Nokia N95 Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 22 Laatste
Acties:
  • 42.318 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Servor schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 08:17:
Heren, heren... :{.

Ontopic maar weer: als ik mijn telefoon weer helemaal schoon en blanco wil maken, wat kan ik dan het beste doen? De firmware opnieuw flashen (lijkt me nogal heftig en ook niet zonder risico's), een reset geven met de *#7370# code of een reset doen met die toetscombinatie (ben 'm ff kwijt - iets met de 3 en nog wat knoppen als je telefoon uitstaat)? Wat is het verschil in uitwerking van die drie opties?
Ik zou gewoon *#7370# doen.
Dit is geloof ik wel een soft reset, maar je telefoon is dan wel weer schoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:14
Weet iemand ook of er zo'n programma bestaat voor de N95
als Winamp, waarmee je Shoutcast kunt streamen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:57
deTuinman schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 03:09:
[...]

Dafmay mij getracht te helpen? En op wat voor manier. Ik kom met een normale vraag die nergens nog geplaatst is en dan krijg ik de opmerking:
" Heb ik gisteren nog op rapidshare gezet, zie eerdere post van mij |:( " <------ check vooral dat laatste

hij begreep mij niet eens dus laat hem z'n bijdehante opmerkingen voor zich houden

het moet van 2 kanten komen en ik nam zijn toon alleen maar over

[...]

Alsof die simpele vraag mij veel moeite doet besparen. Ik had niets aan je en helemaal niet op die toon (vanaf het 1ste moment)

ps. praat mij niet van foutloos schrijven, ict niveau is nu eenmaal mbo, ik verlaag mij tijdelijk hiero
Niet de zaken omdraaien. *Jij* stelt de vraag op zo'n manier dat mensen eruit opmaken (zie ook een reactie van ik meen Mau_Maus) dat je de update nodig hebt. Ik zet het progje op rapidshare om mensen zoals jij te helpen. In plaats van dat je zegt "dank voor je moeite, maar dat is niet wat ik nodig had", kom je met een bijdehande opmerking. Ik val erover dat jij niet eens kunt waarderen dat mensen jou proberen te helpen. Kijk dat het gebeurd dat men elkaar verkeerd begrijpt, dat kan voorkomen. Maar met elkaar het probleem oplossen....dat is de bedoeling van dit forum.

Dus...kunnen we nu allemaal weer wat rustiger doen... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
Even een paar drukke dagen gehad ... zit nu op pagina 38 van dit topic te lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg deze topic van begin tot eind maar ik kom toch niet achter 1 probleem:
Ik heb alle landen van route 66 op mijn laptop staan en wil nu "DACH"op mijn mobiel zetten, nu kan ik echter de verborgen map niet vinden.
Ik weet dat deze bij settings/apps (of zoiets) staat (gelezen eerder in deze topic) maar hoe kom ik daar ook alweer?
Ik heb mijn mobiel aangesloten via een usb kabel.
Voor de rest een interessante topic om te lezen allemaal met veel leuke tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 08:51:
Ik heb alle landen van route 66 op mijn laptop staan en wil nu "DACH"op mijn mobiel zetten, nu kan ik echter de verborgen map niet vinden.
Ik weet dat deze bij settings/apps (of zoiets) staat (gelezen eerder in deze topic) maar hoe kom ik daar ook alweer?
File manager laat helaas de verborgen mappen niet zien. Daar heb je bijv Y-browser voor nodig, zie link in startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButcherJF
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-07 09:20
basvanhees schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 22:17:
Nou mijn N95 is naar de firmware alleen maar langzamer geworden!!! had het beter niet kunnen doen
krijg nog steeds elke keer als me tel. uit en aan zet die wizzard melding! kan dat uit gezet worden??
Die wizard verdwijnt als je er één keer aandacht aan besteedt. Gewoon openen/starten en vervolgens geen instellingen laden. Komt ie niet terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kan je met bijvoorbeeld Vodafone wel echt streaming vid kijken en met HI abbo niet?
Gaat dit nog veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even over Nav4you,

Ik had dit dus op mijn N95 staan maar heb dat er meteen weer afgeflikkerd, wat een ***** programma.
telefoon ging opeens opnieuw opstarten waarna de GPS niets meer deed daarvoor bleef het al een paar keer hangen en moest ik hem zelf opnieuw opstarten. Bocht dus!!! na het verwijderen was de GPS weer in orde en kreeg ik weer een fix...
dan even een vraag, weet iemand waar je route66 kan downloaden met crack? of is dat geen vraag voor hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Dat is geen vraag voor hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vermoede ik reeds maar niet geschoten is altijd mis....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Is Opera voor Symbian trouwens de moeite van het uitproberen waard of voegt het weinig toe aan de browser die al in de N95 zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

File manager laat helaas de verborgen mappen niet zien. Daar heb je bijv Y-browser voor nodig, zie link in startpost.
[/quote]

Kan het ook met een cardreader of iets anders, ben een leek op dat gebied.

Klinkt dom maar ik weet niet wat een "Y-brouwser" is en doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:09:
[/quote]

Dan is het handig om, zoals ik eerder zei, de startpost van dit forum even erop na te slaan. Daar staat de link naar Y-browser + info. Om kort te gaan...Y-browser dl-en (.sis bestand), installeren op telefoon...that's it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijven alle aangeschafte licenties voor Maps wel actief na een firmware upgrade? Kan ik trouwens ergens zien welke licenties er actief zijn en tot hoelang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:25
ButcherJF schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 09:07:
[...]

Die wizard verdwijnt als je er één keer aandacht aan besteedt. Gewoon openen/starten en vervolgens geen instellingen laden. Komt ie niet terug
Daarom komt ie bij mij dus steeds terug, zal hem de volgende keer maar eens uitvoeren dan :D
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 09:13:
Waarom kan je met bijvoorbeeld Vodafone wel echt streaming vid kijken en met HI abbo niet?
Gaat dit nog veranderen?
Dit zal te maken hebben met de snelheid van het netwerk, of dit gaat veranderen kan je denk ik het beste aan je provider vragen.

Heb het toestel nu vanaf zaterdag en ben er echt zeer tevreden mee, heb alleen de GPS nog niet aan de praat gekregen, maar moet ook zeggen dat ik daar nog niet al teveel tijd aan heb kunnen besteden, dus dat komt vast wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Servor schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 09:57:
Is Opera voor Symbian trouwens de moeite van het uitproberen waard of voegt het weinig toe aan de browser die al in de N95 zit?
Daar heb je weinig aan. Al het verkeer loopt via hun proxy en het ding is daardoor retetraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb onbeperkt internetten van Vodafone. (Eigenlijk is het quasi-onbeperkt vanwege de fair use policy, maar ok)

Ik heb bij de netwerk-instellingen dual mode geselecteerd, en de telefoon geeft ook 3G aan onder de signaalsterkte-meter. Als ik ga surfen zou ik 1800 kbps (dus 225 kiloBYTE/sec) moeten halen; dit haal ik echter bij lange na niet (eerder max 50 kB/sec ofzo, en dan heb ik mazzel).

Heb ik nu ergens de verkeerde instellingen of is Vodafone wel erg optimistisch over de maximaal haalbare snelheid?

[ Voor 5% gewijzigd door Bananeman op 11-07-2007 10:39 ]

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Phoolie schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:31:
[...]
Daarom komt ie bij mij dus steeds terug, zal hem de volgende keer maar eens uitvoeren dan :D
Gewoon verwijderen in app. manager. Heb ik ook gedaan, geen enkel probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 20:39:
ik zit echt te denken is mijn toestel GPS ontvanger defect of niet?

want met nokia maps software kan die steeds geen GPS ontvangen.
via het menu om gps positie te kijken ziet die ook niks.

en heb toen net route66 geinstalleerd staat er direct NO GPS!. :| :'(

is er een programma om te checken of die werkt etc?

bedankt
Je moet wel route66 gebruiken die geschikt is voor de interne gps ontvanger van de n95. Oudere versies werken hier niet mee. Ik gebruik versie route66 mobilev7.3.486. Deze werkt perfect.
Je moet het apparaat ook even de tijd geven om signaal te laten krijgen.
TomTom werkt in ieder geval niet met de interne gps ontvanger van de n95.
Start nu nokia maps of de juiste versie van route66 en leg het apparaat, wanneer het niet regent, eens een minuut of tien buiten. De eerste keer duurt het wat langer om een gps signaal te ontvangen. Daarna heb je een veel snellere fix.
Hoop dat je eruitkomt.

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:09:
[/quote]

De Y-Browser is voor N95 wat de Verkenner is voor je Windows PC.
Meer info over, alsmede de link naar de Y-Browser, vind je in de startpost en via de alom bekende zoekfunctie >:)

Als je je memorycard in een cardreader plaatst, kun je ook gewoon de verkenner gebruiken van Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben niet superslim maar je bedoelt de verborgen mappen op je sd-kaartje?
Je kaartje in een kaartlezer stoppen werkt bij mij perfect. Zelfs als ik m'n sdkaartje in mijn fototoestel doe komen de verborgen mappen tevoorschijn. Deze zie je dus niet als je hem in je telefoon laat zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:30:
Blijven alle aangeschafte licenties voor Maps wel actief na een firmware upgrade? Kan ik trouwens ergens zien welke licenties er actief zijn en tot hoelang?
Even een backupje maken van alles, dus ook je geheugenkaart, met de nieuwste nokia pc suite.
Voile, it worked for me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:50:
[...]

Even een backupje maken van alles, dus ook je geheugenkaart, met de nieuwste nokia pc suite.
Voile, it worked for me
Ik wil de mensen niet onnodig verontrusten, maar ik heb hier de laatste dagen aardig veel gelezen over mislukte restores via PC Suite. Iets om in de gaten te houden, denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:50:
[...]

Voile, it worked for me
Krijg je dan wel de nieuwe versie van Maps (3)?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2007 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 23:14:
[...]

De data voor TV kijken gaat niet van je 50 MB af.

Let trouwens wel op dat als je een business abonnement hebt dat je dan vaak connecteert met het toeganspunt office.vodafone.nl. Als je gebruik wilt maken van onbeperkt TV kijken voor 7,50 dan moet voor TV connecteren met live.vodafone.com.

Ten opzichte van Orange vind ik de kwaliteit van beeld en geluid aanmerkelijk beter. Vooral als je goede 3.5G dekking hebt blijft het vloeiend gaan. Bij Orange wil het snel gaan schokken en bufferen. Wat ik wel erg jammer vind is dat er niet een nog betere kwaliteit wordt geboden als je via een 3.5G verbinding verbonden met het netwerk maar dat zal wel veel te veel bandbreedte gebruiken. Het blijven immers allemaal uni-casts en er zit (nog) geen MBMS in het netwerk.
Iemand enig idee hoe dit werkt voor mensen die KPN hebben?? Kun je daar ook TV kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar ben ik het echt totaal niet mee eens.
Opera mobile is echt stukken sneller dan de standaard browser!
En als je dan nog je settings verandert naar alleen cached images laten zien...dan is ie echt RETE snel.
Alleen heb ik helaas nog geen optie ontdekt om het scherm te draaien.....

Overigens ben ik een N95, Vodafone gebruiker...
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:37:
[...]

Daar heb je weinig aan. Al het verkeer loopt via hun proxy en het ding is daardoor retetraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:21
Ik denk dat jullie niet van de zelfde opera versie praten. Volgens mij heeft kweetnieniet over de Opera Mini versie en jij het over de Opera Mobile Symbian versie.

Zelfs heb ik op mijn N80 altijd de Opera Mobile versie gebruikt, voornamelijk omdat hij de wachtwoorden onthield, op de N95 doet de standaard browser dit ook en vind ik de ingebouwde browser toch lekkerder werken. Ik miss de Opera Mobile hierop dus echt niet.

[ Voor 47% gewijzigd door Maite op 11-07-2007 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:17:
Daar ben ik het echt totaal niet mee eens.
Opera mobile is echt stukken sneller dan de standaard browser!
En als je dan nog je settings verandert naar alleen cached images laten zien...dan is ie echt RETE snel.
Alleen heb ik helaas nog geen optie ontdekt om het scherm te draaien.....

Overigens ben ik een N95, Vodafone gebruiker...

[...]
Het is langzaam en snel. Het 'vinden' van de pagina duurt even, maar het laden gaat weer snel. Opera zet een website zelf om, voor die het laat zien op je scherm. Dat maakt de pagina zelf dan weer snel. Dat kan ook bepaalde pagina's slecht laten zien.

Ik moet zeggen dat de standaard browser bij mij toch niet altijd meer wachtwoorden goed onthoud. Zeker met hotmail niet. Maar vind de browser verder lekker werken van nokia.

Opera mini beta 4 heeft weinig verschil... Begint een pagina automatisch uitgezoomt. En werkt wel lekker. Alleen eerste keer gaat ie je lettertype herkennen ofzo, dat duurde echt lang.

www.operamini.com/beta

Nadeel met Nokia browser vind ik als je 'terug' gaat naar een vorige pagina dat ie alles weer opnieuw laad. En je ram zit snel vol...

En bij beide draait het scherm gewoon mee met uit uitschuiven van je telefoon

[ Voor 7% gewijzigd door Mau_Maus op 11-07-2007 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je dat zeker? Bij mij deed ie het ook een tijd niet 2e week Juni....en na een weekje deed ie het weer wel. Volgens mij waren ze bezig backend te verbeteren en daarom kinderziektes...
Mijn advies is opnieuw te proberen op andere tijdstippen...
lauw8 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 21:58:
[...]

Ja, goed dit topic doorgelezen.

Je moet eerst dat bestand signen, maar dat gaat helaas niet meer, omdat symbiansigned.com niet meer werkt. Gelukkig had ik toen het nog wel werkte een certificaat kunnen downloaden. Maar die kan dus alleen op mijn telefoon, tenzij je het IMEI nummer weet te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
  • Laatst online: 27-08 13:14
dafmay schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 08:40:
[...]

Niet de zaken omdraaien. *Jij* stelt de vraag op zo'n manier dat mensen eruit opmaken (zie ook een reactie van ik meen Mau_Maus) dat je de update nodig hebt.
zaken omdraaien? als jij niet dit symbooltje ( |:( ) had geplaatst was er niets aan de hand
zonder die (stomkop)symbooltjes kreeg ik misschien wel het gevoel dat je nog moeite nam, maar so be it

als ik een update moest hebben, vroeg ik wel om een update en jij begreep mij verkeerd en kwam als eerste met een bijdehante opmerking

ik vind dit een onzin discussie, maar het moet wel eerlijk gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:42:
Weet je dat zeker? Bij mij deed ie het ook een tijd niet 2e week Juni....en na een weekje deed ie het weer wel. Volgens mij waren ze bezig backend te verbeteren en daarom kinderziektes...
Mijn advies is opnieuw te proberen op andere tijdstippen...
[...]
Ja dat moest bij die Route66, maar dat zal niet hoeven bij de legale versie antuurlijk. Dus lijkt me niet slim erover te hebben, omdat er anders weer gezeik over komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerardReintke schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 01:29:
[...]

Google eens op flash lite 3.weet je direct het antwoord op je vraag.zit zelf ook op de release te wachten.
Idd: http://www.pocketinfo.nl/...-telefoons-veroveren.html

Dit is goed nieuws!
De eerste helft van 2007 is al bijna afgelopen dus ik ben benieuwd.... :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:01:
[...]

Idd: http://www.pocketinfo.nl/...-telefoons-veroveren.html

Dit is goed nieuws!
De eerste helft van 2007 is al bijna afgelopen dus ik ben benieuwd.... :Y
uhhh!? de eerst helft is al afgelopen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
deTuinman schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:47:
[...]

zaken omdraaien? als jij niet dit symbooltje ( |:( ) had geplaatst was er niets aan de hand
zonder die (stomkop)symbooltjes kreeg ik misschien wel het gevoel dat je nog moeite nam, maar so be it

als ik een update moest hebben, vroeg ik wel om een update en jij begreep mij verkeerd en kwam als eerste met een bijdehante opmerking

ik vind dit een onzin discussie, maar het moet wel eerlijk gaan
Sorry maar vind jou toch net iets wilder reageren. Ok hij begreep jou verkeerd, maar ik begreep ook niet wat je bedoelde, het begrip Maps is dubbel.
deTuinman schreef op zondag 08 juli 2007 @ 17:46:
zijn die maps ergens anders te downloaden?

op de site is er nog steeds geen n95 sectie
Mappen voor landen of Maps het programma. Het ging toen over die update, dus is die verwarring snel te maken. En je hebt het over een N95 sectie. Die sectie is alelen bij de Navigatie-Maps-Programma gedeelte en niet voor de kaartmappen. Want op de Nokia site kan je gewoon bij software voor de N95 de Maploader downloaden voor de kaarten van landen.

Ja hij begreep jou verkeerd, omdat je vraag niet duidelijk genoeg was. En dat begrijpt hij ook. Maar ik vind dit |:( niet echt heel erg beledigend. Want je vraag was zelf niet duidelijk. En wanneer je dit forum volgt en mensen dingen vragen die net zijn behandeld, dan wordt je daar moe van. En aangezien je eerdere berichten, waarvan zelfs 1 met een Modbreak of het wat rustiger kan, zou ik toch jezelf eens achter je oor krabben.

Misschien had ik niks moeten zeggen, of moet ik mij nergens mee bemoeien. Maar het staat wel in een topic wat ik graag lees en me beetje aan erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Mensen,

Ik heb pas geleden de 2e camera vergeleken met de Nokia N73 en tot mijn verbazing kwam ik achter dat de 2e camera van de N95 veel lelijker, dof en onscherp is vergeleken met de N73 variant.

Hebben meerdere mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
ik wordt wat wilder omdat ik eenzelfde reactie terug geef met |:( en dan word "ik" erop aangesproken,

dat vind ik onzinnig en het programma heet nokia maps dus je kunt mij niet de schuld geven als ik om maps vraag

maar verdere reacties doet iedereen maar via de PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:11:
Hallo Mensen,

Ik heb pas geleden de 2e camera vergeleken met de Nokia N73 en tot mijn verbazing kwam ik achter dat de 2e camera van de N95 veel lelijker, dof en onscherp is vergeleken met de N73 variant.

Haha bekende vraag. Laatste vroeg je het ook en had je het getest met een andere nokia. Ik vind hem eerlijk gezegt niet zo lelijk. Ik zal hem ook weinig gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:08:
[...]

uhhh!? de eerst helft is al afgelopen? :9
is idd al afgelopen ja :$ :)
Mau_Maus schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:09:
[...]
Misschien had ik niks moeten zeggen, of moet ik mij nergens mee bemoeien. Maar het staat wel in een topic wat ik graag lees en me beetje aan erger.
Helemaal mee eens. Probeer je vragen wat duidelijker te stellen en niet zo heftig te reageren.
Wat voor antwoord het ook is, voor het feit dat iemand uberhaupt een vraag van jou probeerd te beantwoorden zou je al respect moeten hebben.

en daarnaast ... het is maar een SMILEY

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2007 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Hee beankt man, deze ga ik straks als ik thuis kom gelijk installeren :--)
Moet denk ik alleen even opletten met het data gebruik, ( Zorgeloos Internet van Vodafone ) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:20:
[...]

Helemaal mee eens. Probeer je vragen wat duidelijker te stellen en niet zo heftig te reageren.
Wat voor antwoord het ook is, voor het feit dat iemand uberhaupt een vraag van jou probeerd te beantwoorden zou je al respect moeten hebben.

en daarnaast ... het is maar een SMILEY
Danku
ik wordt wat wilder omdat ik eenzelfde reactie terug geef met |:( en dan word "ik" erop aangesproken,

dat vind ik onzinnig en het programma heet nokia maps dus je kunt mij niet de schuld geven als ik om maps vraag

maar verdere reacties doet iedereen maar via de PM
Niemand geeft je de schuld. Ik zeg ook dat het logisch is dat je iemand die fout zou maken. Het gaat erom hoe je reageerd. En niet om perse alleen het smiletje. Maar als iemand je probeerd te helpen, wat blijkbaar verkeerde info is door een onduidelijke vraag. Dan kan je hem dat niet kwalijk nemen. En dat doe jij wel. Als jij alleen zei: oh ik bedoel de kaart mappen, dan was het klaar. Je maakt je dan schijnbaar boos om een smiletje.

En ja misschien is het beter via PM, zodat niemand er lastig gevallen door wordt, maar misschien ook is het beter als andere meelezen, voor een volgende keer als er weer wat gebeurd.

[ Voor 7% gewijzigd door Mau_Maus op 11-07-2007 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
als hij alleen maar liet weten dat ik een pagina eerder moest kijken, was er ook niets aan de hand

ik weet door dat symbooltje wel op wat voor manier hij z'n bedoelingen had, dus dat is genoeg

volgens mij moeten jullie alle berichten maar eens terug lezen en dan pas een conclusie trekken

nogmaals PM vanaf nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-09 07:53
@ Morris66, jij had je bluetooth verbinding aan de praat gekregen hè? Zou je mij misschien eens willen helpen ermee want kom er echt totaal niet uit. De telefoon EN pc suite zijn allebei even onduidelijk met hun vage meldingen 8)7

Ok, ik heb een bt dongle (sitecom), geinstalleerd en wel. Als ik via de sitecom (Bluesoleil) software kijk zie ik m`n telefoon kan ik pairen en authoriseren, allemaal geen probleem.

Ga ik PC Suite gebruiken om verbinding te maken loop ik tegen een aantal dingen aan:
Ik kies;
  • Verbindingen beheren
  • Selecteer bt
  • Configureren
  • M`n telefoon is zichtbaar met 2 handjes en een slotje erachter
  • Selecteer de telefoon en kies volgende
  • Dan staat er helemaal niets bij U beschikt nu over de volgende Bluetooth verbindingen:
    (wat staat hier bij jullie normaal?)
Nu heb ik ook al geprobeerd om de telefoon helemaal te ontkoppelen zodat ik met PC Suite opnieuw moet pairen in plaats van de Sitecom (Bluesoleil) software maar dat wil ook niet lukken :S
Ik loop dan weer helemaal die Wizard door van PC Suite en bij het scherm waar je een code moet invoeren staat er op een gegeven moment, klik op volgende om door te gaan. Klik je daarop krijg ik op m`n telefoon ook de vraag om de code in te toetsen maar bij PC Suite gebeurd er dan helemaal niets meer (kan iemand mij vertellen wat daarna nog moet gebeuren?)
De knop volgende wordt inactief en een andere mogelijkheid heb ik niet, Heb ook al geprobeerd om 15 minuten te wachten (in de hoop dat het programma gewoon traag was) maar ook dit werkt niet.

Ik heb echt geen flauw idee van wat ik verkeerd doe en ben ook echt niet een noob ofzo op dit gebied dus als iemand mij zou willen helpen, heel graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:56:
[...]

Krijg je dan wel de nieuwe versie van Maps (3)?
Als je deze al geinstalleerd hebt en je voert dan een firmware update uit, moet je ervoor zorgen dat je een backup hebt. Dan zet hij maps 3 weer terug. Als je deze maps3 update nog niet geinstalleerd hebt en je voert een firmwareupdate uit, dan moet je dus alsnog die maps 3 update installeren.
Deze zit dus niet in de nieuwste firmware update. Ik neem aan dat je dat bedoelde?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2007 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
deTuinman schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:30:
als hij alleen maar liet weten dat ik een pagina eerder moest kijken, was er ook niets aan de hand

ik weet door dat symbooltje wel op wat voor manier hij z'n bedoelingen had, dus dat is genoeg

volgens mij moeten jullie alle berichten maar eens terug lezen en dan pas een conclusie trekken

nogmaals PM vanaf nu
Ik heb al die berichten gelezen, ik heb namelijk alle berichten uit dit topic door gelezen & ook ik erger me onwijs aan dat kinderachtige gedrag van je, beetje lopen huilen om een smiley |:(

Zoals reeds eerder gemeld door anderen, je zou het ook kunnen waarderen dat men je probeert te helpen, dat je er niks mee kan komt doordat je zelf je vraag veel te onduidelijk stelt. Dat is het zelfde wanneer je een mankement aan je N95 hebt & hem terug naar de winkel brengt met de tekst: "Hij doet het niet". De verkoper zal vervolgens je toestel aanzetten en je melden dat hij het wel doet.

Maar goed, pak lekker je schepje en je emmer en ga de zandbak in, maar ga niet hier dit topic lopen vervuilen. Je kan je netjes gedragen en anders kom je hier toch helemaal niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
  • Laatst online: 18-03-2021
Jongens en meisjes, ik heb een vraagje m.b.t. beveiligingscertificaten. (Dit gaat dus niet over het signen van software.) Om gebruik te maken van het WLAN van mijn universiteit moet ik een beveiligingscertificaat installeren. Dit bestandje heb ik op mijn pc gedownload, maar ik heb geen idee hoe ik het correct op mijn N95 zet. De beveiligingscertificaten kun je hier vinden:

Instrumenten -> Instellingen -> Algemeen -> Beveiliging -> Certificaatbeheer

Je ziet hier een aantal vooraf geïnstalleerde certificaten staan. Als je dan 'naar rechts' gaat dan zie je je persoonlijke certificaten (dit mapje is leeg). Daar moet ik dit certificaat geïnstalleerd krijgen.

Is er iemand die dit voor elkaar gekregen heeft en mij kan vertellen hoe het moet? Eeuwige dank zal uw deel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:18:
[...]

Haha bekende vraag. Laatste vroeg je het ook en had je het getest met een andere nokia. Ik vind hem eerlijk gezegt niet zo lelijk. Ik zal hem ook weinig gebruiken.
Toen die tijd vond ik hem wel heel slecht uit zien. Maar ik heb hem gisteren vergeleken met een Nokia N73 en die is veel kleurvoller. Dus ik vroeg me af of de mijne misschien wel defect is ofzo!

Niemand verder ervaring met de 2e camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
IMadeLove2MyN95 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:42:
Jongens en meisjes, ik heb een vraagje m.b.t. beveiligingscertificaten. (Dit gaat dus niet over het signen van software.) Om gebruik te maken van het WLAN van mijn universiteit moet ik een beveiligingscertificaat installeren. Dit bestandje heb ik op mijn pc gedownload, maar ik heb geen idee hoe ik het correct op mijn N95 zet. De beveiligingscertificaten kun je hier vinden:

Je ziet hier een aantal vooraf geïnstalleerde certificaten staan. Als je dan 'naar rechts' gaat dan zie je je persoonlijke certificaten (dit mapje is leeg). Daar moet ik dit certificaat geïnstalleerd krijgen.

Is er iemand die dit voor elkaar gekregen heeft en mij kan vertellen hoe het moet? Eeuwige dank zal uw deel zijn.
Wat voor een extensie heeft dat certificaat? (weet er zelf niets van maar gok ook een beetje wat ik zelf zou proberen)
Heb je al geprobeerd om dat certificaat gewoon naar je SD te kopieren en hem op je telefoon te penen? Met een beetje geluk herkent je telefoon meteen dat het een cert. is en wat hij ermee moet doen....

Edit:
Niemand verder ervaring met de 2e camera?
Ik heb hem ook een keer gebruikt en bij mij geeft hij inderdaad ook het beeld van een elcheapo webcam.
Mag ik vragen waar je die voor wilt gebruiken want ik zou echt geen functie ervoor kunnen bedenken....
Afbeeldingslocatie: http://home.orange.nl/ivomeisen/11072007004.jpg
Hier een foto genomen van mijn huisdiertje O+ met die camera, kun je de kwaliteit eens vergelijken

Edit 2:
Die 2e cam is toch voor videocall's oid?
Inderdaad maar om eerlijk te zijn zou ik niet eens weten of het uberhaubt werkt (op het t-mobile netwerk) en dan nog zie ik mezelf niet met iemand beeld bellen maar ok, dat is mijn mening natuurlijk. Iedereen gebruikt z`n tel voor andere toepassingen.

[ Voor 24% gewijzigd door digital-IMEI op 11-07-2007 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjengcity schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:45:
Edit:
[...]
Ik heb hem ook een keer gebruikt en bij mij geeft hij inderdaad ook het beeld van een elcheapo webcam.
Mag ik vragen waar je die voor wilt gebruiken want ik zou echt geen functie ervoor kunnen bedenken....
Nou ik zou hem willen gebruiken voor video bellen, maar aangezien als er meer zon schijnt ben ik helemaal niet te zien! En gewoon wat foto's maken voor de lol. Hoe komt het dat het zo waardeloos is vergeleken met de N73? De N95 is veel duurder of zit er een cheap 2e camera erin vergeleken met de N73?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb dat een keer gedaan omdat ik hier thuis een https server draai. Ik heb het certificaat op mijn webserver gezet en vervolgens met de Nokia WAP browser naar mijn site gegaan en daar op het certificaat geklikt en voila certificaat stond op de telefoon. Een alternatief zou kunnen zijn (hier reeds eerder vermeld) het certificaat op je sd kaartje te zetten en van daaruit proberen te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
  • Laatst online: 18-03-2021
Sjengcity schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:45:
Wat voor een extensie heeft dat certificaat? (weet er zelf niets van maar gok ook een beetje wat ik zelf zou proberen)
Heb je al geprobeerd om dat certificaat gewoon naar je SD te kopieren en hem op je telefoon te openen? Met een beetje geluk herkent je telefoon meteen dat het een cert. is en wat hij ermee moet doen....
Het is een .cer bestandje. Hier staat de handleiding die ik gevolgd heb bij het instellen. Daarin wordt gesproken van "transfering the SURFnet certificate to your device". Maar waarheen? Gewoon dat .cer bestandje er naartoe kopiëren lijkt me niet de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinci
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-01-2024

Da_Vinci

Leonardo da Vinci

Als het gaat om verbinding te maken met bijv eduroam, waar je normaal met SecureW2 moet werken, dan gaat het niet lukken.

Google maar eens op SecureW2 en symbian... Nokia ondersteunt een protocol (EAP-TTLS PAP) niet dat nodig is voor dit soort beveiligde netwerken (is een topic over op het nokia forum). Zijn geloof ik ook posts over in het Symbian S60 3rd Edition topic in dit forum.

Om het certificaat te installeren kun je het beste deze met je N95 downloaden. Dan vraagt hij meteen of het geinstalleerd moet worden. Tenminste zo heb ik dat gedaan, voordat ik er achter kwam dat het niet ging werken. Maar misschien werkt het op jouw universiteit anders.

edit: links toegevoegd

[ Voor 7% gewijzigd door Da_Vinci op 11-07-2007 13:08 ]

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
IMadeLove2MyN95 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:55:
[...]

Het is een .cer bestandje. Hier staat de handleiding die ik gevolgd heb bij het instellen. Daarin wordt gesproken van "transfering the SURFnet certificate to your device". Maar waarheen? Gewoon dat .cer bestandje er naartoe kopiëren lijkt me niet de oplossing.
Jawel, als ik jou was zou ik gewoon eens proberen om het naar je SD kaartje te kopieren en daarna te openen op je telefoon, dus gewoon via bestandsbeheerd naar je SD kaartje toe gaan en daar dat certificaat selecteren en openen.
Niet geschoten is altijd mis toch?
Nou ik zou hem willen gebruiken voor video bellen, maar aangezien als er meer zon schijnt ben ik helemaal niet te zien! En gewoon wat foto's maken voor de lol. Hoe komt het dat het zo waardeloos is vergeleken met de N73? De N95 is veel duurder of zit er een cheap 2e camera erin vergeleken met de N73?
Ik heb net in m`n vorige post even een foto toegevoegd, kun je de kwaliteit eens vergelijken om te zien of er wat mis is met je camera.
link

[ Voor 31% gewijzigd door digital-IMEI op 11-07-2007 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albert020 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:24:
[...]

Hee beankt man, deze ga ik straks als ik thuis kom gelijk installeren :--)
Moet denk ik alleen even opletten met het data gebruik, ( Zorgeloos Internet van Vodafone ) !
bij mij werkt die internet radio niet, ik krijg de waarschuwing: "certificaat verstreken". Ik heb wel de instructies opgevolgd, die er bij stonden ( dus de instellingen bij je toepassingbeheer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
Phoolie schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:40:
[...]
Zoals reeds eerder gemeld door anderen, je zou het ook kunnen waarderen dat men je probeert te helpen
kritiek geven is wat anders dan helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Sorry hoor, ik wil niet de mod uithangen maar kan het gebitchfight eindelijk over zijn? Kleuters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
deTuinman schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 13:18:
[...]

kritiek geven is wat anders dan helpen
Tuinman en anderen ook, schei er toch alsjeblieft over uit. Zijn er niet al genoeg woorden aan vuil gemaakt? Hier schiet je ook echt niets mee op en loop je alleen maar dit topic te vervuilen waar niemand wat aan heeft.

Als je graag wilt discusieren vraag dan elkaars email zodat je op msn even verder kunt gaan ofzo maar laat het hier in ieder geval achterwege.

Edit goh, blij om te zien dat ik niet de enige ben wat zich er aan ergert, dit is nog erger dan mensen die geen moeite nemen om dingen in het forum op te zoeken!

Edit @ Mau_Maus hier beneden, heb net al een topic report gedaan, ga me er voor de rest ook niet meer mee bemoeien maar ik heb ook totaal geen zin (en velen andere) om iedere keer dergelijke onzinnige berichten tegen te komen.
We zien wel wat de mods ermee doen en anders blijf ik het gewoon negeren, klaar.

[ Voor 31% gewijzigd door digital-IMEI op 11-07-2007 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
Modbreak:Communicatie gaat via het forum.
Mocht je in prive iets willen bespreken is daar ICQ/MSN/Mail/DM voor en die zijn te vinden in de iemand zijn profiel. Als niet, dan heb je pech.

Dit is een forum waar men interesses met elkaar deelt of discussieert over bepaalde onderwerpen. Daar maakt het uitwisselen van e-mail adressen dus géén deel van uit

[ Voor 131% gewijzigd door Ginz op 11-07-2007 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Goed positieve noot dan maar: gisteren mijn Brodit active houder binnen gekregen, mooi spul toch weer en zoals altijd zit het als gegoten. Tevens de Noreve Tradition Leather Case Nokia N95 binnen gekregen, erg mooi leren hoesje! Zeker een aanrader voor als je een stijlvol, Piel Frama achtig hoesje zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Servor schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 13:20:
Sorry hoor, ik wil niet de mod uithangen maar kan het gebitchfight eindelijk over zijn? Kleuters.
Sjengcity schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 13:21:
[...]
Tuinman en anderen ook, schei er toch alsjeblieft over uit. Zijn er niet al genoeg woorden aan vuil gemaakt? Hier schiet je ook echt niets mee op en loop je alleen maar dit topic te vervuilen waar niemand wat aan heeft.

Als je graag wilt discusieren vraag dan elkaars email zodat je op msn even verder kunt gaan ofzo maar laat het hier in ieder geval achterwege.

Edit goh, blij om te zien dat ik niet de enige ben wat zich er aan ergert, dit is nog erger dan mensen die geen moeite nemen om dingen in het forum op te zoeken!
Ik snap dat het irri is en dat je zoiets hebt van hou het prive, maar als iemand meerdere keren zo reageerd in het forum, dan is het misschien beter om er nu op in te gaan, anders is er morgen weer wat. Zoals ik zei, misshcien had ik er niet op moeten reageren, want het probleem was he tniet tegen mij, maar elke keer zulke berichten lezen wil ik niet, dus bemoei ik me er wel even openenlijk mee, zodat het misschien echt stopt. Of een moderator er op reageerd. Want ik wil volgende week niet weer zon gezeik.

[ Voor 10% gewijzigd door Ginz op 11-07-2007 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
*Graag ontopic*

[ Voor 80% gewijzigd door Ginz op 11-07-2007 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
deTuinman schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 13:30:
bijdenhante opmerkingen afschaffen, dat doet dit probleem verhelpen
Stop dan :S jemig. Ik stop nu ook, je mag het laatste woord hebben. Ik vind dit zooo jammer. Ik hoop dat een Mod dit is leest en een reactie geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
Servor schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:51:
Jup

En ja het werkt op t-mobile, hoorde dat het 50 cent / minuut kost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
FaNtJuH schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 13:38:
[...]

Jup

En ja het werkt op t-mobile, hoorde dat het 50 cent / minuut kost...
Aah ok, weer wat bijgeleerd. Nou voor dat geld stuur ik wel even een foto over de mail :P
Gaat je ook al snel in de euro`s lopen als je dat regelematig doet....

Maar jah zoals ik al eerder zei, voor ieder wat wils hè

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een zoektocht hebben gehad over MSN op dit forum blijf ik toch nog met een vraag zitten.
Ik heb nu Windows Live Messenger geinstalleerd alleen hij connect wel met KPN Internet en niet met KPN Wap, en als het goed is kan ik alleen gratis internetten als ik KPN Wap geselecteerd heb.

Klopt het dat ik Windows Live Messenger alleen kan gebruiken met KPN Internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Hmm, net het Nokia Service Center hier in Eindhoven gebeld (PHC Telecom) om te vragen of ze de sliderproblemen kunnen oplossen. Dat doen ze inderdaad, maar het blijkt dat ik m'n telefoon daar minstens 2 dagen kwijt ben, afhankelijk van wat er verder met de telefoon aan de hand is!

Over welke zaken ze het dan nog meer hadden weet ik niet, maar wel minder dat ik em moet inleveren.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:11:
Na een zoektocht hebben gehad over MSN op dit forum blijf ik toch nog met een vraag zitten.
Ik heb nu Windows Live Messenger geinstalleerd alleen hij connect wel met KPN Internet en niet met KPN Wap, en als het goed is kan ik alleen gratis internetten als ik KPN Wap geselecteerd heb.

Klopt het dat ik Windows Live Messenger alleen kan gebruiken met KPN Internet?
Ik heb zelf geen KPN maar volgens mij heb ik juist hier langs zien komen dat je net wel KPN Internet moet gebruiken en geen WAP, anders misschien even naar KPN bellen en vragen welk toegangspunt je moet gebruiken als je een flat abbo hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjengcity schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:30:
[...]
Ik heb zelf geen KPN maar volgens mij heb ik juist hier langs zien komen dat je net wel KPN Internet moet gebruiken en geen WAP, anders misschien even naar KPN bellen en vragen welk toegangspunt je moet gebruiken als je een flat abbo hebt.
Ja, ik las in Deel 3 of 4 een post dat KPN Internet ook gewoon gratis is, maar ik ga het eerst navragen voor de veiligheid ja! Bedankt in ieder geval voor de reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
--MeAngry-- schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:17:
Hmm, net het Nokia Service Center hier in Eindhoven gebeld (PHC Telecom) om te vragen of ze de sliderproblemen kunnen oplossen. Dat doen ze inderdaad, maar het blijkt dat ik m'n telefoon daar minstens 2 dagen kwijt ben, afhankelijk van wat er verder met de telefoon aan de hand is!

Over welke zaken ze het dan nog meer hadden weet ik niet, maar wel minder dat ik em moet inleveren.
Mja, ik ga het van het weekend toch zelf maar doen denk ik. Zo heel ingewikkeld ziet het er niet uit. Even rustig de tijd voor nemen en netjes werken, moet te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Wat is er mis met die slider dan?!

[ Voor 132% gewijzigd door plofkip op 11-07-2007 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjengcity schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:39:
@ Morris66, jij had je bluetooth verbinding aan de praat gekregen hè? Zou je mij misschien eens willen helpen ermee want kom er echt totaal niet uit.
Ik wil best eens een poging doen...
Eerst even checken of je het e.e.a. goed hebt ingesteld?!

Start eens PC Suite en ga naar verbindingen (De Nokia Connection Manager)
Klik verbindingen en volgende tot dat je in het scherm ' Telefoon Zoeken en selecteren' komt.

Staat daar bij geselecteerde apparaten je n95 zoals hieronder weergegeven?
Afbeeldingslocatie: http://i11.tinypic.com/5y7ax6v.jpg

Als het zo niet uitziet, wat staat er dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Modbreak:Communicatie gaat via het forum.
Mocht je in prive iets willen bespreken is daar ICQ/MSN/Mail/DM voor en die zijn te vinden in de iemand zijn profiel. Als niet, dan heb je pech.

Dit is een forum waar men interesses met elkaar deelt of discuseerd over bepaalde onderwerpen. Daar maakt het uitwisselen van email adressen dus géén deel van uit

[ Voor 81% gewijzigd door Ginz op 11-07-2007 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Ben nog steeds aan het twijfelen welke carkit ik zal aanschaffen. Die parrot MK6100 is wel leuk, maar aan de andere kant is de vraag of ik het wel nodig heb. Ik heb een autoradio met DVD, dus als ik muziek wil afspelen dan knal ik een DVD vol met mp3 en heb ik ook genoeg muziek.

Iemand tips voor een goeie BT carkit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaNtJuH schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 15:06:
Morris66
Zou je mij een mailtje kunnen sturen op mail [at] kipusoep [punt] nl ??
Dan kan ik je een vraagje stellen
Ik geef de voorkeur aan publiekelijk onderwerpen te bespreken zodat we er allemaal wat van opsteken.
Dump je vraag of opmerking hier, zou ik zeggen... ik help graag als ik kan. Van sliders heb ik overigens helemaal geen verstand. Geen last van ook overigens... :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2007 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 15:05:
[...]

Ik wil best eens een poging doen...
Eerst even checken of je het e.e.a. goed hebt ingesteld?!

Start eens PC Suite en ga naar verbindingen (De Nokia Connection Manager)
Klik verbindingen en volgende tot dat je in het scherm ' Telefoon Zoeken en selecteren' komt.

Staat daar bij geselecteerde apparaten je n95 zoals hieronder weergegeven?
[afbeelding]

Als het zo niet uitziet, wat staat er dan?
Yup dat heb ik er inderdaad staan, exact hetzelfde, telefoonnaam met die handjes en het slotje erachter. Als ik dat op volgende klik zie ik bij U beschikt nu over de volgende Bluetooth verbindingen helemaal niets staan. Wat heb jij daar staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:36:
[...]

Ja, ik las in Deel 3 of 4 een post dat KPN Internet ook gewoon gratis is, maar ik ga het eerst navragen voor de veiligheid ja! Bedankt in ieder geval voor de reactie!
Een van die posts die je daar gelezen hebt kwam van ondergetekende af. Ik had toen een vrij forse rekening gekregen over de eerste maand mobiel internet maar dit bleek achteraf te liggen aan het feit dat KPN vergeten was om m'n Surf & Mail Totaal te activeren. (Was wel grappig: kreeg de zelfde jongedame aan de telefoon als toen ik het abonnement afsloot... 1000 maal excuses én rekening werd nietig verklaard :) .... tijdens afsluiten was ze nét terug van vakantie, en actie was nét pas begonnen).

Daar toen meteen nogmaals navraag gedaan over welk toegangspunt ik eigenlijk geächt werd te gebruiken en dat bleek dus KPN Internet te zijn.
Nou moet ik zeggen dat ik deze maand toch een beetje voorzichtig met m'n data verkeer aan het omspringen ben om te voorkomen dat ik dadelijk weer een forse rekening krijg doordat ik alsnog een verkeerd toeganspunt heb gekozen én het toch dat "wap" toegangspunt moet zijn :)

Jongedame klonk best aardig enzo.... maar wil niet zeggen dat ik er zomaar alles van ga aannemen ... zeker niet doordat verschillende mederwerkers van de klantenservice verschillende dingen adviseren

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjengcity schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 15:24:
[...]

Yup dat heb ik er inderdaad staan, exact hetzelfde, telefoonnaam met die handjes en het slotje erachter. Als ik dat op volgende klik zie ik bij U beschikt nu over de volgende Bluetooth verbindingen helemaal niets staan. Wat heb jij daar staan?
Nog even een stapje voor dit scherm. Dan zie je een overzicht van de verbindingen. Ik had vergeten te vermelden dat je een bluetooth verbinding moet selecteren. Ziet dit er ook zo bij jouw uit:
Afbeeldingslocatie: http://i16.tinypic.com/5xfwtjs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 15:11:
[...]

Ik geef de voorkeur aan publiekelijk onderwerpen te bespreken zodat we er allemaal wat van opsteken.
Dump je vraag of opmerking hier, zou ik zeggen... ik help graag als ik kan. Van sliders heb ik overigens helemaal geen verstand. Geen last van ook overigens... :)
Ok
Heb je die jukebox legaal? :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:11:
Hallo Mensen,

Das toch normaal .Als ze het toestel maken voor nog niet de helft van de verkoop preis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dach????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaNtJuH schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 16:04:
[...]

Ok
Heb je die jukebox legaal? :P :D
Ik evalueer Jukebox op dit moment. Oftewel try before you buy... En als die me bevalt dan koop ik hem. Je gelooft het of niet maar programma's die ik echt leuk, nuttig of handig vind koop en betaal ik ervoor. Dit programma kost bijv.25 dollar. Nah... dat met de huidige dollar koers nog geen 20 euro's.

Uitzonderingen bevestigen de regel, dat dan weer wel...
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 16:31:
[...]

Ik evalueer Jukebox op dit moment. Oftewel try before you buy... En als die me bevalt dan koop ik hem. Je gelooft het of niet maar programma's die ik echt leuk, nuttig of handig vind koop en betaal ik ervoor. Dit programma kost bijv.25 dollar. Nah... dat met de huidige dollar koers nog geen 20 euro's.

Uitzonderingen bevestigen de regel, dat dan weer wel...
:X
Ken jij, of iemand anders, niet een proggie die alleen die streams heeft (di.fm bv.) en gratis is? Of 'gratis'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 16:17:
[...]

Das toch normaal .Als ze het toestel maken voor nog niet de helft van de verkoop preis
Heh, wat bedoeld jij dan? Want die antwoord van jou snap ik niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanhees
  • Laatst online: 23-03 15:51
Ik gebruik Live messenger op me N95 werkt super!! alleen moet ik elke keer me wpa w8 woord opgeven! kan je die ook op een of andere manier er in zetten dat zodra die het netwerk herkent dat je automatische verbonden bent?..

ik gebruik namelijk me n95 op me werk en thuis lijkt me dat je dat ergens moet kunnen instellen voor elk netwerk!!???

Maar waar?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
basvanhees schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 17:41:
Ik gebruik Live messenger op me N95 werkt super!! alleen moet ik elke keer me wpa w8 woord opgeven! kan je die ook op een of andere manier er in zetten dat zodra die het netwerk herkent dat je automatische verbonden bent?..

ik gebruik namelijk me n95 op me werk en thuis lijkt me dat je dat ergens moet kunnen instellen voor elk netwerk!!???

Maar waar?????
Instrumenten -> Instellingen -> Verbindingen - > Toegangspunten -> Opties -> Nieuw Toegangspunt

Kan je hem helemaal persoonlijk maken. (Misschien heb je bij de opties -> 'vragen om wachtwoord' op JA staan, bij de huidige)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 17:41:
[...]

Heh, wat bedoeld jij dan? Want die antwoord van jou snap ik niet!
Is sarcastisch bedoeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 15:30:
[...]

Nog even een stapje voor dit scherm. Dan zie je een overzicht van de verbindingen. Ik had vergeten te vermelden dat je een bluetooth verbinding moet selecteren. Ziet dit er ook zo bij jouw uit:
[afbeelding]
Ja komt bij mij wel op hetzelfde neer:
Afbeeldingslocatie: http://home.orange.nl/ivomeisen/bt1.JPG
Ik hoop dat je er wat mee kunt want ik weet het zelf echt niet meer :S

[ Voor 7% gewijzigd door digital-IMEI op 11-07-2007 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanhees
Mau_Maus schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 17:46:
[...]

Instrumenten -> Instellingen -> Verbindingen - > Toegangspunten -> Opties -> Nieuw Toegangspunt

Kan je hem helemaal persoonlijk maken. (Misschien heb je bij de opties -> 'vragen om wachtwoord' op JA staan, bij de huidige)
Oke top!!!! daar zie ik smc staan die is van hier thuis! dan kiez ik voor bewerken wlan-beveil.instell. staat wpa/wpa2 dat klopt dan moet ik bij vooraf ged. sleutel zeker me key invullen?.. nu staat daar al wat met een sterretje er voor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet al iemand iets meer over het signen van apps op symbiansigned ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 18:34:
weet al iemand iets meer over het signen van apps op symbiansigned ?
Gebruik even de zoekfunctie rechtsboven of blader een aantal pagina's terug, is al veel besproken geworden

ook al wat werk voor je gedaan, klikkerdeklik

[ Voor 24% gewijzigd door digital-IMEI op 11-07-2007 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 13:09:
[...]

bij mij werkt die internet radio niet, ik krijg de waarschuwing: "certificaat verstreken". Ik heb wel de instructies opgevolgd, die er bij stonden ( dus de instellingen bij je toepassingbeheer)
Ik kan hem ook niet installeren, krijg ook ! "certificaat verstreken" !

[ Voor 10% gewijzigd door Albert020 op 11-07-2007 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed nieuws !!!

If you require Developer Certificates for testing an application you are developing please send an email with the following information to symbiansigned@symbian.com
Subject: Developer Certificate enable request:
User name
First Name Last Name
Application Name
Application Version
Company Name
Company Address
Please only send this request if you urgently need Developer Certificates and cannot wait until next week when ALL accounts will have this functionality enabled. If you are a Platinum Partner of Symbian please contact your partner manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Kan ik nou bij TOEP.BEHEER gewoon alle SEARCH LOCALPLUGINS-ES verwijderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albert020 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 18:59:
[...]
Hier ook niet (Nokia Internet Radio) certificaten verlopen.
Wel een (tijdelijk) gratis alternatief voor Internet Radio in de aanbieding:
Direct downloaden
Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanhees
basvanhees schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 18:11:
[...]

Oke top!!!! daar zie ik smc staan die is van hier thuis! dan kiez ik voor bewerken wlan-beveil.instell. staat wpa/wpa2 dat klopt dan moet ik bij vooraf ged. sleutel zeker me key invullen?.. nu staat daar al wat met een sterretje er voor!!
Zie net dat ie als ik ga brouwsen wel de key onthoud wat kan brouwsen zonder key in te vullen dus dat is top!!! alleen als ik msn opstart op de n95 dan ziet ie me netwerk en dan moet ik weer me key invullen helaas hoe kan dat????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 19:18:
[...]

Hier ook niet (Nokia Internet Radio) certificaten verlopen.
Wel een (tijdelijk) gratis alternatief voor Internet Radio in de aanbieding:
Direct downloaden
Website
Datum even een jaar terugzetten en installeren maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:26
Albert020 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 18:59:
[...]

Kijk even wat de datum van de certificaat is,en zet je telefoon terug naar die datum.daarna installeren.en je datu weer naar de huidige datum.thats all
Pagina: 1 ... 14 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ontopic!!