Mwah dat is 'n interpretatie-verschil wat mij betreft... Ik noem ze innoverend omdat zij 7 van de 10 laptops die zij assembleren, al afleveren met de nieuwe Santa Rosa technologie, terwijl anderen laptopfabrikanten misschien 2 of 3 vd 10 laptops met deze technologie afleveren
Porsche heeft 'n nieuwe auto afgeleverd met 'n nieuw uitlaatsysteem... Iedereen noemt dat innoverend terwijl
Mushiku-exhausts dat nieuwe uitlaatsysteem heeft bedacht. Dan zeg je ook dat Porsche innoverend is wat dus niet klopt!Maar aangezien ze dus best wel groot (en duur) zijn, verwacht je dus eigenlijk wel dat ze geen first-pay beleid voeren. Misschien komt dit omdat ze maar 1 fabriek hebben en ze hun distrbutiepartners (n4all et al) niet "vertrouwen" in het inelkaar zetten van een laptop (om er zeker van te zijn dat kwaliteit gewaarborgd blijft).
Tegenwoordig zijn ze inderdaad wat duurder, 'vroeger' hadden ze echt strakke prijzen, maar nu vind ik ze ook nog makkelijk meekunnen met alle concurrentie! Friesland-shizzle ofzo, stunt met z'n prijzen, maar levert ondertussen niks uit, dat vind ik bijvoorbeeld ook niet echt geweldige klanten-werving....
Duur vind ik 't niet echt, voor wat ze leveren! Voorbeeldje:
Zepto Znote 6224W:
T7500, 2GB RAM 800MHz, 100GB 7200rpm'er, GO8600M GT, losse Windows --> 1600,-
Dell Inspiron 1520:
T7500, 2GB RAM 667MHz, 120GB 5400rpm'er, GO8600M GS, Inclusief Windows --> 1500,-
Naja dan kies ik dus echt wel voor Zepto! Waarom:
-Je hebt 'n cleane install van Windows dus geen bloatware en troep
-Je hebt dan 'n 7200rpm'er wat veel beter is voor gamen
-Er zit 'n 8600M GT 512MB in, beste videokaart op dit moment
-Standaard 2 jaar garantie waarbij je bij Dell teringveel voor betaald
-En je hebt 'n mat scherm ipv Truelife
(mja das heel persoonlijk)Oja inderdaad, ga ik nu wel even doen! Zal wel lang duren hoor, zal 't wel even knippen en plakken met Windows Movie Maker en dergelijke en er 'n leuk muziekje onder zetten... Dus zal denk aan 't eind van de middag/ begin van de avond wel gepost worden! Nog dingen die jullie willen zien!? Ik zal er 'n paar games in verwerken en wat speelfilms en dergelijke... Nog ideeen? Kom er snel mee

Nee dat is waar, ik hoef ook niet zo'n Ferrari laptop van 3000,-

Maar in voorbeeld hierboven zie je dat Dell ofzo haast niks scheelt qua prijs!
Friesland-shizzle en dergelijke hebben wel hele strakke prijzen, dat is 'n feit... maarja uitleveren...?
(tevens zijn dat allemaal 15,4 inchers en CLB wilde perse weer een 14,1 incher, bevalt 'm goed) Maar helaas voor Zepto is de kwaliteit bij andere (goedkopere) fabrikanten ook erg goed

Ach ze leven nog

en om 1 klantje minder (jij) liggen ze ook nie wakker hoor

Hmm ik heb werkelijk geen idee... De Intel-drivers waren een .exe als ik me niet vergis! Iemand anders?
[
Voor 15% gewijzigd door
CLB op 03-07-2007 11:35
]