RtN schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:08:
Het is echt belachelijk dit:
[...]
Dit terwijl hij eerst uiterlijk op 23 augustus stond! Ik ga maandag eens even met dell bellen en ze niet zo vriendelijk uitleggen wat het woord uiterlijk betekent en vragen om een fikse tegemoedkoming en anders kunnen ze erin verrotten. Zo ga je niet met klanten om, leveringsproblemen of niet. Eerst annuleren ze m'n order zonder dat ik iets weet en het geld al had overgemaakt en vervolgens dit! Hebben ze wel mooi de foute te pakken als ze denken zoiets zomaar te kunnen maken zonder enige tegemoedkoming...
Als opties had ik het 1680x1050 scherm en interne bluetooth.
Nog meer mensen zo'n mail ontvangen vandaag?
Dit is bij mij ook het geval, mijn order was geannuleerd terwijl ik al betaald had, heb dus gebeld na 3 dagen (nadat mijn betaling was afgeschreven, omdat je normaal een bevestiging krijgt.) Zegt die jongen dat mijn bestelling geannuleerd is zonder reden, toen is hij er meteen achteraan gegaan en kreeg meteen daarna email over mijn betaling en half uur later order bevestiging, mijn verwachte leverdatum is nu 05-09-07 en staat in pre-productie sinds 16-08-07.
Ik ben gezakt afgelopen jaar, dus ik ken al wat lui die naar UT gingen en die zeiden dat er vorig jaar ook aardig wat laptop te laat hadden, dus dat is mooi balen. Ik hop dat ik mijne voor de colleges krijg, al zal er in begin hopelijk niet eerst software worden uitgelegd, als we dat al krijgen.
Ik ga trouwens CT doen en mijn specs zijn:
D830 + Intel® Core™ 2 Duo T7500 (2.2GHz / 4MB / 800MHz) + 15.4" inch WUXGA (1920x1200) TFT Display + 120 GB Seriële ATA (SATA) harde schijf (7.200 rpm)