De taart wordt weldegelijk bezorgdLogic schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 08:19:
[...]
Ik moet zeggen, ik heb mij erg vermaakt gisteren, een paar leuke acties ook gezien en zo
Ben benieuwd of de taart ook word bezorgd
Als er binnenkort weer eentje word gehouden, ga ik zeker weer proberen mee te doen.
En dan zal ik proberen iets minder "rechtdoor" te schieten/rijden![]()
ps. het is logic855, niet logicA855
Het is nog vroegMiramarVTM schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 08:48:
[...]
De taart wordt weldegelijk bezorgdQuicksilverVt krijgt hem straks na het werk.

https://card.exophase.com/1/1116015.png
was zeer geslaagde avond, helaas moest ik in de eerste race 2x pitten, race 2 een DNF door een disconnect. Race 3 was naar mijn mening de spannendste nek aan nek.
De nummer 6 in race 2 en de overall nummer 3 was iksekeroglan schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 08:34:
[...]
Yep was inderdaad leuk![]()
[...]
Fout verbeterd![]()
Er zullen zeker nog meerdere komen![]()
Dacht zelf aan over 2 weken
Default blanke hetero
Ik heb me inderdaad ook erg goed vermaakt; jammer dat er disconnects voorkwamen want zonder dat soort geintjes was het erg spannend geworden aan de kop. Silverstone was de beste race van de 3, imho.Justin2000 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 09:39:
was zeer geslaagde avond, helaas moest ik in de eerste race 2x pitten, race 2 een DNF door een disconnect. Race 3 was naar mijn mening de spannendste nek aan nek.
Moet zeggen; het viel me erg mee qua concurrentie, in positieve zin. Want de kwalificatie-tijden lagen redelijk uit elkaar maar de race was veel closer maar dat zal ook wel komen doordat iedereen met een andere setup reed waardoor de performance van sommige mensen eerder/later op gang kwam.
Volgende keer weer!!!!!
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Tijdens de derde race was het tot op het einde spannend, maar in mijn laatste rondje waren mijn banden zo verrot dat ik gewoon 20-30 seconden verloor
slechte setup inderdaad
mijn record op road atlanta was in de 1m19 maar in de race kwam ik amper aan de 1m20. door wat schade.
Tijdens de laatste race werd het wel spannend tussen jou en mij! Volgens mij hebben wij zeker een volledige ronde gereden met een afstand van 30 á 80 meter tussen ons. Een strijd om de 3e plaats.Ebayzo schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:21:
[...]
De nummer 6 in race 2 en de overall nummer 3 was ikNiet Yonix360. Die liet het na een rondje of 18 afweten op Silverstone hahahaha. Maar het was supergezellig in iedergeval, ga zeker vaker rijden met jullie ^^ Alleen moet Yonix wel even leren effectief te pitten ;D
Helaas moest ik het door een foutje verknallen, en tja...misschien dat ik de volgende keer maar eens de pit in ga als ik geen grip meer heb.
Gisteren was erg leuk!
PS: Ben ik nu toch laatste in het klassement? Volgens mij was dat toch echt Quicksilver.
Ja volgens mij was jij gedeelde 4e plaats in eindklassement.Yonix schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:59:
[...]
Tijdens de laatste race werd het wel spannend tussen jou en mij! Volgens mij hebben wij zeker een volledige ronde gereden met een afstand van 30 á 80 meter tussen ons. Een strijd om de 3e plaats.![]()
Helaas moest ik het door een foutje verknallen, en tja...misschien dat ik de volgende keer maar eens de pit in ga als ik geen grip meer heb.
Gisteren was erg leuk!
PS: Ben ik nu toch laatste in het klassement? Volgens mij was dat toch echt Quicksilver.
Wat betreft dat gevecht om die 3e plek; Dat duurde echt een paar rondjes ^^ Dat zorgde iig wel dat ik nog wakker bleef
Default blanke hetero
Ik zie liever in race 2 een DNF achter mn naam staan
Verwijderd
Mijn eerste 2 races waren echt slecht.. ik schampte in de eerste 2 races in ronde 4-5 de banden/zijkant en heb toen de race uit moeten rijden met een kapotte voorbumper en sideskirts.. silverstone ging wel goed, daar was het echt heel spannend (vooral tussen Justin2k5 en ik)
Uitslag race 3 (Silverstone Grand Prix)
1. eC I Cortex
2. OctagonQontrol
3. justin2k5
4. geen idee
5. geen idee
6. geen idee
eC I Crysis en Sekeroglan moesten deze race voortijdig verlaten
Deze race was wel duidelijk langer als de vorige 2. Onze banden werden echt flink oranje/rood voor de pitstop en de finish en we hadden bijna geen grip meer.. was wel lache, iedereen glijden
Uitslag race 3 (Silverstone Grand Prix)
1. eC I Cortex
2. OctagonQontrol
3. justin2k5
4. geen idee
5. geen idee
6. geen idee
eC I Crysis en Sekeroglan moesten deze race voortijdig verlaten
Deze race was wel duidelijk langer als de vorige 2. Onze banden werden echt flink oranje/rood voor de pitstop en de finish en we hadden bijna geen grip meer.. was wel lache, iedereen glijden
Sowieso wij (groep 2) hadden ook erg veel last van voortijdige bandenslijtage op Silverstone. Ik ging als 1e de pits in in rondje 8/25. Was wel onderdeel van mijn masterlijke pitsstrategie
Maar tegen Toxic NL was gewoon niet op te strategen.
Wat mij betreft mag er elke dag wel zo'n race-avondje zijn; kan het geld even goed gebruiken om nog wat auto's te kopen in mijn carreer (wil graag alle auto's in mijn garage hebben).
Maar ja, we merken wel wanneer SekerOglan weer tijd heeft voor een organisatorische brainwave...
Maar ja, we merken wel wanneer SekerOglan weer tijd heeft voor een organisatorische brainwave...
Mwah, het hoeft niet een zwaar organisatorisch evenement te zijn, als jij vanavond gewoon een room start, en 7 mensen invite, kun je je lol op.
Kijk, zo'n echt toernooi met kwalificatie (en appeltaart voor de verliezer (QuiksilverVT)) is natuurlijk wel lachen, maar gewoon op een avondje spontaan besluiten om wat mensen te inviten om te racen doet daar niet veel voor onder.
Kijk, zo'n echt toernooi met kwalificatie (en appeltaart voor de verliezer (QuiksilverVT)) is natuurlijk wel lachen, maar gewoon op een avondje spontaan besluiten om wat mensen te inviten om te racen doet daar niet veel voor onder.
Dat doen we eigenlijk elke avond al dus daar is geen lol aan...MiramarVTM schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 16:34:
Mwah, het hoeft niet een zwaar organisatorisch evenement te zijn, als jij vanavond gewoon een room start, en 7 mensen invite, kun je je lol op.
Het lijkt me wel leuk om met 16 of 24 man een kwalificatie te rijden, dan in 2 of 3 poules 2x 25 laps rijden (net als gisteren) en dan een winner-poule maken van de 8 snelsten voor de laatste race. Maar ja, wie ben ik he?
Trouwens, Yonix; sinds PGR heb ik niet meer met je geraced; doe je volgende keer wel je best voor kwalificeren?

Het is inderdaad lang geleden, dus bij dezen beloof ik dat ik de volgende keer wel mijn best zal doen wat betreft het kwalificeren.MAX3400 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 17:00:
[...]
Dat doen we eigenlijk elke avond al dus daar is geen lol aan...![]()
Het lijkt me wel leuk om met 16 of 24 man een kwalificatie te rijden, dan in 2 of 3 poules 2x 25 laps rijden (net als gisteren) en dan een winner-poule maken van de 8 snelsten voor de laatste race. Maar ja, wie ben ik he?
Trouwens, Yonix; sinds PGR heb ik niet meer met je geraced; doe je volgende keer wel je best voor kwalificeren?
En nogmaals, ik ben altijd in voor een toernooi.
Gewoon lekker inviten inderdaad. Ik heb ook een IRL vriend aan de Forza gekregen dus zal nu nog meer online zijn ermee. Superleuk ^^MAX3400 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 15:58:
Wat mij betreft mag er elke dag wel zo'n race-avondje zijn; kan het geld even goed gebruiken om nog wat auto's te kopen in mijn carreer (wil graag alle auto's in mijn garage hebben).
Vanavond ben ik er weer rond 20:30
Default blanke hetero
Zoooo.... sinds gisteravond mijn 360 weer terug. Zou Forza ook krijgen als present van MS, maar die is er nog steeds niet. Is wel al op de post gegaan. Maar goed, daar kon ik niet op wachten, dus vandaag maar ff naar de V&D, en daar maar ff FM2 gehaald 
Nu eerst maar eens ff wat oefenen, dan meld ik me hier weer
Bij de weg, heb die R32 wat opgeklopt, komt gelijk in A-klasse terecht, maar remmen staat in 0 verhouding tot de PK's
Nu eerst maar eens ff wat oefenen, dan meld ik me hier weer
Bij de weg, heb die R32 wat opgeklopt, komt gelijk in A-klasse terecht, maar remmen staat in 0 verhouding tot de PK's

Kwam dit money making scheme tegen:MAX3400 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 15:58:
Wat mij betreft mag er elke dag wel zo'n race-avondje zijn; kan het geld even goed gebruiken om nog wat auto's te kopen in mijn carreer (wil graag alle auto's in mijn garage hebben)
Zelf niet geprobeerd want ik heb het (nog) niet nodig, maar dat zou zo'n 1,5M zijn in een half uur.Get 5 porsches up to level 4 (I just bought level 3 elans (elans? foutje neem ik aan) off the AH and raced them once each)
For each lvl 4 porsche you get 10% off pirelli tires, 5 cars = 50%.
Get in your ME Four Twelve and go to tire compound upgrades.
Buy the racing Pirelli's for 17,100 and sell for 24,400 making you 4,300 every 5 seconds.
Have fun.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Nog een toernooitje dus hmmm, goed idee!!
Maar dan denk ik zelf aan zoiets:
- 16 man ( dus 2 groepen )
- weer rijdt iedereen in de zelfde auto's zonder upgrade mogelijkheden, maar wel tune.
- Geen kwalificatie maar direct 2 rooms
- Na de 1ste 25 laps gaan nr 1, 3, 5, en 7 van groep 1 racen met nr: 2, 4, 6 en 8 van groep 2 en natuurlijk andersom weer 25 laps rijden.
- Hierna gaan de de 1ste 4 van groep 1 en 1ste 4 van groep 2 een finale race doen van 25 of 50 laps
- En de andere 8 doen ook hetzelfde ( soort 2 finale's van een langzame en snelle groep
Dus weer 3 race's van 25 laps maar dan 2 race's die dienen als soort kwalificatie en de laatste als finale.
Misschien kunnen we dit al volgend week doen op woensdag of donderdag avond!!!
- weer rijdt iedereen in de zelfde auto's zonder upgrade mogelijkheden, maar wel tune.
- Na de 1ste 25 laps gaan nr 1, 3, 5, en 7 van groep 1 racen met nr: 2, 4, 6 en 8 van groep 2 en natuurlijk andersom weer 25 laps rijden.
- Hierna gaan de de 1ste 4 van groep 1 en 1ste 4 van groep 2 een finale race doen van 25 of 50 laps
- En de andere 8 doen ook hetzelfde ( soort 2 finale's van een langzame en snelle groep
Dus weer 3 race's van 25 laps maar dan 2 race's die dienen als soort kwalificatie en de laatste als finale.
[ Voor 7% gewijzigd door sekeroglan op 26-07-2007 20:02 ]
Count me in!sekeroglan schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 19:57:
Default blanke hetero
Wat een f*cking ongelofelijke onzin zeg 
Je kan in splitscreen de player 2 niet eens de auto's uit de career van mijn profiel geven. We moeten dus met stock cars rijden omdat het anders niet eerlijk is
Lekker over nagedacht.. Met Forza 1 kon het wel
Je kan in splitscreen de player 2 niet eens de auto's uit de career van mijn profiel geven. We moeten dus met stock cars rijden omdat het anders niet eerlijk is
Lekker over nagedacht.. Met Forza 1 kon het wel
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Net als Ebayzo, you can count me in!sekeroglan schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 19:57:
K, ik zal het morgen inelkaar zetten
Ik ben van de partij ! 
Ik zit helaas volgende week in verhuisperikelen ik hoop asap weer internet te hebben.
Ik zit helaas volgende week in verhuisperikelen ik hoop asap weer internet te hebben.
SekerOglan, schrijf mij maar in! Maaruh woensdag vind ik wel erg kort dag; dan is er weinig tijd om te leren rijden met een auto, vooral aangezien wij aanstaande zondag ook al gaan racen. Een auto goed tunen kost wel een aantal uur en niet iedereen heeft dat qua werk en dergelijke.
Mijn voorstel, maar dat moeten we maar even zien, is om het eind van de week te doen zoals vrijdagavond of zondagavond (zondagmiddag is F1 namelijk)...
Gisteren heb ik ook iets van 100K binnengehaald dus wat dat betreft gaat het wel redelijk.
Of is er iemand zo lief om een auto van me te kopen via AH voor een veels te hoge prijs?
Mijn voorstel, maar dat moeten we maar even zien, is om het eind van de week te doen zoals vrijdagavond of zondagavond (zondagmiddag is F1 namelijk)...
Ja, heb ik ook gelezen maar ik heb weinig trek om die Porsche's te gaan zoeken, rijden en dan erachter komen dat het niet werkt. Besides; niets is zo leuk om gewoon een avond goed te racen en een ton (of meer) binnen te halen in een room met 8 man.Dyxtra schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 19:09:
[...]
Kwam dit money making scheme tegen:
[...]
Zelf niet geprobeerd want ik heb het (nog) niet nodig, maar dat zou zo'n 1,5M zijn in een half uur.
Gisteren heb ik ook iets van 100K binnengehaald dus wat dat betreft gaat het wel redelijk.
Of is er iemand zo lief om een auto van me te kopen via AH voor een veels te hoge prijs?
[ Voor 45% gewijzigd door MAX3400 op 26-07-2007 23:51 ]
Seker, schrijf mij ook maar weer in, er moet toch iemand in de achterhoede rijden dus die rol neem ik wel weer op meMAX3400 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 23:43:
SekerOglan, schrijf mij maar in! Maaruh woensdag vind ik wel erg kort dag; dan is er weinig tijd om te leren rijden met een auto, vooral aangezien wij aanstaande zondag ook al gaan racen. Een auto goed tunen kost wel een aantal uur en niet iedereen heeft dat qua werk en dergelijke.
[...]
@ Octagon, ik heb nog wel wat credit waarmee ik je kan helpen. Ik zou de porsche truc niet doen, op t Forzamotorsport forum is die ook genoemd en wordt gezien als een glitch, en mogelijk straks gezien als cheat door Turn10. Verkoop gewoon wat auto's in AH, werkt als een trein. Ik heb wat mercedessen CLK-GTR's verkocht en dan gaat het best hard. Ook die kleine auto's die ik verkoop (zie linkje enkele pagina's eerder) gaan redelijk goed, en ook daarmee kan ik de auto's aanschaffen die ik nog nodig heb.
GamerCard - Gamertag: da Warmachine
Woensdag is inderdaad een beetje vroeg en was zondag vergeten.
Volgend weekend kan ik helaas niet, ben weer beschikbaar op 12-08 ( heb avond dienst de week ervoor ) We kunnen het ook op die dag houden, zo rond 20:00 uur verzamelen en dan rond 20:30 beginnen.
** 16 man ( 2 rooms )
** Race 1 is track Mapple Valley ( 25 Laps )
** Race 2 is Suzuka ( 25 Laps )
( van room 1 doen hier de nr: 1, 3, 5 en 7 mee)
( van room 2 doen hier de nr: 2, 4, 6, en 8 mee)
** Finale race is Sebring ( 25 Laps )
Hier doen van room 1 de 1ste 4 en van room 2 ook de 1ste 4 mee. Dit is dan de finale.
Nr: 4 tot 8 van room 1 en 2 doen ook het zelfde race alleen dat is dan een soort troost finale
***** De auto die gekozen is, is de Ferrari #12 F333 SP ( zal je zeker goed vind Octagon ) Een R1 dus.
***** Je hoef geen snelle tijd neer te zetten!!!
***** Race zal plaatsvinden op 12-08-07 op zondag, de invite's zullen weer om 20:00 uur de deur uitgaan en de race zal zo rond 20:30 beginnen.
***** Bij intresse laat het weten, middels een PM of via xbox love
De aanmeldingen:
1. SekerOglan
2. OctagonQontrol
3. justin2k5
4. Ebayzo360
4. Yonix360
5. da Warmachine
6. NL Intrepid
7. GOC Sharky NL
8. Kzyto
9. Sphronx
10. SpEcTeR of NL
11. Haerro
12. Logic855
Nog een keer alles op een rijtje:
Aantal spelers: 16 (2x8)
Auto tournament: Ferrari #12 F333 SP (Tunen mag, upgraden niet!)
1ste Race: Mapple Valley ( 25 laps )
2de Race: Suzuka ( 25 laps )
Finale Race: Sebring ( 25 laps )
Assists: Geen regels vastgesteld.
Collision: Off
Damage: Full Simulation
Fuel/Tires: Full Simulation
** Wijziging in de datum !!!
** New York vervangen voor Sebring
Volgend weekend kan ik helaas niet, ben weer beschikbaar op 12-08 ( heb avond dienst de week ervoor ) We kunnen het ook op die dag houden, zo rond 20:00 uur verzamelen en dan rond 20:30 beginnen.
** 16 man ( 2 rooms )
Hier doen van room 1 de 1ste 4 en van room 2 ook de 1ste 4 mee. Dit is dan de finale.
Nr: 4 tot 8 van room 1 en 2 doen ook het zelfde race alleen dat is dan een soort troost finale
***** De auto die gekozen is, is de Ferrari #12 F333 SP ( zal je zeker goed vind Octagon ) Een R1 dus.
***** Race zal plaatsvinden op 12-08-07 op zondag, de invite's zullen weer om 20:00 uur de deur uitgaan en de race zal zo rond 20:30 beginnen.
***** Bij intresse laat het weten, middels een PM of via xbox love
De aanmeldingen:
1. SekerOglan
2. OctagonQontrol
3. justin2k5
4. Ebayzo360
4. Yonix360
5. da Warmachine
6. NL Intrepid
7. GOC Sharky NL
8. Kzyto
9. Sphronx
10. SpEcTeR of NL
11. Haerro
12. Logic855
Finale Race: Sebring ( 25 laps )
** Wijziging in de datum !!!
** New York vervangen voor Sebring
[ Voor 19% gewijzigd door sekeroglan op 29-07-2007 14:20 ]
Nou ja, het rotte is dat ik eigenlijk elke credit investeer in auto's in mijn garage; ik moet er nog een stuk of 30 en dan heb ik alle auto's zelf gekocht. In the meantime; ik moet inderdaad ff kijken hoe ik van mijn huidige 300K een stuk meer kan maken; misschien dat ik een lieve driver nog een paar Endurances kan laten rijden.tweaker2001962 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 00:15:
[...]@ Octagon, ik heb nog wel wat credit waarmee ik je kan helpen. Ik zou de porsche truc niet doen, op t Forzamotorsport forum is die ook genoemd en wordt gezien als een glitch, en mogelijk straks gezien als cheat door Turn10. Verkoop gewoon wat auto's in AH, werkt als een trein. Ik heb wat mercedessen CLK-GTR's verkocht en dan gaat het best hard. Ook die kleine auto's die ik verkoop (zie linkje enkele pagina's eerder) gaan redelijk goed, en ook daarmee kan ik de auto's aanschaffen die ik nog nodig heb.
8 augustus vind ik best. Dan heb ik (eindelijk!!!) vakantie en kan ik tenminste de dagen ervoor nog eventjes oefenen en wat afstellen qua versnellingen.sekeroglan schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 07:30:
Volgend weekend kan ik helaas niet, ben weer beschikbaar op 08-08 ( heb avond dienst de week ervoor ) We kunnen het ook op die dag houden, zo rond 20:00 uur verzamelen en dan rond 20:30 beginnen.
Ik nietMAX3400 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 09:20:
[...]
Nou ja, het rotte is dat ik eigenlijk elke credit investeer in auto's in mijn garage; ik moet er nog een stuk of 30 en dan heb ik alle auto's zelf gekocht. In the meantime; ik moet inderdaad ff kijken hoe ik van mijn huidige 300K een stuk meer kan maken; misschien dat ik een lieve driver nog een paar Endurances kan laten rijden.
[...]
8 augustus vind ik best. Dan heb ik (eindelijk!!!) vakantie en kan ik tenminste de dagen ervoor nog eventjes oefenen en wat afstellen qua versnellingen.
Verwijderd
Count me in!sekeroglan schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 07:30:
1. SekerOglan
2. OctagonQontrol
3. justin2k5
4. Ebayzo360
4. Yonix360
5. da Warmachine
Toegevoegd!
Helaas mij wat te vroeg om al om 20/20:30 uur te gaan gamen. Vind New York sowieso een waardeloze track. Bijna net zo saai als die oval.
* pjlgt slingert de XBox meestal pas aan als de vriendin naar bed gaat
* pjlgt slingert de XBox meestal pas aan als de vriendin naar bed gaat
We beginnen rondt 20:30, omdat de race meestal tot rond 22:00 uur duurt en sommige moeten ook weer om 04:30 uur oppjlgt schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 13:41:
Helaas mij wat te vroeg om al om 20/20:30 uur te gaan gamen. Vind New York sowieso een waardeloze track. Bijna net zo saai als die oval.
* sekeroglan slingert de XBox meestal pas aan als de vriendin naar bed gaat

New York is juist leuk, een keer verkeert remmen in de bocht en je vliegt tegen de muur.
Op dit moment weet ik niet of ik 08-08 ga halen, i.v.m. een verjaardag (en 09-08 ben ik zelf jarig!sekeroglan schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 07:30:
Volgend weekend kan ik helaas niet, ben weer beschikbaar op 08-08 ( heb avond dienst de week ervoor ) We kunnen het ook op die dag houden, zo rond 20:00 uur verzamelen en dan rond 20:30 beginnen.
** 16 man ( 2 rooms )
** Finale race is New York ( is wel altijd lachen ) ( 25 Laps )
Nr: 4 tot 8 van room 1 en 2 doen ook het zelfde race alleen dat is dan een soort troost finale![]()
***** Race zal plaatsvinden op 08-08-07 op woensdag, de invite's zullen weer om 20:00 uur de deur uitgaan en de race zal zo rond 20:30 beginnen.
***** Bij intresse laat het weten, middels een PM of via xbox love![]()
De aanmeldingen:
1. SekerOglan
2. OctagonQontrol
3. justin2k5
4. Ebayzo360
4. Yonix360
5. da Warmachine
6. NL Intrepid
7. GOC Sharky NL
Finale Race: New York ( 25 laps )
Mocht er nog iets veranderen dat laat ik dat zo snel mogelijk weten.
Verwijderd
yow ik doe zeker mee, maar kunnen we mss new york vervangen voor Laguna Seca? Want New York is wel erg veel rechtdoor
Jammer, helaas pech gehad....
08-08 heb ik dus nachtdienst, kan ik er alweer niet bij zijn.
Die roosters van ons lopen wel lekker vervelend dan kwa timing zeg Seker....
kan het please niet op mijn beunhaasavond
Enige avond dat ik wat kan bijverdienen op me werk... Ook de reden dat ik er afgelopen woensdat niet was ( en dat met een goede tijd in de eerste groep wel jammer )... Echt elke avond is best maar woensdag is klote voor mij.... Zouden we evt kunnen stemmen een poll ofzo welke avond beste ?
Diagnose Specialist Ford
Ik ben er onder voorbehoud van een internetaansluiting in mn andere woning.
(hoop dat speedlinq wat snel is met opleveren)
Het kan ook zondag dus 12-08!!Yonix schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 13:58:
[...]
Op dit moment weet ik niet of ik 08-08 ga halen, i.v.m. een verjaardag (en 09-08 ben ik zelf jarig!).
Mocht er nog iets veranderen dat laat ik dat zo snel mogelijk weten.
K die ga ik dan ff veranderen. Zal denk ik Sebring worden.Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 14:04:
yow ik doe zeker mee, maar kunnen we mss new york vervangen voor Laguna Seca? Want New York is wel erg veel rechtdoor
Yep inderdaad en komt zondag je goed uit??? 12-08SpEcTeR schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 16:20:
Jammer, helaas pech gehad....
Stemmen?? Het is geen democratieKzyto schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 19:21:
kan het please niet op mijn beunhaasavondEnige avond dat ik wat kan bijverdienen op me werk... Ook de reden dat ik er afgelopen woensdat niet was ( en dat met een goede tijd in de eerste groep wel jammer )... Echt elke avond is best maar woensdag is klote voor mij.... Zouden we evt kunnen stemmen een poll ofzo welke avond beste ?
Zo te zien krijg je 2 dagen erbij, dan moet het wel lukken toch!Justin2000 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 19:22:
Ik ben er onder voorbehoud van een internetaansluiting in mn andere woning.
zondag ben ik wel van de partij
Diagnose Specialist Ford
Verwijderd
Hallo, Ik het spel ook sinds gister (ebayzo heeft me er toe aangezet
) . Dus ik zal hard gaan oefenen dan hoop ik met jullie mee te kunnen rijden. Groet Alex
Welkom bij GOT en ForzaVerwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 23:05:
Hallo, Ik het spel ook sinds gister (ebayzo heeft me er toe aangezet) . Dus ik zal hard gaan oefenen dan hoop ik met jullie mee te kunnen rijden. Groet Alex

Dan verwachten wij jouw ook op 12-8
Wat is je gamertag?
[ Voor 3% gewijzigd door sekeroglan op 28-07-2007 07:34 ]
Sphronxsekeroglan schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 07:33:
[...]
Welkom bij GOT en Forza![]()
Wat is je gamertag?
(Dit is dus Ebayzo, op een verkeerd ingelogged account ^^)
[ Voor 12% gewijzigd door Mektheb op 28-07-2007 10:25 ]
Goed, aangezien mijn Premium 360 redelijk naar zijn grootje is en ik van UPS al een ophaalbonnetje heb gekregen...
heb ik dus maar tijdelijk een tweede 360 aangeschaft zodat er de komende weken geraced kan worden...
Hmmm, dat is pech hebben. Hoeveelste is het nou voor jouw?MAX3400 schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 11:46:
Goed, aangezien mijn Premium 360 redelijk naar zijn grootje is en ik van UPS al een ophaalbonnetje heb gekregen...heb ik dus maar tijdelijk een tweede 360 aangeschaft zodat er de komende weken geraced kan worden...
Ik heb gelukkig geen problemen meer, sinds tijdje geleden een nieuwe heb gekregen. ( ff afkloppen ).
Eerste: 2 december 2005sekeroglan schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 12:04:
[...]
Hmmm, dat is pech hebben. Hoeveelste is het nou voor jouw?
Ik heb gelukkig geen problemen meer, sinds tijdje geleden een nieuwe heb gekregen. ( ff afkloppen ).
Omruil 1: April 2007
Omruil 2: aanstaande maandag
Wat wel weer onwijs vreemd is; een nieuwe 360 (order-datum 3 weken geleden) komt uit oktober 2006... Vreemde voorraden bij Microsoft...
Anyway, aangezien er iemand is uitgevallen voor een endurance race van morgen: als iemand zin heeft om morgenavond tussen 21:00 en 22:15 te racen, stuur me even XBL-message naar OctagonQontrol. Het worden 75 ronden op Tsukuba met de #77 Subaru Advan Impreza.
*edit*
De regels voor deze Endurance zijn hetzelfde als bij de races van SekerOglan; no collisions, voor de rest alles op Simulation etc. Huidige ronde-tijden liggen tussen de 54 en 56 seconden.
[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 28-07-2007 12:54 ]
Verwijderd
12-08 ja lijkt me leuk, lekker raggen en de muur koppen.sekeroglan schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 07:33:
[...]
Welkom bij GOT en Forza![]()
Wat is je gamertag?
* Ebayzo zit er over te denken om gewoon voor het overzicht een website online te gooien
Gewoon puur als overzicht van races / uitslagen. Simpel weblogje, headertje erboven en posten maar. Eens?
Gewoon puur als overzicht van races / uitslagen. Simpel weblogje, headertje erboven en posten maar. Eens?
Default blanke hetero
Verwijderd
Als je nog een URL nodig heb, kun je hem wat mij betreft op www.sphronx.nl gooien...Ebayzo schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 15:59:
* Ebayzo zit er over te denken om gewoon voor het overzicht een website online te gooien
How generous ^^ Maar moet toch subdomein hebben dus pak mijn eigen wel.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 16:01:
[...]
Als je nog een URL nodig heb, kun je hem wat mij betreft op www.sphronx.nl gooien...
Zal er morgen even mee aan de slag gaan mits mensen het er mee eens zijn. Als de site dan af is geef ik een aantal mensen van hier rechten zodat ze log's kunnen aanmaken.
[ Voor 23% gewijzigd door Ebayzo op 28-07-2007 16:26 ]
Default blanke hetero
@ Ebayzo:
Ik had al een begin gemaakt aan een siteje
Ik zal morgen het ding eens online gooien.. Kunnen we er eventueel samen aan verder werken?
Ik had al een begin gemaakt aan een siteje
Haha toeval ^^ Heb je even gead op MSN...SoaDmaggot schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 16:38:
@ Ebayzo:
Ik had al een begin gemaakt aan een sitejeIk zal morgen het ding eens online gooien.. Kunnen we er eventueel samen aan verder werken?
[ Voor 4% gewijzigd door Ebayzo op 28-07-2007 16:47 ]
Default blanke hetero
nah, toeval is het niet. Ik had al eerder de plannen met Dyxtra
Beetje random dit, maar na die fantastische F1 race van afgelopen zondag hoop ik dat ze net als PGR4 ook in FM3 een optie voor dynamisch weer stoppen.Vooral leuk met endurance races lijkt me. Moet je rekening houden met de weersverwachting, als het dan gaat regenen iedereen ineens naar binnen voor regenbanden en om evt. een regen setup te laden, bandenspray waardoor je minder ziet, andere lijnen rijden als de baan weer opdroogt etc. *droomt verder*
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Voeg mij maar toe voor de 12de. Ik heb alleen nog amper met die R1 auto's gereden, dus misschien hebben jullie dan meer kans.
[ Voor 3% gewijzigd door Harro1985 op 28-07-2007 19:59 ]
4760 Wp (14×340) Z 39º
Dat zou idd veel beter uit komen.sekeroglan schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 20:37:
[...]
Yep inderdaad en komt zondag je goed uit??? 12-08
Dat weekend lekker weekend in ut weekend....
Nou maar hopen dat ik niet te gaar ben na ut stappen op de zaterdag.....
Verwijderd
Zeker weten, lekker met z'n 6en in een grindbak liggen! *Ik droom met je mee*Dyxtra schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 19:33:
Beetje random dit, maar na die fantastische F1 race van afgelopen zondag hoop ik dat ze net als PGR4 ook in FM3 een optie voor dynamisch weer stoppen.Vooral leuk met endurance races lijkt me. Moet je rekening houden met de weersverwachting, als het dan gaat regenen iedereen ineens naar binnen voor regenbanden en om evt. een regen setup te laden, bandenspray waardoor je minder ziet, andere lijnen rijden als de baan weer opdroogt etc. *droomt verder*
Goed idee lijkt me inderdaad leukEbayzo schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 16:12:
[...]
How generous ^^ Maar moet toch subdomein hebben dus pak mijn eigen wel.
Zal er morgen even mee aan de slag gaan mits mensen het er mee eens zijn. Als de site dan af is geef ik een aantal mensen van hier rechten zodat ze log's kunnen aanmaken.
Klinkt echt leuk jongensSoaDmaggot schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 16:38:
@ Ebayzo:
Ik had al een begin gemaakt aan een sitejeIk zal morgen het ding eens online gooien.. Kunnen we er eventueel samen aan verder werken?
logic855 wil ook graag weer op de lijst om mee te racen
If it bleeds, it can be killed!
Tweede creatie
,...en wat vinden jullie er van? 
ps ben nog bezig hoor

ps ben nog bezig hoor
[ Voor 9% gewijzigd door UgotHeinzzd op 30-07-2007 00:07 ]
^ Lol ik vind 'm wel geinig bedacht homer in de hulk style. Wat ik persoonlijk nog leuker vind is nog de onderkant van zijn bierbuik erbij met een gescheurde stukje shirt.. das helemaal lachen
, maar denk niet dat je daarvoor nog de ruimte hebt op de auto.
Verwijderd
wat is de best auto om te tunen tot U999, ik had mn TVR Sagaris tot U999 getuned, maar die was een stuk langzamer dan ander U999 auto's online
Als je snelheid wilt (en dan puur alleen snelheid, grip hoef je dan niet te verwachten) moet je de (zwarte?) Lingenfelter Corvette pakken. Die heb ik ook en die gaat echt HARD, voor speed krijgt hij dan ook een 10.
edit:
Het is trouwens ook belachelijk hoeveel Nm hij neerzet. Ik trok er zonder problemen in zijn 4 (in de eerste 3 gears heeft hij TCS nodig) 1500 Nm uit
.
edit:
Het is trouwens ook belachelijk hoeveel Nm hij neerzet. Ik trok er zonder problemen in zijn 4 (in de eerste 3 gears heeft hij TCS nodig) 1500 Nm uit

[ Voor 28% gewijzigd door MiramarVTM op 30-07-2007 16:47 ]
Verwijderd
maar ik heb niet alleen snelheid nodig, ik wil n goede auto die op circuits als laguna seca hard gaat, maar ook met veel grip door de bochtenMiramarVTM schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:25:
Als je snelheid wilt (en dan puur alleen snelheid, grip hoef je dan niet te verwachten) moet je de (zwarte?) Lingenfelter Corvette pakken. Die heb ik ook en die gaat echt HARD, voor speed krijgt hij dan ook een 10.
Het is vaak een compromis. Als je beide wilt, lever je ook op beide wat in. Het is vrijwel altijd óf veel grip, en weinig snelheid, óf weinig grip en veel snelheid.Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:32:
[...]
maar ik heb niet alleen snelheid nodig, ik wil n goede auto die op circuits als laguna seca hard gaat, maar ook met veel grip door de bochten
Kheb pas zelf de Enzo Ferrari max ge-upgrade.MiramarVTM schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:25:
Moet zeggen dat ik hier ook erg tevreden over ben.
Top: 330+
Acceleratie:

Goede wegliging, je kan er goed hard de bochten mee uit accelereren.
En op Laguna Sec ist ie zeker niet verkeerd.
^^ kan ik alleen maar beamen. Wat rijdt dat ding goed
Met een beetje tunen, kan je veel grip + veel snelheid verwachten.Exorcist schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:36:
[...]
Het is vaak een compromis. Als je beide wilt, lever je ook op beide wat in. Het is vrijwel altijd óf veel grip, en weinig snelheid, óf weinig grip en veel snelheid.
Als voorbeeld: ik rij met Dyxtra & Warmachine regelmatig wat test-sessies op de circuits waar we later een endurance op hebben. We kiezen een auto uit en gaan wat rijden, tunen, rijden, tunen, etc. Tot op heden een R2 en een R4 auto gepakt (Ferrari en Subaru) en gekeken wat ermee kan. Je komt dan op, bijvoorbeeld, 1:23:50. Dan ga je kloten met je vering, downforce, versnellingen etc... Langzaam maar zeker rij je dan naar 1:22:90, 1:22:05, 1:21:34 enz.
Afhankelijk van je eigen rijstijl, gelden dus hele andere setups; geef ik mijn auto aan Warmachine, dan gaan zijn ronde-tijden achteruit en hetzelfde als ik de auto van iemand anders zou rijden. Dus welke auto je ook rijdt; het is helemaal persoonlijk wat je moet afstellen.
Besides: een goede chauffeur kan met (bijna) elke auto in een bepaalde klasse elke andere auto in die klasse bijhouden!
Mij Enzo rijdt 380SpEcTeR schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:38:
[...]
Kheb pas zelf de Enzo Ferrari max ge-upgrade.
Moet zeggen dat ik hier ook erg tevreden over ben.
Top: 330+
Acceleratie:sec. tot de 100
Goede wegliging, je kan er goed hard de bochten mee uit accelereren.
En op Laguna Sec ist ie zeker niet verkeerd.
Hey Heinz, zou je zo goed willen zijn om mij je homerhulk design te posten via xbox live? mijn gamertag is KINGTUBBYS. Alvast bedankt!
Volgens mij wordt het grof betalen, hoor.JAHRASTAFARI schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 11:31:
[...]
Hey Heinz, zou je zo goed willen zijn om mij je homerhulk design te posten via xbox live? mijn gamertag is KINGTUBBYS. Alvast bedankt!
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
+JAHRASTAFARI schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 11:31:
[...]
Het is inderdaad niet voor niets een gelimiteerde oplage van 10 stuks...

Ok, als ik een auto max qua performance upgrades, en ik heb qua onderstel en remmen enz ook al alles op max, zijn de meeste auto's nog niet fatsoenlijk te controleren. Op dit moment praat ik dan over de Golf R32, en de 350Z Fairlady. De 350Z is simpelweg niet te rijden zonder traction control. Ja, kan wel, maar ik ben dan serieus langzamer als dat ik de 350Z met 300PK minder rijdt.
Zit het probleem nou in de afstelling van het onderstel (en hoe kan ik dat zien), of is het gewoon een feit dat met max performance tuning, de meeste wagens niet meer te rijden zijn? Met name rempower is om te janken. Als ik in de R klasse bijvoorbeeld een ferrari pak, dan remt die VEEL harder. Tune ik een auto uit lagere klasses maximaal, dan remt die naar verhouding nog nergens naar.
Wat doe ik nou fout?
Zit het probleem nou in de afstelling van het onderstel (en hoe kan ik dat zien), of is het gewoon een feit dat met max performance tuning, de meeste wagens niet meer te rijden zijn? Met name rempower is om te janken. Als ik in de R klasse bijvoorbeeld een ferrari pak, dan remt die VEEL harder. Tune ik een auto uit lagere klasses maximaal, dan remt die naar verhouding nog nergens naar.
Wat doe ik nou fout?
Post eens de settings van een auto die jij op dit moment totaal niet vindt rijden. Want, no offence, ik had ook als antwoord kunnen geven dat het probleem tussen het stuur en de stoel zit, maar dat was een inkoppertje geweest.UltraSub schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 13:59:
Ok, als ik een auto max qua performance upgrades, en ik heb qua onderstel en remmen enz ook al alles op max, zijn de meeste auto's nog niet fatsoenlijk te controleren. Op dit moment praat ik dan over de Golf R32, en de 350Z Fairlady. De 350Z is simpelweg niet te rijden zonder traction control. Ja, kan wel, maar ik ben dan serieus langzamer als dat ik de 350Z met 300PK minder rijdt.
Wat doe ik nou fout?
Misschien dat anderen, aan de hand van de volledige tuning-setup, een idee kunnen opperen wat je kan proberen om te auto beter te laten rijden. Zelf denk ik eigenlijk direct aan het 2-way diff wat niet goed staat.
*edit*
Als de auto NIET voorzien is van een unieke paintjob, gift 'm dan ff aan me. Dan wil ik vanavond wel eens kijken waarom de auto niet goed rijdt...
[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 31-07-2007 15:25 ]
Een standaard auto krijgt gemiddelde waarden mee, dit geldt ook voor upgraded parts. Een economy auto die je nu voorziet van race-schokbrekers en dempers met gemiddelde waarden aan toe in/out- en camber etc, zal mi logischerwijs heel anders een bocht door gaan dan met zachtere (standaard) schokbrekers.
Ook als je alleen er voor kiest om de motoronderdelen te upgraden er rekening mee moeten houden dat je harder (veel eerder) zult moeten remmen voor bochten en bij uitkomen van een bocht rekening moet houden met uitbreken door verlies van grip.
Alles is een compromis en je zult ten allen tijden instellingen moeten nalopen na volledige max upgrade.
Laat idd ff weten om welke auto het gaat en wat voor upgrades, gaan wij kijken wat voor tune-up er mogelijk is, en jouw tijd natuurlijk op welk circuit etc., lijkt me een leuke uitdaging. Beter dan die ellendige Nurburgring arcade exhibition race aaargh!!
Ook als je alleen er voor kiest om de motoronderdelen te upgraden er rekening mee moeten houden dat je harder (veel eerder) zult moeten remmen voor bochten en bij uitkomen van een bocht rekening moet houden met uitbreken door verlies van grip.
Alles is een compromis en je zult ten allen tijden instellingen moeten nalopen na volledige max upgrade.
Laat idd ff weten om welke auto het gaat en wat voor upgrades, gaan wij kijken wat voor tune-up er mogelijk is, en jouw tijd natuurlijk op welk circuit etc., lijkt me een leuke uitdaging. Beter dan die ellendige Nurburgring arcade exhibition race aaargh!!
GamerCard - Gamertag: da Warmachine
Top-ideetje!tweaker2001962 schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 16:31:...
laat idd ff weten om welke auto het gaat en wat voor upgrades, gaan wij kijken wat voor tune-up er mogelijk is, en jouw tijd natuurlijk op welk circuit etc., lijkt me een leuke uitdaging....
Kijken of we die auto kunnen "namaken" en een deadline stellen tot wanneer er een beste tijd gereden kan worden met tunen.
Hoihoi.. Ik ben ook net nieuw in het spel (gisteren gekocht)..
Xbox360 nick is Trigalti1
Add me maar
..
Ik vind het in ieder geval een mooi spel
Xbox360 nick is Trigalti1
Add me maar
Ik vind het in ieder geval een mooi spel
Ok mannen, ik kijk vanavond ff of ik tijd heb.
Ik heb inderdaad zo goed als niets veranderd aan de tuning. Heb alleen alles gemaximaliseerd qua upgrades. Zoals ik al zei, onderstel en remmen alles er op, en max. Motorisch alles, zodat ik op max vermogen kwam. Gaat om een Golf R32 en een 350Z Fairlady.
To be continued
/edit
Waarbij ik moet zeggen dat de R32 nog redelijk stuurt, maar naar mijn gevoel toch harder zou moeten kunnen ankeren. Ook de 350Z zou mijns inziens harder moeten kunnen ankeren, maar bij die laatste heb ik voor namelijk last van te weinig tractie bij uitkomen bochten. Kan zo goed als niet op gas. Zou inderdaad goed aan diff settings kunnen liggen. Ook vermoed ik dat de suspension bij beide auto's last heeft van, sja, hoe zeg je dat in een combo engels/nl... Bottom out bij inremmen, of uitaccelereren, waardoor de grip ook pleite is. Maar zoals ik al zei, met beide vermoedens nog niets gedaan (tijdgebrek)..
Ik heb inderdaad zo goed als niets veranderd aan de tuning. Heb alleen alles gemaximaliseerd qua upgrades. Zoals ik al zei, onderstel en remmen alles er op, en max. Motorisch alles, zodat ik op max vermogen kwam. Gaat om een Golf R32 en een 350Z Fairlady.
To be continued
/edit
Waarbij ik moet zeggen dat de R32 nog redelijk stuurt, maar naar mijn gevoel toch harder zou moeten kunnen ankeren. Ook de 350Z zou mijns inziens harder moeten kunnen ankeren, maar bij die laatste heb ik voor namelijk last van te weinig tractie bij uitkomen bochten. Kan zo goed als niet op gas. Zou inderdaad goed aan diff settings kunnen liggen. Ook vermoed ik dat de suspension bij beide auto's last heeft van, sja, hoe zeg je dat in een combo engels/nl... Bottom out bij inremmen, of uitaccelereren, waardoor de grip ook pleite is. Maar zoals ik al zei, met beide vermoedens nog niets gedaan (tijdgebrek)..
[ Voor 48% gewijzigd door UltraSub op 31-07-2007 17:51 ]
lol,..echt niet fout bedoeld hoor, maar ze gaan voor 500.000cr de stuk en maak er maar 15 in totaal.JAHRASTAFARI schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 11:31:
[...]
Nr.1 t/m13 zijn al verkocht dus sorry goos ik post echt niet even 7 uur werk jou kant uit
Me game tag is BassTarT als je interesse hebt.
Heb het verhoogt naar 15 ivm de vraag ernaar, maar verder ga ik echt niet.MAX3400 schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 13:51:
[...]
+
[...]
Het is inderdaad niet voor niets een gelimiteerde oplage van 10 stuks...
@ hieronder
Is ook een heel ander concept, maar wel netjes gedaan alleen ben je niet goed koop
Deze heb ik in AH staan voor 70.000

Maar ik wil hier eigenlijk geen reclame gaan lopen maken voor mezelf en anderen daar is al een Forza site/forum voor.
[ Voor 40% gewijzigd door UgotHeinzzd op 31-07-2007 19:46 ]
Voor de mensen die iets minder heftig in de knaken zitten dan de post hierboven (no offence):

Mitsubishi Evo.8 MR - Standaard-versie (index B573) kost 100K; er staan er nu 3 op AH en er komen er deze week nog 7 (genummerd van 1 tot 10). Aangepaste versie (dus met upgrades tot U999) op aanvraag; stuur me even een bericht of private chat via XBL.

Mitsubishi Evo.8 MR - Standaard-versie (index B573) kost 100K; er staan er nu 3 op AH en er komen er deze week nog 7 (genummerd van 1 tot 10). Aangepaste versie (dus met upgrades tot U999) op aanvraag; stuur me even een bericht of private chat via XBL.
[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 31-07-2007 19:32 ]
Hey car fans,
Thanks to Xbox LIVE, Nissan, and the folks here at Turn 10, the very first downloadable content for Xbox 360’s acclaimed racer “Forza Motorsport 2” will be available tonight (or tomorrow morning) 8/1 2AM PST. Speed over to Xbox LIVE Marketplace tomorrow morning to download the all new free Nissan car pack featuring three premiere Nissan models: the 2007 Sentra SE-R, Altima, and 350Z.
http://forzamotorsport.net/nissan.htmOn top of the awesome free car pack from Nissan, we're also offering the famed Peugeot 908 race car for download on Xbox LIVE Marketplace (50 MS points). Coming off a second place finish at the recent 24 Hours of Le Mans, the 908 not only brings yet another top-notch race car to the Forza universe, but it is also the only paintable race car to be included in the game.
[ Voor 28% gewijzigd door [eNeRGy] op 01-08-2007 07:47 ]
Beetje jammer, eerlijk gezegd... Als bezitter van LCE heb ik al 2 of 3 Nissan 350-modellen in mijn garage staan. Maar ja, het is (bijna) gratis dus ik zal vanavond wel even een download aanslingeren.
Ow, gisteren nog even aan het verven geweest: Ford Focus WRC 2006
Morge, je bent er wel vroeg bij vandaag!MAX3400 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 08:30:
[...]
Beetje jammer, eerlijk gezegd... Als bezitter van LCE heb ik al 2 of 3 Nissan 350-modellen in mijn garage staan. Maar ja, het is (bijna) gratis dus ik zal vanavond wel even een download aanslingeren.
Ow, gisteren nog even aan het verven geweest: Ford Focus WRC 2006
Ziet er wel leuk uit die Focus!
Tja, das ook niet echt waar ik op had gehoopt, maarja ut is gratis op die Peug na dan.
Had zelf liever de Audi R10 gezien.
Maar wat niet is kan nog komen.
Tegelijk maar hopen op de R8, Veyron en een Spijker.
Yep, die staan ook op mijn verlanglijst:SpEcTeR schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 11:02:
[...]
Tja, das ook niet echt waar ik op had gehoopt, maarja ut is gratis op die Peug na dan.
Had zelf liever de Audi R10 gezien.
Maar wat niet is kan nog komen.
Tegelijk maar hopen op de R8, Veyron en een Spijker.

[ Voor 30% gewijzigd door sekeroglan op 01-08-2007 11:34 ]
Peugeot 908 =
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
\0/ Ik heb alle races gereden \0/ Wat ben ik daar lang mee bezig geweest, maar wat was het het waard
Nu moet ik alleen nog heel vaak races overnieuw doen, want ik wil alle auto's 
Ook moet ik nog 1m online credits hebben (heb al 2 ton) dus als iemand zin heeft om online te racen, vanaf nu ben ik daar weer voor beschikbaar. De afgelopen week heb ik alleen maar single player gedaan om alles races te halen, vandaar.
Ook moet ik nog 1m online credits hebben (heb al 2 ton) dus als iemand zin heeft om online te racen, vanaf nu ben ik daar weer voor beschikbaar. De afgelopen week heb ik alleen maar single player gedaan om alles races te halen, vandaar.
Wat ze ook zouden moeten doen is nieuwe banen uitbrengen en hiermee weer nieuwe carriere races maken.
On-line is leuk, maar ff lekker offline race in een of ander kampioenschap blijft ook leuk.
On-line is leuk, maar ff lekker offline race in een of ander kampioenschap blijft ook leuk.
Voeg SekerOglan / DyxtraNL / da Warmachine / OctagonQontrol maar toe aan je friend-list. We rijden zo goed als elke avond online career (dus voor geld).MiramarVTM schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 11:23:Ook moet ik nog 1m online credits hebben (heb al 2 ton) dus als iemand zin heeft om online te racen, vanaf nu ben ik daar weer voor beschikbaar. De afgelopen week heb ik alleen maar single player gedaan om alles races te halen, vandaar.
Die staan er al lang in i.v.m. het grote GoT toernooi van 2 weken terug, alleen jij staat er nog niet in
Maar bij deze, ik heb je toegevoegd.
[ Voor 51% gewijzigd door MiramarVTM op 01-08-2007 12:43 ]
Is goed... Zie je vanavond...MiramarVTM schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 12:43:
Die staan er al lang in i.v.m. het grote GoT toernooi van 2 weken terug, alleen jij staat er nog niet inMaar bij deze, ik heb je toegevoegd.
Ben je weer vrienden aan het maken
Nog 11/2 uur werken
DOH! MAX3400 staat er al lang in bij mij (sterker nog, je hebt me al een paar keer ge-invite)
Om het even duidelijk te stellen: Dennis.Lier = MiRaMaR VTM.
Doe dan ook eens mee als ik je invite...MiramarVTM schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 15:05:
DOH! MAX3400 staat er al lang in bij mij (sterker nog, je hebt me al een paar keer ge-invite)
Ow, vanavond moet ik eerst een paar van die Focusjes op AH zetten en daarna ga ik lekker racen:
En wat mij betreft wordt er de komende dagen een beetje geoefend op bovenstaand circuits. Kan je de Ferrari even leren kennen want het is niet de meest lieve auto van het stel, vooral niet voor Maple Valley of sommige bochtjes op Suzuka. Besides; het betaalt ook nog redelijk als je een rondje of 7 doet per circuit...sekeroglan schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 07:30:
Ruim een maand niet gespeeld, net weer gedaan bij quick match kwam ik toevallig bij UnitedArt uit.
Geweldig net met de nederlanders racen
Geweldig net met de nederlanders racen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
De nieuwe: Nissan Sentra SE-R
Beetje gepimpt:
Plaatje1
Plaatje2
Ik zal proberen een filmpje te maken.
Prijsvraag voor deze auto btw:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=19486
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=80607
Beetje gepimpt:
Plaatje1
Plaatje2
Ik zal proberen een filmpje te maken.
Prijsvraag voor deze auto btw:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=19486
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=80607
[ Voor 37% gewijzigd door nFo op 02-08-2007 17:24 ]
Alvast een voorzetje (en motivatie om te gaan tunen!!!) voor volgende week (12 augustus de endurance van SekerOglan)...
- Maple Valley staat voorlopig op 1.10:00 per rondje
- Suzuka staat voorlopig op 1.40:00 per rondje
- Sebring nog niet geprobeerd maar dat komt komende week wel.
@nFo: valt me trouwens nog erg mee hoe die Nissan eruit kan zien met wat onderdeeltjes erop en eronder. Vond de standaard-bak maar saai maar ze staan wel alle 3 + de Peugeot nu in mijn garage.
@nFo: valt me trouwens nog erg mee hoe die Nissan eruit kan zien met wat onderdeeltjes erop en eronder. Vond de standaard-bak maar saai maar ze staan wel alle 3 + de Peugeot nu in mijn garage.
soso dat zijn snelle tijden, moet zo te zien nog veel oefenen!MAX3400 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 19:20:
Alvast een voorzetje (en motivatie om te gaan tunen!!!) voor volgende week (12 augustus de endurance van SekerOglan)...
Is wel opeens stil hier!