Ja, op die manier. Maar je kan toch moeilijk zeggen dat als jij 1000 healing doet dat je vervolgens iedereen ook gelijk 150 healing doet? Je zal nl niet constant aan het healen zijn, en zelfs je sw:d zal je vrij snel teruggehealed hebben en kan je dus niet 100% van de tijd voor healing aggro in beschouwing nemen.Helox-in-a-box schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 16:54:
[...]
omdat je SWD in je rotatie gaat gebruiken ja met VE aan, das dus al 15% extra aggro voor jezelf. Als je top dps wilt doen dan moet je gewoon SWD in je rotatie houden. Gebruik zelf op bosses geen VE meer vanwege de aggro, alleen op Nightbane bv gebruik ik het en dan doe ik geen MB/SWD rotatie meer om aggro laag te houden.
Mijn rotatie: VT, SWP, MF, MF, SWD, MB, renew VT, MF, MF, SWD, MB... etc
http://www.thottbot.com/s15286
Ik doe 1k dmg, 15% = 150 healing voor iedereen, das dus 1150 aggro zonder zelfs andere teamleden te hebben gehealed. Volgens mij heeft VE healing geen "last" van 50% aggro zoals bij andere healing spells.
Ik weet wel dat onze shadow priest idd op gruul begint zonder ve en met alleen mind flay, en dan vanaf 90% is het ve erop en helemaal los gaan met mb/sw:d
Ik heb een WOS-post!