Zepto Znote 6224W / 6625WD - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.443 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:32
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 13:14:
Mannen, ik heb mijn laptop besteld.

Asus G1s-AK005C: GPU: Nvidia GeForce 8600M GT 256Mb

(enkel de grafische kaart is wat slechter in vergelijking met de Zepto 512 mb/256 mb ....)
Sgtmatt1, je hebt geen slechtere videokaart maar een betere.
De versie in je Asus heeft GDDR3 geheugen ipv GDDR2 in de Zepto.
Met de extra 512 MB Turbocache-geheugen uit je gewone Ram zal deze sneller lopen.

Je harde schijf zal wel de bottleneck van de laptop worden, zou proberen, als het mogelijk is, om daar een 7200rpm in te doen, dan heb je een top gamingnotebook.

Romanes eunt domus | AITMOAFU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanpaul145
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-07 14:52
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 17:19:
Weet iemand of je de 6625WD ook met een zwarte toetsenbord kan kopen.
misschien een ander modelletje van zepto kopen? 8)7

:j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 17:19:
thc ik stel soms hele domme vragen maar daar kan ik niks aan doen sry
Domme vragen bestaan niet, maar vakergevraagde (jaja ik verzin 'n nieuw woord) wel en dan kun je sorry blijven zeggen, of is denken: 'Hmm misschien kan ik de search / quicksearch eens gaan gebruiken' }:O
Of je besteld er eentje bij CLB's online store ;)
Baserk schreef op zondag 01 juli 2007 @ 18:20:
Met de extra 512 MB Turbocache-geheugen uit je gewone Ram zal deze sneller lopen.
Jammer dat zo'n videokaartje nooit TC-geheugen aan zal spreken, omdat games dat nooit halen!
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 11:37:
heeft er iemand al de batterijduur getest bij het afspelen van een dvd?
Denk dat vanavond 'n goede gelegenheid is, om dat even te testen :)

[ Voor 30% gewijzigd door CLB op 01-07-2007 18:55 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je harde schijf zal wel de bottleneck van de laptop worden, zou proberen, als het mogelijk is, om daar een 7200rpm in te doen, dan heb je een top gamingnotebook.
wat is het verschil tussen GDDR3 en GDDR2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op het zeptoforum waren in het Duitstalig forum twee benchmarks te zien tussen de GDDR2 en GDDR3 versies van de 8600M GT. Het verschil was verwaarloosbaar (iets van 100 punten met 3d mark 06)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanpaul145
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 20:16:
Op het zeptoforum waren in het Duitstalig forum twee benchmarks te zien tussen de GDDR2 en GDDR3 versies van de 8600M GT. Het verschil was verwaarloosbaar (iets van 100 punten met 3d mark 06)
Oooh.
En ik begon net bang te worden dat ik de zepto bij nader inzien maar toch niet moest nemen... :P
Maar dit stelt idd niets voor. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
GDDR3 is sneller dan GDDR2, maar kan ook gewoon even snel zijn als er langzaam GDDR3 wordt gebruikt en snel GDDR2.

Verschil tussen een 8600M GT 256MB GDDR3 vs 8600 GT 512MB GDDR2:
http://www.notebookreview...wsID=3728&review=Asus+G1S
http://aycu24.webshots.co...005385838612453983_rs.jpg

Oftewel het verschil is nihil tussen verschillende groottes geheugens en verschillende types geheugen bij een 8600M GT.

Als GDDR3 dus 100 punten meer doet bij 3DMark06, dan zal 512MB maar 100 punten meer doen dan een 256MB variant...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke nou raak ik in de war, welke laptop is beter voor games de 6652WD of de Asus G1.
Ik ga de Zepto 6625WD morgen bestellen maar nu begin ik te twijfelen.
Iemand help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Uhm, allebei even goed? Er zit dezelfde videokaart in hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob Krauts
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08 21:00
maarten22 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 15:45:
Gister deze bestelt:
http://usa.asus.com/produ...=0&model=1674&modelmenu=1
Om de volgende reden: Hij is goedkoper dan de Zepto en vind het design van de Zepto niet mooi. Vind het jammer dat de Zepto er zo saai uitziet aangezien het toch een snelle(gamer) laptop is. Zal wel wat benchmarks plaatsen zodra ie binnen is.
Sorry, maar goedkoper?
quote: sgtmatt1
EDIT: De prijs was 1700 euro
Znote 6625WD- 8600M GT 15,4" - Extreme Gaming
100308 15,4" WSXGA+ (1680x1050)-6625WD
120627 Intel C2Duo T7500 2,20Ghz 800Mhz 4MB
130131 2GB (2x1024) DDR2 PC6400 - 800MHZ (tot 15% sneller)
140020 100GB 7200omdr. SATA Hitachi
150124 Samsung DVDRW-DL Slot-in 6xx4W/6xx5WD/2xx5W
260029 Intel Pro/Wireless 4965AGN
170051 US (United States) 6xx5WD
250324 6 Cell Standaard Batterij
300203 24 maanden gar. (6 maanden op batterij)
230030 Zepto Basic Pro Nylon

Subtotaal 1.324,00 €
BTW 251,56 €
Totaal 1.575,56 €

Daarbij heb ik een 7200rpmer en 512MB op de videokaart (wat misschien wat beter draait met zo'n resolutie), een degelijke tas (wat je bij ASUS wel krijgt, maar niet degelijk IMO) en hij wordt verzekerd verzonden. Nouja, dan is de Znote6625WD altijd nog goedkoper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Het kan zijn dat de prijs van die G1s minder is dan 1700 euro. En er zit trouwens ook een 8-cell batterij in de Asus (6-cell in de Zepto).
Ook moet je niet vergeten dat je 60 euro bij die Zepto moet doen om dezelfde garantie te krijgen ;)
En je bent Windows vergeten bij de Zepto....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oftewel: het verschil is miniem. Je kunt bij Zepto natuurlijk een betere configuratie krijgen. Voordeel van de Asus is dan weer dat je hem gewoon bij een winkel kunt kopen, en dat assecoires ed. later ook gewoon bij een winkel kunnen worden gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maarten22 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 15:45:
Gister deze bestelt:
http://usa.asus.com/produ...=0&model=1674&modelmenu=1
Om de volgende reden: Hij is goedkoper dan de Zepto en vind het design van de Zepto niet mooi. Vind het jammer dat de Zepto er zo saai uitziet aangezien het toch een snelle(gamer) laptop is. Zal wel wat benchmarks plaatsen zodra ie binnen is.
Lol, ik heb gisteren identiek dezelfde besteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Een betere??? Echt? lol ik d8 dat hij een klein beetje slechter was (512mb-256mb namelijk)
Zalig :)

Mn harde schijf kan ik mss oplossen met een externe harde schijf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten22
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 17:43
moet je een externe sata hdd koppele aan de esata poort van je laptop das sneller dan een interne 5400rpm schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten22
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 17:43
En missch niet eerlijk met vergelijken maar haal mijn asus g1-s uit Amerika en dan ben ik 1300 euro kwijt wat een behoorlijk verschil is met de zepto. Helaas kon ik geen zepto bestellen in Amerika anders had ik wel een hele goedkope laptop gehad.

[ Voor 24% gewijzigd door maarten22 op 01-07-2007 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jor_den schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 18:01:
ik wil graag een goede garantie erbij hebben maar ik weet niet of die van denned wel zo goed valt te vertrouwen.. 160 euro voor 3 jaar met alles inclusief is wel een beetje weinig.. hebben jullie er ervaring mee of wat voor garantie hebben jullie erop gekocht.. ik ga hem onderandere gebruiken om te studeren en jah op school zal hij veel worden meegenomen van zijn plaats...
Ik heb hem verzekerd via hun, en heb het ook nodig gehad. Ik heb bij de aankoop de folder ingevuld en ongeveer 6 weken later een polis ontvangen van de verzekeraar. Laat nu net de 10e week een glas cola over mijn laptop vallen. DenneD gebeld en het verhaal uitgelegd. De volgende dag stond de koerier aan de deur om mijn notebook op te halen. 3 dagen later word ik gebeld dat de schade minus het eigen risico betaald word door de verzekering. Dat is super want het was een rekening van 500 eurotjes. Rekeningetje van DenneD erachter aan en voila. Ben super blij met die verzekering.
Lees wel de polis voorwaarden, want diefstal is niet verzekerd.

Zolang het onder het bedrag valt van het verzekerde bedrag is dit gedekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Gaat dit nou over zepto's of over die asus dingen?

Ga ff lekker in het asus topic pimpen met jullie asussen.

pimpen wij hier met onze zepto's

Succes

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
silmaril8 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 21:35:
Het kan zijn dat de prijs van die G1s minder is dan 1700 euro. En er zit trouwens ook een 8-cell batterij in de Asus (6-cell in de Zepto).
Ook moet je niet vergeten dat je 60 euro bij die Zepto moet doen om dezelfde garantie te krijgen ;)
En je bent Windows vergeten bij de Zepto....
Daar staat weer tegenover dat 'n Asus GS1 slechts 'n WXGA-schermpje heeft met 1280x800 pixeltjes
en dat 'n Zepto Znote 6625WD 2 stappen groter gaat, wat weer extra kosten geeft: 1680x1050 pixels ;)
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 21:42:
Oftewel: het verschil is miniem. Je kunt bij Zepto natuurlijk een betere configuratie krijgen. Voordeel van de Asus is dan weer dat je hem gewoon bij een winkel kunt kopen, en dat assecoires ed. later ook gewoon bij een winkel kunnen worden gekocht.
Mwah tegenwoordig is 75% van mijn aankopen (en denk vele Nederlanders met me) al via internet!
Als ik 'n batterij voor 'n Asus nodig heb die via internet 60,- kost en in de winkels 75,- zou ik 'm dus gewoon via internet bestellen. Zelfde is 't dus met Zepto-accesoires, gewoon via internet orderen!!
Enige 'nadeel' wat je dan nog zou kunnen noemen is dat je even moet wachten voordat 't binnen is...
Donstil schreef op maandag 02 juli 2007 @ 00:52:
Gaat dit nou over zepto's of over die asus dingen?

Ga ff lekker in het asus topic pimpen met jullie asussen.

pimpen wij hier met onze zepto's

Succes
_O-

Is natuurlijk leuk dat hier Asussen worden besproken, aangezien 't 'concurrenten'* zijn van Zepto's,
maar ik heb 't topic idd niet voor niks Zepto Znote 6224W / 6625WD - Deel 2 genoemd ;)

* naja concurrenten... Met 'n WXGA-scherm en 'n 5400rpm'er vind ik 't eigenlijk geen concurrent mja :+

Nu ga ik 'n filmpje kijken en kijken hoelang de batterij dat volhoudt, aangezien iemand daarom vroeg :)

[ Voor 61% gewijzigd door CLB op 02-07-2007 07:38 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jj71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-05 09:29
robkrauts schreef op zondag 01 juli 2007 @ 17:35:
Ik wil 32 bits draaien. Goeie ervaring mee, en ik hoor te vaak dat 64bits drivers gewoon lastiger te verkrijgen zijn dan 32bits drivers (weet niet of dit met linux het geval is). Maar 32 bits is genoeg voor hetgeen waar ik Linux voor gebruik.
Dat van die 64-bit drivers geldt vooral voor 64-bit Windows, en dat komt omdat de hardware verkopers vinden dat de markt voor 64-bit Windows te klein is, dus ze willen geen tijd en geld besteden aan het maken van 64-bit drivers.

Voor 64-bit Linux zijn de drivers geen enkel probleem, zoals je weet is het grootste deel van de software voor Linux open source, dus het is eenvoudig om zowel een 32-bit als een 64-bit versie van de software te bouwen. Ik ben nog nooit een driver voor Linux tegengekomen waarvan alleen een 32-bit versie beschikbaar was.

Maar goed, ik ben nog steeds benieuwd naar je ervaringen met Linux op één van de nieuwe Zepto modellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
CLB schreef op maandag 02 juli 2007 @ 07:31:
Nu ga ik 'n filmpje kijken en kijken hoelang de batterij dat volhoudt, aangezien iemand daarom vroeg :)
Instellingen:
Stand 4 qua backlight (1 is het donkerste, 8 is het lichtste)
Energie-schema: Gebalanceerd
Volume: op 10 (vd 100) met 'n headset op

Batterij was nog 89% en heb 45 minuten DVD gekeken (die op m'n harde schijf stond)
Batterijlevel is geslonken van 89% naar 54% = 35% wat dus gelijk staat aan 45 minuten kijken!

Zodoende zou je in theorie 128 minuten film moeten kunnen kijken op deze instellingen :)

Dus 'n normale speelfilm (geen LOTR) kijken met de 6 cells accu is geen enkel probleem!

[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 02-07-2007 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.SPE
  • Laatst online: 06-09 08:41
Ik heb mn 6625 net opgehaald en ga nu alles installeren :D
zal ook een aantal foto`s maken vanavond waarschijnlijk ff online zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog steeds aan het wachten :'(..

Had je trouwens bericht gekregen dat je hem kon ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 02 juli 2007 @ 09:38:
[...]

Instellingen:
Stand 4 qua backlight (1 is het donkerste, 8 is het lichtste)
Energie-schema: Gebalanceerd
Volume: op 10 (vd 100) met 'n headset op

Batterij was nog 89% en heb 45 minuten DVD gekeken (die op m'n harde schijf stond)
Batterijlevel is geslonken van 89% naar 54% = 35% wat dus gelijk staat aan 45 minuten kijken!

Zodoende zou je in theorie 128 minuten film moeten kunnen kijken op deze instellingen :)

Dus 'n normale speelfilm (geen LOTR) kijken met de 6 cells accu is geen enkel probleem!
merci, met dvd in de lezer verbruikt het nog meer wss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word een beetje ziek van ijsselstijn eigenlijk. Ik bel vrijdag of ik misschien mijn laptop maandag kan halen en de (onduidelijk sprekende) man aan de telefoon zij dat hij die van mij "wel ergens had zien staan" dus ik helemaal blij. Maar het bleek dus een erg dode mus te zijn. Ik bel vanochtend weer met de vraag goh tot hoelaat zijn jullie open, staat alles klaar. Krijg ik te horen dat ze geen idee hebben waar ik het over heb en dat mijn laptop nergens te vinden is en dat ze me niks kunnen vertellen over hoe en wat m.b.t. mijn 6625. Alles leuk en aardig hoor maar er zijn ook grenzen. Nu is het ook zo dat Joep op vakantie is (hij is volgens mij koning keizer daar ofzo) en dat ze het druk hebben maar pure anarchie is dan ook niet meteen nodig. Naja we wachten wel af en dit moest ik er even over kwijt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, wat nu dan? Kun je hem nu ophalen? Of is die laptop van jou nu foetsie of wat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanpaul145
T.SPE schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:35:
Zou je misschien met een ubuntu live disk o.i.d. willen kijken wat voor hardware allemaal werkt op die laptop i.c.m. Linux?
Is nl. een redelijk grote factor voor mij bij het kijken naar een laptop... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:55:
Hmm, wat nu dan? Kun je hem nu ophalen? Of is die laptop van jou nu foetsie of wat? :?
Ja hij komt er aan denken ze maar hij kan nu nog niet zien welke eraan komen ennu moet ik morgen bellen. Bij dell kun je elke poep en scheet van je laptop tracken en hier weten ze niet eens of hij deze week aankomt, iets van een ETA zou fijn zijn. heb vandaag nog vrij genomen ook om hem te tweaken etc. Jammer hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgaduuw
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-11-2023
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 13:12:
[...]

Ja hij komt er aan denken ze maar hij kan nu nog niet zien welke eraan komen ennu moet ik morgen bellen. Bij dell kun je elke poep en scheet van je laptop tracken en hier weten ze niet eens of hij deze week aankomt, iets van een ETA zou fijn zijn. heb vandaag nog vrij genomen ook om hem te tweaken etc. Jammer hoor.
Ik vind de hoeveelheid nieuws die Zepto geeft ook redelijk karig }:| . Ik verwachtte voor die bestelling van 1800 euro eigenlijk ook van elke poep en scheet wat te horen. Kleine moeite, blije klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:04

pposthoorn

Constructeur

Dell is een enorm bedrijf en logt alle gebeurtenissen omdat ze anders alles kwijt raken. Kleinere bedrijven hebben de infrastructuur niet om elke poep en scheet op te schrijven. Verder zullen bedrijven als Zepto/Laptops4u/FrieslandComputers etc. afhankelijk zijn van een hoop leveranciers. En als die geen info geven dan weet Zepto dus ook niets.

Ik ben een werknemer van Informatique en heb daar de Compal FL90 besteld. Van de behuizing, geheugen, netwerkkaart, bluetooth en HDD weet ik wanneer ze komen. Maar van de processor niet. Dus daar is de hele leverdatum van afhankelijk.

"de ketting is altijd zo sterk als de zwakste schakel"

Ik hoop dat mensen nu een beetje begrijpen dat bedrijven geen info geven omdat ze het simpelweg niet altijd weten, en niet om de klant te pesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luister het gaat hier niet om pesten of kwade wil want die mensen doen ook hun best. Waar het wel om gaat is dat de richtlijnen die ze geven niet eens richtlijnen zijn maar gokjes en dat een track systeem wat echt geen kut aan programming skillz vraagt al teveel is. Dit is de grootste aankoop van men leven en dan verwacht ik stiekem wel iets meer dan dit. Verder niks tegen Zepto of de medewerkers maar dit is gewoon een minpunt in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgaduuw
pposthoorn schreef op maandag 02 juli 2007 @ 13:48:
Dell is een enorm bedrijf en logt alle gebeurtenissen omdat ze anders alles kwijt raken. Kleinere bedrijven hebben de infrastructuur niet om elke poep en scheet op te schrijven. Verder zullen bedrijven als Zepto/Laptops4u/FrieslandComputers etc. afhankelijk zijn van een hoop leveranciers. En als die geen info geven dan weet Zepto dus ook niets.
True, maar ik heb nog altijd liever slecht nieuws, dan geen nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MausV
  • Laatst online: 01-08-2024
Beste “toekomstige” Zepto gebruiker,
Het duurt nog maar even en dan is het zover!!
Zojuist heeft DPD bij ons een hele stapel Zepto notebooks opgehaald, die van u zit daarbij!!
Wij verwachten dat DPD morgen bij u het zal gaan aanbieden!

Znote 6625WD
T7500
4GB DDR2 PC6400
80GB 7200rpm SATA Hitachi
Verder niks speciaals

Besteld bij Zepto.nl op de 2de van Juni, relax dat ze laten weten dat hij onderweg is :)
Zat hem al te knijpen hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgaduuw
Over nieuws gesproken:
Zojuist heeft DPD bij ons een hele stapel Zepto notebooks opgehaald, die van u zit daarbij!!
Dat wordt een avondje prutsen morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sgaduuw schreef op maandag 02 juli 2007 @ 15:49:
Over nieuws gesproken:

[...]

Dat wordt een avondje prutsen morgen :)
Hoop dat die van mij daar op bij zit! Mijn 6224 is de 14e besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
T.SPE schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:35:
Hoppatee ben benieuwd :)
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:47:
[...]
merci, met dvd in de lezer verbruikt het nog meer wss?
Waarschijnlijk wel ja :) Je kan je energie-schema natuurlijk ook op 'energiebesparing' zetten heh!
Zal ook weer zo'n kwartiertje schelen qua batterijtijd! Maar al met al, lukt 'n speelfilmpje dus makkelijk!

Even die nostalgie: Ik vond net m'n eerste post die ik over Zepto plaatste:
CLB schreef op maandag 04 september 2006 @ 18:30:
Ben zelf ook op zoek naar 'n kleine compact notebook met 'n goede gra-ka!

De hierboven genoemde Zepto lijkt me ook wel heel nice maar, in de review wordt gesproken over 'n accu-duur van niet eens 2 uur. Als dat 2 uur gamen is: a la, maar 2 uur op 't internet surfen en dan al 'n lege accu is natuurlijk not done. Wie kan hier uitsluitsel over geven?
En 'n maandje later op 4 oktober startte ik m'n eerste Zepto-topic hier op GoT :+
En inmiddels zijn in al m'n Zepto topics bij elkaar als zo'n kleine 4500 posts gemaakt, toch wel leuk vind ik!
1170 over de Zepto Znote 6615WD Gamer
1615 over de Zepto Znote 6214W/ 63124W
1660 over de Zepto Znote 6224W/ 6625WD

En we krijgen denk weer veel "Jeeeeejs" en ")(*#@)(*)(@#*$)(@*#" zie ik :9

[ Voor 42% gewijzigd door CLB op 02-07-2007 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Shit ik zit op me werk en me remote werkt helaas niet,
maar me office staat aan thuis

dus me mail wordt elke 2min opgehaald.

Hoop hoop hoop dat ik ook een mailtje heb (want ben het wachten wat beu inmiddels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien_psi
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-03-2022
:'( -O- :N }:| :(
Helaas zit mijn laptop er niet bij. Ook al was ik de allereerste besteller van de 6625WD.
(2 weken geleden was die van mij niet door de quality check gekomen)

Waarom moet mij nu altijd zoiets overkomen. en over 1 week moet ik op vakantie. Het begint mij nu iets te spannend te worden.

[ Voor 14% gewijzigd door Damien_psi op 02-07-2007 16:43 ]

"For every task, There's a perfect tool." - Jihl Nabaat, FFXIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanpaul145
Damien_psi schreef op maandag 02 juli 2007 @ 16:37:
:'( -O- :N }:| :(
Helaas zit mijn laptop er nog steeds niet bij. Ook al was ik de allereerste besteller van de 6625WD.

Waarom moet mij nu altijd zoiets overkomen. en over 1 week moet ik op vakantie. Het begint mij nu iets te spannend te worden.
offtopic:
Dit is een van de grootste problemen die ik met internetaankopen heb, aangezien ik een ongeduldig persoon ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dit echt van toepassing is maar hoe zit het met pixel garantie?

moet je die erbij bestellen of wordt het door hun gecontroleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Pixel garantie kun je er niet bij bestellen ;)
Ze doen hardware testen en bekijken dan ook 't scherm, dus je moet 'n 100% dode pixelvrij scherm hebben! Als je er toch eentje (of meer) hebt gelijk contact opnemen met Zepto! Heb in al de Zepto topics eigenlijk nog nooit iemand gezien met dode pixels op z'n Zepto laptop, dus dat zit wel goed hoor! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Gebruiken ze in zepto geen samsung schermen ? (dacht ik eens ergens gelezen te hebben)

(nog een uur en dan race ik naar huis om te kijken of ik een mailtje heb :P)

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 02-07-2007 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bajaking
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 20:36
Donstil schreef op maandag 02 juli 2007 @ 17:01:
Gebruiken ze in zepto geen samsung schermen ? (dacht ik eens ergens gelezen te hebben)

(nog een uur en dan race ik naar huis om te kijken of ik een mailtje heb :P)
Ik hoop dat jij hem morgen hebt, ik heb geen mailtje (6625WD). Ze zijn wel eerlijk met leveren bij zepto, mensen die als eerst hebben besteld krijgen niets en mensen die later wat hebben besteld krijgen wel wat. Mhh, toch een bellen morgen......... :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dude dat kan allerlei oorzaken hebben, bijvoorbeeld de quality-checks dus wees gerust!

EDIT: Hmm that's quite irritating inderdaad!

[ Voor 24% gewijzigd door CLB op 02-07-2007 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bajaking
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 20:36
Dat weet ik ;) , maar ik heb ze al een paar keer gemailt waarop ze antwoordden dat ik mijn laptop vorige week in huis zou hebben en in andere mails zelfs eerder. Ik hou er niet zo van als mensen beloftes niet nakomen. Nou ben ik al heel erg geduldig en wacht ik al meer dan 1.5 maand, maar mijn vader denk daar anders over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik zit met het zelfde probleem dus als eerste de 6625 (normaal) besteld een week na release ofzo en nog steeds geen laptop over 2 weken zit ik in het vliegtuig naar amerika en dan wil em toch echt hebben, zit er serieus over te denken om de hele boel te cancelen en een ibm oid te kopen want dit is echt matig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien_psi
CLB schreef op maandag 02 juli 2007 @ 17:25:
Dude dat kan allerlei oorzaken hebben, bijvoorbeeld de quality-checks dus wees gerust!

EDIT: Hmm that's quite irritating inderdaad!
Ik kan het best hebben dat ik 2 dagen vertraging oploop door een fout die is opgemerkt tijdens een quality check (sterker nog ... fijn dat het daar is opgemerkt en niet zodra ik de doos openmaak)... maar als het langer duurt (bv: anderhalve week) ben ik heel erg de sigaar. En da's toch jammer als je alles eraan heb gedaan om hem zo snel mogelijk te krijgen. (als eerste besteld en direct volledig betaald)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ik heb hem nu 5weken geleden besteld (Dacht ik)

ik wil hem eind aug meenemen naar het buitenland dus heb niet echt extreme haast, maargoed heb hem het liefst zo snel mogelijk .
(straks in me mail kijken zit nu nog op me werk)

Trouwens iemand enig idee of er een 110volt snoer op de lader kan (normaal gezien wel)
en waar ik die snoeren haal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook al meer dan 5 weken geleden besteld. Ik heb zelf geen mailtje gekregen -O-, maar ik werd vorige week wel geinformeerd dat mijn zeptotje onderweg naar NL was en dat hij vorige week vrijdag zal aankomen in IJsselstein. Dus ik hoop dat ze hem morgen wel komen brengen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:47
Ze hebben overigens ook hun mailserver (beter gezegd hun DNS) niet helemaal goed ingericht waardoor sommige mail bij sommigen misschien niet aankomt (waaronder bij mij). Ze hebben namelijk geen reverse dns voor hun mailserver.

Ik heb 'm ook 5 weken geleden besteld, ik hoop dat ie dan nu bij die lichting van vandaag zit die DPD heeft opgehaald...

[ Voor 13% gewijzigd door Eegee op 02-07-2007 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb ook een mailtje,

alleen ik zou hem ophalen maargoed dat zie ik dan nog wel ff (heb pas 50% betaald)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien_psi
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 18:30:
Ik heb hem ook al meer dan 5 weken geleden besteld. Ik heb zelf geen mailtje gekregen -O-, maar ik werd vorige week wel geinformeerd dat mijn zeptotje onderweg naar NL was en dat hij vorige week vrijdag zal aankomen in IJsselstein. Dus ik hoop dat ze hem morgen wel komen brengen :X
Dan denk ik dat je morgen gelukkig wordt. (ik hou een klein slagje om de arm ... maar ik zou iemand de deur laten bewaken)
maarja ... wat weet ik er nou van...

[ Voor 4% gewijzigd door Damien_psi op 02-07-2007 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:48:
Ik word een beetje ziek van ijsselstijn eigenlijk. Ik bel vrijdag of ik misschien mijn laptop maandag kan halen en de (onduidelijk sprekende) man aan de telefoon zij dat hij die van mij "wel ergens had zien staan" dus ik helemaal blij. Maar het bleek dus een erg dode mus te zijn. Ik bel vanochtend weer met de vraag goh tot hoelaat zijn jullie open, staat alles klaar. Krijg ik te horen dat ze geen idee hebben waar ik het over heb en dat mijn laptop nergens te vinden is en dat ze me niks kunnen vertellen over hoe en wat m.b.t. mijn 6625. Alles leuk en aardig hoor maar er zijn ook grenzen. Nu is het ook zo dat Joep op vakantie is (hij is volgens mij koning keizer daar ofzo) en dat ze het druk hebben maar pure anarchie is dan ook niet meteen nodig. Naja we wachten wel af en dit moest ik er even over kwijt!
Nauw, ik word ook wel ziek van zepto.nl ik had een maand geleden gevraagd of ik het ook zelf op kan halen en contant te betalen want ik woon zelf ook in IJsselstein. En ik kreeg als antwoord van Remco dat het wel kon, alleen moest ik na mijn bestelling aangeven dat ik het op ga halen en contant ga betalen. daarna kreeg ik een reply van Joep dat ze mij gingen op bellen als ie klaar staat. Maar ik kreeg iets meer dan een week geleden te horen dat mijn laptop nog niet in productie zit omdat ik mijn geld nog niet overgeboekt heb. Dus daarna weer een mail gestuurd waarom ik nu pas een bericht krijg en dat ik in m'n vorige mails aangegeven had dat ik contant zou betalen. Kreeg ik na 5 DAGEN een mail terug gestuurd van 2 zinnen:

Joep:
Deze informatie is niet correct.
De notebooks worden pas gebouwd indien de betaling ontvangen is, helaas kunnen we daar geen uitzondering in maken.

Het minst wat hij had kunnen doen was zijn excuses aanbieden ofzo.
En nu weet ik niet meer of ik het wel bij hun wil bestellen, want ik vind dit niet echt een goed service. En bij denned krijg ik ook nog eens 3% korting dus. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zepto.nl klinkt nog minder dan Friesland-Shizzle :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2007 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Is rare miscommunicatie inderdaad! Helemaal in 1x contant betalen kan niet, wel 50-50'en...
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 19:25:
Zepto.nl klinkt nog minder dan Friesland-Shizzle :P
Vieze Troller _O-

[ Voor 49% gewijzigd door CLB op 02-07-2007 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
vind die 50/50 regeling keurig,

Ik snap volkomen dat ze geen notebook van 2100euro gaan bouwen (in mijn geval) op de goeie gok.

"we bouwen een duur notebook en zien wel of de klant hem nog echt wil"

want van zoon notebook komen ze niet zo heel snel af lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik je gevoelens gekrenkt? :P

Was maar een grapje, zoals je Friesland Shizzle ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob Krauts
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08 21:00
quote: Remco van Doorn

Met vriendelijke groet,

Remco van Doorn
*danst* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sexy! alleen jammer dat ik mn hoofd schuin moest houden :9. Maak eens wat close-ups :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.SPE
rustig :P heb net pas vista geinstalleerd eerst nog ff drivers installeren en zo en dan is kijke
en van al die benchmarks weet ik erg weinig dus dat zal wel door iemand anders gedaan mogen worden.

waarvan zou ik die close ups moeten maken ??

[ Voor 10% gewijzigd door T.SPE op 02-07-2007 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanpaul145
T.SPE schreef op maandag 02 juli 2007 @ 21:52:
rustig :P heb net pas vista geinstalleerd eerst nog ff drivers installeren en zo en dan is kijke
en van al die benchmarks weet ik erg weinig dus dat zal wel door iemand anders gedaan mogen worden.

waarvan zou ik die close ups moeten maken ??
Als het kan, de zij- en achterkanten, de mediakeys, het scherm, het keyboard, en de onderkant(ik weet dat de laatste vaag is, maar het is een integraal onderdeel vande laptop :) )
Thank you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highlandd
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-07 12:46
Ik volg dit topic nu al enige tijd aangezien ik nu een vakantie baan heb om te sparen voor een laptop voor op de HBO, waarbij ik erg geinteresseert ben. Nou had ik een kleine vraag, ik heb op de global website gezien dat je je eigen bovenkant van de laptop kan insturen dat ze die erop maken, aldus dit promotiefilmpje Hier dus maar ik hoor hier niemand erover praten noch hoor ik de functie op het bestelformulier, maar goed iemand die hier iets van weet?
Btw in het promotiefilmpje hebben ze het over on-the-fly assemblage en binnen 5 dagen verstuurt, ben ik dan de enige die daar een beetje raar van opkijkt vanwege de lange wachttijden die ik hier hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de custom cap weet ik niet veel vanaf, er staat wel eerder iets geschreven over deze mogenlijkheid in de vorige deel.

De lange wachtijden komen door de nieuwe modellen die pas geintroduceert zijn. Het duurde een tijdje voordat ze eraan begonnen te werken (vooral de 6625wd). Ook omdat andere landen eerder aan de beurt waren etc. Normaal gesproken zou dit veel sneller gaan, misschien zelfs binnen een hele week. De situatie nu was gewoon even wat anders neem ik aan.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2007 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanpaul145
Dondorp schreef op maandag 02 juli 2007 @ 21:59:
Ik volg dit topic nu al enige tijd aangezien ik nu een vakantie baan heb om te sparen voor een laptop voor op de HBO, waarbij ik erg geinteresseert ben. Nou had ik een kleine vraag, ik heb op de global website gezien dat je je eigen bovenkant van de laptop kan insturen dat ze die erop maken, aldus dit promotiefilmpje Hier dus maar ik hoor hier niemand erover praten noch hoor ik de functie op het bestelformulier, maar goed iemand die hier iets van weet?
Btw in het promotiefilmpje hebben ze het over on-the-fly assemblage en binnen 5 dagen verstuurt, ben ik dan de enige die daar een beetje raar van opkijkt vanwege de lange wachttijden die ik hier hoor?
Mbt die custom-cover vraag ik me hetzelfde af.
Mbt de leveringstijden: ik denk dat de lieve mensen van zepto wat meer hooi op hun vork hebben genomen dan ze aankonden.
Vooral als er in veel europese landen veeeeeel zepto's worden besteld.
Niet een hele leuke situatie, maar zeker plausibel.

Btw: ik zag op zepto.nl een leveringsdatum van 10 juli ofzo, maar dat kan natuurlijk samenhangen met hoe ik m geconfigureerd had (beschikbaarheid van onderdelen etc).
Many many many thanx! :9~

@hieronder:
Dondorp schreef op maandag 02 juli 2007 @ 22:13:
Oftewel die leveringsproblemen zijn tegen de tijd dat ik me geld binnen heb (31 Augustus) wel geheel verholpen. Ja ik weet het ik ben 18 maar toch kan ik al uren voorpret hebben met het uitzoeken van een nieuw speeltje net als een klein kind. Waarschijnlijk peuter ik gewoon weer uit me neus als ik het speeltje thuis heb staan maargoed 8)7 .
dat kid-in-a-candystore gedrag kennen (en hebben :P ) we denk ik allemaal wel ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Jeanpaul145 op 02-07-2007 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highlandd
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-07 12:46
Oftewel die leveringsproblemen zijn tegen de tijd dat ik me geld binnen heb (31 Augustus) wel geheel verholpen. Ja ik weet het ik ben 18 maar toch kan ik al uren voorpret hebben met het uitzoeken van een nieuw speeltje net als een klein kind. Waarschijnlijk peuter ik gewoon weer uit me neus als ik het speeltje thuis heb staan maargoed 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.SPE
nee was nog op 800 bij 600 of zo net pas aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T.SPE schreef op maandag 02 juli 2007 @ 22:28:
nee was nog op 800 bij 600 of zo net pas aangepast
Godzijdank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Jeanpaul145 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 22:12:
[...]

Btw: ik zag op zepto.nl een leveringsdatum van 10 juli ofzo, maar dat kan natuurlijk samenhangen met hoe ik m geconfigureerd had (beschikbaarheid van onderdelen etc).
Dit is niet afhankelijk van de onderdelen die je kiest,

die datum wordt er op geplakt en verranderd niet (maar reken er niet op dat hij klopt als er nu 10juli staat)

dat is over 8dagen en gaan ze echt niet halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanpaul145
Donstil schreef op maandag 02 juli 2007 @ 22:53:
[...]

Dit is niet afhankelijk van de onderdelen die je kiest,

die datum wordt er op geplakt en verranderd niet (maar reken er niet op dat hij klopt als er nu 10juli staat)

Helaas is de kans dat dat de waarheid is redelijk groot :'(
Ik moet de mijne nog bestellen, maar ik moet eerst nog ff wat losse eindjes vastknopen (zo'n laptop met mijn specs kost een smak geld...).

Enig idee wat de leveringsdatum zou kunnen zijn als ik m overmorgen bestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
denk dat dat steeds korter wordt,

mijn specs heeft ook even geduurd,
maar heb dan wel de dikste van het forum, toch? (en daar doe ik het zoals jullie snappen voor8)7 )

Geintje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
T.SPE schreef op maandag 02 juli 2007 @ 21:37:
zoals vanmiddag gezegd de foto's,
Ziet er mooi uit! Eigenlijk 100% 't zelfde als de 6615WD Gamer, die ik weleens in 't echt gezien heb!
Dondorp schreef op maandag 02 juli 2007 @ 21:59:
Dat is zoals eerder gezegd inderdaad al tig x besproken! Ze zijn op zoek naar 'n nieuwe leverancier, omdat de 'oude' heel lang op zich liet wachten! Zodoende is 't niet helemaal duidelijk of je nu gewoon 'n customized cover mee kunt bestellen! Tevens weet ik ook niet of dat ooit bij de 6615WD Gamer zo geweest is, dacht dat het alleen bij de Zepto Znotes 6214W/ 6314W kon namelijk....
Marketing-geblaat heh, en zoals eerder is aangegeven: Laptop is net in productie :)
Volgens mij gebruik je nooit de makro-functie van je camera :9
Donstil schreef op maandag 02 juli 2007 @ 22:53:
Kan makkelijk ;) Mits de onderdelen aanwezig zijn!
And keep thinking dat bijvoorbeeld Friesland-shizzle nog niks heeft uitgeleverd ;(
Jeanpaul145 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 23:19:
Enig idee wat de leveringsdatum zou kunnen zijn als ik m overmorgen bestel?
Noopz dat kan niemand hier zeggen, aangezien 't allemaal speculatie is ;)
Donstil schreef op maandag 02 juli 2007 @ 23:43:
Uiteraard, als de assemblage enzo eenmaal lopen!
maar heb dan wel de dikste van het forum, toch?
That's wrong! Mijne staat op 2 boeken en is in totaal 29,3 centimeter dik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanpaul145
Donstil schreef op maandag 02 juli 2007 @ 23:43:

mijn specs heeft ook even geduurd,
maar heb dan wel de dikste van het forum, toch? (en daar doe ik het zoals jullie snappen voor8)7 )

Geintje
Ik hoop (en denk trouwens ook) dat je daar gelijk hebt.

Mijn specs zullen ongeveer worden:

Zepto Znote 6625WD met
- C2D T7500, 4MB cache
- 4GB DDRII PC6400 original zepto
- 100GB 7200omdr. SATA Hitachi
- Samsung DVDRW-DL 6xx4W/6xx5WD/2xx5W
- Intel Pro/Wireless 4965AGN (intel staat meestal gelijk aan goede drivers)
- Geen OS (ik heb al legale versies van windows XP en vista thuis liggen)
- US (United States) 6xx5WD keyboard
- 6 Cell Standaard Batterij
- Microsoft Media center afstandsbediening
- 6 cell batterij 6x14W/6615WD extra

Misschien dat ik achteraf nog een paar kleine wijzigingen aanbreng, maar dat zullen dan kleine worden.

Over de 6-cell extra batterij: steekt deze trouwens uit als ie in je znote geklikt zit of hoe zit het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Jeanpaul145 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 00:01:
Over de 6-cell extra batterij: steekt deze trouwens uit als ie in je znote geklikt zit of hoe zit het?
Zo'n mooie TS gemaakt en dan dit plaatje niet zien:
Afbeeldingslocatie: http://aycu20.webshots.com/image/15339/2002391127937418609_rs.jpg Afbeeldingslocatie: http://aycu29.webshots.com/image/14588/2002363927551765795_rs.jpg

6 cells versus 12 cells

[ Voor 29% gewijzigd door CLB op 03-07-2007 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanpaul145
CLB schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 00:03:
[...]

Zo'n mooie TS gemaakt en dat dit plaatje niet zien:
[afbeelding]
nee dus ;)
D'OH...
als de rechter de 6cells + extra 6 cells is dan wordt t lastig...
D'OH! :(

[ Voor 16% gewijzigd door Jeanpaul145 op 03-07-2007 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
De rechter is 'n 12 cells ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-08 08:22
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 23:24:
[...]

Ik heb hem verzekerd via hun, en heb het ook nodig gehad. Ik heb bij de aankoop de folder ingevuld en ongeveer 6 weken later een polis ontvangen van de verzekeraar. Laat nu net de 10e week een glas cola over mijn laptop vallen. DenneD gebeld en het verhaal uitgelegd. De volgende dag stond de koerier aan de deur om mijn notebook op te halen. 3 dagen later word ik gebeld dat de schade minus het eigen risico betaald word door de verzekering. Dat is super want het was een rekening van 500 eurotjes. Rekeningetje van DenneD erachter aan en voila. Ben super blij met die verzekering.
Lees wel de polis voorwaarden, want diefstal is niet verzekerd.

Zolang het onder het bedrag valt van het verzekerde bedrag is dit gedekt.
Soo jah nou mijn keuze is wel duidelijk nu^_^
zeker bestel ik hem morgen bij denneD

Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.SPE
Ik heb een vraagje ik heb alles geinstalleerd en alles doet het ook behalve mn draadloze internet.
ik krijg het niet werkend en heb ook verder geen idee hoe dat allemaal werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgaduuw
T.SPE schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:29:
Ik heb een vraagje ik heb alles geinstalleerd en alles doet het ook behalve mn draadloze internet.
ik krijg het niet werkend en heb ook verder geen idee hoe dat allemaal werkt.
mac filtering op je accesspoint toevallig? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.SPE
daar zit ook van alles op maar ik krijg zoiezo nog op de laptop nog niks werkend van dat draadloze gebeuren.
het probleem is dat ik een zepto wpro heb en daar geen drivers bij zitten en op de driver dvd alleen de drivers van de intel versie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Brand je blauwe Wi-Fi lampje wel!? Staat de Wi-Fi switch aan de linkerkant van je laptop
(denk dat het bij de 6625WD net zo is als bij de 6224W) ook naar je toegeschoven (dat is aan)!?

En drivers staan hierzo: ftp://ftp.zepto.dk/Wirele...Zepto_Wpro_BGN_-_300mbit/

[ Voor 25% gewijzigd door CLB op 03-07-2007 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.SPE
ja gloof het wel (dat is de antenne met die golfjes er om?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Yes klopt! Maar 'n linkje naar de drivers staat dus in de post boven je! Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, ik heb mijn mijn geld gisteren overgemaakt naar N4ALL maar ik had hem al sinds een maand geleden besteld. Kan ik hem dan eerder dan anderen nu verwachten of sta ik dan weer helemaal achter in de rij? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.SPE
oke dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
No Problem, bij mij stond er 'n read-me bij de Wireless Drivers:
Information regarding wireless network.

The driver for the wlan card, is to be found in the common folder:
ftp://ftp.zepto.dk/wirelesslancards/

Since there can be a variation in which wlan card the computer
is supplyed with, we refer to the invoice to locate the model type.

Zodoende had ik mijn Wi-Fi drivers ook al van de FTP gehaald ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:47:
hallo, ik heb mijn mijn geld gisteren overgemaakt naar N4ALL maar ik had hem al sinds een maand geleden besteld. Kan ik hem dan eerder dan anderen nu verwachten of sta ik dan weer helemaal achter in de rij? :?
Ze gaan je laptop pas configureren als je geld binnen is :)
Komt omdat het geen standaard laptopjes zijn, maar uit allerlei onderdelen geassembleerd worden, wat voor iedereen anders is. Als zij je geld niet hebben, jij 'm besteld, zij 'm maken en jij 'm niet meer wilt, is die moeilijk nog te verkopen, dus dat risico nemen ze niet! Zodoende deze manier van werken! ;)

[ Voor 68% gewijzigd door CLB op 03-07-2007 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
In principe valt dat natuurlijk ook wel mee. De laptop bestaat uit een barebone laptop waar alleen nog wat losse onderdelen in worden gestopt. Deze onderdelen (geheugen, cpu, hdd dvd ,wifi) zijn allemaal weer te verkopen bij een volgende laptop. Dus het is helemaal niet moeilijk om deze alsnog te verkopen.

Als Zepto nou een laptop fabrikant was die stunt met lage prijzen kan ik begrijpen dat ze zo'n first-pay beleid voeren. Maar op dit moment zijn ze een van de duurdere laptop fabrikanten en dan verwacht je eigenlijk wel dat ze van hun first-pay beleid afstappen. Bij bijna geen enkele andere barebone/laptop fabrikant moet dit en kan je gewoon contant betalen in desbetreffende winkel/webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar houden ze mijn onderdeeltjes nog wel apart? Want ik heb nog nooit tegen ze gezegd dat ik hem niet meer wou. Alleen betaalde ik iets later omdat er een miscommunicatie was over dat ik contant mog betalen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
silmaril8 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:57:
Als Zepto nou een laptop fabrikant was die stunt met lage prijzen kan ik begrijpen dat ze zo'n first-pay beleid voeren. Maar op dit moment zijn ze een van de duurdere laptop fabrikanten en dan verwacht je eigenlijk wel dat ze van hun first-pay beleid afstappen. Bij bijna geen enkele andere barebone/laptop fabrikant moet dit en kan je gewoon contant betalen in desbetreffende winkel/webshop.
Tsjaa dat is hun beleid, toch 'n kleiner bedrijf dan Dell en dergelijke, dus ik kan 't wel begrijpen van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:58:
Maar houden ze mijn onderdeeltjes nog wel apart? Want ik heb nog nooit tegen ze gezegd dat ik hem niet meer wou. Alleen betaalde ik iets later omdat er een miscommunicatie was over dat ik contant mog betalen. |:(
Zoals CLB al zei, de laptop wordt pas geconfigureerd wanneer je betaald hebt. Dus ik neem aan dat als je gisteren pas betaald heb, je achteraan op de lijst staat :)
CLB schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 11:00:
[...]

Tsjaa dat is hun beleid, toch 'n kleiner bedrijf dan Dell en dergelijke, dus ik kan 't wel begrijpen van ze.
Ik dacht dat Zepto een van de grotere laptopbedrijven van Europa was? Ze hadden een of andere Intel prijs gewonnen daarvoor ofzo?

[ Voor 26% gewijzigd door silmaril8 op 03-07-2007 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
silmaril8 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 11:01:
Ik dacht dat Zepto een van de grotere laptopbedrijven van Europa was?
Ze hadden een of andere Intel prijs gewonnen daarvoor ofzo?
Zepto grootste in Europa in Intel’s nieuwe technologie

Zepto Computers heeft recentelijk de prijs voor bestverkopende producent van Intel’s Centrino Duo (Merom) technologie in 2006 gewonnen. Tegelijkertijd heeft Intel groot optimisme uitsproken over Zepto’s verkoop van Intel’s nieuwe Santa Rosa platform.

Zepto Computers heeft zichzelf permanent gevestigd in de Europese elite waar het gaat om het aanbieden van de nieuwste mobile processor technologie.

”Dankzij ons ’build-to-order’ concept, hebben wij de eerste positie bereikt in het aanbieden van Intel’s nieuwe technologie. We hebben weer bewezen bij s’werelds leidende notebook producenten te horen als het gaat om het leveren van de nieuwste technologie direct aan onze klanten”, zegt Morten Kjærsgaard, Managing Director van Zepto Computers A/S.

Zepto Computers verwacht de leidende distributeur te worden van Intel’s Santa Rosa platform dit jaar. Zeven uit tien Zepto notebooks worden namelijk al gebouwd op het nieuwe Santa Rosa platform.

”Wij zijn erg onder indruk van het feit dat Zepto Computers al de status van bestverkopende Europese producent van onze nieuwste technologie heeft bereikt. Wij hebben groot vertrouwen in Zepto Computers’ capaciteit deze positieve tendens voort te zetten in 2007”, zegt Christian Bohn, Reseller Channel Manager voor Intel Nordic.

Dus het is niet het grootste bedrijf, maar 't meest innoverende, das net wat anders :)

EDIT @ Hieronder: Ze zijn zeker niet klein! Maar dat zei ik ook niet heh ;)
CLB schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 11:00:
Tsjaa dat is hun beleid, toch 'n kleiner bedrijf dan Dell en dergelijke
En tsjaa als die manier je niet bevalt kun je contact met ze opnemen, en 'n 50-50 regeling maken!
Als dat je ook niet bevalt, tsjaa dan wordt 't geen Zepto, vind ik goed, blijft mijn Zepto exclusiever >:)
(Was niet persoonlijk tegen je bedoeld hoor Simaril8, ik weet dat jij nooit 'n Zepto zal kopen ;) )

[ Voor 19% gewijzigd door CLB op 03-07-2007 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Dus zo klein zijn ze nou ook weer niet ;)
CLB schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 11:07:
Dus het is niet het grootste bedrijf, maar 't meest innoverende, das net wat anders :)
Nee, dat zie je verkeerd. Ze zijn de bestverkopende producent van Intel's Centrino Duo platform in Europa; ze zijn dus geen innoverend bedrijf (Intel is degene die innoverend bezig is).

Maar aangezien ze dus best wel groot (en duur) zijn, verwacht je dus eigenlijk wel dat ze geen first-pay beleid voeren. Misschien komt dit omdat ze maar 1 fabriek hebben en ze hun distrbutiepartners (n4all et al) niet "vertrouwen" in het inelkaar zetten van een laptop (om er zeker van te zijn dat kwaliteit gewaarborgd blijft).

[ Voor 89% gewijzigd door silmaril8 op 03-07-2007 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB maak je nou noch een filmpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 11:07:
Was niet persoonlijk tegen je bedoeld hoor Simaril8, ik weet dat jij nooit 'n Zepto zal kopen ;)
Inderdaad :P Maar, als ze in prijs zakken en bijna net zoveel kosten als concurrende Santa Rosa laptops wil ik het nog best overwegen. Exclusiviteit boeit mij namelijk niet zo, daar ga ik niet een paar honderd euro meer voor betalen. Kwaliteit is voor mij de belangrijkste reden. En dat zit wel goed bij Zepto. Maar helaas voor Zepto is de kwaliteit bij andere (goedkopere) fabrikanten ook erg goed :P

Met uitzonderingen zoals FS of Acer. Deze zal ik echt nooit kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.SPE
Ik heb dat bestand gedownload maar er zit geen setup tussen.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
silmaril8 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 11:08:
Nee, dat zie je verkeerd. Ze zijn de bestverkopende producent van Intel's Centrino Duo platform in Europa; ze zijn dus geen innoverend bedrijf (Intel is degene die innoverend bezig is).
Mwah dat is 'n interpretatie-verschil wat mij betreft... Ik noem ze innoverend omdat zij 7 van de 10 laptops die zij assembleren, al afleveren met de nieuwe Santa Rosa technologie, terwijl anderen laptopfabrikanten misschien 2 of 3 vd 10 laptops met deze technologie afleveren :)
Porsche heeft 'n nieuwe auto afgeleverd met 'n nieuw uitlaatsysteem... Iedereen noemt dat innoverend terwijl
Mushiku-exhausts dat nieuwe uitlaatsysteem heeft bedacht. Dan zeg je ook dat Porsche innoverend is wat dus niet klopt!
Maar aangezien ze dus best wel groot (en duur) zijn, verwacht je dus eigenlijk wel dat ze geen first-pay beleid voeren. Misschien komt dit omdat ze maar 1 fabriek hebben en ze hun distrbutiepartners (n4all et al) niet "vertrouwen" in het inelkaar zetten van een laptop (om er zeker van te zijn dat kwaliteit gewaarborgd blijft).
Tegenwoordig zijn ze inderdaad wat duurder, 'vroeger' hadden ze echt strakke prijzen, maar nu vind ik ze ook nog makkelijk meekunnen met alle concurrentie! Friesland-shizzle ofzo, stunt met z'n prijzen, maar levert ondertussen niks uit, dat vind ik bijvoorbeeld ook niet echt geweldige klanten-werving....

Duur vind ik 't niet echt, voor wat ze leveren! Voorbeeldje:

Zepto Znote 6224W:
T7500, 2GB RAM 800MHz, 100GB 7200rpm'er, GO8600M GT, losse Windows --> 1600,-
Dell Inspiron 1520:
T7500, 2GB RAM 667MHz, 120GB 5400rpm'er, GO8600M GS, Inclusief Windows --> 1500,-

Naja dan kies ik dus echt wel voor Zepto! Waarom:
-Je hebt 'n cleane install van Windows dus geen bloatware en troep
-Je hebt dan 'n 7200rpm'er wat veel beter is voor gamen
-Er zit 'n 8600M GT 512MB in, beste videokaart op dit moment
-Standaard 2 jaar garantie waarbij je bij Dell teringveel voor betaald
-En je hebt 'n mat scherm ipv Truelife (mja das heel persoonlijk)
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 11:21:
CLB maak je nou noch een filmpje?
Oja inderdaad, ga ik nu wel even doen! Zal wel lang duren hoor, zal 't wel even knippen en plakken met Windows Movie Maker en dergelijke en er 'n leuk muziekje onder zetten... Dus zal denk aan 't eind van de middag/ begin van de avond wel gepost worden! Nog dingen die jullie willen zien!? Ik zal er 'n paar games in verwerken en wat speelfilms en dergelijke... Nog ideeen? Kom er snel mee ;)
silmaril8 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 11:22:
Exclusiviteit boeit mij namelijk niet zo, daar ga ik niet een paar honderd euro meer voor betalen.
Nee dat is waar, ik hoef ook niet zo'n Ferrari laptop van 3000,- :)
Maar in voorbeeld hierboven zie je dat Dell ofzo haast niks scheelt qua prijs!
Friesland-shizzle en dergelijke hebben wel hele strakke prijzen, dat is 'n feit... maarja uitleveren...?
(tevens zijn dat allemaal 15,4 inchers en CLB wilde perse weer een 14,1 incher, bevalt 'm goed)
Maar helaas voor Zepto is de kwaliteit bij andere (goedkopere) fabrikanten ook erg goed :P
Ach ze leven nog :9 en om 1 klantje minder (jij) liggen ze ook nie wakker hoor :+
T.SPE schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 11:22:
Ik heb dat bestand gedownload maar er zit geen setup tussen.?
Hmm ik heb werkelijk geen idee... De Intel-drivers waren een .exe als ik me niet vergis! Iemand anders?

[ Voor 15% gewijzigd door CLB op 03-07-2007 11:35 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.