Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:37:
Wil met mijn broertje 2 Znotes 6624W gaan bestellen maar zit nog met een paar vragen.
Ten eerste twijfel ik tussen:
2GB (2x1024) DDR2 PC6400 - 800MHZ (tot 15% sneller) (130131)
2GB DDR2 PC6400 Orginal Zepto RAM (130132) [ + 60,00 € ]
Ik heb begrepen dat de 2e de voorkeur geniet als je op een later tijdstip nog eenzelfde zou willen inbouwen. Wat is het voordeel van de eerste optie? Wat adviseren jullie om te nemen? Zou nu wel die 2e kunnen nemen maar weet niet of ik ook daadwerkelijk in de toekomst het geheugen nog zal uitbreiden.
Dit is dus voor als je later naar 4gig wilt (zoals je zelf al aangaf)
Wat betreft de harde schijf lijkt me dit de beste optie
100GB 7200omdr. SATA Hitachi (140020) [ + 60,00 € ]
Wat denken jullie ervan?
Voor mij persoonlijk de beste oplossing, en hier zullen er veel zijn die me daar in steunen,
7200rpm is gewoon merkbaar sneller tenopzichte van 5400
Slot in of normaal?
Heb hier gelezen dat er nog wel eens problemen kunnen onstaan met slot-in.
Ik heb gekozen voor Slot-in, hier zijn soms wat problemen mee idd, maarja vind het persoonlijk een heel stuk fijner
Draadloos netwerk
Intel Pro/Wireless 4965AGN (260029)
Zepto Wpro 300Mbit draadloos netwerk (ABGN) (260027) [ + 15,00 € ]
Wat is het verschil tussen beide? Moet gewoon mogelijk zijn om o.a. thuis en op school op internet te kunnen. Welke raden jullie aan?
de Intel module kan ook gewoon de 300mbit standaard aan, ik heb zelf geen ervaring met die zepto module, en zeer goeie ervaring met de intel module, dus heb daarom deze gekozen,
voor wat jij wilt maakt het niets uit (behalve dat intel 15euro goedkoper is)
Vista aanschaffen of niet?
Wil vista premium gaan draaien op de laptop. Heb gelezen dat die ook een stuk goedkoper te krijgen is. Waar kan ik hem zo goedkoop vinden en is het niet mogelijk met 1 vista disc,vista op beide laptops te installeren.
Kan wel op 2 laptop;'s maar mag niet
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans