MacBook uit het buitenland

Pagina: 1 ... 10 ... 21 Laatste
Acties:
  • 178.322 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• QplQyer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-05-2022
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 16:02:
Die 10% valt in praktijk tegen. Ben wel benieuwd wie het daadwerkelijk gelukt is.
Kijk maar eens bij de feedback daar staan nl. de bedragen bij. Zoek de bedragen in GBP die zijn dispatch from UK. Afhankelijk van het model kan je met best offer een 6-7 % krijgen. De instap 13" MBP kon ik voor 750 krijgen en de 2.53Ghz voor 950 (GBP) iemand goedkoper gelukt?

Bij duurder macbook wellicht meer. En bij twee misschien ook.
Maargoed even mailen en je weet hoever je kan gaan. Ben benieuwd wat de uitkomst is/wordt.

Succes
Mij is het gelukt om 10% korting te krijgen. Ik ben wel niet zeker of mijn exemplaar volledig nieuw is, want op de behuizing zaten wat vlekken (refurbished versie misschien?).

• Aries.Mu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-11 17:17
QplQyer schreef op zondag 31 januari 2010 @ 18:21:
[...]

Mij is het gelukt om 10% korting te krijgen. Ik ben wel niet zeker of mijn exemplaar volledig nieuw is, want op de behuizing zaten wat vlekken (refurbished versie misschien?).
Was de verpakking niet meer in het originele plastiek dan?
Bij al degene die ik heb besteld voor kennissen was het telkens een splinternieuw product...

iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD

Verwijderd

Wat wordt hier bedoeld wanneer men het heeft over een officiële Apple factuur van Electronic King?

• QplQyer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-05-2022
Aries.Mu schreef op zondag 31 januari 2010 @ 21:00:
[...]

Was de verpakking niet meer in het originele plastiek dan?
Bij al degene die ik heb besteld voor kennissen was het telkens een splinternieuw product...
Alles in de doos zat nog wel netjes verpakt zoals het moest, enkel die vlekken op de body deden mij wat twijfelen. Soit, volgens de apple site was hij toch maar aangekocht een paar weken voor ik hem kocht, dus zal allicht wel nieuw zijn.

• Clementine
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-08 19:39
Wat ik niet begrijp is waarom je hem in je koffer stopt?

Wat ik zou doen is een laptop tas kopen, hem daarin stoppen en even de bon op de post doen in amerika.

Lijkt me raar als ze je nog wat gaan vragen als jij gewoon met een laptop tas daar loopt?

Macbook Pro 15" 

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Catz schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:52:
Wat ik niet begrijp is waarom je hem in je koffer stopt?

Wat ik zou doen is een laptop tas kopen, hem daarin stoppen en even de bon op de post doen in amerika.

Lijkt me raar als ze je nog wat gaan vragen als jij gewoon met een laptop tas daar loopt?
Het lijkt me raar als de douane het minder erg vindt als je laptop in een andere tas zit. :+

• raoul1989
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-11-2023
Wat denken jullie hiervan? Erg goedkoop, al helemaal voor nederland!

http://link.marktplaats.nl/314217437

• Martijn-HK
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-10 18:29
raoul1989 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 22:35:
Wat denken jullie hiervan? Erg goedkoop, al helemaal voor nederland!

http://link.marktplaats.nl/314217437
Ik zeg: fake, 600 euro en de aanbieder is maar 2 weken actief op marktplaats. Ik vind dat als de betreffende verkoper al langer dan 1 jaar op marktplaats zou zitten, het een ander verhaal is.

• raoul1989
Martijn-HK schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 22:37:
[...]

Ik zeg: fake, 600 euro en de aanbieder is maar 2 weken actief op marktplaats. Ik vind dat als de betreffende verkoper al langer dan 1 jaar op marktplaats zou zitten, het een ander verhaal is.
Ja ik heb nog nooit van het bedrijf gehoord. Vraag toch wel eens wat meer info, en of afhalen mogelijk is.

Ik zie ook dat je met Paypal kan betalen maar dat zegt zeker ook niet alles?

• LGU
  • Laatst online: 01-11 13:35

LGU

Ik wil zometeen ook mijn eerste bod uitbrengen bij EK op het 13'' MacPro model. Rest mij nog 1 vraagje, zijn de bijgeleverde stekkers compatibel met de NL infra of moet ik voor andere stekkers vragen?

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Sinners schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 15:32:
Ik wil zometeen ook mijn eerste bod uitbrengen bij EK op het 13'' MacPro model. Rest mij nog 1 vraagje, zijn de bijgeleverde stekkers compatibel met de NL infra of moet ik voor andere stekkers vragen?
Bij mij zat er een US duckhead bij. Moet je dus even een alternatief voor regelen.

• macdushi
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:58
kreeg zojuist het bericht dat mijn macbook pro 17" morgen afgeleverd wordt.
Besteld bij electronic king met 8% korting.
Goodbye windows, welcome Osx :)

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-10 21:45
cornelixnootje1 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 18:21:
[...]

Het lijkt me raar als de douane het minder erg vindt als je laptop in een andere tas zit. :+
Ik ben nog nooit gecontroleerd toen ik uit de US kwam (Nederlandse douane is zowieso een grap, had per ongeluk een flesje water in mijn handbagage laten zitten op een vlucht naar de US, daar kon ik dus gewoon mee in het vliegtuig totdat ik bij de tussenstop op Heathrow voor een half uur vast werd gehouden en alles ondersteboven werd gekieperd door dat flesje water hehe). Als ik een laptop koop daar dan stop ik hem gewoon zonder doos in mijn handbagage, en houd de bonnetjes gewoon bij me. Ik zou me daar echt geen zorgen om maken :)

Reactie was niet echt tegen niek1616 (al citeer ik hem wel lol), ging meer over de angst voor de douane van andere users.

[ Voor 8% gewijzigd door Maks op 03-02-2010 16:32 . Reden: zie sub ]

Verwijderd

DeluxZ schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 00:20:
[...]

Waarschijnlijk zeggen ze dat om jou een product aan te smeren, maar je weet natuurlijk nooit of Apple dit doet. Dat weten ze alleen bij Apple.
Ik weet het ook niet maar ik weet wel dat ik het noemde in gesprek met een 'apple executive relations' persoon aan de telefoon. Die reageerde direct met de opmerking 'i'll just pretend i didn't hear that' en wilde er verder niks over kwijt...

• LGU

LGU

Nu had ik niet verwacht dat 10% mogelijk was bij het instapmodel (MacPro 13") maar de nu max aangeboden 3% vind ik persoonlijk ook wel erg magertjes.

Iemand ervaring met hetgeen bij dit model mogelijk is als bodemprijs? Ik hoopte zelf op GBP 750,- / 760,-

• Servor
  • Niet online
Ik was voor een collega bezig met een Mac Mini bij 'Sam' maar ik kreeg ook gelijk na het eerste bod 'sorry we can't sell at that price'. Was geeneens een heel raar bod. Misschien heeft -ie er niet zoveel zin meer in?

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:55
Nouja met de hoeveelheden die verkocht worden hebben ze misschien het idee dat ze het ook wel kunnen verkopen zonder overal 5 - 10 % korting te geven. Misschien beetje onze eigen schuld, oftewel minder bij EK bestellen en over maandje weer proberen :P

Verwijderd

Ik heb een Mackbook Pro 17" besteld en kwam op een korting van 5 %. Sam zal zijn Macbooks kopen in de VS. De Dollar is t.o.v. de Britse Pond de afgelopen twee maanden duurder geworden. De Macbooks worden door de kopers betaald met Ponden. Sam krijgt nu minder Dollars voor zijn Ponden dan voorheen. Ik denk dat Sam gewoon rekening houdt met deze koerststijging bij het bepalen van zijn ondergrens.

Mijn Paypal betaling zou morgen daar moeten landen dus ik hoop snel mijn Macbook Pro te krijgen! :)

• GenetiX
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-03 14:36
Sinners schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 20:13:
Nu had ik niet verwacht dat 10% mogelijk was bij het instapmodel (MacPro 13") maar de nu max aangeboden 3% vind ik persoonlijk ook wel erg magertjes.

Iemand ervaring met hetgeen bij dit model mogelijk is als bodemprijs? Ik hoopte zelf op GBP 750,- / 760,-
Welke macbook 13 inch wil je hebben? Ik wil er namelijk ook één. misschien, dat als je er twee koopt, je meer korting kunt krijgen :) Je kan me ook mailen, e-mail staat in profiel.

[ Voor 4% gewijzigd door GenetiX op 04-02-2010 10:53 ]

Verwijderd

Je kan proberen een all-in prijs te maken indien je ook applecare wilt hebben. Ik kreeg een aanbieding van 875 pond incl. verzenden en applecare. Je kan in mijn beleving het beste mailen met Sam. Bij een tegenbod zeggen dat je voor een x bedrag direct een deal maakt.

Succes

• raoul1989
Mensen wat denken jullie hiervan?

http://euro-trader.nl/ind...uct&path=18&product_id=62

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:27

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:06
too good to be true......

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-10 10:53

page404

Website says no

... it probably is :)

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

• raoul1989
Dus jullie denken fake site? :P

• Jolly_Jumper
Ja:

- Het telefoonnummer bij contact bestaat uit 9 cijfers: 089 865055
- Het adres, de Den Texstraat 46 in Amsterdam is een Yoga Centrum: http://www.detelefoongids...a+Centrum+3HO/vermelding/

[ Voor 3% gewijzigd door Jolly_Jumper op 05-02-2010 13:18 ]

• raoul1989
oke duidelijk!

• jwhderksen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-04-2024
bij de apple store in amerika, krijg je vrijwel direct bij aanschaf je bon per e-mail toegestuurd. dus je macbook kan je gerust in je koffer stoppen :)

• LuPo
  • Laatst online: 22:35
Lees anders nog even de 5 'Gouden Marktplaats-regels' door. :P Daar staat dezelfde zin als hier door 3 mensen werd voltooid, alleen dan in het Nederlands. ;)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• badnews.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:09
Niet alleen het Yoga centrum zit op dat adres... van de KVK:

Naam: Euro Trade Team B.V.
Vestigingsadres: Den Texstraat 46 2hg
Vestigingsplaats: 1017ZC Amsterdam
Internetadres: www.euro-trade-team.com
KvK-nummer: 34330297 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging

Niet dat ik het vertrouw, maar het schijnt wel een echt bedrijf te zijn. Telefoonnummer is gewoon vaag :)
Het domain www.euro-trade-team.com is ook 'geparkeerd'

• raoul1989
maar dat komt niet overeen met hun eigen internetadres, dus dat is ook al vreemd.

Als ik bij kvk euro trader bv invoer vind die ook niks in Amsterdam.

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
Hi,

Ben van plan een MacBook uit USA te kopen, moet ik hiervoor een nieuwe lader kopen of iets dergelijks?

Laat het me weten svp.

Dankjewel!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Rowin schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 15:34:
Ben van plan een MacBook uit USA te kopen, moet ik hiervoor een nieuwe lader kopen of iets dergelijks?
Search stuk ofzo? Klik

I don't like facts. They have a liberal bias.

• LGU

LGU

Met EK lijkt het bij mij niet te gaan werken. Naar aanleiding van een tip hier heb ik geprobeerd een 'package deal' te maken d.w.z. MacbookPro, Applecare & verzending maar uiteindelijk was zijn 'best offer' zelfs duurder als zijn losse aanbod van de MacbookPro & Appelcare.

Nu ben ik een beetje verder aan het kijken en ben ik op de volgende verkoper gestuit: 822022samuel iemand ervaring met deze verkoper?

Prijs is niet té laag dat het ongeloofwaardig wordt. Daarnaast vraag ik me af wat het verschil tussen de verzending met EK (DHL?) en de Royal Mail International. Scheelt namelijk ook weer 10 euro.

• Rowinio
Nee hoor, werkt nog prima :) Heb deze gezien: http://store.apple.com/nl/product/MB974ZM/A?mco=MTM4NDY0Njc maar het is toch ook mogelijk om alleen een nieuw opzetstukje te kopen? Enig idee ook hoe duur die is ;)?

• Rowinio
Sinners schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 16:12:
Met EK lijkt het bij mij niet te gaan werken. Naar aanleiding van een tip hier heb ik geprobeerd een 'package deal' te maken d.w.z. MacbookPro, Applecare & verzending maar uiteindelijk was zijn 'best offer' zelfs duurder als zijn losse aanbod van de MacbookPro & Appelcare.

Nu ben ik een beetje verder aan het kijken en ben ik op de volgende verkoper gestuit: 822022samuel iemand ervaring met deze verkoper?

Prijs is niet té laag dat het ongeloofwaardig wordt. Daarnaast vraag ik me af wat het verschil tussen de verzending met EK (DHL?) en de Royal Mail International. Scheelt namelijk ook weer 10 euro.
Hmm, ik heb echt alleen maar goede verhalen gehoord van EK. Wat is de dollar prijs van de MacBook die jij wilt gaan bestellen dan? Want als deze bijvoorbeeld 1400 dollar is, en AppleCare kost 160 dollar, dan doe je dit bij elkaar dus $1560 en dan -10% = $1404... en proberen kan AL-TIJD ;)

• LGU

LGU

Rowin schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 16:15:
[...]

Hmm, ik heb echt alleen maar goede verhalen gehoord van EK. Wat is de dollar prijs van de MacBook die jij wilt gaan bestellen dan? Want als deze bijvoorbeeld 1400 dollar is, en AppleCare kost 160 dollar, dan doe je dit bij elkaar dus $1560 en dan -10% = $1404... en proberen kan AL-TIJD ;)
Het is niet zo dat ik onrealistiche voorstellen doe maar zijn best offer voor het instapmodel was 779,- GBP. Dit is nog geen 3% onder zijn vaste vraagprijs. Hierop heb ik geprobeerd dmv een package deal een beter aanbod te verkrijgen maar ook hier stokte het bij 925,- GBP all in. Jammer maar helaas.

Verwijderd

Nee hoor, werkt nog prima :) Heb deze gezien: http://store.apple.com/nl/product/MB974ZM/A?mco=MTM4NDY0Njc maar het is toch ook mogelijk om alleen een nieuw opzetstukje te kopen? Enig idee ook hoe duur die is ;)?
Ik heb enkel een nieuwe stukje kabel gekocht en dat heeft me tussen de 10 en 20 euro gekost in de Apple winkel hier.

• Rowinio
Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 19:37:
[...]

Ik heb enkel een nieuwe stukje kabel gekocht en dat heeft me tussen de 10 en 20 euro gekost in de Apple winkel hier.
Een nieuwe kabel? Het enige wat je nodig hebt is toch een Nederlands opzetstukje?

• Rowinio
Sinners schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 19:30:
[...]

Het is niet zo dat ik onrealistiche voorstellen doe maar zijn best offer voor het instapmodel was 779,- GBP. Dit is nog geen 3% onder zijn vaste vraagprijs. Hierop heb ik geprobeerd dmv een package deal een beter aanbod te verkrijgen maar ook hier stokte het bij 925,- GBP all in. Jammer maar helaas.
Bied in dollars ;) Bied nu $1375, dat is GBP: 877 :) Probeer dat eens ;)

• DS Motorsport
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-12-2023
Rowin schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 16:13:
[...]

Ik destijds via marktplaats zo'n opzetstukje gekocht, was 10 euro incl verzenden.
Gewoon origineel apple.
Voor de verlengkabel heb ik gewoon de US stekker eraf geknipt en een Nederlandse erop gezet.

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:27
DS Motorsport schreef op zondag 07 februari 2010 @ 03:18:
[...]

Ik destijds via marktplaats zo'n opzetstukje gekocht, was 10 euro incl verzenden.
Gewoon origineel apple.
Voor de verlengkabel heb ik gewoon de US stekker eraf geknipt en een Nederlandse erop gezet.
Hier net zo. Gewoon een mooie witte stekker gezocht ;)

[ Voor 10% gewijzigd door StevenK op 07-02-2010 07:58 ]

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

• Rowinio
DS Motorsport schreef op zondag 07 februari 2010 @ 03:18:
[...]

Gewoon origineel apple.
Verlengkabel? Im heb geen verleng kabel nodig, alleen om op te laden. Dus ik heb geen extra lang snoer nodig.. Ik wil alleen maar kunnen opladen hier en in Spanje. Dus dan is alleen een opzetstukje genoeg toch?:) ?

• Mikad0
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-01 20:27
Rowin schreef op zondag 07 februari 2010 @ 09:04:
[...]

Verlengkabel? Im heb geen verleng kabel nodig, alleen om op te laden. Dus ik heb geen extra lang snoer nodig.. Ik wil alleen maar kunnen opladen hier en in Spanje. Dus dan is alleen een opzetstukje genoeg toch?:) ?
Ik denk dat jij deze dingetjes bedoelt :9 http://cgi.ebay.nl/EU-AC-...3%B6r?hash=item3ca9f3352b

• Rowinio
Klopt, die zoek ik! Kan ik die ook in de Apple Store kopen hier in Nederland, of moet ik dat via eBay kopen?

[ Voor 21% gewijzigd door Rowinio op 07-02-2010 20:21 ]

• Jolly_Jumper
Gewoon op dealextreme halen, duurt wel wat langer maar kost je inc. verzenden hooguit een euro'tje ofzo 2.

• Rowinio
Jolly_Jumper schreef op zondag 07 februari 2010 @ 20:34:
Gewoon op dealextreme halen, duurt wel wat langer maar kost je inc. verzenden hooguit een euro'tje ofzo 2.
Heb ik al gekeken maar ze hebben die alleen voor de iPod en niet voor de MacBook (Pro)

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-10 16:54
Rowin schreef op zondag 07 februari 2010 @ 20:43:
[...]

Heb ik al gekeken maar ze hebben die alleen voor de iPod en niet voor de MacBook (Pro)
Die opzetstukjes voor de macbook kun je bij elke Mac-retailer krijgen. Kosten: 15 euro.

• Rowinio
Plankton schreef op zondag 07 februari 2010 @ 20:51:
[...]

Die opzetstukjes voor de macbook kun je bij elke Mac-retailer krijgen. Kosten: 15 euro.
Thanks, ga ik morgen meteen alvast kopen :) !

• Jolly_Jumper
Rowin schreef op zondag 07 februari 2010 @ 20:43:
[...]

Ik heb de mijne van m'n Macbook Pro op m'n iPhone lader zitten. M.a.w. die van een iPod/iPhone past ook gewoon op de lader van een MBP.

• Rowinio
Jolly_Jumper schreef op zondag 07 februari 2010 @ 21:29:
[...]

Ik heb de mijne van m'n Macbook Pro op m'n iPhone lader zitten. M.a.w. die van een iPod/iPhone past ook gewoon op de lader van een MBP.
Heb met mijn garantie toen mijn iPhone lader in moeten leveren omdat ze deze niet konden leveren heb ik toen een iPod lader gekregen.. Ik zou opgebeld worden wanneer de iPhone-lader weer binnen was.. Niks meer van gehoord.... :s .. Maar ik koop er gewoon één speciaal voor de MacBook Pro.. Of heeft dit echt GEEN verschil met die van dealextreme?

• Jolly_Jumper
Het zijn gewoon exact dezelfde. Enig verschil wat er kan zijn is dat de kleur ietsie donkerder is dan de Macbook (Pro) lader. Qua functionaliteit zul je geen verschillen ondervinden ;).

• Rowinio
Jolly_Jumper schreef op zondag 07 februari 2010 @ 21:46:
Het zijn gewoon exact dezelfde. Enig verschil wat er kan zijn is dat de kleur ietsie donkerder is dan de Macbook (Pro) lader. Qua functionaliteit zul je geen verschillen ondervinden ;).
En mijn MacBook kan hier dus echt NIET kapot van gaan?

• Rowinio
Trouwens laat me dat product eens zien op DealExtreme. Ik wil dat wel zien namelijk, dan bestel ik deze meteen :)

• DayteX
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-02-2024
Mei schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 09:58:
[...]

Ik heb mijn laptop al 3 jaar, geen krasje te zien, ben gewoon zuinig. Ik gok zo dat ze niet op gebruikssporen kunnen vertrouwen.
Toevallig heb ik om die reden ook al langer bij de douane gestaan. Toen ik terugkwam van Rusland een half jaartje geleden, toen bleek dat mijn twee jaar oude Macbook Pro er ook te 'nieuw' uitzag. Zelfs het argument dat die in Rusland net zo duur was (Apple Stores daar zijn niet goedkoper) kon niet baten...

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-11 14:14
@ DayteX, kosten?

Lekker!

• Aries.Mu
  • Laatst online: 01-11 17:17
Rowin schreef op zondag 07 februari 2010 @ 22:03:
Trouwens laat me dat product eens zien op DealExtreme. Ik wil dat wel zien namelijk, dan bestel ik deze meteen :)
Je kan deze:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13525

of deze (of allebei) gebruiken:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13354

Ik zou ze beide bestellen, dan heb je een adapter voor de lange kabel die op de lader komt en een duckhead voor de lader zelf (diegene die direct op de lader komt).

iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD

• Rowinio
Aries.Mu schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:27:
[...]

Je kan deze:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13525

of deze (of allebei) gebruiken:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13354

Ik zou ze beide bestellen, dan heb je een adapter voor de lange kabel die op de lader komt en een duckhead voor de lader zelf (diegene die direct op de lader komt).
Hmm, ik snap het niet meer hoor, haha! Het enige wat ik echt nodig heb is toch dat laatste ;) ? Past die wel op de MacBook (Pro) lader die in het stopcontact moet? En ik heb toch eigenlijk alleen dat laatste nodig?

• LuPo
Rowin schreef op maandag 08 februari 2010 @ 15:10:
[...]

Hmm, ik snap het niet meer hoor, haha! Het enige wat ik echt nodig heb is toch dat laatste ;) ? Past die wel op de MacBook (Pro) lader die in het stopcontact moet? En ik heb toch eigenlijk alleen dat laatste nodig?
offtopic:
Je stelt twee keer dezelfde vraag. ;)

• Jolly_Jumper
Rowin schreef op maandag 08 februari 2010 @ 15:10:
[...]

Ja, ja en ja ;).

• Rowinio
Thanks, eindelijk een duidelijk antwoord haha!

• LGU

LGU

Iemand die me de precieze verschillen kan vertellen tussen het type MB990B/A en het type MB990LL/A ?

Is het alleen de liggende enter, of zijn er meer verschillen?

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-10 10:49

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Zo, vorige week mijn MB uit het "buitenland" gehaald :-) Heb hier studenten korting dus was 780 pond kwijt voor instap Pro en voor 3 jaar applecare hoefde ik maar 45 pond te betalen. Niet verkeerd lijkt me dus! Verbaas me dan wel dat EK deze laptop voor 750 weet te verkopen.... Ach, dan heb je er vast geen mooi wit apple tasje bij :-)

• Jolly_Jumper
Sinners schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:34:
Iemand die me de precieze verschillen kan vertellen tussen het type MB990B/A en het type MB990LL/A ?

Is het alleen de liggende enter, of zijn er meer verschillen?
Verschil is inderdaad alleen dat 't toetsenbord ietsjes anders is. Technisch gezien is alles hetzelfde.

• Rowinio
En iemand onlangs een MacBook (Pro) besteld bij Electronic King?

• macdushi
ik heb vorige week mijn eerste macbook pro 17" ontvangen via electronic king.
levertijd was wat langer dan ik had gehoopt maar dat wordt helemaal goedgemaakt door de kwaliteit van de laptop!

• Rowinio
macdushi schreef op zondag 14 februari 2010 @ 21:06:
ik heb vorige week mijn eerste macbook pro 17" ontvangen via electronic king.
levertijd was wat langer dan ik had gehoopt maar dat wordt helemaal goedgemaakt door de kwaliteit van de laptop!
Via Engeland ook? Hoe lang heeft het in totaal geduurd (inclusief dag van betaling) :)?

• macdushi
betaling via paypal duurde 1 week, levering van de macbook liet nog eens een kleine 2 weken op zich wachten, voor een volgende keer weet ik dat je ek flink achter de broek moet aanzitten.

Verwijderd

EK is snel met het vragen om een 5 star rating en daarna komt hij de afspraken niet na m.b.t. de levering. Irritant dus. Ik krijg geen tracking id terwijl ik er vaak om heb gevraagd dus ik vermoed dat hij gewoon niet verzonden is. Ik moet nog Apple Care aanschaffen en ik zal hem dan een lage rating toebedelen. Jammer maar helaas.

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 19:55
Heeft iemand een ebay seller a la EK gevonden voor de Mac Mini? Kan zelf niet echt een vergelijkbare store vinden...

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

Verwijderd

Ik heb ook een factuur van EK zonder serial terwijl ik daar expliciet om heb gevraagd. Geeft dit problemen in het geval het terugbrengen van een Macbook in het geval van problemen?

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-10 10:53

page404

Website says no

Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 10:26:
Ik heb ook een factuur van EK zonder serial terwijl ik daar expliciet om heb gevraagd. Geeft dit problemen in het geval het terugbrengen van een Macbook in het geval van problemen?
mijn ervaring: nee, zolang je maar een factuur hebt, en die van EK werd bij mij (a-mac utrecht) geaccepteerd.

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

• raoul1989
Ik kan van iemand uit Engeland een Apple MacBook Pro MB986LL/A 15" 2,8GHz 500GB kopen voor een mooie prijs. Natuurlijk vraag ik me af welke zekerheid ik heb dat het geen fake is. De verkoper stuurt het volgende, nou heb ik de vraag gaat dit inderdaad zo?

Thanks for your answer. As I said I'll pay all the shipping fees, insurance and taxes from UPS so you won't have to pay anything more but the macbook's price. Now please let me explain you how we can do the deal sure for both of us: first I'll send you the item and give you the tracking number and a copy of the receipt from UPS to see that the macbook is in UPS's custody for real before sending any money. The receipt will be given by UPS after their inspection of the package so you can be sure of the content of it and the references that will match in the tracking# too. After that you'll have to send me the money(by Western Union) to confirm the payment in order to get the macbook moving to your address. UPS will hold the package with the new macbook until I receive the payment info from you and after that they will start delivering it to you.
If you are agree with the terms please contact me with your full name, phone number, address, city, zip code and country and I'll ship the item to you. UPS has a return policy which I'll be signing a contract for and your money will be secured, so please have trust. You'll have the chance to inspect the package and decide upon it if you keep it or if you want the money back because of the 5 day return contract. But this isn't a possibility because the macbook is a brand new one and you'll 100% keep it.
So, what do you say? Still interested?

• Jolly_Jumper
Niet op in gaan. Verkopers met Western Union zijn nooit te vertrouwen. Voor welke prijs biedt deze "verkoper" je de MBP overigens aan?

[ Voor 33% gewijzigd door Jolly_Jumper op 16-02-2010 13:07 ]

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-10 15:13
Klinkt al lekker ingewikkeld..

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-10 16:06

DancePlaza

ninja

swtimmer schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:50:
Zo, vorige week mijn MB uit het "buitenland" gehaald :-) Heb hier studenten korting dus was 780 pond kwijt voor instap Pro en voor 3 jaar applecare hoefde ik maar 45 pond te betalen. Niet verkeerd lijkt me dus! Verbaas me dan wel dat EK deze laptop voor 750 weet te verkopen.... Ach, dan heb je er vast geen mooi wit apple tasje bij :-)
waar heb je hem gehaald in de uk??

Van het kastje naar de muur lopen...

Verwijderd

@raoul1989

bijna identieke tekst ontvangen van een verkoper op marktplaats...
niets mee doen zulke dingen, tenzij je graag opgelicht wil worden.
If sounds to good to be true.....

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Rowin schreef op zondag 07 februari 2010 @ 21:48:
[...]

En mijn MacBook kan hier dus echt NIET kapot van gaan?
Doe het met mijne al bijna een jaar, op DX zou ik er wel 2 bestellen want eentje past niet zo goed. Maargoed, daar is die tweede voor he :)

• raoul1989
Oke thanks :)

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:28

Lulukai

God's gift to women

DayteX schreef op zondag 07 februari 2010 @ 23:34:
[...]

Toevallig heb ik om die reden ook al langer bij de douane gestaan. Toen ik terugkwam van Rusland een half jaartje geleden, toen bleek dat mijn twee jaar oude Macbook Pro er ook te 'nieuw' uitzag. Zelfs het argument dat die in Rusland net zo duur was (Apple Stores daar zijn niet goedkoper) kon niet baten...
Hoe heb je het uiteindelijk dan kunnen oplossen?

.

• LuPo
Apple MacBook MB991 13,3 inch (2,53 Ghz, 4GB, 320GB HDD) voor 1149 euro bij in ieder geval MediaMarkt Groningen.
Alleen maandag t/m zaterdag van 08.00 - 12.00 uur.

Goede deal?

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-10 16:06

DancePlaza

ninja

LuPo schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 08:21:
Apple MacBook MB991 13,3 inch (2,53 Ghz, 4GB, 320GB HDD) voor 1149 euro bij in ieder geval MediaMarkt Groningen.
Alleen maandag t/m zaterdag van 08.00 - 12.00 uur.

Goede deal?
btw. het is 1194 ipv 1149

ook geldig in zwolle

volgens mij is dit wel een goeie deal.

1.443,99 op de apple site.

[ Voor 6% gewijzigd door DancePlaza op 17-02-2010 09:40 ]

Van het kastje naar de muur lopen...

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Teken aan de wand dat de nieuwe Macbooks eraan zitten te komen lijkt me. Zou nu alleen nog een 'oud' model kopen als ik echt niet langer kon wachten.

• Servor
  • Niet online
pjlgt schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 09:54:
Teken aan de wand dat de nieuwe Macbooks eraan zitten te komen lijkt me. Zou nu alleen nog een 'oud' model kopen als ik echt niet langer kon wachten.
Dat werd eind december ook al geroepen... :D.

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Servor schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 12:56:
[...]

Dat werd eind december ook al geroepen... :D.
We blijven hopen ;)

• Servor
  • Niet online
En wachten, kennelijk.

• MrBigfield
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-10 22:52
Leveringen aan APR´s werden half januari minder geleverd, maar dat was nu ook weer op gang helaas. Je weet inderdaad niet wanneer hij komt, maar de nieuwe lijn zal er eerdaags wel weer zijn. (aangezien deze weer uit juni komen)

Verder was er met kerst nog die aanbieding dat de MB990 voor 999 verkocht werd ipv 1049. Toch allemaal tekentjes van nieuwe mbp's

• Frostie
Servor schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 08:16:
Ik was voor een collega bezig met een Mac Mini bij 'Sam' maar ik kreeg ook gelijk na het eerste bod 'sorry we can't sell at that price'. Was geeneens een heel raar bod. Misschien heeft -ie er niet zoveel zin meer in?
Neem aan dat 'Sam' via Ebay actief is? Wil nl. evt. een Mac Mini kopen via ebay maar kan geen goede verkoper vinden a la Electronic King - Iemand een tip voor een goede ebay store die ook de mini in het assortiment heeft?

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

• Stampertje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

Stampertje

Gaat je nix aan

Frostie schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 10:44:
[...]

Neem aan dat 'Sam' via Ebay actief is? Wil nl. evt. een Mac Mini kopen via ebay maar kan geen goede verkoper vinden a la Electronic King - Iemand een tip voor een goede ebay store die ook de mini in het assortiment heeft?
Sam is Electronic King ;)

Helaas kan ik je andere vraag niet beantwoorden.

Living the American Dream

• Frostie
Stampertje schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 10:49:
[...]

Sam is Electronic King ;)

Helaas kan ik je andere vraag niet beantwoorden.
Weer iets geleerd:) Maar dat betekent in ieder geval dat hij dus af en toe wel de mini in het assortiment heeft! Zal het eens goed in de gaten houden :)

Verwijderd

Na herhaaldelijk te hebben gevraagd om een tracking code kreeg ik hem vandaag eindelijk toegestuurd. Nu snap ik ook waarom. EK heeft het pas vandaag verzonden terwijl Sam had gezegd dat hij reeds verzonden was. Ik vermoed dat de Macbook eerst vanuit de VS naar de UK moest worden verstuurd na mijn bestelling. Verwacht afleverdatum is de 22e met FedEx. Beetje erg jammer dus!

• Jolly_Jumper
Als je koopt via UK Dispatch, dan wordt hij inderdaad eerst door hun naar de UK verzonden en dan pas naar Nederland.

• Rowinio
Ben wel benieuwd wanneer de nieuwe uitkomen, en of het design wordt veranderd want ik koop hem dan sowieso vanuit Amerika (via UK)

• Martijn-HK
Ik wacht waarschijnlijk tot 16 maart, voordat ik de huidige generatie aanschaf (13 inch, basis model). Er gaan geruchten dat dat de meest waarschijnlijke datum is, anders pas in Juni en daar ga ik niet op wachten, waarschijnlijk koop ik via Ebay bij 822022samuel het basis model voor ongeveer 880 euro, waarmee ik al ongeveer 270 euro uitspaar. Ook gaan er geruchten dat het basis model macbook pro gewoon C2D blijft, dus.

[ Voor 7% gewijzigd door Martijn-HK op 04-03-2010 15:16 ]

• Rowinio
@ Martijn-HK

Ben wel benieuwd of het 16 maart uitkomt. Ik hoop wel voor 1 juni, want 1 juni wil ik hem namelijk gaan bestellen.

• Dutch
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2024

Dutch

Alfisti

Rowin schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:18:
@ Martijn-HK

Ben wel benieuwd of het 16 maart uitkomt. Ik hoop wel voor 1 juni, want 1 juni wil ik hem namelijk gaan bestellen.
Ik zit met hetzelfde probleem, wil graag een nieuwe laptop (MBP), maar ga echt niet tot juni wachten. Dan maar een huidige versie. Tot 16 maart wil ik nog wel wachten.....

Visit my homepage | System Specs | Tweakers.net Profile

• Martijn-HK
[Off-topic]

@Rowin, Dutch. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat 'ie ook daadwerkelijk komt, er gaan geruchten dat het 9 maart of 16 maart is. Oa. omdat de voorraad bij veel resellers in Amerika (Best Buy), minder wordt. De refresh-cycle al verlopen is en we bijna de langste cycle ooit hebben. Ook dit is een van de vele theorieën:
"Some analysis :
The original iPhone was released on 29 June 2007. MacBook Pros got refreshed on 06 June 2007. So that's an interval of about 3 weeks.
In comparison, if the iPad is released on 03 April 2010, the first Tuesday before ~3 weeks would either be 09 March 2010 (24 days) or 16 March 2010 (17 days).
If Apple follows some sort of business management strategy that would push them to conform to the first pattern, then we could see an MBP refresh very soon indeed !" (Bron: een van de gebruikers op MacRumors)

Andere zeggen, dat het voor de iPad launch is omdat dit totaal verschillende producten zijn. Anderen zeggen weer 2-3 weken na de iPad launch zou ook kunnen, omdat mensen dan naar de Apple Store gaan voor de iPad en dan de nieuwe Macbook Pro aangeplakt zien staan, dan denken ze "das een mooi ding, die nemen we ook mee!".

Weer anderen zeggen, dat als het voor de iPad launch niet is, het pas rond WWDC zal gebeuren of met Back to School actie (heb ik ook mensen horen zeggen).

Vervolgens heb je mensen, die zeggen dat het ergens deze zomer gebeurd, die nu een Macbook Pro kopen, vervolgens verkopen op Ebay en de nieuwe generatie kopen, en je hebt mensen die gewoon tevreden zijn met wat ze nu zijn en gewoon vandaag de Apple Store binnenlopen, omdat ze het zat zijn om te wachten en dan beroep te doen op de 14-dagen omruilgarantie bij vernieuwing + 15% restockingfee (in Amerika).

Dus pin me er niet op vast, dat het binnen twee weken gebeurd. :P. Ook al hoop ik natuurlijk dat het zo snel mogelijk gebeurd, want ik ga dus echt niet wachten tot de zomer. 8)7

Als jullie de laatste voorspellingen/discussies willen volgen: Link:
MacRumors - The Unofficial "I'm Waiting for Arrendale" thread... part i5

Voor als jullie die nog niet hadden gevonden

[Off-topic/]

[On-topic/] (Typend op me Hackintosch (MacPro 2,1))
Heeft hier iemand wel eens iets bestelt via 822022samuel, dan zou ik graag eventjes wat reacties willen horen, ondanks zijn goede feed-back. Even wat Nederlandse reacties.

[ Voor 5% gewijzigd door Martijn-HK op 05-03-2010 17:26 ]

• Rowinio
Ik blijf hopen dat ie deze maand komt, dan is ie hopelijk medio/eind mei beschikbaar bij Electronic-king :)

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-10 10:49

swtimmer

Ontrafelt het leven!

DancePlaza schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 13:39:
[...]

waar heb je hem gehaald in de uk??
De Apple Store Grand Arcade in Cambridge.

Verwijderd

Ik wil via Paypal betalen op ebay voor de macbook...
Nu vraag ik mij af of het uitmaakt of ik met mijn ABN AMRO kaart via Paypal betaal of CreditCard in verband met verzekering.

Maakt het uit?
Pagina: 1 ... 10 ... 21 Laatste