<off-topic> De kwaliteit van de inhoudelijke reacties in dit forum is m.i. belabbert, aangezien je mag verwachten dat tweakers.net primair om techniek gaat. De startpost en die daarna worden genegeerd of nauwelijks gelezen. </off-topic>
Met "RM-159, product:0037158, simlock-vrije "made in Finland"-type" refereerde ik naar MIJN versie van de N95, om duidelijk te maken dat deze update wellicht (!) niet op andere versies is te installeren.
Installatie wilde bij mij alleen lukken wanneer ik de N95 "rechtstreeks" op een USB-poort op het mobo (zonder tussenliggende USB-hub dus) aansloot.
Na installatie staan de instellingen (zoals de theme) helaas wel weer op factory-default. Het restoren via "Nokia Content Copier" ging daarna prima, waarmee alle instellingen gelukkig weer als vanouds waren. Ook het synchroniseren (lees: agenda en bookmarks opnieuw vullen in de N95) ging prima trouwens.
Bij Menu->Instrumenten->GPS-ggvns heb je nu een nieuwe optie: "Instell. positiebepaling". Daarin kan je volgende "methoden" kiezen: Bluetooth GPS, Assisted GPS, Integrated GPS, Op basis van netwrk.
Laat nu het verdere giswerk maar beginnen over wat de changes van deze firmware update precies zijn.

Hierover zijn op internet genoeg speculaties te vinden.
[
Voor 4% gewijzigd door
TweakMij op 06-07-2007 16:52
]