Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 16:00:
gsm-eindhoven is idd echt super.

Ons toestel is een Engelse import toch? ipv een asian import
Als je wil weten voor welke markt je telefoon gemaakt is, moet je dat hier even checken!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 22:16
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 10:46:
Tevens nog een korte samenvatting gevonden met gebruikers reviews eronder over de Luna.

http://www.yourmobilephon...kia_8600_luna_reviews.htm

Misschien dat TS dit op kan nemen in OP bij links en reviews
updated :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ clb en jp superbedankt! :D d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het even aan de hand van imei nr nagecheckt en hij geeft aan bij Primary market Europe en bij Body iets van British hupelepup... Maar voor zover ik zie geen asian model maar europees en hoogstwaarschijnlijk Engels als ik het goed begrijp

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2007 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
@ococ
ja ik ook, zelfs een 8850 gold orgineel (dus geen import)

@asianmania
Nee hij heeft weer connecties bij een BC hier in de buurt, dus wacht daar op
Mijn luna is nog steeds vol trouwens,

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 15 juli 2007 @ 19:38:
@ococ
ja ik ook, zelfs een 8850 gold orgineel (dus geen import)

@asianmania
Nee hij heeft weer connecties bij een BC hier in de buurt, dus wacht daar op
Mijn luna is nog steeds vol trouwens,
Ben benieuwd tegen welke prijs die BC het kan leveren... En wel netjes dat de accu nog steeds vol is. Bijna twee dagen toch al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Your Welcome! Ik vind 't zelf ook 'n zeer handige site!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 10:58
Ik hou het topic ook ff in de gaten ivm accuduur. Ik baal er van dat er geen UMTS op het toestel zit, verder lijkt me namelijk enorm gaaf (heb m'n 8800 ooit weggedaan ivm korte accutijd).

M'n E50 begint lichtelijk te vervelen en ik heb nog een 6300 nieuw thuis liggen, wat nét niet je van het is. Mocht de accutijd dus drastisch verbeterd zijn in de 8xxx serie, zal ik waarschijnlijk weer terugkomen!

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Brake_ schreef op zondag 15 juli 2007 @ 20:56:
Ik hou het topic ook ff in de gaten ivm accuduur. Ik baal er van dat er geen UMTS op het toestel zit, verder lijkt me namelijk enorm gaaf (heb m'n 8800 ooit weggedaan ivm korte accutijd).

M'n E50 begint lichtelijk te vervelen en ik heb nog een 6300 nieuw thuis liggen, wat nét niet je van het is. Mocht de accutijd dus drastisch verbeterd zijn in de 8xxx serie, zal ik waarschijnlijk weer terugkomen!
Die accu kan ik je zeggen is 10 keer beter dan de 8800 serie. Ik haal er nu met gemak 3 dagen toch wel mee en met de 8800 deed ik minder en daar haalde ik soms nog niet eens drie kwart dag mee... De sirocco haalde ik net 2 dagen mee, dus naar mijn mening een sterke verbetering. Donstil zou later zijn ervaringen met de accu nog posten, hij heeft zijn toestel pas. Hoelang doet ococ met zijn Luna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
Iemand al een Luna van 2call.nl of typhone.nl? Zijn dit ook UK import versies of versies met europese oplader etc? Wil mijn abo gaan verlengen deze maand... vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jpvk007 schreef op zondag 15 juli 2007 @ 21:16:
Iemand al een Luna van 2call.nl of typhone.nl? Zijn dit ook UK import versies of versies met europese oplader etc? Wil mijn abo gaan verlengen deze maand... vandaar
Kan je 2call of typhone niet mailen met die vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Typhone kan hem pas met 2weken leveren, ik heb die jongens gemaild voor dat ik me luna van GSM-Eindhoven bestelde
Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Het toestel is inderdaad pas net geïntroduceerd. Het toestel verwachten wij binnen twee weken direct te kunnen leveren.

Hopende u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben, verblijven wij,

Met vriendelijke groet,
Typhone E-Concepts B.V.

Gustav van Leeuwen
Agent Inbound

Postbus 22050
6360 AB Nuth

Telefoon: 045 - 400 77 66

Fax: 045 - 400 77 67

E-mail: gustav@typhone.nl
Web: www.typhone.nl

Kvk Maastricht: 14 06 58 55
BTW nummer: NL812268222B01

[ Voor 70% gewijzigd door Donstil op 15-07-2007 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
zeker, maar die zullen morgen pas reageren, mss heeft iemand hier al zijn apparaat gekocht bij 1 van beiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 21:02:
[...]

Die accu kan ik je zeggen is 10 keer beter dan de 8800 serie. Ik haal er nu met gemak 3 dagen toch wel mee en met de 8800 deed ik minder en daar haalde ik soms nog niet eens drie kwart dag mee... De sirocco haalde ik net 2 dagen mee, dus naar mijn mening een sterke verbetering. Donstil zou later zijn ervaringen met de accu nog posten, hij heeft zijn toestel pas. Hoelang doet ococ met zijn Luna?
Kijk daar kan ik wat mee. Met m'n 8800 belde ik er 2 accu's per dag door (en dat betekende dat ik 's avonds om 10 uur niet meer bereikbaar was :r)

Overigens werden die accu's na een half tot driekwart jaar pas echt slecht. Tot die tijd kon ik ongeveer 1 dag per accu doen. Krijg je bij de 8600 twee accu's? En hoe zit het met een bureaulader?

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Brake_ schreef op maandag 16 juli 2007 @ 00:21:
[...]

Kijk daar kan ik wat mee. Met m'n 8800 belde ik er 2 accu's per dag door (en dat betekende dat ik 's avonds om 10 uur niet meer bereikbaar was :r)

Overigens werden die accu's na een half tot driekwart jaar pas echt slecht. Tot die tijd kon ik ongeveer 1 dag per accu doen. Krijg je bij de 8600 twee accu's? En hoe zit het met een bureaulader?
Dan bel jij een stuk meer dan ik als jij er met een 8800 twee accu's per dag door heen jaagt. Ik gebruikte er 1 per dag waarmee ik de avond ook maar net haalde. Was echt bagger.

Bij de Luna krijg je maar 1 accu. De BP-6M zo uit me hoofd en die heeft 900Mah wat al een stuk meer is dan de 8800 en de sirocco.

Doordat het model anders is dan de 8800 is de bureaulader komen te vervallen. De onderkant van de Luna is namelijk dicht nu. Aan de zijkant zit nu een mini usb poort om op te laden en te verbinden met de computer die tevens je gsm dan ook oplaadt.
Inhoud van de doos: De Luna uiteraard, 1 accu, usb lader, usb kabel, converter kabeltje om van de usb poort een 3,5 mm plug te maken, nekkoord, gewone headset stereo, boekjes en cdrom.
Persoonlijk vind ik het wel jammer dat ze de bluetooth headset weg hebben gelaten maar goed hij is in prijs wel een stuk goedkoper dan de sirocco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
De 8600 van 2call heeft nederlandse oplader en handleiding. Op voorraad leverbaar... Ik weet genoeg, nu nog kijken wanneer ik kan verlengen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Wat een zonde dat er geen bureaulader meer bij zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Brake_ schreef op maandag 16 juli 2007 @ 13:30:
Opzich was het puur voor het oog wel mooi, maar wat had je er echt aan? Of ik nu mijn telefoon in een bureaulader zet, of ik duw de lader onderin de telefoon, boeit niet zo toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 17:30

Sick Nick

Drop the top!

Wat je zegt, ziet er leuk uit. Iets wat voor een toesten van zo'n prijs toch ook wel mag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jpvk007 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 12:34:
De 8600 van 2call heeft nederlandse oplader en handleiding. Op voorraad leverbaar... Ik weet genoeg, nu nog kijken wanneer ik kan verlengen :D
en wat kost het toestel los bij hun? Ik zie het al, 702 euro exclusief allerlei bijkomende kosten nog. Hun zijn dan de eerste met een nl toestel... want ik ben al heel wat telecom winkels binnengelopen en nu nog steeds weten ze niks over een release datum....

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2007 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Brake_ schreef op maandag 16 juli 2007 @ 13:30:
Om eerlijk te zijn gebruikte ik dat ding nooit. Altijd gewone lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Nu ligt de telefoon zo stijlloos gewoon op het bureau aan een snoertje. De bureaustandaard (naast dat hij ook de 2e accu oplaadde) heeft gewoon veel meer klasse en werkt sneller (zo er in en eruit).

* _Brake_ gebruikte hem wel altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo na een paar jaar is het eindelijk gelukt om me hier aantemelden (hiep hiep hoera)

Ik heb zelf bijna heel de Nokia 8XXX serie gehad. Nokia 8850, Nokia 8855, Nokia 8910 Titanium Black, Nokia 8910 Natural Titanium, Nokia 8910i Titanium Black, Nokia 8800, Nokia 8800 Gun Grey Special Edition, Nokia 8800 Sirocco Dark, Nokia 8800 Sirocco Light.

De Nokia 8800 Sirocco Light gebruik ik nu maar ligt momenteel bij Nokia, daar wordt het binnenwerk en de cover vervangen.

De bureaulader van de 8800 serie is super. In de woonkamer heb ik een black & light naats elkaar staan, staat echt stijlvol en ze laden nog op ook.

Dat er bij de Nokia 8600 Luna geen bureaulader bij zit is de rede dat ik hem waarschijnlijk niet aanschaf ( zit er wel aan tedenken maar dat is voor mij dus een super min punt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 18:03:
Zo na een paar jaar is het eindelijk gelukt om me hier aantemelden (hiep hiep hoera)

Ik heb zelf bijna heel de Nokia 8XXX serie gehad. Nokia 8850, Nokia 8855, Nokia 8910 Titanium Black, Nokia 8910 Natural Titanium, Nokia 8910i Titanium Black, Nokia 8800, Nokia 8800 Gun Grey Special Edition, Nokia 8800 Sirocco Dark, Nokia 8800 Sirocco Light.

De Nokia 8800 Sirocco Light gebruik ik nu maar ligt momenteel bij Nokia, daar wordt het binnenwerk en de cover vervangen.

De bureaulader van de 8800 serie is super. In de woonkamer heb ik een black & light naats elkaar staan, staat echt stijlvol en ze laden nog op ook.

Dat er bij de Nokia 8600 Luna geen bureaulader bij zit is de rede dat ik hem waarschijnlijk niet aanschaf ( zit er wel aan tedenken maar dat is voor mij dus een super min punt)
dus met andere woorden je kijk niet naar de specs en tel? :? Het gaat je dus puur om de bureaulader? Of wil je gewoon showen met je tel van kijk mij met me light en dark (en luna)...

Misschien ligt het aan mij maar ik vind het nogal een aparte reden om een tel niet aan te schaffen. Ik schaf een tel aan omdat ik het mooi vind of niet en niet om de accesoires die erbij zitten. Althans die zijn niet doorslaggevend bij de keuze...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2007 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk inderdaad niet naar de specs, daar moet je niet naar kijken bij een toestel uit de 8 serie.

Het gaat bij mij puur om het uiterlijk en de accesoires, luxe en exclusieviteit.

Als het je om de specs gaat moet je een toestel uit de N series nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 18:43:
Ik kijk inderdaad niet naar de specs, daar moet je niet naar kijken bij een toestel uit de 8 serie.

Het gaat bij mij puur om het uiterlijk en de accesoires, luxe en exclusieviteit.

Als het je om de specs gaat moet je een toestel uit de N series nemen.
Ja maar, ik bedoel je laat de accesoires doorslaggevend zijn in je keus... beetje apart vind ik maar goed ieder zijn smaak en mening.
En met specs doelde ik meer gewoon in het algemeen en niet gericht op de 8 serie. Dat je bij de 8 serie niet naar specs moet kijken ben ik al wel achter na 5 van die beauties te hebben versleten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik nu op de bank zit zie ik in de hoek van de kamer me Sirocco staan, klinkt gek maar daar geniet ik van, het straalt luxe en exclusieviteit uit.
Als ik een Luna zou nemen zou ik hem ergens neer moeten leggen wat ik dus erg jammer vindt. Dus de accesoires zijn niet doorslaggevend maar spelen bij mij keuze zeker een grote rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daarom zeg ik ieder zijn smaak en mening. Zolang het meerwaarde bied voor jou dan is het toch prima :)

Ik vind het zo wel prima of hij nou staat of ligt, hij blijft super mooi :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem voorlopig alleen op foto's gezien dus kan nog niet echt oordelen. Ik ga hem van de week bekijken bij Donstil, ben erg benieuwd naar het glas en de coating op de achterkant.

Wie weet koop ik er dadelijk toch een ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De coating achterop is helaas niet zo krasvast als ik dacht. Is gewoon gepoedercoat. Dus krasjes kunnen er gewoon opkomen weer. Alleen minder snel dan bij de sirocco en minder zichtbaar. Groot voordeel is dat je nu geen vingerafdrukken hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
@virgil jij hier,

Je moet me maar ff bellen als je in de buurt bent dan kan je hem ff zien,
...............................................................................................................................................

En wat 2call betreft,
op hun website staat vermeld dat hij binnen 10 werkdagen leverbaar moet zijn (over 2weken zou ook bv de BC hem moeten hebben)
maar volgens de mail (iemand die ik ken had vandaag gemaild) hebben ze hem NIET op voorraad

@asianmania: Mijn accu is nog op een kwart schat ik.

ongeveer 100smsjes verstuurd en 45min gebelt sinds zaterdag (toen heb ik hem volledig geladen voor het eerst)

Edit: @hieronder, Ja 3dagen is toch mooi, me sirocco haalde 1dag, maarja die laad ik elke dag op en is eigenlijk ook geen ramp.

[ Voor 54% gewijzigd door Donstil op 16-07-2007 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met andere woorden jij haalt ook 3 dagen dus, misschien ietsje langer. Ik ben er in ieder geval zeer tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 12:26
zou iemand mij die wallpaper van de 8600 Luna willen mailen posten? die uit de startpost...

Mailadres verwijderd; dit hier is een forum hoor!

[ Voor 29% gewijzigd door Ginz op 23-07-2007 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hij zit volgensmij in het thema gebakken,

kan em zo 123 niet vinden op het toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 12:26
Hm helaas, in ieder geval bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is idd een thema en geen wallpaper. Als je het wilt moet je dus ook een Luna kopen ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2007 07:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
@hierboven: Ik heb me moebiel nu bijna leeg,
hij piept dat hij leeg is telkens, dus zal niet lang meer duren

Erg netjes dus (en zeker voor een 8 serie :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
En hoe lang was dat nou met welk gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zaterdag 1500 van de lader gehaald

s' nachts staat hij uit

ongeveer 150smsjes gestuurd en 100 ontvangen,
BT aan voor sync met laptop

en uur en 30min bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu je hem voor de 2de keer gaat opladen zal je merken dat de accu nog iets langer mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja ik ben altijd zuinig op me accu;s

dus eerste 2 x volledig ontladen (tot hij echt uitvalt) en dan volledig laden aan een stuk met mobiel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De camera slurpt wel flink wat energie heb ik gemerkt. Als je die even veel gebruikt dan merk je dat de batterij flink sneller leegloopt. Kan gewoon een halve tot 1 dag schelen in accu duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zit er een camera op ? 8)7

die gebruik ik eigenlijk nooit haha

zal eens een foto maken en dan post ik die wel ff hier, is nu wel mooi kwa zon

Edit: Foto's
Niet mijn auto's trouwens
(crossfire rijd wel super trouwens, Fiat bravo weinig spannend)

Lensje wou niet echt mee werken in de zon trouwens

Ik fotografeer normaal met een Canon 400D en kreeg dan ook geen mooie foto uit mijn mobieltje
(ik gebruik dit echt NOOIT)

Foto 8600 Luna (klikken is groter)
Afbeeldingslocatie: http://img46.imageshack.us/img46/9100/afb002yg7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img46.imageshack.us/img46/8049/afb002ty8.jpg

Foto 8800 Sirocco (klikken is groter)
Afbeeldingslocatie: http://img46.imageshack.us/img46/8791/afb094ql1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img46.imageshack.us/img46/8791/afb094ql1.jpg

[ Voor 87% gewijzigd door Donstil op 17-07-2007 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij zit ook zo mooi verstopt en weggewerkt dat je hem bijna over het hoofd ziet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fotoos zien er prima uit toch voor zomaar een kiekje. Niet super ofzo maar acceptabel. Gewoon leuk voor als je bijvoorbeeld zo crossfire ziet ;) ben zelf meer van de cayenne en continental gt :D

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2007 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is het met de accu duur nu donstil? Merk je verbeteringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja gaat goed, 2dagen (geen nachten) gebruikt nu

en is iets onder vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
Vanaf heden leverbaar bij gsmtrack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Was van plan de 8800sirocco gold te halen totdat ik deze zag...vind deze toch iets mooier. Na het bekijken van de specs is er voor mij maar 1 minpunt: Ontbreken van extern geheugen.

Nu is mijn vraag aan de bezitters: Is 125 mb genoeg voor een telefoon die je elke dag gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Als je twijfeld of 125mb geheugen voldoende is dan zit je in de verkeerde klasse te kijken,

dan hoor je meer thuis in de N serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Het toestel heeft toch geen UMTS?

Komplett.nl komt daar namelijk wel mee aanzetten: http://www.komplett.nl/k/...77-40E0-ACC1-0442A4334C59

En is er al meer bekend over de accutijd na meerdere keren opladen? Ik ben al 99% over om m'n E50 om te ruilen voor dit toestel :)

[ Voor 27% gewijzigd door _Brake_ op 24-07-2007 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Accu duur is goed (naar mijn mening zelfs zeer goed) te noemen. Na de eerste twee keer goed op te laden gaat de accu nu bij mij 3 dagen mee en ik bel toch best aardig en sms heel veel. Ik moet er wel bij zeggen dat ik mijn tel dag en nacht aan heb staan. Dus dan is 3 dagen zeer goed naar mijn mening voor een gsm van deze tijd. Tegenwoordig mag je al in je handjes klappen als je een tel hebt die 2 dagen mee gaat met de accu. Ik denk zelfs als je een matige beller / smsser bent dat je zelfs bijna 4 dagen moet halen met de Luna.

Luna heeft geen UMTS, zou niet weten hoe ze daar bij komen. Zegt genoeg over de mensen die er werken. Slechte onderzoek naar info van het toestel. Zelfs copy paste is te moeilijk voor hun ;) Of ze moeten met UMTS iets anders bedoelen...

@ mr nash. 128 mb en geen uitbreidbaar geheugen heeft ook die sirocco dus als je het daar geen minpunt vond en met deze wel dan snap ik je gedachte gang niet helemaal... Plus 128 mb is meer dan voldoende. Als je meer wilt wegens muziek en filmpjes e.d. dan zit je in de verkeerde klasse te kijken. N serie zou dan meer bij je passen...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2007 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Aiii, ik zit enorm te twijfelen tussen de Luna en de LG prada telefoon.
Op het moment heb ik een Nokia N80 en die is echt te dik en te traag. Nu ben ik op het internet gelukkig filmpjes tegen gekomen van de Luna en de snelheid is erg goed.
Komen er snel krassen in het glas van de luna?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fietsbel schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 10:52:
Aiii, ik zit enorm te twijfelen tussen de Luna en de LG prada telefoon.
Op het moment heb ik een Nokia N80 en die is echt te dik en te traag. Nu ben ik op het internet gelukkig filmpjes tegen gekomen van de Luna en de snelheid is erg goed.
Komen er snel krassen in het glas van de luna?
Scherm van de Luna is beter dan de prada maar ook beter dan de 8800 en sirocco. Zit een betere beschermcoating op naar mijn mening. Prada heeft wel groter scherm met meer pixels maar minder kleuren. Prada beschadigt sneller lijkt mij omdat je ook erop werkt zeg maar. Ik heb mijn Luna nu al bijna 3 weken en nog steeds geen krassen. Ligt eraan ook hoe je ermee omgaat. Sleutels in je zakken of niet etc. Plus touchsreen gaat gewoon eerder kapot althans is mijn mening.

Plus prijsverschil prada en luna is wel een flinkverschil, namelijk dik de helft. Voor een Luna koop je bijna twee keer een prada en de Luna behoudt zijn waarde beter. Een prada kan je op marktplaats al kopen voor 300 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zojuist besteld bij 2call.nl :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geheel offtopic, maar wat een nette Supra heb je _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dank je wel! :)
Deze review ben ik op het internet tegengekomen, het bevat veel goede foto's van de telefoon:
http://news.softpedia.com...0-Luna-Review-60559.shtml

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Mjah..de reden dat ik het vroeg is omdat ik momenteel een Sony Ericsson W950i bezit met 4gb intern geheugen. In het begin dacht ik het niet nodig te hebben maar naarmate de tijd vorderde bleek juist het tegendeel.

Ik heb trouwens toch besloten voor de 8800 Sirocco Gold (Eu) te gaan. Kan deze met een fikse korting krijgen bij het verlengen van mn T-mobile abo.. Ik kijk nog een maandje rond voordat ik een beslissing maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gsm24 biedt hem aan voor 649,99 (pricewatch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Iemand vroeg hoe het zit met krassen ?

nou dan moet je geen Sirocco zilver of gold nemen want dat is echt drama (ik ben zuinig op me telefoons)
Me sirocco zilver is echt bekrast met ligte gebruiks krasjes
Me luna heeft helaas een krasje op het glas onderop (snap niet hoe hij er komt, maar hij is gelukkig bijna niet zichtbaar, alleen met groot licht erop)

Ik ga me 8800sirocco zilver laten vergullen na me vakantie.
dat ziet er erg gaaf uit en is 24k t.o.v. 18k op de gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Het batterijklepje ziet er best wel fragiel uit, heel anders dan bijv. bij de Nokia E50. Hoe is de ervaring onder de gelukkige bezitters hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 21:16:

nou dan moet je geen Sirocco zilver of gold nemen want dat is echt drama (ik ben zuinig op me telefoons)
Me luna heeft helaas een krasje op het glas onderop (snap niet hoe hij er komt, maar hij is gelukkig bijna niet zichtbaar, alleen met groot licht erop)

Heb destijds de gewone zilveren 8800 gehad, was er super, maar dan ook echt super zuinig op. Toch voorkwam ik niet dat er hele fijne krasje op kwamen. Een beetje het effect wat je ook op je auto ziet als je hem zonder eerst afgespoelt te hebben door de wasstraat hebt gegooid (rare vergelijking misschien, maar wel duidelijk denk ik). Een beetje van die spinneweb-achtige krasjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 21:16:

Das al snel een krasje nu op het glas... En het is best dik glas met een goede beschermcoating erop. Ik heb twee hele fijne krasjes achterop de accu klep. Alleen zichtbaar in een bepaalde hoek onder het licht. Maar je ziet gewoon dat het bijna onmogelijk is om een 8xxx toestel krasloos te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Brake_ schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 01:32:
Het batterijklepje ziet er best wel fragiel uit, heel anders dan bijv. bij de Nokia E50. Hoe is de ervaring onder de gelukkige bezitters hierover?
Accu klepje is heel stevig en geen speling. Beter systeem dan de 8800 series waarbij het klepje met moeite eraf ging. Dat druk systeem werkte maar slecht vond ik. Plus bij sommige toestellen kreeg je verticale speling op de klepjes als je vaak van accu wisselt. Dat hebben ze nu beter uitgewerkt. Naar mijn mening steviger en makkelijker eraf te schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op foto's lijkt de achterkant van de Luna erg op die van de Nokia 6233... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op een foto wel misschien maar in het echt dus totaal niet. Eik beetje beledigend om een Luna te vergelijken met een 6233 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vergelijk alleen de achterkant, ik zal het binnenkort zien.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mijn krasje zie je ook alleenmaar onder erg fel licht, en dan ook maar soms (normaal gebruik is hij kras vrij)

ben er nogsteeds wijs mee.

Trouwens virgil gaan we onze 8800 nog laten vergullen? ik wil het toch wel laten doen nou ik die 8600 heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik zit er nog even aan te denken hoe het gaat met dat creme(wit), het ziet er op foto's wel tof uit. Ik moet zoiezo even op me Sirocco wachten, hij word voorzien van een nieuwe cover door Nokia.

Welke wil jij laten vergullen, je 8800 of Sirocco ?

Ben je trouwens Zaterdag thuis ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nee me sirocco omdat die wat lelijk is geworden,

Nee ik zit dit weekend in utrecht bij michelle

Ik ben trouwens aan het kijken naar een E90 is ivm werk wat makkelijker,
alleen heb me 8600 net en dat vind ik dan weer zonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Zeg het is hier geen chatbox.
Ontopic over de 8600 graag.

[ Voor 3% gewijzigd door Bierkameel op 25-07-2007 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

2call heeft mijn Luna vandaag verzonden, het duurt ongeveer 2 werkdagen, dus ik hoop dat ik het toestel voor het weekend heb :)

Edit:
Zojuist is de telefoon aangekomen :)
Geweldig toestel, voelt degelijk aan en toestel reageert super snel op de toetsen.

[ Voor 34% gewijzigd door Fietsbel op 26-07-2007 10:33 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Bierkameel schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 23:37:
Zeg het is hier geen chatbox.
Ontopic over de 8600 graag.
Het gaat toch over dat ik het zonde van me 8600 vind O-)

Maar ik zal erop letten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fietsbel schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 00:17:
2call heeft mijn Luna vandaag verzonden, het duurt ongeveer 2 werkdagen, dus ik hoop dat ik het toestel voor het weekend heb :)

Edit:
Zojuist is de telefoon aangekomen :)
Geweldig toestel, voelt degelijk aan en toestel reageert super snel op de toetsen.
NL oplader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Een europese oplader ja, maar de handleiding en fotoboekje is in duits. Duitse import dus.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah ok :) mijne is engelse import want zat engelse boekje bij en engels lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de Luna nou al officiël uit in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
@hierboven

Nee de 8600Luna wordt met 2a3weken bij de BC verwacht

en voor zover ik weet mogen die hem weer IETS eerder leveren zoals toen met de sirocco
Webshops moesten toen iets langer wachten (2a4weken ongeveer).

daarom verkopen webshops Duitse en Engelse modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 19:19:
@hierboven

Nee de 8600Luna wordt met 2a3weken bij de BC verwacht

en voor zover ik weet mogen die hem weer IETS eerder leveren zoals toen met de sirocco
Webshops moesten toen iets langer wachten (2a4weken ongeveer).

daarom verkopen webshops Duitse en Engelse modellen.
Hmm oke. Ik was toevallig een paar weken terug bij BC en die vertelden me dat ie pas ergens november wordt verwacht..hij zei ook erbij dat juist BC traag is met nieuwe toestellen..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2007 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BC is altijd traag met alles. All die commerciele tel winkels weten nooit iets over lever datums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren de 8600 Luna besteld bij 2call.nl voor EUR 679,--. Zou binnen enkele dagen binnen zijn. Ben zeer benieuwd. Wil hem gaan gebruiken naast de E61.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

straks bestellen zoveel mensen de Luna dat ie niet meer exclusief is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
BC is echt niet langzaam met toestellen

toen ik mijn sirocco kocht wat het EU toestel nog nergens leverbaar behalven bij de BC (ook alleen import zoals nu)

was met de 8800 normaal ook, die heb ik bij the phone house gehaald, en was toen nog nergens online beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toestel is door TNT vrijdag al een keer aangeboden! supersnel dus. Vandaag was ik thuis en heb hem inmiddels uitgepakt. Weet iemand hoe ik op PC suite 2 nokia telefoons kan synchroniseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoelang doen de mensen die recent een Luna hebben gekocht met hun accu? Ben ik wel benieuwd naar of daar veel afwijking in zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog geen idee. heb hem zojuist alweer opgeladen na 1 dag. weet alleen niet zeker of de batterij 100% opgeladen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 17:42:
nog geen idee. heb hem zojuist alweer opgeladen na 1 dag. weet alleen niet zeker of de batterij 100% opgeladen was.
Hij geeft dat vanzelf aan als ie opgeladen is. Je krijg dan een melding te zien in je scherm waarbij je op ok moet drukken. Maar 1 dag is wel erg kort idd... Welke software versie heb jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zie ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sterretje-hekje-nul-nul-nul-nul-hekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

*#0000# intikken op je hoofdscherm.
ik heb V03.52
RM-164
24-05-2007

Ik heb de telefoon pas 1 keer opgeladen sinds vrijdag, een handje vol aan smsjes gestuurd en een paar gesprekken gevoerd. De batterij gaat in elk geval langer mee dan die van m';n N80.
Toetsverlichting heb ik op constant aan staan, vind dat wel het mooiste.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb die versie ook. Mijne gaat nu zeker 3 dagen mee, dag en nacht aan.

Als je je verlichting uit zet dan zal je merken dat de accu nog langer in standby mee gaat. Ziet er wel heel strak uit he zo die toesten aan en uit onder dat glas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dezelfde versie. hij zal dus wel niet volledig opgeladen zijn geweest. Ik heb nog steeds problemen met het synchroniseren. Komt dat vaker voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomekRomek
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-12-2021
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 19:39:
ik heb die versie ook. Mijne gaat nu zeker 3 dagen mee, dag en nacht aan.

Als je je verlichting uit zet dan zal je merken dat de accu nog langer in standby mee gaat. Ziet er wel heel strak uit he zo die toesten aan en uit onder dat glas :)
.
Toetsverlichting heb ik op constant aan staan, vind dat wel het mooiste.
hoe en waar kan je die toetsenverlichting dan instellen?

Mijn batt. gaat enorm goed mee en ben onder de indruk (vergeleken met de n82 en 8800) Vrijdag opgeladen en regelmatig mee gebeld (ongeveer 30 min totaal) veel mee gespeeld en bleutooth gebruikt.... Hoef m nu nog steeds niet op te laden (heb nog half over)

[ Voor 6% gewijzigd door RomekRomek op 29-07-2007 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 19:39:
Ziet er wel heel strak uit he zo die toesten aan en uit onder dat glas :)
Het is en blijft een geweldig gezicht, vooral in het donker.
RomekRomek schreef op zondag 29 juli 2007 @ 22:27:
hoe en waar kan je die toetsenverlichting dan instellen?
Menu -> instellingen -> weergave instellingen ->Verlichting

Daar kun je het instellen :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomekRomek
Fietsbel schreef op zondag 29 juli 2007 @ 22:30:
[...]

Het is en blijft een geweldig gezicht, vooral in het donker.

[...]

Menu -> instellingen -> weergave instellingen ->Verlichting

Daar kun je het instellen :)
Heb de keuze uit:

altijd aan
altijd uit
30min
5min

Hoef ik verders niet anders aan/uit te zetten? (geen instell, onder energie gebruik?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dat is het enige wat je hoeft te selecteren.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomekRomek
Ik merk dat het nu (om een bepaalde tijd ong. 10sec) aan en uit gaat....

Heeft er iemand nog mooie donkere themas voor de Luna?
Of een website waar ik diverse thema's kan bekijken?

(fietsbel Thanks!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb die toetsverlichting standaard staan (gaat dus aan / uit)

heb V3.52 en gaat toch wel 3tot4dagen mee

staat s'nachts uit, en bel ongeveer een half uur tot uur (heel veel 2min gesprekjes) in 3a4dagen. en Sms 25smsjes per dag
BT staat altijd uit, behalve als ik hem sync met me notebook (lekker lui SMS'en via nokia pc suite haha)

(Edit: Er is via de nokia update tool nog geen nieuwere SW te krijgen)

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 29-07-2007 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RomekRomek schreef op zondag 29 juli 2007 @ 22:43:
Ik merk dat het nu (om een bepaalde tijd ong. 10sec) aan en uit gaat....

Heeft er iemand nog mooie donkere themas voor de Luna?
Of een website waar ik diverse thema's kan bekijken?

(fietsbel Thanks!)
Deze site heeft themes voor de Luna. 12 paginas met verschillende thema's. Is gratis, gewoon opslaan als en overzetten naar je thema mapje op het toestel. De thema's die je op site ziet bewegen, bewegen dus ook op je gsm. De andere die niks doen, doen dus ook niks op je gsm.

http://www.mobile88.com/m...themes&prodid=20613&cat=1

Misschien dat iemand anders nog andere sites heeft gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De luna wordt volgende week verwacht bij Belcompany. Ben benieuwd wat die gaat kosten. Hoop wel een stuk minder dan die sirocco. Die is daar nog steeds 900 euro.
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste