Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep hier dus ook alleen met multiplayer. Ik denk eigenlijk meer dat het een bug is eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werving is niet toegestaan en dit is gewoon spam

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2007 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-10 20:18
@ Joren91, er is al eerder een reply van je weg geëdit. Één keer melden in dit topic vind ik meer dan genoeg, ga niet zitten spammen..

Bij deze dus ook wederom een Report..

[ Voor 65% gewijzigd door PeterSelie op 29-06-2007 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:10

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

SoaDmaggot schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 21:58:
@ Joren91, er is al eerder een reply van je weg geëdit. Één keer melden in dit topic vind ik meer dan genoeg, ga niet zitten spammen..

Bij deze dus ook wederom een Report..
Ga Forza spelen ofzo inplaats van reports plaatsen :P Het is dat ik aan het werk ben anders had ik het wel geweten hoor >:)

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Helaas Seker, ik heb veel te veel te doen atm, nacht van Donderdag op Vrijdag een nieuwe server in het DataCentrum gehangen, en die nacht verder ook niet geslapen. Nu druk met het overzetten van klanten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:37
Sinds gisteren ook eigenaar van Forza Motorsport 2, en wat een geweldig spel! _/-\o_
Ondanks het feit dat Forza 2 een racesimulatie spel is, is het spel makkelijk af te stemmen voor de beginnende racer.

Op dit moment is de inhoud van mijn garage niet echt indrukwekkend te noemen, maar mijn trots op dit moment is de Volkswagen Golf GTi Mark 5 (2006).
Dit is de auto waarmee ik mijn carrière als coureur ben begonnen en nog steeds mee voortzet.

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/remcojanssens/Forza2/TechSpecsSmall.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/remcojanssens/Forza2/GolfSmall.jpg

De costumization opties zijn ook geweldig, hoewel ik vaak onder de indruk ben van enkele creaties - zoals de Einstein creatie in dit Topic.
Hoe maken ze het toch? Geweldig! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Hmm, ik heb een prbleem met het overzetten van mijn profiel.

Ik heb tot dusver gespeeld op de doos van mijn huisgenoot, maar nu wil ik verder spelen op mijn eigen xbox. Om dat te doen heb ik dus een memory unit gekocht. Alleen kom ik nu het probleem tegen dat mijn savegame niet te kopiëren is? Ik kan ook wel de HD swappen, maar ik denk dat iedereen wel begrijpt dat dat een omslachtige en zeer verstorende werking heeft op de overige spellen waarvan de profielen van op die HD staan. Ik heb al wat rond gekeken, maar de paar resultaten die ik terugvond op google deden vermoeden dat het misschien wel mogelijk is maar dat het profiel dan schade op kan lopen (was iig zo bij diegene die het wel op de MU kon krijgen), echter er stond geen howto bij ofzo.
weet iemand een workaround hiervoor?

Verder: die golf kan harder als je die 4WD V6 erin zet met zowat alle motorupgrades m.u.v. turbo's & intercoolers (toch al een hekel aan turbo's en met name hun lag) en een kleine verandering aan de gearbox settings :) (als je zo veel kracht hebt is het toch al nodig die 1e versnelling iets langer te maken, anders spinnen je wielen al bij het minste beetje input)
Ik heb hem zo getuned dat ie 334 km/h kan met PI 888, met een beetje tuning kan ie ook wel harder. het nadeel is alleen det je bijna nooit zo hard gaat omdat ie wel iets langzamer accellereert. (BTW hoe krijg je die performance info in een plaatje zoals in de post hierboven?)
Overigens, weet iemand waarom de PI niet boven de 1000 uitkomt, is dat om er een 'guess' factor erin te houden?

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
ocf81 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 01:31:

Verder: die golf kan harder als je die 4WD V6 erin zet met zowat alle motorupgrades m.u.v. turbo's & intercoolers (toch al een hekel aan turbo's en met name hun lag) en een kleine verandering aan de gearbox settings :) (als je zo veel kracht hebt is het toch al nodig die 1e versnelling iets langer te maken, anders spinnen je wielen al bij het minste beetje input)
Ik heb hem zo getuned dat ie 334 km/h kan met PI 888, met een beetje tuning kan ie ook wel harder. het nadeel is alleen det je bijna nooit zo hard gaat omdat ie wel iets langzamer accellereert. (BTW hoe krijg je die performance info in een plaatje zoals in de post hierboven?)
Overigens, weet iemand waarom de PI niet boven de 1000 uitkomt, is dat om er een 'guess' factor erin te houden?
Ik heb eerder deze avond mijn Golf getuned (voornamelijk ''gear tuning'').
Nu heeft hij een max van 335,4 km/h en gaat hij van 0 naar 97 km/h in iets meer dan 4,9 seconden. :*)

Ook ben ik wat gaan experimenteren met de paint functie van Forza 2, met dit als resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/remcojanssens/Forza2/Optimus1Small.jpgAfbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/remcojanssens/Forza2/Optimus2Small.jpgAfbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/remcojanssens/Forza2/Optimus3Small.jpg

Niet slecht voor een beginner, al zeg ik het zelf. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog goede/leuke referenties die makkelijk zijn na te maken? Dan heb ik het dus vooral over raceauto's die ook in het echt rond rijden. Ik vind het zelf verzinnen van een cardesign veel te tijdrovend :P

Ik kijk liever naar een foto om het dan na te tekenen in de editor. Bovendien rijd ik ook liever in een auto die ook 'echt bestaat'. O-)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2007 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 09:22:
Heeft iemand nog goede/leuke referenties die makkelijk zijn na te maken? Dan heb ik het dus vooral over raceauto's die ook in het echt rond rijden. Ik vind het zelf verzinnen van een cardesign veel te tijdrovend :P

Ik kijk liever naar een foto om het dan na te tekenen in de editor. Bovendien rijd ik ook liever in een auto die ook 'echt bestaat'. O-)
2F2F auto's? Dus een beetje modelleren naar film-auto's. Zal denk ik wel uitgekauwd zijn, wat The Fast and the Furious betreft dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Sins een paar dagen ook Forza in huis, en oei, oei, wat is het toch een verslavend spel :9
Gister nog even voor de fun de oude golf verreikt tot U999 wat hem toch vies snel maakt en zeker zonder alle hulpmiddelen aan kun je dr fijn mee spelen :)

Iemand trouwens al de officiele sound track kunnen vinden? hoorde namelijk die Remix van P.O.D en die zou ik graag ook op mn iPodje hebben staan :)

Owja, en hoe kun je die pics die je gemaakt hebt naar je pc krijgen? is dat zo over te zetten, of heb je daar een tv kaart voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Civic519 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 14:32:
Sins een paar dagen ook Forza in huis, en oei, oei, wat is het toch een verslavend spel :9

Owja, en hoe kun je die pics die je gemaakt hebt naar je pc krijgen? is dat zo over te zetten, of heb je daar een tv kaart voor nodig?
De foto's kun je uploaden naar de servers en site van Microsoft / Turn 10.
Op de officiële website van Forza Motorsport 2 kun je inloggen met je Xbox Live account en heb je meteen toegang tot je foto's die je dan weer kunt downloaden naar je HDD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Sinds gisteren heb ook ik Forza en tot nu toe vermaak ik me er best mee. (ook al word ik aan alle kanten voorbij gereden online :P)

Superspel door de vele keuzes in auto's en afstellingen/upgrades etc.
Grafisch is het allemaal wat minder dan PGR3, maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door het realisme en de speelbaarheid.

Omdat ik (hopeloos) probeer in de buurt te komen van de kwalificatietijd voor het D-klasse tournament heb ik mijn golfje geupgrade tot tegen de 400 punten. (daarboven knalt ie naar klasse C)
(andere motor, uitlaatje, gewichtbeperking en een spoilertje voor wat meer downforce)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vond het autobots logo als eerste poging al lastig zat...

http://i9.tinypic.com/4r99mpk.jpg

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2007 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
Yonix schreef op zondag 01 juli 2007 @ 15:41:
[...]

De foto's kun je uploaden naar de servers en site van Microsoft / Turn 10.
Op de officiële website van Forza Motorsport 2 kun je inloggen met je Xbox Live account en heb je meteen toegang tot je foto's die je dan weer kunt downloaden naar je HDD.
Thanx :)

Mijn eerste poging tot iets leuks :P

Afbeeldingslocatie: http://forzamotorsport.net/forzamotorsportnet/handlers/forza2handler.ashx?ID=1204885&mode=7

Ik ga hem ook nog een keer andersom maken, dat het net lijkt of de verf weg bladdert en een gestickerde versie eronder verschijnt. Nu klopt het zoiezo niet omdat het nu net lijkt of hij tegen een wit blik verf is aangereden en daarvoor nog een zwerm vogels heeft geschept 8)7
Maar het ziet er iig wel leuk uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Zijn er hier mensen die zich hebben weten te kwalificeren voor het D klasse (live/on-line) tournament? (of het ook proberen)

Zoja: met wat voor auto en setup (bij benadering) rijd je en wat is je beste tijd?

Ik dus met een wat opgepimpte Golf GTI mark 5 (middels andere inlaat, uitlaat en wat spoilertjes op 400 punten gebracht) waarmee ik nog niet verder ben gekomen dan 1.06 terwijl de lat nu op 1.01 ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
Had vandaag leuke endurance race gepland samen met wat online-kennissen. 50 laps op sunset infield.
Wagens van keuze : S-klasse.
Ik dus een Exige gekocht, opgekrikt naar 998 punten, uren bezig geweest om haar te tunen zodat ik nette rondjes kan draaien zonder constant op het scherp van de snee te rijden.

Bijna 19u30, de kamer loopt vol met bekenden, 1 iemand haakt af, dus invite er iemand een onbekende amerikaan. Allemaal ready en rijden maar.

Het licht springt op groen, ik sta ergens id midden vh startgrid. Vol gas, allemaal samen naar de eerste rechtse bocht, remmen en terugschakelen naar 3e versnelling, en dan rijdt die lompe amerikaan VOL in me achterste. Ik balen natuurlijk. Frustratie ten top. Aangezien er enkel nog een laatste plaat in zit besluit ik van te spectaten. Meerbepaald de rijstijl van die amerikaan.

Blijkt dus dat die bij elke mogelijkheid ramde en duwde. En dit is niet de eerste maal dat ik amerikanen dit zie doen. Rijden die echt allemaal zo ? of ben ik zo "narrow-minded" :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-10 22:25

Wom

Ik vrees dat wij hem niet kunnen zien, je moet hem even op een eigen host zetten.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Ik ben vanavond maar weer eens wat gaan klooien met de paint functie.
Dit keer heb ik mijn ontwerp gebaseerd op The Batman serie.

The Batmobile:

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/remcojanssens/Forza2/Bat1Small.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/remcojanssens/Forza2/Bat2Small.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/remcojanssens/Forza2/Bat3Small.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/remcojanssens/Forza2/Bat4Small.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/remcojanssens/Forza2/Bat5Small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/remcojanssens/Forza2/Bat6Small.jpg

Voor het ontwerp van het Batman logo heb ik het logo van de film Batman Begins als referentie gebruikt, en voor het logo van The Batman het daadwerkelijke logo.

Al met al zo'n 3,5 uur mee bezig geweest om alles tot het uiteindelijke eindproduct te krijgen, en ik ben zeer tevreden met het resultaat.
Een tip is om de tutorials te lezen op het forum, deze hebben mij uitstekend geholpen. :)

Update - 02 / 07 / 2007:

Ik heb het design een kleine update gegeven:

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/remcojanssens/Forza2/Bat8Small.jpg

The Batman! _/-\o_

Zo, en nu ga ik maar weer eens verder met de carrièremodus, genoeg gepaint. ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Yonix op 02-07-2007 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
ziet er erg lekker uit Yonix! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
Wom schreef op zondag 01 juli 2007 @ 23:03:
[...]

Ik vrees dat wij hem niet kunnen zien, je moet hem even op een eigen host zetten.
Bij deze dan :)

Afbeeldingslocatie: http://www.digisphere.nl/overig/forza/civic_01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erg mooie auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik plaatjes upload naar forzamotorsport.net en ik log in laat hij niks zien. Hij zegt ook dat 'ie geen linked gamertag kan vinden??? Moet ik dan nog bij forza 2 zelf instellen dat mijn live-id aan mijn forza account moet worden gelinked oid?

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:11:
Als ik plaatjes upload naar forzamotorsport.net en ik log in laat hij niks zien. Hij zegt ook dat 'ie geen linked gamertag kan vinden??? Moet ik dan nog bij forza 2 zelf instellen dat mijn live-id aan mijn forza account moet worden gelinked oid?

BVD
Zolang het account waarmee je speelt op je Xbox gelijk is aan die waarmee je inlogt zou dat niet moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Ziet er goed uit, en vooral de zijkant is erg netjes gedaan. :)
Thank you very much! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben 'm nu 'n tijdje op m'n Xbox 360 aan 't spelen & moet zeggen dat 't zeer speelbaar is & er prachtig uit ziet!

Ik hoop alleen niet dat die crashed, aangezien er erg veel users zijn die problemen met dit spel hebben, als ik dit artikel moet geloven:

Game can crash the Xbox 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 14:43:
Ben 'm nu 'n tijdje op m'n Xbox 360 aan 't spelen & moet zeggen dat 't zeer speelbaar is & er prachtig uit ziet!

Ik hoop alleen niet dat die crashed, aangezien er erg veel users zijn die problemen met dit spel hebben, als ik dit artikel moet geloven:

Game can crash the Xbox 360
Onzin verhaal.

Forza is een game die zeer goed verkocht wordt, en veel gespeeld wordt. Helaas gaat er nog wel eens een 360 kapot.

Nu lijkt het alsof dat door Forza komt, maar het had elk spel kunnen zijn. Dit verhaal duikt altijd op met nieuwe populaire games (bij Gears en Crackdown kwamen die verhalen ook al).

Ik heb mijn 360 terug (al na een paar dagen werd ie weer teruggestuurd :) ), en ga vanavond eens aan de Forza.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Laatst online: 03-10 11:14

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Mmm misschien kunnen jullie mij helpen. Ik zit met een Forza probleem.

Forza 1 heb ik veel gespeeld en had toen de tijd om de career mode uit te spelen.

Met Forza 2 heb ik helaas veel minder tijd en zin om weer die career mode uit te spelen. Ik wil me 360 aan kunnen zetten, een baan kunnen kiezen en auto en gaan zonde de gehele career mode uit te spelen.

Gewoon dus zelf je race aanmaken met je eigen opties wat uiteindelijk kan bij career mode. Niet met de arcade optie, helaas kan dan bijvoorbeeld de damage niet op realistic.

Is er een cheat / mogelijk voor een savegame of iets degelijks waardoor alles gelijk open is? Ik begrijp niet dat men niet direct een optie heeft om te racen op diversen banen met diversen autos. ( Behalve met freerun... wat niet boeiend is :( )

Hope someone can save me! :)

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of er ook updates beschikbaar komen op xbox live met nieuwe auto's en circuits e.d.?

Groetjes Joren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 19:44:
weet iemand of er ook updates beschikbaar komen op xbox live met nieuwe auto's en circuits e.d.?

Groetjes Joren
Nieuwe auto's waarschijnlijk wel. Nieuwe circuits zou ik niet zo zeker van zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Argh,...uitgespeeld....dan maar stickers plakken en online klooien :P

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
UgotHeinzzd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 20:45:
Argh,...uitgespeeld....dan maar stickers plakken en online klooien :P
.. uitgespeeld? online is tha game, singleplayer is een klein leuk extra-tje :z :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
SoaDmaggot schreef op maandag 02 juli 2007 @ 21:16:
[...]

.. uitgespeeld? online is tha game, singleplayer is een klein leuk extra-tje :z :9
Ik ben online begonnen en later ook maar offline gestart om wat cash etc. bij elkaar te spelen. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Ik ben gestopt met Forza, zit nu continue aan de Flat out :+ Mag wel oppassen als ik straks weer Forza ga spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Wom schreef op maandag 02 juli 2007 @ 21:25:
Ik ben gestopt met Forza, zit nu continue aan de Flat out :+ Mag wel oppassen als ik straks weer Forza ga spelen :D
Haha, dat heb ik als ik MadTracks heb gespeeld. Ongeveer zelfde controls (gas en rem that is), maar de physics verschillen iets :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Mijn eerste volledige avond Forza 2, en ik kan niet anders zeggen _/-\o_

Wat een heerlijk, top, fantastisch spel :)

Kan elke auto trouwens naar 999? Mijn Golf GTI blijft steken op 960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
PWM schreef op maandag 02 juli 2007 @ 23:21:

Volgens mij niet elke auto. Dat wordt blijkbaar beperkt door het aantal upgrades beschikbaar voor het type / model auto en de tuning mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

PWM schreef op maandag 02 juli 2007 @ 23:21:

Dan ben je vergeten eerst de drivetrain aan te passen alvorens je de upgrades hebt toegepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Wom schreef op maandag 02 juli 2007 @ 21:25:
Hehe, wordt eens tijd dat ik daar inderdaad ook geld voor opzij leg. Alleen wel jammer dat er geen splitscreen in te vinden is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Exorcist schreef op maandag 02 juli 2007 @ 21:30:
[...]

Haha, dat heb ik als ik MadTracks heb gespeeld. Ongeveer zelfde controls (gas en rem that is), maar de physics verschillen iets :+
Of PGR3. Zelfde controls maar véél lichter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik online aardig mee kom en dat terwijl ik vaak met een standaard setup rijd. Mijn volvo S60 kan ik zowel als A als S klasse wagen mee laten doen, afhankelijk van de 'ge-installde' upgrades.

Zijn er nog meer mensen die rijden met een s60? Ik vind het echt een heerlijke wagen, hij trekt lekker op en heeft een hele goede balans. Ik heb zelden last van over of onderstuur. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
SoaDmaggot schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 01:44:
[...]

Hehe, wordt eens tijd dat ik daar inderdaad ook geld voor opzij leg. Alleen wel jammer dat er geen splitscreen in te vinden is :(
Is er wel...alleen geen online splitscreen. Ik heb me al een paar avonden vermaakt met forza2 en wat vrienden.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

En besteld...

Ben erg benieuwd hoe ik dat ga vinden ^^ Vind PGR wel fun, maar misschien toch net iets te arcade. Morgen eens beginnen met oefenen! :D

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Weltschmerz schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:02:
[...]

Is er wel...alleen geen online splitscreen. Ik heb me al een paar avonden vermaakt met forza2 en wat vrienden.
ik had het over Flatout Ultimate Carnage ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ritsjert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01:13
:X Ik word echt gek van AI soms.
Je bent zoveel sneller als hun, maar als je hem der langs wil steken beuken ze je van de baan af omdat je ineens in hun lijn komt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:55
Zit er ook aan te denken om een xbox aan te schaffen vooral voor dit spel :)
Spelen jullie nou met een stuur of met een controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

wat een HEERLIJK spel zeg, ik ben de trotse eigenaar van een knaloranje charger met welgeteld 818kw trekkracht en een dikke 1000Nm koppel. Of dat zo geweldig is durf ik niet te zeggen, maar je moet het eens proberen zonder de braking/handling/tire upgrades er ook bij te kopen. Zelfs boven de 200 kan je geen vol gas geven zonder dat je dikke wielspin krijgt :Y)

edit:

idd, de AI is soms heel slim, soms erg stom. Ik vind het erg goed dat als je een inhaalmaneuvre plaatst, ze je niet klakkeloos van de baan raggen omdat ze hun lijn blijven volgen. Als je er eenmaal naast zit, of het nou binnen of buitenbocht is, ze geven je dan wel de ruimte en voorkomen een botsing.
Maar soms komen ze ook op de vaagste momenten ineens van achter op je zeilen met een snelheid waarmee ze never nooit de bocht hadden kunnen halen, en tot overmaat van ramp krijg JIJ dan een penalty. Alsof van de baan geramd worden nog geen straf genoeg was voor je rondetijd.

en ik speel met controller. Had niet genoeg geld over om er ook een stuur bij te kopen, maar ik weet eigenlijk niet of ik dat in de toekomst ook nog wel ga doen. Het bevalt zo prima op zich, ook met driving aids uit.
Alleen als ik handmatig zou willen schakelen zou een stuur me echt nog genoeg meerwaarde geven denk ik.

[ Voor 55% gewijzigd door GTOfire op 03-07-2007 15:49 ]

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Heeft Forza trouwens een catch up functie voor de AI? Hoop het niet...altijd grote nadeel van spellen als NFS. Rijdt je een rondje voor, en vijf seconde later heb je ze weer in je spiegel.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Ebayzo schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 15:53:
Heeft Forza trouwens een catch up functie voor de AI? Hoop het niet...altijd grote nadeel van spellen als NFS. Rijdt je een rondje voor, en vijf seconde later heb je ze weer in je spiegel.
Nee. Kort maar krachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ja, op het moment dat je denkt dat je veilig vooruit bent kijk je ff achterom en glij je de bocht uit, zijn ze zo weer bij je ;)

(tenminste, dat heb ik nog wel eens 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Ja maar dat is realistisch ;) Als je Verstappen-stijl in de grindbak ligt te spelen dan is het logisch dat ze inlopen op je ;P Maar als je foutloze rondjes rijdt natuurlijk niet ^^

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ja ik heb die achievement wel van "flawless race", maar vraag me niet het nog een keer te doen tegen tegenstanders die net zo hard rijden als ik. Ik in een F430 de Scuderia Ferrari cup, tegen een F50, F40 en die P3-nogwat. Hele leuke race, continu over en weer, maar een tikje hier en daar is onvermijdelijk lijkt het wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

GTOfire schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 19:29:
ja ik heb die achievement wel van "flawless race", maar vraag me niet het nog een keer te doen tegen tegenstanders die net zo hard rijden als ik. Ik in een F430 de Scuderia Ferrari cup, tegen een F50, F40 en die P3-nogwat. Hele leuke race, continu over en weer, maar een tikje hier en daar is onvermijdelijk lijkt het wel :p
Tsja, idem voor de achievements die je krijgt voor vanaf 8ste plek starten en 1ste eindigen, en de race finishen door je tegenstander(s) te lappen of iig met een grote afstand. Deze heb ik ook alleen maar behaald met bijv. een A auto tegen C auto's. Anders lijkt het me schier onmogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-08 10:16
Zodra je eenmaal een tikje hebt uitgedeeld gaat de AI ook full force tekeer en kun je een paar beukjes terug verwachten. No mercy. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

tja, ik start eigenlijk nooit meer vanaf de 8e plaats. Heel veel van de races die ik nu doe zijn dingen waaraan van alles meedoet van C tot S. Dan kan ik wel in een C gaan zitten om achteraan te starten, maar dan win ik never nooit niet. Dan pak ik toch maar liever een A of S auto, maar ja, dan start je niet achteraan :p

Gek trouwens, dat ze de auto's die toch al de grootste winkans hebben vooraan zetten. Ik bedoel we hebben geen kwalificatie gehad, dus waarom dan niet de slome voorop, hebben die ook een lolletje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
GTOfire schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 19:46:
tja, ik start eigenlijk nooit meer vanaf de 8e plaats. Heel veel van de races die ik nu doe zijn dingen waaraan van alles meedoet van C tot S. Dan kan ik wel in een C gaan zitten om achteraan te starten, maar dan win ik never nooit niet. Dan pak ik toch maar liever een A of S auto, maar ja, dan start je niet achteraan :p

Gek trouwens, dat ze de auto's die toch al de grootste winkans hebben vooraan zetten. Ik bedoel we hebben geen kwalificatie gehad, dus waarom dan niet de slome voorop, hebben die ook een lolletje :p
heb je alleen dus het nadeel dat iedereen er langs moet, en dus op elkaar knalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

dat zeg ik, gezellig toch? :Y)

ik snap zowiezo niet waarom ze AI met class D's laten rijden in een race waar ook class S AI's meedoen. Ik bedoel da's echt alleen maar canon fodder als je ze eenmaal gaat lappen. Hou het speelveld dan een beetje gelijk :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
heb je online ook niet altijd, zijn hier en daar ook open classes te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die weet of bart smit combi nog geldt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
ik schat dat een telefoontje morgen jou meer kan vertellen dan wij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Ik moet toch meer single player gaan spelen. Dan verdien ik nog eens auto's en geld.
Nu speel ik voornamelijk online, maar heb eigenlijk alleen in de D klasse een redelijk competetieve auto. In de andere klasses heb ik er nog geen kunnen aanschaffen en upgraden en dus word ik bijna altijd volledig zoekgereden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ik weet niet hoeveel je verdient met online rijden, maar in de singleplayer verdien je binnen no-time genoeg geld om een beetje simpele auto te kopen en te upgraden (in mijn geval een Toyota Supra naar U999 :p), supercars zul je wat langer voor moeten sparen, omdat bijv. een F50 pas te koop is vanaf lvl 36. Een F430 heb je al heel snel beschikbaar.

Ik ben nu lvl 31 en dr komt 25-30K cr. binnen per race, dus met een beetje schade af en toe kom je al gauw op anderhalve ton per event. Oftewel, elk event heb je het geld om een U999 supra te bouwen. en elke 2 events kan je dr een supercar bij kopen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
GTOfire schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 11:04:
ik weet niet hoeveel je verdient met online rijden, maar in de singleplayer verdien je binnen no-time genoeg geld om een beetje simpele auto te kopen en te upgraden (in mijn geval een Toyota Supra naar U999 :p), supercars zul je wat langer voor moeten sparen, omdat bijv. een F50 pas te koop is vanaf lvl 36. Een F430 heb je al heel snel beschikbaar.
Single player verdient veel beter/sneller. Vandaar mijn opmerking. :)

Upgraden tot 999 heeft niet zoveel nut als je on-line speelt want dan valt de auto buiten zijn initiële klasse en heb je geen competetieve auto beschikbaar als je bij een race alleen auto's uit een bepaalde klasse mag gebruiken. Je mag dan kiezen uit je garage of uit onaangepaste modellen uit die klasse. Het is dan dus zaak om voor elke klasse een voor die klasse maximum 'geupgrade' wagen te hebben om een beetje mee te kunnen komen in de race. En dat kost geld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Heeft iemand alle auto's al verzameld/gekocht ? Enig idee hoeveel miljoenen ik moet verzamelen om ze allemaal te kunnen kopen ?

Wat ik trouwens raar vind is de term/titel "AI difficulty". Als je namelijk op Medium of Hard speelt lijkt het namelijk dat niet alleen dat de tegenstander beter is, maar het hele gedrag van de auto ook wordt beinvloedt (meer slippen in bochten, etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De auto's zijn ook sneller soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

als je met 1 event een class B auto naar U kan upgraden kwa cr. winst kan je met 3 events ook een class D, C, B en A auto zo goed mogelijk maken maar nog NET hun eigen class :p

ik heb zelf in mn career garage een stuk of 7-8 auto's helemaal up lopen graden, maar da's meer voor de heb, als ik een B auto nodig heb kan ik op mn supra ook weer alle stock parts installeren en gaan met die banaan (zo heb ik ook met dezelfde supra al die xx0 horsepower challenges gereden, telkens een combinatie van upgrades eraf halen en erop zetten om net onder de grens te zitten :p)

Leuk idee voor een compo'tje trouwens: upgrade een charger naar 1100 PK en kijk hoelang je met het gas vol open op de baan kan blijven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:45
GTOfire schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 15:36:

Leuk idee voor een compo'tje trouwens: upgrade een charger naar 1100 PK en kijk hoelang je met het gas vol open op de baan kan blijven :p
Probeer je crx is op de baan te houden als die full upgraded is. Zelfs met alle hulpmiddelen aan doet dat ding raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee hoe ik setups kan downloaden/bekijken als ik op de hotlap lijst naar de topplayers kijk? Ik krijg het op een of andere vage manier niet voor elkaar om uberhaupt door de lijst te scrollen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Vassie18 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 15:59:
[...]

Probeer je crx is op de baan te houden als die full upgraded is. Zelfs met alle hulpmiddelen aan doet dat ding raar
Daar wil ik zelfs virtueel niet in gezien worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:54

Osxy

Holy crap on a cracker

Vandaag eindelijk het spel gekocht :) Erg leuk, ook stickeren is erg leuk.

Eerste poging tot wat leuks.
Afbeeldingslocatie: http://www.osxy.nl/~andre/forza/southpark1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.osxy.nl/~andre/forza/southpark2.jpg

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

osxy schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 18:32:
Vandaag eindelijk het spel gekocht :) Erg leuk, ook stickeren is erg leuk.

Eerste poging tot wat leuks.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeker koel, alleen mag het font van South Park wat minder lief. Of replace met OMG, don't kill Kenny ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Jup dat word dus v2 :P Gaan ook nog versie maken met plat gereden kenny tegen bumper \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:10

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

StarWolf schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 11:55:
Heeft iemand alle auto's al verzameld/gekocht ? Enig idee hoeveel miljoenen ik moet verzamelen om ze allemaal te kunnen kopen ?

Wat ik trouwens raar vind is de term/titel "AI difficulty". Als je namelijk op Medium of Hard speelt lijkt het namelijk dat niet alleen dat de tegenstander beter is, maar het hele gedrag van de auto ook wordt beinvloedt (meer slippen in bochten, etc.).
Yep heb ze allemaal, je heb rond 12 miljoen nodig om alle auto's te kunnen kopen. Voor duure auto's kan je best bij de auction house kijken, daar kom je soms auto's die 325k.cr zijn voor 10k.cr tegen.

Ik mis nu alleen nog de 1mil.cr online, heb helaas laatste paar dagen niet veel Forza kunnen spelen. Moet denk ik nog rond de 300k.cr hebben en dan is de laatste achievment ook binnen :9

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Hyp Hyper schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 17:49:
[...]

Daar wil ik zelfs virtueel niet in gezien worden. ;)
haha een vriend kwam met idee om te gaan racen in een crx, heb hem gister maar weer weggedaan want is zonde van je geld.

Gister eerste endurance race erop zitten met een d klasse auto. AI op hard en je wint gewoon 180.000credits :9 Ga nog racen met ook alle hulpmiddelen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:15
Ik ben nu bijna level 40 (zit op 39,5 :))
Dit spel is wel erg verslavend, elke keer wil ik gewoon weer spelen. Gisteren de Ferrari Enzo gekocht, wat een bak is dat zeg.. Wat een geluid, lekker snel en nog goed te besturen ook

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Action house is leuk ^^ Haha, vandaag zoveel leuke auto's gekocht. Heb dan ook leuk bedrag van een gozer gekregen dus kon ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

In de nieuwe Pitpass op de officiële Forza Motorsport 2 site is er eindelijk bevestigd dat we binnenkort kunnen rekenen op een nieuwe update voor de game. Deze game zal een aantal bugs verhelpen en zal ook bedoeld zijn om onder andere online features te balanceren. De patch zal samen uitkomen met downloadable content. Het is niet bekend welke content we kunnen verwachten, maar we kunnen rekenen op auto's of circuits, of beide.

De content is net opgestuurd voor certificatie door Microsoft, dus we kunnen erop rekenen dat er gauw meer info over vrijkomt. Als alles goed gaat, zal de update niet lang op zich laten wachten.
Woei, laat maar komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-10 15:04

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Zou de BMW M6 er niet eens in kunnen zitten? aangezien die op een vd eerdere trailers wel te zien was (of vergis ik me nu?).
Moet nog steeds eens een wlan ding halen voor de 360, nog steeds niet online gespeeld :D.

edit:
een aantal circuits zouden ook leuk zijn, aangezien er momenteel niet overdreven veel in zitten. Welke baan is trouwens jullie favoriet?

[ Voor 25% gewijzigd door Tortelli op 05-07-2007 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Tortelli schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 22:05:
Zou de BMW M6 er niet eens in kunnen zitten? aangezien die op een vd eerdere trailers wel te zien was (of vergis ik me nu?).
Klopt, de M6 zat in de eerste trailer.

[ Voor 17% gewijzigd door PWM op 05-07-2007 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-10 15:04

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Nu maar hopen dat hij er ook echt inkomt 8).

Iemand trouwens nog tips voor die D/C/B class races?. De A kan ik aardig goed winnen met de 911 Turbo met een goed onderstel, en een beetje tuned motor. Alleen die lagere klasses willen nog niet echt lukken.

ben btw lvl 29.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
De lagere klasses ( met gelijke wagens ong ) moet je winnen op rij-skill; niet op pure snelheid dus.

Je wagen goed tunen kan al wonderen verrichten, Mijn Golfje 2 plakt als ductape aan de weg in een bocht :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
is er overigens niet een mogelijkheid zelf een mic aan de controller vast te plakken? Ik game graag met eigen headset op, maar kan dus niet én de headset op én lullen via die mic (met beide doppen op dan..) Of zijn er andere headsets voor de Xbox beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu level 41 maja sinds vorige week ofzo begonnen:) vorige week zaterdag meende ik... gaat lekker heb nou ook een beetje vaste online groep :) en wat dat abs betreft van eerder:) je moet niet eerder inremmen... je moet rustig remmen die knop niet helmaal in 1 keer induwen... gwoon halvewege dat hij rustig remt... wil niet zeggen dat je eerder moet remmen..

haha ik heb een heeeele goedkope headset :P zat bji een goedkope carkit die je eerder kon kopen ja nog steeds mja :P dat microfoontje heb ik er ingestopt en zat 1 oordopje bij aanvast werkt fantastisch :P en scheelt me 20 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tortelli schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 22:21:
Nu maar hopen dat hij er ook echt inkomt 8).

Iemand trouwens nog tips voor die D/C/B class races?. De A kan ik aardig goed winnen met de 911 Turbo met een goed onderstel, en een beetje tuned motor. Alleen die lagere klasses willen nog niet echt lukken.

ben btw lvl 29.
je moet gewoon je B C of D klasse auto zo ver mogelijk in die klasse upgraden... je ziet dan rechts boven staan van B400 ofzo weetje wel...
zolang daar geeen C komt te staan maar B blijft heb je voor de B klasse een goede getunede auto... en vaak valt ook te zien als je eerste start met races :) heb je de snelste auto :) nja je moet het zelf uiteraard nog doen mja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Maar, niet elke auto is binnen zijn classe de snelste. Zo zal een Evo altijd voor bochtenwerk blijven (hier en daar is qua snelheid wel wat bij te tunen / upgraden, maar de snelste zal hij nooit worden), dus zorg dat je binnen elke classe ook nog eens zowel een auto heb voor de banen met bochten, en één voor de banen met een boel rechte lange stukken ;)

Volgende keer even de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knop gebruiken Yorkstar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
In de B klasse gebruik ik de 207 rc waarnee ik forza ben begonnen die is nu B400 en rijd super.
C klasse heb ik een acura ook 1 die je wint uiteindelijk en upgraded tot het max van de c klasse en ook daar win je alles makkelijk mee.

Bedoel dan AI op hard en alleen abs aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@SoaDmaggot

Welke auto's raad je aan voor de A klasse? Ik bezit momenteel een getunede 207 super 2000 (degene die je krijgt op een gegeven moment) en een Volvo s60. Beiden zijn voornamelijk in de bochten goed, waarbij de 207 superieur is aan zon beetje alle auto's. Alleen beiden zijn op rechte stukken zeker niet de snelste auto's. De 207 heeft een top van 244 (0/100 in 4.3 sec) en de s60 278 (0/100 in 4.0 sec).

Wat ik zoek is eigenlijk een goede auto waar je met name op de snellere circuits mee uit de voeten kan. Ik ben overigens wel gehecht aan een goede handling :P (met name 207 heeft echt enorm veel grip, daar kan je echt hard mee de bochten door)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
binnen de A-classe heb ik eigelijk ook alleen maar wagens die goed handlen, en geen hoge snelheden halen.

Ik moet het meer hebben van bochtenwerk dan van rechte stukken, geld eigelijk voor alle classen hier :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog tips? Die s60 is namelijk gewoon te zwaar, om iig een beetje competetief te zijn op de rechte stukken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Argh!

Ik wil een iksboks!

Volgende week salaris, dus moet maar eens gaan denken over een :(

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-09 13:09
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 10:52:
Nog tips? Die s60 is namelijk gewoon te zwaar, om iig een beetje competetief te zijn op de rechte stukken :D
dan ga je em strippen zodat hij wat lichter wordt ;)
Ikzelf gebruik meestal autos op snelheid. Maar ik zorg er wel voor dat ze wat lichter zijn. Met een bak van 1800kilo met 600kw ga je niet 1..2..3.. door de bochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij weegt dacht ik minder dan 1300 kg, maar ik kan em niet verder strippen. Alle weight reductions upgrades zitten er al op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is gewoon een beetje kijken wat je kan veranderen aan je auto :)

en ik zal aan de Edit knop denken :P haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09 19:14
Het is en blijft een topspel. zit nu pas op level 24, heb niet zoveel tijd maar het gaat vooruit. HElaas heb ik veel geld in het opvoeren van een Audi S4 gestoken, terwijl ik na een bepaalde race een race versie van een A4 zo kreeg.

Heb een aantal races gedaan met de Chevrolet Corvette Lingenfelter met maximale upgrades, wat een auto, heeft gewoon zoveel power dat je zelfs rond de 150-200km/h nog enorm veel wielspin hebt. Volgas geven lukt zelden! 8) _/-\o_ _/-\o_ Geen top auto dus, maar wél enorme fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie daar de fun niet van in :P net wat je zelf zegt het rijd super irritand,, ik ben nu level 41 :) ook al veel unlocked enzo :) peugeot 207 2000 is echt leuk :P vooral als je hem full installed met upgrades:P acceleratie van 10 :P ok de top blijft dan op 245 hangen maar dan ga je naar tune car :) en kan je de versnellingen ofzo instellen weet zo niet precies,, dat hij later schakeld en dan rijd hij ook zo 300 :) dus achja valt van alles te doen...

voor mij de beste game die ik heb :P en tot nu toe te verkrijgen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Mr2 en Leon Cupra R die zijn de shit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

JAHRASTAFARI schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 12:54:

Heb een aantal races gedaan met de Chevrolet Corvette Lingenfelter met maximale upgrades, wat een auto, heeft gewoon zoveel power dat je zelfs rond de 150-200km/h nog enorm veel wielspin hebt. Volgas geven lukt zelden! 8) _/-\o_ _/-\o_ Geen top auto dus, maar wél enorme fun!
Ik heb een Mustang, met 900PK op de achterwielen, en een wegligging van een Lada.

Heerlijk _/-\o_

De moeite die je moet doen om die wagen op de weg te houden. Allemaal "gewone" mustangs die jou elke bocht weer naderen, waarna jij bij het uitkomen van de bocht er weer vandoor gaat (rustig op het gas, ander draai je 1080 graden), waarna je voor de volgende bocht iedereen weer in de spiegel hebt, omdat je 1km van te voren moet remmen :+

Echt heel uitdagend.

Wel geestig, met 900pk, en een wagengewicht van krap 1000 kilo, nog 6 seconden naar de 100, omdat je je banden al hebt opgerookt als je naar het gas kijkt :P

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 06-07-2007 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Ik vind die Supra Top Secrets al erg genoeg. Man, wat was die Time Trial op Maple Valley een oefening in frustratie zeg. Natuurlijk zorgt dat wel voor extra voldoening als je er eenmaal in slaagt, maar toch.

Persoonlijk vind ik 't juist wel lekker als je een wagen hebt die genoeg wegligging heeft om met vol gas door een snelle bocht te gaan. De bovengenoemde Maple Valley bijvoorbeeld, heeft een aantal geweldige bergop- en afwaartse en blinde bochten die heerlijk zijn om met volle snelheid doorheen te scheuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind persoonlijk mugello een van de vetste tracks in de game. Lekkere doordraaiers, afknijpers, hoogteverschillen, rechte stukken en veel snelheid. Alles heeft die track. Silverstone vind ik een van de lelijkste en saaiste tracks. Daar gebeurd gewoon niks ook niet als je eenmaal rijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Zonet tussen de buien door ff snel de stad in gegaan om Forza2 te halen. Toko waar hij het goedkoopst was, had hem uiteraard niet meer. ;( Dan ergens anders maar € 5 extra lappen :P

Nu ligt m'n vriendin te pitten op de bank, dus moet helaas nog ff wachten met gamen :o
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste