Nou, ik heb ook zo'n laptopie, met 1920x1200 en ook T7500 en nog extra batterij en grotere hd en bleutooth enzo. Ik ben er zeer tevreden over, want ik heb de hele middelbare school (tot 2 weken geleden) gewerkt op een pentium III 550 mhz en 448 mb ram

. Maar zelfs dat begon me pas het laatste half jaar te vervelen. Maar dat komt ook omdat ik geen gamer ben, en vooral office en internet gebruik, en dat ging gewoon wel aardig goed. Als ik gekke dingen ging doen, bijv PHPdesigner, werd het al minder, en helemaal als ik 10 dingen tegelijk ging doen.
Dus ik ben wel tevreden over mn laptop.
Alleen zou ik nog graag zo'n D-port willen hebben, alleen daar ben ik nu dus wel wat laat mee, maar zou ik daar nog aan kunnen komen? En dan wel voor 101 euro ipv de normale 160 euri.
En ik heb ook geupgrade naar business (de enige die je nu nog kunt krijgen via surfspot) en dat was zonder de AHCI mode te veranderen. Dus kon bij mij wel..
En dan over het gamen. Ik game dus eigenlijk niet, ook omdat het dus niet kon, maar ik dacht: ik heb nu een gloednieuwe laptop, ik zou het wel fijn vinden als hij tenminste de nieuwste games aan kán. Dus gister CMR dirt demo gedownload, en dat ging bagger. Dus toen 3Dmark06 gedownload (wel directx9.0c, maar 10 is er nog niet) en die haalde 1 frame per seconde.

En toen ook nog maar Call of Juarez DX10 Benchmark gedownload, omdat ik dacht dat het misschien aan die directx lag, maar die haalde vaak maar 0-1 frame per seconde.
Dus het is duidelijk geen game pc, wat ik erg jammer vind, maar een vriend van me, die ook zo'n laptop heeft, heeft er ook linux opgezet, en daar ging het gamen veel sneller. Dus die denkt dat het ook aan de drivers ligt.
Dus ik hoop dat dat beter wordt, want anders heb ik dus nog geen game pc, maarja, voor normaal gebruik, en 10 dingen tegelijk doen is hij wel heel goed, en dat is toch mijn normale gebruik, dus ik ben wel ongeveer tevreden.
edit:
http://www.nvidia.com/obj...s_notebook_techspecs.html Daar staat dat de maximale digitale beeldresolutie die die ondersteund maar 1600 x 1200 is???
[
Voor 4% gewijzigd door
Bag op 29-07-2007 14:04
]