Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 09:49:
Ik vind persoonlijk mugello een van de vetste tracks in de game. Lekkere doordraaiers, afknijpers, hoogteverschillen, rechte stukken en veel snelheid. Alles heeft die track. Silverstone vind ik een van de lelijkste en saaiste tracks. Daar gebeurd gewoon niks ook niet als je eenmaal rijd :P
Mugello en Suzuka zijn echt heerlijk ja. Silverstone kan ook leuk zijn hoor met close racing :9
Jammer dat er waarschijnlijk enkel maar niewe car packs op Marketplace komen, ik had graag wat xtra circuits gezien, zoals Spa bijvoorbeeld :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:17

Osxy

Holy crap on a cracker

Al paar dagen met een RX-7 bezig om hem in een lekkere drift setup te krijgen, erg leuk ^^

Afbeeldingslocatie: http://www.osxy.nl/~andre/forza/drifter2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.osxy.nl/~andre/forza/drifter1.jpg

Rond de 665PK, met heerlijk driften in zijn 3 door simpelweg iets meer gas te geven :D _/-\o_

Nu met een chevy voor driften begonnen, 995pk lol met 1100 kilo :X

[ Voor 28% gewijzigd door Osxy op 07-07-2007 16:56 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=28361142,noline]
Rond de 665PK, met heerlijk driften in zijn 3 door simpelweg iets meer gas te geven :D _/-\o_

Nu met een chevy voor driften begonnen, 995pk lol met 1100 kilo :X
Al die PK's maken zoveel niet uit. Het belangrijkste is je koppel en hoe goed je dat koppel overbrengt op je wielen/weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 18:07:
[...]

Al die PK's maken zoveel niet uit. Het belangrijkste is je koppel en hoe goed je dat koppel overbrengt op je wielen/weg.
idd pk's zijn meer voor de top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

<3 Photo mode ^^
Met de chevy lekker rubberen op silverstone
Afbeeldingslocatie: http://www.osxy.nl/~andre/forza/chevydrif.jpg
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 18:07:
[...]

De koppel van dat ding is echt fantastisch met de juiste afstellingen,

[ Voor 62% gewijzigd door Osxy op 07-07-2007 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

osxy schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 18:32:
Vandaag eindelijk het spel gekocht :) Erg leuk, ook stickeren is erg leuk.

Eerste poging tot wat leuks.
[afbeelding]
[afbeelding]
wat is er toch met kenny aan de hand. Een ware rage in forza motorsport land. Kijk maar s op t xbox360only forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 21:13
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 16:19:
[...]

Mugello en Suzuka zijn echt heerlijk ja. Silverstone kan ook leuk zijn hoor met close racing :9
Jammer dat er waarschijnlijk enkel maar niewe car packs op Marketplace komen, ik had graag wat xtra circuits gezien, zoals Spa bijvoorbeeld :9 :9
Bron? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 18:30:
[...]

wat is er toch met kenny aan de hand. Een ware rage in forza motorsport land. Kijk maar s op t xbox360only forum
Ik denk: gemakkelijk na te maken en hij ziet er grappig uit ;)

Heeft iemand de Suspension Calculator al gebruikt? (Klik voor extra info over wat hij precies doet)

Ik had namelijk nog best wat moeite met het tunen van m'n wagens. Ik kreeg ze meestal wel iets fijner dan stock, maar had nog steeds het idee dat het veel beter kon. Toen ik deze calculator gebruikte voor m'n Supra viel mijn mond echt open... Zo kun je dus ook rijden!! Hij heeft echt veel meer grip dan met mijn eerdere tuning.

Volgens mij heb ik bij eigenlijk al mijn auto's de damping (Bump en Rebound) veel te zacht staan. Volgens die calculator staan deze (voor) beiden op iets van 8.x. In het geval van m'n Supra is deze tuning echt veel fijner, maar moet het nog bij andere auto's proberen.

Anyway, mocht je problemen hebben met tunen, dit is echt de moeite waard. Eén opmerking: de gegeven tunings zijn alles behalve 'perfect'. Uiteraard moet je de instellingen zelf nog fine-tunen voor meer / minder over- of onderstuur, rembalans, power, etc. Het is naar mijn idee echter een veel beter beginpunt dan de stock instellingen.

(Mocht iemand deze al gepost hebben: excuses. Ik kwam bij een korte search niets tegen, maar ik kan het natuurlijk net gemist hebben :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 18:30:
[...]

Hij is gewoon nogal makkelijk te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=6678

Blijft nog een beetje gissen naar de inhoud van de packs, maar ik had iig ergens anders gelezen over car packs.

Ook wel netjes dat ze het afsnijden gaan aanpakken. Zovaak zie ik mensen die lekker dat stukje chicane vanRoad Atlanta afsnijden :O

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2007 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 18:50:
[...]

http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=6678

Blijft nog een beetje gissen naar de inhoud van de packs, maar ik had iig ergens anders gelezen over car packs.
Er is nog niks gezegd over de inhoud :)

Ik gok overigens ook gewoon op een CarPack, maar officiee, is er niks bekend gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-09 22:17

Format-C

Tracing Rays

Zo, net even een 300- nog watste plaats neergezet met de timetrial op Mugello met de Ferrari #12 Risi Competizione F333SP. Aleen ABS aan, de rest uit en @ manual.

Op zich wel netjes als je nagaat dat er 55000 geranked staan. :Y)

Degene die het snelst is heb ik even goed bekeken in de herhaling. Ik schakel nog teveel. Morgen maar eens in de top 100 proberen te duiken. :) Al heb ik dan nog wel 1 tot 3 seconden goed te maken... :o

Edit; ik hoop dat er nog wat nieuwe banen komen... Ben nu wel op die paar circuits die het spel telt uitgekeken. Ik wil er ook best voor dokken als het mooie circuits zijn. :) Donington lijkt me wel leuk bijvoorbeeld. En Brno.

[ Voor 52% gewijzigd door Format-C op 08-07-2007 21:11 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Beste mensen,

Ik ben van plan om een Xbox360 aan te schaffen met Forza 2. Nu is mijn vraag of er ook een mogelijkheid is je eigen raceteam te creeren; dus dat je allemaal in dezelfde (eigen ontworpen) auto rijd en punten voor je team kan behalen of iets dergelijks met je eigen Forza 2 'clan'.

Heb al veel reviews gelezen maar ben nog niet iets concreets hierover tegengekomen, wel dat je je auto kan verkopen etc, en aan toernooien kunt deelnemen in je uppie.

Kan iemand mij vertellen wat nou precies de mogelijkheden zijn mbt het team gebeuren in Forza 2? (als het uberhaupt in het spel zit). Of ben je meer in je eentje bezig online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:47
Zoiets zit in eerste instantie niet in het spel. Maar er zijn hier en daar sites te vinden die dedicated zijn tot Forza2, en hetzelfde werken als Clanbase (dus in principe tournamenten voor Forza2 organiseren). Daarbij is het natuurlijk mogelijk om je eigen design te maken en je teamgenoten vragen hun auto's naar jou op te sturen, waarna jij je design van je eigen auto in één klap naar die van hun kan copieren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
SoaDmaggot schreef op maandag 09 juli 2007 @ 10:26:
Zoiets zit in eerste instantie niet in het spel. Maar er zijn hier en daar sites te vinden die dedicated zijn tot Forza2, en hetzelfde werken als Clanbase (dus in principe tournamenten voor Forza2 organiseren). Daarbij is het natuurlijk mogelijk om je eigen design te maken en je teamgenoten vragen hun auto's naar jou op te sturen, waarna jij je design van je eigen auto in één klap naar die van hun kan copieren :)
Zou leuk zijn als er, net zoals in Test Drive Unlimited, iets van car clubs in zouden zitten....hier moet je toch veel lost van de game organiseren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
klopt, zou erg leuk geweest zijn, het zit er helaas alleen niet in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YESSSSSSSSSSSS :D car packs :P zou echt te vet zijn inderdaad 5-serie en M6 :) ook lijkt mij een paar SUV wel leuk cayenne XC90 X5 :P enzovoort :) gewoon voor erbij ;) en dan het liefst ook gelijk een grote car pack niet zoals test drive 6 auto's toevoegen maar gelijk een stuk of 20 ook al vragen ze er MS points voor, maakt me dan ook echt niet uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij persoonlijk mogen ze alle car packs houden en ipv daarvan een stuk of 3 ( meer is beter uiteraard ) niewe circuits toevoegen. Voor elke regio 1, en mijn Europese voorkeur gaat dan uit naar Spa Francorchamps :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neee als dat echt zo zou zijn... monaco :9~ :P maja ik heb liever meer autos met nieuwe motor geluiden en dergelijke ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
waarom geen 20 nieuwe wagens en 5 nieuwe circuits :*)

Ik wil gerust wel een verlanglijstje opstellen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 15:26:
YESSSSSSSSSSSS :D car packs :P zou echt te vet zijn inderdaad 5-serie en M6 :) ook lijkt mij een paar SUV wel leuk cayenne XC90 X5 :P enzovoort :) gewoon voor erbij ;) en dan het liefst ook gelijk een grote car pack niet zoals test drive 6 auto's toevoegen maar gelijk een stuk of 20 ook al vragen ze er MS points voor, maakt me dan ook echt niet uit..
dan wil ik een alfa 156 of 159..., maar dat zal der wel niet inzitten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is uberhaupt jammer dat Fiat en Alfa Romeo ontbreken als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 20:27:
Het is uberhaupt jammer dat Fiat en Alfa Romeo ontbreken als je het mij vraagt.
Fiat mis ik niet zo, maar alfa is toch wel mijn persoonlijke favoriet en vind het een groot gemis dat dat merk er niet in terug komt. Maarja voor de compleetheid zou het idd leuk zijn geweest als fiat er ook bij zat/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Shit man.

Net on-line aan het racen. Zette ik een 1:28.4 neer op Mugello. :D

Bijna driekwart seconde sneller dan mijn record alleen telt de tijd niet!

Ik dus weer time trialen... en wat dacht je? Neeeeh hoor geen 1:28' ers meer gezien.... :'(

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 16:44:
[...]

dan wil ik een alfa 156 of 159..., maar dat zal der wel niet inzitten :'(
Yep.. de 156 mis ik wel. Vooral omdat ik er al een paar jaar zelf eentje heb. Zou het wel geinig vinden daar in te racen. (al heb ik helaas niet de GTA versie. :P)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Time trialen op Silverstone met de Bentley Concept (ben even de precieze naam kwijt) iig R1 klasse auto. Dat is pas heerlijk. Ik krijg dan echt een beetje zon formule 1 gevoel. Die tijden zijn ook wel te benaderen. 1.32 laag ofzo moet volgens mij wel mogelijk zijn. Of zit ik er dan ver naast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
F1 doet ongeveer 1.20 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zei ook benaderen. De snelste tijd in de f1 is 1.20m. Albers reed echter rond de 1.24m hoog. Dus dat zou met een ideale afstelling toch wel haalbaar moeten zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er enige mogelijkheid voor de taal van Forza te wijzigen ?
In het optiemenu vind ik niets...
Want ik heb Forza namelijk gekocht in het Frans, zonder het te weten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 18:30:
Is er enige mogelijkheid voor de taal van Forza te wijzigen ?
In het optiemenu vind ik niets...
Want ik heb Forza namelijk gekocht in het Frans, zonder het te weten. :(
Het land veranderen in je Xbox instelling. (naar nederland, dan wordt het engels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 18:27
kan je ook lamborghini's en ferrari's tunen en optisch veranderen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 19:29
geitema schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 23:53:
kan je ook lamborghini's en ferrari's tunen en optisch veranderen??
Ja dat kan, elke auto heeft standaard een bumper,spoiler upgrade. Sommige meer maar de meeste exotische auto's hebben alleen de forza bumper/spoiler upgrade en natuurlijk velgen :)

Motorisch zijn ze allemaal dik op te voeren alleen kost dat wat meer geld als een peugeot 206 tunen.

Mijn lamborghini gallardo is volledig getuned en is nu U999 hoogste klasse voor straat auto's alleen mijn volledig getunede 206 en nissan 350z zijn stukke sneller(dit komt omdat die wel goed afgesteld staan en de lambo nog niet) 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Vassie18 op 12-07-2007 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geef mij maar mijn HKS EVO :D (0 - 100 in 2,7sec flat) en nog wegligging ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Hoppa. Een 1:27.9 op Mugello. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 09:05:
Geef mij maar mijn HKS EVO :D (0 - 100 in 2,7sec flat) en nog wegligging ook ;)
Klopt, nadeel van de EVO's echter is dat ze een lage eindsnelheid hebben, en dus om deze reden alleen goed te gebruiken zijn op banen zonder enige rechte stukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is echt de Vetste Xbox game :) super en vooral er nu car packs kome of nja dat is dan nog niet zeker maar in iedergeval DLC :) jaa die ene site die hier was gepost is handig om je auto af te stellen alleen ik snap niet waar het voor dient dat je de naam van auto moet intypen maakt het verschil wat je intypt ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Btw... indien iemand me wil toevoegen lijkt me leuk om hier met zijn alleen een soort van TWEAKERS club te maken ??? :P Wie wil er in mee en is er goed in maken van designs en dergelijken :) wie wil mee oprichten :) PM het anders even me gebruikersnaam op Xbox live is gewoon : yorkstar . Ik hoor het wel :)

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoaDmaggot schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 11:03:
[...]

Klopt, nadeel van de EVO's echter is dat ze een lage eindsnelheid hebben, en dus om deze reden alleen goed te gebruiken zijn op banen zonder enige rechte stukken.
Maple Valley bijvoorbeeld. ;)

@ above: ik wil best wat designs maken, of men het mooi vind is een tweede :D

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2007 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok,, Nja we kunnen toch kijken met alle Forza2 gasten hier :D wel mooie strakke designs :) als je dat eventueel zou willen proberen ik ga er ook wel mee aan de slag wat voorbeelden, lijkt me leuk... als mensen intressen hebben laat het even weten dan maak ik even een lijstje :) FunkXual lijkt jou het wat dan kan ik je vast noteren :) gewoon een soort van Fun club weetje wel af en toe even racesjes rijden met wat mensen :) gewoon 1 vaste auto waar iedereen zijn design op kan plakken ;) zou echt leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
Forza ruled, alleen jammer van die kleuters online die je van de baan gaan rossen als ze niet kunnen winnen etc :(

Kunnen we niet eens een avond met tweakers onderling wat races doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
pjlgt schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 08:27:
Forza ruled, alleen jammer van die kleuters online die je van de baan gaan rossen als ze niet kunnen winnen etc :(
Yep... had ik eens op de Nissan Speedway. Na lang slipstreamen/draften ging ik eindelijk op het rechte stuk mijn voorganger inhalen en toen ik er bijna voorbij was tikte ie m'n achterkant aan waardoor ik in de muur spinde. :(

Zelf ram ik trouwens wel nog eens per ongeluk iemand van de baan. :$
Maar da's over het algemeen dus niet als iemand me in wil halen.. meer door te laat remmen van mij of te vroeg remmen van de ander... (het is maar hoe je het bekijkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het één keer express gedaan, alleen dat was nadat men met 3 autos tegelijk mij keihard van de baan af rosde omdat ik eerste lag. Toen heb ik 3 rondjes achter ze aan gezeten en gepushed, maar niet ingehaald. Het laatste rondje (het was op L.Seca) ging ik volgas op ze in rammen bij de hairpin. Toen vlogen ze er wel hard af ja :+. Mijn auto kwam namelijk recht aan op de hairpin -voor de finish- en die stuurden zij allemaal net in.

Ik weet dat het eigenlijk dom is en net zo slecht, maar als je op zo een manier punten misloopt kan ik het gewoon niet laten O-)

Overigens race is altijd zo clean mogelijk. Als de tegenstanders agressiever rijden, doe ik dat vaak ook.

Ik ben voor het 'tweakers raceclub' idee. Zullen we vanavond een raceje houden? Ik wil wel een game hosten. Als mensen even hun gamertag naar mij willen pm'em. Dan kan ik wat tweaker(s) buddies toevoegen ;)

Oh btw, ik lijk wel de eeuwige 2e. Ik heb pas 1 race gewonnen en ben al iets van 10 keer tweede geworden en 8 keer derde. :o

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2007 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja laten we dat doen Funk,, gamerstag kunnen ook wel hier gepost worden

even makkelijk te vermelden

Gamertag : yorkstar

Ik ga nu met designs aan de slag alleen hebben we dan toch één auto nodig want je kan je designs toch maar voor 1 auto opslan ?? je kan ze niet op andere auto plakken he... dus iedereen moet dezelfde auto dan hebben...

voorkeur ??

ps. of iedereen een eigen tweakers Design... ??? en tekst er op. gewoon tweakers.net ofzo??? nja laat jullie ideen horen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2007 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het iig verstandig is om je eigen gamertag of tweakers nickname te vermelden op de livery. Bijvoorbeeld op de achterbumper en naast het racenummer.

Hoe zo'n design eruit moet zien. Ik heb geen idee, volgeplakt met sponsors iig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha :P ja laten we wat proberen en dan even hier posten en kijken of de andere Forza2 gamers het wat vinden :) dan zouden we eventueel een vast design kunnen nemen... en bijvoorbeeld die gele spiegels die andere weer groen en zet je op vaste plek zelf iedereen even zijn naam er bij op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:05:
Ik heb het één keer express gedaan, alleen dat was nadat men met 3 autos tegelijk mij keihard van de baan af rosde omdat ik eerste lag. Toen heb ik 3 rondjes achter ze aan gezeten en gepushed, maar niet ingehaald. Het laatste rondje (het was op L.Seca) ging ik volgas op ze in rammen bij de hairpin. Toen vlogen ze er wel hard af ja :+. Mijn auto kwam namelijk recht aan op de hairpin -voor de finish- en die stuurden zij allemaal net in.

Ik weet dat het eigenlijk dom is en net zo slecht, maar als je op zo een manier punten misloopt kan ik het gewoon niet laten O-)

Overigens race is altijd zo clean mogelijk. Als de tegenstanders agressiever rijden, doe ik dat vaak ook.

Ik ben voor het 'tweakers raceclub' idee. Zullen we vanavond een raceje houden? Ik wil wel een game hosten. Als mensen even hun gamertag naar mij willen pm'em. Dan kan ik wat tweaker(s) buddies toevoegen ;)

Oh btw, ik lijk wel de eeuwige 2e. Ik heb pas 1 race gewonnen en ben al iets van 10 keer tweede geworden en 8 keer derde. :o
Het eens iemand aantikken omdat hij of zij te vroeg in de ankers gaat en/of jij net wat te laat kan gebeuren. Maar je hebt er ook lui bij die gewoon plank gas een afremmende groep voor een bocht induiken. Dat is dus naadje. Of als je iemand inhaalt en er bijna voorbij bent, dat ze je dan inderdaad net ff achterin een klein tikje geven en je gelijk achterstevoren staat :(

Ook zie ik vaak gastjes met gehavende en rokende auto's van links naar rechts over de hele baan slingeren om je er maar niet langs te laten.

Om te winnen is alleen snelheid lang niet genoeg, wegligging is een stuk belangrijker. Zonder tunen met de juiste upgrades kom je een heel eind in ieder geval.

Gamertag is trouwens: Skoezie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik noteer de gamertags even skoezie staat genoteerd :) als ik er een aantal heb post ik het hier even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harro1985
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-09 18:32
Ik ben ook altijd in voor een clean-race. Mijn voorkeur gaat uit naar D en C klasse auto's.
Gamertag: Haerro

4760 Wp (14×340) Z 39º

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
Voorkeur voor C klasse trouwens. Dat is dan ook de enige klasse waar ik iets fatsoenlijks voor in elkaar gefrot heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpEcTeR
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-07 17:25
Lijkt me ook wel wat.
Nog niet zo'n goede racer, maar zou graag eens wat meer ervaring online opdoen met serieuze racers.
Mijn tag is: SpEcTeR of NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles tot en met A vind ik goed. Alhoewel ik wel een sterke voorkeur heb voor A :)

Misschien is het een idee om gewoon 1 auto te selecteren? Dan rijden we dus allemaal in dezelfde auto, op dezelfde baan. Dan zijn de omstandigheden het meest gelijk, wel met eigen setup natuurlijk. ;)

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2007 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Laatst online: 28-09 21:52
Ik wil daar ook wel aan mee doen. Heb het nog steeds niet veel gespeeld en al helemaal niet online dus het lijkt me wel leuk om dan meteen met wat normalere mensen te rijden. Na mijn vakantie wil ik er echt mee verder gaan en ook online gaan racen.

Ik trouwens ook het liefst wat lagere klassen aangezien dat nog te behappen is met een stuurtje :P

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 13:17

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Harro1985 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:59:
Ik ben ook altijd in voor een clean-race. Mijn voorkeur gaat uit naar D en C klasse auto's.
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:51:
Btw... indien iemand me wil toevoegen lijkt me leuk om hier met zijn alleen een soort van TWEAKERS club te maken ??? :P Wie wil er in mee en is er goed in maken van designs en dergelijken :) wie wil mee oprichten :) PM het anders even me gebruikersnaam op Xbox live is gewoon : yorkstar . Ik hoor het wel :)

groeten
Met de desing kan ik je niet veel helpen, maar met je idee van een soort tweaker race club misschien wel.
Wij zijn al met iets van 10 a 12 man ( via Got alleen die samen spelen) Meestal wel elke avond min. 5 man aanwezig. Dus als je mee wil doen met het race gedeelte voeg me maar toe: SekerOglan

Om de 2 a 3 weken doen we ook een endurance race. Dus 75 laps en dan iedereen in de zelfde auto.
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 16:41:
Alles tot en met A vind ik goed. Alhoewel ik wel een sterke voorkeur heb voor A :)

Misschien is het een idee om gewoon 1 auto te selecteren? Dan rijden we dus allemaal in dezelfde auto, op dezelfde baan. Dan zijn de omstandigheden het meest gelijk, wel met eigen setup natuurlijk. ;)
Dat is wat wij ook meestal doen, winnaar van de race bepaald welke auto en welke race we rijden.
Harro1985 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:59:
Wij rijden met alle auto's, maar wel iedereen de zelfde auto( meestal zonder upgrade) maar je kan je auto wel zelf instellen en of je met asisst aan of uit rijdt.

[ Voor 45% gewijzigd door sekeroglan op 13-07-2007 17:00 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
wat een stilte online... Ik speel overigens ook graag mee, zie signature voor tag :)

@ Seker: Kom online dan! :Y)

[ Voor 18% gewijzigd door PeterSelie op 13-07-2007 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

SoaDmaggot schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 16:56:
wat een stilte online... Ik speel overigens ook graag mee, zie signature voor tag :)

Altijd ben ff eten ben er over 30 min. Moet nog 180k.cr online voor de laatste achievment. Hou maar een plekje vrij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
sekeroglan schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 17:01:
[...]

Altijd ben ff eten ben er over 30 min. Moet nog 180k.cr online voor de laatste achievment. Hou maar een plekje vrij :P
hrmz ik ben ook eten zo, creeer zelf maar een game :9 Ik spreek je vanavond wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoort dat of NL er bij aan ????

mij maakt echt neit uit wat van klasse :) heb ze allemaal wel ;) hehe :P
Gamertags tot nu toe

yorkstar
skoezie
Haerro
SpEcTeR (of NL)

ik heb al wel 'een' design gemaakt maar ben er nog niet echt tevreden mee gemaakt op een R32 golf full stage tuned :) mja zal wel snel een plaatje uploaden :)

Heb jullie berichten niet gelezen Kan 1 van iemand even een aantal gamertags noteren dan :P dat jullie al met 12 man samen spelen :) zou leuk zijn inclusief ons :P

en 1 klasse en 1 dezelfde auto is ook goed maar dan is de vraag welke upgrades mag je ??? standaart of het moet gewoon in de A klasse blijven ??? en natuurlijk eigen setup wat funk zegt..

leuk idee en dan ieder zijn eigen tweakers creatie :)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2007 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oops ik vergeet helemaal mijn gamertag :D

gamertag: paribus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 17:55:

Gamertags tot nu toe

yorkstar
skoezie
Haerro
SpEcTeR (of NL)

ik heb al wel 'een' design gemaakt maar ben er nog niet echt tevreden mee gemaakt op een R32 golf full stage tuned :) mja zal wel snel een plaatje uploaden :)

Heb jullie berichten niet gelezen Kan 1 van iemand even een aantal gamertags noteren dan :P dat jullie al met 12 man samen spelen :) zou leuk zijn inclusief ons :P

en 1 klasse en 1 dezelfde auto is ook goed maar dan is de vraag welke upgrades mag je ??? standaart of het moet gewoon in de A klasse blijven ??? en natuurlijk eigen setup wat funk zegt..

het zijn ook mensen van GOT dus is heel gezellig.

Het is standaard auto dus zonder upgrade's, maar je mag hem wel tunen.

Ik voeg jullie wel ff toe want heb de meeste van hier al in me lijst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpEcTeR
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 17:55:

Gamertags tot nu toe

yorkstar
skoezie
Haerro
SpEcTeR (of NL)

SpEcTeR of NL is de complete naam, inclusief of en NL. Let ook op grote en kleine letters.
Kwwet ut beetje moelijk, maarja kwist ff niks anders te verzinnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

SpEcTeR schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 18:46:
[...]

SpEcTeR of NL is de complete naam, inclusief of en NL. Let ook op grote en kleine letters.
Kwwet ut beetje moelijk, maarja kwist ff niks anders te verzinnen....
gewoon ff knippen en plakken bij xbox.com :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpEcTeR
sekeroglan schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 16:55:
[...]

[...]

Met de desing kan ik je niet veel helpen, maar met je idee van een soort tweaker race club misschien wel.
Wij zijn al met iets van 10 a 12 man ( via Got alleen die samen spelen) Meestal wel elke avond min. 5 man aanwezig. Dus als je mee wil doen met het race gedeelte voeg me maar toe: SekerOglan

Om de 2 a 3 weken doen we ook een endurance race. Dus 75 laps en dan iedereen in de zelfde auto.

[...]

Dat is wat wij ook meestal doen, winnaar van de race bepaald welke auto en welke race we rijden.

[...]

Wij rijden met alle auto's, maar wel iedereen de zelfde auto( meestal zonder upgrade) maar je kan je auto wel zelf instellen en of je met asisst aan of uit rijdt.
Toch geem 75 ronden op de Groene Hel hoop ik, in een standaard Civic ofzo???
Kan geen heel weekend non-stop achter die X-box gaan zitten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

SpEcTeR schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 18:51:
[...]

Toch geem 75 ronden op de Groene Hel hoop ik, in een standaard Civic ofzo???
Kan geen heel weekend non-stop achter die X-box gaan zitten.....
ahahah nee man, ben je gek ofzo. Meestal duurt een endurance race 1 uur 20 min. En dan wel met R class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sekeroglan schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 18:35:
[...]

Ik voeg jullie wel ff toe want heb de meeste van hier al in me lijst :P
Ik doe ook graag mee :) Ben wel toe aan serieus racen, ben die random races met alle kiddies en beukers ietwat zat. Klasse maakt me niet zo heel veel uit, lichte voorkeur voor S...

Gamertag: NL Intrepid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Yorkstar, lees eens niet overal overheen en voeg mij aan die lijst toe :9
SoaDmaggot schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 16:56:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha sorry :P jaa het word nu beetje gaotisch nu in eens iedereen belangstelling heeft :P om nog meer samen te racen :P

skoezie
Haerro
SpEcTeR of NL
DutchTrouble
Paribus

als er namen ontbreken :P en anders kopieer dit lijstje :) plak je eigen naam er dik gedrukt bij :) en post hem dan weer :) msicehin makkelijk om te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja doe maar eens in de zoveel tijd een update. Anders krijg je continu een lijstje, dan wordt het meer spam dan zinvol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
misschien handig om in de TS te zetten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2023
leuk ik doe ook wel mee :)

Gamertag : Kzyto

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tot nu toe :)

skoezie
Haerro
SpEcTeR of NL
DutchTrouble
Paribus
Kzyto
yorkstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
yorkstar, doe eens niet zo spammen, updaten van je reply kan ook.

Maar, dit is misschien handiger en duidelijker.

[ Voor 43% gewijzigd door PeterSelie op 14-07-2007 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

SoaDmaggot schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 01:24:

Was er tot 8 uur vanavond moest toen weg. Ik denk dat we elkaar hebben misgelopen, was net weer online tot 2 uur ofzo nog 50k.cr :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
hehe mnee, ik heb de hele avond geen tijd gehad helaas. Als het goed is ben ik Zondag wel de hele dag online te vinden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpEcTeR
sekeroglan schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 02:07:
[...]

Was er tot 8 uur vanavond moest toen weg. Ik denk dat we elkaar hebben misgelopen, was net weer online tot 2 uur ofzo nog 50k.cr :9
Kben nog ff langs gekomen, kon alleen niet echt lekker weg met die S-klasse.
Moet nog eens voor elke klasse een goede auto zoeken, upgraden en goed tunen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

SpEcTeR schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 11:02:
[...]

Kben nog ff langs gekomen, kon alleen niet echt lekker weg met die S-klasse.
Moet nog eens voor elke klasse een goede auto zoeken, upgraden en goed tunen....
Ja ik ook, het enige waar ik goed mee kan rijden zijn de R classen. Voor die andere classen moet ik nog ook een auto vinden en tunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skoezie
Haerro
SpEcTeR of NL
DutchTrouble
Paribus
Kzyto
yorkstar
NL Intrepid

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey dat ziet er strak uit :) als je mij naam er ook bij kunt zetten nog ;) anders mag jij het wel bijhouden als je wilt :o ik weet verder niet hoe je dat doet :)

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
SoaDmaggot schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 01:24:

_/-\o_

Gisteren ff m'n klasse C gebakje verder gepimpt en geupgrade. Nu C550. Andere klasses helaas nog niets aan gedaan bij gebrek aan fatsoenlijke auto's op het moment.

ff wat piccies:
Afbeeldingslocatie: http://img213.imageshack.us/img213/8453/cd95055d869f484f891af85yd5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img213.imageshack.us/img213/5589/d9aff17fe8c344ddae4ce70aq9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
pjlgt schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 12:46:
[...]

_/-\o_

Gisteren ff m'n klasse C gebakje verder gepimpt en geupgrade. Nu C550. Andere klasses helaas nog niets aan gedaan bij gebrek aan fatsoenlijke auto's op het moment.

ff wat piccies:
[afbeelding]
[afbeelding]
Menig Sjonnie zal jaloers op je zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
leuke wagen Skoezie, brengt mij direct op een idee voor een volgend design (als het BF2 design ooit af komt :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:14

BioHazard

*\o/*

Ik heb nog voor dat ik een X360 en Forza2 had, een skin gezien met bijvoorbeeld het fok! logo? Hoe doen ze dit, aangezien ik alleen uit bestaande vinyls kan kiezen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Administr8or_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-02 15:25
BioHazard schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 18:44:
Ik heb nog voor dat ik een X360 en Forza2 had, een skin gezien met bijvoorbeeld het fok! logo? Hoe doen ze dit, aangezien ik alleen uit bestaande vinyls kan kiezen. :P
Je moet dat soort logo's zelf maken met de beschikbare rechthoekjes, vierkantjes en driehoeken :)

Soms is het moeilijk, maar je kunt er geweldige dingen mee doen.
Als voorbeeld een paar van mijn auto's:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/a.dministr8or/Audi1_Thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/a.dministr8or/L3_thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/a.dministr8or/Ferrari1_Thumb.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door _Administr8or_ op 14-07-2007 18:51 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Nou respect, is het zo makkelijk, of lijkt dat maar zo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Add mijn gamertag ook maar: Bio88
Ben nog niet zover enzovoorts, maar dat hoeft niet uit te maken :*)

offtopic:
Edit knop |:(

[ Voor 16% gewijzigd door BioHazard op 14-07-2007 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
Hyp Hyper schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 15:40:
[...]

Menig Sjonnie zal jaloers op je zijn. ;)
:P

Enige wat ik eigenlijk niet snap is hoe je iets van de ene naar de andere auto kopieert? Wil namelijk het nummerbord op al m'n auto's gebruiken, maar heb geen zin om hem tig keer opnieuw te maken natuurlijk. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04 09:29
de layers samenvoegen tot een groep, dan kan je ze opslaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Ik heb wat mensen toegevoegd aan mijn lijstje! Mijn tag: Ebayzo360

Vanavond kom ik online! :D

[ Voor 18% gewijzigd door Ebayzo op 15-07-2007 10:23 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
[eNeRGy] schreef op zondag 15 juli 2007 @ 10:14:
de layers samenvoegen tot een groep, dan kan je ze opslaan
Las net iets over alles selecteren en als een vinyl group opslaan. ff testen straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Niet online
Bij deze mijn tag:

Rickert85

[ Voor 5% gewijzigd door rickertsnaak op 15-07-2007 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fighting Power
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-08 15:56
Hier hebben jullie mijn gamertag.

Gamertag: Fighting Power7

Ben altijd wel in voor clean racing.

[ Voor 19% gewijzigd door Fighting Power op 15-07-2007 16:06 ]

PSN: FightingPower, Gamertag: Fighting Power7, System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Als iemand even BioHazard achter Bio88 kan zetten in de SP. Natuurlijk is het al een beetje duidelijk, maar voor het geval dat ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Allemaal geupdate, was even te lui om ze allemaal te doen :9

Het is dan niet geworden wat ik gehoopt had, maar bij gebrek aan tijd maar even snel een idee uitgewerkt en bij elkaar gepleurd:
Afbeeldingslocatie: http://clanred.nl/music01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://clanred.nl/music02.jpg

I plea Guilty! :9

[ Voor 67% gewijzigd door PeterSelie op 15-07-2007 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Wel mooi, maar snap nog steeds niet hoe jullie die PSV auto's enzo maken. Dan moet je er toch wel wat tijd voor nemen niet dan? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Niet online
kan je ook je eigen plaatjes erop zetten ofniet? van een usb stick ofzo.

je gaat me toch niet vertellen dat die PSV vlag met de hand gemaakt is he.. of ik zit er naast en zijn jullie erg behendig met de controller :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
behendigheid met controllers. Zoals al zo vaak geantwoord: ALLES wordt zelf gemaakt, het is niet mogelijk extern plaatjes te importeren.

Overigens is het merendeel geen behendigheid, maar heeft het meer te maken met tijd dat men in overvloed schijnt te hebben. Het eindeloos clonen van kleine objecten om zo een lekker stukje detail in je auto te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

rickertsnaak schreef op maandag 16 juli 2007 @ 00:56:
kan je ook je eigen plaatjes erop zetten ofniet? van een usb stick ofzo.

je gaat me toch niet vertellen dat die PSV vlag met de hand gemaakt is he.. of ik zit er naast en zijn jullie erg behendig met de controller :X
Jij vindt die psv auto moeilijk , lol. Kijk ff voor de gein in de action house.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oe oe oe...

BurntIcecOld

das mijn gamertag ;)
Tijdje niet gespeeld, andere dingen te doen gehad, maar nu ga ik toch echt weer los!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
same here, tijdje niet meer gespeeld. En man, wat is dat te merken, ofnie Dyxtra? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

SoaDmaggot schreef op maandag 16 juli 2007 @ 23:39:
same here, tijdje niet meer gespeeld. En man, wat is dat te merken, ofnie Dyxtra? :+
Hey ga racen ofzo en niet meer voor een bocht je auto parkeren. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

SoaDmaggot schreef op maandag 16 juli 2007 @ 23:39:
Je staat er wat vaak naast ja heb ik gemerkt :P Kan trouwens eindelijk FM2 videos capturen, dus heb die Buick Blockade op de Nurb van vorige maand ff online gezet, check hier.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste