![]() |
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() ![]()
![]()
|
Met dank aan Wom voor de originele startpost!
[ Voor 7% gewijzigd door PeterSelie op 05-01-2009 15:10 ]
![]() |
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() ![]()
![]()
|
[ Voor 7% gewijzigd door PeterSelie op 05-01-2009 15:10 ]
![]() |
![]()
|
[ Voor 219% gewijzigd door PeterSelie op 27-07-2007 20:52 ]
Denk eraan, dat niet alle auto's even goed presteren in de U999 classe. Upgrade een auto te ver door en hij wordt instabiel; tunen kan hierbij een zeer groot verschil maken!BlackAss schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:00:
uhm ik heb een skyline U999 maar die trekt hard op..
maar alleen de bochten is die !#!@#%!^%^!@#!!
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door BrianV op 22-06-2007 14:59 ]
Ik heb een Enzo zo kunnen tunen dat hij nu bover de 400 km rijdt ( ff nog een paar instellingen en dan moet ik er rond de 420/ 430 kunnen rijden)BlackAss schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:52:
@SoaDmaggot
ik ben al bezig met chamber enzo..
maar het tunen vegt wat tijd..
want moet een gemiddelde setting hebben..
en dat is lastig tevinden..
ben bezig met een nurnbergring killer..
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Verwijderd
Ziet er goed uit!Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:37:
hey,
ik en een maat van me zijn begonnen met een racing league op te zetten met Forza Motorsport 2, en daar hoort ook een site bij, www.freewebs.com/dutchspeeddevils ,hij is al een eind af maar nog niet helemaal. Toch wil ik graag al jullie reacties horen, dus bezoek onze site en geef een reactie in dit topic.
ps: We zoeken ook nog leden, de league gaat pas over een aantal weken van start, maar heb je interesse om bij ons te komen racen, stuur da een mailtje naar het email adres dat op de site staat
Groetjes
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
Over die puntentelling: goed ideeVerwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:59:
[...]
Ziet er goed uit!
Waarom hebben jullie voor deze puntentelling gekozen en niet bijv. de F1 puntentelling? (10, 8, 6, 5, 4, 3, 2, 1)
Hebben jullie al nagedacht over met wat voor soort auto's er gereden gaat worden? Bijv max klasse A oid, of wisselend per wedstrijd? Of mag je zelf weten waar je mee aan komt zetten? Lijkt me wel leuk als de auto's een beetje aan elkaar gewaagd zijn.
Hoe kritisch zijn jullie in de oefen race waarin jullie potentiele nieuwe leden evalueren? Moet je gewoon een goed rondje kunnen rijden of moeten het meteen ook bloedsnelle rondetijden zijn?
Ben erg positief!
Verwijderd
Opzig een goed idee, maar ik houd liever deze league met een vriend van me, site is makkelijk te onderhouden en erg veel verstand van html en al die andere moeilijke woorden heb ik nietSoaDmaggot schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:12:
ik had ook al plannen om een league te creëren ergens in de zomervakantie, maar door gebrek aan tijd om een systeem in elkaar te zetten nog niet aan begonnen.
@ Joren91: misschien is het leuk om echt een soort van Clanbase dedicated 2 Forza2 op te zetten, misschien meer mensen die zin hebben hier aan mee te werken (en vooral kennis hebben van PHP / MySQL / CSS / HTML)?
Verwijderd
Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10
Staat nog geen enkele Forza2 CompetitieVerwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:54:
en over die clanbase dedicated site.. zulke dingen kun je toch al doen via bijv. consolegaming.eu?
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2007 17:51 ]
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Waar kun je die eigenlijk kopen?DoctorV64 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 17:57:
Aargh, ik ga hem toch maar halen terwijl ik eigenlijk wil minderen qua gamen.
Als ik niet oppas koop ik ook het stuurtje van MS er nog bij
Hier
[ Voor 8% gewijzigd door sekeroglan op 22-06-2007 19:42 ]
Hmm, als je met een mede tweakers wil racen add me anders. Gamertag: SekerOglanSgimi schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 20:30:
Het is me dus nog nooit gelukt om een online race te joinen....echt te triest
[ Voor 6% gewijzigd door sekeroglan op 22-06-2007 20:33 ]
Staat je NAT wel open???Sgimi schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 20:30:
Het is me dus nog nooit gelukt om een online race te joinen....echt te triest
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
SnackMasterFlex schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 04:49:
Mijn eerste hoge detail forza2 ontwerp is ook zo goed als klaar:
http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/345132.aspx
Albert Einstein all the way
En ik had hier en hier al moeite meeSnackMasterFlex schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 04:49:
Mijn eerste hoge detail forza2 ontwerp is ook zo goed als klaar:
Albert Einstein all the way
[ Voor 24% gewijzigd door UgotHeinzzd op 23-06-2007 17:06 ]
He UgotHeinzzd, je kan het beste de foto's die je via je xbox upload naar de forza site direct opslaan op je pc. En dan via websites als imageshack.org uploaden, dat duurt een paar seconden maar dan krijg je een aantal links die verschillende opties hebben (tekst link, klein plaatje link, en de foto zelf link).UgotHeinzzd schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 13:20:
[...]
En ik had hier al moeite mee![]()
ps let niet op de T die is al veranderd.
Je moet enkele poorten openzetten in je router/firewall:Sgimi schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 20:35:
Zal ik doen! Thanks!
(en dan maar hopen dat we tegelijkertijd online zijn natuurlijk)
Wat ik tot nu toe geprobeerd heb is Quickmatches te joinen, er wordt (zogenaamd) verbinding gemaakt en dan plop: connection failed oid. Echt suf...hier had ik bij PGR3 nooit last van hoor.
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Thnx en dat weet ik, maar imageshack.org werkt hier nietSnackMasterFlex schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 13:52:
[...]
He UgotHeinzzd, je kan het beste de foto's die je via je xbox upload naar de forza site direct opslaan op je pc. En dan via websites als imageshack.org uploaden, dat duurt een paar seconden maar dan krijg je een aantal links die verschillende opties hebben (tekst link, klein plaatje link, en de foto zelf link).
[ Voor 16% gewijzigd door Format-C op 23-06-2007 18:29 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Xbox live werkt allemaal, no problemo. Heb zoals gezegd nooit problemen ondervonden met PGR3 en PES. Het lijkt er eerder op dat er gewoon heel weinig sessies zijn? En elke keer probeert Forza ook te connecten naar dezelfde sessie. Dus wat er aan de hand is...?Juup schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 15:20:
[...]
Je moet enkele poorten openzetten in je router/firewall:
Xbox 360: Port settings for Xbox Live
The following ports must be available for Xbox Live to operate correctly:
• UDP 88
• UDP 3074
• TCP 3074
[ Voor 10% gewijzigd door Sgimi op 23-06-2007 18:46 ]
Ik heb het nummer net gehoord! Hij zit inderdaad niet tussen de OST.. Ik heb het nummer niet in het album iig, maar heb het nummer net wel gehoord op Forza2..Weltschmerz schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 08:41:
Een tijdje terug had ik een paar posts geplaatst over een bepaald nummer in Forza2, waaraan ik me erger omdat ik het een tof nummer vind, maar de titel en artiest niet weet. Via de soundtracklisting kom ik er ook niet op uit, omdat ik het niet aan de titel kan herkennen.
Eergisteren kwam het nummer weer voorbij en heb ik snel een pen en papier gepakt en dus een hele hoop (halve) zinnen mee kunnen schrijven. Waarschijnlijk klopt er een hoop niet van, maar misschien herkent iemand het.
Stuk tekst:
"I listen to the radio 24 hours a day
[...] I don't know what to say
[...] liquid on my brain
[...] all started to fade
[...] does it feel okay
And I don't know what I will get
And I don't know what I want
I'm a loser number 1 in America [...]
(Start to) crash"
Zoals ik zei zal er een hoop niet van kloppen, maar misschien kan iemand er wat mee. Alvast bedankt aan degene die me met deze onmogelijke opgave kan helpen!
Verder heb ik nog steeds niemand gehoord over de custom soundtracks...
Ik kan het echt niet vinden in het spel, terwijl het toch duidelijk op de achterkant vermeld staat. Iemand enig idee wat ik fout doe? Of is het echt niemand nog opgevallen...?
[ Voor 3% gewijzigd door PeterSelie op 24-06-2007 14:06 ]
Verwijderd
Je kan het alleen doen als je race heb gewonnen en hij aangeeft wat je wil doen, zoals: next race, event select. Daar kan je ook kiezen car select. Je kan niet tussendoor van auto veranderen.Yuco schreef op zondag 24 juni 2007 @ 17:25:
Is een manier om van auto te wisselen zonder eerst helemaal terug te gaan naar het begin scherm?
En ja ik weet wanneer je auto niet voldoet aan de eisen die horen bij een bepaalde race dan krijg je vanzelf een keuzescherm voor je auto. Maar dit is dus niet wat ik bedoel.
Whatever.
Nope, die zitten er jammer genoeg niet meer in.Harmen schreef op zondag 24 juni 2007 @ 22:34:
* Harmen heeft het spel ok sinds begin deze maand.
In deel 1 had je af en toe nog van die hill-clim parcours.
Komen ze ook in deze versie voor? Vond dat wel relaxte banen.
Whahaha tof! Ik ben dus toch niet gek ; )SoaDmaggot schreef op zondag 24 juni 2007 @ 14:01:
[...]
Ik heb het nummer net gehoord! Hij zit inderdaad niet tussen de OST.. Ik heb het nummer niet in het album iig, maar heb het nummer net wel gehoord op Forza2..
Het nummer deed me eigelijk een beetje denken aan Marilyn Manson
Valt me overigens op dat veel nummers die ik binnen Forza2 hoor ik niet hier in mijn OST heb..
&
Ik neem aan dat je wel naar de PI van je tegenstanders kijkt? Voor de race kan je die al zien door X (of Y?) te drukken. Als je dan zelf een auto neemt die daar qua PI redelijk tussen zit zijn de meeste races best uitdagend.Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 14:47:
Ik vind de game (zoals velen) super tof en helemaal perfect. Ik heb alleen nog wat problemen met het 'maken' van goede en uitdagende career-races. Vaak maak ik mijn auto's of net te snel waardoor de AI niet aan de beurt komt of net te traag waardoor ik Rossi (o.i.d.) nooit meer bij houdt...
Wat doen jullie om de offline career-races uitdagend, maar niet onmogelijk te maken? Ik speel de game trouwens op hard met alles uit behalve schakelen en perfect line (braking only).
De 'factory spec' races vind ik bijvoorbeeld vaak erg tof omdat iedereen in dezelfde auto rijdt. Dit krijg ik bij normale races dus echt moeilijk voor elkaar... Ik blijf of te traag of te snel, maar zelden echt competitief.
Zeker voor de endurance races wil ik in echt competitieve auto's rijden. Voor de C-klasse ging dit laatst echt perfect met m'n VW Corrado op Mazda Laguna Seca. De andere AI wagens waren wel sneller op de rechte stukken, maar gingen een stuk trager door de bocht. Uiteindelijk de race gewonnen met een slimme pit-strategie: tamelijk vroeg de pits in (ronde 15/30 geloof ik) en net voor de achterhoede (plaats 4-8) eruit komen. Vervolgens wachten tot de kopgroep de pits in moet en uitrijden maarDit was echt een hele toffe en spannende race! Helaas was m'n D-klasse Ferrari Dino weer net iets te snel voor de endurance waardoor ik hier de hele tijd weer 1e heb gereden
Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10
Verwijderd
hehe ja dat weet ik jaWekko306 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 12:36:
[...]
Ik neem aan dat je wel naar de PI van je tegenstanders kijkt? Voor de race kan je die al zien door X (of Y?) te drukken. Als je dan zelf een auto neemt die daar qua PI redelijk tussen zit zijn de meeste races best uitdagend.
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Gewicht, remmen en vering. Die pas ik altijd aan. Vaak is het dan zo dat je op de rechte stukken wat tekort komt, maar dat je in de bochten juist weer veel wint. Dan moet je dus defensief rijden (en daar wordt redelijk op gereageerd door de AI naar mijn idee) en dat houdt de races leuk.Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 13:36:
[...]
hehe ja dat weet ik ja(het is trouwens X
)
Ik zorg uiteraard altijd dat ik rond de PI van de tegenstander zit. Het gaat er echter om dat ik de PI-punten goed verdeel tussen power <> handling. Nu heb ik het gewoon nogal vaak dat ik (met eenzelfde PI) een (te groot) stuk sneller of juist trager ben. Daarom vraag ik me af hoe anderen hiermee omgaan
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Mensen die met het stuur rijden zijn er erg over te spreken. Bij de ontwikkeling is ook vanaf de start rekening gehouden met het MS stuur, dus ik denk dat er zeker merkbaar verschil is. Ik vind het zelf overigens al erg lekker rijden met de controller.Bertuss schreef op maandag 25 juni 2007 @ 22:36:
Ik ben wel benieuwd ... is Forza 2 nu echt een sim waarbij een stuurtje een must is ? (zo ja welke ?) Of is het ook een dikke bak fun met alleen de controler ? (dus niet een 'echte' sim maar dat terzijde)
Forza speelt ook zeer goed met een gamepadBertuss schreef op maandag 25 juni 2007 @ 22:36:
Ik ben wel benieuwd ... is Forza 2 nu echt een sim waarbij een stuurtje een must is ? (zo ja welke ?) Of is het ook een dikke bak fun met alleen de controler ? (dus niet een 'echte' sim maar dat terzijde)
If you do not change direction, you may end up where you are heading
[ Voor 4% gewijzigd door Vassie18 op 26-06-2007 11:41 ]
Je kunt auto's kopen, maar lagen opzich niet. Wat je wel kan doen is auto's kopen waarvan het ontwerp niet opslot staat. Dan kan je via de editor het ontwerp kopieren en op andere auto's plakken. Het probleem is daar dat de mooie ontwerpen altijd opslot staan. En als er een ontwerp is dat mooi is en niet opslot staat, dan is het al honderden keren gekopieerd.fingerhead schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:42:
kan je ook bepaalde lagen voor autos kopen dan ?? ik heb nog niet echt lang gespeeld enzo beetje career gedaan maar nog niet echt op live gezeten. Dus je kan ook autos enzo kopen en van die vette lagen hmmz moet toch maar is gaan rondkijken hehe.
Zat even te kijken en het is een "deal of the week", dus het is aan te raden 'm deze week te bestellen...45 euro is toch een stuk goedkoper dan waarvoor je 'm hier in de winkel kan halen, denk zelf dat ik 'm ook maar ga bestellen. Heb de originele Forza best veel gespeeld en was na de demo nu niet echt ondersteboven van het spel, maar aangezien ik me meestal wel vermaak met racegames zal dat hier niet veel anders zijn.....M@cer schreef op maandag 25 juni 2007 @ 09:01:
Bij play.com is hij al wat goedkoper geworden.
Verwijderd
Ja, alle hulpmiddelen heb ik uit staan op schakelen en perfect line (braking only) na. Het is ook niet echt een groot probleem o.i.d. Als ik wil kan ik voor iedere race wel een competitieve auto maken, dit vind ik alleen een beetje veel van het goede voor een race van 3 rondes... Het leek mij wel een goed discussie-punt omdat ik vermoed dat er vast meerdere mensen zijn die vaak te snelle of te trage auto's rijden voor een bepaalde raceRappieRappie schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:13:
Heb je alle hulpmiddelen zoals TCS ABS en STM uit staan?
Ik begin bij het kopen van upgrades meestal ook bij de handling en de overblijvende punten besteed ik aan snelheid (ligt natuurlijk ook aan de auto, een C-klasse Lotus Elise heeft niet veel extra handling meer nodig). Punt is dat veel auto's dan weer net te traag zijn waardoor ik alsnog 3 uur kwijt ben aan het maken van een competitieve auto voor een 1 bepaalde race. Voor de echte klasse-races (dus met bv. top A-klasse tegenstanders) heb ik al wel goede competitieve auto's gemaakt. Het zijn dan juist de races met mid-klasse tegenstanders die je er zo uit rijdt.Wom schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:55:
[...]
Gewicht, remmen en vering. Die pas ik altijd aan. Vaak is het dan zo dat je op de rechte stukken wat tekort komt, maar dat je in de bochten juist weer veel wint. Dan moet je dus defensief rijden (en daar wordt redelijk op gereageerd door de AI naar mijn idee) en dat houdt de races leuk.
OMG, echt heel mooi gedaan die Albert... Echt knap zeg! (En ik vond mijn Honda S2000 al mooi gelukt... Bij nader inzien is deze misschien toch wat 'simpel' te noemen). Hoe maak je zoiets eigenlijk? Toch niet met de 'shapes' uit de game zelf neem ik aan? Kun je eigen textures/afbeeldingen gewoon invoegen o.i.d.?SnackMasterFlex schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 11:05:
Ik vind het ook prima spelen met een controller al denk ik wel dat er situaties zijn waarbij een stuur helpt (nissan speedway).
Trouwens mijn Einstein ontwerp ook verder aangekleed en begin hem nu aardig te verkopen, wil er alleen geen achtelijke bedragen voor krijgen dus verkoop de eersten zowiezo via private auction voor 500,000 credits. Waarvan de eerste ook al echt verkocht is, de volgende twee zich net aan mijn friends list hebben toegevoegd. En dan nog 2 auto's om te ruilen met collega ontwerpers plus mijn eigen bak. Dat zijn al 6 van de max 10 auto's met dit design. (de twijfelende kopers er buiten gelaten)
http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/358069.aspx
Verwijderd
NEE, DAT MEEN JE NIET *Jiggleman valt van stoel van verbazing... au*Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 14:45:
Alles is met shapes, je kan geen textures of afbeeldingen importeren.
Het moeilijkste was toch wel doorligplekken te voorkomen (je weet wel, wonden die mensen krijgen als ze te lang in een bed liggen zonder te bewegen). Maar als je de tijd neemt en zorgvuldig te werk gaat is het makkelijker dan het lijkt.Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:18:
[...]
NEE, DAT MEEN JE NIET *Jiggleman valt van stoel van verbazing... au*
Man, wat een monnikkenwerk is dat geweest dan zeg... Ode aan het geduld van SnackMasterFlex
[ Voor 183% gewijzigd door sekeroglan op 27-06-2007 03:22 ]
Verwijderd
haha, dat van die doorligplekken kan ik inkomen ja! Ik kan me goed voorstellen dat Albert heel wat uurtjes in beslag heeft genomen.SnackMasterFlex schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 16:43:
[...]
Het moeilijkste was toch wel doorligplekken te voorkomen (je weet wel, wonden die mensen krijgen als ze te lang in een bed liggen zonder te bewegen). Maar als je de tijd neemt en zorgvuldig te werk gaat is het makkelijker dan het lijkt.
Let maar eens goed op, mensen die beginnen aan gedetailleerd werk krijgen vaak ook een mooi en opvallend eindresultaat. Het probleem is daar dat de meeste mensen niet durven te beginnen aan zoiets. Daarom drijft er ook zo ontzettend veel rotzooi rond op het forza2 forum wat betrefd ontwerpen.
Nice, 75 rondjessekeroglan schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 02:14:
Net 75 laps Laguna Seca gedaan![]()
Met een aantal Gotters en onze vaste race groep.
En de winnaar kreeg als extra 1 miljoen aan credits en de Buick, dat special voor deze race werd gemaakt.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Dat is juist het hoogtepunt van die trackM@cer schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 10:58:
Gaaf man, 75 rondes, jammer dat het zo'n klotebaan is, met die klote chiqane.
Ben als het goed is vanavond ook van de partij moet nog die 1 miljoen achievment online halenSoaDmaggot schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 10:32:
@ Seker: Ik ga vanavond ook mijn kop maar weer eens om de hoek steken, long time no race
Yep die heeft Dareal gecreerd voor de winnaarSoaDmaggot schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 13:04:
idd, met een stel mustangs (zoals ook op die images) is het helemaal vet.. Seker, is dat met die Mustang van DaReal? ^^
[ Voor 40% gewijzigd door sekeroglan op 27-06-2007 15:01 ]
Klopt ja, die heeft hij toen bij ons ook aan de winnaar gegeven, tijd terug alweer, dacht dat dit dezelfde wassekeroglan schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:58:
Yep die heeft Dareal gecreerd voor de winnaarecht respect hij was er 2 dagen mee bezig.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
In hetzelfde menu waar je de lak, remblokken etc. kleuren geeft. Paint Car en dan naar rechts scrollen.Phusebox schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 19:22:
ik zat laatst bij een vriend van mij, want ik heb mijn xbox360 nog niet terug, en we konden nergens de optie vinden om velgen te painten... waar zit dat ergens?
kan alleen op zelf gekochte velgen, niet met de velgen die standaard onder de auto zittenPhusebox schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 19:22:
ik zat laatst bij een vriend van mij, want ik heb mijn xbox360 nog niet terug, en we konden nergens de optie vinden om velgen te painten... waar zit dat ergens?
Verwijderd
Als je dat kan dan moet de ABS er ook vanaf, gewoon iets eerder remmen en loslaten en weer remmen ( zodat de wielen niet blokkeren ) en dan insturen.Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 01:55:
ik heb de standaart controller settingsecht uber game
heb het 3 dagen, ben al level 28
dus schiet goed op
alle hulp middelen uit behalve ABS aan ... AI op hoogste niveau... is dus ook 40 a 45 % meer money per race
niet pompend remmen, maar remdruk langzaam opvoeren en niet opeens helemaal loslatensekeroglan schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 02:01:
[...]
Als je dat kan dan moet de ABS er ook vanaf, gewoon iets eerder remmen en loslaten en weer remmen ( zodat de wielen niet blokkeren ) en dan insturen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 01:55:
ik heb de standaart controller settingsecht uber game
heb het 3 dagen, ben al level 28
dus schiet goed op
alle hulp middelen uit behalve ABS aan ... AI op hoogste niveau... is dus ook 40 a 45 % meer money per race
Kijk ik nou verkeerd of is ie daar al weer duurder inmiddels? (39 pond)Walkman schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:53:
[...]
Zat even te kijken en het is een "deal of the week", dus het is aan te raden 'm deze week te bestellen...45 euro is toch een stuk goedkoper dan waarvoor je 'm hier in de winkel kan halen, denk zelf dat ik 'm ook maar ga bestellen. Heb de originele Forza best veel gespeeld en was na de demo nu niet echt ondersteboven van het spel, maar aangezien ik me meestal wel vermaak met racegames zal dat hier niet veel anders zijn.....
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Verwijderd
Hij is inderdaad weer naar de oude prijs gegaan....Hyp Hyper schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 09:32:
[...]
Kijk ik nou verkeerd of is ie daar al weer duurder inmiddels? (39 pond)
Alleen wanneer ik een lage topspeed heb maar een hoge bochtensnelheid vind ik het wel een leuke baan. Overigens vind ik hem in reverse beter te doen.Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 10:11:
Wat is de mening over de New York baan? Persoonlijk ben ik die baan echt ontzettend zat zeg. Elke keer als ik een event wil halen waar die baan inzit heb ik er eigenlijk al geen zin meer in.
Op veel stukken zie je je eigen auto niet eens als het een donkere auto is. Daar hadden ze echt wel wat beters van kunnen maken.
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Je moet dan switchen. Je hoeft niet opnieuw te beginnen, je gaat verder waar je was gebleven. Alleen let er wel op, dat eerste keer wanneer je switcht kost het 100K.cr 2de keer 500K.cr. en 3de keer 2 miljoen cr.GTOfire schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 23:35:
omg omg omg
did I mention omg?
heb sinds vorige week een 360 en Forza 2, en ik ben echt zwaar verslaafdTijdgebrek is het enige dat me tegenhoud
Ik ben begonnen met Asia als home region en een Hyundai dinges (de enige auto die me nog een beetje aanstond van alle begin wagens), inmiddels ben ik lvl 17 en heb ik wat mij betreft het spel al uitgespeeld. Ik heb namelijk een metallic oranje Toyota Supra met PI U999, dus what more could I ask for?
Ben zover dat ik hulpmiddelen uit heb staan op automatisch schakelen na, en de AI zet ik soms op easy, anders op medium als het echt niet wil lukken 1e te worden
(Als mijn beste geschikte auto voor een race PI +- 500 heeft en de rest 600 en 1tje 880 bijvoorbeeld)
Ik vraag me overigens 1 ding af. Als er staat "Reach level 30 in the Europe region to unlock this car", moet je weer bij lvl 1 beginnen als je regio switcht? Of kan je op lvl 30 switchen en dan is ie unlocked?
Of ben je fucked en word ie nooit unlocked omdat je niet meteen Europe hebt gekozen?
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Gefeliciteerd! (en het is ook echt supermooi)SnackMasterFlex schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 03:40:
Mijn Einstein ontwerp is gekozen om in de Official Xbox Magazine te komen staan
[ Voor 5% gewijzigd door Hyp Hyper op 29-06-2007 07:53 ]
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Schopje: Weet iemand nog een oplossing voor dit probleem?XeNoBiTe schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 23:05:
Kan iemand mij vertellen hoe je de controller setup van Player 2 kan veranderen? Als ik zelf ben ingelogd kan ik alleen mijn setup veranderen. Logt player 2 in, dan kan ik niks voor hem veranderen. Dus blijft hij op de basic layout staan, uiterst vervelend! (voor hem)
Yep, al maak ik wel gebruik van een raster over de auto en over het uitgeprinte ontwerp. Dat helpt.GTOfire schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 03:59:
holy crap man, hoe MAAK je zoiets? allemaal strepen resizen en skewen tot je iets krijgt?
Een real life vriend heeft daar ook heel soms last van, mij is het tot nu toe maar 1 keer overkomen dat het spel vast loopt. Wat ik wel eens mee maak is dat ik de muziek hoor overslaan.XeNoBiTe schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:58:
@ SnackMasterFlex: Mooi werk dat je in het magazine komt! Compleet terecht als ik het mag zeggen!!
Maar:
Forza 2 is ook al drie keer vastgelopen bij mij. Ineens een freeze en dan de melding Disc Unreadable. Keert erug naar Dashboard en dat is erg vervelend als je net in de laatste ronde bezig bent van een Endurance race..... Misschien dat ik maar even wacht met verderspelen van Forza2 totdat er een patch beschikbaar komt. Als ik zo lees dat er meerdere mensen de ROD kregen door het spelen van Forza2, dan wil ik dat risico echt niet nemen. Het is een vette game, maar zo zijn er nog meer en bovendien moet m'n scriptie ook nog een keer af deze zomer
http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=6540
Gebeurt het steeds op hetzelfde moment? Of op een vergelijkbare situatie (bijv. voor het laden van een menu). De Disc Unreadable error heb ik ook gehad met m'n vorige 360. Dit gebeurde in Gears of War, telkens op hetzelfde moment. Uiteindelijk moest hij teruggestuurd worden.XeNoBiTe schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:58:
@ SnackMasterFlex: Mooi werk dat je in het magazine komt! Compleet terecht als ik het mag zeggen!!
Maar:
Forza 2 is ook al drie keer vastgelopen bij mij. Ineens een freeze en dan de melding Disc Unreadable. Keert erug naar Dashboard en dat is erg vervelend als je net in de laatste ronde bezig bent van een Endurance race..... Misschien dat ik maar even wacht met verderspelen van Forza2 totdat er een patch beschikbaar komt. Als ik zo lees dat er meerdere mensen de ROD kregen door het spelen van Forza2, dan wil ik dat risico echt niet nemen. Het is een vette game, maar zo zijn er nog meer en bovendien moet m'n scriptie ook nog een keer af deze zomer
Hmm, bij mij loopt Forza (als enige spel dat ik heb nota bene) ook vast met die melding. Heel soms tijdens career gebruik, dan meestal als ik klaar ben met een race en de disk weer wil gaan spinnen ofzo, maar des te meer als ik multiplayer tegen een vriend ga spelen en een game host. 2 van de 4 keer loopt hij dan gewoon vast tijdens het laden, en kan ik de box opnieuw opstarten. Met andere games totaal geen problemen...XeNoBiTe schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:58:
Maar:
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq