Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
dheruer schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 10:58:
[...]

Dus geen compleet nieuw toestel gekregen? Mij boden ze de n97 aan.. Ja kom op zeg, daarvoor heb ik geen 8600 gekocht he!?

Ding is notabene nog in de garantie, is ook nog eens verzekerd, en dan moet je inene met zo'n toestel genoegen nemen? Volgens mij werkt 't niet zo. Heb ze ook gezegd dat als ik er met nokia niet uitkom, of niet met hun, het ook de laatste x is geweest dat ik daar m'n abonnementen doe. (beheer er 15 voor de zaak). Dus ze gingen nog eens goed kijken of ze met wat beters konden komen..
Tja, mijn vriendin heeft er uiteindelijk voor gekozen om een ander toestel te nemen. Haar 8600 was namelijk voor de 6e keer teruggeweest met een boardswap als resultaat, maar nu was de buitenkant beschadigd (stukjes uit de hoeken!). Natuurlijk kun je dan niks bewijzen en ben je als "kleine man/vrouw" machteloos tegen zo'n bedrijf, plus dat ze het onderhand beu was.

Dus telefoon ingeleverd en met 1 jaar verleninging gratis een HTC Magic gekregen. Iets totaal anders, maar ach. Zonde van de 8600, maarja...
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste