@ Morris66, jij had je bluetooth verbinding aan de praat gekregen hè? Zou je mij misschien eens willen helpen ermee want kom er echt totaal niet uit. De telefoon EN pc suite zijn allebei even onduidelijk met hun vage meldingen
Ok, ik heb een bt dongle (sitecom), geinstalleerd en wel. Als ik via de sitecom (Bluesoleil) software kijk zie ik m`n telefoon kan ik pairen en authoriseren, allemaal geen probleem.
Ga ik PC Suite gebruiken om verbinding te maken loop ik tegen een aantal dingen aan:
Ik kies;
- Verbindingen beheren
- Selecteer bt
- Configureren
- M`n telefoon is zichtbaar met 2 handjes en een slotje erachter
- Selecteer de telefoon en kies volgende
- Dan staat er helemaal niets bij U beschikt nu over de volgende Bluetooth verbindingen:
(wat staat hier bij jullie normaal?)
Nu heb ik ook al geprobeerd om de telefoon helemaal te ontkoppelen zodat ik met PC Suite opnieuw moet pairen in plaats van de Sitecom (Bluesoleil) software maar dat wil ook niet lukken

Ik loop dan weer helemaal die Wizard door van PC Suite en bij het scherm waar je een code moet invoeren staat er op een gegeven moment,
klik op volgende om door te gaan. Klik je daarop krijg ik op m`n telefoon ook de vraag om de code in te toetsen maar bij PC Suite gebeurd er dan helemaal niets meer (kan iemand mij vertellen wat daarna nog moet gebeuren?)
De knop
volgende wordt inactief en een andere mogelijkheid heb ik niet, Heb ook al geprobeerd om 15 minuten te wachten (in de hoop dat het programma gewoon traag was) maar ook dit werkt niet.
Ik heb echt geen flauw idee van wat ik verkeerd doe en ben ook echt niet een noob ofzo op dit gebied dus als iemand mij zou willen helpen, heel graag!