heb de laptop nu ook anderhalve maand, en moet zeggen dat ik Vista niet al te soepel vind lopen

ik gebruik het om te programmeren dus heb altijd netbeans aanstaan en een drietal instanties van firefox met elk een stuk of 10 tabbladen...
Daarbij draaien nog eens een tal van utilities om met me servers contact te houden en server-scripts te kunnen checken (Putty, WinSCP en dergelijke) en een database-monitoring tool...
Ik had al aan het begin zo van : damn wat langzaam en volgens mij is dat ook de truuk van Vista : aan het begin (dus op het moment van overstap) dan heb je ook het gevoel dat het allemaal beetje langzaam is ; maar vervolgens wen je er aan en dan lijkt het acceptabel...
anyways ik had me wel verheugd op de virtual surround en dolby systeem van het apparaat, ook omdat ik dus veel met muziek doe maar dat valt dus vies tegen

ten eerste een bende om een beetje te kunnen werken met de equalizer... we hebben die van windows media player, vervolgens die van Acer en dan die van de drivers... dus je past iets bij de een aan en die instellingen die worden niet geshared dus het is een grote bende...
en de headphone uitgang : maakt heel slecht contact, bij de kleinste beweging verandert het hele geluid, de jack-plugin past niet precies en de volume-output blijft niet constant maar schommelt...
al met al dus leuke specs maar loopt zeker niet zo snel als me desktop-pc met iets betere specs, mede dankzij Vista en Acer-troep software, dus volgens mij jammer genoeg is het potentieel er niet uitgehaald...
laptop krijgt nog wel een voldoende, maar zeker niet hoger dan een middelmatige 7.... Het geluid zelf : of er is iets gruwelijks mis met mijn exemplaar of dat krijgt echt een 5-je... mijn 4 jaar oude Targa notebook had beter geluid, daar bleef het volume tenminste constant wat zo enorm irritant is bij deze

om niet te spreken over de 2 a 3 seconden vertraging wanneer je aan de volumeknopje draait...