51:
Die firmware stond er al een tijdje, paar maanden, gek dat jullie (zij die nieuwere firmware nodig hebben), hem nog niet gevonden hadden. Ik zou de directe link hebben gepost, maar dat is volgens mij tegen de regels dus vandaar de hint ;). Hou ons op de hoogte!
Weet jij dan ook of die er met de software van Nokia ingeflashed kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patshad
Dat zou ik eigenlijk niet weten.. Ik heb tot dusver niks aan mijn telefoon aangepast/geprobeerd aan te passen. Wil het flashen het niet lukken met Phoenix? Ik heb een kleine tutorial gevonden waar het een en ander instaat, laat maar weten of je het nodig hebt.

Misschien nokia contacteren over eventuele flashmogelijkheden van custom firmware..? Kleine kans denk ik maar het valt te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
patshad schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:00:
Dat zou ik eigenlijk niet weten.. Ik heb tot dusver niks aan mijn telefoon aangepast/geprobeerd aan te passen. Wil het flashen het niet lukken met Phoenix? Ik heb een kleine tutorial gevonden waar het een en ander instaat, laat maar weten of je het nodig hebt.

Misschien nokia contacteren over eventuele flashmogelijkheden van custom firmware..? Kleine kans denk ik maar het valt te proberen.
Dit is toch geen custom firmware?? Alle informatie is welkom, m'n MSN adres vind je in m'n profiel.

Edit:]
Het is gelukt met Phoenix. 4.02 NL KPN zit er nu in :)

[ Voor 5% gewijzigd door _Brake_ op 09-01-2009 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommert38
Antwoord op de vraag wat men onder refurbished verstaat:

Goedemiddag,

Onder refurbished wordt bedoeld : al eerder verkocht maar niet gebruikt of bijna niet gebruikt. Het is dus net als nieuw, meestal zijn het winkels die het niet hebben kunnen verkopen en terug verkocht naar Nokia.
Alle europeese talen zitten erop, 1 jaar garantie.

met vriendelijke groet,

eXpansys Benelux

Helaas krijg je dan niet de inhoud van de verpakking zoals beschreven op de Nokia-website, bij mij zaten alleen de telefoon, accu, handleiding en engelse lader met NL adapter erbij. Verder gloednieuwe telefoon, de beschermplastics zaten zelfs nog op het beeldscherm en smoked glass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
Ik wil ook zo een 8600 luna refurbished. Maar weet niet of alle refurbished toestellen hetzelfde zijn qua uiterlijke staat. Kan het soms zijn dat ik er eentje krijg die wel gebruikt is, maar wel alle accesoires in de doos? Of zijn ze allemaal in de staat zoals Tommert38 heeft gekregen?
Hoeveel heb jij ervoor betaald Tommert38?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommert38
Over de staat van de andere refurbished exemplaren kan ik niks zeggen, het zou kunnen dat ik gewoon geluk heb gehad, maar deze verkeren meestal in nieuwstaat. Ook Apple heeft een refurbished afdeling. Hier worden ze dus getest en gecertificeerd. Van nokia kon ik een dergelijke pagina niet vinden, en dus geen uitspraken doen. Je zou contact met nokia op kunnen nemen hierover.

Ik had nog contact opgenomen met expansys over de inhoud van de doos, en mij werd verteld dat er normaal gezien alleen de telefoon, accu, lader en handleiding in zaten. Ik heb alleen nog een losse usb-kabel gekocht voor 9.95. De telefoon kostte mij 400.34 inclusief 63.92 btw en 12.90 verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
_Brake_ schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 17:16:
[...]

Dit is toch geen custom firmware?? Alle informatie is welkom, m'n MSN adres vind je in m'n profiel.

En hoe bevalt het? Zijn de grappen met spontane reboots opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommert38
IKKE86 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 18:27:
[...]

En hoe bevalt het? Zijn de grappen met spontane reboots opgelost?
Ik kreeg de telefoon met firmware V 04.02. Tot zover nog geen spontane reboots gehad, maar ik heb ook nog maar 750 smsjes, en ik las dit pas bij 1000 begon. Verder ook geen andere problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers

sjolmers

_Brake_ schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 17:16:
[...]

Ik heb je toegevoegd op MSN want ik kom er niet uit en wellicht kun je me helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Nokia 8600 internetten gaat prima
maar als ik een app download zoals ebuddy of google maps
dan geeft hij aan dat hij geen verbinding kan maken met het i-net

Terwijl ik wel gewoon op een internet pagina kom
Iemand hier ervaring mee?

-Robin

[ Voor 204% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2009 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommert38
Heb de 8600 nu iets meer dan 3 maanden m'n bezit, en in het begin geen last van de ruis tijdens het bellen. Echter nu heb ik er steeds vaker last van, en het begint behoorlijk irritant te worden.
Ik heb firmware versie 4.02 van begin af aan en gebruik vodafone. Ook staan er bijna 1700 smsjes in m'n inbox. Verder is m'n vrije geheugen 98,6 MB.
Ik heb wel gemerkt dat de ruis erger wordt als je de telefoon in een bepaald positie houdt. De telefoon horizontaal houdend met het scherm naar beneden levert de minste ruis op bij mij (ik lag toen in bed te bellen :P )

Het moge wel duidelijk zijn dat de nieuwste firmware versie dus niks oplost. Eigenlijk wel schandalig voor een telefoon uit de 8xxx serie. Nog maar eens contact opnemen met nokia..

Zijn er eigenlijk al mensen die hun speaker en/of microfoon hebben laten vervangen, of met een andere oplossing zijn gekomen?

(Heb trouwens geen last van spontane reboots)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snake06
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 19:30
Ik heb exact hetzelfde probleem.
Dit had ik in het begin niet.
Ik heb KPN en firmware 3.50 volgens mij.....:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommert38
Firmware 4.04 beschikbaar!

Iemand al geprobeerd?

Edit: heb hem er zelf op gezet.. Merk niet direct verschil, maar als ik iets merk post ik het hier.

[ Voor 29% gewijzigd door Tommert38 op 03-05-2009 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Na bijna twee jaar en tientallen valbeurten ben ik nog steeds zeer tevreden met m'n Luna. Af en toe kijk ik naar m'n telefoon en krijg ik een glimlach van de oplichtende knoppen :P.

Maar ik moet hem nu toch vervangen omdat hij uitvalt als ik meer dan 5 minuten in gesprek ben. Is dit herkenbaar bij jullie? Ik ga hem komend weekend upgraden om te kijken of het probleem verholpen wordt alleen weet ik vooraf al bijna zeker dat het niet gaat helpen. We zullen zien.

Ik zit zelf te denken om een overstap te maken naar een Arte Saphire als ik hem echt moet vervangen, wil toch wel weer iets hebben met een dezelfde uitstraling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
Mijn vriendin heeft ook de problemen die hier beschreven worden (uitvallen na een paar minuten bellen, maar hij valt ook uit als hij aan de pc zit om te syncen/backuppen enz.). Ze heeft hem vandaag teruggebracht bij Vodafone, ze is hem minstens 2 weken kwijt. Ben benieuwd wat ze ermee doen.

Heb gisteren die 4.04 firmware gedownload maar weet er te weinig van om te kunnen flashen, dus hopelijk zetten ze die erop voor haar...

Overigens had zij idd ook >1500 smsjes erin staan.

[ Voor 5% gewijzigd door rb338 op 22-06-2009 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorry
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-02 11:36

Snorry

Incoming!

rb338 schreef op maandag 22 juni 2009 @ 18:10:
Mijn vriendin heeft ook de problemen die hier beschreven worden (uitvallen na een paar minuten bellen, maar hij valt ook uit als hij aan de pc zit om te syncen/backuppen enz.). Ze heeft hem vandaag teruggebracht bij Vodafone, ze is hem minstens 2 weken kwijt. Ben benieuwd wat ze ermee doen.

Heb gisteren die 4.04 firmware gedownload maar weet er te weinig van om te kunnen flashen, dus hopelijk zetten ze die erop voor haar...

Overigens had zij idd ook >1500 smsjes erin staan.
Waarschijnlijk is je klacht verholpen, dit komt mogelijk door de 1500 smsjes die in het toestel stonden.

There is always a way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Ik heb er niet zoveel staan en alsnog valt hij uit tijdens gesprekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Misschien een nieuwe accu proberen? Dit toestel is ook de nieuwste niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
Ze heeft hem zojuist opgehaald en heeft een compleet nieuwe "binnenkant" gekregen, inclusief nieuwe software. Ze heeft dus ook een nieuw IMEI-nummer.

Vanavond maar eens alle instellingen terugzetten (inclusief die 1500 smsjes) en see what's what.

[ Voor 8% gewijzigd door rb338 op 29-06-2009 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
is de Luna nog ergens los te krijgen? (wel een nieuwe!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
Nou, de 8600 van mijn vriendin heeft dus een board-swap gehad en geen software update. Gevolg: hij loopt nog steeds vast. In de winkel werd doodleuk verteld dat firmware 3.52 de nieuwste is, terwijl 4.04 overal te downloaden is.

Misschien toch maar erop wagen en met Phoenix zelf die 4.04 installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommert38
rb338 schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 11:09:
Nou, de 8600 van mijn vriendin heeft dus een board-swap gehad en geen software update. Gevolg: hij loopt nog steeds vast. In de winkel werd doodleuk verteld dat firmware 3.52 de nieuwste is, terwijl 4.04 overal te downloaden is.

Misschien toch maar erop wagen en met Phoenix zelf die 4.04 installeren...
Mocht je interesse hebben in een toelichting om je luna te updaten zonder phoenix maar met Nokia Software Update, ik heb nog wel een handleiding liggen die ik onlangs heb gemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
Tommert38 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 23:43:
[...]

Mocht je interesse hebben in een toelichting om je luna te updaten zonder phoenix maar met Nokia Software Update, ik heb nog wel een handleiding liggen die ik onlangs heb gemaakt..
Heel graag! Ze heeft hem weliswaar weer weggebracht, maar aangezien ze volhouden dat er geen nieuwere software dan 3.52 is... krijgt ze waarschijnlijk een compleet nieuwe, met weer 3.52 erop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
rb338 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 07:51:
[...]

Heel graag! Ze heeft hem weliswaar weer weggebracht, maar aangezien ze volhouden dat er geen nieuwere software dan 3.52 is... krijgt ze waarschijnlijk een compleet nieuwe, met weer 3.52 erop :+
Daar ben ik ook heel benieuwd naar, heb het destijds ook met Phoenix gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommert38
De handleiding even bijgewerkt en online gezet. Succes!

[ Voor 18% gewijzigd door Tommert38 op 19-08-2009 02:10 . Reden: Nieuwe link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Heb inmiddels m'n accu vervangen en kan weer gesprekken van een uur houden zonder dat m'n telefoon uitvalt. Heb nu al redelijk veel gebeld en de accu is nog steeds helemaal vol sinds gisterochtend. Hoef ik voorlopig geen nieuwe telefoon te kopen ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand van jullie de housing wel eens veranderd? Ik heb een barstje in mijn screen en wil een nieuwe housing kopen, maar zou niet weten hoe dit te vervangen..

Housing: http://cgi.ebay.nl/HOUSIN...286.c0.m14&_trkparms=65:2|66:2|39:1|293:1|294:50#ebayphotohosting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommert38
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 21:07:
Heeft iemand van jullie de housing wel eens veranderd? Ik heb een barstje in mijn screen en wil een nieuwe housing kopen, maar zou niet weten hoe dit te vervangen..

Housing: http://cgi.ebay.nl/HOUSIN...286.c0.m14&_trkparms=65:2|66:2|39:1|293:1|294:50#ebayphotohosting
http://www.youtube.com/watch?v=CQrhhWV2tDI

http://www.youtube.com/watch?v=riNzTM4avUA

en

http://www.youtube.com/watch?v=Db3l0MeKxI8

Weet niet of heel je telefoon beschadigd is, anders kan je googlen op Productoverzicht voor Nokia 8600 Luna Originele Frontjes als het alleen je schermcover is.. De eerste hit heeft vrijwel alle losse onderdelen.

[ Voor 26% gewijzigd door Tommert38 op 14-07-2009 22:14 . Reden: Meer links toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
Tommert38 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 15:26:
De handleiding even bijgewerkt en online gezet. Succes!
Top, bedankt!

M'n vriendin had haar 8600 weer teruggekregen na hem de 2e keer weggebracht te hebben. Resultaat: weer een boardswap, weer geen nieuwe software en dit keer was de microfoon kapot. Dus wéér weggebracht. Nu krijgt ze een compleet nieuwe, tenzij die er niet meer zijn. Dan mag ze een andere uitzoeken.

Het is een mooi toestel, maar dit slaat echt alles |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dheruer
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-01-2024
rb338 schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 18:07:
[...]

Top, bedankt!

M'n vriendin had haar 8600 weer teruggekregen na hem de 2e keer weggebracht te hebben. Resultaat: weer een boardswap, weer geen nieuwe software en dit keer was de microfoon kapot. Dus wéér weggebracht. Nu krijgt ze een compleet nieuwe, tenzij die er niet meer zijn. Dan mag ze een andere uitzoeken.

Het is een mooi toestel, maar dit slaat echt alles |:(
Welke winkel was dit?

Mijn toestel heeft inmiddels de 5e keer een boardswap gehad.. Erg zonde voor 'n toestel dat zoveel heeft gekost!! (had m al besteld voor de officiele lancering, maand erop gewacht!)

Problemen blijven echter.. Net alsof je een robot aan de telefoon heeft en de andere kant hoort je niet. Ben ook al in contact geweest met nokia (dat was na de 4e boardswap) en die zij: Stuur hem maar op! Wij fixen hem. En.... ja hoor, dat was dus de 5e boardswap. Lijkt me toch wel duidelijk dat dat het probleem niet verhelpt... Waar blijft nu de service / garantie / omruiling?? Heb diverse andere toestellen, oa nokia's, samsungs en SE's, maar ik blijf dit het fijnste toestel vinden, mits ik eens probleemloos gebruik zou kunnen maken van het ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
Dat was bij Vodafone Eindhoven (in de Piazza).

Mijn vriendin heeft die van haar intussen terug, derde boardswap gehad en ja hoor: geen nieuwe software.

Dus de handleiding van Tommert38 gevolgd en presto: Nokia Software Updater heeft 4.04 erop gezet. Tot op heden geen enkel probleem meer met het toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dheruer
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-01-2024
rb338 schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 10:36:
Dat was bij Vodafone Eindhoven (in de Piazza).

Mijn vriendin heeft die van haar intussen terug, derde boardswap gehad en ja hoor: geen nieuwe software.

Dus de handleiding van Tommert38 gevolgd en presto: Nokia Software Updater heeft 4.04 erop gezet. Tot op heden geen enkel probleem meer met het toestel!
Dus geen compleet nieuw toestel gekregen? Mij boden ze de n97 aan.. Ja kom op zeg, daarvoor heb ik geen 8600 gekocht he!?

Ding is notabene nog in de garantie, is ook nog eens verzekerd, en dan moet je inene met zo'n toestel genoegen nemen? Volgens mij werkt 't niet zo. Heb ze ook gezegd dat als ik er met nokia niet uitkom, of niet met hun, het ook de laatste x is geweest dat ik daar m'n abonnementen doe. (beheer er 15 voor de zaak). Dus ze gingen nog eens goed kijken of ze met wat beters konden komen..
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste