Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Luccus in "Het grote spoorwegentopic deel 16"zwahiel schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 12:54:
[...]
Waar is Mat heen dan? Of issie helemaal vamos nu?
Luccus in "Het grote spoorwegentopic deel 16"
[ Voor 5% gewijzigd door Luke! op 29-12-2007 14:09 ]
't Is maar een roetsjVIRM hoor. Waar is de tijd dat in Groningen stelselmatig ICM door 't juk heenreed?Anoniem: 9449 schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 13:27:
Jongens, er is een ongeluk gebeurd en jullie praten maar door over die GTW's!
Slordig inparkeren... waar zit dat stootblok dan? Op de muur ofzo en dus muur is kreukelzone 
Zo heb ik vroeger eens in Enschede een trein op het perron zien uitkomen, die kwam omhoog
Zo heb ik vroeger eens in Enschede een trein op het perron zien uitkomen, die kwam omhoog

Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?
tsss, en dan dat bordje niet instappen op de eerste foto!Anoniem: 9449 schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 13:27:
Jongens, er is een ongeluk gebeurd en jullie praten maar door over die GTW's!
Pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gelukkig heeft de NS zoveel IRM, dit kunnen ze wel hebben. Vraag me trouwens af hoe je dit voor elkaar hebt, te laat (te voorzichtig) remmen zeker?
Even kijken wel stel dat was (op Somda)
Beetje slordig...
Overigens is het mij de afgelopen 2 weken al 2 keer gebeurd dat de laatste bak van de trein op station Delft doodleuk niet langs het perron staat, hoe die lompe machinisten dat nou weer voor elkaar krijgen...
Overigens is het mij de afgelopen 2 weken al 2 keer gebeurd dat de laatste bak van de trein op station Delft doodleuk niet langs het perron staat, hoe die lompe machinisten dat nou weer voor elkaar krijgen...
Ach, in Haarlem vermaken ze zich toch wel denk
Vierkante wielen weer rond maken en icmmetjes ombouwenCarpento schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 22:18:
Ach, in Haarlem vermaken ze zich toch wel denk
"Mekker, blaat"
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell
Dit topic is gesloten.
Let op:
Bij deze een verzoek om kinderachtige woordspelingen achterwege te laten.
Bij deze een verzoek om kinderachtige woordspelingen achterwege te laten.