Het Grote World of Warcraft topic - Deel 123 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.841 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Helox-in-a-box schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 16:54:
[...]

omdat je SWD in je rotatie gaat gebruiken ja met VE aan, das dus al 15% extra aggro voor jezelf. Als je top dps wilt doen dan moet je gewoon SWD in je rotatie houden. Gebruik zelf op bosses geen VE meer vanwege de aggro, alleen op Nightbane bv gebruik ik het en dan doe ik geen MB/SWD rotatie meer om aggro laag te houden.

Mijn rotatie: VT, SWP, MF, MF, SWD, MB, renew VT, MF, MF, SWD, MB... etc

http://www.thottbot.com/s15286
Ik doe 1k dmg, 15% = 150 healing voor iedereen, das dus 1150 aggro zonder zelfs andere teamleden te hebben gehealed. Volgens mij heeft VE healing geen "last" van 50% aggro zoals bij andere healing spells.
Ja, op die manier. Maar je kan toch moeilijk zeggen dat als jij 1000 healing doet dat je vervolgens iedereen ook gelijk 150 healing doet? Je zal nl niet constant aan het healen zijn, en zelfs je sw:d zal je vrij snel teruggehealed hebben en kan je dus niet 100% van de tijd voor healing aggro in beschouwing nemen.

Ik weet wel dat onze shadow priest idd op gruul begint zonder ve en met alleen mind flay, en dan vanaf 90% is het ve erop en helemaal los gaan met mb/sw:d

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-06 19:16

junglebeast

hier staat iets

Volgens mij nog niet zien staan:
World of Warcraft Client Patch 2.1.3

The latest patch notes can always be found at http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/

General

• The Warlock spell Incinerate has had the performance of its graphical spell effect improved.
• The “show launcher” option has changed so that it now defaults to “on”. Players will now see the launcher when running WOW by default.

User Interface

• Improved the performance of conditional macros, slightly increasing the framerate.
• Fixed a crash triggered by many unit frame AddOns.

Bug Fixes

• Fixed an issue with the movement of Archimonde's Doomfire.
• Fixed the wand missile art on most Shadow based wands to show the correct graphical effect.
• Infinity Blades will now despawn properly when the encounter with Kael'thas resets after a wipe.
• Gan'arg Underlings and Felhound Defenders are now properly classified as demons.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:42

RMB

Nee, geen right mouse button!

niks voor mij erbij :) dat is van de ene kant ook wel goed haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:11
ding! hunter 70 *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:46
Gz, nu je lock nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Gz~!! :D nog maar 60% en dan... outland!!!!

[ Voor 69% gewijzigd door RMB op 10-07-2007 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ja mooi.. best kansloos.. je main die ingehaalt wordt door 2 alts !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-12-2024

Plekuz

available in strong mint

Anoniem: 108648 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 17:34:
ja stun is zelfde dmg als 5% crit of 5% extra hit 8)7
Pcies, anders had ik wel bij mijn eerste keus gebleven ... maar heb nu een leuk zwaard en een leuke axe in de inventory. Axe lijkt het te winnen, maar je weet maar nooit ...

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

is het nu dan nog je main?

Over dat chinese gedoe... K heb net screenshots gezien van die nieuwe undead, wat stom!!!! echt belachelijk!

[ Voor 68% gewijzigd door RMB op 10-07-2007 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Vind het nau niet erg eerlijk verdeelt op de server waar ik opzit

Ally's aantal vs Horde aantal

http://www.warcraftrealms...axlevel=70&servertypeid=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
HStyles schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 23:12:
Vind het nau niet erg eerlijk verdeelt op de server waar ik opzit

Ally's aantal vs Horde aantal

http://www.warcraftrealms...axlevel=70&servertypeid=2
Activity Ratio: 1.1 : 1

;) Stuk eerlijker lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
cls schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 23:16:
[...]

Activity Ratio: 1.1 : 1

;) Stuk eerlijker lijkt me.
Vreemd... Ally's "mietjes" zullen allemaal elk wel een low lvl paar chars hebben ipv bijv main lvl 70 char en nog een andere lvl 30 char >:)

For the Horde 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215492

hmm ik heb net mijn mabook pro 17 inch binnen en wow geinstalleerd en als ik het speel reso 1680x1050 heb ik maar 20fps ik kan ook niet bij drivers komen bij mac os kan iemand me helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

RMB schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 22:33:
is het nu dan nog je main?

Over dat chinese gedoe... K heb net screenshots gezien van die nieuwe undead, wat stom!!!! echt belachelijk!
ziet er inderdaad niet uit
met linkje voor de luie mensen:
http://www.wowinsider.com...china-to-appease-censors/
HStyles schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 23:19:
[...]

Vreemd... Ally's "mietjes" zullen allemaal elk wel een low lvl paar chars hebben ipv bijv main lvl 70 char en nog een andere lvl 30 char >:)

For the Horde 8)
Geeft geen goede resultaten als niemand aan de (in dit geval) horde kant hun mod draait voor het pullen van de stats :)
geven ze zelf ook aan :
There are too few Horde entries for this realm to give reliable results!
Ratio zal dus waarschijnlijk heel anders zijn ...

[ Voor 41% gewijzigd door dontcare op 11-07-2007 05:01 ]

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-06 20:25
Anoniem: 215492 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 23:43:
hmm ik heb net mijn mabook pro 17 inch binnen en wow geinstalleerd en als ik het speel reso 1680x1050 heb ik maar 20fps ik kan ook niet bij drivers komen bij mac os kan iemand me helpen ?
Snellere laptop kopen....
Wow vreet geheugen, ik weet niet hoeveel erin zit maar 2 gig is geen overbodige luxe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
rofl :')
te triest gelukkig doe ik geen 'serieuze' pvp ook al probeer ik wat items bij elkaar te sparen, echt wat een retards, gewoon voor de meest simpele en meest domme oplossing gekozen 8)7

niet dat het veel is, 400 resilience = 10% minder dmg wooptiefuckingdoo, mijn corr doet nu ~260 minder dmg => das 52 dmg minder per tick _O-

en dat is dan alleen in de hogere tiers arena games waar ik niet eens inzit, ik kom max mensen met 200 resilience tegen met mijn ranking

ach ja als de QQ'ers hier blij mee zijn

[ Voor 15% gewijzigd door Bokkie op 11-07-2007 07:48 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
barfieldmv schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 07:34:
[...]

Snellere laptop kopen....
Wow vreet geheugen, ik weet niet hoeveel erin zit maar 2 gig is geen overbodige luxe.
Wat heeft dat verder met de snelheid van de laptop te maken ? Ik draai WoW in 1920x1200 met zo'n beetje alle eye-candy aan op een laptop van bijna 3 jaar oud (P4-M 1.83Ghz) met een GF6800 Ultra 256MB en het draait als een zonnetje.

Intern geheugen is inderdaad meestal gewoon de bottle-neck. 2GB is dan zeker geen overbodige luxe wil je het lekker vlot kunnen en willen draaien. Dus als er een probleem is met performance, kijk eerst eens naar je geheugen configuratie :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
redfoxert schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 07:44:
[...]

Wat heeft dat verder met de snelheid van de laptop te maken ? Ik draai WoW in 1920x1200 met zo'n beetje alle eye-candy aan op een laptop van bijna 3 jaar oud (P4-M 1.83Ghz) met een GF6800 Ultra 256MB en het draait als een zonnetje.

Intern geheugen is inderdaad meestal gewoon de bottle-neck. 2GB is dan zeker geen overbodige luxe wil je het lekker vlot kunnen en willen draaien. Dus als er een probleem is met performance, kijk eerst eens naar je geheugen configuratie :)
Een GF6800 Ultra 256MB noem ik snel.

Die resillience wijziging is wel fair. Nu heeft iedereen iets aan resilience ipv alleen werkzaam tegen crittende classes.

[ Voor 8% gewijzigd door barfieldmv op 11-07-2007 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 13-06 13:16

ye-roon

knaak

zoooo, net lvl 68 geworden, dat vliegen met insta knopje is toch eigenlijk best wel imba. Veel beter als 4 sec stil staan en dan zo'n lelijke griphon onder je kont vinden. Maja, nog 2 leveltjes en dan klaar met levelen en zoals het er nu uitziet dan ben ik nog niet eens klaar met questen in nagrand als ik 70 ding. Dit gezien het feit dat ik nog niet eens klaar ben in terrokar. Maar dit is niet zo erg, want dit betekend meer geld voor mij :D. En quests grinden op lvl 70 is gewoon lekker, aangezien alles dan redelijk makkelijk gaat :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225843

1 hele goede morgen......kan iemand wat specificaties doorgeven wat er allemaal verandert gaat worden deze patch, kan op deze comp niet naar links toe ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 225843 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 08:34:
1 hele goede morgen......kan iemand wat specificaties doorgeven wat er allemaal verandert gaat worden deze patch, kan op deze comp niet naar links toe ;(
doet je muis-scroll het wel?

scroll dan omhoog.. zo niet, gebruik je muis en schuif die balk rechts van de pagina omhoog.. :|

betreft resilllience.. tja, beetje kansloos dat DoT's nu generft worden.. mogen onze DoT's nu ook critten...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-06 11:19

RaseriaN

So much choices..

BootVluchteling schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 08:44:

scroll dan omhoog.. zo niet, gebruik je muis en schuif die balk rechts van de pagina omhoog.. :|
Beetje rustig he, wij helpen jou ook altijd netjes met je vragen ;)
betreft resilllience.. tja, beetje kansloos dat DoT's nu generft worden.. mogen onze DoT's nu ook critten...?
Ochjeej, de casters krijgen een nerf (waar de melee classes hem vorige keer al kregen (resillience introductie anyone?)) en meteen is het kansloos en meteen is gemeen en boehoe.

Vind het niks anders dan eerlijk, gewoon _1_ stat die de damage verlaagt van DoT's en Crits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Is dat het enige wat er verandert met de patch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Anoniem: 225843 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 08:59:
[...]

Is dat het enige wat er verandert met de patch??
wees blij ;)

alhoewel ik wel vind dat ze sheep enigzins mogen gaan aanpasen daar hebben we niets meer aan in arena's ;) en ja ik weet dat mages niet de enige zijn die last hebben van de pvp trinkets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-06 19:55
RaseriaN schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 15:42:
[...]
Dat is nou net het probleem, ik wil 2 dingen doen maar het kan gewoonweg niet en moet dus een keuze maken met welke talents ik wel/niet pak. Wat ook een probleem is, is dat je niet uit 2 talent tree's het beste kan halen en dus met een halve spec aankomt zetten en dus offers moet brengen op bepaalde punten.
Ben er achter, er is geen probleem meer, ben gewoon NOG een warrior begonnen, deze gaat hoogstwaarschijnlijk wel op lvl 70 verhuizen naar een andere server, een server waar PvP hoog in het vaandel staat. Maar goed, eerst maar weer eens gaan level'en en dan zien we wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cc haalde in mijn imho de lol een beetje uit arena...ik zeg niet dat he ez mode was om iemand met cc uit te schakelen in arena maar cc's zoals sheep waren gewoon te lang...laten we eerlijk zijn.

En rogue's met 2 unbreakable cc's waardoor je als tegenstader geen hol kon doen was een beetje jammer...nu zijn ze een beetje te erg generfed (rogues bedoel ik) in arena maar toch ben ik blij met de nieuwe trinkets ability's....als healer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
RaseriaN schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 08:54:
[...]

Beetje rustig he, wij helpen jou ook altijd netjes met je vragen ;)

[...]

Ochjeej, de casters krijgen een nerf (waar de melee classes hem vorige keer al kregen (resillience introductie anyone?)) en meteen is het kansloos en meteen is gemeen en boehoe.

Vind het niks anders dan eerlijk, gewoon _1_ stat die de damage verlaagt van DoT's en Crits.
dit keer stond het bovenaan de pagina.. }:O

maar melee is generft, maar niet de white damage, maar de crit-kans mijn dots hebben geen crit-kans, maar worden wel generft in dmg-output. melee heeft daar alleen last van als de crit-kans omlaag gehaald wordt door resillience. (of de crit-hoogte, 1 van de 2)

iig, een white damage attack van de warlocks wordt omlaag gehaald, terwijl de crits van melee omlaag gaan..

krom dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Anoniem: 225843 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 09:07:
cc haalde in mijn imho de lol een beetje uit arena...ik zeg niet dat he ez mode was om iemand met cc uit te schakelen in arena maar cc's zoals sheep waren gewoon te lang...laten we eerlijk zijn.

En rogue's met 2 unbreakable cc's waardoor je als tegenstader geen hol kon doen was een beetje jammer...nu zijn ze een beetje te erg generfed (rogues bedoel ik) in arena maar toch ben ik blij met de nieuwe trinkets ability's....als healer!
ben het wel met je eens hoor maar zo erg als dit had nou ook weer niet gehoeven ;) '

gewoon op spelers max 5 sec ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
http://forums.wow-europe....ml?topicId=298896281&sid=

Check wat ze met die schouders hebben gedaan 8)7

Paly ook lvl 70 >:), moet alleen nog even Arcatraz + Black Morass doen en dan van de week Karazhan in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

BootVluchteling schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 09:09:
maar melee is generft, maar niet de white damage, maar de crit-kans mijn dots hebben geen crit-kans, maar worden wel generft in dmg-output. melee heeft daar alleen last van als de crit-kans omlaag gehaald wordt door resillience. (of de crit-hoogte, 1 van de 2)
Volgens mij beide hoor, dus de Crit kans en Crit hoogte.
Maargoed, melee richt zich op Crit omdat de enige manier van burst damage is (dus de reden waarom Dagger Rogues en Arms Warriors het zo goed doen in PvP)
iig, een white damage attack van de warlocks wordt omlaag gehaald, terwijl de crits van melee omlaag gaan..

krom dus
Nee hoor, jouw mainsource van damageoutput word generfed en die van de melee is generfed.

Eerlijk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 20:20
dus weer geen warrior fix voor arena?

meh. ik baal er zo van dat je elk potje 2 warriors tegen je krijgt die met 70+ rage beginnen en clothies zodoende in een paar seconde neerleggen..

zit er nu al in sinds start season 1 :(

ook mag windfury generfd worden van mij: windfury totem weg -> buff weg. nu heeft totems killen gewoon 0,0 nut. shamans knallen die totem er om de 6 seconde neer en weghalen heeft geen nut omdat de buff toch blijft doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-06 18:50
jammer dat ze zo omgaan met die resilience, inderdaad de makkelijkste weg

had gehoopt dat resilience veranderd werd zodat het alle damage een klein beetje zou verlagen als extra op de crit reductie

nu maar hopen dat ze het goed implementeren, dus ook die rogue dot's, bleeding stuff, fire mage dot's, etc. het zou wel lame zijn om alleen warlocks and spriest te nerfen (die hebben er sowiezo wel het meeste last van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
dots hebben al een 120% spelldmg coefficient

400 resilience is 10% dmg reductie
echt 10% op 400 resilience, wat is je lock arena rating en hoeveel spelers kom jij tegen in de arena met 400 resilience :X

10% is peanuts op die rating, als je rond de 1800 rating zit kom je mensen tegen met gemiddeld 200 resilience dat is dus 5% minder damage, wooptiefuckingdoo :')

het is meer een priest nerf dan een warlock nerf, maarja, als de QQ'ers maar blij zijn he :+

[ Voor 11% gewijzigd door Bokkie op 11-07-2007 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

RaseriaN schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 09:13:
Arms Warriors het zo goed doen in PvP
Huh? Wat? Werkelijk? Oh, dan moet ik toch maar eens PvP gaan spelen met mijn arms warrior en het tegendeel bewijzen :P

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Bokkie schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 09:23:
het is meer een priest nerf dan een warlock nerf, maarja, als de QQ'ers maar blij zijn he :+
Waarom denk je dat mijn Mortal Strike op de Q zit?
QQ QQ QQ QQ ;)
Weakling schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 09:28:
[...]

Huh? Wat? Werkelijk? Oh, dan moet ik toch maar eens PvP gaan spelen met mijn arms warrior en het tegendeel bewijzen :P
Speel maar eens een Arena of een BG (waar healers ook healen) en je bent een niet te stoppen sloopkogel. Warriors kunnen ook sterk zijn opzich zelf, maar dat feestje duurt meestal niet erg lang.

Goede gear, goede build en goede skill zijn sowieso vereisten ;)

[ Voor 48% gewijzigd door RaseriaN op 11-07-2007 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:53
Sandor Scheffer schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 09:19:

nu maar hopen dat ze het goed implementeren, dus ook die rogue dot's, bleeding stuff, fire mage dot's, etc. het zou wel lame zijn om alleen warlocks and spriest te nerfen (die hebben er sowiezo wel het meeste last van)
Mage dots... :O

Welke dots? Meeste pvp mages zijn frost spec met een aantal pom pyro liefhebbers erbij. De enige noemenswaardige dot is die van een pyroblast. En als je het over ignite hebt... tjah, je zal eerst moeten critten voordat er een dot komt. Zelfde geld geloof ik voor bleed effect van de warriors.

lijkt me hoogst onwaarschijnlijk dat dat generfed word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203171

Met m’n holy pala doe arena’s samen met een warrior, meestal maar 10 potjes per week. Ik ben 100% pve specced. Op zich doen we het niet onaardig, ik ben dan ook op zich niet ontevreden maar er zijn gevechten waar ik gewoon van baal.
De counterspel van een mage is gewoon te lang, in 10 seconden dat ik niet kan healen ben ik vaak kansloos het haasje. Dat mages uit m’n stun kunnen blinken is 1 ding, maar laat ze dan ook 6 seconden geen damage kunnen doen.
Druids cyclone slaat helemaal nergens op, er is gewoon helemaal niets tegen te doen. Wat het nog erger maakt is dat je de persoon die gecycloned wordt ook niet kan healen. Tegen 2 druids die het spelletje snappen hebben we 0% kans. Het is niet zo dat we te vaak verliezen tegen mages of druids, maar de manier waarop zuigt.
Ik zie warlocks whinen dat er naar de whiners geluisterd wordt, maar geen inhoudelijke argumenten waarom de nerf onterecht is. Vergelijk nou eens wat PVP gear doet voor de damage van een dot-lock en voor de damage van bijv. een rogue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
[...]

Je raakt tegen 300 resillience 10% damage kwijt. Dan mag van mij je dot met 10% extra damage critten. En met de standaard warlock crit change van rond de 10% raak je die ook direct kwijt door resilience. Van mij mogen locks best met 10% bonus damage critten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

wat zijn QQers :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:25

Bezulba

Formerly known as Eendje

met de trinket kom je zo uit cyclone.. en de druid kan ook vrij weinig doen, een beetje healen, een beetje wachten en dan maar hopen dat hij je weer neer krijgt voordat je op 1% even bubbled, full health healed met 1 instant spell en daarna de druid nog eventjes wat meppen verkoopt voordat je bubble weg is..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203171 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:05:
Met m’n holy pala doe arena’s samen met een warrior, meestal maar 10 potjes per week. Ik ben 100% pve specced. Op zich doen we het niet onaardig, ik ben dan ook op zich niet ontevreden maar er zijn gevechten waar ik gewoon van baal.
De counterspel van een mage is gewoon te lang, in 10 seconden dat ik niet kan healen ben ik vaak kansloos het haasje. Dat mages uit m’n stun kunnen blinken is 1 ding, maar laat ze dan ook 6 seconden geen damage kunnen doen.
Druids cyclone slaat helemaal nergens op, er is gewoon helemaal niets tegen te doen. Wat het nog erger maakt is dat je de persoon die gecycloned wordt ook niet kan healen. Tegen 2 druids die het spelletje snappen hebben we 0% kans. Het is niet zo dat we te vaak verliezen tegen mages of druids, maar de manier waarop zuigt.
Ik zie warlocks whinen dat er naar de whiners geluisterd wordt, maar geen inhoudelijke argumenten waarom de nerf onterecht is. Vergelijk nou eens wat PVP gear doet voor de damage van een dot-lock en voor de damage van bijv. een rogue.
Vind je het niet een beetje vreemd dat je met full PVE specc het nog zo goed doet? Als ik met me priest full pve spec het nog geen 10 seconden uit hou (10k hp 250 resil)
Je kan zeggen wat je wil maar top 5 teams op het gebied van 2vs2 3vs3 zijn nog altijd <insert random dps class> plus paly! (meeste dan nog lockers en warriors)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 225843 op 11-07-2007 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 12:57
eendje schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:11:
met de trinket kom je zo uit cyclone.. en de druid kan ook vrij weinig doen, een beetje healen, een beetje wachten en dan maar hopen dat hij je weer neer krijgt voordat je op 1% even bubbled, full health healed met 1 instant spell en daarna de druid nog eventjes wat meppen verkoopt voordat je bubble weg is..
Full health healed met 1 instant spell in een arena? WTB!
Anoniem: 225843 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:17:
[...]

Vind je het niet een beetje vreemd dat je met full PVE specc het nog zo goed doet? Als ik met me priest full pve spec het nog geen 10 seconden uit hou (10k hp 250 resil)
Och, healspec is healspec voor een pala, je hebt maar één echte healtree. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 16-06 17:38

Wiebbe

<none />

Anoniem: 203171 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:05:
En kijk eens wat improved concentration aura doet? ;)

Juist ja, reduced silence tijd by 30%! Dat is al een stuk beter..

sowieso is een pala PVP spec rond de 20/25 punten in protection om survivability te improven, dan ga je helemaal niet meer dood :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Exitium schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:20:
[...]

Full health healed met 1 instant spell in een arena? WTB!

[...]

Och, healspec is healspec voor een pala, je hebt maar één echte healtree. :P
ja weet ik veel wat voor spell het is... te vaak in pvp kom je zo'n klootviool tegen.. mep je tot 1%, bubble, instantheal en dan mag je weer van voor af aan beginnen....

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

holy paladins hebben gelukkig het voordeel dat een holy pve spec ook stiekem nog best goed is in arena's (van wat ik zie/hoor van onze pala's iig)

Dr zijn weinig classes waarmee je dat moet proberen, misschien affliction locks.

[ Voor 10% gewijzigd door Hmzaniac op 11-07-2007 10:23 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-05 20:55
redfoxert schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 07:44:
[...]

Onder OSX op mijn MBP 2GB gebruikt WoW bij mij nooit meer dan 600MB (dit is het totale geheugen verbruik van het systeem wanneer ik speel). Desondanks loopt de game met alle settings op medium niet vloeiend (1440x900). Ik heb een Ati Radeon X1600 128MB. Maar gezien het geheugen gebruik lijkt 2GB me voor WoW geen absolute must. Ik snap niet waar het bij mij aan zou kunnen liggen.

[ Voor 3% gewijzigd door F0kke op 11-07-2007 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188327

priest draagt miss cloth? en een pally plate? >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Ik heb een vriend op WoW, die ook pally is.
In duels wint hij van IEDERE ANDERE CLASS. Hij lijkt echt onoverwinnelijk :|
Pally's zijn echt veel te overpowered qua PvP in mijn ogen!

Maar wat betekend QQer nou :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-06 15:49
F0kke schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:23:
[...]

Onder OSX op mijn MBP 2GB gebruikt WoW bij mij nooit meer dan 600MB (dit is het totale geheugen verbruik van het systeem wanneer ik speel). Desondanks loopt de game met alle settings op medium niet vloeiend (1440x900). Ik heb een Ati Radeon X1600 128MB. Maar gezien het geheugen gebruik lijkt 2GB me voor WoW geen absolute must. Ik snap niet waar het bij mij aan zou kunnen liggen.
X1600 met 128MB is dan ook niet de snelste...

Daar ligt bij jouw laptop echt de bottleneck.

En 2GB onder Windows is wel erg lekker. Die limiteert zn geheugengebruik niet zo als OSX en gebruikt gewoon wat ie kan gebruiken.

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 11-07-2007 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Cryers, jankers, whiners ... QQ twee jankende ogen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
F0kke schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:23:
[...]
Sommige addons zijn echt moordend kwa performance. XPerl hakte de helft van mijn fps eraf. Verder gaat mijn laptop als ik de lader loskoppel naar maximum battery time en dat moest ik ook uit zetten voor een flinke fps boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219317

RMB schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:32:
Ik heb een vriend op WoW, die ook pally is.
In duels wint hij van IEDERE ANDERE CLASS. Hij lijkt echt onoverwinnelijk :|
Pally's zijn echt veel te overpowered qua PvP in mijn ogen!

Maar wat betekend QQer nou :P?
Zodra palli's gesilenced worden zijn ze niks meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188327 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:24:
priest draagt miss cloth? en een pally plate? >.<
maar zijn ook main healers in pve?? en maakt geen hol uit of je nou op plate een pyro krijgt of op cloth!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
ImdaMned schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:04:
[...]

Welke dots? Meeste pvp mages zijn frost spec met een aantal pom pyro liefhebbers erbij. De enige noemenswaardige dot is die van een pyroblast. En als je het over ignite hebt... tjah, je zal eerst moeten critten voordat er een dot komt. Zelfde geld geloof ik voor bleed effect van de warriors.

zeg niet dat de kans groot is dat die dot procced, of dat het vaak voor zal komen, maar ALS het voorkomt moet het dezelfde reductie krijgen als de doorsnee dots (SW:P, corruption, CoA, etc.)
vooral de bleeding dots zijn best sterk, ook die poison van rogues die een dot is doet 'veel' schade

vergeet vooral die ignite (als die zo heet) van fire mages niet, doet best veel schade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219317 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:38:
[...]

geld dat niet ook voor priests?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Sandor Scheffer schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:46:
[...]

zeg niet dat de kans groot is dat die dot procced, of dat het vaak voor zal komen, maar ALS het voorkomt moet het dezelfde reductie krijgen als de doorsnee dots (SW:P, corruption, CoA, etc.)
vooral de bleeding dots zijn best sterk, ook die poison van rogues die een dot is doet 'veel' schade

vergeet vooral die ignite (als die zo heet) van fire mages niet, doet best veel schade
Je zal eerst moeten zorgen dat een fire spell crit *cough*resilience*cough* waardoor die nog een keer generfed word door resilience. Dubbele nerf. En dat klopt ook weer niet : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

ImdaMned schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:50:
Je zal eerst moeten zorgen dat een fire spell crit *cough*resilience*cough* waardoor die nog een keer generfed word door resilience. Dubbele nerf. En dat klopt ook weer niet : P
Hee! Dat hebben Warriors ook met hun Deep Wounds!
Je zal eerst moeten zorgen dat een melee hit crit *cough*resilience*cough* waardoor die nog een keer generfed word door resilence. Dubbele nerf. En dat klopt ook weer niet :P

Fixed smiley

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Maar dan kan ik die pally vriend nog niet aan, want ik heb geen silence aanval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

RMB schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:55:
Maar dan kan ik die pally vriend nog niet aan, want ik heb geen silence aanval?
Pummel, Intimidation Shout, Shield Bash zijn toch leuke dingen om een Heal te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
RaseriaN schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:52:
[...]

Hee! Dat hebben Warriors ook met hun Deep Wounds!
Je zal eerst moeten zorgen dat een melee hit crit *cough*resilience*cough* waardoor die nog een keer generfed word door resilence. Dubbele nerf. En dat klopt ook weer niet :P

Fixed smiley
Ik was je al voor :)
ImdaMned schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:04:
[...]

deep wound, bleed. care. BLOEDEN ZAL JE !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
ImdaMned schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:50:
[...]

Tja dubbele nerfs zijn erg vervelend, vandaar dat locks ook helemaal niet blij zijn (sommigen dan) :)

Waarom?

Tja, het lijkt wel of iedereen al vergeten is dat dot's al generfed zijn in de game mechanics. Ik heb het hier niet over de damage coefficient die reeds omlaag gehaald is. Maar dots hebben een dubbele resistance check. Eerst moet je zorgen dat je dot daadwerkelijk landt, daarna wordt iedere tick van die dot door resistance beinvloed. Een beetje resistance kan de dps van een dotter enorm omlaag halen. Dit is trouwens ook killing in PvE (als je de resistances op mobs/bosses niet wegwerkt, dan kost je dat enorm veel dps, als dotter bijna 2x zoveel als nuker).

Het is jammer dat zoveel mensen een mening hebben (is natuurlijk hun goed recht) maar aan de andere kant zo weinig van de game-mechanics begrijpen.

Zelf zal ik amper wat van deze nerf merken. Speel niet zo hoog en ben een felguard (niet afhankelijk van crits, en doe meer dan alleen dotten) nubcake. Voor wie is deze nerf echt killing?:
- affliction locks, met een hoge rating, schat in boven de 2000, in een 5 man team
- shadow priests, met een hoge rating

Maar alle nadelen hebben z'n voordelen :) Omdat affliction locks het zwaar te verduren krijgen. En Blizz dat wel zal merken inzien. Is het niet heel onwaarschijnlijk dat locks weer wat terug krijgen in een volgende patch. Een soort escape spell (op basis van het horror effect, zelfde als de onlangs aangepaste DC) is niet zo heel moeilijk voor te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

You failed to detect sarcasm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:59:
[...]

Pummel, Intimidation Shout, Shield Bash zijn toch leuke dingen om een Heal te stoppen.
Vaak pummel gebruikt in de arena , maar heb het idee dat dat niet werkt bij een pala ... misschien ook niet bij anderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
eendje schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:21:
[...]

ja weet ik veel wat voor spell het is... te vaak in pvp kom je zo'n klootviool tegen.. mep je tot 1%, bubble, instantheal en dan mag je weer van voor af aan beginnen....
Enige spell die dat kan is Lay on Hands.

"Heals a friendly target for an amount equal to the Paladin's maximum health and restores 900 of their mana. Drains all of the Paladin's remaining mana when used."

Ofwel, die healt je instant inderdaad, maar je hebt dan maar 900 mana over. Er zit ook een 60 min cooldown (40 met talents) op, dus niet bruikbaar in arena. Het is dan ook met name bedoeld als lifesaver in PvE.

Enige andere optie, en waarschijnlijk degene die jij ziet, is Divine Favor (100% kans dat je volgende heal crit, 2 min cooldown) gevolgd door Holy Light. Die healt je alleen niet tot full health. In full healing gear heb ik 7.4k health en crit HL voor iets meer dan 6k. In DPS gear ligt dat nog een stuk lager.
Anoniem: 219317 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:38:
[...]

Silence, zoals de priest silence nog wel, daar kunnen we uitkomen door onze bubble. Echte killer is counterspell bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exitium schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:09:
[...]

"Heals a friendly target for an amount equal to the Paladin's maximum health and restores 900 of their mana. Drains all of the Paladin's remaining mana when used."

Ofwel, die healt je instant inderdaad, maar je hebt dan maar 900 mana over. Er zit ook een 60 min cooldown (40 met talents) op, dus niet bruikbaar in arena. Het is dan ook met name bedoeld als lifesaver in PvE.

Enige andere optie, en waarschijnlijk degene die jij ziet, is Divine Favor (100% kans dat je volgende heal crit, 2 min cooldown) gevolgd door Holy Light. Die healt je alleen niet tot full health. In full healing gear heb ik 7.4k health en crit HL voor iets meer dan 6k. In DPS gear ligt dat nog een stuk lager.

[...]

Silence, zoals de priest silence nog wel, daar kunnen we uitkomen door onze bubble. Echte killer is counterspell bijvoorbeeld.
Warlock deed gister een silence op een pala in me team , duel was gelijk over :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Trinkets helpen je 1 maal, daarna zit je met de cooldown of mis ik hier iets?

In de arena werkt lay on hands niet, en daarbuiten kunnen de meeste pala’s hem 1 maal per uur gebruiken. Er zijn meer classes die een met een pve spec het goed kunnen doen in de arena, ik kan me voorstellen dat een holy priest daar niet bij hoort. Locks, hunters, druids en mages hebben hier ook niet te klagen. Tuurlijk doen ze het beter met een full PVP spec, maar dat geld ook voor een paladin
Zoals ik al aangaf ben ik niet ontervreden. Jammer dat Bliss je geen beschikking geeft over 2 specs waartussen je kan schakelen, een beetje als Benediction destijds ;)
En Duurin, die pala’s in de topteams hebben ook echt geen full PVE spec. Mijn post is ook niet bedoeld om aan te geven dat pala’s te zwak zijn, maar dat sommige abilities naar mijn mening niet kloppen. Ik vind het niet erg om te verliezen maar de manier waarop is soms zo waardeloos. Iedere combinatie van 2 spelers heeft waarschijnlijk wel een combinatie van tegenstanders waartegen je kansloos bent. Als je die dan 4 keer na elkaar tegenkomt wordt het vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 219317 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:14:
[...]

Warlock deed gister een silence op een pala in me team , duel was gelijk over :/
spellock O+

en nog steeds pally's die cleanse gebruiken op UA _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Anoniem: 219317 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:14:
[...]

Klopt, spell lock, lockt alle spells uit een bepaalde school. Zelfde doen ook counterspell en kick bijvoorbeeld. Silence (priest-versie) lockt niet één school maar alles, en daar kunnen we uitkomen door te bubblen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sandor, het over de dot nerfs gaat over PVP en resiliance. PVP gear heeft geen resistance tegen magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
RaseriaN schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:05:
[...]

You failed to detect sarcasm ;)
but but ... crap :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203171 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:16:
Trinkets helpen je 1 maal, daarna zit je met de cooldown of mis ik hier iets?

In de arena werkt lay on hands niet, en daarbuiten kunnen de meeste pala’s hem 1 maal per uur gebruiken. Er zijn meer classes die een met een pve spec het goed kunnen doen in de arena, ik kan me voorstellen dat een holy priest daar niet bij hoort. Locks, hunters, druids en mages hebben hier ook niet te klagen. Tuurlijk doen ze het beter met een full PVP spec, maar dat geld ook voor een paladin
Zoals ik al aangaf ben ik niet ontervreden. Jammer dat Bliss je geen beschikking geeft over 2 specs waartussen je kan schakelen, een beetje als Benediction destijds ;)
En Duurin, die pala’s in de topteams hebben ook echt geen full PVE spec. Mijn post is ook niet bedoeld om aan te geven dat pala’s te zwak zijn, maar dat sommige abilities naar mijn mening niet kloppen. Ik vind het niet erg om te verliezen maar de manier waarop is soms zo waardeloos. Iedere combinatie van 2 spelers heeft waarschijnlijk wel een combinatie van tegenstanders waartegen je kansloos bent. Als je die dan 4 keer na elkaar tegenkomt wordt het vervelend.
Heb je uiteraard gelijk in en heb het zelf niet over de top teams hoor :) zit zelf ook maar op 1900-2100 dus top team heb ik niks te zoeken....maar elke keer als ik een paly/warrior tegen kom hoe slechts ze ook zijn is er altijd een grote kans dat ik (wat ik ook doe lees daarbij mc/mdrain/massdispel op goed moment) gewoon dood word gecrit door die ontzettend easy to get wtfpwnage bs weapons en dat die paly ontspanne out of mana drain LoS loopt waardoor ik mezelf alleen maar tegen ms aan het healen/shielden ben en mijn partner zichzelf de pest pokke pleuris nuked op een paly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Exitium schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:09:
[...]

[...]

devine favor+holy light doet vaak bij mij 5+K heal. en dat is met +772 healing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208852

Exitium schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:09: Silence, zoals de priest silence nog wel, daar kunnen we uitkomen door onze bubble. Echte killer is counterspell bijvoorbeeld.
Haha heb daar laatst zo veel mee gelachen, zo'n pala met pvp aan zat te kloten bij summoning stone in hellfire (we gingen net heroic ramparts doen) dus ik wou summonen en klikte bijna op die pala steeds. Op een gegeven moment begon ie men mage maatje te /chicken 'en.. een andere alli had net duel gedaan ofzo dus die pala wil gaan healen, mage doet counterspell. En je ziet die pala omdraaien en een domme grijns op zen gezicht hebben van.. oh shit..! Dus je ziet hem weg rennen, bam, icebolt crits van 3k op je dak en toen piepte ie wel anders :P Maat snel in dichtstbijzijnde instance gerent en heb er nog lang over kunnen nalachen.

Ook leuk van die mensen met pvp aan, en je dan gaan /spit 'en en /chicken 'en. Dan doe ik simpelweg 3 x sap achter elkaar (Gaat pvp niet van aan) en dan piept ie wel anders meestal :P Zo heb ik ook een keer een groep 15 minuten tegen gehouden met het enteren van een instance, elke keer als ie wou summonen, sap.. elke keer als ie probeerde te mounten, sap. Echt te humoristisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
BootVluchteling schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:47:
[...]

devine favor+holy light doet vaak bij mij 5+K heal. en dat is met +772 healing..
Ik zit unbuffed op 1767. (heb me veel gericht op mp5, 135 in combat en iets meer dan 18% crit unbuffed) Komt vergeleken met jou neer op iets meer dan 700 extra healing, dus dat klopt wel. Zit op 6.2k gemiddeld ofzo schat ik, met BoL ga ik ruim over de 7k.
Anoniem: 208852 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:54:
Ook leuk van die mensen met pvp aan, en je dan gaan /spit 'en en /chicken 'en. Dan doe ik simpelweg 3 x sap achter elkaar (Gaat pvp niet van aan) en dan piept ie wel anders meestal :P Zo heb ik ook een keer een groep 15 minuten tegen gehouden met het enteren van een instance, elke keer als ie wou summonen, sap.. elke keer als ie probeerde te mounten, sap. Echt te humoristisch.
Er zijn hordies die dat overal doen, ook als die ally niets doet behalve met PvP aan lopen. Zou ook generfed moeten worden IMO, dat PvP wel aan gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:00

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Exitium schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:00:
[...]

Ik zit unbuffed op 1767. (heb me veel gericht op mp5, 135 in combat en iets meer dan 18% crit unbuffed) Komt vergeleken met jou neer op iets meer dan 700 extra healing, dus dat klopt wel. Zit op 6.2k gemiddeld ofzo schat ik, met BoL ga ik ruim over de 7k.
Warlock + imp felarmor (+26% healing) + trinkets (+408 & +350 healing) + Kael buff (5% meer healing) + PI (+20% meer healing) + 1900 base +healing + BoL + Amplify Magic = 15k critheal :P
Zonder dat alles,alleen trinkets en een lock met bol kom ik op ongeveer 11k uit.

Maar normaal is het inderdaad wel zo'n 7.5k HL crit / 5k normal en 1.9k FoL met 2.8k crits dat is met rond de 2000 +healing.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Kees schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:27:
[...]
Warlock + imp felarmor (+26% healing) + trinkets (+408 & +350 healing) + Kael buff (5% meer healing) + PI (+20% meer healing) + 1900 base +healing + BoL + Amplify Magic = 15k critheal :P
Zonder dat alles,alleen trinkets en een lock met bol kom ik op ongeveer 11k uit.

Maar normaal is het inderdaad wel zo'n 7.5k HL crit / 5k normal en 1.9k FoL met 2.8k crits dat is met rond de 2000 +healing.
Gief link naar je profile. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:58
Bokkie schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 09:23:
dots hebben al een 120% spelldmg coefficient
Dit klopt niet volledig

Corruption is op dit moment 93% (pre talents) was pre tbc 120%
Curse of Agony is op dit moment 120% (pre talents) was pre tbc 160%

Deze waren tussen de laatste wow patch en de start van TBC 120% voor corruption en 160% voor CoA echter dit werd generfed doordat DoT damage in PVP niet goed te verlagen was, zonder ress gear the stacken.

Nu krijgen warlocks dus een nerf over een nerf waarbij de eerder uitgevoerde nerf bedoeld was om de 2de nerf overbodig te maken. Nu vind ik het allemaal wel leuk en aardig wat blizz doet, echter het lijkt me dan dus niet meer dan normaal dat nu de damage van DoT's wel te verlagen is door gear locks en ik denk SP's hun oude "pre nerf" coefficients terug krijgen. (wat blizz uiteraard vast niet gaan doen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Dennism schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:51:
[...]

Dit klopt niet volledig

Corruption is op dit moment 93% (pre talents) was pre tbc 120%
Curse of Agony is op dit moment 120% (pre talents) was pre tbc 160%

Deze waren tussen de laatste wow patch en de start van TBC 120% voor corruption en 160% voor CoA echter dit werd generfed doordat DoT damage in PVP niet goed te verlagen was, zonder ress gear the stacken.

Nu krijgen warlocks dus een nerf over een nerf waarbij de eerder uitgevoerde nerf bedoeld was om de 2de nerf overbodig te maken. Nu vind ik het allemaal wel leuk en aardig wat blizz doet, echter het lijkt me dan dus niet meer dan normaal dat nu de damage van DoT's wel te verlagen is door gear locks en ik denk SP's hun oude "pre nerf" coefficients terug krijgen. (wat blizz uiteraard vast niet gaan doen :r
Waaruit blijkt dat blizz de 1e nerf niet genoeg vond en er nu een 2e nerf achteraan gooit. Kan ook betekenen dat de 2e nerf teveel is en dat daarna de coefficient word aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
Anoniem: 203171 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:26:
Sandor, het over de dot nerfs gaat over PVP en resiliance. PVP gear heeft geen resistance tegen magic.
als je heel smal tegen 'pvp gear' aankijkt, dan klopt het, maar nog steeds geen argument

het is heel makkelijk om een shadow setje (of een paar items) mee te nemen, 100 resistance is super makkelijk te halen, je hoeft je daar nog geneens echt voor te gimpen, (als die resistance niet gecounterd wordt door penetration) heb je het al over ongeveer 20% miss voor de dot als geheel en 20% mitigation per tick, is toch al een dip van 35% in de dps

als het hebt over dots dan gaat het vaak over shadow: mark of the wild? die priest shadow res buff? pally shadow res buff?

het gaat hier dus wel degelijk om een 'dubbele' nerf, denk dat locks hem wel kunnen hebben, daar niet van, toch de argumenten om hem te rechtvaardigen en/of te verdedigen dat het niet voor een bepaald soort dot's zou moeten gaan, die kloppen gewoon niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Laatst online: 16-06 17:10
Je kan nu niet meer in de arena's je niet-weapons gear swappen. dus het is uiteindelijk veelal nog een buff ook voor spriests iig. Liever 10% minder dmg doen op de DoT, dan een tegenstander met 200 SR *shrug*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Sandor Scheffer schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 13:16:
[...]

als je heel smal tegen 'pvp gear' aankijkt, dan klopt het, maar nog steeds geen argument

het is heel makkelijk om een shadow setje (of een paar items) mee te nemen, 100 resistance is super makkelijk te halen, je hoeft je daar nog geneens echt voor te gimpen, (als die resistance niet gecounterd wordt door penetration) heb je het al over ongeveer 20% miss voor de dot als geheel en 20% mitigation per tick, is toch al een dip van 35% in de dps

als het hebt over dots dan gaat het vaak over shadow: mark of the wild? die priest shadow res buff? pally shadow res buff?
20 spell penetration op je cloak en je ramt al door die 100 shadow res heen
in arena's kan je straks ook geen gear meer wisselen dus dat boeit ook voor geen meter

en tja, sta je tegenover een lock in de arena, bam, 7k soulfrire crit op je bek (destruction pwnage) omdat je je resilience gear had omgewisseld voor shadow res omdat de lock je anders pewpew'ed :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Bokkie schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 13:49:
[...]

20 spell penetration op je cloak en je ramt al door die 100 shadow res heen
100 - 20 is nog steeds 80 hoor en geen 0 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-06 14:07
Lol al dat gezeur over locks. Doen jullie nu te weinig dmg? Hebben jullie 't zo moeilijk in PvP? Volgens mij zijn jullie een van de weinig classes die echt geen grote klachten zouden moeten hebben.

Edit: nofi verder maar ik zie locks vrijwel standaard meer dps doen dan mages/hunters/rogues en in PvP hebben ze 't tegen veel classes ook prima voor mekaar.

[ Voor 29% gewijzigd door porn* op 11-07-2007 14:42 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
cls schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:12:
[...]

100 - 20 is nog steeds 80 hoor en geen 0 :+
dat klopt, maar 80 resistance stelt geen fuck voor, die 20 spell penetration zorgt ervoor dat dat beetje resist wat je aantrekt al weer practisch nutteloos gemaakt wordt in de spellhit formule waardoor je er dus practisch gewoon doorheen ramt, door alleen een cheapass enchantje op je cloak te knallen, waar een ander zich op minimaal 2 a 3 items zal moeten gimpen om die 100 res te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201402

@ imdamned

http://theinnercircle.nl/...ollimmie&server=Trollbane

why die epic dr00d staff ?? :))

voor de rest heb je nice gear :P

kheb zelf ook een mage zijn net met de guild bij the curator beland, maar moeten nog ff wat gear verzamelen want komen dps te kort.

die bracers van jou doek een moord voor :P ben al weken bezig die pattern aant farmen maar wil nie lukken en trade chan spammen voor iemand die patern kent is nog minder succesvol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Anoniem: 201402 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 15:04:
@ imdamned

http://theinnercircle.nl/...ollimmie&server=Trollbane

why die epic dr00d staff ?? :))

voor de rest heb je nice gear :P

kheb zelf ook een mage zijn net met de guild bij the curator beland, maar moeten nog ff wat gear verzamelen want komen dps te kort.

die bracers van jou doek een moord voor :P ben al weken bezig die pattern aant farmen maar wil nie lukken en trade chan spammen voor iemand die patern kent is nog minder succesvol :P
Die dr00d staff is voor e-peen. Male trolls zijn dusdanig lelijk dat ze compensatie nodig hebben : P

recipe van de bracers kan je niet farmen, is een world drop. AH / vrienden ftw !

@ forum

ja, ik heb vrienden, fu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
porn* schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:41:
Lol al dat gezeur over locks. Doen jullie nu te weinig dmg? Hebben jullie 't zo moeilijk in PvP? Volgens mij zijn jullie een van de weinig classes die echt geen grote klachten zouden moeten hebben.

Edit: nofi verder maar ik zie locks vrijwel standaard meer dps doen dan mages/hunters/rogues en in PvP hebben ze 't tegen veel classes ook prima voor mekaar.
Gaat het ook niet om :) Ik zeg zelf dat we (de meeste locks althans) het wel kunnen hebben.

Wat ik jammer vind is al die posts met opmerking als: '20 spellpenetration en je blast er doorheen', zaken over dubele nerfs die niet kloppen. Als de discussie gaat over of locks en spriest te sterk zijn en dat ze een nerf moeten krijgen, tja das een andere insteek.

Wat ik jammer vind is dat Blizz vaak het probleem niet oplost maar aan symptoombestreiding doet. En het liefst de symptoombestreiding waar veel voorstanders en weinig tegenstanders voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201402

ImdaMned schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 15:10:
[...]

Die dr00d staff is voor e-peen. Male trolls zijn dusdanig lelijk dat ze compensatie nodig hebben : P

recipe van de bracers kan je niet farmen, is een world drop. AH / vrienden ftw !

@ forum

eheheh is wel nice die staff xD

dat verklaar dus al dat harde zwoegen voor niets, word maar weer trade chan spammen want AH staat ut k*t ding ook nie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:56

TiMMieJ

PSN: Orixez

ImdaMned schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 15:10:
[...]
@ forum

SS or it never happened !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Sandor Scheffer schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 15:18:
[...]

Gaat het ook niet om :) Ik zeg zelf dat we (de meeste locks althans) het wel kunnen hebben.

Wat ik jammer vind is al die posts met opmerking als: '20 spellpenetration en je blast er doorheen', zaken over dubele nerfs die niet kloppen. Als de discussie gaat over of locks en spriest te sterk zijn en dat ze een nerf moeten krijgen, tja das een andere insteek.

Wat ik jammer vind is dat Blizz vaak het probleem niet oplost maar aan symptoombestreiding doet. En het liefst de symptoombestreiding waar veel voorstanders en weinig tegenstanders voor zijn.
geen enkel arena speler die zichzelf serieus neemt gaat zichzelf gimpen voor shadow res of wat voor res dan ook, juist omdat die 20 spell penetration al zoveel doet verhoudingsgewijs, ten koste van teveel andere stats

deze 'aanpassing' is niet eens symptoonbestrijding te noemen, als het al een naam mag hebben is het een shadowpriest nerf, het is gewoon een placebo voor alle QQ'ers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

DING 58!!!! OUTLAND!!!! :D:D

Na een lange oer oer oer saaie weg van 50 naar 58, eindelijk naar de outland! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Bokkie schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 15:29:
[...]

geen enkel arena speler die zichzelf serieus neemt gaat zichzelf gimpen voor shadow res of wat voor res dan ook, juist omdat die 20 spell penetration al zoveel doet verhoudingsgewijs, ten koste van teveel andere stats

deze 'aanpassing' is niet eens symptoonbestrijding te noemen, als het al een naam mag hebben is het een shadowpriest nerf, het is gewoon een placebo voor alle QQ'ers
20 spellpenetration doet helemaal niks. En op de Amerikaanse fora wordt er al steen en been geklaagd over SP's en locks die compleet nutteloos worden gemaakt door mensen met 250+ SR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

locks hebben het recht niet om te klagen...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bosmonster schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 16:08:
[...]

20 spellpenetration doet helemaal niks. En op de Amerikaanse fora wordt er al steen en been geklaagd over SP's en locks die compleet nutteloos worden gemaakt door mensen met 250+ SR.
Dus word je met 250+ shadow resistance in elkaar gemept door mages / destro locks / rogues / elemental shammies / warriors / hunters / paladins omdat je resilience / hp / dps te kort komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Laatst online: 04-06 12:24
ik vraag me wat af..
zitten jullie echt helemaal uit te rekenen en zo wat voor damage je doet of geblocked wordt?
en ben je niet bang dat je dan een beetje doorslaat?
even voor de duidelijkheid, ik bedoel hier niks verkeerds mee maar ik vraag het me echt gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ImdaMned schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 16:16:
[...]

Dus word je met 250+ shadow resistance in elkaar gemept door mages / destro locks / rogues / elemental shammies / warriors / hunters / paladins omdat je resilience / hp / dps te kort komt?
Ik baseer me op de US forums, voor meer info wil ik je daarnaar toe verwijzen, want ik ben het op de EU realsm nog nauwelijks tegengekomen. Op US realms schijnt het iig hot te zijn.

http://forums.worldofwarc...l?topicId=174681833&sid=1

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 11-07-2007 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Geen Gz voor mij in dit hevig vuur :( ??? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 22:47

William/Ax3

We are Starstuff

RMB schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 16:24:
Geen Gz voor mij in dit hevig vuur :( ??? :D
Ja hoor Schat O+ GZ dan *O*.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
eendje schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 16:15:
locks hebben het recht niet om te klagen...
natuurlijk niet, wij spelen immers geen WoW, we merken niks van nerfs of buffs of wat dan ook, wij benaderen wel alles rationeel

oh ja, we hebben een i-win knop, geen enkele lock heeft enige skillz, en we zijn sowiezo OP'ed

ik hoop dat de '...' waren om aan te geven wat je nu wel echt bedoelde :9

sorry, beetje flauwe reactie, maar bij zo'n 'kort door de bocht' statement krijg je dat wel een beetje ;)

laten we de inmiddels zinloze discussie afsluiten met een 'compromis':
- de nerf is 'terecht' c.q. locks kunnen hem hebben
- de redenatie daarnaartoe is als dubieus te bestempelen
- een discussie over OP'erdnezz is zinloos :)
- Blizz zijn bange poeperds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-06 20:46
Komop, met clos heb je een iwin button gekregen tegen locks die niet destro specced zijn, dus ik snap niet waar al het gezeik over locks vandaan komt, als ik ez mode had gewild had ik wil een rogue gekozen ;)

Eerlijk gezegd vind ik het grooste probleem dat mn pve nut (minder dps/slechtere cc) verminderd wordt omdat 12 jarige pvp-ertjes de tijd die ze niet in de BG doorbrengen lijken vol te maken door op de fora nerf posts te spammen..

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.