Zepto Znote 6224W / 6625WD - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.442 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok CLB ik zal dat ook voortaan gebruiken, ik wist namelijk niet dat je dat ook kan doen.
Misschien moet ik maar eens alle regels doornemen.
En wat mijn Nederlands betreft moeten jullie het maar hiermee doen zolang ik begrijpelijk ben vind ik het goed, ik schrijf toch geen Nederlandse opstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-08 08:22
PowerSp00n schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 18:15:
[...]
Ook inderdaad de folder gekregen voor verzekering/extra garantie, wat ik daarmee ga doen weet ik nog niet.
is het mogenlijk deze verzekering/garantie er later nog bij te kopen van dit bedrijf? en is die verzekering een beetje betrouwbaar.. zo als ik al zei.. 160 euro voor die A+b pakketten is wel erg weinig.. of ze hebben zoveel vertrouwen in zepto:P...

jah opzich, ik ben nu ingeschreven voor een hbo opl. dus ik zou nog wel eens 3% korting kunnen krijgen dan bij denned.. toch maar eens informeren. schilt toch weer 40 euro ofzo

[ Voor 15% gewijzigd door Jor_den op 28-06-2007 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
Donstil schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 18:34:
160euro voor die 3jaar is niet te goedkoop hoor
vergelijk het eens met dell tegenwoordig..
en ik bedoel met 160 euro heb je bij denned 36maanden garantie + accidental damage verz. ik vind dat toch echt heel weinig, aan gezien ik het eerst vergeleek met dell waar ik voorheen bijna een laptop van had gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik volg dit topic al een tijdje omdat ik ook een Zepto wil bestellen, maar ik ben bang dat ik nu met de domste vraag kom 8)7

Je kunt in de lijst ook kiezen voor een adapter, is dit 'n evt. extra adapter? Ik ga er vanuit dat er standaard een adapter bij zit, maar wil het even zeker weten. Ik heb nog nooit iets van zepto gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 18:45:
En wat mijn Nederlands betreft moeten jullie het maar hiermee doen zolang
ik begrijpelijk ben vind ik het goed, ik schrijf toch geen Nederlandse opstel.
Begrijpelijk is inderdaad gewoon goed! Stond ook in kleine lettertjes, dus let er 'n klein beetje op ;)
Jor_den schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 18:46:
[...]
is het mogenlijk deze verzekering/garantie er later nog bij te kopen van dit bedrijf?
Volgens mij tot 2 of 3 weken na aankoop kun je 'm afsluiten! Dan is 't gewoon over en voorbij, anders is je laptop kapot en sluit je nog snel even 'n verzekeringetje af en dan is die daarna opeens kapot ;)
of ze hebben zoveel vertrouwen in zepto:P...
Nou jij niet volgens mij :9 aangezien je 'n garantie af wilt sluiten :*)

En nu lijk ik echt op 'n zeikerd maar ook jij kunt je berichten Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gifen 'schilt ook weer 40 euro'
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 19:15:
Je kunt in de lijst ook kiezen voor een adapter, is dit 'n evt. extra adapter? Ik ga er vanuit dat er standaard een adapter bij zit, maar wil het even zeker weten. Ik heb nog nooit iets van zepto gekocht.
Is inderdaad een extra adapter, er zit er standaard gewoon eentje bij ;)
Afbeeldingslocatie: http://img244.imageshack.us/img244/6495/13oj8.jpg

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Jor_den schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 18:51:
[...]

vergelijk het eens met dell tegenwoordig..
en ik bedoel met 160 euro heb je bij denned 36maanden garantie + accidental damage verz. ik vind dat toch echt heel weinig, aan gezien ik het eerst vergeleek met dell waar ik voorheen bijna een laptop van had gekocht.
Nee hoor is niet Extreem goedkoop

Zoals ik al zei, bij Acer is het 149euro (voor 12tm20inch) voor 3jaar garantie
en verzekering tegen val/stool/vocht schade

Dus echt heel weinig is dit niet, gewoon een normale prijs,
bij grote winkel ketens (dixons ect) kan je het ook voor rond dat bedrag afsluiten dacht ik

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MausV
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-08-2024
CLB schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 19:17:
[...]
Begrijpelijk is inderdaad gewoon goed! Stond ook in kleine lettertjes, dus let er 'n klein beetje op ;)
[...]
Doe toch even normaal jochie!

Het is niet alsof jij hier foutloos rondhuppelt , dus je slaat een aardige flater!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

MausV schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 20:03:
[...]

Doe toch even normaal jochie!

Het is niet alsof jij hier foutloos rondhuppelt , dus je slaat een aardige flater!
Zegt iemand die hier voor het eerst post _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Registreer jij je even lekker om stoer te doen :w
Ik zeg niet dat ik foutloos ben maar 'n beetje letten op interpunctie/ hoofdletters en leestekens is toch niet teveel gevraagd
En tevens dien ik niet aangesproken te worden als 'jochie' terwijl ik 21 ben! Thanks in advance Afbeeldingslocatie: http://aycu24.webshots.com/image/20743/2001305605029913068_rs.jpg

@ Hieronder: R35P3CT _/-\o_ :+

[ Voor 35% gewijzigd door CLB op 28-06-2007 20:10 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je vergat een puntje CLB. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 20:06:
Ik zeg niet dat ik foutloos ben maar 'n beetje letten op interpunctie/ hoofdletters en leestekens is toch niet teveel gevraagd

Amen, ik vind het ook zwaar irritant als mensen geeneens de moeite nemen om op hun spelling/grammatica/interpunctie te letten. En dan vooral mensen die op dit forum zijn om iets te vragen....

Niets is zo irritant om een zin 2 of meer keer te moeten lezen omdat iemand te lui is om het in correct ABN te schrijven!

[ Voor 12% gewijzigd door silmaril8 op 28-06-2007 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Heb ik iets gemist?

Ik ben ook niet altijd even goed in de grammatica hoor op forum's.
Meestal knal ik ff snel wat neer en let ik er niet zo op.

Maar is dit niet erg offtopic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat CLB tegen mij zei was goed, ik moet inderdaad wat beter op mijn spelling letten en zeker als je hier bent om wat te vragen is het netjes om wat respect te tonen en een beetje moeite doen, maar zullen we het weer over zepto hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaa Zepto's HIIIEEER ERMEEEE!!! :9
Bah, ben bang dat ik nog wel even moet wachten xD

@CLB;
Dat geheugen kaartje is gewoon een soort foto flash memory toch?
Werkt dat via de card reader als hyper-happy-ready-drive-memory? (hoe het ook heet :S )
Dit was toch iets dat het opstarten van programma's zou versnellen?

EDIT: Windows Readyboost heet het dus, wat een idiote naam :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2007 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 19:45
Kan iemand helpen ?
ReadyBoost is toch zo goed als hetzelfde dan TurboMemory :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
abusimbal schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 21:24:
Kan iemand helpen ?
Met een turbomemory module of flashcard / flash usb stick kan je onder windows vista de technieken Readyboost & Readydrive gebruiken. ;) (Lees meer)

[ Voor 11% gewijzigd door xAndyx op 28-06-2007 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

abusimbal schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 21:24:
Kan iemand helpen ?
Windows ReadyBoost zorgt ervoor dat flashgeheugen, zoals een usb-stick, gebruikt kan worden als een verlengstuk van het interne geheugen in plaats van een pagefile op een relatief trage harde schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
En spuit elf, nog 'n linkje met Nederlandse info

En dat grammatica-gebrabbel was idd erg offtopic, mja dat gebeurd weleens :)

@ Hieronder: Mwah als je de search gebruikt vind je tig laptop-verzekerings-topic dus lijkt me niet echt nodig

[ Voor 23% gewijzigd door CLB op 28-06-2007 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob Krauts
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08 21:00
quote: Donstil
Ik zelf heb dit niet gedaan omdat ik hem voor 5euro p.m. op me kostbaarheden verzekering zet.,
En die dekt alles
Dekt ie ook diefstal en/of schade in gebouwen afgezien van je eigen huis? Dan wil ik namelijk ook wel zo'n verzekering :) Trouwens, misschien handig om een beetje info over verzekering in dit topic neer te zetten? Ik begrijp dat mensen laptops als deze willen laten verzekeren.
quote: CLB
Is inderdaad een extra adapter, er zit er standaard gewoon eentje bij ;)
*zucht* Ik ging er juist vanuit dat de adapterkeuze dus geen extra optie was eerlijk gezegd, omdat ook de gratis versie werd aangeboden, zodat je dus kan kiezen of je de standaard adapter wilt of een andere. Ik heb dus een extra adapter erbij gekozen waardoor ik langer moet wachten op mn flaptop ;_; Nja, is niet zo'n ramp om een tweede erbij te hebben ^_^

[ Voor 35% gewijzigd door Rob Krauts op 28-06-2007 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
robkrauts schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:25:
[...]

Dekt ie ook diefstal en/of schade in gebouwen afgezien van je eigen huis? Dan wil ik namelijk ook wel zo'n verzekering :)
Jaja het is geen inboedel verzekering hoor :P

Echt een Kostbaarheden verzekering,

waar ook 2 horloge's van me opstaan, en wat sieraden van me vriendin,
en voor 5euro p.m. kon een draagbare computer er ook op.

En dan is die zelfs in buitenland verzekerd (ook gevallen die je reis verzekering niet dekt)

Ik zit bij de ABN-Amro met alles, dus misschien voor jou ook intressant als je bij de abn zit toevallig.

(sorry jongens er zouden wel wat foutjes in me text kunnen zitten kwa grammatica _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
@CLB.. wat is er fout aan "schilt weer 40 euro"?

haha maar bedankt voor de info mensen. ik dnke dat ik eruit ben.. alleen kost me die laptop wel 300 euro meer dan mun budget is haha.. maar dan heb je ook wat

oja! wat is de verzendkosten bij denned? misschien een stomme vraag maar bij dell was dat 80 euro.. dat is toch niet altijd zo>> (aangezien die verzendkosten er ook nog bij zullen komen)

[ Voor 32% gewijzigd door Jor_den op 28-06-2007 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ongeveer 21 euro.

Als je het wilt weten, "schilt" is een vervoeging van schillen. Probeer "scheelt'. ;)

EDIT: om een totaal kosten plaatje te krijgen, kun je gewoon een bestelling configureren tot het punt waar je een kosten overzicht krijgt. Dit is dan inclusief BTW en verzendskosten

------------------------------------------------------------------------------------------------

De 32bit Vista drivers van de 6625 staan nu op de FTP.
Is het de bedoeling dat ik ze straks gewoon allemaal installeer?

Heb van de helft niet eens een idee wat ze doen. Die CIR en FIR heb ik bijvoorbeeld nog nooit van gehoord. Hoe hebben jullie dat bij de 6224 gedaan?

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2007 02:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
owjah oeps haha naja nl is niet bij beste vak.. doe mij maar exacte vakken haha

oke thnx jewP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
CIR & FIR heb ik ook niet geinstalleerd! :)

Alleen chipset, VGA, cardbus (cardreader) en Wi-Fi volgens mij! Oja en de QL-buttons
EDIT: En die drivers stonden allang gelinkt in de TS! 't Is wachten op de 64 bitters! ;)

offtopic:
Ik heb toch m'n SD kaartje als 2GB Readyboost geheugen ingedeeld, maar hoe kan ik dat nou weer uitzetten!?
Elke keer dat ik kijk wat er op 't kaartje staat, staat er 'ReadyBoost cache' op wat ik handmatig niet kan verwijderen en
krijg 't kaartje ook niet in de laptop geformatteerd' Iemand enig idee hoe ik 't gewoon weer als opslagmedium kan instellen!?

[ Voor 70% gewijzigd door CLB op 29-06-2007 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jj71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-05 09:29
Hallo allemaal,

Zoals ik een aantal pagina's geleden al heb gepost ben ik wel geïnteresseerd in de 6625WD, maar ik ga nog even wachten tot de versie uit is met HDMI (die in augustus of september uit zou moeten komen).

Is er hier iemand die Linux gebruikt / wil gaan gebruiken in plaats van Windows op een 6224W of 6625WD? Ik zou graag willen weten of Linux (specifiek de 64-bit versie van Ubuntu 7.04) goed werkt op de Santa Rosa Zepto's. Wordt alle hardware goed herkend, inclusief de videokaart en de Intel WiFi module?

*edit*: Aha, ik zie dat de Intel 4965 WiFi niet zomaar werkt met de huidige versie van Ubuntu, maar zo te zien zijn er wel manieren om dit werkend te krijgen.

[ Voor 24% gewijzigd door jj71 op 29-06-2007 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
@CLB.
Chipset>video>Wlan kaart zijn beschikbaar in 64bit bij de fabrikant zelf, en rest wordt wel geinstalleerd lijkt me toch ?

En zoniet moet zepto ff snel aan de bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen,

Notebook is niet door de test gekomen. Er word een nieuwe geassembleerd. Deze komen pas maandag weer binnen in Denemarken.

Dus maandag assemblage dan test en dan als het allemaal oke is word het verzonden.

Met vriendelijke groet,

DenneD.nl
bah :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:32
[b]JewP schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 00:07:[/b
Heb van de helft niet eens een idee wat ze doen. Die CIR en FIR heb ik bijvoorbeeld nog nooit van gehoord. Hoe hebben jullie dat bij de 6224 gedaan?
Infrarood enzo wellicht?
Donstil schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:18:
Chipset>video>Wlan kaart zijn beschikbaar in 64bit bij de fabrikant zelf, en rest wordt wel geinstalleerd lijkt me toch ?
En zoniet moet zepto ff snel aan de bak.
Hangt ervan af of je een OS hebt gekozen. Dat is juist een van de pluspunten bij Zepto, dat je die keuze hebt. (En dat je niet een bak ongevraagde bloatware op je Znote krijgt).

Romanes eunt domus | AITMOAFU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Klinkt idd beetje pauper, maar wees blij dat ze 'm van te voren testen!
Anders zou je thuis problemen krijgen en zit je dan met de gebakken peren :)
Hmm is dat zo? Bij m'n 6214W deed Infrarood 't standaard al op deze niet getest! Even doen!

Cir readme:
This product contains drivers to support CIR functionality for the WPC876xL.

The WPC876xL MCE CIR Port Driver is a 32/64-bit Windows(R) Vista(R) Driver for the
Winbond WPC876xL CIR modules. The driver implements both Receive-Only MCE
functionality for system without TV tuner (BIOS PnP ID - WEC1020) and Receive,
Learning, and Transmit MCE functionality for system with TV tuner (BIOS PnP ID - WEC1021).

The WPC876xL HID CIR Driver is a 32/64-bit Windows(R) Vista(R) Driver for the
Winbond WPC876xL CIR modules. The driver implements receive functionality
for system with non-RC6 remote control (BIOS PnP ID - WEC1023).

The Windows drivers is designed to work with the WPC876xL firmware, which
implements MCE CIR support. See Section 3 for details.

This drivers is released in Alpha quality for the WPC876xL chip.

FIR readme:
Fast IR (FIR) Setting utility.
This tool will help user to configure the Fast IR.

FIR is dus de infrarood die ik nog maar even ga instellen maar die CIR, hmm n00bish...
Hangt ervan af of je een OS hebt gekozen. Dat is juist een van de pluspunten bij Zepto, dat je die keuze hebt. (En dat je niet een bak ongevraagde bloatware op je Znote krijgt).
Vond ik persoonlijk ook erg nice! Heb Asussen gezien volgestouwd met software maar Dell bv 8)7

[ Voor 41% gewijzigd door CLB op 29-06-2007 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
CLB schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:22:
[...]
Vond ik persoonlijk ook erg nice! Heb Asussen gezien volgestouwd met software maar Dell bv 8)7
Sony en HP hebben er ook een handje van.. Vol google bars / yahoo meuk etc :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-08 08:24

PowerSp00n

There is no spoon

Inmiddels wat aan het mailen met Zepto DK. Ze hebben me een nieuwe versie van de BIOS (Z14004a) gegeven voor de 6224W die op alle nieuwe modellen geinstalled staat. Even aankijken dus of dit iets gaat veranderen aan de fan die hard draait en de CPU die op een hoge snelheid blijft draaien. Ik mocht de file alleen niet sharen, als ze het willen releasen zouden ze dat doen via hun FTP.

CLB: Van een CDtje booten waar de flash tool en nieuwe BIOS op staat, de rest gaan automatisch :p.

[ Voor 11% gewijzigd door PowerSp00n op 29-06-2007 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Kun je dat laten weten hierzo :) Als dat zo is vraag ik 'm ook even aan :9
Ik weet niet eens hoe ik dat moet flashen en hij is tegenwoordig zo stil als wat dus heb 't eigenlijk niet nodig...

@ Hieronder: Daar ben ik 't ook wel mee eens, na de read-me te hebben uitgeplozen!

[ Voor 64% gewijzigd door CLB op 29-06-2007 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:32
CLB schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:22:

The WPC876xL MCE CIR Port Driver is a 32/64-bit Windows(R) Vista(R) Driver for the
Winbond WPC876xL CIR modules. The driver implements both Receive-Only MCE
functionality for system without TV tuner (BIOS PnP ID - WEC1020) and Receive,
Learning, and Transmit MCE functionality for system with TV tuner (BIOS PnP ID - WEC1021).

The WPC876xL HID CIR Driver is a 32/64-bit Windows(R) Vista(R) Driver for the
Winbond WPC876xL CIR modules. The driver implements receive functionality
for system with non-RC6 remote control (BIOS PnP ID - WEC1023).

The Windows drivers is designed to work with the WPC876xL firmware, which
implements MCE CIR support. See Section 3 for details.

FIR is dus de infrarood die ik nog maar even ga instellen maar die CIR, hmm n00bish...
CIR: Denk dat het de ondersteuning is van de/een? infrarood afstandsbediening voor MCE functionaliteit (Media Center Edition).
(Kan me herinneren dat je bij de 6615 een specifieke afstandsbediening kon kiezen als je je TV tuner met MCE wilde gebruiken, ben er niet 100% zeker van en gebruik zelf geen Vista).

Romanes eunt domus | AITMOAFU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil met mijn broertje 2 Znotes 6624W gaan bestellen maar zit nog met een paar vragen.

Ten eerste twijfel ik tussen:
2GB (2x1024) DDR2 PC6400 - 800MHZ (tot 15% sneller) (130131)
2GB DDR2 PC6400 Orginal Zepto RAM (130132) [ + 60,00 € ]
Ik heb begrepen dat de 2e de voorkeur geniet als je op een later tijdstip nog eenzelfde zou willen inbouwen. Wat is het voordeel van de eerste optie? Wat adviseren jullie om te nemen? Zou nu wel die 2e kunnen nemen maar weet niet of ik ook daadwerkelijk in de toekomst het geheugen nog zal uitbreiden.

Wat betreft de harde schijf lijkt me dit de beste optie
100GB 7200omdr. SATA Hitachi (140020) [ + 60,00 € ]
Wat denken jullie ervan?

Slot in of normaal?
Heb hier gelezen dat er nog wel eens problemen kunnen onstaan met slot-in.

Draadloos netwerk
Intel Pro/Wireless 4965AGN (260029)
Zepto Wpro 300Mbit draadloos netwerk (ABGN) (260027) [ + 15,00 € ]
Wat is het verschil tussen beide? Moet gewoon mogelijk zijn om o.a. thuis en op school op internet te kunnen. Welke raden jullie aan?

Vista aanschaffen of niet?
Wil vista premium gaan draaien op de laptop. Heb gelezen dat die ook een stuk goedkoper te krijgen is. Waar kan ik hem zo goedkoop vinden en is het niet mogelijk met 1 vista disc,vista op beide laptops te installeren.

Als laatste heb ik begrepen dat je bij DenneD 3% korting krijgt op je bestelling, terwijl bij Zepto zelf geen korting zit. Is voor de rest alles precies hetzelfde als bij Zepto zelf?

Neem verder aan dat er geen korting bestaat op het bestellen van 2 laptops.

Ik hoop dat jullie mijn vragen willen beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:37:
Wil met mijn broertje 2 Znotes 6624W gaan bestellen maar zit nog met een paar vragen.

Ik heb begrepen dat de 2e de voorkeur geniet als je op een later tijdstip nog eenzelfde zou willen inbouwen. Wat is het voordeel van de eerste optie? Wat adviseren jullie om te nemen? Zou nu wel die 2e kunnen nemen maar weet niet of ik ook daadwerkelijk in de toekomst het geheugen nog zal uitbreiden.
Dit is dus voor als je later naar 4gig wilt (zoals je zelf al aangaf)
Wat betreft de harde schijf lijkt me dit de beste optie
100GB 7200omdr. SATA Hitachi (140020) [ + 60,00 € ]
Wat denken jullie ervan?
Voor mij persoonlijk de beste oplossing, en hier zullen er veel zijn die me daar in steunen,
7200rpm is gewoon merkbaar sneller tenopzichte van 5400
Slot in of normaal?
Heb hier gelezen dat er nog wel eens problemen kunnen onstaan met slot-in.
Ik heb gekozen voor Slot-in, hier zijn soms wat problemen mee idd, maarja vind het persoonlijk een heel stuk fijner
Draadloos netwerk
Intel Pro/Wireless 4965AGN (260029)
Zepto Wpro 300Mbit draadloos netwerk (ABGN) (260027) [ + 15,00 € ]
Wat is het verschil tussen beide? Moet gewoon mogelijk zijn om o.a. thuis en op school op internet te kunnen. Welke raden jullie aan?
de Intel module kan ook gewoon de 300mbit standaard aan, ik heb zelf geen ervaring met die zepto module, en zeer goeie ervaring met de intel module, dus heb daarom deze gekozen,
voor wat jij wilt maakt het niets uit (behalve dat intel 15euro goedkoper is)
Wil vista premium gaan draaien op de laptop. Heb gelezen dat die ook een stuk goedkoper te krijgen is. Waar kan ik hem zo goedkoop vinden en is het niet mogelijk met 1 vista disc,vista op beide laptops te installeren.
Kan wel op 2 laptop;'s maar mag niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob Krauts
Ik wil zelf gaan dualbooten of Windows-emulatie in Linux draaien. Naar wat gegoochel heb ik (als ik het goed begrepen heb) ondervonden dat Linux wel wilt werken op Santa Rosa, maar er zullen wat drivers geinstalleerd moeten worden voor bepaalde hardware om de volledige functionaliteit eruit te kunnen halen. Hoe het zit met de videokaart qua compatibiliteit en kwaliteit heb ik zo ver nog niet kunnen vinden.
Ik zal in ieder geval even gaan spelen met Ubuntu en eventueel met FC 6 om te zien wat hij allemaal wel en niet ondersteund.
quote: Johnny Blood

Het voordeel dat je uit optie nummer 1 ook weer haalt is dat je Dual Channel draait. Bij optie 2 is dat volgens mij niet zo (correct me if I'm wrong).

[ Voor 40% gewijzigd door Rob Krauts op 29-06-2007 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moneta
  • Laatst online: 01-12-2021
xAndyx schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:27:
[...]
Sony en HP hebben er ook een handje van.. Vol google bars / yahoo meuk etc :(
Bij msi krijg je alleen je windows :) geen meuk, helemaal niks extra :D

That's the way the cookie crumbles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond heb ik de zepto 6625wd besteld. Ik zou de laptop ontvangen op 6 juli, maar hier kan ik toch weinig van geloven. Vraag aan de mensen die nu een 6624wd hebben: Hoe lang was de leveringstijd bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6625wd? Ik heb hem op 27-5-07 besteld en hij zal als het goed is vandaag bij Zepto NL aankomen, dus ik kan hem binnenkort verwachten. Dus voor mij is de levertijd iets langer dan een maand.

Het duurde bij mij zo lang omdat de onderdelen nog niet in denemarken waren en andere modellen en landen waren nog eerst aan de beurt.

We kunnen hier op tweakers.net moeilijk zeggen hoe snel het voor jou zal duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:37:
Gewoon bij 'n webshopje bestellen! Bijvoorbeeld bij icomputers.nl voor 85,- Vista Home Premium
Neem verder aan dat er geen korting bestaat op het bestellen van 2 laptops.
Je kan natuurlijk altijd even mailen of er niks te fixen valt :)
Ik hoop dat jullie mijn vragen willen beantwoorden.
Als jij voortaan ook de search meer gaat gebruiken ;)
Ik zou nu lekker 2 x 1GB nemen in Dual Channel! Indien je je geheugen wilt upgraden koop je los 2 x 2GB en propt die erin (kost je dan zo'n 180,-) Maar ik denk dat jij ook gewoon een huis-tuin-en-keuken-gebruikertje bent die er op wil gamen en dan is 2GB icm Vista meer dan zat hoor ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 17:37:
Inderdaad, zulke informatie is hier alleen maar speculatie... :)
Bij mij duurde 't ongeveer 'n maandje ofzo, maarja ik had hem ook gePREordered >:)
EDIT: Waarom geloof je dat btw niet? Is een week namelijk, dus kan easy peasy hoor :|

[ Voor 17% gewijzigd door CLB op 29-06-2007 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Is het wellicht zo dat de eerste levertijden zo lang waren omdat de nieuwe productielijn nog "op gang moest komen".. met allerlei nieuwe onderdelen etc? En dat nu de eerste "wave" de deur uit gegaan is de productie redelijk vlot zal verlopen?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
:Y

@ Hieronder: Een 6624WD bestaat niet :9

[ Voor 103% gewijzigd door CLB op 29-06-2007 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 17:37:
6625wd? Ik heb hem op 27-5-07 besteld en hij zal als het goed is vandaag bij Zepto NL aankomen, dus ik kan hem binnenkort verwachten. Dus voor mij is de levertijd iets langer dan een maand.

Het duurde bij mij zo lang omdat de onderdelen nog niet in denemarken waren en andere modellen en landen waren nog eerst aan de beurt.

ja bedoelde 6624wd. Anders is de vraag inderdaad moeilijk te beantwoorden omdat nog (bijna) niemand een 6625wd heeft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EDIT: Waarom geloof je dat btw niet? Is een week namelijk, dus kan easy peasy hoor :|
Leek mij erg snel, maja, ik hoop dan toch maar stiekem dat het klopt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien_psi
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-03-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 17:51:
[...]
ja bedoelde 6624wd. Anders is de vraag inderdaad moeilijk te beantwoorden omdat nog (bijna) niemand een 6625wd heeft. ;)
sterker nog.... ik ben de eerste die de 6625WD bij zepto.nl heeft besteld .... en ik heb hem nog steeds niet (kwam niet door de quality check heen). Als iemand anders hem nu wel eerder ontvangt dan vind ik dat een heel slecht beleid van zepto DK. het zal wel pech zijn tot nu toe maar ik vind dat een goede reden om mijn laptop met spoed af te laten handelen.

Ik moet die laptop echt op tijd hebben (over 10 dagen moet ik op vakantie en daar heb ik een laptop bij nodig)

@ hieronder: ik week 7 ....

"For every task, There's a perfect tool." - Jihl Nabaat, FFXIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik ga inmiddels ook de 4de week in na bestelling,

Zou begin deze week komen hoopte ze, heb hem echter nog niet helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga waarsch. volgende week woensdag ofzo mijn Zepto Znote 6625WD bestellen. Maar ik weet nog steeds niet waar (wat de beste keuze is... :s) En ik zou hem graaaaag hebben begin Augustus ! Want volgende week donderdag vertrek ik 2 weken op vakantie en ik zou in Augustus toch wel willen genieten van mn laptop VOOR september (school....)

EDIT: Hoe komt het eigenlijk dat je op zepto.nl, zepto-computers.be, denned.nl,... geen extras kunt nemen zoals office pakket, extra software,... ?? En op zepto.com (Zepto Computers global website) wel??

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2007 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net gebeld met zepto. Ik vroeg me dus af of ze de leveringsdatum die op de rekening staat wel kunnen nakomen. De vriendelijke meneer an de telefoon zei dat dat de datum was wanneer hij in Denemarken in de doos staat. "Reken er maar een weekje bij".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-08 08:24

PowerSp00n

There is no spoon

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 20:29:
Ik heb net gebeld met zepto. Ik vroeg me dus af of ze de leveringsdatum die op de rekening staat wel kunnen nakomen. De vriendelijke meneer an de telefoon zei dat dat de datum was wanneer hij in Denemarken in de doos staat. "Reken er maar een weekje bij".
Naar mijn mening gaan ze hier wel de fout in, als je je klant een leverdatum laat weten is dat natuurlijk wanneer je dat ding zelf binnen krijgt. Maar het is natuurlijk wel een verwachte, dus verder moet je het maar afwachten :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 19:00:
EDIT: Hoe komt het eigenlijk dat je op zepto.nl, zepto-computers.be, denned.nl,... geen extras kunt nemen zoals office pakket, extra software,... ?? En op zepto.com (Zepto Computers global website) wel??
Geen idee, maar zou ik ook nooit daarzo bestellen, net als bij Laptops4u ofzo, die vragen gewoon 3000,- voor 'n Office-pakketje, kun je dus altijd beter los kopen ipv gelijk bij zo'n bedrijf in my opinion!
PowerSp00n schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 01:51:
[...]

Naar mijn mening gaan ze hier wel de fout in, als je je klant een leverdatum laat weten is dat natuurlijk wanneer je dat ding zelf binnen krijgt. Maar het is natuurlijk wel een verwachte, dus verder moet je het maar afwachten :p.
Mooie omschrijving van dat 'indicatie-datum' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
CLB schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 02:03:
[...]

Geen idee, maar zou ik ook nooit daarzo bestellen, net als bij Laptops4u ofzo, die vragen gewoon 3000,- voor 'n Office-pakketje, kun je dus altijd beter los kopen ipv gelijk bij zo'n bedrijf in my opinion!
clb 3000euro voor een office pakket ?

welke is dat dan wel niet :+

[ Voor 69% gewijzigd door Donstil op 30-06-2007 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik probeer de quote even te vinden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chriroz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-07 17:03
Ik zit te twijfelen om een zepto 6625WD "Extreme Gaming" kopen, maar ik had er nog een paar vraagjes over:

Zijn deze laptops een beetje robuust gebouwd?
hoe is de batterijduur bij normaal gebruik: word, internetten (wlan aan, niet gamen) etc. en is dat lang in vergelijking met andere laptops? (ja, dat staat in de openingspost maar ik wil graag real-live ervaringen horen) Is het nuttig om er een "hybride" hdd in te zetten in plaats van de standaard hdd?
hoe is de levertijd op dit moment?

Is dit een goed alternatief voor het TUD laptopproject 2007
De laptop wordt voor mij een vervanging van m'n 3,5 jaar oude (zeer goed gebruikte) desktop. Ik speel wel eens games en ik vind de dell niet erg mooi
de garantie van de dell is wel erg goed, hoe zit dat bij de Zepto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
chriroz schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 18:32:

De laptop wordt voor mij een vervanging van m'n 3,5 jaar oude (zeer goed gebruikte) desktop. Ik speel wel eens games en ik vind de dell niet erg mooi
Een laptop te vervanging van een desktop kan in mijn ogen nooit maargoed dat is misschien wat offtopic (ik heb dan ook een snel desktop systeem naast een notebook)

die dell is natuurlijk een stuk goedkoper, maar daar krijg je dan ook wat minder spullen voor
de t7100 is snel maar niet zo baanbrekend als de T7300~7700 die in de zepto te leveren zijn,
daarnaast kan je de zepto aankleden naar je eigen smaak, en dat is bij deze dell zo 123 niet het geval .

Daarnaast snap ik ook de keuze voor een Nvidia Quadro kaart niet zo goed.
(maarja die TUD mannen kunnen wat eigewijs zijn soms)
2gig is voldoende (zelfs voor vista)
80gig 5400rpm lijkt me een beetje vreemde keuze

De zepto lijkt me VEEL sneller, maar is ook wel een stukje duurder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
De TUD is een zeer goed alternatief!
Voordelen:
  • 3 jaar garantie!
  • Als er iets mis is met je software, kan je altijd een nieuwe image er (gratis! en binnen 30 min) erop laten zetten.
  • 1650x1050 scherm!
  • erg goedkoop (goedkoper zul je het niet krijgen), als je bedenkt dat Windows (en wrs ook office) en alles hierboven erbij zit inbegrepen
Het enige nadeel is de harde schijf van "maar" 80GB. Maar als je extra ruimte nodig hebt, neem je gewoon een externe harddisk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Externe harddisk is natuurlijk nooit echt handig, zeker die grote dingen niet die een voeding hebben

1650x1050 scherm is geen voordeel want heeft zepto ook.
Windows heb je zo geinstalleerd opnieuw(ook gratis) vanaf je install disk, en deze laptop heeft zo aan de specs tezien geen office

Neem daarbij dat de zepto's sneller zijn, en een betere videokaart hebben

en het enige voordeel zou je 3jaar garantie zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 22:18:
Externe harddisk is natuurlijk nooit echt handig
Right... :)
1650x1050 scherm is geen voordeel want heeft zepto ook.
De Zepto met 1650x1050 kost minstens 1300 euro (en voor 1300 euro heb je maar 1GB, geen windows en maar 2 jaar garantie - de videokaart is wel beter, maar dat is die 350+ euro verschil niet echt waard he).
Donstil schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 22:18:Windows heb je zo geinstalleerd opnieuw(ook gratis) vanaf je install disk, en deze laptop heeft zo aan de specs tezien geen office
Er zit een software pakket met oa Office en SPSS bij (dat is altijd zo bij uni laptops), deze installeren ze dan ook gelijk voor je (zit gewoon in het image).
Neem daarbij dat de Zepto's sneller zijn, en een betere videokaart hebben
De Zepto met een T7100 is net zo snel hoor ;) Een Zepto met een T7500 is sneller ja, maar dan betaal je al minstens 1430 euro, oftewel bijna 500 euro meer ;)
en het enige voordeel zou je 3jaar garantie zijn
De garantie is ook nog eens pick up en return (de PC shop zorgt voor alle transport kosten e.d.). Dat is ook nog eens een verschil van 60 euro met Zepto.

Dus het enige wat Zepto meer heeft, is een betere videokaart. Maar, rekening houdend met dezelfde specs, je moet dan wel meer dan 500 (standaard zepto meerprijs + 1gb + pickupreturn + windows = 500 euro) euro meer betalen. En dan mis je 1 jaar extra garantie en ook nog eens geen softwarepakket.

Oftewel (nogmaals): die TUD laptop is echt wel een zeer goed alternatief! De prijs-kwaliteitsverhouding is gewoon stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
silmaril8 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 00:35:
Oftewel (nogmaals): die TUD laptop is echt wel een zeer goed alternatief!
De prijs-kwaliteitsverhouding is gewoon stukken beter.
Dat is gewoon 'n feit en als potentiele koper moet je voor jezelf bedenken of je genoegen neemt met die specs of dat je high-end wilt gaan met bijvoorbeeld een Zepto Znote (of BTO / of Compal / of Ahtec)
Voor de rest heb ik niet zo'n zin om alles weer te herhalen van 'dit en zus bij Zepto' 'blablabla bij Zepto'
Alles is namelijk al tig x besproken in de desbetreffende topics en dat elke keer weer precies hetzelfde
voorkauwen word ik ook een beetje zat eerlijk gezegd (maarja zal wel komen, omdat ik net wakker ben :z O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chriroz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-07 17:03
Die dell is inderdaad qua prijs/qualiteit niet te overtreffen maar dan loop je wel met dezelfde laptop als een groot deel van m'n medestudenten (wat voor mij persoonlijk een nadeel is :P). Ik had nog wat meer vragen over de zepto:
chriroz schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 18:32:Zijn deze laptops een beetje robuust gebouwd?
hoe is de batterijduur bij normaal gebruik: word, internetten (wlan aan, niet gamen) etc. en is dat lang in vergelijking met andere laptops? (ja, dat staat in de openingspost maar ik wil graag real-live ervaringen horen) Is het nuttig om er een "hybride" hdd in te zetten in plaats van de standaard hdd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:47
Zijn deze laptops een beetje robuust gebouwd?
Verwijderd in "Zepto Znote 6224W / 6625WD - Deel 2"
hoe is de batterijduur bij normaal gebruik: word, internetten (wlan aan, niet gamen) etc. en is dat lang in vergelijking met andere laptops? (ja, dat staat in de openingspost maar ik wil graag real-live ervaringen horen)
chrisO in "Zepto Znote 6224W / 6625WD - Deel 2"
Is het nuttig om er een "hybride" hdd in te zetten in plaats van de standaard hdd?
moet je zelf beslissen a.d.h.v. reviews
Verwijderd in "Zepto Znote 6224W / 6625WD - Deel 2"
Donstil in "Zepto Znote 6224W / 6625WD - Deel 2"

[ Voor 4% gewijzigd door Eegee op 01-07-2007 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
chriroz schreef op zondag 01 juli 2007 @ 09:30:
Ik had nog wat meer vragen over de zepto:
CLB schreef op zondag 01 juli 2007 @ 01:02:
[...]
Voor de rest heb ik niet zo'n zin om alles weer te herhalen van 'dit en zus bij Zepto' 'blablabla bij Zepto'
Alles is namelijk al tig x besproken in de desbetreffende topics en dat elke keer weer precies hetzelfde
voorkauwen word ik ook een beetje zat eerlijk gezegd (maarja zal wel komen, omdat ik net wakker ben :z O-) )
Met andere woorden, search zelf eventjes, voordat je vragen spuwt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand al de batterijduur getest bij het afspelen van een dvd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanpaul145
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-07 14:52
Sorry als dit eerder is gevraagd (ik zag t i.i.g. niet) maar ik zit met een vraag in mn maag :P
Ik denk er serieus ende heel serieus over na on een znote 6625WD te kopen (geweldige specs voor minder dan 2000 euro eh... :9~ )
MAAR...
Hoe zit het met driversupport voor dit ding in Linux (m.n. Fedora 7 en Ubuntu Feisty)?
Ik ben vrij zeker dat de "normale" hardware zal werken (nvidia heeft sowieso al een Linux driver voor de GeForce 8600M GT uitgegeven, de touchpad, dvd drive, beeldscherm etc etc zullen het ook wel doen), maar van de iets "exotischere" h/w heb ik dus geen indicatie.
Met exotisch bedoel ik bijv. de extra toetsen boven het keyboard, natuurlijk ook de media toetsen, maar ook de 1.3MP camera en (naar ik verneem ook de microfoon) die bovenaan het scherm zitten.
Voor mij is de Linux driversupport en een make-or-break deal.

[ Voor 3% gewijzigd door Jeanpaul145 op 01-07-2007 12:03 . Reden: 8600M niet 8600 :-P ]

:j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik snap eigenlijk nooit zogoed waarom mensen op een duur notebook linux willen.

ik denk altijd gelijk aan die mannetjes die Microsoft k*t vinden, Niet zozeer omdat dat het is maar omdat dat nou eenmaal moet als je linux draaid.

Of is er een hele goeie reden die ik niet weet ?

[ Voor 81% gewijzigd door Donstil op 01-07-2007 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje aan CLB, ik had gezien dat je Overlord speelde op je Zepto, heb je het op zijn maximale settings gespeeld?
Ik ga namelijk de 6625WD halen met dezelfde hardware als jouw 6224.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2007 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanpaul145
lekker ff offtopic:
Donstil schreef op zondag 01 juli 2007 @ 12:41:
Waarom zou je een DirectX10 systeem op linux willen?
Omdat ik windhoos >:) enkel en alleen goed acht om te kunnen gamen. Dat wil ik dan wel redelijk goed willen kunnen doen he :P

Mijn persoonlijke mening hoor, maar voor alles wat iets serieuzer van aard is gebruik ik gewoon linux, dat vind ik persoonlijk lekkerder werken: geen virussen om van te spreken, geen tot nauwelijks popups, geen OS dat een superzwaar systeem eist om uberhaupt te kunnen functioneren (en tengevolge meer resources overhebben om effectief te kunnen gebruiken) etc etc, de lijst gaat maar door.

ik denk altijd gelijk aan die mannetjes die Microsoft k*t vinden, Niet zozeer omdat dat het is maar omdat dat nou eenmaal moet als je linux draaid.

Ik vind windows op zich niet kut, maar wel de nare bijeffecten (denk aan de inverse van bovengenoemde argumenten in het voordeel van Linux).
En ik doe alleen mee aan het hele windows-is-kut-omdat-ik-linux-gebruik als ik erom kan lachen :P

[ Voor 31% gewijzigd door Jeanpaul145 op 01-07-2007 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-09 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

Voor dingen als programmeren is linux gewoon beter :) Dat is mijn reden iig. XP heb ik voor de rest.

Maar kan dus nog een tandje "erger" zo te zien ^^

[ Voor 5% gewijzigd door steveman op 01-07-2007 12:52 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Oke ik zie dat er dus ook nog echte redenen zijn voor het gebruik van linux,

Als ik het hier in me omgeving vraag krijg ik eigenlijk nooit een goed antwoord.

Virussen en spyware heb ik btw met X64 nog niet gehad, draai dat nu sinds december hier op me eigen systeem (ultimate x64) zonder virusscanner en gaat perfect,

Maarja ik ben weer een microsoft fanboy (windows pc, windows laptop, Xbox360, Zune etc) dus linux zal er nooit inkomen hier.
Suse kan ik wel aardig mee werken, dat heb ik op school veel gehad (en ook wat unbuntu).
maar het is toch niet echt mijn ding.

(mogelijk erg offtopic)

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 01-07-2007 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 12:47:
Vraagje aan CLB, ik had gezien dat je Overlord speelde op je Zepto, heb je het op zijn maximale settings gespeeld?
Ik ga namelijk de 6625WD halen met dezelfde hardware als jouw 6224.
Jaaj :)
Afbeeldingslocatie: http://aycu37.webshots.com/image/18796/2003974641999379141_rs.jpg

Houdt er wel rekening mee dat de 6625WD een hogere resolutie heeft heh ;)
Het heet gewoon Windows |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jj71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-05 09:29
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 17:51:
[...]
De twee laptops waar het hier voornamelijk over gaat zijn de 6625WD en de 6224W.
Er is geen "6624WD". Welke heb je nu precies besteld?
robkrauts schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 16:26:
Ik wil zelf gaan dualbooten of Windows-emulatie in Linux draaien. Naar wat gegoochel heb ik (als ik het goed begrepen heb) ondervonden dat Linux wel wilt werken op Santa Rosa, maar er zullen wat drivers geinstalleerd moeten worden voor bepaalde hardware om de volledige functionaliteit eruit te kunnen halen. Hoe het zit met de videokaart qua compatibiliteit en kwaliteit heb ik zo ver nog niet kunnen vinden.
Ik zal in ieder geval even gaan spelen met Ubuntu en eventueel met FC 6 om te zien wat hij allemaal wel en niet ondersteund.
Ik ben benieuwd naar je ervaringen met Linux. Ik gebruik zelf Ubuntu 7.04, 64-bit op mijn desktop PC. Ga je 32-bit of 64-bit Linux gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu kan ik zeker niet wachten tot ik hem heb, ik ga heb namelijk morgen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Waarom morgen? Vind je 2-6-7 'n mooie datum ofzo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mannen, ik heb mijn laptop besteld. Het is GEEN Zepto geworden ... :( Met de simpele reden: mijn ouders vertrouwden Zepto niet... lol, dus ben ik gisteren een Asus G1S-AK005C gaan bestellen in mijn plaatselijke PC store :D

Asus G1s-AK005C:

CPU: Intel Core 2 duo T7500 2.2 gHz
Ram: 2048Mb (2x 1024)
HD: 160Gb
DVD: Dual Layer DVD-rw
GPU: Nvidia GeForce 8600M GT 256Mb
Scherm: 15.4" WXGA
Netwerk: Wireless A/B/G/N - 10/100
Extra: Asus draagtas + Muis
Waarborg: 2 jaar
:)

(enkel de grafische kaart is wat slechter in vergelijking met de Zepto 512 mb/256 mb ....)

EN ik zal hem volgende week dinsdag al hebben ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb met DenneD.nl gesproken en zij zouden mij morgen bellen of een mail sturen over eventueel nieuwe acties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
@ sgtmatt1: Haha lol _O-
en er zit 'n 5400rpm'er in die Asus! En 't scherm is totaal anders :|

[ Voor 20% gewijzigd door CLB op 01-07-2007 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Model (GeForce) 8600M GS 8600M GT 8400M G 8400M GS 8400M GT
Stream Processors 16 32 8 16 16
Core kloksnelheid (MHz) 600 475 400 400 450
Shader kloksnelheid (MHz) 1200 950 800 800 900
Geheugen kloksnelheid (MHz) 700 700 600 600 600
Maximaal geheugen 512 MB 512 MB 256 MB 256 MB 512 MB
Geheugeninterface 128-bit 128-bit 64-bit 64-bit 128-bit

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2007 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Waarom zouden je ouders zepto niet vertrouwen?

en waarom luister je daar naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
@ persepolis005: Waarom gebruik je geen tabel, dit is onoverzichtelijk als de pest ;)

@ Donstil: Waarom je naar je ouders luistert.. tsjaa doe is gek heh :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanpaul145
Intussen is er nog een vraag bij me opgekomen, en hoewel het misschien een domme vraag is, stel ik 'm toch:
Hoe zit het nou met zepto.nl? zijn ze te vertrouwen wat transacties etc betreft? want het is idd een smak geld dat ik overmaak als ik idd die 6625WD koop.
Betrouwbaarheid is geen overbodige luxe dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Jeanpaul145 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 13:34:
Intussen is er nog een vraag bij me opgekomen, en hoewel het misschien een domme vraag is, stel ik 'm toch:
Hoe zit het nou met zepto.nl? zijn ze te vertrouwen wat transacties etc betreft? want het is idd een smak geld dat ik overmaak als ik idd die 6625WD koop.
Betrouwbaarheid is geen overbodige luxe dus...
Natuurlijk zijn ze te vertrouwen. Dit topic bewijst dat. Net zoals elke andere webshop trouwens. Er zijn altijd uitzonderingen, maar daar is de webshop survey op de frontpage voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga er van uit dat als je iets besteld je ook gewoon je product krijgt. Zepto is actief in verschillende landen en een aantal tweakers heeft zijn laptop al binnen. Als het niet te vertrouwen was had je dat allang geweten n.a.v reacties in de Zepto topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 13:14:
Mannen, ik heb mijn laptop besteld. Het is GEEN Zepto geworden ... :( Met de simpele reden: mijn ouders vertrouwden Zepto niet... lol, dus ben ik gisteren een Asus G1S-AK005C gaan bestellen in mijn plaatselijke PC store :D

Asus G1s-AK005C:

CPU: Intel Core 2 duo T7500 2.2 gHz
Ram: 2048Mb (2x 1024)
HD: 160Gb
DVD: Dual Layer DVD-rw
GPU: Nvidia GeForce 8600M GT 256Mb
Scherm: 15.4" WXGA
Netwerk: Wireless A/B/G/N - 10/100
Extra: Asus draagtas + Muis
Waarborg: 2 jaar
:)

(enkel de grafische kaart is wat slechter in vergelijking met de Zepto 512 mb/256 mb ....)

EN ik zal hem volgende week dinsdag al hebben ofzo :)
Volgens mij klopt er iets niet aan je rijtje aangezien google aangaf dat het scherm WSXGA+ was (maar in jouw rijtje is deze WXGA). Ook google gaf aan dat er een 512MB 8600GT in zit. De Asus website geeft aan dat er een 8600GT met 256MB in zit...
Btw, 512MB of 256MB maakt niet zoveel uit hoor. Ze geven beide vrijwel dezelfde prestaties (daarom zie je in desktops op dit moment ook geen 512MB versies van de 8600GT, aangezien 256MB meer dan voldoende is voor deze kaart).
En volgens mij is de G1s een best wel dure laptop.... Er zijn veel betere laptop op dit moment beschikbaar hoor! Volgens mij is de G1s zelfs duurder dan een Zepto, en dan had ik toch echt wel een Zepto genomen!

Edit: hoeveel moest je betalen trouwens?

[ Voor 6% gewijzigd door silmaril8 op 01-07-2007 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
@ persepolis005: Je mag 'm wel copy-pasten hoor :)

Verschillende DX10 laptopvideokaartjes
Model 8600M GS 8600M GT 8400M G 8400M GS 8400M GT
Maximaal geheugen 512MB 512MB 256MB 256MB 512MB
Geheugeninterface 128 bit 128 bit 64 bit 64 bit 128 bit
silmaril8 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 13:40:
[...]
Volgens mij klopt er iets niet aan je rijtje aangezien google aangaf dat het scherm WSXGA+ was (maar in jouw rijtje is deze WXGA). [s]
Is echt werkelijk waar 'n WXGA schermpje hoor, vind 't zelf 'n beetje :/
En volgens mij is de G1s een best wel dure laptop.... Er zijn veel betere laptop op dit moment beschikbaar hoor! Volgens mij is de G1s zelfs duurder dan een Zepto, en dan had ik toch echt wel een Zepto genomen!
of 'n soortgelijke Compal, BTO of Ahtec!
Neemt niet weg dat deze Asus wel mooi is mja imho toch wel erg grote nadelen heeft..
Edit: hoeveel moest je betalen trouwens?
Ben ik ook wel benieuwd naar...

[ Voor 31% gewijzigd door CLB op 01-07-2007 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanpaul145
silmaril8 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 13:36:
[...]

Natuurlijk zijn ze te vertrouwen. Dit topic bewijst dat. Net zoals elke andere webshop trouwens. Er zijn altijd uitzonderingen, maar daar is de webshop survey op de frontpage voor...
Fair enough 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx CLB ik was al bezig met het verbeteren ervan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
silmaril8 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 13:36:
[...]
Jammer dat die niet in te vullen zijn voor Zepto's aangezien het zelf configureerbare laptops zijn :(
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 13:50:
thx CLB ik was al bezig met het verbeteren ervan
Your Welcome ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 01 juli 2007 @ 13:23:
Waarom zouden je ouders zepto niet vertrouwen?

en waarom luister je daar naar
Ik moet naar ze luisteren lol, Zij betalen :p (ik NIETS)
Ze willen gewoon bij een WINKEL terecht kunnen en ze hebben nog nooit van zepto gehoord... (ik kon ze niet overtuigen dat ze wel degelijk te vertrouwen zijn en dat het goede kwaliteit is... :s)

Ik weet dat er een 5400 rmper inzit maar dat ging ik in die zepto ook genomen hebben ;) (en ga toch waarsch. externe harde schijf kopen :))

Ik zal wel tevreden zijn met mijn Asus :) en als ik later zelf een nieuwe koop zal het een Zepto zijn lol

EDIT: De prijs was 1700 euro

(ben nu trouwens deze PC aan het schoonmaken en de zaken die ik wil houden voor op mn Asus zet ik opzij :p)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2007 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB jij had een tijdje terug gezegd dat je filmpjes zal maken van je Znote 6224.
Heb je het al gedaan en zo ja waar kan ik het bekijken.
Ik heb al gezocht maar ik kon niets vinden.
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Noopz nog geen filmpjes gemaakt O-)
Weinig tijd gehad, omdat ik vorige week tentamens had en we bezig zijn met het verbouwen van onze Scouting-bar... Ook kan m'n camera geen muziekjes opnemen, maar morgen ben ik vrij dus dan zal ik wel wat filmpjes schieten van m'n Zepto'tje met wat games, filmpjes en dergelijke (of vanavond als dat lukt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
is die GS zoveel beter tov een GT ??

altijd gedacht dat een GT boven de GS stond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verschillende DX10 laptopvideokaartjes
Model 8600M GS 8600M GT 8400M G 8400M GS 8400M GT
Maximaal geheugen 512MB 512MB 256MB 256MB 512MB
Geheugeninterface 128 bit 128 bit 64 bit 64 bit 128 bit
3D Mark '01 score15452------------
3D Mark '03 score---11329---------
3D Mark '05 score476568741994------
3D Mark '06 score2743356611471456---

[ Voor 115% gewijzigd door CLB op 01-07-2007 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 01 juli 2007 @ 14:04:
Noopz nog geen filmpjes gemaakt O-)
Weinig tijd gehad, omdat ik vorige week tentamens had en we bezig zijn met het verbouwen van onze Scouting-bar... Ook kan m'n camera geen muziekjes opnemen, maar morgen ben ik vrij dus dan zal ik wel wat filmpjes schieten van m'n Zepto'tje met wat games, filmpjes en dergelijke (of vanavond als dat lukt)
ok ik wacht in spanning af _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten22
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 17:43
Gister deze bestelt:
http://usa.asus.com/produ...=0&model=1674&modelmenu=1
Om de volgende reden: Hij is goedkoper dan de Zepto en vind het design van de Zepto niet mooi. Vind het jammer dat de Zepto er zo saai uitziet aangezien het toch een snelle(gamer) laptop is. Zal wel wat benchmarks plaatsen zodra ie binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt zelf die asus een stuk lelijker. Is een standaard laptop met imo wat lelijke kleuren die op het toestenbord en het scherm zitten "geplakt". Maargoed, dat is meer een kwestie van persoonlijke smaak dan van kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanpaul145
maarten22 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 15:45:
Gister deze bestelt:
Om de volgende reden: Hij is goedkoper dan de Zepto en vind het design van de Zepto niet mooi. Vind het jammer dat de Zepto er zo saai uitziet aangezien het toch een snelle(gamer) laptop is. Zal wel wat benchmarks plaatsen zodra ie binnen is.
Hij is waarschijnlijk goedkoper omdat er "verouderde" h/w in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten22
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 17:43
Nop hardware is zelfde als zepto : Intel t7500, nvidia 8600m gt 512mb, 2gb geheugen, Hdmi uitgang!etc. Scheelt mij 100 euro met de Zepto en vind hem vele male mooier als de Zepto. Dat was ook de rede dat ik de Asus gekocht heb. Had anders denk ik de Zepto gekozen vanwege de service etc. Hier wat foto's van de g1-s:
Afbeeldingslocatie: http://img243.imageshack.us/img243/6900/3422018208sc3.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img160.imageshack.us/img160/7505/3422018206wz2.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img243.imageshack.us/img243/7879/3422018202uy2.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanpaul145
Qua uiterlijk vind ik m zeker niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
maarten22 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 15:45:
Gister deze bestelt:
En dan ben ik 't eens met hieronder:
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 16:00:
Ik vind zelf die asus een stuk lelijker. Is een standaard laptop met imo wat lelijke kleuren die op het toestenbord en het scherm zitten "geplakt". Maargoed, dat is meer een kwestie van persoonlijke smaak dan van kwaliteit.
Ik vond de eerste G1 serie ook niet mooi, net als de Dell XPS'en, allemaal poespas en lampjes voor niks! Ben je aan 't gamen schijnt er rood licht in je ogen, voor de rest ben ik gegaan voor 'n mat scherm ipv 'n glare scherm en de G1s heeft ook maar 'n 5400rpm'er wat imho niet bij 'n game-laptop past!

Maar de G1s is inderdaad 'n mooie laptop! Jij blij met je 15,4" Asus en ik met m'n 14,1" Zepto ;)

EDIT:
maarten22 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 16:53:
Nop hardware is zelfde als zepto:nvidia 8600m gt 512mb,
[mierenneukmodus]Videokaart is niet 't zelfde! Zepto is dedicated, Asus niet[/mierenneukmodus]

@ Hieronder: T7500 proc, wat denk je dan!? Santa Rosa!! _/-\o_
EDIT: Ja en dan snel editten heh >:) Zepto beter qua hardware... Lees je 't topic wel!? O-)

[ Voor 14% gewijzigd door CLB op 01-07-2007 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 6625WD is tog beter dan de asus qua hardware?

ja een beetje domme vraag, ik heb te weinig geslapen.

Weet iemand of je de 6625WD ook met een zwarte toetsenbord kan kopen.
CLB schreef op zondag 01 juli 2007 @ 17:09:
[...]

EDIT: Ja en dan snel editten heh >:) Zepto beter qua hardware... Lees je 't topic wel!? O-)
thc ik stel soms hele domme vragen maar daar kan ik niks aan doen sry

[ Voor 179% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2007 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob Krauts
jj71 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 12:58:
[...]
Ik ben benieuwd naar je ervaringen met Linux. Ik gebruik zelf Ubuntu 7.04, 64-bit op mijn desktop PC. Ga je 32-bit of 64-bit Linux gebruiken?
Ik wil 32 bits draaien. Goeie ervaring mee, en ik hoor te vaak dat 64bits drivers gewoon lastiger te verkrijgen zijn dan 32bits drivers (weet niet of dit met linux het geval is). Maar 32 bits is genoeg voor hetgeen waar ik Linux voor gebruik.
quote: persepolis005
Weet iemand of je de 6625WD ook met een zwarte toetsenbord kan kopen
Ja, dat kan niet :)

[ Voor 10% gewijzigd door Rob Krauts op 01-07-2007 17:37 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.