Nokia N95 Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 22 Laatste
Acties:
  • 42.349 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En zoals je kon lezen...GEVAARLIJK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hekkoe
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-04-2010
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 17:22:
Heeft iemand VoIP bellen via de SIP server van XS4ALL aan de praat na de laatste firmware upgrade. Voordien werkte dit bij mij. Ik krijg het niet meer aan de praat. Wie o wie?
jep bij mij werkt het, via xs4all, na de laatste update (daarvoor niet geprobeerd).
heb settings uit deel 3 van dit topic gebruikt:

Profiel naam = Xs4all
Dienstprofiel = IETF
Toegangspunt = mijn Wifi
Openb. gebr.naam = sip:08787xxxxx@sip.xs4all.nl
Compressie = Nee
Registratie = Wanneer nodig
Beveiliging = Nee

Proxy server
Proxy server adres = sip:sip.xs4all.nl
Beveiligingsdomein = sip.xs4all.nl
Gebruikersnaam = 08787xxxxx
Wachtwoord = xxxxx
Vrije routing = yes
Overdrachtstype = UDP
Poort = 5060

Registrar server
Registrarserveradres = sip:sip.xs4all.nl
Wachtwoord = xxxxx
Vrije routing = yes
Overdrachtstype = UDP
Poort = 5060

alleen het beveilingsdomein van de proxy server moest ik anders noemen, daar zeurde hij over tijdens het configgen.

wat gaat er mis bij jou?

[ Voor 14% gewijzigd door hekkoe op 12-07-2007 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 16:14
Nu ik die vragen over sip zie, schiet me ineens het volgende te binnen, daar liep ik al mee rond voordat ik die N95 had, ik heb wel gezocht maar zonder het gewenste resultaat, misschien dat iemand het weet:

Kan ik die N95 zo instellen dat ik bijvoorbeeld voor 06 nummers gewoon mijn vodafone abbo gebruik & als ik dan nummers in NL moet bellen dat ik dan via een bijvoorbeeld VOIPbuster account bel.

Dit moet dan alleen zo gaan wanneer ik verbinding heb met Wifi.

Ik hoop dat dit kan en dat iemand me uit kan leggen hoe dit werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-10 20:07
Zo Nokia Maps, v1.1 wk25 b05 weer terug gezet en nu heb ik al mijn Categorien weer terug
Het werkt weer naar behoren 8)

Heeft Mau_Maus toch gelijk, hee bedankt man _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door Albert020 op 12-07-2007 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tadaaaaaaaa: http://justamp.blogspot.c...5-in-black-live-pics.html

Nep dus: http://www.allaboutsymbia...N95_First_Impressions.php

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2007 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hekkoe schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 17:29:
[...]

jep bij mij werkt het, via xs4all, na de laatste update (daarvoor niet geprobeerd).
heb settings uit deel 3 van dit topic gebruikt:

Profiel naam = Xs4all
Dienstprofiel = IETF
Toegangspunt = mijn Wifi
Openb. gebr.naam = sip:08787xxxxx@sip.xs4all.nl
Compressie = Nee
Registratie = Wanneer nodig
Beveiliging = Nee

Proxy server
Proxy server adres = sip:sip.xs4all.nl
Wachtwoord = xxxxx
Vrije routing = yes
Overdrachtstype = UDP
Poort = 5060

Registrar server
Registrarserveradres = sip:sip.xs4all.nl
Wachtwoord = xxxxx
Vrije routing = yes
Overdrachtstype = UDP
Poort = 5060

alleen het beveilingsdomein van de proxy server moest ik anders noemen, daar zeurde hij over tijdens het configgen.

wat gaat er mis bij jou?
Met jouw hulp heb ik het aan de praat *O* Waarvoor bijzonder veel dank
d:)b

Ik had consequent sip: voor sip.xs4all.nl vergeten omdat ik dacht dat de telefoon dat erbij zette.
Het werkt weer. Lekker zo een forum waar mensen elkaar proberen te helpen. Ik ben er erg blij mee en volg alle postings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 17:25:
weet iemand of ze bij een NSP direct het speakertje boven in aan de voorkant kunnen vervangen? Want de mijne klint namelijk heel schel, al die oplossing geprobeert met het naaldje. Was even weg maar lijkt nu steeds erger te worden!
Ik had hetzelfde probleem. Heb het toestel naar Vodafone teruggebracht. Maar omdat ik via internet had gekocht kreeg ik geen nieuwe mee. Het toestel is ter reparatie opgestuurd naar Dynafix en na 2,5 week had ik hem weer terug. Nu kan ik er ook mee telefoneren, wow. Een prettige bijkomstigheid is dat de gehele voorkant (display) vervangen is, dus geen Vodafone embleem op de voorkant. Ook het Vodafone rode welkomscherm is verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Ik blijf het een lelijk ding vinden, en dan ook nog geen GPS
Er komt een Sandisk 8GB uit, deze zit ik er dan wel in 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Toevallig al iemand in Engeland aan het navigeren geweest wet z'n Nokia in combinatie met Nokia Maps?
Volgens de plaatjes in het tweede linkje wordt dit een vrij gevaarlijke aangelegenheid omdat Nokia Maps je op een rotonde gewoon links-om stuurt _O_

Lokatie is nét onder londen op dit kaartje

Vraag het me gewoon even af want het lijkt me niet dat ik in de UK erg veel indruk maak als ik zeg dat het volgens Nokia / Navtech zó moet ....

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 21:25:
Ik probeer al een paar dagen het voorelkaar te krijgen dat ik vanaf mijn telefoon door mijn mappen kan bladeren op mijn pc. Ik draai Vista als OS. Ik heb alles in het netwerkcentrum ingeschakeld om het delen toe te staan.

Wat me nu wel lukt is via de galerij naar eigen netwerk te gaan, dan kan ik wel alle media vinden op mijn pc maar niet de sys bestanden bijvoorbeeld. Ik zou graag willen dat ik door alle mappen kan bladeren op mijn pc. Is er iemand die weet of dat mogelijk is?
Hoe stel je een netwerk in? Ik kan bij de wizard geen naam voor het netwerk kiezen en bij de galerij blijft ie zoeken maar komen en geen bestanden te staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-10 08:25
Ik zou nog even laten weten hoe de kwaliteit van mijn nieuw aangeschafte Nokia backcover + accudeksel is. Helemaal 100% top _/-\o_ _/-\o_ Ik had bij www.mobiltec24.de de "warm graphite" backcover + accudeksel gekocht voor totaal eur 35,91. De kleur is zoveel mooier dan mijn plum-versie. Aangezien de backcover nieuw is en dus de stickertjes aan binnen/zijkant backcover "vers zijn", sluit ie prachtig strak aan over de zijkant van de telefoon. Een aanrader ! d:)b

Btw De cover komt helemaal compleet, dus met geheugenkaart-pieletje enz.

Overigens is deze backcover wel gladder dan de originele plum die er op zat. Die heeft toch een rubberachtige feel. Maar is totaal niet storend, gewoon een verschil tussen beide covers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-10 09:40
dafmay schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 18:51:
Ik zou nog even laten weten hoe de kwaliteit van mijn nieuw aangeschafte Nokia backcover + accudeksel is. Helemaal 100% top _/-\o_ _/-\o_ Ik had bij www.mobiltec24.de de "warm graphite" backcover + accudeksel gekocht voor totaal eur 35,91. De kleur is zoveel mooier dan mijn plum-versie. Aangezien de backcover nieuw is en dus de stickertjes aan binnen/zijkant backcover "vers zijn", sluit ie prachtig strak aan over de zijkant van de telefoon. Een aanrader ! d:)b

Btw De cover komt helemaal compleet, dus met geheugenkaart-pieletje enz.

Overigens is deze backcover wel gladder dan de originele plum die er op zat. Die heeft toch een rubberachtige feel. Maar is totaal niet storend, gewoon een verschil tussen beide covers.
Thx voor de info! Zit er zelf ook aan te denken om ze te gaan bestellen.

Zou je misschien een foto kunnen/willen posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Sjengcity schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 19:03:
[...]
Thx voor de info! Zit er zelf ook aan te denken om ze te gaan bestellen.

Zou je misschien een foto kunnen/willen posten?
Had ik maar een 2e N95, dan had het gekund ;) Helaas heb ik geen digitale camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Spiegel? ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hekkoe
Net alle 5 delen op 'streaming' gequicksearched, maar kon niet vinden of er al mensen zijn die real audio streams via wifi/xs4all voor elkaar hebben gekregen. Ik heb al eindeloos veel real streampjes van bbc radio geprobeerd, maar het wel nooit lukken.

de streams van deze pagina bijv:
http://www.bbcradio.mobi/

Realplayer wordt wel gestart....'Laadt..' zegtie dan, en vervolgens 'Kan geen verbinding maken met server. Server timout'.

Via gprs werkt het wel, maar via wifi dus niet. Zijn er mensen die wel via xs4all kunnen streamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 17:27:
En zoals je kon lezen...GEVAARLIJK

[...]
GEVAARLIJK voor Nokia's bankrekening misschien. Maar kom op, in het sprookje van "OMFG 3rd party accu's ontploffen!!!" trapt toch niemand meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Servor schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 19:38:
[...]

GEVAARLIJK voor Nokia's bankrekening misschien. Maar kom op, in het sprookje van "OMFG 3rd party accu's ontploffen!!!" trapt toch niemand meer?
ach. je zou denken dat ook niemand meer trapt in het sprookje van third party superbatterijen, aangezien alle uitspraken van: Dit is een superultra 1800, 2300, weetikveelwatbatterij tot nu toe allemaal bullshit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Je bedoeld *3* spiegels ;) Vind het k*t dat ik geen foto kan maken, hij ziet er namelijk superstrak uit :) De warm graphite kleur sluit onwijs mooi aan bij de zilveren voorkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Blindfold schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 19:43:
[...]

ach. je zou denken dat ook niemand meer trapt in het sprookje van third party superbatterijen, aangezien alle uitspraken van: Dit is een superultra 1800, 2300, weetikveelwatbatterij tot nu toe allemaal bullshit zijn.
Ik heb er ook geen behoefte aan (misschien als iemand een onafhankelijk meetrapport van dezer batterij weet te produceren) maar er wordt nu wel heel erg nadruk gelegd op het 'risico' van dergelijke batterijen. Terwijl, als je weer naar digitale camera's en dan met name de dSLR's kijkt, is er geen *hond* meer die originele accu's koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou ook een nieuwe cover moeten hebben weet iemand waar ik die in belgie kan kopen en wat ze kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Albert020 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 18:03:
Zo Nokia Maps, v1.1 wk25 b05 weer terug gezet en nu heb ik al mijn Categorien weer terug

Ja maar die ander ook... Want die hat ook search gedelete en geen problemen moet Maps. Misschien had je gewoon een foutje in je software van maps gekregen. En door de update eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 20:05:
ik zou ook een nieuwe cover moeten hebben weet iemand waar ik die in belgie kan kopen en wat ze kosten
http://www.telecomtelecom.be/index.php?p=200&p=200&q=N95+Warm+Graphite&x=0&y=0

'SD Card Door' zit ook in de achtercover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Mau_Maus schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 20:09:
[...]

Ja maar die ander ook... Want die hat ook search gedelete en geen problemen moet Maps. Misschien had je gewoon een foutje in je software van maps gekregen. En door de update eruit.
"the other one" :) Dat was ik. Inderdaad geen enkel probleem gehad na verwijderen van search en welkom BS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 20:05:
Bij Mobiltec kun je in ieder geval met paypal betalen...ik vind dat erg handig én wel zo veilig. Ook is de service van Mobiltec uitstekend. Ik bestel daar al jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
dafmay schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 20:24:
[...]

"the other one" :) Dat was ik. Inderdaad geen enkel probleem gehad na verwijderen van search en welkom BS.
Haha sorry, niet respectloos bedoelt hoor :P Maar ik was al aan het tikken, en had geen zin 2 paginas terug te kijken haha.
dafmay schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 20:26:
[...]

Bij Mobiltec kun je in ieder geval met paypal betalen...ik vind dat erg handig én wel zo veilig. Ook is de service van Mobiltec uitstekend. Ik bestel daar al jaren.
Na ik vind met iDeal handiger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Mau_Maus schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 20:09:
[...]

Ach ja, het werkt in iedergeval weer en daar gaat het om :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Ik heb ook de nieuwe firmware, alle software gedelete die er te deleten viel (dus ook al het search geneuzel) en ik kan nog steeds zoeken op categorie in Maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Mau_Maus schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 20:35:
[...]

Haha sorry, niet respectloos bedoelt hoor :P Maar ik was al aan het tikken, en had geen zin 2 paginas terug te kijken haha.
None taken :z
[...]

Na ik vind met iDeal handiger :P
Werkt helaas (nog) niet met Fortisbank...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren,

Eerst mijn dank voor jullie deskundigheid, ik heb hier al veel aangehad !
Maar ik heb nog een paar vragen :

1) Hoe krijg ik het rode lampje uit tijdens het filmen. ( mijn dochter ziet dit en houd gauw haar handen voor haar gezicht. dus staan ze er nooit leuk op.)

2) Waarom als ik (via mijn draadloos internet) naar Myoutube ga kan ik de filmpjes niet zien, tewijl dat toch moet kunnen. Mis ik een codec ? waar kan ik deze halen en waar installeer ik deze

3) Onder Toep beheer staat nokia maps niet geinstalleerd, als ik hem dan installeer zegt hij installatie voltooit! Maar onder toep beheer blijft hij niet geinstalleerd ! Als ik op mijn laptop Nokia Map uploader aanzet zegt hij telefoon gevonden of zoiets, maar hij zit er toch echt aan.
Ik kan dus ook geen andere mappen uplaoden Wat moet ik doen ??
Antwoorden graag in kindertaal zo handig ben ik niet!

Oh ja nog een leuke tip : Pak een postbode elastiekje doe deze om je zonneklep. De n95 erachter
en op filmen zetten . Kun je je eigen blik op de weg spelen , erg leuk. (ook dan wil je dat rode lampje uit hebben ) Van het weekeinde op zandvoort veel lol van gehad !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albert020 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 18:03:

Versie v1.1 wk25 b05 is dat de versie die je van www.smart2go.com kunt downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-09 22:32

Nyana

Who?!

Morgen krijg ik hem binnen. ben erg benieuwd :9~

Wordt het niet is tijd voor een deeltje 6. Zitten al op pagina 39 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Nyana schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 21:57:

39? Zit pas op 16 :P
Leuk iets voor de TS voor het weekend misschien >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Nyana schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 21:57:

*ah...hij is wakker*
nevermind...knipoog naar Lauw8 :)

[ Voor 10% gewijzigd door dafmay op 12-07-2007 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 21:49:
[...]

Versie v1.1 wk25 b05 is dat de versie die je van www.smart2go.com kunt downloaden?
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Hier kun je die Versie v1.1 wk25 b05 downloaden:

http://mobile.textstream....earch.php?command=mapsn95

[ Voor 3% gewijzigd door Albert020 op 12-07-2007 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Is dit gewoon een nieuwe versie van de Maps software in je foon? Hoe zit dat nou eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je. Ik neem aan dat ik hem er gewoon overheen kan instaleren? Is er daarna ook nog een weg terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 22:37:
[...]

Dank je. Ik neem aan dat ik hem er gewoon overheen kan instaleren? Is er daarna ook nog een weg terug?
Euh alleen een hard reset helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in de beginpost gezien dat je dvd's kunt converteren met o.a. PS3 video 9...
maar ik zie daar alleen dat ik dvd's(film's) die ik al op mijn pc heb staan kan converteren.

Nu is mijn probleem: ik heb een dvd gekocht, maar deze zou ik graag op mijn N95 willen zetten
hoe ga ik dat voorelkaar krijgen?

Nog een vraagje tussen door: hoeveel langer duurde het voordat de branded toestellen de firmware 11.00 nog wat kregen t.o.v de niet branded toestellen?

Alvast bedankt!

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2007 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureDevotion
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-03 10:05

PureDevotion

toch maar is ff aangemeld...

Mau_Maus schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 12:22:
[...]

Hoe bedoel je dit? Ik heb 2 van die hoesjes 1 met koptelefoon uitgang en zonder. Ik kan ze zo wel neerzetten. Niet echt vast zetten, maar asl je de hoes openklapt, en door vouwt zeg maar, dan zet je de onderkant van je telefoon op de achterkant van de hoes.. dan blijft ie gewoon staan. Gebruik hem vaak zo als klok op me werk haha.
nee, ik bedoel dat als je hem aan je riem 'klikt', de telefoon vanuit iedere stand terug zakt naar een verticale houding. wat niet erg is als je hem aan de achterkont ergens hebt hangen (omstreeks je billen/ achterkant dij etc.), maar in je zei is dat irritant, want dan port je telefoon de hele tijd in je zij bij iededre beweging die je maakt (okee, niet bij iedere beweging maar je get the point, toch?)
Ik heb ook een N95 branded van vodafone, maar ik kan hem niet updaten omdat die firmware van "ons" (vodafone branded) later uitkomt.
dus ik weet niet hoe jij het voor elkaar gekregen hebt?
nou ja, voor elkaar gekregen: het mislukte nogal aardig, maar wat ik deed was:
nokia applicatie openen. in dat hoofdschermpje 'pas telefoon software aan' of iuets in die richting. daarop geklikt, browser starte op. als maar verder klikken tot dat je de download krijgt, die installeren, en dan gewoon openen.
dan gaat ie vanzelf zoeken naar nieuwe software/firmware, en bij mij vond ie dat ik v.11 heb, en v.12 was beschikbaar.

maar zoals gezegd had ie niet genoeg geheugen. :S

anders maar ff naar NSP toe (woon in Arnhem, Gami telecom ofzo op de overmaat is een NSP?)

||P4 2,6ghz-1792MB-Aquos LCDTV|| ++Canon20D+Tamron 28-75++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
PureDevotion schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 23:13:
[...]

nee, ik bedoel dat als je hem aan je riem 'klikt', de telefoon vanuit iedere stand terug zakt naar een verticale houding. wat niet erg is als je hem aan de achterkont ergens hebt hangen (omstreeks je billen/ achterkant dij etc.), maar in je zei is dat irritant, want dan port je telefoon de hele tijd in je zij bij iededre beweging die je maakt (okee, niet bij iedere beweging maar je get the point, toch?)
Oh ik gebruik hem niet aan me riem. Denk niet dat ik je kan helpen.. Misshcien kan je de bout vaster aandraaien? Maar zal dan wel na tijdje speling geven en weer gaan hangen. Naja sterkte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PureDevotion schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 23:13:
[...]

Je hebt het over zo een hoesje van Noreve? Ja dat probleem heb ik ook. Verder krijg ik het ding bijna niet gesloten. Ik moet hard aan het bandje trekken alvorens ik hem kan sluiten. Verder zitten ook niet alle gaten aan de rechterzijkant op de correcte plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 23:29:
[...]

Je hebt het over zo een hoesje van Noreve? Ja dat probleem heb ik ook. Verder krijg ik het ding bijna niet gesloten. Ik moet hard aan het bandje trekken alvorens ik hem kan sluiten. Verder zitten ook niet alle gaten aan de rechterzijkant op de correcte plaats.
Ik heb echt alle hoesen/cases geprobeerd. stuk of 6.. En vind dit van Noreve echt de beste. Dat strakke is prettiger dan dat ie super los zit. En zo strak vind ik hem niet eens. Dat van die gaten heb ik een beetje, maar alles past wel.

Ik had mijne direct bij het bedrijf uit frankrijk besteld. Ik miste de gat voor de koptelefoon. Stuurde een mailtje, en kreeg gratis een nieuwe. En zo goedkoop is dat niet. Vond dat super van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool... SKYPE nu ook voor je N95 via het gratis programmatje iskoot
:)
De N95 staat niet in de lijst met compatible toestellen, maar kies voor de Nokia N80 en het werkt echt!
Het beste is om te downloaden via je computer. Ik heb het ook via sms geprobeerd maar heb tot op heden nog geen sms mogen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Ik kwam net dit iPhone look-a-like theme tegen, vond hem zelf wel grappig en lellijk is hij niet naar mijn mening
link
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 00:46:
De N95 staat niet in de lijst met compatible toestellen, maar kies voor de Nokia N80 en het werkt echt!
Het beste is om te downloaden via je computer. Ik heb het ook via sms geprobeerd maar heb tot op heden nog geen sms mogen ontvangen.
zoek even naar truephone, heb ik ook al verschillende goede verhalen van langs zien komen.

[ Voor 52% gewijzigd door digital-IMEI op 13-07-2007 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

ik gebruik al fring sinds m'n N80 en die werkt prima, dus er is al best een tijdje ondersteuning voor Skypeop je N95.

[ Voor 5% gewijzigd door Blindfold op 13-07-2007 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Fring kan dat ook, zelfde als iskoot en/of truphone, dus even tarieven vergelijken !

[ Voor 40% gewijzigd door W00fer op 13-07-2007 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButcherJF
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-09 10:14
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 20:52:

3) Onder Toep beheer staat nokia maps niet geinstalleerd, als ik hem dan installeer zegt hij installatie voltooit! Maar onder toep beheer blijft hij niet geinstalleerd ! Als ik op mijn laptop Nokia Map uploader aanzet zegt hij telefoon gevonden of zoiets, maar hij zit er toch echt aan.
Ik kan dus ook geen andere mappen uplaoden Wat moet ik doen ??
Antwoorden graag in kindertaal zo handig ben ik niet!
Ik denk dat het normaal is dat Maps niet onder Toep. beheer staat, hier nl. ook niet.

Voor wat betreft het laden van nieuwe mappen: probeer het eens rechtstreeks op de geheugenkaart. Ga naar 'Menu/Instrumenten/Geheugen/Opties/Geh.krt verwijderen' en verwijder de kaart als de foon dat aangeeft. Doe de kaart in de adapter die je in de doos aantreft en vervolgens in de lezer van je pc (hopelijk heb je die????). Vervolgens kun je via de Maploader de gewenste kaarten alsnog laden. Geheugenkaart na het laden terugplaatsen en de nieuwe mappen zijn beschikbaar.
Voordeel is dat het op deze manier ook nog eens (veel) sneller gaat dan via de telefoon.

Ik bedenk me overigens dat je ook heel goed een foute instelling kunt hebben gedaan op het moment dat je het gewoon via je telefoon wilt doen. Als je je telefoon aansluit op je computer, verschijnt in het telefoonscherm een menuutje waar je een keus moet maken. Standaard staat ie op PC suite, mogelijk is dat waarom je de melding krijgt van Maploader. Voor het laden van de kaarten moet je hem instellen op Massa opslag. Misschien eerst eens proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjengcity schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 00:47:
Ik kwam net dit iPhone look-a-like theme tegen, vond hem zelf wel grappig en lellijk is hij niet naar mijn mening
link

[...]

zoek even naar truephone, heb ik ook al verschillende goede verhalen van langs zien komen.
Daar heb je toch een telefoonnummer ergens in de USA voor nodig? Hoe zit het dan met zelf bereikbaar zijn (kosten)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over de email op de N95. Ik heb mijn pop3 mail ingesteld en hij haalt keurig mijn mail op. Alleen als ik hem de volgende keer weer open zijn al mijn gelezen mailtjes weg, hij bewaart ze niet. Ik wil eigenlijk mijn mail berichten gewoon op kunnen slaan of bewaren. Hoe doe ik dat? Heb ik iets verkeerd bij de instellingen of kan het gewoon niet en wat kan ik er dan aan doen?

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blindfold schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 01:54:
[...]

ik gebruik al fring sinds m'n N80 en die werkt prima, dus er is al best een tijdje ondersteuning voor Skypeop je N95.
Tja, mijn formulering was een beetje ongelukkig gekozen....
Wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat dit programma, wat betreft Skype, beter voldoet dan andere programma's zoals bijvoorbeeld Fring. Zo ook gesprekskwaliteit. En wat ik super irritant vond aan Fring is dat bij gebruik de accu van mijn telefoon binnen mum van tijd leeg was.
Iskoot is wat dat betreft een stuk minder zwaar programma dan Fring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 23:11:
Ik heb in de beginpost gezien dat je dvd's kunt converteren met o.a. PS3 video 9...
maar ik zie daar alleen dat ik dvd's(film's) die ik al op mijn pc heb staan kan converteren.

...
Dit is mij gelukt, ik heb hem ook gelijk geconverteert, maar het bestand is nog steeds 755MB.
Welke "profile" moet ik gebruiken om een redelijke kwaliteit te krijgen en dat het bestand niet al te groot is?
AVC 480p 1024kbps of 720p 3072kbps? het is voor een gewone televisie(geen lcd etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 09:44:
[...]

Daar heb je toch een telefoonnummer ergens in de USA voor nodig? Hoe zit het dan met zelf bereikbaar zijn (kosten)?
Doe even een search. Ik heb meerdere malen bericht over truphone. Om kort te gaan...geweldig progje !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 09:49:
[...]

Dit is mij gelukt, ik heb hem ook gelijk geconverteert, maar het bestand is nog steeds 755MB.
Welke "profile" moet ik gebruiken om een redelijke kwaliteit te krijgen en dat het bestand niet al te groot is?
AVC 480p 1024kbps of 720p 3072kbps? het is voor een gewone televisie(geen lcd etc.)
Kijk even op :

PS3Video9

Je hebt die updated.zip file nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee wat je met de barcode lezer kan??
Ik krijg er geen barcodes mee gelezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakman
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-06 19:15
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:00:
Iemand een idee wat je met de barcode lezer kan??
Ik krijg er geen barcodes mee gelezen..
De naam zegt het al, barcodes lezen. Helaas niet alle soorten barcodes, dus die op je pak melk staan (EAN-13 of EAN-18) werken niet.

Je kunt wel de 'vierkante' barcodes lezen, zoals je ook op het pictogram van het barcode-programma ziet:
Afbeeldingslocatie: http://blogs.s60.com/seeintos60/code.png
Deze kun je gewoon vanaf je beeldscherm inlezen.

Dan kun je bv. in een stuk tekst, of naam, email en telefoonnummer van iemand inlezen. Op een collega-forum heeft een gebruiker zo'n barcode als avatar. Er zijn nog meer soorten barcodes die werken.

[ Voor 14% gewijzigd door Tweakman op 13-07-2007 10:40 . Reden: Plaatje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ding werkt dus niet op mijn N95 (laatste firmware). Als ik erop klik sluit ie gelijk af. Ja ik heb de N80 versie gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wanneer de nieuwe firmware ook voor de T-Mobile branded toestellen beschikbaar komt? Ik zit namelijk te springen om A-GPS en algemene snellere responsie van het apparaat.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2007 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel lachen met Nokia Maps. Maar ga dit niet als voetganger gebruiken, dat is bijzonder slecht voor je gezondheid. Als ik een route plan te voet van A naar B en kies voor "Route weergeven" dan krijg ik een keurig korrekte route (schermpje "Herhalen"). In het scherm "Samenvatting" staan ook keurig de juiste gegevens. De functie "Weergeven op de kaart" geeft ook de juiste "Te Voet" route (niet over snelwegen maar een keurige wandelroute). Kies ik daarna "Simulatie starten" of "Navigatie starten" (ik heb de licentie genomen), dan gaat Maps de route opnieuw berekenen en kiest vervolgens een compleet andere weg over snelwegen en zet zelf de modus terug van Te Voet naar Auto!!! Kortom voor mijn doel niet erg bruikbaar aangezien ik een af fabriek navigatie systeem reeds in de auto heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de N95 sinds gisteren, erg tevreden tot nu toe. Een paar vragen
1) Kan je de desktop customizen, en dan bedoel ik niet alleen de 6 items bovenaan maar bijvoorbeeld ook de agenda weghalen en WLAN-scan weghalen. Ik weet dat je de niet-actieve desktop ook kunt gebruiken maar het lijkt mij toch dat dit mogelijk is.
2) heeft iemand route 66 al werkend op de N95? En zo ja, heeft die dan ook het standaardprogramma van Nokia eraf gegooid en zo ja hoe?
3) als je het de telefoon naar boven uitschuift kantelt het display. Kan je dit uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nog een vraag, waarover al meer is gesproken.
Klopt het dat bij de branded toestellen (zoals t-mobile) de nokia software updater aangeeft dat versie 11.0.0.26 de meest recente is, dat terwijl bij niet branded toestellen versie 12 de nieuwste is?

Moet je dan eerst je toestel unlocken voordat je de nieuwste fw erop kan zetten en zijn er flinke verbeteringen van versie 12 t.o.v. 11.0.0.26, in ieder geval de moeite waard om de nieuwste fw erop proberen te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 14:30
Weet iemand waar er release notes zijn te vinden van de nieuwe firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenica
  • Laatst online: 30-06 20:21
@Juul1977
1)Naar mijn weten kan je de wlan-scan en agenda niet weghalen, ik heb het in iedergeval nergens kunnen vinden om dat te veranderen.
2)uhm er zijn al 1000paginas over route 66 geweest, JA het werkt. NEE hij haalt niets weg want je instaleert gewoon een prog er bij, het is geen update-installatie van nokia maps. En je kan nokia maps niet verwijderen, wel de mappen.

Als je een branded toestel hebt dan zul je moeten wachten net zo als velen van ons. Of je gaat zo als vele van hier je toestel code veranderen en dan kan je de firmware er op zetten. Als je op internet zoekt kan je zien wat er allemaal ongeveer verbetert is met de v12. Sommige mensen hebben veel profijt er van sommige minder hangt ook allemaal welke functies van het toestel je gebruikt. Sommige mensen hebben er ook last van (althans zo beweren ze).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmmartins
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-03-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 11:01:
En nog een vraag, waarover al meer is gesproken.
Klopt het dat bij de branded toestellen (zoals t-mobile) de nokia software updater aangeeft dat versie 11.0.0.26 de meest recente is, dat terwijl bij niet branded toestellen versie 12 de nieuwste is?

Moet je dan eerst je toestel unlocken voordat je de nieuwste fw erop kan zetten en zijn er flinke verbeteringen van versie 12 t.o.v. 11.0.0.26, in ieder geval de moeite waard om de nieuwste fw erop proberen te zetten.
Ja het klopt dat versie 11 de meest recente is.
Nee unlocken is niet nodig, alleen de productcode wijzigen is genoeg. Dit staat beschreven in deel 4. en is in dit topic al meerdere keren naar verwezen! De nokia garrantie blijft geldig!

Edit: zenica je was me voor:P

Ik vind versie 12 zeer zeker een verbetering bij het gebruik van GPS. Ook heb ik minder crashes. (Ik ging van een GPS fix van 10-15min naar 1-2minuten, zonder A-GPS)

[ Voor 10% gewijzigd door kmmartins op 13-07-2007 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenica
  • Laatst online: 30-06 20:21
Hier nog een link die iets vertelt over de v12:
http://symbianguru.typepa...7/06/more-details-on.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmmartins
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-03-2024
Ik lees net op een forum dat TOMTOM6 met de interne GPS zou werken.
1. Open for the file Explorer, and you navigate navigator to the file.
2. Delete the file navigator.
3. Start TomTom NAVIGATOR 6.
4. Select after request of other NMEA government inspection department receivers.
5. Adjust 4800 as government inspection department Baud rate.
6. Select Internal AGPS NMEA.
7. Now you selected the internal government inspection department receiver of your mobile phone and to know TomTom NAVIGATOR 6 to use.
Zou iemand die tomtom6 heeft dit willen testen of het echt werkt of dat dit maar een broodje aap is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hekkoe
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:33:
[...]

Dat ding werkt dus niet op mijn N95 (laatste firmware). Als ik erop klik sluit ie gelijk af. Ja ik heb de N80 versie gedownload.
Jep same here :/ Ik begrijp niet dat dit op de ene n95 wel werkt en op de andere niet. Allemaal de laatste firmware toch? Zouden er toch hardware verschillen zitten tussen de verschillende batches?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

kmmartins schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:22:

[...]

Zou iemand die tomtom6 heeft dit willen testen of het echt werkt of dat dit maar een broodje aap is.
Ik wil het best testen, maar dan zouden ze misschien met een betere instructie moeten komen, want dit is voor mij in ieder geval niet te begrijpen (en ik dacht dat ik nog best aardig engels sprak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie

[...]

Eens kijken of ik TomTom 6 ergens vandaan kan halen, dan zal ik het wel even testen en laten weten. Dit zou echt goed nieuws zijn, al blijft het jammer dat je via TomTom niet gratis de files door kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hekkoe schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:27:
[...]

Jep same here :/ Ik begrijp niet dat dit op de ene n95 wel werkt en op de andere niet. Allemaal de laatste firmware toch? Zouden er toch hardware verschillen zitten tussen de verschillende batches?
Zou natuurlijk ook zo kunnen zijn, dat het een conflict heeft met andere reeds geinstalleerde software :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hekkoe

[...]
jah test het lekker zelf...delete navigator..en dan navigator starten, uhhu...jah right!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Phoolie schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:36:
[...]
Eens kijken of ik TomTom 6 ergens vandaan kan halen, dan zal ik het wel even testen en laten weten. Dit zou echt goed nieuws zijn, al blijft het jammer dat je via TomTom niet gratis de files door kan krijgen.
Aangezien dit niet het Tomtom topic is, wellicht offtopic, maar het staat ook zo raar om in een ander topic te reageren op een post hier:

offtopic:
Ik heb een tijdje die fileinfo van TomTom gebruikt en eerlijk gezegd vond ik hem knap waardeloos. Als hij zei dat er file was en we gingen toch de route volgen, dan was er uiteindelijk helemaal geen file en als we ergens in de file stonden, dan zei TomTom dat er geen file was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
hekkoe schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:37:
[...]

jah test het lekker zelf...delete navigator..en dan navigator starten, uhhu...jah right!
Dat was me nog niet eens opgevallen :$

Maar denk inderdaad niet dat het gaat werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hekkoe
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:37:
[...]
Zou natuurlijk ook zo kunnen zijn, dat het een conflict heeft met andere reeds geinstalleerde software :?
jah zou kunnen, maar met wat?

als jij *#0000# doet krijg je dan ook dit?
V12.0.013
19-06-07
RM-195
Nokia N95 (02.10)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:33:
[...]

Ik heb hem gescand en dit kwam als tekst op mijn scherm: 'Have Yourself A Merry Little Christmas :)'

Hahha, maf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hekkoe schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:49:
[...]

jah zou kunnen, maar met wat?

als jij *#0000# doet krijg je dan ook dit?
V12.0.013
19-06-07
RM-195
Nokia N95 (02.10)
Bij mij:
V12.0.013
19-06-07
RM-195
Nokia N95 (02.01) <--------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hekkoe
euh jah 01 idd, tikfoutje mijnerzijds 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online

[...]

Nondeju, waarom zijn dit soort "howto's" toch altijd in het swahili. Ik heb TT6 (legaal, full package), maar zou nu bij god niet weten wat ik waar moest doen. :{.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee in welk bestand de "plaatsen" op de telefoon worden opgeslagen?.

Ik heb een excell file met 200 persoonlijke plaatsen (met de bijbehorende coordinaten) die ik graag op de telefoon zou zetten. Met de hand invoeren is een mega werk als ik het bestand nou zou vinden kon ik misschien op die manier de plaatsen misschien overzetten naar mijn phone..

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2007 14:14 . Reden: typevouten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hekkoe schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:27:
[...]

Ik gebruik het met de meest recente firmware v.12.0.013 en heb nog geen probleem gehad met het opstarten van iSkoot.
Zijn er nog meer mensen bij wie het programma wél werkt?

Misschien conflicteert het, zoals Kweetnieniks reeds opmerkte, met Fring/Truphone, die programma's heb ik namelijk niet (meer) op mijn N95 staan.
Wel gebruik ik het programma EQO Mobile.
Het blijft vreemd ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Phoolie schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 17:53:
Nu ik die vragen over sip zie, schiet me ineens het volgende te binnen, daar liep ik al mee rond voordat ik die N95 had, ik heb wel gezocht maar zonder het gewenste resultaat, misschien dat iemand het weet:

Kan ik die N95 zo instellen dat ik bijvoorbeeld voor 06 nummers gewoon mijn vodafone abbo gebruik & als ik dan nummers in NL moet bellen dat ik dan via een bijvoorbeeld VOIPbuster account bel.

Dit moet dan alleen zo gaan wanneer ik verbinding heb met Wifi.

Ik hoop dat dit kan en dat iemand me uit kan leggen hoe dit werkt.
Iemand die hier misschien het antwoord op kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 14:42:
[...]

Ik gebruik het met de meest recente firmware v.12.0.013 en heb nog geen probleem gehad met het opstarten van iSkoot.

Misschien conflicteert het, zoals Kweetnieniks reeds opmerkte, met Fring/Truphone, die programma's heb ik namelijk niet (meer) op mijn N95 staan.
Het blijft vreemd ......
Zonder Frings werkt het ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welke manier heb je het programma gedownload?
Eerst geïnstalleerd op je pc en vervolgens via pc suite of op een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 15:46:
Op welke manier heb je het programma gedownload?
Eerst geïnstalleerd op je pc en vervolgens via pc suite of op een andere manier?
Via een download naar de PC en vervolgens via PC Suite naar de N95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 14:11:
Iemand een idee in welk bestand de "plaatsen" op de telefoon worden opgeslagen?.

Ik heb een excell file met 200 persoonlijke plaatsen (met de bijbehorende coordinaten) die ik graag op de telefoon zou zetten. Met de hand invoeren is een mega werk als ik het bestand nou zou vinden kon ik misschien op die manier de plaatsen misschien overzetten naar mijn phone..
Dat zijn nou eens de goede vragen voor tweakers.net. Ik zou dat eigenlijk ook wel willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De N95 edition van Route 66 is nu officieel te verkrijgen bij PDA Shop
Ik hoop dat hij dezelfde interface heeft als de versie die op de Nokia 6110 Navigator zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 17:46:
Ik hoop dat hij dezelfde interface heeft als de versie die op de Nokia 6110 Navigator zit.
Ik vraag me werkelijk af of dit zoveel beter is als Nokia Maps. Zijn er ervaringsdeskundigen? Wat is jullie mening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 18:22:
[...]

Ik vraag me werkelijk af of dit zoveel beter is als Nokia Maps. Zijn er ervaringsdeskundigen? Wat is jullie mening?
Wat ik mij daarnaast ook nog afvraag is in hoeverre deze versie verschilt met de andere bekende ( :P ) versie van R66.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

nou ja ervaringen met de legale R66 zullen er nog wel niet zijn he ;)

Ik mag me sinds een goed uurtje ook officieel bij de N95 bezitters aansluiten! Hij ligt nu aan de lader, van het weekend eens lekker prutsen!

voor de geintereseerden: verlenging t-mobile, flex 40 voor 1 jaar, met pit, en inlevering van 6000 t-mobile extra punten = EUR0,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor109
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-10 19:15

[...]

van welk forum heb je dit?
zou daar wel eens verder willen lezen kijken of ze meer vertellen. Want dit is idd niet erg duidelijk. Heb het al op meer plekken gevonden maar nog geen uitleg erbij. Wel verhalen van mensen dat het schijnt te werken.

Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 17:46:
Ik heb hier een ontwikkel versie oftewel een iets minder legale versie draaien en ben er goed over te spreken. Ik heb geen vergelijk met de 6110 Navigator, maar de plaatjes op de de officiële site van route 66 komen exact overeen met dat wat ik op m'n N95 te zien krijg.
Waar ik me wél aan stoor is dat als je een vrij donkere achtergrond gekozen hebt in je "overall theme" je de letters van Route66 amper tot níet kunt lezen als je wat wil instellen in dat pakketje. Ik mag hopen dat ze dit in de final release opgelost hebben ( Ik heb hier de wélbekende 7.3.468 versie geïnstalleerd op Nokia Firmware versie 12.0.013). Da's eigenlijk ook het enige wat ik er "minder" aan vind ;)

Als je trouwens op de Site van Route66 gaat kijken dan wordt daar nog nergens met een woord gerept over een final, dan wel andere (bêta) release voor een versie die de N95 GPS Module zou moeten gaan ondersteunen. Vraag me bij dezen dan eigenlijk ook af in hoeverre we die site van PDAshop.be moeten vertrouwen op dat wat ze schrijven.

Dit is de officiële site van Route66 voor . BE en dit voor .NL ... géén van beide hebben het vooralsnog over een mogelijke ondersteuning voor de N95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Ik heb de N95 editie van Route 66 zojuist besteld, de versie die ik van de week heb gekocht was idd de normale Symbian versie en doet het niet, deze ga en mag ik terugsturen. Morgen hopelijk ervaringen met de N95 versie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor109
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-10 19:15
http://www.youtube.com/watch?v=M_EkNKAI1vI

laat zien dat TomTom weldegelijk werkt (na enkele aanpassingen) met de interne GPS. ben alleen nog aant uitzoeken hoe. Die 'handleiding' is gewoon een zeer slechte vertaling.

Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Razor109 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 19:39:
http://www.youtube.com/watch?v=M_EkNKAI1vI

laat zien dat TomTom weldegelijk werkt (na enkele aanpassingen) met de interne GPS. ben alleen nog aant uitzoeken hoe. Die 'handleiding' is gewoon een zeer slechte vertaling.
Zoals je in de comments (en de diverse andere fora) kunt lezen is er nogal wat twijfel over de echtheid van dit filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Servor schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 19:33:
Ik heb de N95 editie van Route 66 zojuist besteld, de versie die ik van de week heb gekocht was idd de normale Symbian versie en doet het niet, deze ga en mag ik terugsturen. Morgen hopelijk ervaringen met de N95 versie!
En uiteraard post je dan ook het nieuwe versie nummer even ;)

Ik hoop gewoon niet dat ze die "ontwikkel" versie op de markt aan het zetten zijn.... In Route66: Linker knopje -> Toon -> Over Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Servor schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 19:33:
Ben zeer benieuwd, we horen graag je ervaringen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakman
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-06 19:15
Servor schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 19:47:
[...]

Zoals je in de comments (en de diverse andere fora) kunt lezen is er nogal wat twijfel over de echtheid van dit filmpje.
Inderdaad, precies op het moment dat hij "Internal GPS" aanklikt verspringt het beeld en in diezelfde frame is het hele vervolgscherm al geladen.

Utter BS ... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Ik hoop dat ik morgen genoeg tijd heb om e.e.a. flink uit te testen (en dat ik thuis ben om het pakje aan te nemen!) maar ik ga het zeker allemaal proberen en uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButcherJF
  • Laatst online: 22-09 10:14
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 14:42:
[...]

Het blijft vreemd ......
Yep, hier werkt het.....nu wel tenminste. Ik kwam nl. dit en vervolgens dit tegen. Blijken dus meer mensen met 'ons' probleem te hebben geworsteld. Kort gezegd komt het er op neer dat iSkoot moeite heeft met andere talen dan Engels.

Is wel traag vind ik, als ik mijn status wijzig duurt het vaak wel een minuut voordat dit zichtbaar wordt op de 'normale' Skype.

Verder ondersteunt iSkoot (nog) geen WiFi, kwam ik achter.

Is het normaal dat in dergelijke programma's een telefoonnummer wordt gekozen om te kunnen skypen? Moet toch gewoon via, in mijn geval Orange World, kunnen? Het programma kiest nu een van de volgende nummers: +16178616039 of (+..)36. Lijkt me dat dat klauwen met geld kost? Maar ik ben geen ervaren skyper, dus, wie maakt me wijzer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

+1 is de US ... dus ik zou je telefoonrekening even controleren als ik jou was :)

't kan ook zo zijn dat 'ie dat nummer gaat benaderen via GPRS/UMTS/HSDPA ... dus dan is er niks aan de hand als je een data abonnement hebt. Nummer wordt dan gewoon via het internet gezocht, maar bij het normale Skype moet je hiervoor een abo hebben op Skype-Out

[ Voor 62% gewijzigd door Will_M op 13-07-2007 20:11 ]

Pagina: 1 ... 16 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ontopic!!