Draait dus niet op de standaard frequenties! Zie hieronder!
De 512MB versie loopt normaal ook gewoon op 700MHz, maar die van Zepto loopt al op 800MHz!
Je moet die MHz'en namelijk keer twee doen, dus zodoende kom jij aan die 400MHz

mickezzz schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 22:51:
[...]
Ik bedoel met winkel-versie de 8600M GT zoals die op de Nvidia website staat. Daar staat dat DE 8600M GT memory op een klok loopt van 700mhz. Dus je mag eigelijk wel verwachten dat je laptop de 700mhz ook werkelijk aan kan en dan niet op 400mhz loopt. Anders kan k ook wel 4Ghz QuadCore Intels verkopen in een 14" laptop en ze naar 0,5Ghz klokken zodat de temperatuur niet te heet word.
Dan zeg ik tegen klanen: Ja er zit toch een QuadCore in

Jij zit dus helemaal verkeerd

Was voor jou bedoeld ja
41003d mark punten heb ik zelf ook niet gehaald, ik haalde best een kut score
(en stelde me ook teleur daarom heb ik het niet gepost haha)
Ach die scores interesseren mij persoonlijk niks, als m'n games maar goed lopen!
M'n 3D Mark 2006 score: 3329! pff heb ik in 't begin gepost, maar daar maak ik me echt niet druk om!
Verder heb ik er nog niet echt veel mee gespeeld,
C&C3 staat nu te installeren en die ga ik zo ff proberen
Draait perfect op 1440x900 met alles op ultrahigh kan ik je zeggen!
Welke driver hebben jullie gebruikt voor de videokaart trouwens?
ik draai nu nog met de zepto driver alleen die lijkt me wat oud
Ik ook en vind 't best, is btw driverversie: 101.08, van hun FTP gedownload

En wat ook vreemd , er staat 10gig data op me schijf, en windows ziet er 40bezet van de 93

ff opniieuw opstarten kan tig GB schelen, waar dat aan ligt, geen idee, maar 't werkt wel!
robkrauts schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 23:07:
Heb net ook nog een Razer Pro V1.6 besteld, hoop ik deze week ook nog te krijgen. Kleurt goed bij de laptop, en heb erg goeie ervaring met Razer (heb voor desktop een diamondback plasma LE). Morgen zal ik even FRAPSen met WoW, aangezien ik morgen bezoek krijg van een goeie vriend (ff helpen met items halen in dungeons

).
Ik heb zelf 'n Logitech VX Revolution, staat er ook erg geil bij!
@ Anguslord:
Volgens mij heeft nog niemand hier op GoT een 6625WD al binnen gekregen.
De 14" varianten zijn al wel beeten door een aantal blije GoTers ^_^ (Waaronder ikzelf

).
Zijn al aardig wat mensen met 'n 6625WD hoor, alleen ze posten geen pics

CLB ruikt 'n illegale versie van Command and Conquers III - Tiberium Wars
Weet iemand hoe ik me kan registreren voor notebookreview.com? Zie negens die optie
Want m'n filmpje wordt daar namelijk wel genoemd! Allemaal leuk en aardig, maar ik wil ook weleens wat info kwijt over m'n Zepto Znote'tje en dergelijke en al m'n foto's spammen whahaha
[
Voor 9% gewijzigd door
CLB op 04-07-2007 23:56
]