Mau_Maus schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 12:22:
[...]
Hoe bedoel je dit? Ik heb 2 van die hoesjes 1 met koptelefoon uitgang en zonder. Ik kan ze zo wel neerzetten. Niet echt vast zetten, maar asl je de hoes openklapt, en door vouwt zeg maar, dan zet je de onderkant van je telefoon op de achterkant van de hoes.. dan blijft ie gewoon staan. Gebruik hem vaak zo als klok op me werk haha.
nee, ik bedoel dat als je hem aan je riem 'klikt', de telefoon vanuit iedere stand terug zakt naar een verticale houding. wat niet erg is als je hem aan de achterkont ergens hebt hangen (omstreeks je billen/ achterkant dij etc.), maar in je zei is dat irritant, want dan port je telefoon de hele tijd in je zij bij iededre beweging die je maakt (okee, niet bij iedere beweging maar je get the point, toch?)
Ik heb ook een N95 branded van vodafone, maar ik kan hem niet updaten omdat die firmware van "ons" (vodafone branded) later uitkomt.
dus ik weet niet hoe jij het voor elkaar gekregen hebt?
nou ja, voor elkaar gekregen: het mislukte nogal aardig, maar wat ik deed was:
nokia applicatie openen. in dat hoofdschermpje 'pas telefoon software aan' of iuets in die richting. daarop geklikt, browser starte op. als maar verder klikken tot dat je de download krijgt, die installeren, en dan gewoon openen.
dan gaat ie vanzelf zoeken naar nieuwe software/firmware, en bij mij vond ie dat ik v.11 heb, en v.12 was beschikbaar.
maar zoals gezegd had ie niet genoeg geheugen.
anders maar ff naar NSP toe (woon in Arnhem, Gami telecom ofzo op de overmaat is een NSP?)