Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 19:26:
De luna wordt volgende week verwacht bij Belcompany. Ben benieuwd wat die gaat kosten. Hoop wel een stuk minder dan die sirocco. Die is daar nog steeds 900 euro.
Sirocco kan ik nieuw in de gsm special zaken al krijgen voor 650 euro. Belcompany legt er gewoon hogere marge op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Mijn luna wil maar niet laden via usb aan de pc .

Hij piept dan achterelkaar (net alsof je constant de lader inplugt)

Iemand hier ervaring mee ?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op maandag 30 juli 2007 @ 23:10:

ik heb het nog niet gebruikt met kabel. Ik doe altijd alles via blue tooth. Dus kan er helaas niks van zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NL handleiding voor de Luna: http://www.gsmtrack.nl/handleidingen/493.pdf ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze staat ook op de nokia site ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:29
Donstil schreef op maandag 30 juli 2007 @ 23:10:

Is meestal dat er niet genoeg stroom uit je port komt...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Belcompany is hij nu te koop voor 749,99 (www.belcompany.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas nog niet goed leverbaar. Misschien dat er van de week een tweede levering gaat komen, zodat alle filialen hem kunnen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Weet iemand hoe ik een tijdsteller in beeld kan krijgen tijdens het bellen, de samenvatting tonen nadat het gesprek is afgelopen heb ik wel al gevonden. Maar tijdens het bellen wil ik het ook zien.
Wie weet waar ik moet zoeken ? :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg het ook niet gevonden. Volgens mij kan je alleen maar samenvatting krijgen en niet tijdens het bellen ook kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Alleen samenvatting na het bellen is mogelijk,

tijdens het bellen niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-07 13:45
http://www.telecomadvies....120307&Method=ORDERTOCART

Telecomadvies € 693,- zelfde garantie als belcompany!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan betaal ik liever 50,- meer zodat ik hem ook nog eens kan verzekeren en als ik problemen heb loop ik zo bij ze langs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Garantie heeft niets met belcompany of telecomadvies te maken .

Ik heb een UK import (met nl menu) en heb ook gewoon door heel europa de 2jarige garantie die nokia bied,
precies hetzelfde als belcompany en wie dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:14
Heb dit foontje sinds een paar dagen. Best een mooi ding. Zitten wat classy toontjes op. Vroeg me af of iemand nog een plek wist met soortgelijke deuntjes. De ringtones die ik zo heb kunnen vinden zijn echt belachelijk slecht (jamba, crazy frog, mp3'tjes van liedjes, e.d. ).

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand van jullie ook een screen protector gekocht voor zijn nokia 8600?
bijv zoiets als deze
Afbeeldingslocatie: http://i4.ebayimg.com/06/i/000/af/2a/4865_1_b.JPG
http://cgi.ebay.com/ES-Sc...ViewItem#ebayphotohosting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las net een sms-bericht op mijn luna en ineens viel me op dat de randen (vh witte sms vlak) niet altijd strak rechthoekig zijn..3 hoekpunten hebben een soortement van karteltjes. Ik heb die paarse achtergrond (Aurora theme). Hebben jullie dit ook?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2007 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

screen protector ??, hij heeft toch Sapphire glas ?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 17:57:
Ik las net een sms-bericht op mijn luna en ineens viel me op dat de randen (vh witte sms vlak) niet altijd strak rechthoekig zijn..3 hoekpunten hebben een soortement van karteltjes. Ik heb die paarse achtergrond (Aurora theme). Hebben jullie dit ook?
klopt, ik zie het nu ook pas nu je het zegt. Nooit opgelet maar niet echt storend ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 18:18:
screen protector ??, hij heeft toch Sapphire glas ?? :?
is niet sapphire glas volgens mij. Wel iets van een speciale coating meende ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 10:58
En hoe is het nu met de accuduur?

* _Brake_ wil het toestel volgende maand halen :)

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Verwijderd

_Brake_ schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 20:03:
En hoe is het nu met de accuduur?

/me wil het toestel volgende maand halen :)
Ik zit op minimaal 2,5 dag tot 3,5 dag. Afhankelijk van hoeveel tels en sms en foto's. Dus gemiddeld 3 dagen. Goed zat :) Ken erger tels die maar 1 of net 2 dagen mee gaan.

Verwijderd

Zonder problemen 2 a 3 dagen... dag en nacht aan. Gebruik hem ook als wekker.
Bel ongeveer 20 tot 30 minuten per dag en verstuur 4 a 5 smsjes per dag.

• _Brake_
Dan kom ik binnenkort bij de club :)

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Verwijderd

we leggen je lidmaatschap alvast klaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garaddon
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-05 21:05
Ik ben zeer benieuwd naar de telefoon. Ik heb hem gister besteld en zit nu in spanning af te wachten. Waarschijnlijk krijg ik hem pas maandag of dinsdag (maar hoop natuurlijk morgen al :*) )

Mijn contract loopt binnenkort af en een paar maanden geleden was ik dus al rond aan het kijken naar een nieuwe telefoon. Was er heilig van overtuigd dat het de Sirocco zou gaan worden en heb ook niet echt verder gezocht. Nu het zover is kwam ik heel toevallig de 8600 Luna tegen. Na wat plaatjes gezien te hebben en reviews gelezen te hebben was mijn beslissing snel gemaakt.

Hierbij speelde de langere batterijduur en het grotere scherm het meest van belang.

Ik heb hem dus gister bij 2call besteld met een contractverlenging van 2 jaar bij vodafone (actie van vodafone: bundel van €35 per maand, ik betaal €29,95 per maand). De telefoon kostte me nog €384. De verzendkosten zijn gratis. Kan haast niet wachten tot ik hem binnen heb.

EDIT

p.s.

Mijn grootste vraag is hoe krasbestendig de telefoon eigenlijk is. Ik had al gelezen dat dit veel beter is dan bij de 8800 serie. Dus hoe gaan jullie met de telefoon om? Gebruiken jullie altijd dat hoesje? Ik ben namelijk niet superzuinig op mijn telefoon ofzo. Ik ga er gewoon normaal mee om en ben altijd wel redelijk voorzichtig met mijn spullen, maar ik heb eigenlijk geen zin om de telefoon altijd in het hoesje te doen, lijkt me zo'n omweg om je telefoon dan op te nemen (of gewoon al om te gebruiken).

[ Voor 22% gewijzigd door Garaddon op 17-08-2007 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik nooit het hoesje. Altijd in me broekzak maar zonder losgeld of sleutels. Ik doe de tel ook nooit over de tafel schuiven of neer gooien maar altijd neer leggen. Als het kan op een stuk papier of boek (zachte ondergrond). Dus ik ben niet extreem voorzichtig maar let toch wel op wat ik ermee doe. Ik doe de tel ook nooit zo open en dicht laten schieten. Ik hou het altijd een beetje tegen zeg maar. Maar bij deze tel is de krasgevoeligheid een stuk minder dan de sirocco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik altijd het hoesje, dan blijft hij echt als nieuw. Ik laat hem wel altijd openschieten en dichtklapen, daar moet hij tegen kunnen en het geeft een mooi geluid (Bij de Sirocco dan, 8800 klinkt als blik ;) ) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Vind het echt een mooi toestel de 8600 maar het achterklepje gaat zo irritant open. Hij klemt en als ik 'm open wil krijgen is het 10 minuten hannessen. Meerdere mensen hier problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het achterklepje hoort echt moeiteloos open te gaan, vergeet niet de schuif eerst open te schuiven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier ook geen moeite. Knopje indrukken en openschuiven. De sirocco en gewone 8800 dat was pas moeilijk open schuiven. Deze gaat echt stukker makkelijker open :)

Verwijderd

hoe kan je eigenlijk aanzetten dat als je hem dichtschuift dat de toetsen gelockt zijn ??
ah het is wel gelukt maar je kan dus kiezen automatische en dan minimaal 5sec maar als ik toestenblokering kies dan moet ik een wachtwoord opgeven :s 0000 en met pincode pakt die niet lol

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2007 17:38 ]

Verwijderd

De toetsen kunnen niet direct gelockt worden door hem enkel dicht te schuiven. Als je de automatische blokkering en de toetsenblokkering (met code) uitgeschakeld hebt staan dan krijg je bij het dichtschuiven de optie om met 1 druk op de knop de boel te locken.

Verwijderd

lekker is dat dan :'(

Verwijderd

de tijden die aangegeven worden in het logboek kloppen vaak voor geen meter. Vaag vind ik ook dat de standbij tijd juist korter begint te worden in plaats van iets langer wat vaak het geval is in het begin. Je moet trouwens actieve standby echt uitzetten. Dat vreet echt stroom. Toestel is voor de rest echt geweldig, behalve in de zon ziet die er niet uit. Je moet hem eerst flink gaan poetsen.

Verwijderd

Krijg je er trouwens standaard een 1gig memkaart bij of? ik dacht dat iemand me in de telefoon shop me dat eens wijs heeft gemaakt.

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 22:32:
Krijg je er trouwens standaard een 1gig memkaart bij of? ik dacht dat iemand me in de telefoon shop me dat eens wijs heeft gemaakt.
Er kan geen geheugenkaart in. Intern 128MB is alles wat je krijgt.

• Da.Rock
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 17:20:
hoe kan je eigenlijk aanzetten dat als je hem dichtschuift dat de toetsen gelockt zijn ??
ah het is wel gelukt maar je kan dus kiezen automatische en dan minimaal 5sec maar als ik toestenblokering kies dan moet ik een wachtwoord opgeven :s 0000 en met pincode pakt die niet lol
Standaard is dat 12345, maar dat had je kunnen weten. Staat in de handleiding.

Verwijderd

Da.Rock schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 22:34:
[...]

Standaard is dat 12345, maar dat had je kunnen weten. Staat in de handleiding.
Ah ok, iig bedankt man! top :D hij werkt :P

Verwijderd

Da.Rock schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 22:33:
[...]
Er kan geen geheugenkaart in. Intern 128MB is alles wat je krijgt.
Hehe mooie grappenmaker dan die kerel bij de telefoon winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het bij jullie ook zo dat als je op een menutje staat dus dat als het icoontje vergroot is dat het icoontje er wat rafelig uitziet aan de zijkanten ??
en kregen julllie ook de franse handleiding erbij ipv de nederlandse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Wow ik zag gister het toestel voor het eerst en moet echt zeggen dat het een juweeltje is ;)
Voelt heel degelijk aan en ik vind hem zelfs mooier dan de sirocco

Als ik naar KPN Hi 25 2jr zou gaan icm mobiel internet zou het toestel mij nog slechts 204 euro kosten... Kan deze dan naast mijn N95 gebruiken

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
knny schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 19:18:
Wow ik zag gister het toestel voor het eerst en moet echt zeggen dat het een juweeltje is ;)
Voelt heel degelijk aan en ik vind hem zelfs mooier dan de sirocco

Als ik naar KPN Hi 25 2jr zou gaan icm mobiel internet zou het toestel mij nog slechts 204 euro kosten... Kan deze dan naast mijn N95 gebruiken
Je kunt hem naast elke telefoon gebruiken als je wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Nu online
Heb toch maar besloten om hem met een Vodafone verlenging te nemen, vrijdag heb ik hem als het goed is :) Iemand die nog weet waar je zo'n screenprotector kan krijgen?

[ Voor 22% gewijzigd door knny op 29-08-2007 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja op ebay :P
http://cgi.ebay.com/ES-Sc...tem?hash=item120155758994

bijv:P
heb je hem inclusief verzend kosten voor 8euri ofzo :)

Je hebt hem toch niet op typhone.nl gekocht he want dan zou ik hem maar weer heel snel annuleren want daar krijg je franse troep van die oplichters 8)7

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2007 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 20:49:
Ja op ebay :P
http://cgi.ebay.com/ES-Sc...tem?hash=item120155758994

bijv:P
heb je hem inclusief verzend kosten voor 8euri ofzo :)

Je hebt hem toch niet op typhone.nl gekocht he want dan zou ik hem maar weer heel snel annuleren want daar krijg je franse troep van die oplichters 8)7
Nee koop hem bij de BC voor 264 euro ;)

en ik wacht wel tot ze hier op voorraad zijn.http://www.smartphoneshop.nl/product/44301/44268/3338/brando-screenprotector-nokia-8600.html Heb ook een Brando op mijn N95 en die dingen zijn super

[ Voor 15% gewijzigd door knny op 29-08-2007 20:55 ]

Verwijderd

Oke aanrader dus?
mieschien neem ik er dan ook maar 1:P

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:11

ChUcKiE

Dus........

Hoe werkt de agenda functio op dit toestel? Is het een beetje handig om te synchroniseren, zelf items toevoegen en bladeren door je agenda?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• knny
  • Nu online
Heb het toestel sinds vanmiddag, echt een plaatje. Maar is er een instelling zodat je de lampjes onder je smokeglas nog even laten branden? Dat lijkt me wel vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Nou de kogel is door de kerk, ik heb em ook maar besteld nadat ik de tevreden reacties hier las. Kan mijn N73ME weer in de verkoop.

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Krijg mijne morgen, ben benieuwd! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Nu online
Voor de wat langere gesprekken is hij wat minder, maarja ik ben ook geen beller die een uur aan de telefoon hangt. Heb gezien als je het toestel aan de lader hebt de toetsen mooi nog oplichten en weer verdwijnen ;) is wel een leuke feature. Hoop dat er nog iets van een designlader/burealader van uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Niet online
knny schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 23:31:
Heb gezien als je het toestel aan de lader hebt de toetsen mooi nog oplichten en weer verdwijnen ;) is wel een leuke feature.
Daarvoor hoeft ie niet aan de lader te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• POLICE
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:54
heeft iemand ze t-mobile pit internet samen met opera mini werkende gekregen?
ik kan via de ingebouwde browser gewoon surfen, alleen is het een kutbrowser.
heb opera mini gedownload en in het begin gaat hij een test uitvoeren, dan krijg ik steeds een foutmelding "meld u eerst aan bij packet gegevens". Ik heb via de t-mobile website al de instellingen opgestuurd en in de telefoon geactiveerd, en bij de instellingen als voorkeurstoegangspunt t-mobile gekozen. heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Heb hem sinds vandaag ook, wat betekend eigenlijk animatie bij schuiven. Als ik dit aan heb zie ik helemaal niks als ik hem open of dicht schuif. En hoe kan ik selecteren wat ik krijg als ik op de rechter toets druk? Want daar staat nu namelijk rekenmachine.
Alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
En hoe staat het nu met de accutijden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Nu online
Kethij schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 15:09:
Heb hem sinds vandaag ook, wat betekend eigenlijk animatie bij schuiven. Als ik dit aan heb zie ik helemaal niks als ik hem open of dicht schuif. En hoe kan ik selecteren wat ik krijg als ik op de rechter toets druk? Want daar staat nu namelijk rekenmachine.
Alvast bedankt ;)
Dat kan je via je instellingen veranderen. Over de accutijd kan ik niks zeggen heb hem nog maar 1 keer aan de lader gehad en is nog steeds niet leeg dus dat komt wel goed, stukken beter dan mijn n95 qua batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Accu tijden zijn al ruim besproken door mij en asianmania (toen we hem net hadden)

Animatie bij open/dicht schijven is een geluidje wat je kunt laten afspelen, een van de standaard thema;s heeft dit

Verder kun je de knoppen layout wisselen bij Menu>instellingen>weergave>Instell. standby-modus>
Hier kun je ook "actief standby" aan/uit zetten,
dit zijn van die pictogrammen zoals je al hebt bij S60 toestellen van de huidige generatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Brake_ schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 15:51:
En hoe staat het nu met de accutijden? :)
Deze vraag stel je volgens mij al voor de zesde keer ofzo. Zoals Donstil zegt is deze vraag al eerder meerdere malen besproken in het begin of geloof je ons niet... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ie meer bedoelt of de batterij in de tussentijd is veranderd; hoe langer je het natuurlijk gebruikt hoe minder lang de batterij volhoudt. Alleen is deze ontwikkeling meestal niet in een maand of 2 al waar te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Natuurlijk geloof ik jullie wel! Maar omdat de 8800 zo dramatisch was is dit m'n grootste 'angst'. En ik dacht dat iemand al had aangekaart dat de accu alweer minder werd...

Ik heb de vraag nog niet 6 x gesteld hoor (overigens ben jij degene die over accutijd begon in dit topic :)).

[ Voor 19% gewijzigd door _Brake_ op 02-09-2007 13:10 ]

Verwijderd

Mooie telefoon en ben er heel tevreden over.

Echter 1 vraagje: op mijn vorige telefoon kreeg ik altijd smsje als ik een voicemailbericht had, daarnaast kreeg ik smsje als ik gemiste oproep had en geen bericht was ingesproken. Bij mijn 8600 krijg ik dat niet. Heb de instellingen van T-mobile al nagekeken en zou een gemiste oproep sms moeten ontvangen, voice mail staat ingesteld.

Moet ik ergens in mijn telefoon nog iets instellen? Zie ik iets over het hoofd en werkt bovenstaande niet op de 8600?

• Donstil
  • Niet online
Of je telefoon een SMSje ontvangt bij Voicemail/gemist gesprek is een instelling van je provider

Niet van je telefoon, die ontvangt immers gewoon een SMS, ook als de inhoud hem niet bevalt zal hij hem toch ontvangen 8)

Verwijderd

Ik heb ook t-mobile en ontvang die smsjes wel bij gemiste oproepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 19:56:
Ik heb ook t-mobile en ontvang die smsjes wel bij gemiste oproepen.
Ik ontvang ze ook weer. Heb op site hoewel alles goed stond ingesteld opnieuw ingesteld.

Ik vind het een mooi toestel, hoewel geluid me iets tegenvalt bij de gespreken (hoewel ingesteld op hardste geluidinstelling) maar verder hoor je mij niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Ging vandaag naar de winkel om een 8800 sirocco te halen en toen zag ik deze voor het eerst in het echt. Na even met beide telefoons gespeeld te hebben, heb ik deze gekocht icm een 1 jarig 200 T-Mobile abo verlenging voor 300e.

Eerste indruk is goed. Nog geen negatieve punten tot nu toe..

EDIT: Toch een punt: Hij wordt snel vies :s...voor de rest is het een zeer strak telefoon.

PS: Weet iemand misschien hoe je de menu kan aanpassen naar wat je ziet in het filmpje: http://jp.youtube.com/watch?v=hEGXAQmOqCM

[ Voor 28% gewijzigd door Mr.Nash op 07-09-2007 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Ik heb het toestel zojuist besteld bij Elektrosky (hij is daar in de aanbieding voor €639 en je kan met cc betalen!) Levertijd van 2-5 werkdagen, dus ik ben heel benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Menu>instellingen>weergave>Instell. standby-modus>
Hier kun je ook "actief standby" aan/uit zetten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

* Ook heeft na maanden kwijlen *O*

Happy happy joy joy. :P

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Zijn er hier mensen die hun Luna hebben verzekerd? Heb namelijk een slechte ervaring met mijn vorige telefoon waarvoor ik een hele dure reparatie heb moeten betalen (en daarvoor nog m'n telefoon gestolen uit tas (tentamentijd, dom ik weet het :S) op school) en wil nu wel voorbereid zijn. Iemand die z'n telefoon all-risk heeft verzekerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Mr.Nash schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 22:31:
Zijn er hier mensen die hun Luna hebben verzekerd? Heb namelijk een slechte ervaring met mijn vorige telefoon waarvoor ik een hele dure reparatie heb moeten betalen (en daarvoor nog m'n telefoon gestolen uit tas (tentamentijd, dom ik weet het :S) op school) en wil nu wel voorbereid zijn. Iemand die z'n telefoon all-risk heeft verzekerd?
Heb het nog niet gedaan, maar heb wel van de dealer een infofolder en een formulier meegekregen. En aangezien het toch wel een kwetsbaar ding is dat ook nog eens niet heel erg goedkoop is, denk ik wel dat ik hem ga verzekeren.

Het hoe en wat over welke verzekering en hoe uitgebreid die zal zijn weet ik nog niet. Het foldertje ligt op mijn bureau maar ik ben nog even te druk met het pielen met de foon zelf :P

Laat het wel weten wanneer ik er uit ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Normaal heb ik altijd 2 type telefoons die ik zonder blikken/blozen aanschaf

Dat zijn de telefoons uit de 88xx serie, en de comunicator's van nokia
Deze verzeker ik ook alijd, 1x water schade gehad met me 9500 en werd keurig opgelost (verzekering van belcompany, niet extreem duur, en goed)

Verder nooit poblemen

Me 8600 is niet verzekerd,
Vind een telefoon van 609euro (Dat kost hij nu online) daar niet duur genoeg voor.

Let wel op dat Diefstal uit een tas op school niet verzekerd is,
Roofdiefstal is namelijk niet verzekerd.

Alleen diefstal na braak. Dus bv uit de auto of uit huis (uit huis valt ook op je inboedel maargoed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 19:40
Wauw, wat een toestel op slag verliefd geworden, ik ga sparen, beverwijkse bazaar kost ie 480 euro momenteel...

I have the body of a god, shame it's a buddha......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Als je het toestel los koopt in een webshop, issie dan ook nog te verzekeren? Heb zelf ook goede ervaring met de verzekering van BC, maar daar komt m'n toestel nu dus niet vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
_Brake_ schreef op zondag 09 september 2007 @ 16:32:
Als je het toestel los koopt in een webshop, issie dan ook nog te verzekeren? Heb zelf ook goede ervaring met de verzekering van BC, maar daar komt m'n toestel nu dus niet vandaan.
Je kunt hem verzekeren via je kostbaarheden verzekering (als je die hebt bij je verzekeraar)

Bij de belcompany kan het dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Donstil schreef op zondag 09 september 2007 @ 18:27:
[...]

Je kunt hem verzekeren via je kostbaarheden verzekering (als je die hebt bij je verzekeraar)

Bij de belcompany kan het dan niet.
Ik heb ook nog wat gezocht op internet, maar weet niet of ik nu nog een verzekering af kan sluiten... Zal wel even navragen bij de KPN. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Mooie telefoon, maar wat kost dat kreng een geld als je naar de magere specs kijkt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaZo schreef op maandag 10 september 2007 @ 12:35:
Mooie telefoon, maar wat kost dat kreng een geld als je naar de magere specs kijkt. :/
Was met de 8800 ook al zo. Was gewoon een 6230 met dure behuizing. Zo'n toestel koop je voor de stijl en niet voor de specs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Nu online
Zojuist mijn Brando screenprotector op mijn luna geplakt ;)
Werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaZo schreef op maandag 10 september 2007 @ 12:35:
Tja dan zal ik maar niet over de Vertu collectie beginnen (toplijn van Nokia). Die specs zijn nog magerder en verouderd en daar betaal je een vanaf prijs van 3000 euro. Mensen kopen zo'n tel niet voor de specs maar gewoon voor de looks en dat ie kan bellen, meer niet. Dit is idem voor de 8xxx lijn. De mensen die klagen over prijs en specs bij zo'n tel, zitten gewoon zwaar verkeerd. Die denken ow dure prijs dan krijg ik er vast veel voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Precies,

trouwens een vertu is wel echt prachtig, heb eens een goude vast gehad,
nou een 8800d gold verbleekt bij een Vertu gold.

Maargoed, mensen die de luna bestempelen (of 8800d) als " hij kan weinig" zitten hier verkeerd,
die moeten lekker een N95 halen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Hij is binnen. In tegenstelling tot wat Electrosky zei, is het wel een UK model. Maar dat maakt me niet zoveel uit. Wel raar dat het batterijzakje dichtgeplakt is met hun plakband en het kleine boekje meteen uit de doos viel. Ook de doos zelf was dichtgeplakt met hun plakband. Wel beetje apart dus, maar alles lijkt verder wel ok :)

[ Voor 1% gewijzigd door _Brake_ op 11-09-2007 18:25 . Reden: ze hadden het letterlijk over een Europees model... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ja hij zal wel open geweest zijn voor de SW update

Verder dan wat slordig ingepakt, maarja heb bij de belcompany eens een telefoon gekocht waar filmpjes instonden van het personeel (nokia N93 die goed kon filmen) dat is pas schandalig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Nu online
Hoe zit dat nou precies met dat licht onder je rookglas. Ik heb het idee dat hij het alleen doet als het donker is, althan schemerig. Of lijkt dat zo?

Over de batterij ben ik enrom te spreken. Heb hem nu al sinds vrijdag niet opgeladen en batterij is nog halfvol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Donstil schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 18:55:
ja hij zal wel open geweest zijn voor de SW update

Verder dan wat slordig ingepakt, maarja heb bij de belcompany eens een telefoon gekocht waar filmpjes instonden van het personeel (nokia N93 die goed kon filmen) dat is pas schandalig :D
Toestel zag er verder goed uit hoor, ben er 1 minuut mee aan het spelen gegaan en hij hangt nu aan de lader :) Software etc. check ik later wel, het toestel staat nu ook uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rookglas is waar je toetsen onder schuiven,

Wel mooi hoor, maar alleen in de avond, want overdag (en vooral bij zon) komen de toetsen er door heen, en dat staat wat goedkoop (vind ik persoonlijk)

Leuke fout in de Belcompany folder trouwens

Afbeeldingslocatie: http://www.e-messenger.nl/belcompany_nl/20070907blaa/1024/images/imagespage2/art_09.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Nu online
haha ik zie de fout meteen :D

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

lol zag het ook direct... Als Belcompany een andere versie verkocht zou ik morgen direct naar de winkel gaan om te ruilen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Ok, dan eindelijk wat gegevens over mijn telefoon:

Software: V 03.52
Made: 082007

Hij is 3x helemaal op- en ontladen, en nu heeft de telefoon na 1 dag nog 3/4 accu over (voor de 3x vol/leeg cyclus deed ik er minder dan een dag mee, schrok me dood! :()

Energieinstellingen:
Thema: AuroraHue
Screensaver: Digitale kolk (timeout 00:30)
Energiespaarstand: Aan
Slaapstand: Aan
Verlichting: Altijd uit (vreet dit zoveel stroom?)
GPRS: Wanneer nodig
Bluetooth: Uit
Overigens nog een puntje: ik heb nú al 2 krasjes op het beeldscherm??? De telefoon heeft niets bijzonders meegemaakt (niet gevallen) en zit gewoon in m'n broekzak zonder sleutels / kleingeld / etc.

De 8800 heb ik echt verkracht wat dat betreft (sleutels, kleingeld, aansteker, iPod), die gooide ik zo los in m'n tas zonder ooit een krasje op het scherm... Hoe kan dit?

Oh ja, wat is 'Animatie (schuiven)' in het menu instellingen standby-modus?

[ Voor 5% gewijzigd door _Brake_ op 16-09-2007 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Als je standby modus gebruikt met animatie krijg je het effect in het filmpje een aantal posts boven die van jouw (in een post van mij). Als je geen animatie gebruikt neem ik aan dat het menu niet zo geanimeerd zal zijn.

Over batterij gebruik; Ik heb mijn accu niet ontladen/herladen in het begin en heb na 1 dag nog steeds een volle balkje. Ik heb normaal BT aan en gebruik hem wel vaak. Heb hem al iets meer dan een week.

Over krassen kan ik niet meepraten. Heb hiervoor een SE w950i gehad welke ik na een tijd ook zonder hoesje gebruikte en waar helemaal geen krassen op kwamen. Daarvoor echter had ik ze echter wel. Ik krijg de indruk dat hoe voorzichtiger ik probeer te zijn hoe sneller er krassen op komen.. Gebruik jij de bijgeleverde hoesje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik het hoesje nooit en heb geen krassen op me scherm. Ik denk dat die krasjes kunnen komen door de metalen knopjes die meestal net boven de zakken van een spijkerbroek zitten. Dat je bij het in- en uitschuiven in je broek er over schuift...

Wat betrefd accu doe ik gemakkelijk 3 a 3,5 dagen ermee. Zelfs als ik veel heb gebeld en gesmst dan haal ik nog ruim 2 a 2,5 dagen. Dan praat ik echt over 2 uur bellen op een dag en 30 a 40 smsjes heen en weer. Dus je zegt nu dat je na 1 dag 3/4 accu hebt maar hoeveel heb je gebeld en gesmst?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2007 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kasjes komen op het scherm omdat de Nokia 8600 Luna geen (laagje) saphir glas heeft, de Nokia 8800 (Sirocco) heeft dit wel..

Probeer maar eens met een schroevendraaier of priem op je scherm van je Nokia 8800(sirocco) te krassen, moet je goed en hard drukken wil je er een kras op krijgen.
Bij de Nokia 8600 Luna hoef je dit niet te proberen, daar zit gewoon een standaard scherm in zonder bescherming. Beetje jammer dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Dat is jammer, anders had ik die beschermlaag wel gekocht :) Ik bel overigens vrij veel en sms ook vrij veel (helemaal op zaterdag, stapavond). Het hoesje gebruik ik niet!

Dat met die animatie snap ik nog niet helemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Nu online
Ik ben er gewoon heel zuinig mee en gebruik ook een brando screenprotector erop en draag de Luna altijd met het scherm naar achteren in mijn broek. Als ik dan ergens tegenaanstoot dan heb ik niet gelijk me scherm stuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Zo heb ik hem ook altijd in m'n broek, maar alsnog krasjes dus... Nauwelijks zichtbaar, nauwelijks voelbaar, maar ze zitten d'r wel! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blijkbaar doe je onbewust iets verkeerd, ik zou in dat geval een screenprotecor aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb er geen screenprotector op en zie daar het nut ook niet zo van .

Heb nog geen krassen op me luna, maarja heb hem nu iets meer dan 2maanden en me sirocco is toen ook ruim 2maanden heel mooi gebleven.

Verwijderd

hoe kan ik die puls keyboard licht aanzetten!!!

ik snap dat niet die van mij doet dat niet
kan iemand mij uitleggen hoe dat werkt?

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 15:45:
hoe kan ik die puls keyboard licht aanzetten!!!

ik snap dat niet die van mij doet dat niet
kan iemand mij uitleggen hoe dat werkt?
Instellingen > weergave > verlichting > aan/uit/5 min/30 min

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

max schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 17:14:
[...]

Instellingen > weergave > verlichting > aan/uit/5 min/30 min

:)
werkt nog steeds niet die puls keyboard licht...... alle opties geprobeerd...!!!
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste