Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
updatedVerwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 10:46:
Tevens nog een korte samenvatting gevonden met gebruikers reviews eronder over de Luna.
http://www.yourmobilephon...kia_8600_luna_reviews.htm
Misschien dat TS dit op kan nemen in OP bij links en reviews
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2007 15:15 ]
ja ik ook, zelfs een 8850 gold orgineel (dus geen import)
@asianmania
Nee hij heeft weer connecties bij een BC hier in de buurt, dus wacht daar op
Mijn luna is nog steeds vol trouwens,
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Ben benieuwd tegen welke prijs die BC het kan leveren... En wel netjes dat de accu nog steeds vol is. Bijna twee dagen toch al?Donstil schreef op zondag 15 juli 2007 @ 19:38:
@ococ
ja ik ook, zelfs een 8850 gold orgineel (dus geen import)
@asianmania
Nee hij heeft weer connecties bij een BC hier in de buurt, dus wacht daar op
Mijn luna is nog steeds vol trouwens,
Your Welcome! Ik vind 't zelf ook 'n zeer handige site!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
M'n E50 begint lichtelijk te vervelen en ik heb nog een 6300 nieuw thuis liggen, wat nét niet je van het is. Mocht de accutijd dus drastisch verbeterd zijn in de 8xxx serie, zal ik waarschijnlijk weer terugkomen!
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Verwijderd
Die accu kan ik je zeggen is 10 keer beter dan de 8800 serie. Ik haal er nu met gemak 3 dagen toch wel mee en met de 8800 deed ik minder en daar haalde ik soms nog niet eens drie kwart dag mee... De sirocco haalde ik net 2 dagen mee, dus naar mijn mening een sterke verbetering. Donstil zou later zijn ervaringen met de accu nog posten, hij heeft zijn toestel pas. Hoelang doet ococ met zijn Luna?_Brake_ schreef op zondag 15 juli 2007 @ 20:56:
Ik hou het topic ook ff in de gaten ivm accuduur. Ik baal er van dat er geen UMTS op het toestel zit, verder lijkt me namelijk enorm gaaf (heb m'n 8800 ooit weggedaan ivm korte accutijd).
M'n E50 begint lichtelijk te vervelen en ik heb nog een 6300 nieuw thuis liggen, wat nét niet je van het is. Mocht de accutijd dus drastisch verbeterd zijn in de 8xxx serie, zal ik waarschijnlijk weer terugkomen!
Verwijderd
Kan je 2call of typhone niet mailen met die vraag?jpvk007 schreef op zondag 15 juli 2007 @ 21:16:
Iemand al een Luna van 2call.nl of typhone.nl? Zijn dit ook UK import versies of versies met europese oplader etc? Wil mijn abo gaan verlengen deze maand... vandaar
Geachte heer/ mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Het toestel is inderdaad pas net geïntroduceerd. Het toestel verwachten wij binnen twee weken direct te kunnen leveren.
Hopende u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben, verblijven wij,
Met vriendelijke groet,
Typhone E-Concepts B.V.
Gustav van Leeuwen
Agent Inbound
Postbus 22050
6360 AB Nuth
Telefoon: 045 - 400 77 66
Fax: 045 - 400 77 67
E-mail: gustav@typhone.nl
Web: www.typhone.nl
Kvk Maastricht: 14 06 58 55
BTW nummer: NL812268222B01
[ Voor 70% gewijzigd door Donstil op 15-07-2007 22:09 ]
Kijk daar kan ik wat mee. Met m'n 8800 belde ik er 2 accu's per dag door (en dat betekende dat ik 's avonds om 10 uur niet meer bereikbaar wasVerwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 21:02:
[...]
Die accu kan ik je zeggen is 10 keer beter dan de 8800 serie. Ik haal er nu met gemak 3 dagen toch wel mee en met de 8800 deed ik minder en daar haalde ik soms nog niet eens drie kwart dag mee... De sirocco haalde ik net 2 dagen mee, dus naar mijn mening een sterke verbetering. Donstil zou later zijn ervaringen met de accu nog posten, hij heeft zijn toestel pas. Hoelang doet ococ met zijn Luna?

Overigens werden die accu's na een half tot driekwart jaar pas echt slecht. Tot die tijd kon ik ongeveer 1 dag per accu doen. Krijg je bij de 8600 twee accu's? En hoe zit het met een bureaulader?
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Verwijderd
Dan bel jij een stuk meer dan ik als jij er met een 8800 twee accu's per dag door heen jaagt. Ik gebruikte er 1 per dag waarmee ik de avond ook maar net haalde. Was echt bagger._Brake_ schreef op maandag 16 juli 2007 @ 00:21:
[...]
Kijk daar kan ik wat mee. Met m'n 8800 belde ik er 2 accu's per dag door (en dat betekende dat ik 's avonds om 10 uur niet meer bereikbaar was)
Overigens werden die accu's na een half tot driekwart jaar pas echt slecht. Tot die tijd kon ik ongeveer 1 dag per accu doen. Krijg je bij de 8600 twee accu's? En hoe zit het met een bureaulader?
Bij de Luna krijg je maar 1 accu. De BP-6M zo uit me hoofd en die heeft 900Mah wat al een stuk meer is dan de 8800 en de sirocco.
Doordat het model anders is dan de 8800 is de bureaulader komen te vervallen. De onderkant van de Luna is namelijk dicht nu. Aan de zijkant zit nu een mini usb poort om op te laden en te verbinden met de computer die tevens je gsm dan ook oplaadt.
Inhoud van de doos: De Luna uiteraard, 1 accu, usb lader, usb kabel, converter kabeltje om van de usb poort een 3,5 mm plug te maken, nekkoord, gewone headset stereo, boekjes en cdrom.
Persoonlijk vind ik het wel jammer dat ze de bluetooth headset weg hebben gelaten maar goed hij is in prijs wel een stuk goedkoper dan de sirocco.
Verwijderd
Opzich was het puur voor het oog wel mooi, maar wat had je er echt aan? Of ik nu mijn telefoon in een bureaulader zet, of ik duw de lader onderin de telefoon, boeit niet zo toch?_Brake_ schreef op maandag 16 juli 2007 @ 13:30:
Wat een zonde dat er geen bureaulader meer bij zit...
Verwijderd
en wat kost het toestel los bij hun? Ik zie het al, 702 euro exclusief allerlei bijkomende kosten nog. Hun zijn dan de eerste met een nl toestel... want ik ben al heel wat telecom winkels binnengelopen en nu nog steeds weten ze niks over een release datum....jpvk007 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 12:34:
De 8600 van 2call heeft nederlandse oplader en handleiding. Op voorraad leverbaar... Ik weet genoeg, nu nog kijken wanneer ik kan verlengen
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2007 17:05 ]
Verwijderd
Om eerlijk te zijn gebruikte ik dat ding nooit. Altijd gewone lader._Brake_ schreef op maandag 16 juli 2007 @ 13:30:
Wat een zonde dat er geen bureaulader meer bij zit...
* _Brake_ gebruikte hem wel altijd
Verwijderd
Ik heb zelf bijna heel de Nokia 8XXX serie gehad. Nokia 8850, Nokia 8855, Nokia 8910 Titanium Black, Nokia 8910 Natural Titanium, Nokia 8910i Titanium Black, Nokia 8800, Nokia 8800 Gun Grey Special Edition, Nokia 8800 Sirocco Dark, Nokia 8800 Sirocco Light.
De Nokia 8800 Sirocco Light gebruik ik nu maar ligt momenteel bij Nokia, daar wordt het binnenwerk en de cover vervangen.
De bureaulader van de 8800 serie is super. In de woonkamer heb ik een black & light naats elkaar staan, staat echt stijlvol en ze laden nog op ook.
Dat er bij de Nokia 8600 Luna geen bureaulader bij zit is de rede dat ik hem waarschijnlijk niet aanschaf ( zit er wel aan tedenken maar dat is voor mij dus een super min punt)
Verwijderd
dus met andere woorden je kijk niet naar de specs en tel?Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 18:03:
Zo na een paar jaar is het eindelijk gelukt om me hier aantemelden (hiep hiep hoera)
Ik heb zelf bijna heel de Nokia 8XXX serie gehad. Nokia 8850, Nokia 8855, Nokia 8910 Titanium Black, Nokia 8910 Natural Titanium, Nokia 8910i Titanium Black, Nokia 8800, Nokia 8800 Gun Grey Special Edition, Nokia 8800 Sirocco Dark, Nokia 8800 Sirocco Light.
De Nokia 8800 Sirocco Light gebruik ik nu maar ligt momenteel bij Nokia, daar wordt het binnenwerk en de cover vervangen.
De bureaulader van de 8800 serie is super. In de woonkamer heb ik een black & light naats elkaar staan, staat echt stijlvol en ze laden nog op ook.
Dat er bij de Nokia 8600 Luna geen bureaulader bij zit is de rede dat ik hem waarschijnlijk niet aanschaf ( zit er wel aan tedenken maar dat is voor mij dus een super min punt)
Misschien ligt het aan mij maar ik vind het nogal een aparte reden om een tel niet aan te schaffen. Ik schaf een tel aan omdat ik het mooi vind of niet en niet om de accesoires die erbij zitten. Althans die zijn niet doorslaggevend bij de keuze...
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2007 18:28 ]
Verwijderd
Het gaat bij mij puur om het uiterlijk en de accesoires, luxe en exclusieviteit.
Als het je om de specs gaat moet je een toestel uit de N series nemen.
Verwijderd
Ja maar, ik bedoel je laat de accesoires doorslaggevend zijn in je keus... beetje apart vind ik maar goed ieder zijn smaak en mening.Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 18:43:
Ik kijk inderdaad niet naar de specs, daar moet je niet naar kijken bij een toestel uit de 8 serie.
Het gaat bij mij puur om het uiterlijk en de accesoires, luxe en exclusieviteit.
Als het je om de specs gaat moet je een toestel uit de N series nemen.
En met specs doelde ik meer gewoon in het algemeen en niet gericht op de 8 serie. Dat je bij de 8 serie niet naar specs moet kijken ben ik al wel achter na 5 van die beauties te hebben versleten
Verwijderd
Als ik een Luna zou nemen zou ik hem ergens neer moeten leggen wat ik dus erg jammer vindt. Dus de accesoires zijn niet doorslaggevend maar spelen bij mij keuze zeker een grote rol.
Verwijderd
Ik vind het zo wel prima of hij nou staat of ligt, hij blijft super mooi

Verwijderd
Wie weet koop ik er dadelijk toch een
Verwijderd
Je moet me maar ff bellen als je in de buurt bent dan kan je hem ff zien,
...............................................................................................................................................
En wat 2call betreft,
op hun website staat vermeld dat hij binnen 10 werkdagen leverbaar moet zijn (over 2weken zou ook bv de BC hem moeten hebben)
maar volgens de mail (iemand die ik ken had vandaag gemaild) hebben ze hem NIET op voorraad
@asianmania: Mijn accu is nog op een kwart schat ik.
ongeveer 100smsjes verstuurd en 45min gebelt sinds zaterdag (toen heb ik hem volledig geladen voor het eerst)
Edit: @hieronder, Ja 3dagen is toch mooi, me sirocco haalde 1dag, maarja die laad ik elke dag op en is eigenlijk ook geen ramp.
[ Voor 54% gewijzigd door Donstil op 16-07-2007 21:06 ]
Verwijderd
Mailadres verwijderd; dit hier is een forum hoor!
[ Voor 29% gewijzigd door Ginz op 23-07-2007 14:24 ]
kan em zo 123 niet vinden op het toestel
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2007 07:14 ]
hij piept dat hij leeg is telkens, dus zal niet lang meer duren
Erg netjes dus (en zeker voor een 8 serie
s' nachts staat hij uit
ongeveer 150smsjes gestuurd en 100 ontvangen,
BT aan voor sync met laptop
en uur en 30min bellen
Verwijderd
dus eerste 2 x volledig ontladen (tot hij echt uitvalt) en dan volledig laden aan een stuk met mobiel uit
Verwijderd

die gebruik ik eigenlijk nooit haha
zal eens een foto maken en dan post ik die wel ff hier, is nu wel mooi kwa zon
Edit: Foto's
Niet mijn auto's trouwens
(crossfire rijd wel super trouwens, Fiat bravo weinig spannend)
Lensje wou niet echt mee werken in de zon trouwens
Ik fotografeer normaal met een Canon 400D en kreeg dan ook geen mooie foto uit mijn mobieltje
(ik gebruik dit echt NOOIT)
Foto 8600 Luna (klikken is groter)

Foto 8800 Sirocco (klikken is groter)

[ Voor 87% gewijzigd door Donstil op 17-07-2007 21:45 ]
en is iets onder vol
Nu is mijn vraag aan de bezitters: Is 125 mb genoeg voor een telefoon die je elke dag gebruikt.
dan hoor je meer thuis in de N serie
Komplett.nl komt daar namelijk wel mee aanzetten: http://www.komplett.nl/k/...77-40E0-ACC1-0442A4334C59
En is er al meer bekend over de accutijd na meerdere keren opladen? Ik ben al 99% over om m'n E50 om te ruilen voor dit toestel
[ Voor 27% gewijzigd door _Brake_ op 24-07-2007 02:07 ]
Verwijderd
Luna heeft geen UMTS, zou niet weten hoe ze daar bij komen. Zegt genoeg over de mensen die er werken. Slechte onderzoek naar info van het toestel. Zelfs copy paste is te moeilijk voor hun
@ mr nash. 128 mb en geen uitbreidbaar geheugen heeft ook die sirocco dus als je het daar geen minpunt vond en met deze wel dan snap ik je gedachte gang niet helemaal... Plus 128 mb is meer dan voldoende. Als je meer wilt wegens muziek en filmpjes e.d. dan zit je in de verkeerde klasse te kijken. N serie zou dan meer bij je passen...
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2007 09:59 ]
Op het moment heb ik een Nokia N80 en die is echt te dik en te traag. Nu ben ik op het internet gelukkig filmpjes tegen gekomen van de Luna en de snelheid is erg goed.
Komen er snel krassen in het glas van de luna?
39
Verwijderd
Scherm van de Luna is beter dan de prada maar ook beter dan de 8800 en sirocco. Zit een betere beschermcoating op naar mijn mening. Prada heeft wel groter scherm met meer pixels maar minder kleuren. Prada beschadigt sneller lijkt mij omdat je ook erop werkt zeg maar. Ik heb mijn Luna nu al bijna 3 weken en nog steeds geen krassen. Ligt eraan ook hoe je ermee omgaat. Sleutels in je zakken of niet etc. Plus touchsreen gaat gewoon eerder kapot althans is mijn mening.Fietsbel schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 10:52:
Aiii, ik zit enorm te twijfelen tussen de Luna en de LG prada telefoon.
Op het moment heb ik een Nokia N80 en die is echt te dik en te traag. Nu ben ik op het internet gelukkig filmpjes tegen gekomen van de Luna en de snelheid is erg goed.
Komen er snel krassen in het glas van de luna?
Plus prijsverschil prada en luna is wel een flinkverschil, namelijk dik de helft. Voor een Luna koop je bijna twee keer een prada en de Luna behoudt zijn waarde beter. Een prada kan je op marktplaats al kopen voor 300 euro.
Deze review ben ik op het internet tegengekomen, het bevat veel goede foto's van de telefoon:
http://news.softpedia.com...0-Luna-Review-60559.shtml
39
Ik heb trouwens toch besloten voor de 8800 Sirocco Gold (Eu) te gaan. Kan deze met een fikse korting krijgen bij het verlengen van mn T-mobile abo.. Ik kijk nog een maandje rond voordat ik een beslissing maak.
nou dan moet je geen Sirocco zilver of gold nemen want dat is echt drama (ik ben zuinig op me telefoons)
Me sirocco zilver is echt bekrast met ligte gebruiks krasjes
Me luna heeft helaas een krasje op het glas onderop (snap niet hoe hij er komt, maar hij is gelukkig bijna niet zichtbaar, alleen met groot licht erop)
Ik ga me 8800sirocco zilver laten vergullen na me vakantie.
dat ziet er erg gaaf uit en is 24k t.o.v. 18k op de gold
Verwijderd
Heb destijds de gewone zilveren 8800 gehad, was er super, maar dan ook echt super zuinig op. Toch voorkwam ik niet dat er hele fijne krasje op kwamen. Een beetje het effect wat je ook op je auto ziet als je hem zonder eerst afgespoelt te hebben door de wasstraat hebt gegooid (rare vergelijking misschien, maar wel duidelijk denk ik). Een beetje van die spinneweb-achtige krasjes.Donstil schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 21:16:
Iemand vroeg hoe het zit met krassen ?
nou dan moet je geen Sirocco zilver of gold nemen want dat is echt drama (ik ben zuinig op me telefoons)
Me luna heeft helaas een krasje op het glas onderop (snap niet hoe hij er komt, maar hij is gelukkig bijna niet zichtbaar, alleen met groot licht erop)
Verwijderd
Das al snel een krasje nu op het glas... En het is best dik glas met een goede beschermcoating erop. Ik heb twee hele fijne krasjes achterop de accu klep. Alleen zichtbaar in een bepaalde hoek onder het licht. Maar je ziet gewoon dat het bijna onmogelijk is om een 8xxx toestel krasloos te houden.Donstil schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 21:16:
Iemand vroeg hoe het zit met krassen ?
Verwijderd
Accu klepje is heel stevig en geen speling. Beter systeem dan de 8800 series waarbij het klepje met moeite eraf ging. Dat druk systeem werkte maar slecht vond ik. Plus bij sommige toestellen kreeg je verticale speling op de klepjes als je vaak van accu wisselt. Dat hebben ze nu beter uitgewerkt. Naar mijn mening steviger en makkelijker eraf te schuiven._Brake_ schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 01:32:
Het batterijklepje ziet er best wel fragiel uit, heel anders dan bijv. bij de Nokia E50. Hoe is de ervaring onder de gelukkige bezitters hierover?
Verwijderd
ben er nogsteeds wijs mee.
Trouwens virgil gaan we onze 8800 nog laten vergullen? ik wil het toch wel laten doen nou ik die 8600 heb
Verwijderd
Welke wil jij laten vergullen, je 8800 of Sirocco ?
Ben je trouwens Zaterdag thuis ?
Nee ik zit dit weekend in utrecht bij michelle
Ik ben trouwens aan het kijken naar een E90 is ivm werk wat makkelijker,
alleen heb me 8600 net en dat vind ik dan weer zonde
Ontopic over de 8600 graag.
[ Voor 3% gewijzigd door Bierkameel op 25-07-2007 23:37 ]
Edit:
Zojuist is de telefoon aangekomen
Geweldig toestel, voelt degelijk aan en toestel reageert super snel op de toetsen.
[ Voor 34% gewijzigd door Fietsbel op 26-07-2007 10:33 ]
39
Het gaat toch over dat ik het zonde van me 8600 vindBierkameel schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 23:37:
Zeg het is hier geen chatbox.
Ontopic over de 8600 graag.

Maar ik zal erop letten
Verwijderd
NL oplader?Fietsbel schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 00:17:
2call heeft mijn Luna vandaag verzonden, het duurt ongeveer 2 werkdagen, dus ik hoop dat ik het toestel voor het weekend heb
Edit:
Zojuist is de telefoon aangekomen
Geweldig toestel, voelt degelijk aan en toestel reageert super snel op de toetsen.
39
Nee de 8600Luna wordt met 2a3weken bij de BC verwacht
en voor zover ik weet mogen die hem weer IETS eerder leveren zoals toen met de sirocco
Webshops moesten toen iets langer wachten (2a4weken ongeveer).
daarom verkopen webshops Duitse en Engelse modellen.
Verwijderd
Hmm oke. Ik was toevallig een paar weken terug bij BC en die vertelden me dat ie pas ergens november wordt verwacht..hij zei ook erbij dat juist BC traag is met nieuwe toestellen..Donstil schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 19:19:
@hierboven
Nee de 8600Luna wordt met 2a3weken bij de BC verwacht
en voor zover ik weet mogen die hem weer IETS eerder leveren zoals toen met de sirocco
Webshops moesten toen iets langer wachten (2a4weken ongeveer).
daarom verkopen webshops Duitse en Engelse modellen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2007 19:57 ]
Verwijderd
Verwijderd
toen ik mijn sirocco kocht wat het EU toestel nog nergens leverbaar behalven bij de BC (ook alleen import zoals nu)
was met de 8800 normaal ook, die heb ik bij the phone house gehaald, en was toen nog nergens online beschikbaar
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Hij geeft dat vanzelf aan als ie opgeladen is. Je krijg dan een melding te zien in je scherm waarbij je op ok moet drukken. Maar 1 dag is wel erg kort idd... Welke software versie heb jij?Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 17:42:
nog geen idee. heb hem zojuist alweer opgeladen na 1 dag. weet alleen niet zeker of de batterij 100% opgeladen was.
Verwijderd
sterretje-hekje-nul-nul-nul-nul-hekjeVerwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 19:22:
hoe zie ik dat?
ik heb V03.52
RM-164
24-05-2007
Ik heb de telefoon pas 1 keer opgeladen sinds vrijdag, een handje vol aan smsjes gestuurd en een paar gesprekken gevoerd. De batterij gaat in elk geval langer mee dan die van m';n N80.
Toetsverlichting heb ik op constant aan staan, vind dat wel het mooiste.
39
Verwijderd
Als je je verlichting uit zet dan zal je merken dat de accu nog langer in standby mee gaat. Ziet er wel heel strak uit he zo die toesten aan en uit onder dat glas
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 19:39:
ik heb die versie ook. Mijne gaat nu zeker 3 dagen mee, dag en nacht aan.
Als je je verlichting uit zet dan zal je merken dat de accu nog langer in standby mee gaat. Ziet er wel heel strak uit he zo die toesten aan en uit onder dat glas
hoe en waar kan je die toetsenverlichting dan instellen?.
Toetsverlichting heb ik op constant aan staan, vind dat wel het mooiste.
Mijn batt. gaat enorm goed mee en ben onder de indruk (vergeleken met de n82 en 8800) Vrijdag opgeladen en regelmatig mee gebeld (ongeveer 30 min totaal) veel mee gespeeld en bleutooth gebruikt.... Hoef m nu nog steeds niet op te laden (heb nog half over)
[ Voor 6% gewijzigd door RomekRomek op 29-07-2007 22:28 ]
Het is en blijft een geweldig gezicht, vooral in het donker.Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 19:39:
Ziet er wel heel strak uit he zo die toesten aan en uit onder dat glas
Menu -> instellingen -> weergave instellingen ->VerlichtingRomekRomek schreef op zondag 29 juli 2007 @ 22:27:
hoe en waar kan je die toetsenverlichting dan instellen?
Daar kun je het instellen
39
Heb de keuze uit:Fietsbel schreef op zondag 29 juli 2007 @ 22:30:
[...]
Het is en blijft een geweldig gezicht, vooral in het donker.
[...]
Menu -> instellingen -> weergave instellingen ->Verlichting
Daar kun je het instellen
altijd aan
altijd uit
30min
5min
Hoef ik verders niet anders aan/uit te zetten? (geen instell, onder energie gebruik?)
39
Heeft er iemand nog mooie donkere themas voor de Luna?
Of een website waar ik diverse thema's kan bekijken?
(fietsbel Thanks!)
heb V3.52 en gaat toch wel 3tot4dagen mee
staat s'nachts uit, en bel ongeveer een half uur tot uur (heel veel 2min gesprekjes) in 3a4dagen. en Sms 25smsjes per dag
BT staat altijd uit, behalve als ik hem sync met me notebook (lekker lui SMS'en via nokia pc suite haha)
(Edit: Er is via de nokia update tool nog geen nieuwere SW te krijgen)
[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 29-07-2007 23:52 ]
Verwijderd
Deze site heeft themes voor de Luna. 12 paginas met verschillende thema's. Is gratis, gewoon opslaan als en overzetten naar je thema mapje op het toestel. De thema's die je op site ziet bewegen, bewegen dus ook op je gsm. De andere die niks doen, doen dus ook niks op je gsm.RomekRomek schreef op zondag 29 juli 2007 @ 22:43:
Ik merk dat het nu (om een bepaalde tijd ong. 10sec) aan en uit gaat....
Heeft er iemand nog mooie donkere themas voor de Luna?
Of een website waar ik diverse thema's kan bekijken?
(fietsbel Thanks!)
http://www.mobile88.com/m...themes&prodid=20613&cat=1
Misschien dat iemand anders nog andere sites heeft gevonden?
Verwijderd