Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:13:
laten we dan ff een paar dingen duidelijk maken....
Silverstone Grand Prix is de track, dus iedereen kan daar nog op oefenen..
En het lijkt me vanzelfsprekend dat de chiqane op Road Atlanta niet nemen maar er doorheen rijden (2e bocht) leidt tot disqualificatie
En hoe ga je dat controleren? Want technisch gesproken is er een zeer klein/smal gedeelte van de rechterknik waar je wel mag rijden alvorens een time-penalty te krijgen van de computer; wil je iedereen die net te ver naar rechts rijdt dan maar uit het spel zetten?
Ik snap je uitspraak wel maar probeer er dan ook een mogelijkheid aan te verbinden zoals in de F1 bijvoorbeeld: heb je aanzienlijk voordeel bij het afsnijden van een bocht (enorme tijdswinst, plekje winnen), dan moet je daarvoor gestraft worden. Dus, afremmen om de plek terug te geven of een drive-tru penalty binnen x ronden.
Iemand die 5 ronden achter elkaar op kop ligt en 5x die bocht gewoon rechtdoor rijdt zonder af te remmen etc: dan is het duidelijk dat je soort van cheat ofzo, maar voor de rest zie ik niet zo heel veel problemen als je 2 of 3x die bocht net niet goed aansnijdt en dus met je linkerbanden op het asfalt en met je rechterband over de curbs&zand zou rijden.
*edit*
Sterker nog; mijn laatste alinea over 2 of 3x die bocht verkeerd nemen; is zelfs erger voor een bestuurder; de onbalans in je auto wordt dan groter dan als je de bocht 100% goed neemt of 100% afsnijdt dus echt voordeel is er dan toch niet...
[
Voor 8% gewijzigd door
MAX3400 op 25-07-2007 17:01
]