[Ervaringen]Acer Aspire 5920G Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 54.174 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 23:39
Ok, blijkbaar moet het nu wél gelukt zijn.

Hoeveel 'winst' halen jullie met die driver? Hier iets van 4-5FPS (alhoewel het moeilijk te meten is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Filipek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-03-2022
Weet iemand of het mogelijk is om een subwoofer aan te sluiten op de laptop en 4 speakertjes?? Zo ja, is de geluidskwaliteit dan goed??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:53

netblade

Sunrise

Filipek schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 00:14:
Weet iemand of het mogelijk is om een subwoofer aan te sluiten op de laptop en 4 speakertjes?? Zo ja, is de geluidskwaliteit dan goed??
Alleen digitaal kun je meerdere speakers aansluiten, ik krijg namelijk geen 5.1 uit de acer.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leroypollie
  • Laatst online: 27-07-2023
Ik krijg nog steeds mijn audio niet aan de praat. Bij het installeren van de driver krijg ik de melding:
"Fout bij get installeren van Realtek HD Audiostuurogramma".

Kan iemand mij helpen, begin zolangzamerhand radeloos te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
leroypollie schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 02:57:
Ik krijg nog steeds mijn audio niet aan de praat. Bij het installeren van de driver krijg ik de melding:
"Fout bij get installeren van Realtek HD Audiostuurogramma".

Kan iemand mij helpen, begin zolangzamerhand radeloos te worden.
Acer support...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 21:43
Hebben jullie ook dat de play, stop, foreward en backward knopjes mooi blauw branden en de record knop niet? Of is mijn record knop kapot? Er is geen licht in te bekennen....

Verder heb ik een bluetooth MS 8000 muis gekocht zodat ik nu eindelijk zonder losse muisontvanger kan werken en nog makkelijker de muis mee kan nemen als ik even met de laptop aan de wandel ga. >:) _/-\o_
Tot nu toe irriteerde ik mij mateloos aan een losse muis ontvanger (al dan niet in stick formaat) om ook mee te moeten slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Laatst online: 11-09 23:39
Dat van die record knop heb ik hier ook, dus het zal wel zo zijn.

Wel ben ik wat teleurgesteld in de game prestaties. Colin McRae Rally Dirt heeft hij serieuze moeite mee (heb de Bioshock drivers geinstalleerd). Test Drive Unlimited draait rond de 28FPS met details op medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rct124
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-04 10:02
Heeft iemand voor XP ook al een nieuwe driver gevonden voor de nvidia kaart? Heb nu de 101.38 versie draaien. De nieuwe versie van de Acer site is uiteraard alleen voor Vista, maar daarmee is het warmteprobleem met de nvidia kaart niet opgelost voor XP zonder een nieuwe driver.

De videokaart draait bij gewoon wat surfgebruik tussen de 50 en 60 graden (bij 60 graden koeler aan, bij 50 weer uit, vandaar de schommeling daartussen). Vind het erg jammer dat voor de videokaart de koeler aan moet bij normaal gebruik i.v.m. geluidsproductie. Heeft iemand daar een idee ter oplossing voor?

[ Voor 35% gewijzigd door Rct124 op 08-10-2007 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Filipek
netblade schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 01:08:
[...]

Alleen digitaal kun je meerdere speakers aansluiten, ik krijg namelijk geen 5.1 uit de acer.
Wat bedoel je precies met "alleen digitaal" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rct124
Filipek schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 08:37:
[...]

Wat bedoel je precies met "alleen digitaal" ?
Ik denk dat hij bedoeld dat je alleen meerdere speakers via de digitale geluidsuitgang kan aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rct124
Weet iemand of je de verborgen acer partitie (met hersteldata) kan verplaatsen van het begin naar het einde van de schijf maar deze nog wel gewoon blijft werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Ik heb eindelijk de knoop door gehakt en hem besteld, hopelijk is ie snel binnen ben benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Filipek
Rct124 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 09:09:
[...]

Ik denk dat hij bedoeld dat je alleen meerdere speakers via de digitale geluidsuitgang kan aansluiten.
Ja okee, maar ik bedoel, wat is daar dan mis mee?? Dan kan het toch gewoon?? Of zit er bij digitaal een andere aansluiting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Rct124 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 21:38:
Heeft iemand voor XP ook al een nieuwe driver gevonden voor de nvidia kaart? Heb nu de 101.38 versie draaien. De nieuwe versie van de Acer site is uiteraard alleen voor Vista, maar daarmee is het warmteprobleem met de nvidia kaart niet opgelost voor XP zonder een nieuwe driver.

De videokaart draait bij gewoon wat surfgebruik tussen de 50 en 60 graden (bij 60 graden koeler aan, bij 50 weer uit, vandaar de schommeling daartussen). Vind het erg jammer dat voor de videokaart de koeler aan moet bij normaal gebruik i.v.m. geluidsproductie. Heeft iemand daar een idee ter oplossing voor?
Ik gebruik de 163.74 voor Windows XP. Dit is één van de nieuwste drivers en werkt goed. M'n laptop voelt bij normaal gebruik niet warm aan en 3Dmark 2006 kaf zelfs een hogere score op 1024x800; 3502 3dmarks.

Hier kan je deze driver vinden:
http://www.laptopvideo2go...index.php?showtopic=15334

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Waar kan je instellen hoeveel virtueel geheugen (Turbo cache) de grafische kaart moet gebruiken?

In mijn driver instellingen zie ik als videogeheugen 512MB staan terwijl de kaart 256MB dedicated heeft, dus nu zal de turbocache wel op 256MB staan zodat het systeem denkt dat er 512MB totaal is. Maar ik zie nergens waar ik het kan wijzigen, niet in de driver instellingen en niet in de bios.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Volgens mij kun je dit niet instellen maar wordt dit dynamisch toegewezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatmike
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-08 20:00
Stancke schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:15:
Dat van die record knop heb ik hier ook, dus het zal wel zo zijn.

Wel ben ik wat teleurgesteld in de game prestaties. Colin McRae Rally Dirt heeft hij serieuze moeite mee (heb de Bioshock drivers geinstalleerd). Test Drive Unlimited draait rond de 28FPS met details op medium.
Daar kan ik mee akkoord gaan. Maar colin mcrae dirt is dan wel een zwaar game op zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanaf het begin problemen met Messenger Live. Tijdens het chatten loopt Messenger regelmatig vast. Ook worden vaak de emoticons helemaal niet weergegeven, maar alleen de code ervan of wel de emoticon en de eerste letter van de code ervoor.

Ik heb hem al opnieuw geinstalleerd, maar het probleem blijft. Ook heb ik de nieuwste Beta versie (8.5) geinstalleerd, maar dan is het weer precies hetzelfde. Een oudere versie (7.5) van messenger geeft geen problemen.

Zijn er hier nog meer mensen die hier problemen mee hebben of nog beter: is er iemand die weet wat het probleem zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 18:52:
Ik heb vanaf het begin problemen met Messenger Live. Tijdens het chatten loopt Messenger regelmatig vast. Ook worden vaak de emoticons helemaal niet weergegeven, maar alleen de code ervan of wel de emoticon en de eerste letter van de code ervoor.

Ik heb hem al opnieuw geinstalleerd, maar het probleem blijft. Ook heb ik de nieuwste Beta versie (8.5) geinstalleerd, maar dan is het weer precies hetzelfde. Een oudere versie (7.5) van messenger geeft geen problemen.

Zijn er hier nog meer mensen die hier problemen mee hebben of nog beter: is er iemand die weet wat het probleem zou kunnen zijn?
Klinkt in ieder geval als een software probleem (virus? hoax?), ligt niet aan de laptop...

Zou zeggen maak even een topic in het softe goederen forum als je niks kunt vinden met de search...

[ Voor 5% gewijzigd door plofkip op 09-10-2007 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:12
Heb hem gisteren dan eindelijk ook maar besteld, de meest uitgebreide versie met T7500, 250GB harddisc, 512MB dedicated video en HD DVD drive :9~

Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Filipek
LordLynx schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 20:56:
Heb hem gisteren dan eindelijk ook maar besteld, de meest uitgebreide versie met T7500, 250GB harddisc, 512MB dedicated video en HD DVD drive :9~

Ben benieuwd
Waar heb je 'm besteld als ik vragen mag?? Dat je die specificaties zelf kon uitkiezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Heb hem besteld bij de hhcshop, kon de specs niet zelf uitkiezen, dit is gewoon een standaardmodel van Acer (wat volgens mij wel alleen in duitsland echt uitgekomen is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Acer 5920 met de intel 4965AGN netwerkkaart gecombineerd met een Linksys WRT-300 N Router.

The wireless connectie geeft echter een connectie speed van 54mbps aan ? Volgens mij is dit te weinig en moet het 108mbps zijn ? Weet iemand waar dit aan ligt ?

CTS Protection Mode staat op disabled in de Linksys Router.

Besturingstsysteem is Vista Home Premium 32-bit

Alvast bedankt.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2007 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkeson
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-02 09:32
LordLynx schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 21:57:
Heb hem besteld bij de hhcshop, kon de specs niet zelf uitkiezen, dit is gewoon een standaardmodel van Acer (wat volgens mij wel alleen in duitsland echt uitgekomen is)
Kan je even de url doorsturen, want kan niks vinden in Google |:(

Iphone 6 - Macbook Pro Early 2008 + 2009 - Ipod Video 30GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Gister ook al gezocht, het is HCC Shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 20:15

DjVe

Hatsaflats!

|:( die had ik ook wel wille heben :'( :'(

[ Voor 17% gewijzigd door DjVe op 10-10-2007 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkeson
LordLynx schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 20:56:

Ben benieuwd
Ik vind er niets van terug op de Acer sites. Ik heb wel de referentie nl. LX.AKQ0U.008, maar weet iemand in welk land die oorspronkelijk verkocht wordt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rct124
Die hotkeys (afspelen, stoppen, volgende en vorige) werkten bij mij perfect binnen winamp door hotkeys te activeren. Nu ik windows media player 11 via windows update heb werken ze niet meer op winamp, ook niet bij opnieuw activeren van hotkeys binnen winamp. Als ik op de play-knop druk krijg ik een klein venstertje met mijn dvd spelers om een dvd te kunnen afspelen. Weet iemand hoe dit is op te lossen of iemand die dit ook heeft?

Wat vinden jullie trouwens van het blauwe hoekje dat aan gaat wanneer de stroomkabel is ingeplugged? Ik vind het wel mooi, maar 's avonds is het best storend bij donkere beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Ikkeson schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:22:
[...]

Ik vind er niets van terug op de Acer sites. Ik heb wel de referentie nl. LX.AKQ0U.008, maar weet iemand in welk land die oorspronkelijk verkocht wordt??
Volgens mij Duitsland, maar kan me niet meer herinneren waar ik dat vandaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Rct124 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:23:
Wat vinden jullie trouwens van het blauwe hoekje dat aan gaat wanneer de stroomkabel is ingeplugged? Ik vind het wel mooi, maar 's avonds is het best storend bij donkere beelden.
Had beter gekund, als ik ga slapen heb ik altijd een blauwe gloed in me kamer hangen. Nu moet ik dus iedere keer de stekker eruit halen. Had een betere manier voor gevonden kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rct124
Sagaris schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:39:
[...]

Had beter gekund, als ik ga slapen heb ik altijd een blauwe gloed in me kamer hangen. Nu moet ik dus iedere keer de stekker eruit halen. Had een betere manier voor gevonden kunnen worden.
Inderdaad. Die blauwe gloed heb ik dan geen last van, scherm dichtgeklapt. Het is mooi, maar zeker niet praktisch. Ik heb überhaupt geen licht indicatie nodig die aangeeft of de netvoeding wel of niet aanwezig is, dat weet je sowieso toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

ik heb er geen last van...alleen bij donkere films is het wel eens vervelend...maar het ziet er wel tof uit :)

iemand al die hotkeys geprobeerd met winamp 5,5? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taipan
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-09 19:49
Kheb net crysis beta gespeeld op medium/high zonder AA.

Dit waren de instellingen die crysis zelf instelde.

De framerate is goed (rond de 40) En zelfs als er een nuke ontploft (en het halve level aan stukken vliegt) komt de framerate niet onder de 15!

Ik heb heb hem wel wat getweaked. (nutteloze zooi eruit gegooid) en nog wat zitten kloten met readdyboost. (Geheugenkaarten als video/ram geheugen gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkeson
Sagaris schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:38:
[...]

Volgens mij Duitsland, maar kan me niet meer herinneren waar ik dat vandaan heb.
Op acer.de is hierover niks te vinden. Ook niet op .ch .fr .es .nl .be allemaal al bekeken. Op google krijg ik ook maar 2 resultaten en dat is dan van webshops in nl. Ik vind het toch een beetje raar, of ben ik te voorzichtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Laatst online: 11-09 22:11
Jordy van e
heey, ik zag dat jij de logitech Z5500 hebt...

Ik heb gister zitten kijken en ik wilde deze ook aanschaffen =) maar wat is jou reactie op het product? vind je het geluid mooi (ook met muziek enz.)? want ik ben nog niet echt een game-freak dus ik wilde hem nou niet kopen om "beter in-game geuild"te krijgen

en heb je er dan ook nog een mooie geluidskaart bij ? zo ja welke dan?

je kon geen DM ontvangen vandaar maar zo ;)

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Ik krijg hem morgen binnen en nou vroeg ik me af of er een lijstje was met welke acer software rotzooi je er allemaal al gelijk af kan gooien om snelheid te bevorderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

clifdon schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 15:44:
[...]

heey, ik zag dat jij de logitech Z5500 hebt...

Ik heb gister zitten kijken en ik wilde deze ook aanschaffen =) maar wat is jou reactie op het product? vind je het geluid mooi (ook met muziek enz.)? want ik ben nog niet echt een game-freak dus ik wilde hem nou niet kopen om "beter in-game geuild"te krijgen

en heb je er dan ook nog een mooie geluidskaart bij ? zo ja welke dan?

je kon geen DM ontvangen vandaar maar zo ;)
pssst kijk eens stiekem bij de productreviews
http://tweakers.net/productreview/5313

ik vind het digitale signaal wat uit de z5500 komt top! ook leuk is dat de geluidskaart het van stereo omzet naar dolby digital surround. klinkt best goed!

ik snap alleen niet waarom de optische uitgang aan de voorkant zit :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Ikkeson schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 15:42:
[...]

Op acer.de is hierover niks te vinden. Ook niet op .ch .fr .es .nl .be allemaal al bekeken. Op google krijg ik ook maar 2 resultaten en dat is dan van webshops in nl. Ik vind het toch een beetje raar, of ben ik te voorzichtig.
Het model met de grotere HD en HD-DVD speler STOND op acer.de maar is nu verdwenen.

Mijn 5920G is vandaag bezorgt maar heeft dus GEEN HD DVD drive. De snellere CPU en grote HD kloppen wel, maar ik heb er maar niet verder mee gespeeld omdat ik eerst wil weten waarom er een verkeerde dvdspeler inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Rct124 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:23:
Die hotkeys (afspelen, stoppen, volgende en vorige) werkten bij mij perfect binnen winamp door hotkeys te activeren. Nu ik windows media player 11 via windows update heb werken ze niet meer op winamp, ook niet bij opnieuw activeren van hotkeys binnen winamp. Als ik op de play-knop druk krijg ik een klein venstertje met mijn dvd spelers om een dvd te kunnen afspelen. Weet iemand hoe dit is op te lossen of iemand die dit ook heeft?

Ik heb het al in dit topic uitgelegd:
FaNtJuH in "[Ervaringen]Acer Aspire 5920G" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn beeld wordt steeds donker ( net of er een lampje uit gaat ). Weet iemand waar dit aan ligt. Laptop heb ik gewoon met adapter aangesloten .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

dat is waarschijnlijk je smartdimmer. kan je bij configscherm bij draagbare computer instellingen wijzigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jordy van e schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 13:56:
dat is waarschijnlijk je smartdimmer. kan je bij configscherm bij draagbare computer instellingen wijzigen
Was idd bij powermanagement 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rct124
Iemand al meer ervaring met de hotkeys in combinatie met winamp? Heb winamp 5.35. In windows doen ze het niet (na installatie van Windows media player 11 volgens mij). Maar wanneer ik, in dit geval, in need for speed carbon zit werken ze wel op winamp, maar slaat hij wel 5 nummers ofzo over als ik op volgende druk. (kan met 100% processorkracht liggen dat hij er meer overslaat). Maar wat is er anders als ik een spel draai met betrekking tot die hotkeys? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Ik heb hem net binnen en heb nu 2 recoverdy dvd's gebrand met fabrieksinstellingen, kan ik nu die verborgen partie gewoon verwijderen? Daar staat toch hetzelfde op als nu op die DVD's toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkeson
LordLynx schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 22:41:
[...]

Het model met de grotere HD en HD-DVD speler STOND op acer.de maar is nu verdwenen.

Mijn 5920G is vandaag bezorgt maar heeft dus GEEN HD DVD drive. De snellere CPU en grote HD kloppen wel, maar ik heb er maar niet verder mee gespeeld omdat ik eerst wil weten waarom er een verkeerde dvdspeler inzit.
Is wel pech hebben. Wat ga je nu doen?? Acer contacteren of de webshop?? Hou ons op de hoogte. Ik wil deze namelijk ook eventueel kopen maar als deze niet meer bestaat dan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Kut zooi, ik was dus met die partities aan het klooien boot ie niet meer, crap. Dus gooi ik maar de recovery farbieksinstellingen dvd's erin, werkt dat ook maar tot het recovery menu dan krijg ik een type 32 mismatch :S Iemand enig idee wat ik nu kan doen?

Edit: Wooh! ik heb hem weer aan de praat gekregen met een boot cd. daar heb ik de hd weer opnieuw ingedeeld en nou is hij aan het recoveren. Moet ik wel weeeeer alles opnieuw uninstallen en installeren, maar ik heb tenminste nog een werkende laptop!

[ Voor 33% gewijzigd door [CSC]Outlaw op 12-10-2007 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
  • Laatst online: 07-09-2019
Ik heb iets super irritants.
Als ik op de play knop druk, krijg ik een keuze menutje tussen mijn dvd station en een 'fake dvd station' van deamon tools.
Ik heb liever dat hij direct winamp start.
iemand enig idee?
de hotkeys werken wel als winamp zelf aanstaat.

voorheen starte hij wmp altijd als ik op play drukte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter87
  • Laatst online: 11-09 12:21
Ik zit er over te denken om deze laptop aan te schaffen.
Alleen wil ik hem zonder Windows Vista hebben.

Aangezien je hier indirect toch voor betaalt en ik op dit moment al over een Vista licentie beschik (studentensponsoring van Microsoft).
Ik heb gebeld met de Acer helpdesk aangezien ik er niks over vond op hun site.

Er werd mij verteld:

"Meneer dit is wel mogelijk. U koopt een laptop, stuurt deze op naar Acer. Acer verwijdert alle software en u krijgt een kale laptop terug. Er wordt daarna een bedrag naar u overgemaakt."

Nadeel is dat de verzendkosten wel voor jezelf zijn.
Ook kon hij mij niet vertellen hoe hoog het bedrag is dat je terugkrijgt :/

Is er iemand bekend met deze regeling van Acer?
Betalen voor een besturingssysteem wat ik niet wil zie ik namelijk niet zitten.

Mvg,

Pieter

PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

pieter87 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:40:
Ik zit er over te denken om deze laptop aan te schaffen.
Alleen wil ik hem zonder Windows Vista hebben.

Aangezien je hier indirect toch voor betaalt en ik op dit moment al over een Vista licentie beschik (studentensponsoring van Microsoft).
Ik heb gebeld met de Acer helpdesk aangezien ik er niks over vond op hun site.

Er werd mij verteld:

"Meneer dit is wel mogelijk. U koopt een laptop, stuurt deze op naar Acer. Acer verwijdert alle software en u krijgt een kale laptop terug. Er wordt daarna een bedrag naar u overgemaakt."

Nadeel is dat de verzendkosten wel voor jezelf zijn.
Ook kon hij mij niet vertellen hoe hoog het bedrag is dat je terugkrijgt :/

Is er iemand bekend met deze regeling van Acer?
Betalen voor een besturingssysteem wat ik niet wil zie ik namelijk niet zitten.

Mvg,

Pieter
Daar staat hier een 'leuk' stukje over. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter87
Het is toch werkelijk belachelijk!!
Ik wil gewoon een laptop (hardware) en verder geen poespas.

Maar "geen fratsen, dat scheelt" gaat dus in dit geval niet op!! :S
Te zot voor woorden.

Hopelijk komt de EU snel met de wetgeving dat de verplichte koppelverkoop van hardware met sofware moet verbieden/alternatief bieden.

PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

pieter87 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:57:

Te zot voor woorden.
Voor de meerderheid van de mensen geldt, dat ze de poespas van het installeren niet willen. Voor die mensen is een OS bij de laptop zeker een uitkomst.
Hopelijk komt de EU snel met de wetgeving dat de verplichte koppelverkoop van hardware met sofware moet verbieden/alternatief bieden.
En dan gaan de mensen zelf de software installeren? Ik snap dat het loskoppelen het ideale geval is qua keuzevrijheid, maar veel mensen willen een laptop kant en klaar kopen.

Maar dit is een hele andere discussie, die we hier maar niet moeten gaan voeren. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 00:05
pieter87 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:57:

Te zot voor woorden.

Probeer eens even door andere topics te zoeken, ik kan me namelijk herinneren dat in het verleden een TS'er was die dit ooit eens heeft geprobeerd en uiteindelijk maar 19 euro terug kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter87
Hmm, misschien wel een beetje off-topic.
Maar irriteer me er wel aan.

Ik kijk nog ff verder. Bedankt voor de info iig.

PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

[CSC]Outlaw schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:24:
Kut zooi, ik was dus met die partities aan het klooien boot ie niet meer, crap. Dus gooi ik maar de recovery farbieksinstellingen dvd's erin, werkt dat ook maar tot het recovery menu dan krijg ik een type 32 mismatch :S Iemand enig idee wat ik nu kan doen?

Edit: Wooh! ik heb hem weer aan de praat gekregen met een boot cd. daar heb ik de hd weer opnieuw ingedeeld en nou is hij aan het recoveren. Moet ik wel weeeeer alles opnieuw uninstallen en installeren, maar ik heb tenminste nog een werkende laptop!
Ik heb alles weer geïnstalleerd en opzich is er wel iets goeds uitgekomen want ik heb nu wel gewoon 1 partitie van 150 GB, ik heb nu dus nog een onzichtbare partitie van 10 GB, maar dat laat ik voor wat het is ik ben al lang blij dat alles nog werkt en dat ik nu een grote partitie heb en niet twee van die kleintjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Ikkeson schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 07:52:
[...]

Is wel pech hebben. Wat ga je nu doen?? Acer contacteren of de webshop?? Hou ons op de hoogte. Ik wil deze namelijk ook eventueel kopen maar als deze niet meer bestaat dan 8)7
Ik heb de webshop woensdagavond gemailed hierover maar nog niets teruggehoord.

Ik zit dit weekend in het buitenland dus ik kan er niet veel mee nu maar als ik maandag nog niets heb gehoord denk ik dat ik hem terugstuur binnen de afkoelperiode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Ok, ik probeer nu deze grafische kaart driver te installeren: http://www.laptopvideo2go...index.php?showtopic=14562

Maar ik krijg een probleem, iedere keer als ik hem handmatig laat zoeken naar nieuwe drivers zegt hij dat de beste drivers al geïnstalleerd staan? En dat er geen nieuwere drivers gevonden kunnen worden?

Iemand een idee hoe ik deze driver toch geïnstalleerd krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaidoT
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 08:22
Je moet er ook niet naar laten zoeken.
JE moet de driver (een .exe) en de modded inf downloaden, dan moet je de .exe unzippen door hem te starten daarna de modded inf erin zetten (die vervangt dan het orgineel). Daarna moet je setup.exe vinden en starten in de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Ah ok, dat is inderdaad een andere manier. Nu is de Setup aan het lopen, bedankt!

*edit: Oooeeehhh, Airborne loopt op High... :9~

[ Voor 24% gewijzigd door Sagaris op 13-10-2007 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07-2023
Wat scheelt het (in percentage ofzo?) met de drivers die er orgineel op staan? Want ik speel de meeste games sowieso met de orginele drivers ook al redelijk goed. Heb dan geen Bioshock gespeeld ofzo, maar toch. Supreme Commander, C&C TW en Company of Heroes draaien toch wel helemaal prima op de hoogste settings. Company of Heroes is dat trouwens nog wel op het randje, maar goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Ik had ook een vraagje over die drivers. Ik had namelijk ook de nieuwste van laptopvideo2go gedownload, maar ik zat gister team fortress 2 te spelen, vloeiend dat wel, maar op een gegeven moment kreeg ik super erge artifacts beeld werd een en al lijnen. Ik neem aan dat de kaart te heet word, maar kon nergen de temperatuur vinden in vista. Heeft iemand anders dit ook gehad? Kan ik beter andere drivers downloaden, zoja welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
[CSC]Outlaw schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 15:56:
Ik had ook een vraagje over die drivers. Ik had namelijk ook de nieuwste van laptopvideo2go gedownload, maar ik zat gister team fortress 2 te spelen, vloeiend dat wel, maar op een gegeven moment kreeg ik super erge artifacts beeld werd een en al lijnen. Ik neem aan dat de kaart te heet word, maar kon nergen de temperatuur vinden in vista. Heeft iemand anders dit ook gehad? Kan ik beter andere drivers downloaden, zoja welke?
Ik weet niet welke driver je hebt, maar er zijn ook speciale Team Fortress 2 drivers op die site te verkrijgen, als je die niet hebt zou ik die zeker proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkeson
LordLynx schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:28:
[...]

Ik heb de webshop woensdagavond gemailed hierover maar nog niets teruggehoord.

Ik zit dit weekend in het buitenland dus ik kan er niet veel mee nu maar als ik maandag nog niets heb gehoord denk ik dat ik hem terugstuur binnen de afkoelperiode.
Dit heb ik nog gevonden ivm HD DVD, T7500, Vista ultimate etc.

2compute.net

Loveno IT

Zijn 2 BE shops, maar ben dan ook zelf Belg.

BTW Ik heb geen bindingen met 1 van deze winkels, maar dienen enkel als voorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook deze laptop weekje geleden gekocht.
Wat me wel opvalt als ik zo een uurtje ofzo game hij wel begint warm te komen.
Dus was ik effe aan het zoeken voor goeie laptop cooling.
vond ik deze:
http://www.coolermaster.c...detail&tbcate=542&id=2927

Nu vroeg ik me af wat jullie van deze vinden past hij goed bij de de Acer 5920G ?

alvast bedankt,
Joeri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Ik heb nog een probleempje, als mijn laptop in standby gaat en ik druk bijvoorbeeld op enter ofzow om hem weer op te starten. Begint hij weer op te starten, maar het beeld blijft gewoon zwart en uiteindelijk kan ik dan alleen maar de aan knop 5 seconden inhouden zodat hij volledig uit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

justinnn schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:02:
Ik heb iets super irritants.
Als ik op de play knop druk, krijg ik een keuze menutje tussen mijn dvd station en een 'fake dvd station' van deamon tools.
Ik heb liever dat hij direct winamp start.
iemand enig idee?
de hotkeys werken wel als winamp zelf aanstaat.

voorheen starte hij wmp altijd als ik op play drukte
Dat had ik dus ook, maar nadat ik mijn virtuele deamon drive uitzette was dat weg. Alleen heb ik nu het probleem dat hij wmp opstart iedere keer als ik op play druk ook als winamp al aan staat bijvoorbeeld, dat is echt zwaar irritant heeft iemand daar een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Winamp instellen als standaard mediaplayer?
Als ik op het [play] knopje van mijn desktop toetenbordje druk krijg ik ook gewoon Winamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

frickY schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:43:
Winamp instellen als standaard mediaplayer?
Als ik op het [play] knopje van mijn desktop toetenbordje druk krijg ik ook gewoon Winamp
Das een goeie, dat zal het wel zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Even een stomme vraag, maar hoe stel je een programma in als standaard mediaspeler? Ik gebruik namelijk mijn Zune-software, en zou het wel fijn vinden om hem dan via de play/pauze toets te kunnen openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagaris schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:45:
Even een stomme vraag, maar hoe stel je een programma in als standaard mediaspeler? Ik gebruik namelijk mijn Zune-software, en zou het wel fijn vinden om hem dan via de play/pauze toets te kunnen openen.
Dat is heel makkelijk, en eigenlijk niet eens een laptop-gerelateerde vraag maar als je ook maar een beetje kennis hebt van Windows, kun je dit makkelijk instellen. Je kunt bij een video- of muziekbestand op de rechtermuisknop klikken en dan 'Openen met' en druk dan 'altijd dit programma gebruiken'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Dankjewel! Dit zijn van die dingen die je gewoon een keer gedaan moet hebben, dan vergeet je het nooit meer.

*edit: Maar hij start nog steeds WMP op als je op de play/pauze knop drukt, hmmm....

[ Voor 28% gewijzigd door Sagaris op 15-10-2007 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Omg hoe vaak moet ik het vertellen, op de vorige pagina ook al. Ik heb in dit topic al uitgelegd hoe je die knoppen goed werkend krijgt!
Voor de luie mensen:
FaNtJuH in "[Ervaringen]Acer Aspire 5920G"

[ Voor 24% gewijzigd door plofkip op 15-10-2007 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
FaNtJuH schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:39:
Omg hoe vaak moet ik het vertellen, op de vorige pagina ook al. Ik heb in dit topic al uitgelegd hoe je die knoppen goed werkend krijgt!
Voor de luie mensen:
FaNtJuH in "[Ervaringen]Acer Aspire 5920G"
Maar staat daar hoe je de programma's onder de toetsen kunt veranderen... nee. Of in ieder geval niet duidelijk genoeg, anders had men het waarschijnlijk wel begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
Sagaris schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:48:
[...]

Maar staat daar hoe je de programma's onder de toetsen kunt veranderen... nee. Of in ieder geval niet duidelijk genoeg, anders had men het waarschijnlijk wel begrepen.
Uhm niet lullig bedoeld, maar hoe eenvoudiger wil je het hebben. Staat volgens mij duidelijk genoeg.
Gewoon de 1 na de = veranderen naar een 0 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
PCMedic schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:53:
[...]

Uhm niet lullig bedoeld, maar hoe eenvoudiger wil je het hebben. Staat volgens mij duidelijk genoeg.
Gewoon de 1 na de = veranderen naar een 0 :?
Ja, maar dat beantwoordt mijn vraag niet hoe ik die knop mijn Zune-software kan laten opstarten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Sagaris schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 17:34:
[...]

Ja, maar dat beantwoordt mijn vraag niet hoe ik die knop mijn Zune-software kan laten opstarten... ;)
Nee precies, next, previous, etc. werken wel, maar WMP start iedere keer op als ik op de play knop druk, en dat staat niet uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 09:16

CerandoX.nl

Vides

Zijn het de specs van de AS5920G-302G16N in de OP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
CerandoX.nl schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:24:
Zijn het de specs van de AS5920G-302G16N in de OP?
Beetje googlen kan geen kwaad he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl

CerandoX.nl

Vides

Nou over het algemeen zie ik niet zo veel verschil tussen de versies.... Acer heeft het op hun eigen site wel over de MN,maar niet over de N en dat vind ik verwarrend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rct124
[CSC]Outlaw schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 18:28:
[...]

Nee precies, next, previous, etc. werken wel, maar WMP start iedere keer op als ik op de play knop druk, en dat staat niet uitgelegd.
Het is mij inderdaad ook gelukt om winamp ermee te bedienen. Ik heb deamontools aanstaan zodat in ieder geval door op de play knop te drukken zo'n klein schermpje met een keuze van DVD/CD-rom stations tevoorschijn komt, da's al iets beter dan WMP zelf. Nu alleen winamp nog onder dat knopje,dat zou helemaal perfect zijn. Zou er misschien niet iets in dat configuratiebestand te veranderen zijn door bijvoorbeeld dezelfde code van de empowering button te gebruiken en onder die empowering button winamp te zetten? Ik heb al geprobeerd, mij lukt het niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
De AS5920G-302G16N volgens de GoT Productinfo site:

pricewatch: Acer Aspire AS5920G-302G16N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
Sagaris schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 17:34:
[...]

Ow sorry, dacht dat je dat wou weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Ik heb inmiddels een fijn conflict over mijn 5920G

De specificaties op de webshop zeggen het volgende:

Acer - Asp5920G-602G25Mn/C2D T7500 2048 250 QW (bestelnr. LX.AKQ0X.072). Aspire 5920G-602G25Mn Core 2 Duo T7500 2.2Ghz 15.4TFT WXGA Crystal 2*1024MB 250GB HD DVD 56k WLAN Vista Ultimate QW

Nu ben ik ervan uitgegaan dat het hier om een model met HD DVD zou gaan maar de webshop houdt nu vol dat het HD op 'harddisc' icm de grootte van 250GB slaat. Het 'normale' type van de 5920G staat met deze specs:

Acer - Asp5920G-302G16N/C2D T7300 2048 160 QW (bestelnr. LX.AGS0X.070). Aspire 5920G-302G16N Core 2 Duo T7300 2Ghz 15.4TFT WXGA Crystal 2*1024MB 160GB SuperMulti DVDRW-DL 56k WLAN Vista HP QW

Mede hierdoor leek het mij logisch dat HD DVD gebruikt werd om aan te geven welke speler het was (anders had het toch die supermulti blahblah moeten zijn), is dat raar van mij dat ik dit aangenomen heb?

Daarnaast zit er slechts Vista Home Premium op en geen Ultimate, maar hierover krijg ik na 1 voicemail en 2 emails gewoon geen inhoudelijke reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
blijft een lastig probleem, je zou het inderdaad kunnen aannemen als harddisk. Maar HD DVD is toch blue-ray?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dat is de concurrent. Je hebt dus HD-DVD en Blu-Ray

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Ja het klopt niet helemaal, want er zit toch niet een DVD speler in, ik neem aan dat je er ook een brander in hebt zitten zoals bij de standaard versie, maar dat staat er dan weer niet als die HD voor Hard disk staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Natuurlijk staat die HD niet voor de hard disk. Dat wordt nooit vermeld bij de capaciteit van de schijf.
In deze context wordt heel duidelijk een "HD DVD" speler bedoelt. Die shop probeert je gewoon een oor aan te naaien. Laat je nog even een nagatieve waardering achter in de shopsurvey om collega gottters voor die shop te behoeden?

[ Voor 5% gewijzigd door frickY op 17-10-2007 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rct124
Rct124 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 01:01:
[...]

Het is mij inderdaad ook gelukt om winamp ermee te bedienen. Ik heb deamontools aanstaan zodat in ieder geval door op de play knop te drukken zo'n klein schermpje met een keuze van DVD/CD-rom stations tevoorschijn komt, da's al iets beter dan WMP zelf. Nu alleen winamp nog onder dat knopje,dat zou helemaal perfect zijn. Zou er misschien niet iets in dat configuratiebestand te veranderen zijn door bijvoorbeeld dezelfde code van de empowering button te gebruiken en onder die empowering button winamp te zetten? Ik heb al geprobeerd, mij lukt het niet..
Ik heb het probleem met de play-knop en het starten van WMP opgelost door de waarden die van '1' naar '0' veranderd moesten worden helemaal te verwijderen. Hierdoor start WMP niet meer, wel even handmatig winamp starten, maar daarna werken de mediaknopjes perfect met winamp samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl

CerandoX.nl

Vides

Kort vraagje; zit er een recovery cd/dvd bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

CerandoX.nl schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:07:
Kort vraagje; zit er een recovery cd/dvd bij?
Die kan je na de eerste installatie zelf maken met het acer erecovery programma.
Zou ik trouwens als eerste doen, want ik had ze al na 2 uurtjes nodig.

[ Voor 12% gewijzigd door [CSC]Outlaw op 17-10-2007 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Er is een 'verborgen' recovery partitie, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LordLynx schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:49:
Ik heb inmiddels een fijn conflict over mijn 5920G

De specificaties op de webshop zeggen het volgende:

Acer - Asp5920G-602G25Mn/C2D T7500 2048 250 QW (bestelnr. LX.AKQ0X.072). Aspire 5920G-602G25Mn Core 2 Duo T7500 2.2Ghz 15.4TFT WXGA Crystal 2*1024MB 250GB HD DVD 56k WLAN Vista Ultimate QW

Nu ben ik ervan uitgegaan dat het hier om een model met HD DVD zou gaan maar de webshop houdt nu vol dat het HD op 'harddisc' icm de grootte van 250GB slaat. Het 'normale' type van de 5920G staat met deze specs:

Acer - Asp5920G-302G16N/C2D T7300 2048 160 QW (bestelnr. LX.AGS0X.070). Aspire 5920G-302G16N Core 2 Duo T7300 2Ghz 15.4TFT WXGA Crystal 2*1024MB 160GB SuperMulti DVDRW-DL 56k WLAN Vista HP QW

Mede hierdoor leek het mij logisch dat HD DVD gebruikt werd om aan te geven welke speler het was (anders had het toch die supermulti blahblah moeten zijn), is dat raar van mij dat ik dit aangenomen heb?

Daarnaast zit er slechts Vista Home Premium op en geen Ultimate, maar hierover krijg ik na 1 voicemail en 2 emails gewoon geen inhoudelijke reactie.
Hmm dat lijkt me redelijk bezijkte boel.

Was je posts al sinds vorige week in de gaten aan het houden omdat ik ook deze laptop had willen aanschaffen vanwege de iets betere specificaties, maar dat ga ik toch maar stiekem achterwegen laten als ik dit zo zie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Echt lelijk van die HD DVD. De specs bij de originele vermelden helemaal geen HD dus mag je inderdaad uit gaan van een HD DVD. Je kunt hulp zoeken bij de daarvoor bestemde instanties! Zou ik wel doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Filipek
frickY schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 18:40:
Er is een 'verborgen' recovery partitie, toch?
Als je de moeite had genomen om dit topic door te lezen dan had je 100 keer antwoord op je vraag gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
Zou je de laptop niet gewoon kunnen terug ruilen met als reden misleiding van het beschreven artikel? Indien de laptop niet eens met Windows Ultimate is uitgevoerd terwijl dit wel beschreven staat is dit als bewijs al sterk zat. Vergeet overigens niet om een printscreen van het beschreven artikel te maken als bewijsmateriaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 23:28

TVL

Met koop op afstand had je hem weer terug kunnen brengen/sturen. Als ik zoek op deze spec's en bestelnummer dan kom ik een webshop tegen en zie inderdaad deze gegevens erbij staan (OBCS). Maar als ik doorklik naar "meer Productinfo" dan zie ik de juiste gegevens er wel bij staan. Als ik iets voor zo'n prijs zou bestellen had ik daar zeker bij gekeken en was ik niet alleen van zo'n korte summiere omschrijving uit gegaan. Ik denk dat je wel had kunnen weten dat dit niet zou kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
TVL schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 12:37:
Met koop op afstand had je hem weer terug kunnen brengen/sturen. Als ik zoek op deze spec's en bestelnummer dan kom ik een webshop tegen en zie inderdaad deze gegevens erbij staan (OBCS). Maar als ik doorklik naar "meer Productinfo" dan zie ik de juiste gegevens er wel bij staan. Als ik iets voor zo'n prijs zou bestellen had ik daar zeker bij gekeken en was ik niet alleen van zo'n korte summiere omschrijving uit gegaan. Ik denk dat je wel had kunnen weten dat dit niet zou kloppen.
Ik heb hem ongeveer 2 weken terug ook gezien en toen was er nog geen uitvoerige productbeschrijving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie nu net dat de Aspire 5920G-602G25MN eindelijk bij meerdere webshops te verkrijgen is :D
waarbij wel de juiste specs staan vermeld -->
grotere HD (250Gig)
betere CPU (2,2Ghz),
en laatste verschil is dat er geen PCMCIA slot meer op zit (of ik daar nu wakker van moet liggen...)
Qua prijs verschilt het (ten opzichte van de Aspire 5920G-302G16N) maar ongeveer 90 euri's. Daar doe ik het wel voor.

Op sommige shops is trouwens ook de versie met HD-DVD te koop, maar daar betaal je wel de nodige duiten extra voor (>€1300 iig).

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2007 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Filipek schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 11:45:
Als je de moeite had genomen om dit topic door te lezen dan had je 100 keer antwoord op je vraag gevonden...
Als je zelf de moeite had genomen de posts boven de mijne te lezen, had je gezien dat ik geen vraag stel, maar een vraag beantwoord. De "toch" is omdat ik niet 100% zeker ben, en het daarom prettig zou vinden als iemand mij bevestigd of ontkent. Dus ik stel voor dat je je opmerking aan 'CerandoX.nl ' die de vraag stelde ;)

Ik lees helaas nog weinig ervaringen met games. Lopen die een beetje lekker op hoge settings?

[ Voor 6% gewijzigd door frickY op 18-10-2007 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Filipek
frickY schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:31:
[...]

Als je zelf de moeite had genomen de posts boven de mijne te lezen, had je gezien dat ik geen vraag stel, maar een vraag beantwoord. De "toch" is omdat ik niet 100% zeker ben, en het daarom prettig zou vinden als iemand mij bevestigd of ontkent. Dus ik stel voor dat je je opmerking aan 'CerandoX.nl ' die de vraag stelde ;)

Ik lees helaas nog weinig ervaringen met games. Lopen die een beetje lekker op hoge settings?
OK, excuses, ik wist niet dat je iemand anders quotte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Geen probleem. Verklap je dan nu hoe je het gamen op dit ding ervaart? Of ben je zelf ook slechts oriënterent?
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.